Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Σούπερμαν/γούμαν ως τα βαθιά γεράματα # χάσαμε το μέτρημα!

gym inspiration, fit, workout, thin

Τα κεφάλια μέσα πάλι!
Τι; Μου πήρες θάρρος χτες που σε άφησα λίγο λάσκα κι ήθελες
και σήμερα μπάλα στην αλάνα;
Ας όψεται το πονεμένο πόδι είπαμε.
Σήμερα έχει επιστροφή στα θρανία 
στο μάθημα "Υγεία ως τα βαθιά γεράματα"!

Στα 4 λεπτά του παρακάτω βίδεο
σου έχω μια μανταμίτσα! 
Δες την και θαύμασε:
είναι 70 ετών!
Μόλις 4 χρόνια μικρότερη από τη μαμά μου!
Να της τη δείξω ή θα μου πάθει τίποτα;
Και δείχνει νεότατη ε; 
Όχι πάντως για 70!

Βρήκα το πρότυπο μου! 
(όχι ότι το χρειαζόμουν!)

Η εξωτερική της εμφάνιση δεν έχει να κάνει με χρήση 
αυξητικών ορμονών 
ή υποβολή σε πλαστικές εγχειρήσεις. 
Η Annette Larkins δεν φαίνεται μια μέρα πάνω από 40 ετών, 
χάρη στην διατροφή και τον τρόπο ζωής που διατηρεί. 
Φαίνεται τόσο νέα που οι άνθρωποι όταν είναι έξω 
με τον 54χρονο σύζυγό της 
(άτσα η δικιά σου! το καμάκωσε το τεκνό)
νομίζουν ότι είναι κόρη του, 
αλλά υποθέτω ότι αυτός δεν έχει παράπονο γι' αυτό...

Η Annette Larkins λέει ότι το μυστικό για την ομορφιά της 
βρίσκεται πρώτα απ' όλα στην διατροφή της ως φυτοφάγος, 
που αποτελείται από βιολογικά λαχανικά, φρούτα, σπόρους και 
ξηρούς καρπούς που καλλιεργούνται στο δικό της κήπο, 
τον οποίο αποκαλεί «πηγή της νεότητας». 
Η γυναίκα δεν αγγίζει τίποτα που έχει μαγειρευτεί. 
Η Annette δεν έχει πάρει ποτέ ούτε ασπιρίνη.

Πηγή

Θα μου πεις, σιγά μην είναι κάτι καινούργιο αυτό.
Έτσι δεν ξεκίνησε ο άνθρωπος στη γη;
Όλοι γνωρίζουμε λίγο πολύ το σωστό στη διατροφή μας.
Εν γνώση μας υποκύπτουμε στα πάθη μας
και κάνουμε απανωτές ατασθαλίες.

Θαυμάζουμε ίσως εκείνον που αντιστέκεται
μπορεί και να το γυρίσουμε κι από την αντίπερα όχθη 
και να χλευάζουμε εκείνον που κατά τη γνώμη μας στερείται
αλλά λίγοι και λίγο προσπαθούμε!

Από το "άντε να βρεις βιολογικά" έως το διαρκές σαββούριασμα
υπάρχουν διαβαθμίσεις και πολλές επιλογές.
Γιατί επανέρχομαι διαρκώς ;

Δεν με ενδιαφέρει τι κάνεις εσύ!

Αν όμως έχεις παιδιά 
έχεις ΕΥΘΥΝΗ:

►Να έχεις Παιδεία και στη διατροφή
►Να δώσεις τις σωστές βάσεις
►Να διδάξεις με τη διατροφική συμπεριφορά σου.

Μην ξεχνάμε:
Η υγεία είναι πολύτιμο αγαθό!
Κι ο σεβασμός ξεκινάει πρώτα από όλα από τον εαυτό μας!

Καλή σας μέρα
@ριστέα

Ψιλά γράμματα: Εστιάστε στην υγεία, όχι μόνο στην εξωτερική εμφάνιση 

57 σχόλια:

  1. Ολα στο μυαλό είναι Αριστάκι!
    Μεγαλώσαμε σε μία χώρα που είχε περάσει κατοχή και πολλά χρόνια κιόλας, αυτό σημαίνει ότι μας μεγάλωσαν με την νοοτροπία επειδή είχαν στερηθεί ότι πρέπει να τρώμε πολύ και τα πάντα!
    Πλούσια τα φαγητά σε λιπαρά και μεγάλες ποσότητες!
    Οπως σου έχω ξαναπει είμαι του μέτρου και γενικότερα σαν άνθρωπος αλλά και στο παιδί μου!
    Προσπαθώ η διατροφή μας να έχει κυρίως ότι φυτρώνει που έλεγε και η μαμά μου (αυτή γλίτωσε απο το κατοχικό σύνδρομο) και όχι ότι περπατάει!
    Δεν τα έχω αποκλείσει και ούτε θέλω αλλά είναι πάρα πολύ περιορισμένα.
    Εγω είμαι και ένας άνθρωπος που δεν τρώω κρέας δεν μου αρέσει.
    Είναι δύσκολο να αποτινάξεις μια ολόκληρη κουλτούρα απο πάνω σου αλλά γενικότερα οι Ελληνες νομίζω ότι σε σχέση με άλλους λαούς τρώνε αρκετά καλά.
    Εχουμε την ευλογία να έχουμε πολλά λαχανικά και πολλά φρούτα και βέβαια το πολύτιμο λαδάκι μας.
    Η μεσογειακή κουζίνα νομίζω ότι είναι η καλύτερη.
    Αντε σε ζάλισα πρωί πρωί.
    Φιλιά πολλά σουπεργούμαν και περαστικούλια σου με το πόδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε εμένα το λες! Φυσικά κι όλα στο μυαλό είναι!
      Χαίρομαι που το έχεις πάρει πάνω σου Ελενάκι μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καλήμερα Αριστέα μου κάπου στη μέση βρίσκεται η αλήθεια,φυσικά και υπάρχουν διατροφικές συνήθειες που βλάπτουν την υγεία και δεν βρίσκω κανένα λόγο κατά καιρούς γιατί να μην επανερχόμαστε στο θέμα, άλλωστε το θέμα δεν είναι να διατηρούμε κήπους με βιολογικά προιόντα το οποίο φυσικά και είναι αδύνατον,τύχη μεγάλη σε αυτόν που μπορεί , αλλά να προβληματιζόμαστε και πιθανόν κάθε φορά που καταναλώνουμε να κάνουμε ένα βηματάκι προς τα τρόφιμα εκείνα που έχουν μια καλύτερη διατροφική αξία.Συμφωνώ επίσης πως μια ζωή κοντά στη φύση τρεφόμενος με τρόφιμα βιολογικής καλλιέργειας είναι η καλύτερη αντιγηραντική κρέμα για τον οργανισμό,λιγότερες ελεύθερες ρίζες μέσα στο οποίο συγκαταλέγεται και το στρες,περισσότερη νεότητα.Αχ...ωραια ζωή είναι αυτή Αριστέα....τώρα μεταξύ μας η Αnnette έχει και αλλά μυστικά που παραμένει νέα αλλά δεν θέλει να μοιραστεί μαζί μας...Το σημείο κλειδί σε όλη την υπόθεση είναι ότι το έτερον ήμισυ είναι 16 χρόνια νεότερος...ξέρεις τι κρέμα είναι αυτή ...η καλύτερη!!!χαχαχαχα φιλάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται ότι κι εγώ πρεσβεύω το μέτρο! Κάπου στη μέση θα βρούμε το ιδανικό για εμάς!
      Ο προβληματισμός είναι πάντα ο στόχος μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. καλημέρα Αριστέα μου με χαμογελα και καλη διαθεση και από τους σουπερ μαν χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λοιπόν, ενώ ήμουν έτοιμη να απαντήσω ότι εγώ μόνο με χορταρικά δεν μπορώ να ζήσω και να κάνω χιουμοράκι, κόλλησα στα τελευταία σου λόγια.. Αν έχεις παιδιά... και ομολογώ ότι απο όταν απέκτησα την κορούλα μου, άλλαξαν πολλά γύρω μου και ειδικά στο θέμα διατροφή! έχεις τόσο μα τόσο δίκιο!
    αλλά και χωρίς ένα πιτόγυρο μια φορά την εβδομάδα πώς να ζήσεις ρε γαμώτο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!
      Χαίρομαι που προβλημάτισα τη νέα μανούλα! Μου αρκεί!!
      Φιλιά!

      Έχω τρία χρόναι να φάω πιτόγυρο!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Μου αρεσε παρα πολυ το ποστ και επισης ο τιτλος με το μετρημα που χαθηκε. χαχαχα
    Μου αρεσει που παντου υπαρχει το χιουμορ σου! Ειναι η σφραγιδα σου θαρρω!
    Παρακολουθησα το βιντεο με ενδιαφερον και ομολογω πως η κυρια ειναι πανεμορφη, δε μοιαζει ουτε για 50, ποσο μαλλον για 70.
    Μου εκανε εντυπωση το οτι δεν εχει κανει επεμβαση γιατι ετσι οπως την ειδα στην εικονα, αν δεν το ειχα διαβασει θα ελεγα πως σιγουρα κατι εχει κανει, φαινεται τσιτα το δερματακι.
    Τελικα οφειλεται στην υγιεινη διατροφη και κυριως τα λαχανικα.
    Ας βαλουμε χρωμα και κυριως πρασινο στη ζωη μας λοιπον.

    Φιλακια πολλα ομορφια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου...σε λατρεύω! Χαίρομαι που το διασκεδάζεις!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. ειδικά στην εποχή μας ,που όλοι ξέρουμε τι βαζουν μέσα σε όλα αυτα που προοριζονται για παιδιά ,δεν δικαιολογούμαστε να τους τα δίνουμε!Ακομα και οι χυμοι χωρίς ζαχαρη ,εχουν μέσα και όλα αυτα τα κάνουν υπερκινητικά και δε βοηθούν τη μνήμη τους!
    εμενα που με βλέπεις ,Αριστεα μου ,εχω παρακολουθησει αρκετα σεμιναρια για τη διατροφή των παιδιών και εχουν γίνει ''πειράματα'' κυριως σε σχολεια του εξωτερικου με τη διατροφη των παιδιων ,σε σχολεια....φρουτα και λαχανικα ,ειδικα η μπανανα βοηθα πολύ στη μνημη....η ζάχαρη καταστροφικη ! Αν τα παιδια ειναι υπερκινητικα ,κόψτε τη ζαχαρη και θα δειτε μεγάλη αλλαγή!

    Το Σάββατο ,όμως, θα με βγάλεις για πιτόγυρο ! Μια πιτσούλα έστω;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγραψες όλα όλα ήθελα από έναν γονιό!
      Αξια!

      Αμέ! Πάμε από παρουσίαση βιβλίου Τερζή και μετά πάμε σε ψησταριά να σου δείξω πώς βγαίνω αλώβητη κι από κει!!!!!!!!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστάκι
    Η κυρία δεν υπάρχει!!!
    Την κάνεις δεν την κάνεις
    45 χρόνων!!!!
    Όπου κι όποτε βρω βιολογικά
    τα προτιμώ...όντως είναι δυσεύρετα!!!!
    Ευτυχώς τελευταία το Super market
    που ψωνίζω φέρνει κάποια τέτοια είδη!!!

    Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Ελένη μου! Όσο πιο κοντά στη φύση λέω εγώ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Αυτοί οι άνθρωποι κάνουν τη διατροφή τρόπο ζωής. Δεν είναι εύκολο να εφαρμοστεί όλο αυτό σε κανονικές συνθήκες. Όμως, όπως λες, υπάρχουν διαβαθμίσεις. Το σαβουροφαγητό με βρίσκει εντελώς αρνητική. Προσπαθούμε να διαλέγουμε και να επιλέγουμε, ειδικά για τα πιτσιρίκια μας. Αλλά κι αυτά εμάς βλέπουν κι αντιγράφουν. Δεν μπορώ εγώ να τρώω ντιλίβερι και το μικρός μου να απαιτώ να τρώει φακές! Και φυσικά μαζί με τη διατροφή χρειάζεται κι άσκηση... άλλη πονεμένη ιστορία...χαχα. Φιλιά πολλά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μαρία μου για αυτό που είπες( Το σαβουροφαγητό με βρίσκει εντελώς αρνητική. ) Μου αρκεί!!!
      Και για όσα έγραψες! Εύγε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. η διατροφή μας στο σπίτι, κατά το πλείστον, είναι μεσογειακή με ελάχιστες και σπάνιες ατασθαλίες. φυσικά και δεν αποκλείω το κρέας από τη ζωή μας. είναι απαραίτητο στον οργανισμό και δεν είμαι εγώ που το λέω αυτό, αλλά οι ειδικοί επιστήμονες.
    το μυστικό για μένα Αριστούδι μου είναι το "παν μέτρο άριστον", καμιά υπερβολή ούτε από τη μία αλλά ούτε και από την άλλη πλευρά της διατροφής μας.
    σε φιλώ γλυκό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι σπάνιες ατασθαλίες μου αρέσουν Βίκυ μου!!!
      Συμφωνούμε μη νομίζεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Και πιστεύεις ότι μπορώ να ζήσω με φρούτα και σπόρους!
    Γιατί δεν δοκιμάζετε να βάλετε σπόρους στα πιτόγυρα και φρούτα στο κοκορέτσι;

    Ουφ, πήρα πάλι το αίμα μου πίσω.
    (ελπίζω να με παρεξηγήσεις)

    :)))))) + :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αριστέα μου απο τότε που άρχισες να ποστάρεις περί υγείας, κάπου Οκτώβριο θαρρώ ένα ποστ περί συνηθειών, είχα πει ότι θα κόψω το τσιγάρο. Έ, έχω να καπνίσω απο τότε! Το αλκοόλ μου έχει μείνει αλλά να το αφήσω για του χρόνου το δόλιο?Πόσες στερήσεις να αντέξω μονομιάς???
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ben κι εγώ έχω το κρασί! Ε κάποιες αδυναμίες κόβονται αργά.... Αλλά εγώ θα το κόψω κι αυτό αν θέλω να στεγνώσω σύντομα!
      Σιγούλιααα σιγούλιαα! αχαχαχα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. καλημέρα υγιεινά όχι διαιτιτικά όμως ...φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Την χορτοφαγία την δέχομαι και προσωπικά τρώω ελάχιστο κρέας και αυτό κοτόπουλο. Το να μην είναι μαγειρεμένα όμως μου φαίνονται λίγο δύσκολο... Εντάξει μερικά τρώγονται ευχάριστα! Τη σουπίτσα σου όμως? Δε θα τη φας?
    Υ/Γ: η φωτογραφία με τις θερμίδες σοκαριστική!!! Με ένα πιάτο πατάτες δε χορταίνεις, ενώ με όλα τα υπόλοιπα και σκας και έχεις πάρει και λιγότερες θερμίδες!
    Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν να περιέγραψες εμένα κορίτσι μου!
      Και χαίρομαι πολύ που στάθηκες στη φωτογραφία!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Δεν είναι αυτή ειδικά η διατροφή που την διατηρεί έτσι όπως είναι.

    Πρώτον τα σκούρα δέρματα και κάποιες φυλές π.χ. μαύροι, διατηρούνται πολύ καλύτερα στο χρόνο,

    και δεύτερον μπορεί να είναι γαϊδούρα, αλλά και να της το επιτρέπει αυτό η ταξική της θέση, με λίγα λόγια να έχει φράγκα και όλη μέρα να κάθεται να χαϊδεύει τις μπανάνες στο κηπάριο!!!

    Αν κι εγώ είχα χρήματα, δεν αναγκαζόμουν να κάνω δουλειές που με κουράζουν, δεν είχα διάφορα προβλήματα, τότε και παϊδάκια να έτρωγα όλη μέρα πάλι μια χαρά θα ήμουνα.

    Όπως έχω ξαναπεί, η κούραση κυρίως, ψυχική και σωματική, είναι που μας χαλάει. Όχι βέβαια να καπνίζουμε και τέτοια, αλλά δεν πιστεύω οτι με το να μασουλάω όλη μέρα σαν κατσίκα ωμά ζαρζαβατικά κέρδισα και τη μακροζωϊα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κερασία μου, θα συμφωνήσω σε πολλά μαζί σου! Ειδικά για τα σκούρα δέρματα ( άχτι τα έχω: δεν παρουσιάζουν με τίποτα κυτταρίτιδα)
      Συμφωνώ με την κούραση ιδίως τη ψυχική! Είναι το παν ! Το ξέρω!
      Αν όμως τρως junk food όσο χαρούμενος κι αν είσαι δεν τη γλιτώνεις!

      Εδώ να πω για το μπαμπά μου που είναι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος... Αλλά ήταν σεφ στην Αμερική πάνω από 40 χρόνια !
      Κι έτρωγε διαρκώς junk food! Νόσησε από καρκίνο αυτός ο ευτυχής άνθρωπος!
      Αυτά!

      Διαγραφή
  15. Εβδομηντάρα δεν τη λες... Ο κυριούλης είναι σαν μπαμπάς της στο βίντεο. Δεν ξέρω αν είναι αποτέλεσμα διατροφής, αλλά ξέρω με βεβαιότητα αντίστοιχες περιπτώσεις ανθρώπων που δεν φθείρονται στο χρόνο και ζουν υγιείες ως τα (πολύ) βαθιά γεράματα. Φυσικά αναφέρομαι σε ντόπιους και κυρίως Κρητικούς.
    Αριστέα μου εκτός απ' τη διατροφή, θέλει και "καθαρό αέρα", με όλες τις έννοιες. Αισιοδοξία, γέλιο, θετική στάση, τρέλλα και υπέρβαση. Όπως πολύ καλά το ξέρεις κι εσύ άλλωστε ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σε όλα Μαρία μου!
      Αλλά η ουσία είναι μία: μακριά από τα βλαβερά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Έτσι ήταν κι η μία προ-γιαγιά μου, η οποία έφυγε πλήρης ημερών και υγείας 96 ετών ήρεμα, στον ύπνο της, χωρίς να έχει πάει ποτέ της στον γιατρό, έχοντας τα μυαλά της 400 μέχρι την τελευταία της μέρα και έχοντας φράπα μωρού !! Όταν την ρωτούσαμε για την φραπίτσα της, μας έλεγε πως ήταν επειδή έτρωγε καθημερινά ολόπαχο, πρόβειο γιαούρτι (μπλιαχ !!!) με μέλι.

    Η άλλη μου προ-γιαγιά, η οποία ζει ακόμα, είναι 94 ετών και μέχρι πριν μια πενταετεία την φωνάζαμε γιαγιά-Κεντέρη, διότι κυριολεκτικά όταν έπαιρνε τους δρόμους, δεν την πρόφταινε κανείς !!! Τώρα της έχουν πέσει λίγο οι ταχύτητες της κακομοιρούλας, αλλά ο οργανισμός της ... ... ... Duracell !!! Η γιατρός που την ελέγχει, έχει προτείνει πολλές φορές να γίνει αντικείμενο έρευνας διότι οι εξετάσεις της όλες είναι σαν 25χρονης !!! Όταν την ρωτάμε τι τρώγανε όταν ήταν πιο νέα κι έχει τέτοια υγεία, μας απαντάει με την έντονη Θρακιώτικη προφορά της: "Ιιιιιιιιι, γκζάνιμ' (=παιδί μου), τι τρώγαμι σάματ' ;;;; Λίγου φρέσκου γαλατάκ' απ' την κατσ'κούλα μι ψουμάκ' το προυί, ό,τ' έβγαζι μπαξές του μεσ'μέρ' και γιαουρτάκ' 'π' τις προυβατίνις μι μελ' του βράδ'. Σάματ' είχαμι να φάμι κι τίπουτ'ς άλλου ; Άει κι κάνα αβγό απ' τις κουτούλες που του κάναμε γκαϊγκανά (= ομελέττα)"

    Μ' άλλα λόγια ... ... καλή και άγια η υγιεινή διατροφή, αλλά είναι και να το 'χεις και γονιδιακά το θέμα. Γιατί έχω γνωρίσει εδώ στην Αγγλία και fruitarian (τρέφεται μόνο με φρέσκα φρούτα και λαχανικά, τίποτα άλλο), ο οποίος είναι 35 χρονών και μοιάζει 60 !!!

    Πόσο εύχομαι να έχουν περάσει λίγα απ' τα γονίδιά των προ-γιαγιάδων και σε μένα, πόσο ;;;;; ;-)

    Φιλιά πολλά-πολλά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου πάλι από τα ανεπιθύμητα ανέσυρα το σχόλιο σου!
      Τρώγανε υγιεινά οι γιαγιάδες... κατευθείαν από τη πηγή! Αυτό είναι κι ο καθαρός αέρας! Και δεν αντιλέγω και τα γονίδια!
      Στο εύχομαι χαρά μου να έχεις μοιάσει σε κάποια από τις δύο!
      Γιατί το θέμα δεν είναι να πάμε 90 αλλά να είναι καλά τα γεράματά μας!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. εγω παντως δεν τα παω καλα με την υγιεινη διατροφη οσο και να το προσπαθω.. δοκιμασα τοοοοσες φορες, δεν μου παει ρε παιδακι μου.. με το ζορι ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Asking questions are actually good thing if you are not understanding something
    fully, except this piece of writing offers good understanding even.


    Here is my site; Pure Garcinia Cambogia Dr. Oz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχχαχαα! Πώς πετυχαίνετε τέτοιες δημοσιεύσεις θα'θελα να΄ξερα!!!! Τα καρτσίνια τα έπαιρνε η αδερφή μου!
      Πήξαμε στις διαφημίσεις!!!

      Διαγραφή
  19. Να' μαι κι εγώ! Καλή Σαρακοστή Αριστέα μου με υγεία! Μου έλειψε η επικοινωνία μας! Πολύ καλή και νεότατη η κυρία, δε λέω, αλλά νομίζω συμβάλλουν κι άλλα πράγματα, όπως το φυσικό περιβάλλον, το DNA κ.ά.
    Εγώ είδα προσφάτως 70αρες και 80άρες Κρητικοπούλες σαν να ήταν 50άρες! Άσε! Πάντως η σωστή διατροφή βοηθάει, δε λέω, αλλά ο έλεγχος και η διαχείριση του άγχους επίσης! Να είσαι καλά κοπέλα μου και να έχεις ένα όμορφο βραδάκι! Φιλάκια πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σε όλα Κατερίνα μου!
      Τα είπες όλα!!!
      Προσέχουμε για να έχουμε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Πες κάτι ρε αδερφέ και για τις φυτικές ίνες, που έχω πάθει μια εμμονή κι έχω βαλθεί να τρώω τελευταία. Ελπίζω να είναι καλύτερα το πόδι, να αρχίσεις και πάλι να τρέχεις και να μας αφήσεις εμάς εδώ στην ησυχία μας, να τρώμε ό,τι γουστάρουμε!! Αχαχα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχχαχαααχα! Έλιωσα με το σχόλιο σου να ξέρεις!!!
      Με πήρες χαμπάρι ε; Κάθομαι σπίτι και νευριάζω! Αμήν ! Θέλω ν α τρέξωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

      Διαγραφή
  21. Aριστεα μου μηπως ειναι ο αντρας της 70 και αυτη 54 ? ετσι θα το πιστευα γιατι οτι κι αν λεει 70 δεν νομιζω να ειναι ....κι εγω πιστευω στη καλη διατροφη η οποια σε κρατα υγιη αλλα και νεο? χα χα χα λες να να κοψουμε ολα ? φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχααα! Έχει βρει το μυστικό αυτή... ο νέος άντρας είναι!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  22. Αριστέα μου μόνο η διατροφή παίζει ρόλο στην ζωή για να έχεις τσίτα το δέρμα;
    Το άγχος, το στρες, οι δουλειές και ειδικά οι σκληρές δουλειές όπως είναι οι αγροτικές εργασίες, η κούραση, τα γονίδια όλα παίζουν τον ρόλο τους.
    Μια γυναίκα που δουλεύει και έχει να φροντίσει και την οικογένεια , θα φτάσει νομίζεις σε αυτή την ηλικία και θα έχει τσίτα το δέρμα γιατί θα τρώει φρούτα και καρπούς; Ούτε μπορώ να την φανταστώ με το πλατύγυρο καπέλο της να σκαλίζει κάτω από τον ήλιο τον κήπο της και να περιμένει να δρέψει τους καρπούς των κόπων της για να τους φάει… εκτός αν αυτά που δείχνει στις γλάστρες είναι το φαγητό της οικογένειάς της … κάτι δεν στέκει στην όλη εικόνα που βγάζει…
    Και επειδή πολλά κυκλοφορούν θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω για όσα είδα. Σε κάποιο άλλο βίντεο την βρίσκω να διαφημίζει τις μεθόδους της με βιβλία και dvd .
    Ναι στην σωστή διατροφή αλλά όχι στην υπερβολή όποια κι αν είναι αυτή και εδώ σε αυτό που είδα ήταν η υπερβολή σε όλο της το μεγαλείο.
    Προτιμώ τις αναρτήσεις σου με τις σωστές συμβουλές διατροφής που έχεις βγάλει και τις ασπάζομαι, αλλά αυτό εδώ θα μου επιτρέψεις να το ρίξω στον καιάδα ….

    Τα φιλιά μου Αριστάκι μου γλυκό
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου, όλα παίζουν ρόλο! Ναι, φαντάζομαι ότι δεν ασχολείται με τίποτα άλλο η μανταμίτσα! Ούτε σκοτούρες πρέπει να έχει! Άρα ; Επειδή δεν μπορούμε να τη φτάσουμε δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει!
      Μακάρι να μπορούσαμε λέω!
      Φυσικά από κει πέρα βλέπουμε τι είναι εφικτό γαι μας!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. # άκου χάσαμε το μέτρημα ;)))))
    Μακροζωία και ομορφιά το λοιπόν, κομματάκι δύσκολο...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είχα δει στο ίντερνετ και στην εφημερίδα την ιστορία της συγκεκριμένης τύπισσας και με εντυπωσίασε όχι μόνο η εμφάνιση της αλλά και ότι έλεγε! Τώρα βεβαια θεωρώ πως παίζει ρόλο και η κράση ενός ανθρώπου, η "κατασκευή" του σε όλα αυτά αλλά όπως και να έχει η δωστή διατροφή είναι η αρχή και το τέλος! Περαστικά στο πόδιιιιιι! Φιλιά Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε πολλά παίζουν ρόλο! Σημασία έχει ο προβληματισμός!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Γεια σου Αριστέα μου! Την έχω δει την κυρία αυτή και πολύ γέλασα με τον άντρα της που είπε αυτό με την ηλικία! Ειδικά τώρα που ΄ρχεται η άνοιξη και υπάρχει μεγάλη ποικιλία, κι εμείς δε μαγειρεύουμε σχεδόν καθόλου. Πήρα και αποχωτή και μια χαρά :)
    Φιλιά πολλά και περαστικά στο ποδαράκι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπρος στο δρόμο που χάραξες μπισκοτάκι μου! Εύγε!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  26. Είδα το βίντεο και σκέφτηκα η αιρετική πως αν η ωμοφαγία ήταν το μυστικό για την αιώνια υγεία και ομορφιά θα ήταν όλοι οι ωμοφάγοι σαν την κυρία (που δεν είναι, φυσικά) και πως η ας πούμε κανονική διατροφή, γιατί δεν μπορώ να ξέρω τι σαβουρώνει ο άντρας της, είναι το μυστικό για να μοιάζουν οι πενηντακάτι σαν ογδόντα...χαχα!!
    Κατά τα άλλα τα γονίδιά της θα έπρεπε να ευγνωμονεί η κυρία, το σκούρο της δέρμα, και την παντελή έλλειψη άγχους...
    Είμαι υπέρ της σωστής διατροφής, αλλά δεν υποστηρίζω τίποτα υπερβολικό.....τα θεωρώ από γραφικά έως και αστεία όλα αυτά, αν βέβαια δε γίνονται επικίνδυνα...γιατί υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις!
    Η κυρία μπίζνες κάνει, γύρευε τώρα τι τρόπους χρησιμοποιεί...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ναι παίζουν κι όλα αυτά!
      Αλλά υπάρχουν άπειρα άλλα παραδείγματα με ανθρώπους που τρώνε φυσικά και είναι υγιέστατοι. Ούτε στην άλλη άκρη περνώ εγώ.
      Είναι αποδεδειγμένο πια ότι τα επεξεργασμένα τρόφιμα περιέχουν τοξίνες κι αυτές δημιουργούν πολλαπλά προβλήματα στην υγεία μας.
      Αυτό θέλω να περάσω ως μήνυμα!
      Φιλάκια πολλά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  27. Τώρα, μη με παρεξηγήσεις, αλλά αντιμετωπίζω το βίντεο με ολίγη καχυποψία. Αν δεν προωθούσε εμπορικά το όλο θέμα, ίσως να μην το αντιμετώπιζα με τόσο σκεπτικισμό και να πίστευα πιο εύκολα πως για τη νεότητά της ευθύνονται μόνο τα κολοκυθάκια.
    Σίγουρα, πέρα από τη διατροφή, είναι και θέμα γονιδίων, κληρονομικότητας και συνθηκών διαβίωσης. Όσο τη βλέπω πάντως, αδυνατώ να πιστέψω πως δεν έχει κάνει κάτι πιο δραστικό στον εαυτό της.
    Τέλος πάντων, άστο αυτό, γιατί θέλω να σε ρωτήσω: πώς πάει το ποδαράκι; Πήγες στο γιατρό;
    Φιλιά και πρόσεχε, ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε παρεξηγώ Έλλη μου αλλά ζήτησα να μείνουμε στο κομμάτι της υγείας. Αφορμές ψάχνω για να θυμίζω πράγματα, κυρίως για όσους έχουν παιδιά!
      Βγάζω έξω το εμπορικό κομμάτι, γνωρίζοντας ότι πολλοί που τρώνε βιολογικά και αποφεύγουν το κρέας έχουν καλύτερη υγεία. Αυτό κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί!
      Τα πόδια ( γιατί στην πορεία πονούσαν και τα δύο) σήμερα άρχισαν να δείχνουν λίγη βελτίωση!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  28. Και αν ( φτασαμε) ..χι.χιχ. σ συτή την ηλικία Αριστεα μου.. και δεν είμαστε σαν την ομολογουμένως νεάζουσα κυρία τί έγινε;;; δεν θα είμασταν χαρούμενες και μόνο που φτασαμε σ αυτην την ηλικία...υγειείς.;;.και όχι στερημενοι (εννοώ το φαγητό) και δεν λέω το πολύ.. εν τάξει .. το νορμάλ φαγητό και τις μικροαπολαυσεις του...χι.χι.φιλακιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου γλυκό η υγεία πάνω απ' όλα!
      Μην μου στεναχωριέσαι εσύ! Εσύ είσαι κοριτσόπουλο!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή