Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

....Και τα μυαλά στα κάγκελα!


Νομίζω ότι θα δείξετε κατανόηση!
Μετά από αυτή την αποκάλυψη 
(από τον φίλο Αποκάλυψις που κάλυψε ινκόγκνιτο τη βραδιά)
καταλαβαίνετε τι ακολούθησε...
...συνεντεύξεις, φωτογραφίσεις, τηλέφωνα, χαμός!

Πού να προλάβω να απαντήσω στα χθεσινά 
(πολύ σοβαρά) σχόλια σας
και να κάνω νέα ανάρτηση για σήμερα!
Όλα αναβλήθηκαν!

Καταλαβαίνετε!
Μια σταρ του επιπέδου μου....

Σας χαιρετώ και πολλά σας είπα!

ΥΓ1: Το φόρεμα φυσικά και είναι haute couture!

ΥΓ2: Το πόδι δεν εξελίσσεται καθόλου καλά!  
Μάλιστα βγήκε και το δεξί οφ   
(να μην έχει παράπονο το αριστερό και να είμαστε με όλες τις παρατάξεις☺)
Οκ! Το πήρα το μάθημα μου...
Όλα θέλουν το χρόνο τους και υπομονή!
Ποτέ ξανά σε εξτρίμ καταστάσεις!
Και σε αυτή την ηλικία!
ΥΓ3: Και πάλι το μαλλί δεν είναι κομμωτηρίου!
ΥΓ4: Αύριο ακολουθεί σοβαρή δημοσίευση! 
Το υπόσχομαι!
ΥΓ5: Τελικά τα υστερόγραφα ήταν περισσότερα από
"ας το πούμε κυρίως κείμενο"!

Καλή σας μέρα
@ριστέα
__________________________

Ένα ακόμα υστερόγραφο: Το ανίψι μου το μικρό
βλέποντας με να περπατώ
με βήμα αργό 
είπε το αμίμητο:
σαν να είναι διαστημάνθρωπος η θεια!
Η στολή με την κάσκα της λείπει!
Πιο γρήγορα θα περπατούσε στο φεγγάρι! 
Κάνε ανίψι να δεις καλό!! ☺

70 σχόλια:

  1. Aριστάκι είσαι φοβερή!
    Να χαίρεσαι το βραβείο σου!
    Χαχαχαχαχαχα!!!!!!!!
    Δεν υπάρχεις μου έφτιαξες την μέρα τρελοκομείο!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!
    ΥΓ1: Χαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!
    ΥΓ2: Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!
    ΥΓ3: Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!
    ΥΓ4: Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!
    ΥΓ5: Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατώ τα γέλια ! Χαίρομαι που το διασκέδασες όσο κι εγώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Η ταινια ποτε θα αντιγραφει απο μαυρο πλανωδιο
    να την παρω να τη δω?

    Καλημερολουλουδοεστωκιετσιτινασεκανω..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tι να με κάνει;; Μα να με καμαρώνεις!
      αχαχχαα! Φιλιά πολλά αγριομελάκι μου! ♥

      Διαγραφή
  3. πάει ,χάλασες κι εσύ!!!
    όχι που θα σ'άφηνα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλημερα ομορφια μου!
    Μα εισαι υπεροχη!
    Η φωτο που εφτιαξε ο Σταματης πολλη επιτυχημενη!
    Σε ειδα και στο φεισμπουκ κοκκινομαλα και ομολογω πως σου παει πολυ! Σκεψου το!
    Περαστικα για τα ποδαρακια!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συγχαρητήρια, είσαι η πρώτη ελληνίδα blogger που κατέκτησε το Hollywood, ελπίζω να μην ξέχασες να μου αφιερώσεις το βραβείο...χιχιχι!!! Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω φυσικά! Κι ελπίζω να μείνω η μόνη να ξεχωρίζω!
      Τι ζω θεέ μου!!!
      αχαχα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. καλημέρα πανέμορφη βραβευμένη χαχα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να ευχηθώ περαστικά στα ποδαράκια σου, Αριστέα μου και σύντομα ν' απαλλαγείς απ' αυτήν την ταλαιπωρία.
    Θερμά Συγχαρητήρια για το Οσκαρικό σου βραβείο! Υπέροχη φωτό με βλέμμα όλο καμάρι έχω να πω! Είσαι μία κούκλα γλυκιά μου κι έχεις πάρει το αληθινό Όσκαρ της αγάπης, της εκτίμησης και της καρδιά μας!
    Να είσαι καλά κοπέλα μου και να μη λείπει ποτέ το χιούμορ απ' τη ζωή σου! Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά!:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερίνα μου , αλλά τα σκασμένα δε λένε να συνέλθουν! Μου κρατάνε μούτρα που τα ταλαιπώρησα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Έλα πες μας και τις λεπτομέρειες, τα παρασκήνια της βράβευσης, λίγα λόγια για την ταινία...έλα μην μας αφήνεις με απορίες(χαχα)
    Περαστικά στα ποδαράκια...μάλλον από την ορθοστασία μέχρι να πάρεις το όσκαρ θα το έπαθες.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Πού να στα λέω Ελένη!!!
      Το και το!!!
      αχαχα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. πριγκιπεσσα τα καταφερες κι εφτασε ως εκει η χαρη σου!τι να το κανεις παιδι μου το κομμωτηριο!αμα εχεις λαμψη λεμε!
    περαστικα για το ποδι και μη μιλας για ηλικιες,οι σταρ δεν τα λενε αυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α γεια σου! Αν έχεις τέτοια τύχη και λάμψη δε θες κομμωτήρια κι άλλα τινά!
      Τι λέω θεέ μου!
      Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Είσαι απίθανη...σε χάρηκα
    Είσαι μια κούκλα και δικαίως
    κρατάς το αγαλματίδιο!!!!!
    Αντε άντε και σε άλλα τέτοια!!!!

    φιλάκι που σε αγαπά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και είμαι απίθανη! Γιατί πιθανή δε με λες με τίποτα!
      Φιλάκια! :)))))

      Διαγραφή
  11. Μωρέ, μπράβο εξέλιξη το Αριστάκι! Μέχρι και Oscar πήρε!!
    (Ελπίζω να θυμήθηκε τουλάχιστον να με ευχαριστήσει που της ομορφαίνω τη ζωή! Αν όχι, θα είναι πολύ αχάριστη!)
    Αριστάκι μουουουου περαστικά χ2!
    Είχατε, δεν είχατε... με"κολλήσατε" κι εμένα...
    Έτρεχα να πάω να κλείσω το παράθυρο χθες που έβρεχε, δεν είδα το step, το πήρα παραμάζωμα και τώρα έχω ένα μελανιασμένο δάχτυλο ποδιού και δεν μπορώ να βάλω παπούτσι... Ακόμα και η κάλτσα μου, με ενοχλεί!
    Και τώρα την κάνω γιατί το σχόλιό μου θα βγει μεγαλύτερο από την ανάρτησή σου!
    Φιλάκια πολλά και... θεραπευτικά!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσέβα θα ξεχνούσα; Πού χωρίς την ενθάρρυνση σου δεν θα είχα πάει στα εξωτερικά και τα Χόλλυγοντ;
      Περαστικά σου κορίτσι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Χαίρομαι που έχεις χιούμορ, ακόμα και με πονεμένο πόδι!!!
    Το ηθικό ακμαιότατο!
    Σε φιλώ! Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται!
      Με έχω γελοιοποιήσει τα μάλα σε φίλους και γνωστούς!
      Δεν περπατάμε που δεν περπατάμε...ας γελάσουμε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Κοριτσάρα, πρόσεξε τα ποδαράκια!!! Ξεκούραση...
    Το βραβείο υπέροχο!
    Χαίρομαι που έχω φίλη διάσημη... παίρνω κι εγώ λίγο από τη λάμψη σου...
    Και τι να το κάνεις βρε το κομμωτήριο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Σοφάκι μου!
      Σου δίνω όση λάμψη θες!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. And the Oscar goes to … patient Airis

    ΥΓ1: ε;
    ΥΓ2: Στα ’λεγα! Να πω ότι δεν στα ’λεγα!! (τώρα πες ότι μαλώνεις!)
    ΥΓ3: Ήμουν σίγουρος ότι ήταν δικό σου το μαλλί. Στα κομμωτήρια δεν πουλάνε.
    ΥΓ4: Ωχ! Ακούστηκε σαν απειλή.
    ΥΓ5: Με πρόλαβες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1,2,3,4,5 είχες δίκιο μεσιέ μου! Ντάξει; Ή να ουρλιάξω;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Είσαι απίστευτη! Τι να σου πω!!!
    Περαστικά κι από δω και προσέχουμε λίγο παραπάνω είπαμε!!!
    Τα σάρωσες πάλι!!! Χαχαχα!!!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βαβίως είμαι απίστευτη!
      Παντού χώνομαι και ό,τι θέλω κερδίζω! Τι άλλο θες; Να κερδίζω Νόμπελ; Θα το κάνουμε κι αυτό! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. καταρχήν περαστικά!
    και δεύτερον εύγε για το βραβείο!χαχαχαχαχαχα!!

    υγ1 το μαλλί είναι μια χαρά
    υγ2 σήμερα είδαμε και το φόρεμα ολοκληρωμένο χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλέ εσύ δεν έχεις να ζηλέψεις τίποτα από αυτές τις "μεγάλες stars" που κερδίζουν το χρυσό αγαλματίδιο !! Αξίζεις πολύ περισσότερο.. εύγε !!!!Περαστικά για τα πόδια σου και φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kαλά έχω χάσει επεισόδια, έτσι;; Ώστε και όσκαρ;;;;;; Νόμιζα ότι θα έστελνες αντιπρόσωπο.....εμένα πχ....να το παραλάβει αλλά φευ!!!!!!!!! Ευχαρίστησες τουλάχιστον, μαμά, μπαμπά, θεία Καλλιόπη και μπάρμπα Στράτο;;;;;;;;; Λέω μη σε πουν αχάριστη!!!!!!!!χαχαχαχα
    Ωραία..........και με πονεμένα πόδια έχεις κέφι. Τίποτε δεν σε πτοεί. Περαστικά σου και φυσικά όχι εξτρίμ κατασάσεις σε όλες τις ηλικίες...
    Καλησπέρα και εις ανώτερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά θα έστελνα αλλά είναι που είχα ραφτεί!! Να πάει άδικα μια τέτοια τουαλέτα; Τόσα λεφτά;
      Γελάω για να μην πονάω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. ααα τωρα τα ειδα αυτά τα οσκαρ κτλ ξερεις ποιος θα σε ντυνει ήδη ξεκινήσαμε από φτερωτο πατούμενο χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χαχαχαχχαχα Είσαι θεά!!! στο είπα ξανά!!!! και το τονίζω!!!! μην ξανακούσω χαζομαρουλίτσες για την ηλικία, απλά έτυχε το πόδι τώρα!!!! φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι είμαι! Πες μου κι άλλα τώρα που ψωνίστηκα!
      Φιλάκια πολλά Ευάκι μου!

      Διαγραφή
    2. Αστέρι, Πεντάμορφη, Ταλαντούχα, Ψυχάρα, όλα τα λεφτά!!!!!

      Διαγραφή
    3. αχαχαχχαχα! Δεν σε πιστεύω!!!!!!!!!!!!!!

      Μάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  21. Ωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!
    Αααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!
    (επιφωνήματα θαυμασμού από το φανατικό κοινό σου)
    Και μετά το σχόλιο του ανιψιού, οφείλεις μια ανάρτηση με τίτλο " ένα μικρό βήμα για την Αριστέα, ένα τεράστιο βήμα για την ανθρωπότητα"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Αγαπημένη .... φαντάζεσαι να κάνω κι άλλη κουλή ανάρτηση;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Εγω στα ειπα αλλου..Ισχυουν τα ιδια και εδω :P Χαχαχα..Μακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαχαχαχα συγχαρητήρια για το βραβείο αγαπητή μου!!!
    Το αξίζεις και με το παραπάνω!
    Φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Περαστικά. αλλά πώς τα κατάφερες κι έβγαλες δυο πόδια οφ, μου λες?
    Νομίζω πως ο ανιψιός σου έδωσε ρέστα πάντως...δεν ξέρω αν τα πήρες, αλλά εδώ πήρες κοτζάμ όσκαρ...
    Την επόμενη φορά να με φωνάξεις να αποθανατίσω το γεγονός...χαχα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έλεγα ποιος έλειπε από τα Όσκαρ! Μα η διάσημη φωτογράφος me maria!!!!!!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Δεν ξέρω τι λες εσύ, αλλά εμένα μου αρέσει πάρα πολύ το μαλλί!
    Και εις άλλα Όσκαρ με υγεία και χωρίς πονεμένο πόδι!
    Περαστικούλια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χεχεεε... είδα τις φωτό στο φέις πρώτα! Φοβερές!!!!!
    Να σου πω, ξεκουράσου λιγάκι, γιατί αρχίζω να ανησυχώ με την περίπτωσή σου! Έχει δίκιο η me(maria), πώς κατάφερες να βγάλεις off και το άλλο πόδι;;!!
    Περαστικά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με αφήνουν να ξεκουραστώ! Με τρέχουν για συνεντεύξεις και φωτογραφίσεις :-ρ
      ΥΓ: όλα μπορώ να τα κάνω ...εκτός από τα βγάλω κουνέλια από καπέλα :-ρ
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  27. Κοριτσάκι μου έτοιμη η συνέχεια της ιστορίας μας!
    Σε φιλώ γλυκά και σ'αφήνω γιατί δεν είμαι πολύ στα καλά μου...
    Περαστικά και να πας στο γιατρό! Μη το αμελείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υ.Γ 1) "Για να μην έχει παράπονο το αριστερό και να είμαστε με όλες τις παρατάξεις"....χμμμμ......υποψιάζομαι πως η επιδημία "Σταύρος" (!!) εξαπλώνεται με ταχύτητα φωτός!!! Παρόλα αυτά, το Βραβείο είναι Βραβείο κι όποιος το έχει να το χαίρεται και να το καμαρώνει λέμε!!!!!!!!!!!!!!!!! Υ.Γ 2) Ρε παιδιά, αν δεν αποκτήσω κι εγώ μια τέτοια φωτό, θα σκάσω! Υ.Γ 3) Άλλη φορά μπορείς να βάζεις πρώτα τα υστερόγραφα και μετά το κείμενο!! ☺ Υ.Γ Καλό ξημέρωμα, φιλιά! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καμαρώνω μανταμίτσα μου!!!
      Στείλε μας φωτό σας να το κανονίσουμε!
      Πόσα δίνετε εσείς;
      Μου έδωσες ιδέα με τα υστερόγραφα πάντως!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Είδες τι παθαίνει όποια παίρνει oscar...
    Tην πιάνει το κακό το μάτι και να τα πόδια με πρόβλημα....
    Το βραβείο στόλισέ το φέτος και εξασφάλισε θέση και για την επόμενη χρονιά...
    μη σου πω και για τη μεθεπόμενη και για όσες θέλεις εσύ...
    Εγώ από κάτω θα χειροκροτώ...
    Φιλιά και περαστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έφταιγε το λοιπό: το κακό μάτι!
      Όχι η ξεροκεφαλιά μου! αχαχαχα!
      Φιλάκια πολλά Φλώρα μου!

      Διαγραφή
  30. Περαστικά σου, κοριτσάκι. Πάντα τέτοια βραβεία να παίρνεις!
    Γέλασα με την καρδιά μου όταν είδα την φωτογραφία. Τα συγχαρητήριά μου και στον "φωτογράφο" της παρέας, που μας διασκεδάζει :) Φιλιά πολλά από τη μακρινή Αυστραλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά πολλά από μια διάσημη πλέον σταρ ...αλλά ταπεινή και καταδεκτική! ε; Πώς με κόβεις;

      Διαγραφή
  31. Είσαι θεά κοπέλα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κλαπ κλαπ κλάπ μονο εγώ χειροκροτώ.. χι.χι δίασημη φιλεναδα.. οι αλλοι γελάνε...χι.χιχ το ατιμο το γελιο.. δεν μπορώ να το πνίξω.. πως να γελασω;;.. χμχμχμχμχχχμχ,,,, θα σκάσω.....ερέ τιμές!!!!! και στα Νομπελ με το καλό..Αριστέα.μου.. αμ το φόρεμα;; ταιριαστό με το βραβειο είναι .. πω..πω.. μεγαλείααα!!!! θα μας μιλάς τώρα;;; σκυψε απο εκει πανω που ανέβηκες να σε φιλήσω...φιλώ σε.... αλήθεια τι επαθαν τα πόδια σου;;; να προσέχεις θα τα πούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορίστε! Τα πήρα και τα χειροκροτήματα μου!
      Να΄σαι καλά Ρουλίτσα μου!
      Φιλάκια !!! ♥

      Διαγραφή
  33. Γέλασα πολύ με τη φωτογραφία!!! Πολύ πετυχημένη!!! Χα χα χα
    Περιμένω το γνωστό λόγο "ευχαριστώ τη μαμά μου, κλπ κλπ κλπ τους αναγνώστες μου που με εμπνεουν καθημερινά κλπ κλπ κλπ".
    Απίθανη ακομπλεξάριστη μοναδική Αριστέα μου:)
    Περαστικα στο ποδαράκι σου!!! Σε ματιάσανε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις τι γέλιο έριξα και πόσο το διασκέδασα! να'σαι καλά Δημητρούλα μου για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή