Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Αλλιώτικα τιμώ την ημέρα εγώ....

"Ποτέ δε συμπάθησα τη γιορτή της γυναίκας. Όσα χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου δεν βγήκα ποτέ να πανηγυρίσω και να διασκεδάσω την ημέρα αυτή με κοριτσοπαρέα. Αν έπεφτε Σάββατο δε, ήταν από τα ελάχιστα Σαββατόβραδα που έμενα μέσα. Δεν ένιωσα ποτέ καταπιεσμένη, δεν ένιωσα ποτέ την ανάγκη να γιορτάσω με ξίδια και λίκνισμα του κορμιού το γεγονός ότι γεννήθηκα γυναίκα"
Έγραφα πέρυσι τέτοια μέρα ! 
Περισσότερα εδώ!

Σήμερα, στη γιορτή της γυναίκας,
 επέλεξα να μιλήσω για μια νέα κοπέλα από την Κύπρο.
Που θέλει πολύ να είναι σαν όλες τις γυναίκες.

Να εξελιχθεί.
Να ονειρευτεί.
Να ταξιδέψει.
Να ερωτευτεί.
Να ζήσει!

Δεν ζητάει παρά τα αυτονόητα.

Τη λένε Μαρία Νεφέλη
κι έχει κάθε δικαίωμα Να Ζήσει!

Πάσχει από τη Νόσο Behcet
(Tumor Necrosis Factor Receptor Associated Periodic Syndrome (TRAPS)
Neuro-Behcet's Disease and Cancer)


Ο Γεώργιος Μπερτσιάς, λέκτορας Ρευματολογίας-Κλινικής Ανοσολογίας του Εργαστηρίου Αυτοανοσίας και Φλεγμονής της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ανθρώπινης Γονιδιωματικής των Εθνικών Ιδρυμάτων Ερευνών των ΗΠΑ, μελετά τη νόσο Αδαμαντιάδη-Behcet. Η νόσος αυτή χαρακτηρίζεται από υποτροπιάζουσες φλεγμονές σε σημαντικά ζωτικά όργανα και σε άλλα λιγότερο "σημαντικά". Όπως οι βλεννογόνοι του στόματος και των γεννητικών οργάνων, το δέρμα, τα μάτια και τα αγγεία. Σε σημαντικά ζωτικά όργανα, εγκέφαλο, νεφρά, ήπαρ, πνεύμονες, καρδια, σπλήνα, ουροδόχο κύστη, μάτια, άνω και κάτω κοιλία γενικότερα, γαστρεντερικό σύστημα κοκ.

Επειτα από ανάλυση ολόκληρου του γονιδιώματος σε ασθενείς με τη νόσο, βρέθηκαν νέα γονίδια που συμβάλλουν στην παθογένεια, όπως το CCR-1 (υποδοχέας χημειοκινών των μονοκυττάρων), το STAT-4 (απόκριση στην ιντερφερόνη) και το KLRC-4 (υποδοχέας κυττάρων-«φυσικών φονιάδων» του ανοσοποιητικού συστήματος). Μια αλλαγή στην αλληλουχία των νουκλεοτιδίων του γονιδίου CCR-1 σχετίστηκε με μειωμένη κινητικότητα των μονοκυττάρων, ενισχύοντας την υπόθεση ότι η μειωμένη αντίδραση του ανοσοποιητικού συστήματος σε λοιμώξεις πιθανώς να σχετίζεται με την ανάπτυξη της νόσου.

Αυτή η νόσος προκαλεί επίσης διάφορες κακοήθειες σε επιθετικές μορφές όπως λευχαιμία και όγκους.
Εξού και το όνομα "φυσικών φονιάδων"

C is for cancer as it tries to claim your sole
A is for agony with all the pain you must control
N is for night sweats with all the fighting therapies
C is for a cure for our young persons innocent and sweet
E is for enough of this we fight to release its hold
R is for remission our complete and ultimate goal

Μαρία Νεφέλη



Εδώ είναι το (ανοιχτό) μπλογκ της 
(Έχει κι ένα "κλειστό" στο οποίο δυστυχώς δεν μπορεί να δεχτεί περισσότερους φίλους)
κι εδώ το φέις της για όσους φίλους έχουν προφίλ κι εκεί.
Τη γνώρισα πριν ένα μήνα μέσω μιας έκκλησης για βοήθεια 
από την αγαπητή φίλη Butterfly κι αυτής της δημοσίευσης:

και με άγγιξε απίστευτα!
Από τότε συνομιλώ μαζί της. 
Θα σας φανεί περίεργο αλλά μου δίνει δύναμη!
Ναι! Αυτή σε μένα!

Προχτές που παραπονιόμουν για τα πόδια μου κι έκλαιγα από τους πόνους
επιστρέφοντας από τους δρόμους που αναγκαστικά είχα κάνει εκείνη την ημέρα
ανοίγω φέις και πέφτω πάνω σε αυτή τη δημοσίευση της:

Καλημέρα σας
Θα σας συμβούλευα με τα Δικά μου λόγια, τα λόγια μιας Νεφέλης, 
της Μαρίας-Νεφέλης: 

Κάθε μέρα να ξυπνάτε ρουτινιάρικα και να μην γογγύζετε. 
Να έχετε την καρδιά ενός παιδιού όσο και την αθωότητα. 
Πάνω από όλα μην ξεχνάτε να ευχαριστήσετε τον Δημιουργό μας 
επειδή ακόμα μια μέρα ανοίξατε τα μάτια σας

Έπειτα από αυτά πορευτείτε με λογική και καρδιά. 
Θα δείτε ότι η μέρα σας αν και ρουτινιάρικη 
θα είναι πιο όμορφη πιο χαμογελαστή πιο γαλήνια. 
Γιατί να ξέρετε πως υπάρχουν συνανθρώποι μας που δεν μπορούν 
να κάνουν καν μια ρουτίνα

Και κάτι ακόμα. Αν θα παίξετε παίξτε και για μένα 
που πονάω και είμαι κλινήρης. 
Τρέξτε το ίδιο δυνατά και για μένα. 
Κάντε το για όλα τα νεαρά παιδιά που δεν μπορούν

Ντράπηκα!
Μόνο αυτό μπορώ να σας πω!



Η Μαρία Νεφέλη χρειάζεται να κάνει ένα ταξίδι στις ΗΠΑ
Και το σύστημα δεν βοηθάει.
Εμείς;

Παρακάτω είναι απλοί τρόποι να βοηθήσουμε όσο μπορούμε!
Φασούλι το φασούλι!

1] Paypal Account εδώ: maria.nefelid@hotmail.com
2] Ελληνική Τράπεζα: CY43005001120001121054591900 – SWIFT NUMBER: HEBACY2N (Για Ελλάδα, για Κύπρο και για εξωτερικό)
Μαρία Νεφέλη Δημητρίου


Κλείνω με ένα ποίημα της που λάτρεψα:

Να τι ζητώ ρε ζωή μου,
να γίνω ένα μικρό φυλαχτό.
Χωρίς χρώματα..
χωρίς πέτρες…
όχι χρυσό…
πάνω σου να κρεμαστώ.
Να με φοράς στο σώμα της καρδιάς σου…
να ταξιδεύω στους κόσμους σου.
Να μην μιλώ…
να μην δακρύζω..
ούτε να γελώ.
Να βλέπω μόνο…
ότι θωρούν τα μάτια σου.
Έτσι…
να καταλάβω και εγώ…
πως κοιτάζουν οι υγιείς ανθρώποι…
εμάς του ασθενείς ανθρώπους.




Καλή σας μέρα!
Καλό Σαββατοκύριακο!

@ριστέα

69 σχόλια:

  1. Πολλά φιλιά, στη Μαρία Νεφέλη κι εσένα.
    Δυο λέξεις....

    Λέμε τώρα


    Λέω τώρα,
    Θα γράφονται blues, όσο θα υπάρχει πόνος.
    Θα γράφεται rap, όσο οι μικρούληδες θα τσαντίζονται πιστεύοντας, πως οι παλιοί μόνο κλαψούριζαν.
    Θα γράφεται ένα ποίημα, σαν μια έκκληση επικοινωνίας, όσο αυτή θα είναι ζητούμενο.
    Θα κηδεύουμε τους νεκρούς μας, όσο οι ζωντανοί δίπλα δεν θα 'χουν ενδιαφέρον.
    Θα λέγονται ‘’χαρούμενοι’’ οι ομοφυλόφιλοι, όσο θα βιώνουν σπαραχτικά την ‘’βελούδινη’’ καταστολή τους.
    Θα περιφέρονται γλυώδεις ‘’αντισυστημικοί’’, όσο το σύστημα θα είναι ακόμη δυνατό και πριν αρχίσουν οι σεισμοί.
    Θα πρεζόνονται παιδιά, όσο οι καταργημένες ευθείες θα μουτζουρώνουν τις εκρήξεις της νεότητας.
    Θα αγαπιόμαστε γλυκερά και άδεια, πριν απενοχοποιηθεί η ανθρωποφαγία.

    Και ...
    Θα γιορτάζεται μάλλον η μέρα του πατέρα, όσο οι άντρες θα φοβούνται να κάνουν παιδιά.
    Θα γιορτάζεται η μέρα του παιδιού, όσο εκατομμύρια θα δολοφονούνται, πριν παίξουν το παιχνίδι της ζωής.
    Θα γιορτάζεται η μέρα της μάνας, όσο θα ( και για να) αντέχει ο μεσαίωνας της ‘’μητρότητας’’.

    Όπως έλεγες ρε Κατερινούλα...’’να δεις θ΄αλλάξουνε τα πράγματα’’, με μας, ή χωρίς:
    Δεν θα υπάρχει πια μέρα της γυναίκας, αντίθετα κάθε τέτοια μέρα θα σκάμε στο γέλιο με την ανάμνησή της,
    ( ίσως γίνεται μια γενική απεργία γυναικών, σαν οργισμένη μνήμη για την υποτίμηση δεκαετιών).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φίλε Νίκο!
      Δεν έχω λόγια για το υπέροχο σχόλιο σου!
      Θα αλλάξουν τα πράγματα τελικά;
      Ή μήπως κάνουμε όνειρα τρελά;
      http://www.youtube.com/watch?v=T-f-vQX942I&feature=kp

      Καλή Κυριακή εύχομαι!

      Διαγραφή
  2. ...δεν έχω λόγια πραγματικά....μόνο απέραντο θαυμασμό και ευχές για καλή δύναμη....
    σ'ευχαριστούμε που γνωστοποίησες ένα τόσο σημαντικό ζήτημα ζωής.....

    καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο Αριστάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι άξια θαυμασμού η Μαρία Νεφέλη!
      Δίνει δύναμη και στους άλλους!
      Φιλιά πολλά κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  3. Καλημερα Αριστεα μου.
    Δεν εχω λογια... ειλικρινα δεν εχω....
    Ευχομαι μονο τα καλυτερα για την Μαρια Νεφελη την οποια παρακολουθω στο φεισμπουκ εδω και καιρο.
    Και εσυ να εισαι καλα για το αφιερωμα που κανεις και μαλιστα τη συγκεκριμενη μερα!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ενώσουμε τις προσευχές μας κι ας προσφέρει ο καθείς μας το φασούλι του!
      Όταν το κράτος είναι ανύπαρκτο ας είμαστε είμαστε εμείς εκεί!
      Φιλάκια Κική μου!

      Διαγραφή
  4. καλημέρα...εκτός του ότι κάθε μέρα γιορτάζετε όχι μονο σήμερα συγκινητική η ιστορία της μαρίας και όλοι όπως μπορούμε εννοείται θα βοηθήσουμε και καλό θα ήταν και εμείς να ''υιοθετούμε'' έναν αξιόλογο άνθρωπο που απλά έχει μια ανάγκη...Αριστέα μου Όσκαρ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας βοηθήσουμε Νικόλα μου!
      Φιλιά πολλά!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  5. Και εσύ και η πέτρα σήμερα μας γονατίσατε!
    Οχι εσείς δηλαδή η ζωή και αυτός ο Θεούλης που έχει πάει πολύ ψηλά.
    ΠΡΕΠΕΙ να βοηθήσουμε γιατί μόνο ο ένας τον άλλον έχουμε και αν γυρνάμε τις πλάτες μας καήκαμε!
    Μπράβο σου Αριστάκι και μας έδωσε και εμάς κουράγιο η φίλη σου και πολλά χαστούκια που τα χρειαζόμαστε!!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ελενάκι μου! Οι καταστάσεις μας γονατίζουν! Και η απουσία του κράτους που κόβει τις ελπίδες!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. Όπως είπα και στην Πέτρα... δεν υπάρχουν λόγια για ορισμένες καταστάσεις ...
    Έτυχε και το μπλοκ της Μαρίας ήταν από τα πρώτα που γνώρισα μπαίνοντας στον μπλοκοχώρο....
    Έχει περάσει πολύ δύσκολες καταστάσεις αυτό το κορίτσι ....
    Δεν θα πω τίποτα άλλο αφού μια χαρά με εκφράζουν όσα έγραψες.

    Καλημέρα Αριστάκι μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αριστέα μου καλημέρα
    Δεν θα μπορούσες να τιμήσεις καλύτερα την ημέρα αυτή, παρά με αυτή την αφιέρωση, γιατί στη ζωή υπάρχουν προβλήματα που δεν τα βάζει ο νους μας.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Ας ενώσουμε τις προσευχές μας κι ας βοηθούμε με κάθε τρόπο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Πονάει η καρδιά και θλίβεται
    με τέτοια περιστατικά
    Εύχομαι τα πάντα να παρέλθουν
    και η Μαρία Νεφέλη να χαμογελάσει ξανά!!!!
    Θα προσφέρω ότι μπορώ......είναι το έλασσον
    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τοποθέτησα την έκκληση
      δεξιά της σελίδας μου μαζί
      με της Πέτρας....οψόμεθα!!!

      Διαγραφή
    2. Ελένη μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Όταν είπες χθες πως η επόμενη ανάρτησή σου, θα είναι σοβαρή, χαμογέλασα και ήμουν σχεδόν σίγουρη πως θα μπορούσα να κάνω... ανατρεπτικό σχόλιο!
    Ούτε μπορώ να το κάνω, αλλά ούτε και θέλω...
    Εύχομαι τα καλύτερα για το κορίτσι και για κάθε ψυχή που πονάει και πάω να ρίξω ματιές στα link που μας έδωσες...
    Φιλάκια, Αριστάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμάμαι Γιάννα μου που το έγραψες! Εγώ γνωρίζοντας τι θα έγραφα κούνησα το κεφάλι μου αλλά δεν είπα κάτι. Τι να πω; Τα βλέπεις και μόνη σου....
      Ανατροπή εδώ θα ήταν να βοηθούσε το κράτος. Να είχαν όλοι οι ασθενείς ίσες ευκαιρίες!
      Καλή σου μέρα χαρά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Kαλημέρα Θα πω μόνο ότι σήμερα δεν γιορτάζει η γυναίκα. Εμπορευματοποιήθηκε και αυτή η ημέρα. Δεν γιορτάζουμε.........αγώνα συνεχίζουμε για καλύτερες συνθήκες ζωής σε όλους τους τομείς. Και τους αγώνες των προ-προ γιαγιάδων μας θυμόμαστε που άλλαξαν τη ζωή μας.
    Για τη γνωριμία με τη Μαρία Νεφέλη σ΄'ευχαριστώ. Δεν έχω λόγια.........Δεν γνώριζα το θέμα. Ας πράξει ο καθένας μας ό,τι μπορεί και θέλει. Είναι ντροπή η πολιτεία να μην βοηθά..........να και ένας άλλος αγώνας για τις γυναίκες, όλες εμάς.
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αγώνες πάντα επίκαιροι Άννα μου!
      μακάρι να είμαστε αρκετοί και να βοηθήσουμε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Με τις παγκόσμιες μέρες δεν το χω.. Αυτό γενικά..
    Ειδικά, μπράβο σου για την τόσο όμορφη ανάρτηση, τρυφερή και με σεβασμό απέναντι στο κορίτσι που χρειάζεται βοήθεια. Είναι πανέμορφο κι ολοζώντανο πλάσμα και να την έχει ο Θεός καλά. Δεν ξέρω τι να πω.. Νιώθω λίγα τα λόγια.. Δεν την γνωρίζω την κοπέλα αλλά φαίνεται να χει τρομερή ψυχική δύναμη από όσα γράφεις. Να χει δύναμη και κουράγιο!! Επειδή μόλις ήρθα από την Πέτρα θα αναδημοσιεύσω στο blog μου και τα στοιχεία της κοπέλας σε περίπτωση που κάποιος θέλει να βοηθήσει και μπορεί. Οπως είπα κι εκεί, εύχομαι η πολιτεία να κάνει το καθήκον της επιτέλους και να βοηθήσει τα παιδιά και φυσικά να μην δεσμευτούν τα χρήματα που προορίζονται για την θεραπεία τους.. Ελεος δηλαδή...
    Σε φιλώ γλυκά καρδιά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου! Βασικά εκτός από το να βοηθήσουμε κι εμείς όσο μπορούμε ήθελα να περάσω τα μηνύματα αυτού του κοριτσιού: χαμογελά κι ελπίζει . Δίνει δύναμη και κουράγιο σε όλους!
      Μετά από αυτά δεν μπορώ να γκρινιάζω για τίποτα!
      Φιλιά πολλά !

      Να'σαι καλά για όλα! :)))

      Διαγραφή
  12. Λύγισα διαβάζοντας.
    Μα δεν έχει καμιά σημασία αυτό.
    Σημασία έχει να μπορέσει το κορίτσι
    να πολεμήσει με δύναμη περίσσια την αρρώστια.
    Σημασία έχει κι εμείς σαν γυναίκες
    να βρίσκουμε τη δύναμη να πολεμάμε κάθε κακό.
    Όλες μαζί είμαστε πιο δυνατές.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι δυνατό κορίτσι και της αξίζει το καλύτερο.
    Αριστέα, ήταν η πιο αντιπροσωπευτική ανάρτηση που θα μπορούσε να γίνει για τη σημερινή μέρα. Δεν ξέρω τι ακριβώς γιορτάζουμε, αλλά ας βάζουμε μόνες μας μιαν αφορμή και μια αναφορά, για να αποκτά και ουσία αυτή η επέτειος.
    Να'σαι καλά που το έφερες στο "ντιβάνι" μας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      μακάρι να μην χρειάζονταν ...να μην υπήρχαν τέτοιες αναρτήσεις.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Να'στε καλά . Θα σας απαντήσω μάλλον αύριο!
    Με έχει κλείσει πάλι η Νάσια να με σεριανάει σε κάτι εκδηλώσεις απόψε !
    Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Την παρακολουθώ κι' εγώ από καιρό τη Μαρία Νεφέλη και είναι άξια θαυμασμού η θέλησή της για ζωή και η δύναμή της!!
    Να'σαι καλά που δημοσίευσες την ιστορία της γιατί της αξίζει το καλύτερο με τη βοήθεια όλων!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ, αυτό το σύστημα που μόνο καταδικάζει...όλο μπροστά μας το βρίσκουμε και όσο κι αν το πολεμάμε τόσο αυτό ορθώνεται ίδιο τέρας να μας καταπιεί..κι αλίμονό μας αν αρρωστήσουμε...αλίμονό μας αν δεν βοηθούμε μεταξύ μας!
    Εύχομαι να μπορέσουμε να το νικήσουμε...να γίνει καλά η Μαρία Νεφέλη και όλοι όσοι άδικα υποφέρουν....να κερδίσει η ζωή τη σαπίλα του...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναρωτιέμαι αν ποτέ θα αλλάξει κάτι!
      Τελικά ότι καταφέρνουμε μεταξύ μας....
      Κρίμα δεν είναι;
      Φιλιά πολλά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  17. Παγκόσμια Ημέρα Αποχής από το Κρέας
    Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου
    Παγκόσμια Ημέρα Κουκλοθεάτρου
    Παγκόσμια Ημέρα Γέλιου
    Παγκόσμια Ημέρα Ανέμου
    Παγκόσμια Ημέρα Κυματοδρομίας (Σέρφινγκ)
    Παγκόσμια Ημέρα Σκαραβαίου
    Παγκόσμια Ημέρα Οργασμού
    Παγκόσμια Ημέρα Αριστερόχειρων
    Παγκόσμια Ημέρα κατά των Κουνουπιών
    Παγκόσμια Ημέρα Αμφισεξουαλικότητας
    Παγκόσμια Ημέρα Αυγού
    Παγκόσμια Ημέρα Πλυσίματος Χεριών
    Παγκόσμια Ημέρα Ζυμαρικών
    Παγκόσμια Ημέρα Δημόσιας Τουαλέτας

    ΑΡΕΣ ΜΑΡΕΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ

    Είναι μόνο μερικά δείγματα για το τι σημαίνουν οι παγκόσμιες ημέρες. Ανάμεσα στις σημαντικές παρεισφρήσανε και οι αρλούμπες. Αν και για τις σημαντικές δεν βρίσκω το λόγο να υπάρχουν. Για να «εορτάζουμε» μια φορά το χρόνο την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού ή την κακοποίηση των παιδιών;

    Για την Μαρία-Νεφέλη, όπως έγραψα αντίστοιχα και στην Joan, πολύ καλά κάνεις και το δημοσιοποιείς, όμως αφού το ζητούμενο είναι τα χρήματα δεν πιστεύω πως θα υπάρχουν από τα blogs θεαματικά αποτελέσματα. Η δημοσιοποίηση στην τηλεόραση (που μη το ξεχνάμε, έχει τεράστια δύναμη) θα μπορούσε να έχει πολύ καλύτερα και πολύ πιο άμεσα.

    Όλα αυτά που μας πληγώνουν μας δίνουν μαθήματα.
    Καλή ξεκούραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανάμεσα στις σημαντικές παρεισφρήσανε και οι αρλούμπες.
      Έτσι είναι! Κι άντε μετά να δώσει κανείς σημασία στο οτιδήποτε!
      Μακάρι να μην υπήρχε ανάγκη για τίποτα!
      Σίγουρα δεν σώζουμε τις καταστάσεις 120-30 άνθρωποι αλλά τουλάχιστον για τη Μαρία Νεφέλη υπάρχει κινητοποίηση και προσπαθούμε με όλα τα μέσα.
      Πιστεύω πολύ στο φασούλι το φασούλι πάντως !
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Πω πω Αριστέα μου !!πολλά πολλά μπράβο για την ανάρτηση !! πολλά φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ξέρεις Αριστεάκι μου συγκινούμαι πολύ με νέα παιδιά που πάσχουν από αρρώστιες και δη ανίατες... Δε χωράνε λόγια... Ένα πράγμα με χαροποιεί, ότι έχει δύναμη και το παλεύει... Και ξέρεις είναι το πιο δύσκολο! Σε φιλώ, μια μεγάλη αγκαλιά από μένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτό είναι το θετικό...η δύναμη και το κουράγιο της! Εγώ τη θαυμάζω!
      Φιλάκια πολλά Ευάκι μου!

      Διαγραφή
  20. ναι... δε χωράνε λόγια... έργα χρειάζονται....
    φιλιά Αριστούδι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν θα εύρισκες καλύτερη μέρα Αριστέα μου να κάνεις την αναφορα σου για την Μαρία Νεφελη... που η δύναμή της ας γίνει παράδειγμα για όλους μας... ..
    Αυτήν την φορα Αριστέα μου απάντησα στην κάθε αναρτηση σου χωριστά....νομίζω ήταν το σωστό ... μην βλέπεις αλλη φορά που δεν το κάνω... ειμαι λίγο τεμπέλα..φιλακιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ρουλίτσα μου αγαπημένη! Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά και χάρηκα που σε άκουσα και σήμερα στο τηλέφωνο ♥

      Διαγραφή
  22. Παρακολουθούσα το μπλογκ της,αλλά δεν τ άντεχα. Συχώρα με ,για την αδυναμία μου να βλέπω ένα παιδί να φεύγει και να προσπαθεί να κρατηθεί στη ζωή,ομως έχω νοιώσει το "φεύγω" απο μένα,το έζησα με τον πατέρα μου,στα παιδιά δεν τ αντέχω.
    Οπως και για το Στέφανο ,θα κάνω τη Δευτέρα ο,τι μπορώ.
    Δε μπορώ να πω τίποτ άλλο,το στομάχι μου έχει δεθεί κόμπος
    Λυπάμαι, κι ελπίζω...ΜΑΚΑΡΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου γνωρίζω τις ευαισθησίες σου!
      Να΄σαι καλά μάτια μου!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  23. Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια..
    Καλη δύναμη, καλο κουράγιο ..
    Ο Θεος δεν εγκαταλειπει τα παιδια του..
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δύναμη και κουράγιο στο κορίτσι. Δεν έχω να πω άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα κι ο καλός λόγος βοηθάει Σοφία μου!
      Βάλσαμο στην καρδιά ! Χαίρεται για κάθε καλό σας λόγο η Μαρία Νεφέλη!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Ήρθα να σου πω ότι δεν έχω τι να πω...
    Έχω βυθιστεί ακόμα πιο πολύ από προχθές που έμαθα για τον Στέφανο, αφού με τη Μαρία-Νεφέλη έχω ήδη νιώσει την αμηχανία μου, από τότε που την πρωτοδιάβασα στο μπλογκ της... Ας κάνουμε εμείς ο,τι δεν κάνει το "κράτος", η Πολιτεία και ο γαμώ-το-υπουργείο-του-στυγνός-δολοφόνος-υγείας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χώσε Πετρούλα μου!
      Σε νιώθω!
      Εύχομαι να πάνε όλα καλά και με το φίλο του γιου σου!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  26. Aριστεα μου πολυ καλα κανεις και μας ξυπνας και μας συγκλονιζεις μακαρι ολοι να τη βοηθησουμε οσο μπορουμε και μαζι με χρηματα να προσευχηθουμε δυνατα , παντα θελω να πιστευω οτι ο Θεος ακουει και συμπονα, καλη σου μερα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μακάρι να μην υπήρχε ανάγκη να γίνει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δε θα πω ψέματα! Δεν είχα την παραμικρή ιδέα! Δάκρυσα με την ανάρτησή σου και έκλαψα διαβάζοντας το μπλογκ της Νεφέλης...
    Μακάρι να βοηθήσουν όλοι, όσο μπορεί ο καθένας...
    Κρίμα που η πολιτεία δεν έχει να προσφέρει τίποτα σε τέτοια πλάσματα...
    Να βάλει ο Θεός το χέρι του να πάνε όλα καλά!
    Να είσαι καλά που έκανες αυτή την ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κορίτσι μου!
      Μακάρι να βοηθήσουμε και να είμαστε και πολλοί!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  29. μπραβο αριστεα μου!η μαρια μας πρεπει να γινει καλα!της χρειαζεται ολη η δημοσιοτητα κι ολη η βοηθεια του κοσμου.για τα αυτονοητα που εχουν γινει πολυτελεια...με συγκινησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου ,σε ευχαριστώ από καρδιάς που μου γνώρισες τη Μαρία Νεφέλη!
      Φιλιά !!!

      Διαγραφή
  30. Μπράβο Αριστέα μου γι αυτή την ανάρτηση που για όλους είναι ένα γερό τράνταγμα, το χρειαζόμαστε με τη γκρίνια μας, με τη αχαριστία μας... τίποτα δεν είναι δεδομένο και είναι κάτι που όλοι μας ξεχνάμε, τώρα τέλος τα λόγια, πράξεις...
    Όπως και με τον Στέφανο, θα δώσω ένα παρόν, όσο μικρό και αν είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου!
      Ακόμα και το μικρό βοήθημα από το υστέρημά μας έχει σημασία !!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  31. :(
    Μόλις έρχομαι από της Πέτρας, όπου διάβασα για το άλλο παιδί...
    Τι να πω, τα λόγια περιττεύουν...
    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου όλα καλά να πάνε και να γίνει γρήγορα καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. νασαι καλα Αριστακι μου θα προσπαθησουμε !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν γνώριζα τίποτα για τη Μαρία Νεφέλη και τη νόσο που τη βασανίζει. Πραγματικά σοκαρίστηκα.
    Θα κανω οτι μπορω ειλικρινα και μεσα απο την ψυχη μου, να μπορεσει το κοριτσι αυτό να ζήσει μια ηρεμη και ξέγνοιαστη ζωη. Λιγο ο καθενας μας να προσπαθησει υλικα και ψυχολογικα, στελνοντας θετικη ενεργεια και αισιοδοξια, ειμαι σιγουρη πως κατι θα γινει:)
    Δευτερα παω τραπεζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω τις ευαισθησίες σου Δημητρούλα μου!
      Πολύ σε ευχαριστώ! Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  34. Αχ βρε κορίτσι μου!Με λύγισες και μετά μου΄δωσες μια δυνατή σφαλιάρα με σήκωσες, με τα λόγια και το ποίημα του κοριτσιού αυτού & ειλικρινά με έκανες να δω..να δω!Ακόμα μια φορά για λόγους που θα σου πω εν καιρώ,ευχαριστώ!
    ΥΓ Επίσης ποτέ δεν είδα την γιορτή της γυναίκας,σαν μια ευκαιρία ξεφαντώματος γυναικοπαρέας και ποτέ δεν συμμετείχα με αυτόν τον τρόπο..άλλωστε γυναίκες..άνθρωποι...είμαστε κάθε μέρα.Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου. Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  35. Είχα διαβάσει την ιστορία της Μαρίας Νεφέλης από το blog της πεταλουδίτσας πριν λίγες μέρες και πραγματικά συγκινήθηκα και εγώ πολύ. Σήμερα διαβάζοντας αναλυτικά όλα αυτά από εσένα μπορώ να πως έχω χάσει λίγο τη γη κάτω απ τα πόδια μου...
    Φαίνεται πραγματική αγωνίστρια και αξίζει κάθε προσευχή και βοήθεια από εμάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι μπορεί ο καθένα μας Κατερίνα μου!
      Να'σαι καλά! Φιλιά!

      Διαγραφή