Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Λήξη 5ου Συμποσίου Ποίησης - Η γιορτή μας & Η κλήρωση!

Ένα ακόμα Συμπόσιο, ολοκληρώνεται σήμερα 
με την ανακήρυξη του Μεγάλου Νικητή!
Παλιές καραβάνες, μα και νέοι φίλοι του μπλογκ, δώσατε ένα εξαιρετικό παρόν
και διανθίσατε και το 5ο Συμπόσιο με διαμάντια!

Όλα ξεκίνησαν μια μέρα από μια σκέψη/επιθυμία μου:
Να διαβάσουμε ποίηση. 
Να παρακινηθούμε να γράψουμε.
Κι έτσι προέκυψε το Συμπόσιο.

Το Συμπόσιο αυτό τελικά είναι δικό σας!
Χωρίς εσάς δεν θα υπήρχε.
Εγώ απλά κρατώ το συντονισμό.
Χωρίς τα δικά σας δημιουργήματα, δεν θα είχαμε αυτή τη γιορτή σήμερα! 
Περιφρουρώ αυστηρά και το ξέρετε.
Δεν είναι επίσημος λογοτεχνικός διαγωνισμός.
Είναι για τη χαρά μας, τη ψυχαγωγία μας, για το κίνητρο να γράψουμε.
Και το κάνετε και αυτή τη φορά, με το καλύτερο τρόπο......


Στο 5ο Συμπόσιο Ποίησης σας δόθηκε μία λέξη:
Ποίηση (ή Ποιητής)
και σας ζητήθηκε να δημιουργήσετε, ελεύθερα!
Και το κάνατε όμορφα, απλά, ζωντανά, περίτεχνα!
Η ανταπόκριση τεράστια!


Κυρίες και Κύριοι
Μεγάλη Νικήτρια του 5ου Συμποσίου είναι ....
η Κλαυδία με την
 Επίκληση στις μούσες 
που συγκέντρωσε 36 βαθμούς


Αναλυτικότερα:
Συμμετείχαν: 28 φίλοιμε 30 ποιήματα 
(υπήρχαν δύο διπλές συμμετοχές)
Ψήφισαν :  45 φίλοι
( εκ των οποίων 19 απλά και μόνο διάβασαν και ψήφισαν
και θέλω να τους εκφράσω άπειρες ευχαριστίες για αυτό! )

Ας πέσουν λοιπόν οι μάσκες:

1. Απόπειρα ποίησης, Γιώργος(Hengeo)
2.(χαϊκού), Μαριλένα (marilenaspotofart)
3. Του δρόμου οι φωνές, Δημήτρης Ασλάνογλου
4.Των ποιητών το κάλεσμα, ( 2η συμμετοχή) Δημήτρης Ασλάνογλου
 5.Η ιστορία που άλλαξε..., Μαρία Νι
6.Και πρωθυπουργός και ποιητής, Γλαύκη
7.Ο νόμος, Laura
8.Ποιώντας Ποίηση, Ινώ
9.Ο Μαγεμένος Ποιητής, Makis Del
10.Night Blooming Cereus, Damaged Pessimist
11.Mε ένα τσιγάρο στο χέρι, Nastenka 
(πρώην pink angel)
12.Το ταξίδι της ψυχής, Marina Tsard 
(Πλέον η blogger της διπλανής πόρτας)
13. Αληθινή αγαπημένη, Σμαραγδένια Ρούλα
14.Αναδρομή στο πρώτο μου ίσως έρωτα, Ποιώ Ελένη
15.Ο ΄Ερωτας και η ποίηση, Κλαυδία 
16.Γυμνή Αλήθεια, Giwta Ar
17.Λίγο πριν το τέλος, Levina
18. Επίκληση στις Μούσες,(2η συμμετοχή) Κλαυδία 
19.''Ο ποιητής του κόσμου'', Christina Andromeda
20.Ποιητικές παρανοήσεις, Άρης Άλμπης
21.Για τη χαμένη ποιητική ταυτότητα, Chrysa Lis
22.Το φιλντισένιο πουλί, Lysippe
23.Μη βιάζεσαι να πορευτείς... Anna Flo
24.Ο λογαριασμός, Μαρία Κανελλάκη
25.Όταν στερέψουν οι λέξεις, Woman in Blogs
26.Απαγορεύεται αυστηρά το γαυγίζειν, Velvet
27.Μαγεία, me (maria)
28.Χάρτινα... Joan Petra
29.Άλικο φιλί,  Katerina Koko
30.Ὁρατῶν τε πάντων καί ἀοράτων, Μαζεστίξ



Όλοι είναι νικητές άσχετα από βαθμούς.
Για την ιστορία δίνω την πρώτη δεκάδα ....
Σε απόσταση αναπνοής από την νικήτρια Κλαυδία ακολούθησαν

η Μαριλένα με το (χαϊκού),στο 2 (βαθμοί 34 και τα περισσότερα 3αρια)

Ο λογαριασμός, Μαρία Κανελλάκη (βαθμοί 28)
Των ποιητών το κάλεσμα, Δημήτρης Ασλάνογλου (βαθμοί 26)
Η ιστορία που άλλαξε..., Μαρία Νι (βαθμοί 22)
Mε ένα τσιγάρο στο χέρι, Nastenka (βαθμοί 18)
με 14 βαθμούς ισοβάθμησαν τα ποιήματα 
12 (Marina),13 (Ρούλα) και 14 (Ποιώ Ελένη)
ενώ τη δεκάδα κλείνει με 13 βαθμούς η Levina.


Τα ποιήματα θα τα απολαύσουμε ξανά τις επόμενες μέρες στα μπλογκ τους
και θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε στο χώρο τους για αυτά.
Οι άστεγοι φίλοι, αν το θελήσουν θα φιλοξενηθούν από τη σελίδα μου,
προκειμένου να απολαύσουμε τη συμμετοχή τους, 
και να ακολουθήσει σχολιασμός, ως είθισται.


Για όλους όσοι συμμετείχαν σε αυτό το Συμπόσιο, 
διάβασαν και ψήφισαν (πλην της νικήτριας)
ακολούθησε κλήρωση (11 λεπτά μετά τη λήξη) για μια δημιουργία μου.
Με τη σειρά που ψήφισαν και τους κατέγραψα λοιπόν έχουμε:

1.Ελενα Λ.
2. Makis Del
3.BUTTERFLY
4.Αθηνά...
5.Woman in Blogs
6.DIMITRIOS ASLANOGLOU
7.Γλαύκη
8.Laura
9.Maria Fe
10.Velvet
11.Μαρία Έλενα
12.Rylie
13.Πέτρος Κ.
14.Μαρία Νι
15.ANNA Flo
16.Levina Vil
17.Ariadni St.
18.Τάσος Κ.
19.Η blogger της διπλανής πόρτας
20.marilenaspotofart
21.marilise
22.Katerina Verigka
23.Maria Kanellaki
24.Christina Andromeda
25.ποιώ - ελένη
26. Alexander D.
27.katerina koko
28.Σμαραγδένια Ρούλα
29. Γιώργος - Hengeo
30.ino skiathos
31.me (maria)
Κλαυδία
32.N astenka
33.Άρης Άλμπης
34. Funky Monkey 
35.giwta ar
36.Tis Annios
37.Μαζεστίξ
38. nikiad.blogspot.gr
39.Joan Petra
40.Αγγελική
41.Lysippe
42.Σοφία ΜΒ
43.Katerina Valsamidi
44.Άννα Πάρος

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
43
Timestamp: 2014-10-16 17:11:32 UTC

Η κλήρωση έδωσε το 43
Ένα κοριτσάκι (Katerina Valsamidi) ήρθε λαχανιασμένο και ψήφισε
μισή ώρα πριν τη λήξη της ψηφοφορίας!!
Αυτό θα πει τύχη! 
Κατερίνα μου, πάντα καλότυχη!


Συγχαρητήρια σε όλους!
Ραντεβού ξανά λίγο πριν τα Χριστούγεννα 
Ως τότε το μυαλό μου δεν σταματά να σκέφτεται ένα ακόμα δρώμενο, 
ενδιάμεσα, προκειμένου να έχουμε κίνητρο να γράψουμε.

Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους όσοι 
με τίμησαν με την παρουσία τους στο Συμπόσιο.

Καλή σας μέρα
@ριστέα

Δευτέρα πρωί ευελπιστώ να έχω τα δώρα των νικητριών σε ανάρτηση!



Ας απολαύσουμε την Επίκληση στις μούσες, ξανά!


Στις μούσες αποφάσισα, να κάνω το τραπέζι,
το κάλεσμά μου  δέχτηκαν, και τώρα με πιέζει
ο χρόνος, μα και ο κορσές που πάλι με στενεύει
και να μ΄ αφήσει άπνοη, ο άτιμος κοντεύει.
Ευθύς ανασκουμπώθηκα, ψώνισα τα υλικά,
να ετοιμάσω στρώθηκα, μεζέδες και γλυκά.
Ανοιξα τον Τσελεμεντέ, της Βέφας τα βιβλία,
και του Παρλιάρου βίντεο μελέτησα είκοσι τρία,
όταν κατέληξα λοιπόν, κι έφτιαξα το μενού,
φόρεσα την ποδίτσα μου κι έβαλα κατά νού,
τις «θείες» καλεσμένες μου, πως να εντυπωσιάσω,
με τούτο το τραπέζωμα, για να τις καλοπιάσω.
Γιατί κακά τα ψέματα, τι είναι ο ποιητής,
χωρίς οίστρο και έμπνευση,  σκέτος ουτοπιστής,
ένα ασήμαντο, μικρό κι ανόητο ανθρωπάκι,
ένας γραφιάς, που προσπαθεί, να γράψει ένα στιχάκι.
Επικαλέσθηκα λοιπόν, την Καλλιόπη πρώτα,
κι εκείνη μου είπε ευγενικά, την Ουρανία ρώτα,
η Ουρανία στράφηκε μετά στην Ερατώ,
μα η ιδέα φάνηκε καλή και  στην Κλειώ,
έπειτα ενημερώθηκαν Θάλεια και Τερψιχόρη
κι η Ευτέρπη μ΄ένα νεύμα της, μου έγνεψε : «προχώρει»!
και στην Πολύμνια στάθηκα εμπρός με συστολή,
μήπως θα΄ταν καλλίτερα να στείλω επιστολή;
Απ΄ την Ευτέρπη τελικά έλαβα το ΟΚΕΥ
και άρχισα το ψήσιμο, μιας και ο φούρνος καίει.
Τραπέζι στρώνω άψογο με τα καλά σερβίτσια,
για να τιμήσω, comme il faut, τα μυθικά κορίτσια,
κρασί θα πιούνε γαλλικό, σε ακριβά ποτήρια
και κάποια ευκαιρία θα βρώ για αίτηση σωτήρια:
«Ω! Μούσες χαριτόβρυτες και χιλιοπαινεμένες,
την έμπνευση χαρίστε μου Ω! χιλιοδοξασμένες!
Την ποίηση επιθυμώ, θερμά να υπηρετήσω,
των μέτρων και των συλλαβών το κλέος να τιμήσω,
να εμφυσώ νοήματα, στις λέξεις , τα στιχάκια
και όσα γράψω ποιήματα….να είναι διαμαντάκια!
Λέξεις να βάζω στο χαρτί, να γίνω…. λογοπλάστης.
όπως κουλούρια στο ταψί στρώνει ο ζαχαροπλάστης !!!»
Αυτές χαμογελάσανε χωρίς να πούνε λέξη,
μ΄ αφήσανε να εννοηθεί, κάτι καλό θα παίξει,
εκπέμπω τελευταίο SOS, για να το καταλάβουν,
δεν έχω περιθώρια, ίσα που θα προλάβουν!
Η Αριστέα οργάνωσε Συμπόσιο και πάλι….
κι εγώ τρελά αγχώθηκα , μου ήρθε και μια  ζάλη,
«Ω Μούσες!!! Σας παρακαλώ, το αίτημα επείγει !
Στείλτε μου λίγη έμπνευση, η προθεσμία λήγει !!!»

92 σχόλια:

  1. Πωπωπω συγχαρητήρια στην Κλαυδία με τις υπέροχες Μούσες της. Συγχαρητήρια και στην Κατερίνα!!!
    Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν με τα υπέροχα ποιήματα τους καθώς και σε όσους ψήφισαν!
    Τέλος, συγχαρητήρια σε 'σένα Αριστέα μου που έφερες εις πέρας αυτό το Συμπόσιο για άλλη μια φορά με επιτυχία!!!!
    Καλή σου μέρα! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Γιωτάκι μου! Μπράβο σου κι εσένα για την παρθενική σου εμφάνιση στο Συμπόσιο.
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  2. Πολύ χάρηκα για την Κλαυδία!!! Πάρα πολύ! Καλημέρα και τα λέμε αργότερα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άντε Αριστάκι μου και στα επόμενα τώρα...
    για να δούμε τι άλλο θα σκεφτεί το πολυμήχανο μυαλουδάκι σου :-))
    Οι ' μούσες ' ήρθαν στο σωστό μέρος και μπράβο στην Κλαυδία για την έμπνευσή της που είχε να επικαλεσθεί την βοήθειά τους! :-))
    Πέρα από τις βαθμολογίσεις και μόνο που επιχειρεί κάποιος να συνθέσει συναισθήματα και σκέψεις σε στίχο , αυτό είναι αρκετό ...

    Τα φιλιά μου και τις ευχές μου για καλή συνέχεια σε όλους και σε σένα φυσικά και καλό Σαββατοκύριακο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ήδη πολλές ιδέες Λεβίνα μου ! Στόχος να έχουμε κίνητρο να δημιουργούμε! Κι έπειτα να το διασκεδάζουμε κιόλας! :))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στην Κλαυδία, αλλά και σε όλους όσους συμμετείχαν!
    Μπράβο και σε εσένα, Αριστέα μου, για ακόμη μία άψογη διοργάνωση!
    Και η Κατερίνα, πάντα τυχερή να είναι!
    Φιλιά πολλά, την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν έχεις Μούσες κρατημένες αγκαλιά
    Είναι στη μοίρα σου να "ποιείς" τους αρχαγγέλους
    Μπράβο στη Κλαυδία, Μπράβο σε όλους
    Μπράβο και στην Αριστέα με πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά ψήφισα λοιπόν
      3 στο Νο1 Απόπειρα ποίησης, Γιώργος(Hengeo)
      2 στο Νο28. Χάρτινα... Joan Petra
      1 στο Νο 2. (χαϊκού), Μαριλένα (marilenaspotofart)
      1 στο Νο19 ''Ο ποιητής του κόσμου'', Christina Andromeda
      1 στο Νο22 Το φιλντισένιο πουλί, Lysippe
      Στα Υπόλοιπα επειδή δεν μπόρεσα να δώσω κάτι άλλο, στέρεψαν οι βαθμοί. Όπως και στα παραπάνω έδωσα μόνο, τη σκέψη μου, τον θαυμασμό μου και την αγάπη μου.
      Στην Αριστέα κλέβω όλους τους βαθμούς που δόθηκαν και τους της δίνω, μαζί με πολλή σκέψη, πολύ θαυμασμό και πολύ αγάπη.

      Διαγραφή
    2. Να'σαι καλά Δημήτρη μου!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  6. Α ρε Κλαυδία! Πάντα τέτοια! Θερμά συγχαρητήρια λοιπόν στην Κλαυδία και στην πρωτιά της, και φυσικά σε όλους μας για τις συμμετοχές! Κατερινάκι, πάντα τυχερή καμάρι μου! Αριστέα...άψογη! Φιλιά σε όλα τα κορίτσια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άψογη δεν ήμουν τελικά, αλλά το προσπαθώ :))
      Φιλάκια πολλά Πέτρα μου♥

      Διαγραφή
  7. Μπράβο βρε Κλαυδία με τις μούσες σου!!
    Μπράβο και σε σένα Κατερινάκι για την τύχη της τελευταίας στιγμής!
    Μπράβο και σε όλους όσους συμμετείχαν γιατί πραγματικά αυτή τη φορά μας πονοκεφαλιάσατε μέχρι να βρούμε ποιον θα ψηφίσουμε.
    Εντάξει δεν υπάρχετε όλοι!!!
    Τι φοβερός διαγωνισμός ήταν αυτός άλλαζα γνώμη συνέχεια γιατί μου άρεσαν όλα!!
    Πραγματικά όμως!
    Χίλια μπράβο και σε σένα Αριστάκι για όλη αυτή την τεράστια προσπάθεια πραγματικά σου αξίζουν συγχαρητήρια!
    Πολλά φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστάκι
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια
    σε εσένα στην νικήτρια Κλαυδία
    και σε όλους τους συμμετέχοντες
    ήταν μια γιορτή της Ποίησης και του
    στοχασμού!!

    φιλιά πολλά ♥

    υ.γ χίλια ευχαριστώ σε όσους με τίμησαν με την ψήφο τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω πω, χωρίς να κάνω και τίποτα ιδιαίτερο πήρα τόσα μπράβο...
    Πολλά συγχαρητήρια στη Κλαυδία, ήταν πραγματικά υπέροχο το ποίημα της! Ειλικρινά όμως όλες οι συμμετοχές ήταν απίστευτα αξιόλογες και προσεγμένες!
    Αριστέα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!! Επιτέλους θα πάρω και εγώ στα χεράκια μου μια δημιουργία σου! :-) I'm sooooo Happy!

    Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες και ψηφίσαντες!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!

    υ.γ. Ανυπομονώ να δω το δώρο μου ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις τύχη διάβαινε!
      αχαχα!
      Καλότυχη να είσαι πάντα κοπέλα μου!.
      Ελπίζω να σου αρέσει ό,τι σου στείλω ;)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Αριστόπουλο, συγχαρητήρια και πάλι για τον άθλο του τελικού και της όλης προσπάθειας. Μας έχεις πάει πολύ παραπέρα με αυτή σου την πρωτοβουλία και σ’ ευχαριστώ από μέρους για ακόμη μία φορά θερμότατα!!!

    Κλαυδία, ετοίμασε το τραπέζι κι ερχόμαστε για τα καλούδια… τι , μόνο στις Μούσες θα κάνεις τραπεζώματα;;; Με έρωτα και ποίηση θα διανθίσουμε το γεύμα… Τα λάτρεψα και τα δυο και ήταν μέσα στις επιλογές μου!!!

    Κανελλάκη, εσύ θα ετοίμασε το λογαριασμό μετά το τσιμπούσι, γιατί ένας μόνος δεν λέει να πληρώσει…
    Δεν ξέρω, αλλά σου έδωσα την πρωτιά!!! Ήταν μέσα στο πλαίσιο της διάθεσής μου και με κάλυψε απόλυτα!!!

    Δημήτρη, θα μας συντροφέψεις στο τραπέζωμα με την παρέα των σπουδαίων λογοτεχνών μας!!! Χαίρομαι που ήταν μέσα στις επιλογές μου η πρωτότυπη δημιουργία σου!!!

    Μαριλένα, θα κερνάς χαϊκού… ένα για τον καθένα με βάση κάτι που τον χαρακτηρίζει!!! Ήσουν μέσα στις επιλογές μου και έδωσες το στίγμα της ποίησης με τις πιο λίγες λέξεις!!!

    Μαρία Νι και Nastenska, μακάρι να άλλαζε η ιστορία, η όποια ιστορία, με τσιγάρα μοναχικά εκεί στους δρόμους τους γνωστούς… Δεν είχα άλλους βαθμούς στη διάθεσή μου!!!

    Μπράβο σε όλους όσοι είχαν τις πρωτιές, μια και τους ακολουθήσαμε πιστά, αλλά συγχαρητήρια και σε όσους συμμετείχαν και μας πλούτισαν μέσω των σκέψεων και των συναισθημάτων που αποτύπωσαν σε λέξεις!!!

    Όσο για τη δική μου συμμετοχή, να κάνω το λογαριασμό μια στιγμή… χ . 0 = 0 !!! Έπιασα τον πάτο μια φορά. Ήταν η ώρα του κι αυτουνού!!! Χαχα!!! Αφού ασχολήθηκα με τον γκαντέμη, καλά να πάθω…
    Μήπως βρε κερδίσω στην αγάπη;;;

    Υ.Γ.
    Συγχαρητήρια και στην Κατερίνα, επειδή ήταν τυχερούλα και πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω όσους αυτοσαρκάζονται Γλαύκη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου εδώ και τ στήριξη του Συμποσίου!
      Πάμε για άλλα!!!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  11. Ωωωωω συγχαρητηρια στις νικήτριες και στους εν δυναμει ποιητες φιλους μπλόγκερς!!!!!!! Με τα υπέροχα ποιήματα τους συγκινηθήκαμε, ανασυραμε μνημες και βιώματα!!!!!!!

    Άρα 3 βαθμούς εδωσα στη Μαριλένα

    2 βαθμούς εδωσα στη Giwta Ar

    1 βαθμό εδωσα στη Katerina Koko

    1 βαθμό έδωσα στη Chrysa Lis

    Και ακόμη 1 βαθμό έδωσα στη Laura

    Και επίσης μου κέντρισαν το ενδιαφερον αυτα της Σμαραγδένιας Ρούλας, της Ποιώ Ελένης, της Woman in Blogs, της me (maria) και του Μαζεστίξ. Τα εγραψα για να δω αναλυτικά ποιους ψηφισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταπληκτικό συμπόσιο κι αυτό Αριστέα μου!!
    Μπράβο στην Κλαύδια που μας χάρισε ένα τόσο όμορφο ποίημα!!! Οι μούσες άκουσαν κι υπάκουσαν!!! :)) Συγχαρητήρια!!!!
    Μπράβο φυσικά και σε όλους μα όλους τους δημιουργούς!!! Υπέροχα ποιήματα που μας έκαναν να χαρούμε και να προβληματιστούμε!!! Είστε φοβεροί!!
    Κατερίνα πάντα να σαι τυχερή κοπέλα μου!!
    Κομαντόπουλο που σαι τόσες μέρες;;;; Μπράβο σου μπουκλί μου!!! Διοργάνωσες ένα σούπερ συμπόσιο!! Ξεκούραση τώρα, ναι;; Σε ευχαριστώ για την φιλοξενία μάτια μου!!
    Μέσα από την καρδιά μου κι ένα τεράστιο ευχαριστώ για την ανάγνωση και τις ψήφους στο χαϊκού!!!! :))))
    Αγαπάμε ποίηση!!! ♥♥
    Φιλάκια ολόγλυκα και καλό σ/κ σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Μαρλέν μου!
      Συγχαρητήρια και σε σένα , για τη δεύτερη θέση!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα Αριστέα μου, έληξε ένα εξαιρετικό συμπόσιο. Η φιλοξενία σου ήταν καταπληκτική. Να πω ένα μεγάλο μπράβο στην Κλαύδια για το ομορφο ποίημα της και στην Κατερίνα εύχομαι να 'ναι πάντα έτσι τυχερή. Θέλω να ευχαριστήσω πολύ όλους όσους με ψήφισαν και να πω ένα μεγάλο συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες, για τον χρόνο, τον κόπο και την υπέροχη έμπνευση τους. Με το καλό και στο επόμενο.
    Σε γλυκοφιλώ Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρινάκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  14. Αισθάνομαι ότι αδίκησα πολλά ποιήματα, όχι επειδή δεν τα βαθμολόγησα αλλά επειδή δεν είχα το χρόνο να αφιερώσω έναν λόγο για το καθένα όπως θα τους άξιζε.
    Συγχαρητήρια στην Κλαυδία! Κλαυδία, στην ίδια συνομοταξία είμαστε σε ό,τι αφορά την έμπνευση, αλλά με τέτοιο τραπέζι δεν ήταν δυνατό να σ' αφήσουν παραπονεμένη οι Μούσες! Μπράβο και στην τυχερή της κλήρωσης και περισσότερο σε σένα Αριστέα, που κατάφερες να διαχειριστείς άψογα ποιήματα, σχόλια και βαθμολογίες!
    Να καταθέσω τώρα εδώ κι ένα δικό μου ολιγόλεκτο που είχα γράψει κάποτε στης Πέτρας:

    Δύσκολη γέννα η ποίηση.
    Κι επισκληρίδιος για την έμπνευση δεν εφευρέθηκε ακόμη...
    Ευτυχώς! Τι νόημα θα είχε χωρίς ωδίνες;

    Πολλά φιλιά! Να χαρείτε τα δωράκια σας οι νικήτριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άπαιχτη η επισκληρίδιος, Σοφία μου!!!
      Άμα θες, όλα τα καταφέρνεις...
      Πολύ καλό!!!

      Διαγραφή
    2. Προς το παρόν, Γλαύκη, ψάχνω το φάρμακο της υπομονής για να με βοηθήσει να καταλάβω πως είναι δυνατόν ένα παιδί να χρειάζεται δύο ώρες και βάλε για να γράψει τέσσερις φορές αντιγραφή το "Λέλα να ένα παλάτι" κι εγώ να φωνάζω έλεος!!! Αυτά σε περίπτωση που αναρωτιέστε που χάθηκα!
      Να'σαι καλά πάντως!

      Διαγραφή
    3. Σοφία μου, πράγματι άπαιχτη η επισκληρίδιος! Καταπληκτική!!
      Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ και στηρίζεις Συμπόσιο!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  15. Oι Μούσες τελικά υπήρξανε εξαιρετικά γενναιόδωρες σ΄αυτό το Συμπόσιο, και χαρίσανε την έμπνευση, όχι μόνο σ΄εμένα, αλλά σε όλους τους συμμετέχοντες γιατί όλα μα όλα τα ποιήματα ήτανε ε ξ α ι ρ ε τα ι κ ά !!! Σας ευχαριστώ όλους που ανταποκριθήκατε στο κάλεσμα και αυτού του Συμποσίου, χωρίς το κίνητρο αυτής της συμμετοχής δεν θα είχα γράψει ούτε έναν στίχο, είμαι ευγνώμων για την ευκαιρία που μου δόθηκε, είμαι ευγνώμων που διάβασα και απόλαυσα τα υπέροχα ποιήματά σας, είμαι ευγνώμων που δεν θεωρήσατε το τραπέζωμα των Μουσών, αθέμιτο συναγωνισμό και τιμήσατε το δημιούργημά μου με τις ψήφους σας!!! Σας ευχαριστώ απέραντα όλους και όλες, τα συγχαρητήριά μου στην τυχερή Κατερίνα, την αγάπη μου στην αξεπέραστη οικοδέσποινα για τη φιλοξενία και την εξαίσια ατμόσφαιρα των Συμποσίων της !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια κι εδώ Κλαυδία μου !
      Σε ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σου και τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  16. Κάποιες λεπτομέρειες για το τραπέζωμα των Μουσών, προσεχώς στο blog μου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άλλη μια θεσπέσια γιορτή Συμποσίου, Αριστέα μου, που ψηλάφισε εμπνευσμένα συναισθηματικές και νοητικές χορδές, αφήνοντας όπως πάντα μια γλυκιά κι αρμονική μελωδία ψυχής!
    Συγχαρητήρια σε όλους τους δημιουργούς που μοιράστηκαν μαζί μας τα αξιοζήλευτα έργα τους και βεβαίως τιμή κι ευχές στην νικήτρια Κλαυδία, για το ωραίο και ιδιαίτερο ποίημα της!

    Χειροκροτώ επίσης την Κατερίνα και της εύχομαι αέναη τύχη!

    Με βαθιά εκτίμηση Αριστέα μου, Επαινώ και Συγχαίρω την αστείρευτη διάθεση σου, τον ανεξάλειπτο κόπο και χρόνο επίσης που διαθέτεις, για να εμπλουτίσουμε ακούραστα τον εαυτόν μας με γνώση, φαντασία, συναίσθημα και εμπειρία, με αυτόν τον εξαιρετικό τρόπο!

    Να είσαι πάντα καλά κοπέλα μου κι εύχομαι να παίρνεις αγκαλιά την “ομορφιά” της στιγμής και να παγιώνεται ευνοϊκά και χαρούμενα
    στη ζωή σου!
    Φιλιά πολλά με υφή από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Κατερίνα μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  18. Δηλαδή...
    Εγώ το 'ξερα...
    Μη κοιτάς που δεν είπα τίποτα...
    Γεια σου ρε Κλαυδιάκι με τα ωραία σου!
    Πάντα τέτοια συμπόσια να 'χουμε.

    (Κανα κοψίδι παίζει; Αριστέα Αριστέα είσαι δω;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα!
      Με το πέρας την έκανα!
      Αλλά επανέρχομαι σιγά σιγά!
      Φιλιά Πέτρο μου! ♥

      Διαγραφή
    2. Για τα κοψίδια είδες...ανάσα ;-) :-ρ :-D ☺

      Διαγραφή
  19. Ήταν το πρώτο Συμπόσιο Ποίησης το οποίο παρακολούθησα από την αρχή του μέχρι το τέλος του και οφείλω να ομολογήσω ότι πέρασα πολύ ωραία, παρά το γεγονός ότι δεν έχω ιδιαίτερες σχέσεις με την ποίηση!
    Θερμά συγχαρητήρια στην Κλαυδία, αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες!
    Πάντα καλότυχη η Κατερίνα!
    Όσο για εσένα Αριστέα, να ευχηθώ να είσαι πάντα καλά να διοργανώνεις γιορτές και συμπόσια!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Αθηνά μου που το ευχαριστήθηκες δεόντως! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σου λόγια !
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  20. Συγχαρητηρια! Στην Κλαυδια για την εμπνευση που τελικα της χαρισαν οι Μουσες!
    Στην Κατερινα για την κληρωση!
    Στην Αριστεα για την διοργανωση!
    Στους δημιουργους για τα υπεροχα ποιηματα!
    Στους αναγνωστες για τα συναισθηματα που βιωσαν μεσα απο την αναγνωση!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Επιτυχέστατο και αυτό το συμπόσιο, Αριστέα. Και προσυπογράφω το σχολιασμό που έκανε σήμερα η Levina στην ανάρτησή της. Τα γράφει εξαιρετικά.
    Συνεπώς καλή συνέχεια!
    Αλλά και μία πρόταση. Είναι καιρός πια ν’ ανοίξεις ένα καινούριο μπλογκ-ανθολογία σημερινών ποιημάτων. Εκεί θα φιλοξενούνται όλα τα ποιήματα των συμποσίων σου. Πρόκειται για μια σημαντική λογοτεχνική πρωτοβουλία. Όμως πλέον θα χρειάζεσαι γραμματέα…
    Θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους που πρόσεξαν και τη δική μου συμμετοχή. Και βεβαίως να ευχαριστήσω και σένα. Να είσαι καλά, και καλή αντοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά φίλε Άρη!
      Το σχολιασμό της Λεβίνας τον βρήκα κι εγώ εξαιρετικό!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη στήριξη του Συμποσίου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια ♥


      ΥΓ: Στο μέλλον το βλέπουμε αυτό με το νέο μπλογκ :)))

      Διαγραφή
  22. Κλαυδία και Αριστούλα καλησπέρα!!!
    Συγχαρητήρια πολλά Κλαυδία για την έμπνευση! Το χάρηκα πάαααρα πολύυυυυ το ποίημα, γιατί όπως έγραψα και στο σχόλιο, οι κοπελιές αυτές έχουν μπει αυτές τις μέρες για τα καλά στη ζωή μου!
    Ήταν ευφυέστατο! Όμως τραπεζώματα χωρίς μουσική δε λέει...
    Καλός ο Απόλλωνας, αλλά όλο λύρα παίζει!
    Γι' αυτό θα μου επιτρέψεις να κεράσω τη μουσική των κοριτσιών!!!
    Με πολλή αγάπη....
    www.youtube.com/watch?v=Sn4L5N1Wc4g
    Εγώ το έχω ακούσει άπειρες φορές και το λατρεύω!!
    Ελπίζω και συ (και τα κορίτσια)!!!!!
    Καλές εμπνεύσεις εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Aριστούλα, ό,τι και να πω σε σένα είναι λίγο. Σ' ευχαριστώ για όλες τις αλλαγές που μου έχουν συμβεί εδώ και λίγους μήνες!!!
    Θερμά ευχαριστώ επίσης ,όλους εσάς που με τιμήσατε με την ψήφο σας!
    Να είμαστε όλοι καλά να συμμετέχουμε στα συμπόσια της Αριστέας!
    Μπράβο και στην Κατερίνα! Πάντα τυχερή να είσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι κι εγώ μαζί σου Ινώ μου ♥
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια !
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  24. Αριστέα μου συγχαρητήρια για το συμπόσιο!!!
    Και επίσης θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στην Κλαυδία για την όμορφη συμμετοχή της και μπράβο και στην Κατερίνα!!!
    Φιλάκια
    Καλό βράδυ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι νομίζω το πρώτο συμπόσιο που ασχολήθηκα τόσο. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες θα πω, γιατί αισθάνομαι πως ενώ σαν θέμα ήταν ελεύθερο, ήταν αρκετά δύσκολο στην υλοποίηση! Επομένως συγχαρητήρια σε όλους! Ιδιαίτερα συγχαρητήρια στην Κλαυδία!!!
    Αλλά πάνω από όλα, σε εσένα Αριστέα, με τις ιδέες σου και τα διαδικαστικά που ήταν όλα άψογα!!!
    Θα περιμένω λοιπόν το επόμενο τώρα!!!
    Φιλάκια πολλάάαααααα, καλό σαββατοκύριακο!!!


    Αααα, και μπράβο στην Κατερίνα, πάντα καλότυχη να είναι!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σένα αγαπάκι μου συγχαρητήρια! Τα πήγες τόσο καλά :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια !
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  26. Αριστέα μου... θα πρέπει να είσαι κατάκοπη. Όσα ευχαριστώ κι αν σου πούμε, είναι λίγα για να εκφράσουν τη χαρά μας γι αυτό που μας προσφέρεις. Ένα ζεστό χώρο έκφρασης και το έναυσμα να γράφουμε, να μοιραζόμαστε και να συναγωνιζόμαστε με λέξεις και ποιήματα.
    Συγχαρητήρια στην Κλαυδία μας, στο τυχερό Κατερινάκι μας και σε όλους όσους συμμετείχαν! Εγκάρδια ευχαριστώ σε όσους τίμησαν το Λογαριασμό με την ψήφο τους και εύχομαι ολόψυχα να συνεχίσουμε να στήνουμε ρεφενέ συμπόσια που ευφραίνουν την καρδιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια !
      Όσο για το πόσο κατάκοπη ήμουν φάνηκε από το λάθος μου στη δική σου καταμέτρηση και η μετ'έπειτα εξαφάνισή μου :)))
      Συγχαρητήρια και σε σένα !
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  27. Η αγαπημένη μου στιγμή αυτή των αποκαλυπτηρίων!!
    Πολύ χάρηκα με όλα, κάποια δεν τα περίμενα καθόλου και εξεπλάγην ευχάριστα!! :)
    Συγχαρητήρια σε όλους και σε σενα βεβαίως βεβαίως!!
    Καλό σαββατοκύριακο φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια !

      Φιλάκια πολλά ♥
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  28. Συγχαρητήρια στην ΚλαυδΊα και σε όλους οσους ελαβαν μερος Αριστέα μου το συμπόσιο και αυτήν την φορα...έλαμψε με την παρουσία..τόσο θαυμάσιων ποιημάτων... η άψογη διοργάνωση του συμποσίου και αυτήν την φορά....με το καλό και στο επόμενο...συγχαρητήρια και στο τυχερό το Κατερινάκι .. καλή ξεκούραση τώρα.. ναι;; για να σε προλαβένω...χι.χι να έχεις ένα όμορφο Σαβννατοκύριακο...!!!! φιλακιαααααα!!!! απο το Ηράκλειο πια..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άψογη δεν ήταν, προσπάθησα αλλά μου ξέφυγε ένα λαθάκι :((
      Στο επόμενο θα μετράω μέχρι να βαρεθώ! αχχαα!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή

  29. Συγχαρητηρια στη νικητρια
    και σε κάθε συμμετέχοντα
    για τα ομορφο ποιηματα
    που μας χαρισαν

    Ενα ευχαριστω για οσους
    διαβασαν και αξιολόγησαν τη συμμετοχη μου

    Και ένα ακομη μπραβο στην οικοδεσποινα
    για την άμεμπτη διοργανωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Ελπίζω την επόμενη φορά να είναι πραγματικά άψογα!
      Να'σαι καλά Velvet!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  30. Συγχαρητήρια πολλά στην Κλαυδία, μα και σε όλους!
    Ήταν πραγματικά ένα πολύ όμορφο ταξίδι στην ποίηση!
    Αριστέα σε ευχαριστούμε!
    Μπράβο στην Κατερίνα...να είναι πάντα τυχερή!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη διαρκή σου στήριξη στο Συμπόσιο!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  31. Το συμπόσιο τελείωσε και οι διακριθέντες με πρώτη την Κλαυδία απολαμβάνουν τιμών. Συγχαρητήρια και από μένα.
    Κάποια πράγματα που θέλω να μοιραστώ μαζί σας:
    Η ετοιμότητα των δημιουργών διαπιστώνω ότι είναι σε υψηλό επίπεδο γι αυτό και δεν υπήρξε αιφνιδιασμός στο ξαφνικό κάλεσμα της εξαιρετικής Αριστέας που αυτή τη φορά βρήκε αναγκαίο να υπάρχουν δύο επί πλέον επιλογές με μια ψήφο. Κοινώς τα καλά τα υιοθετεί.
    Διάσπαρτοι οι ψήφοι και έδωσαν χαρά σε όλους. Άλλωστε όλοι οι δημιουργοί έχουν να δώσουν κάτι και πάντοτε κάποιοι θα υπάρχουν που και θα το εκτιμήσουν και θα το στηρίξουν. Το θέμα ήταν δύσκολο γιατί είναι χιλιοειπωμένο και ήτανε κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι η γραφή σε πλάγιο τέταρτο θα είχε την τιμητική της.
    Νομίζω ότι η Μαρία Κανελλάκη ανεβαίνει στο τρίτο σκαλοπάτι του βάθρου δίχως παρέα. Άλλωστε ενστάσεις δεν υπήρξαν....Αριστέα μάλλον κάτι γίνεται με το μέτρημα στα σφαιρίδια.
    Η Γλαύκη καλό είναι να απολαύσει τη μοναξιά της θέσης που κατέλαβε γιατί πολύ δύσκολα θα το επαναλάβει....
    Το χαϊκού ομολογώ ότι δεν το είχα μελετήσει στο παρελθόν. Παρότι τα ολιγόλεκτα πάντοτε μου άρεσαν. Μου δόθηκε η ευκαιρία και να το μάθω καλά και να το εκτιμήσω ανάλογα. Κοινώς πήρα το μάθημά μου.

    Εξαιρετικά συγχαρητήρια σε δύο νέους ανθρώπους. Στη Μαριλένα και στη Γλαύκη.
    Η Μαριλένα αυτή την εποχή τυγχάνει κάτι σαν συνεργάτης μου. Το 2 και το 14 ήταν μέσα στις προτιμήσεις μου αλλά δεν είχα άλλες ψήφους. Την αμαρτία μου την λέω αν είχα την παραμικρή ένδειξη ότι ήταν ψήφος για την Μαριλένα θα την προτιμούσα. Η παραμικρή ένδειξη δεν υπήρξε και η Μαριλένα ανέβηκε κατακόρυφα και άλλο στα μάτια μου. Εκτός από εξαιρετική επιστήμων διαπιστώνω για μία ακόμη φορά ότι έχει εξαιρετικό ήθος.
    Νομίζω ότι κανένας μας δεν κατάλαβε ότι η Γλαύκη έπιασε ...πάτο όπως διατυμπανίζει η ίδια. Θέλει νάχεις άντερα να βγεις και να το...καμαρώνεις δίχως μεμψιμοιρίες.
    Η Κοινωνία μας έχει ανάγκη από τέτοια νέα μυαλά που με αξιοπρέπεια πορεύονται. Απλά πρέπει να έχουν τις ευκαιρίες τους. Η αξιοσύνη πολλές φορές είναι τόσο κοντά μας!!

    Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Με τιμούν!
      Είμαι και μοναχικός λύκος, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Σκέψεις, συναισθήματα και λίγο από τον εαυτό μας ήρθαμε όλοι να καταθέσουμε εδώ, να δοκιμαστούμε σε κάτι νέο και όποιον αγγίξουμε μέσα από αυτό. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
      Σημαντικότερη από τα πάντα κι ανεκτίμητη είναι η στιγμή της δημιουργίας κι αυτό είναι το δώρο φαντάζομαι για όλους μας!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
    2. Φίλε Τάσο. Το θέμα όντως ήταν πολύ δύσκολο γιατί είναι πολυδουλεμένο!
      Σήμερα αποκατέστησα την Κανελλάκη μας που είναι πάντα πέρα από θέσεις και βαθμούς ( και την τιμάει αυτό αφάνταστα).
      Στο μέτρημα έχω θέμα με το δεξί τμήμα του εγκεφάλου ( όχι ότι με δικαιολογεί αυτό) κι αν όπως έγινε και στο προηγούμενο Συμπόσιο και σε αυτό, κάποιος δώσει αλλιώς τη βαθμολόγηση του απ΄ό,τι όλοι οι άλλοι μπερδεύομαι ( και τις δύο φορές έτσι έγινε. Το λάθος μου εντοπίστηκε στη βαθμολόγηση του Γιώργου-Hengeo).

      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα !
      Να'σαι καλά!
      Σε φιλώ !

      Γλαύκη μου ...φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Κ. Τάσο τι να πω για τα τόσο όμορφα και τιμητικά σας λόγια!! Σας ευχαριστώ από καρδιάς!! Μακάρι να τα αξίζω... ειλικρινά!!
      Ηταν ένα θαυμάσιο συμπόσιο που μας δυσκόλεψε όλους, να είστε σίγουρος, λόγω των εκπληκτικών συμμετοχών!!!
      Είναι εξαιρετική η διαδικασία που μπαίνουμε να διαβάζουμε και να γράφουμε φυσικά!! Αυτό το πνευματικό μας αλισβερίσι, η τροφή για σκέψη κι απόλαυση!!!
      Οσο για το συνεργάτης, αλοίμονο!! Ολα ήταν δικό σας έργο και του πατέρα σας φυσικά!! Εγώ ο τελευταίος τροχός της αμάξης!! Μην το ξεχνάτε.
      Καλή βδομάδα εύχομαι και σε εσάς και ευχαριστώ για όλα!! Να στε καλά!

      Διαγραφή
  32. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Δυστυχως δε καταφερα να διαβασω και να βαθμολογησω τα ποιηματα αλλα σημερα τα διαβασα στα σπιτακια τους και καμαρωνω πολυ για ολους!
    Το συμποσιο εληξε λοιπον και αφησε τοσα διαμαντακια στη γειτονια μας! :)
    Συγχαρητηρια σε ολους! Στη νικητρια φυσικα και σε σενα για ολα οσα κανεις τοσο ομορφα!

    Φιλακια πολλα αγαπημενη μου! Και επισης παντα καλοτυχη να ειναι η Κατερινα μας!

    Καλο σκ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Κικίτσα μου!
      Την επόμενη ;-)
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  33. Καλημέρα συμπότες!
    Λόγω της τελετής λήξης και της γιορτήγς που 'χει και τα οινοπνέυματά της και τα μεζεδάκια της, άργησε το σχόλιο...

    Συγχαρητήρια στην Κλαυδία.
    Ήταν πολύ έξυπνη αυτή η σύνδεση "ποιητή-μάγειρα".
    "Έπλεξε" το πρωτότυπο με το κλασικό (μούσες) και το ποίημα αγαπήθηκε!
    Τόσο απλά!
    Τελικά φαίνεται πως ήρθαν οι μούσες...

    Γεια σου Αριστέα με τα ωραία σου!
    Για τα Χριστούγεννα ανυπομονούσαν μέχρι τώρα μόνο τα παιδάκια.
    Τώρα θα ανυπομονούμε κι εμείς. Λόγω Συμποσίου...
    Ποροτείνω τότε να δοθεί ως λέξη του διαγωνισμού το "Αριστέα"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαλάτη, μμμ, πρωτότυπη κι απόλυτα ενδιαφέρουσα η ιδέα σου για το επόμενο συμπόσιο!!!
      Συμφωνώ κι είμαι μέσα!
      Αριστάκι, να το λάβεις σοβαρά υπόψη σου κι έχει να γίνει χαμός!!!!
      Φοβερή πρόκληση!!!

      Διαγραφή
    2. Νομίζω ότι μόνο τα καρκινάκαι τρωγοπίνουμε με τα Συμπόσια :)))
      Χαίρομαι που το καταδιασκεδάζεις και είσαι πλέον σταθερή αξία αυτού του Συμποσίου.☺
      χεχε!Να δεις πόσο γρήγορα περνά ο καιρός !!!
      Εξάλλου θα υπάρξουν τουλάχιστον άλα δύο δρώμενα ενδιάμεσα!

      Φιλιά και θα το σκεφτώ αυτό με το όνομά μου (αλλά όχι πολύ σοβαρά ...εννοώ όχι για το Συμπόσιο!)

      Διαγραφή
  34. Αυτό το Συμπόσιο το απόλαυσα περισσότερο απ' όλα: είχα το χρόνο να διαβάσω με ησυχαία όλες τις συμμετοχές, μ' άρεσε και το θέμα πολύ.
    Μπράβο! Σε αυτούς που ξεχώρισαν, σε όσους συμμετείχαν, άντε και σένα που το οργάνωσες!!!!!
    Πολλά φιλιά, Αριστέα, σου αφήνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αριστούλη μπράβο για την ιδέα σου, μπράβο και σε όλους τους συμμετέχοντες!!!!!
    Οι μούσες τελικά έκαναν το θαύμα τους και έστειλαν έμπνευση στην Κλαυδία μας!!
    Αλλά και ο λογαριασμός της Μαρίας τέλειος!!!!!
    Θα προσπαθήσω να διαβάσω και τις άλλες συμμετοχές!!!!
    Να είσαι καλά κοριτσάκι !!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Ρένα μου !
      Να'σαι καλά!
      Πολλά γλυκά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  36. Χίλια μπράβο, ένα για τον κάθε ένα ξεχωριστά!!!
    Στους νικητές που ξεχώρισαν για τις ικανότητές τους!!!
    Σε όλους όσους συμμετείχαν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο!!!
    Και όσα μπράβο περισσέψουν τα παίρνει η πρώτη μούσα που διοργάνωσε το χορό!!!
    Καλή Κυριακή!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εγώ πάντως δεν μπόρεσα να ξεχωρίσω και μένω κατάπληκτη που μπορέσατε.Κάθε ποίημα είναι μία "ψυχή" μία νότα "αποκάλυψης"των ενδόμυχων του καθενός..Μπράβο για το χώρο που τους ανοίγεις να το τολμήσουν κι εμείς απλοί θεατές και ηδονοβλεψίες μίας παράστασης που ζηλεύουμε μέσα σε κάθε στίχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά αχτίδα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια !
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  38. Σ' αυτόν τον γύρο νομίζω πως δικαιώνεται κι ο τίτλος που έχεις δώσει, ε; Κανονικό Συμπόσιο ήταν αυτό, με το ένα "πιάτο" να είναι καλύτερο απ' το άλλο και να μην μπορείς ν' αποφασίσεις ποιο είναι το καλύτερο. Αυτό κι αν είναι επιτυχία, γι' αυτό θερμά συγχαρητήρια σε όλους όσοι τόλμησαν κι άφησαν κάτι απ' τον εαυτό τους. Συγχαρητήρια στην Κλαυδία μας για την διάκριση, και στην τυχερή μας Κατερίνα. Και στην υπέροχη οικοδέσποινά μας, βεβαίως-βεβαίως!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά αγαπάκι μου γλυκό !
      Σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες και σε αυτό το Συμπόσιο παρά τα τρεξίματα σου :)))
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  39. Το μόνο που με στενοχωρεί μετά από τόσο καιρό που έχω να δώσω το παρόν που δεν ψήφισα και δεν πρόλαβα να διαβάσω όλες τις συμμετοχές... :-( από τις λίγες που διάβασα έμεινα εκστατική.
    Είναι υπέροχο αυτό το δρώμενο, γιατί με ταξιδεύει σε δρόμους που εγώ δεν ξέρω να οδηγώ και απολαμβάνω τη διαδρομή στο έπακρο.
    Υπέροχη η σκέψη σου, αξίζει την κούραση που τραβάς.
    Σέβομαι και εκτιμώ πολύ τον τρόπο που προωθείς την τέχνη κάθε μορφής Αριστέα μου.
    Εύχομαι μόνο να συνέλθω από ότι με τραβολογάει μακριά από ότι γεμίζει την ψυχή μου, μακριά από τόσους ταλαντούχους ανθρώπους.
    Φιλάκια πολλά με απεριόριστο σεβασμό
    και φυσικά τα συγχαρητήριά μου σε όλους, γιατί νικητές είναιι όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Νίκη μου! Με συγκινείς!
      Κρίμα που έλειψες από αυτό υπέροχο Συμπόσιο.
      Να'σαι καλά χαρά μου!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  40. Πολλά συγχαρητήρια στη νικήτρια...Άξια!!! Όλοι ήταν υπέροχοι και συ Αριστέα μου όπως πάντα διοργάνωσες καταπληκτική γιορτή ποίησης. Πρέπει να πω ότι πέρασα πολύ καλά και σ'αυτό στο Συμπόσιο και διαβάζοντας ποίηση και μετέχοντας. Τα ποιήματα ήταν ένα και ένα..........και η βαθμολογία με δυσκόλεψε πολύ. Μπράβο σας ξανά!
    Περιμένουμε το επόμενο λοιπόν..........Καλό κουράγιο και συγχαρητήρια ξανά και ξανά στη νικήτρια, στην πρώτη δεκάδα και σε όλους τους δημιουργούς.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό...το περάσατε καλά για μένα είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση Άννα μου!
      Να 'σαι καλά!
      Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  41. Καθυστερημένα έρχομαι και εγώ να πω πρώτα σε σένα το΄΄μπράβο΄΄ μου για την διοργάνωση του Συμποσίου !!! Διάβασα και εγώ τα ποιήματα εκεί τις μεταμεσονύκτιες ώρες , θέλησα να επιστρέψω να ψηφίσω αλλά μαθήτρια γαρ το αμέλησα !!!! Πράγματι η Κλαυδία αξίζει την πρωτια γιατί το χιούμορ που διαθέτει είναι εκλεπτυσμένο και το θυμάσαι και την επόμενη μέρα !!!! Βέβαια όλων είναι σπουδαία και από την πλευρά μου τους συγχαίρω και τους θαυμάζω !!!!!
    Φιλάκια πολλά με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ συμμαθήτρια :)) Συγχωρείσαι! Με τέχνη ξεχάστηκες εξάλλου ;-)
      Να'σαι καλά Νικολίτσα μου !
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  42. Μπράβο σε όλους και πολλά συγχαρητήρια στη νικήτρια ! Εξαιρετικά ποιήματα όλα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή