Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Το γέλιο βγήκε από τον Παράδεισο #2 Οι συμμετοχές, Μέρος 1ο



Και η ώρα που όλοι περιμέναμε για να περάσουμε όμορφα, 
επιτέλους, έφτασε!
Δυο περίπου βδομάδες συγκέντρωνα υπομονετικά στο μέιλ μου
κείμενα και ποιήματα,
και όπως θα διαπιστώσετε και εσείς σήμερα,
είναι πραγματικά αριστουργήματα!

Δυο βδομάδες γελούσα μόνη μου.
Έλιωνα στα πατώματα, σας λέω!

Καιρός τώρα να περάσετε και εσείς καλά!

Να ευχαριστήσω πολύ τους φίλους που με τίμησαν 
στέλνοντας καταπληκτικές συμμετοχές!
Πραγματικά δεν έχω λόγια!
Και χαίρομαι αφάνταστα που δεν ψηφίζω!
Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο!



Συγκεντρώθηκαν συνολικά 20 συμμετοχές 
(υπάρχουν 3 διπλές συμμετοχές)
τις οποίες και χώρισα σε αναρτήσεις
για να τρέχει καλύτερα η κάθε σελίδα.
Η μετάβαση σε κάθε μία γίνεται, όπως πάντα, με συνδέσμους!

Αφήνετε σχόλιο σας με τη βαθμολογία σας σε αυτή την ανάρτηση.
(και να θέλατε στις άλλες δύο τα έχω κλείσει ☺)
Όλοι όσοι συμμετέχουν μπορούν (και είναι επιθυμητό) να βαθμολογήσουν,
χωρίς όμως να μπορούν να ψηφίσουν τη δική τους συμμετοχή.

Δώρο παίρνει η πρώτη νικητήρια συμμετοχή
και ένας από όσους διαβάσουν και ψηφίσουν,
είτε συμμετέχουν με ποίημα τους, είτε όχι, έπειτα από κλήρωση.



Οι όροι της βαθμολόγησης:

Αν είσαι φίλος του μπλογκ μπορείς να ψηφίσεις.
Άγνωστοι και πρωτοεμφανιζόμενοι δεν θα γίνονται δεκτοί!

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Όπως και στο 5ο Συμπόσιο Ποίοησης 

εκτός από τις (συνήθεις) τρεις βαθμολογίες (3,2,1) 
θα ψηφίσεις δύο ακόμα συμμετοχές
από 1 βαθμό!

Άρα το σχήμα γίνεται 
3,2,1,1,1 

Υποχρεωτικά χρησιμοποίησε και τις 5 βαθμολογίες.

Το 3 στη συμμετοχή που σε γοήτευσε περισσότερο 
και τους υπόλοιπους βαθμούς
στις επόμενες αγαπημένες σου επιλογές,
από αυτή τη στιγμή 

έως και την ΤΕΤΑΡΤΗ  26/11
το νου σου ...μέχρι και τις 8 το βράδυ.

6 μέρες αυτή τη φορά στη διάθεση σας κι όχι 7, ναι;

Η ανάρτηση με τα αποτελέσματα θα γίνει την Πέμπτη  27 Νοεμβρίου
κι αυτό γιατί την Παρασκευή 28 του Νοέμβρη 
θα έχουμε άλλα πανηγύρια ☺


Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη που η μουσική του μπλογκ μου
εμποδίζει την εγγραφή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ώστε να έχετε
απευθείας ενημέρωση για τα σχόλια που θα ακολουθούν.
Ελπίζω να μην έχασα καμία συμμετοχή αλλά και να μην μετέφερα κάτι λάθος.
Αν δείτε εγκαίρως κάποιο λάθος ειδοποιήστε με, να το διορθώσουμε.



Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ πολύ πολύ!
Χωρίς τη δική σας συμμετοχή,
τίποτα δεν θα έβγαινε στον αέρα!

Απολαύστε τώρα τα εξαιρετικά μας ποιήματα και κείμενα!
Βγάλτε χαρτί, κρατήστε σημειώσεις μα κυρίως 
γελάστε !

@ριστέα







1.Ανέκδοτες ανησυχίες


Φίλε αναγνώστη του blog της Αριστέας, η αλήθεια είναι ότι παιδεύτηκα γιατί το θέμα ήταν πολύ ελεύθερο και εγώ έχω μεγαλώσει στη Ελλάδα και αν δεν με καταπιέσεις, αν δεν με βάλεις πίσω από κάγκελα σαν σε παρέλαση ένα πράγμα, δεν λειτουργώ. Και επειδή δεν βρήκα τι να σου πω συγκεκριμένα θα σου πω λίγο απ’ όλα.
Ζούμε στην εποχή της εμπειρίας: Για να καταλάβεις βγαίνει το 13χρονο στο facebook και βάζει στάτους τύπου «χώρισα μετά από τρία χρόνια σχέσης και τώρα ξέρω τι θα πει πόνος» και κάθεσαι εσύ σαν μάλ…α πολλά πλάγχθη και αναλογίζεσαι τι έκανες εσύ στα δέκα σου. Και καταλαβαίνεις πως τίποτα δεν έχεις ζήσει εσύ μπροστά στα σημερινά παιδιά, καμιά εμπειρία, μαμμόθρεφτο ρε παιδί μου.
Ζούμε στην εποχή που ο καιρός χρειάζεται γκρουπ θέραπι: Διότι την μία είναι έτσι, την άλλη γιουβέτσι, την άλλη κοκορέτσι -πείνασα- και δεν ξέρεις πως να ντυθείς, τι να βγάλεις, τι να βάλεις, να στρώσεις, να ξεστρώσεις, να βγάλεις τα χειμωνιάτικα, να κρύψεις τα καλοκαιρινά, με λίγα λόγια εσύ δεν ξέρεις τι να κάνεις και αυτός τι να θέλει.
Ζούμε στην εποχή της φλώρικης κινητής τηλεφωνίας: Παλιά όταν είχες νεύρα, πάταγες το κουμπάκι και εκτονωνόσουν, του το έκλεινες του άλλου και έκανες αίσθηση, τώρα τι κάνεις; Σύρσιμο για τερματισμό της κλήσης. Μωρέ! Εν τω μεταξύ, παλιά πέταγες το κινητό, στην τσέπη και κλάιν μάιν, τώρα τρέμει η ψυχή σου μην αρχίσει να παίρνει τηλέφωνα. Παλιά έτρωγε το κινητό, σούπες, μούπες, τούμπες τίποτα δεν πάθαινε, σκυλί, τώρα μέσα σε ζελατίνες, θήκες και χίλια δύο και μπορεί να κολλήσει μέχρι Έμπολα.
Ζούμε στην εποχή που η λογοκλοπή είναι συνήθεια: και είναι λογικό, άμα μου αρέσει το μπλουζάκι που φοράς δεν θα πάω να πάρω ένα ίδιο; Θα σε ρωτήσω μήπως; Έτσι και αν μου αρέσουν αυτά που γράφεις. Θα τα πάρω για δικά μου και γούστο μου και καμάρι μου. Και άμα γουστάρω στο τέλος θα σου πω και ένα «μαζί τα γράψαμε» Πάγκαλος style και θα έρθεις να ισιώσεις.
Ζούμε στην εποχή που η Καπέλα Σιστίνα φωτίζεται από 7.000 λαμπτήρες LED‏: ενώ παιδιά πεθαίνουν σε αδικαιολόγητους πολέμους και άνθρωποι ανά τον κόσμο από ασιτεία. Βέβαια και πάλι είναι λογικό, διότι το παιδάκι που πεθάνει δεν το ξέρω, ενώ την Καπέλα Σιστίνα την ξέρω, δεν είμαι αδαής. Και στην τελική με ποια λογική θα βάλουμε την ανθρώπινη ζωή πάνω από την τέχνη;
Ζούμε στην εποχή που η πεθερά περνάει κατάθλιψη: γιατί το παιδί της δεν έχει λεφτά, δεν παντρεύεται και δεν έχει ποιον να βασανίσει. Στην εποχή που ο πελαργός κάνει απεργία και ο ΕΜΦΙΑ ενισχύει τις εταιρίες αντισύλληψης.
Τέλος ζούμε στην εποχή που ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβός είναι ο γιαλός, διότι στραβά εμείς δεν αρμενίζουμε ποτέ! Και αν μας ψεκάζουν τα μυαλά και αν μας μαυρίζουν την ψυχή να ξέρεις πως δεν έχει σημασία, διότι ο Παντελίδης το είπε καθαρά: Σκούπισε τα πόδια σου και πέρασε…


2."Τι μου συμβαίνει απορώ.
Μέσα είναι παρακαλώ, ή μόνο εγώ έτσι θαρρώ;»

Γέρος και αρχοντόβλαχος, μουστάκι σαν τσιγκέλι
μουρντάρης και παμπόνηρος ήταν ο κυρ Βαγγέλης.
Σεξουαλικά δραστήριος δήλωνε και ασχολιόταν
με τον ποδόγυρο συχνά και stories διηγόταν.

Τ’ απόγευμα στον καφενέ  στρογγυλοκαθισμένος
το  καφεδάκι ρούφαγε κατευχαριστημένος.
Κι όταν στο δρόμο πέρναγε καμία  στρουμπουλή
κάτι στα σκέλια σκίρταγε σαν να ‘τανε πουλί.

Αυτό που ένιωθε άφηνε να βγει από το στόμα
καυχιόταν και χαιρότανε σαν να μπορούσε ακόμα.
Και γέλαγαν στον καφενέ οι νέοι και τον τσιγκλάγανε
μα εκείνον τα πειράγματα καθόλου δεν ταράζανε.

Και πες πες πες στον καφενέ του σκάρωσαν μια πλάκα
να δούνε θέλανε αν ζει το πράμα του στη βράκα…
Τον οβολόν τους ρίψανε σε δίσκο ρεφενέ
κοκότα φέρανε γι’ αυτόν μέσα στον καφενέ.

Τσίμπησε ο γέρος γρήγορα κι υπέκυψε στα κάλη
ευθύς κι αμέσως ξέχασε  το μαύρο του το χάλι.
Δίχως σκέψη και χωρίς κανένα ενδοιασμό
με τη μαγκούρα του  έτρεξε πίσω απ’  τον πειρασμό.

Βάι βάι μανούλα μου, βάι βάι, αλή και τρισαλή μου,
το λογικό μου χάθηκε μέσ’ απ’ την κεφαλή μου.
Έχε χάρη που σε συνάντησα τώρα που είμ’ ογδοντάρης
να σ’ είχα μάνα μου εδώ σαν ήμουν τριαντάρης....

Τον πλάνεψε, τον μάγεψε κι αυτός ακολουθώντας
πάνω της βρέθηκε γυμνός σπρώχνοντας και ωθώντας.
Με ευγένεια  όλο έλεγε: «Τι μου συμβαίνει απορώ!!!
Μέσα είναι παρακαλώ, ή μόνο εγώ έτσι θαρρώ;»

Την άλλη μέρα ο καφενές σείστηκε απ’ τα θεμέλια
κορόϊδευαν και γέλαγαν του γέρου την αφέλεια
που νόμιζε πως δούλευαν του μπουζουκιού τα τέλια

ενώ χρόνια  κρεμότανε  σαν να  ‘τανε κουρέλια.



3.Τουρλού, τουρλού

Το βράδυ θα ρθω να σε πάρω
με παπά και με κουμπάρο

θα σε πάω μια βολτίτσα
όμορφη μου Μερκελίτσα

Πλάκα έκανα πλακίτσα
δεν σε παίρνω ούτε με γκλίτσα

στο αμάξι δεν σε βάζω
τα τακάκια δεν τα αλλάζω.

Ενφια, χαράτσια πλήρωσα
και εμένα μ αποκλήρωσα

Επίδομα θέρμανσης δεν βλέπω
το σπίτι ζεστό δεν μετατρέπω

Τουρτουρίζω απο το κρύο
δεν στο λέω για αστείο.

Αμφίπολη, Αμφίπολη τύφλα να χει η Τρίπολη
για δες τις Καρυάτιδες που ήτανε προστάτιδες

Μωσαικό, ψηφιδωτό και αντίτιμο
η Σφίγγα μαζί με τον επίτιμο

Κωστάκη πολέμησες τους Πέρσες και μας φάγανε οι κλέφτες
άλλα χιλια χρόνια θα ζήσεις να μας φαν οι κυβερνήσεις.



4.Ορθογραφικών αναγνωσμάτων μπερδέματα!

Μ’  έντονους προβληματισμούς για την ορθογραφία,
όλοι οι μεγάλοι απορούν τι πάθαν  τα βιβλία!
Κανόνες, ρήμα, επίθετα κι αν πεις κι ο τονισμός,
τα πάνω-κάτω έφερε ένας κοινός γνωστός.
Ξεχάστε ό,τι ξέρατε, είπε μ’  αλαζονεία,
θα τα αλλάξω όλα εγώ εις την ορθογραφία!
Αυτό αξίζει στη ζωή κι όχι μονοτονία!
Μα κι αν τα συνηθίσετε κι αυτό δε σας αρκεί,
καιρός να σας αλλάξω και τη Γραμματική!
Πού να προλάβουμε εμείς κουβέντα να του πούμε;
Επίσης δεν το συζητώ, να του αντισταθούμε…
Ευθύς προμηθευτήκαμε καινούργια λεξικά,
μη μας ξεφύγει τίποτα και βρούμε και μπελά.
Μα άκρη δεν εβγάλαμε, διαφωνούν κι αυτά.
Ένα χειμώνα διάβασμα, μας βρήκε καλοκαίρι,
δεν το αντέχω άλλο πια το λεξικό στο χέρι.
Ήρθε και το φθινόπωρο, ανοίξαν τα σχολεία.
Μαμά, φωνάζει η μικρή, έχουμ’ ορθογραφία!
Το νιώθω πως θα μπερδευτώ κι ίσως αγράμματη φανώ.
‘’Γιώτα’’ μου λέει το παιδί, στo ρήμα ‘’νιώθω’’ πως θα μπει.
Όμικρον γιώτα, απαντώ, έτσι με μάθαν στο σχολειό.
Πλήθος οι λέξεις που άλλαξαν κι ο νους δεν τις χωράει…
Ωμέγα, επιμένω , το ‘μαθα στο σχολείο,
όμικρον λέει η μικρή το γράφει στο βιβλίο.
Αλλιώς  σε μας τα μάθανε  στα σχολικά θρανία,
μα τι μπελάς τώρα κι αυτός  ν΄ αλλάξουν τα βιβλία!
Δε θέλω πια να συνεχίσω, θέλω να βγω να ηρεμήσω.
Λέω να πάω στην Αριστέα, που συναντώ καλή παρέα!
Με κουβεντούλα χαλαρή, έχει άλλο νόημα η ζωή!



5.Μάρω και Βιβίκα

Στημένες ώρες στην ουρά, ταλαιπωρίας του ΙΚΑ
κι οι δύο χηρευάμενες, η Μάρω κι η Βιβίκα,
παρλάρουνε ασύστολα, γκρινιάζουνε και βρίζουν,
του κράτους όλα τα στραβά, σαφώς καταλογίζουν.
Τα της ακρίβειας πρώτιστα ,σχολιάζουνε τα ύψη,
τη σύνταξη που αδυνατεί ,τα έξοδα να καλύψει,
μιλάνε για τη μοναξιά και των παιδιών το χάλι,
διαζύγια, αναδουλειές, κι ότι ο νους σου βάλει…
Οσο η ουρά αυξάνεται κι η κόπωση επίσης,
αυτές το νού τους έχουνε, σ΄άλλες  αναζητήσεις,
γι΄αυτό άλλωστε υπομένουνε, ώρες ορθοστασία,
για μια απλή θεώρηση ή συνταγογραφία…..
Η Μάρω αν και χήρεψε, έτοιμη είναι και πάλι
αν της προκύψει «τυχερό» και βρεί άλλη αγκάλη,
δήλωσε ότι είναι  ανοιχτή, σε σοβαρές προτάσεις,
θεωρεί τη λύση ιδανική για πλείστες καταστάσεις.
Μα κι η Βιβίκα , καθαρά μίλησε στα παιδιά  της,
κι αν δύο συζύγους φύτεψε και πόνεσε η καρδιά της,
η μοναξιά αβάσταχτη , τον σύντροφο έχει χρεία,
και τη δεύτερη  σύνταξη, μη λέμε τώρα αστεία !!!
Όταν σταμπάρουνε άρρενα, στητό και κοτσωνάτο
κι οι δυό τον διπλαρώνουνε με σχέδιο @@μάτο!
Εντέχνως τον πλευρίζουνε κι αρχίζουν τα δικά τους
και μέσα σε δυό τρία λεπτά, έχουν το πόρισμά τους,
αν είναι χήρος με παιδιά, πόση είναι η σύνταξή του
κι αν είναι πρόθυμος ξανά «να φτιάξει» τη ζωή του,
σε θέματα ιατρικά, φάρμακα κι εξετάσεις
έχουνε γνώσεις θαυμαστές και  κάνουνε προτάσεις:
«θέλετε μία συμβουλή, δια το ζάχαρό σας;»
«να πίνετε ξινόγαλο, το λέω για το καλό σας»
Η Βιβή έχει υπομονή, η Μάρω τσαγανό,
κι οι δυό τους όμως έχουνε, πείσμα γαϊδουρινό,
εν τέλει καταφέρανε να καλοπαντρεφτούνε,
με δύο χηρευάμενους που φρόντισαν να βρούνε,
η μία στης εξαδέλφης της, της Κούλας την κηδεία,
κι η άλλη περιμένοντας… σε ουρά στην Εφορία !!!
Τώρα αν τις συναντήσετε σε κάποια ουρά μεγάλη,
τι να τα λέμε απ΄ την αρχή, χήρες θα είναι πάλι…



6.Παιζικό

Της πατλίδας μου η σημαία
έχει χλώμα σαλασσί
κι όλο τώλα τελευταία
τατουάζ βλέπω μ’ αυτή.

Ο χοντλός συμμασητής μου
όλο στο ζιάλειμμα βαλά
τα παιζάκια που ζε ξέλουν 
να μιλούν ελληνικά...

Κι έχει τατουάζ στο μπλάτσο
ένα αλχαίο πολεμιστή
σέλει, λέει, να του μοιάσει,
μα ζεν κόβει το φαΐ!

Μα στην τάτση μου είναι κι άλλοι
που αγαπούν τ’ άλλα παιζιά,
ζατί λένε οι ζασκάλοι
πως παιζάκια είναι κι αυτά!

Έχω ένα Αλβανάκι
φίλο μου, τον πιο καλό,
τσακωνόμαστε μονάχα
ζα τον Ολυμπιακό.

Ο μπαμπάς μου είναι στο σπίτι,
κάσεται στον καναπέ,
στο κουτί βλέπει Τουίττυ,
Τομ και Τζέλλυ και Τεν Τεν!

Τηλεόλαση όλο βλέπει:
μπάλα, Μάλκο και Αυκιά
κι όλο βλίζει κι όλο βλίζει
κάποιο κύλιο Σαμαλά!

Μην πουλήσει το νελό μας,
το λιμάνι και τη ζη,
και τη ζώσει στον εχθλό μας
που ‘χει αυτός κι άλλη πολλή!

Θα τσηφίσει, λέει, Τσίπλα
που ‘ναι και νέο παιζί,
ενώ βγάζει και μια τσίμπλα
απ’ το μάτι το δεξί.

Μα η μαμά σέλει Κανέλλη,
που από σπίτι είναι καλό.
Απ’ τον αλχηγό της σέλει,
λέει, να κάνει και σταυλό!

Ο παππούς τους βλίζει όλους
μα τσηφίζει Σαμαλά!
Για τη σύντατσή του, λέει,
τονε νοιάζει μοναχά!

Η γιαγιά, λέει, θα λίξει
στο Ποτάμι το σταυλό.
«Μα των Φώτων», τη λωτάω,
«ζεν το κάνουμε αυτό;»

Μα εγώ κι η αδελφή μου
σέλουμε έναν αλχηγό
που καλός να 'ναι στα μήλα
στο σκοινάκι, στο κλυφτό!

Κι όταν έλθει εκείνη η ώλα
να κλυφτώ στο παλαβάν,
θα τσηφίσω όποιον μου δώσει
ένα τζάμπα κλουασάν!



7.Ορόσημα του 20ου αιώνα μέσα από  ψι(η)λά γράμματα.

«Δεν μετρώ τις ώρες, εκτός αν έχουν κι εσένα μέσα».

1900 «Έχω και Ζέπελιν πάμε μιά βόλτα να χαζέψουμε από ψηλά το ναυάγιο των Αντικυθήρων». Ανακάλυψη του Ζέπελιν και του Ναυάγιου των Αντικυθήρων
1910  «Ντύσου πρόχειρα και βγάλε το κραγιόν σου.
          Σε θέλω χωρίς μάσκαρα στ' αιθέριο προσωπό σου».
Λανσάρεται η πρώτη μάσκαρα και το πρώτο κραγιόν στην Αμερικανική αγορά.
1920  «Μην μασάς τα λόγια σου, γιατί θα σε βάλω να τα φας όταν τ' ακούσεις». Ανακάλυψη της εγγραφής του ήχου.
1930 «Πες μου τι ομάδα είσαι, γιατί κανείς δεν είναι τέλειος». Ανακαλύπτονται οι ομάδες αίματος.
1940 «ΟΧΙ δεν γίνεται να σε βλέπω χρωματιστή πίσω από ένα τετράγωνο γυαλί». Το ΟΧΙ ακούγεται στην Ελλάδα στο τέλος του '40 και οι Αμερικανοί ανακαλύπτουν την έγχρωμη τηλεόραση.
1950 «Βρες το G μου, ν' αγιάσουν οι ορμές μου». Επίσημη επιστημονική ανακοίνωση γιά το σημείο G.
1960 «Τότε σε βρήκαν μάτια μου, μα σήμερα σε σκάβουν».
Ανακάλυψη του τάφου της Αμφίπολης. Αμ' πως, χαϊβάνι ήταν ο Λαζαρίδης; Μάλλον απένταρος ήταν κι έμεινε με τη σκαπάνη  στο χέρι. Ένα χρόνο μετά ανακάλυψαν κι εμένα στα σπλάχνα της Κυρά- Αμαλίας. Σήμερα με σκάβουν κι εμένα οι ρυτίδες του χρόνου.
1970 «Έχω και κότερο πάμε μιά βόλτα;» Η ατάκα που έκανε όσους είχαν κότερο να μοιάζει με ποδήλατο.
1980 «Να σε κόψω σε φέτες γιά να μπορέσεις να γειάνεις». Πρώτη αξονική τομογραφία στη αγορά. Η δεκαετία, που είπα ότι, «έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν». Τελικά εμείς γίναμε πολλοί, χωρίς να το καταλάβουμε. Ποιά «μίαν» και πράσινα άλογα, αν μετρηθούμε βγαίνουμε περισσότεροι.
1990 «Τι δεν καταλαβαίνεις ;» Βρίσκεσαι σε ένα χώρο που διαβάζεται από όλους. Είσαι απλωμένος σαν τραχανάς και το ξέρεις. Αν δεν το ξέρεις, μάθε ότι διαβάζεις ένα blog, που ανήκει σε αυτό που λέμε, 'Wold Wide Web', που ανακαλύφτηκε το 1990 και πατέρας του είναι ο Τιμ Μπερνερς -Λη. Μητέρα του είναι η Αριστέα με μεταχρονολογημένη εγκυμοσύνη και γονική παροχή σε μας. Μην ρωτάτε βαθμό συγγενείας, οι συγγενείς δεν είναι πάντα φίλοι.
2000 «Δεν ξέραμε να μετράμε και τα ΜΜΕ μας έμαθαν να το κάνουμε σωστά»
Πρωτοχρονιά 1999 προς 2000 μας είπαν ότι μπαίναμε σε νέα χιλιετία. Το 2000 σαν αριθμός αποτελεί μέρος της χιλιάδας που φτάνει στο 3000. Η χιλιετία που διανύουμε έχει άλλον ένα χρόνο επιπλέον. Το 2000. Χαράς Ευαγγέλια. Η φουκαριάρικη χιλιετία του 1000 έως 1999 έμεινε λειψή. Η Πρωτοχρονιά «Των Ιώσεων» του υπολογιστή, που θα έχανε το χρόνο και θα χανότανε. Δεν πάμε να χαθούμε όλοι λέω εγώ, οι αυθαίρετοι.
Γιορτάσατε αλήθεια την νέα χιλιετία την παραμονή της πρωτοχρονιάς 31 Δεκ 2000 προς την 1η Ιαν 2001. «Όχι;» Ήμουνα σίγουρος. Εσείς γιορτάζεται κάθε μέρα αφού αντέξατε και διαβάσετε το χρονικό της απελπισίας μου.
Όπως έλεγε και ο Μεγάλος Πίνδαρος: « Χρόνος ο πάντων πρόγονος».
Και του χρόνου λοιπόν.


8.Ποίημα του… ποδαριού!

Καλήν ημέραν άρχοντες  κάλαντα δε θα πούμε
Μόνο για πόδια θα σας πω, να μη παρεξηγούμαι
Το φανταζόσασταν ποτέ να υπάρχουν μύρια όσα
Καθένα τους διαφορετικό , είδη χίλια οκτακόσια!
Μα σαματά δε κάνουνε , μόνο αγκομαχούνε
Μέσα σε γόβες προσπαθούν με κόπο για να μπούνε
Αλλά με κότσια τρομερά και… θάρρος πιο περίσσιο
Άλλα με κάλλους μπόλικους  και δέρμα… γουρουνίσιο!
Κάμποσα με κουντεπιέ παχύ, άλλα πολύ μικρό
Και με αστράγαλο παχύ , άλλα με πιο λεπτό!
Είτε μεγάλα, είτε μικρά, και πάσης ηλικίας
Το θρόνο τους ψάχνουν για να βρουν δοθείσης ευκαιρίας
Αν αναρωτιόσαστε ποιος είναι αυτός ο θρόνος
Ο ένας και ο μοναδικός, ιστορικά ο μόνος
που τραβάει πάντοτε αρσενικών το βλέμμα
και ρέει –λένε- στις φλέβες μας… στων γυναικών το αίμα!
Εντάξει δε θα σας κρατώ άλλο σε αγωνία
Τακούνι σε όλα τα σχέδια, μεγάλη η ποικιλία
Για όλα τα γούστα , που τα φορά … και η κουτσή Μαρία!
Ότι και να μου πεις, σίγουρα θα το δούμε
Θέλεις λεπτό και θηλυκό  -να μη καθυστερούμε!-
Ή μήπως θέλεις το χοντρό με το διπλό το πάτο
Αυτό ντε το φοβερό που ακούς να το λεν γ..ραμάτο!
Σαν κόθορνοι θα έλεγα πως μοιάζουνε παιδί μου
Μα δε τις νοιάζει ούτε στιγμή , στα ύψη η πίεση μου!
Υψοφοβία δεν είχα εγώ ποτές έως τα τώρα
Αλλά σαν τις θωρώ να με κοιτούν  –είπαμε δα!- στο θρόνο
Να, σαν να ζαλίζομαι , τρέμω και σα να ιδρώνω!
«Κάπως εδώ με ενοχλεί, πονάει λίγο στο πλάι!»
Θα ανοίξει όμως σιγά σιγά, θα στρώσει που θα πάει!
Συνεχίζεται λοιπόν αυτή η ιστορία,
Με το τροπάρι το γνωστό, αυτή η βιομηχανία.
Με το τακούνι άρχοντα ευτυχία να εγγυάται
-Καλέ περιμένετε, καθίστε εδώ, που πάτε!
Καλά λοιπόν κατάλαβα, τελειώνει η ιστορία
Μα μόνο μέσα στα χαρτιά , γιατί η κουτσή Μαρία
Και όλες μας λοιπόν ακόμη βασανίζουμε το κάθε ποδαράκι…
Και μπαίνει καθημερινά και από ένα λιθαράκι
Στο παραμύθι το γνωστό με θρόνους και παλάτια
Παραμορφώνοντας άδικα αθώα ποδαράκια…








Εδώ τελείωσαν οι 8 πρώτες συμμετοχές
Στην επόμενη ανάρτηση θα βρεις τις επόμενες 6 συμμετοχές.
Πάτα εδώ και μπες απευθείας.

96 σχόλια:

  1. Εντάξει λοιπόν το κάνατε το θαύμα σας πάλι.
    Τι να ψηφίσεις και ποιο να αφήσεις έξω.
    Μπράβο σε όλους όσους συμμετείχαν και μπράβο και σε σένα Αριστούλα για την οργάνωση και την προσπάθεια.
    Ηταν όλα ξεχωριστά.
    Θα βαθμολογήσω με βάση το ποιο με έκανα και γέλασα πιο πολύ και μου έμεινε στο τέλος και ξέρω ότι θα αδικήσω πολλούς.

    3 βαθμούς στο 14
    2 βαθμούς στο 10
    και από 1 βαθμό στα 5,6,2.

    Μπράβο σε όλους πραγματικά!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Με τη ψυχή στο στόμα και τρέχοντας σε φιλώ ...

      Διαγραφή
  2. Καλημερα και απο μενα σε ολη την ομορφη παρεα!
    Συγχαρητηρια στους συμμετεχοντες! Αξιολογες και αστειες ολες οι συμμετοχες! Θεωρω πως ειναι πολυ δυσκολο να γραψει καποιος χιουμοριστικα και το θαυμαζω αυτο σε ολους σας!
    Επισης ενα μεγαλο μπραβο και στην Αριστεα μας για ολη την διοργανωση και την αψογη φιλοξενια της!
    Η γατα που γελαει ολα τα λεφτα! χιχιχι! Καταπληκτικη!
    Και παμε τωρα στη βαθμολογια:

    3 βαθμους στο 18 "ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ, ΑΠΟΣΤΟΛΕ ΕΙΣΑΙ..."
    2 βαθμους στο 9.Fanζειν
    1 βαθμο στο 20.Ο νέραΐδος
    1 βαθμο στο 3.Τουρλού, τουρλού
    και 1 βαθμο στο 2."Τι μου συμβαίνει απορώ.
    Μέσα είναι παρακαλώ, ή μόνο εγώ έτσι θαρρώ;»

    Ομορφη μερα σε ολους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Εγώ δεν τολμώ να γράψω χιουμοριστικά :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για τη βαθμολογία σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. «Αλέξανδρε, πες αλεύρι. Η κυρία με τον μπερέ σε γυρεύει».
    Κι αυτό γιατί, σύμφωνα με εξακριβωμένες αλλά « Ανέκδοτες ανησυχίες», «Ο χημικός», «Ο Ταχυδρόμος», «Ο Νεράϊδος» η «Μάρω και η Βιβίκα», έγραψαν ένα «Ποιήμα του...ποδαριού», με «Ορθογραφικών αναγνωσμάτων μπερδέματα».
    Δημιούργησαν δηλαδή ένα «Τουρλού, Τουρλού», «Παιζικό» συνοθύλευμα λέξεων, που μοιάζει με «Βαβέλ». Μερικοί δεν κατάλαβαν ότι, όταν έχουμε να αντιμετωπίσουμε το φαινόμενο, «Γάτος γαμεί και γάτος σκούζει», υπάρχει η πιθανότητα να φτάσει «Η Αριστέα στο Μαξίμου». Πρέπει να καταλάβουμε όλοι,ότι, «Οι ευσεβείς πόθοι ενός blogger», δεν μπορεί να ταυτιστούν ποτέ με αυτό που λέμε, « Τέσσερις μπλόγκερς-τέσσερις σταθμοί σιχτίρ time».
    Άν θέλετε να οριοθετηθούν τα «Ορόσημα του 20ου αιώνα μέσα από ψι(ηλά γράμματα» πρέπει να μην είσαστε «Οι πεινασμένοι και τσιγκούνηδες ‘φίλοι’ μου» και να σταματήσετε να λέτε συνεχώς «Τι μου συμβαίνει απορώ, Μέσα είναι παρακαλώ, ή μόνο εγώ έτσι θαρρώ». Τίποτα δεν περισσεύει μήν το ξεχνάτε και τίποτα δεν πετιέται.
    Άν θέλετε βοήθεια στη οριοθέτηση και στην ταξινόμηση των λέξεών σας, πρέπει να βάλετε στο λόγο σας, αλλά να το φωνάξετε δυνατά ... «ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ, ΑΠΟΣΤΟΛΕ ΕΙΣΑΙ...» ο άνθρωπός μου. Αν δεν έχεις βρει τον Απόστολο, που είναι και ο απόλυτος άνθρωπος, πρέπει να αρχίσεις να διαβάζεις το έντυπο που λέγεται... «Fanζειν».
    ΣΥΜΒΟΥΛΗ.
    Ποτέ δεν είναι αργά, άλλωστε «αν δεν δοκιμάσεις, δεν μπορείς να έχεις άποψη», έλεγε ένας καλός φίλος.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΧΙΛΙΑ ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΑ,(Η στοργή, τη μαγεύει) και πάντα να γράφουμε, μόνο και μόνο γιά να σκοτώνουμε, οτιδήποτε ζητάει να μας καταστρέψει.
    Επειδή δεν θέλω να γίνω ρυθμιστής του τελικού αποτελέσματος κι επειδή τους αφιέρωσα τον πρέποντα χρόνο, συνεχίζω με...
    Βαθμολογία (ήταν ανάγκη;)
    Νο 9 3 βαθμούς (κάτι το ξεχωριστό αλλά και γνήσιο)
    Νο 13 2 βαθμούς (κάτι το διαχρονικό)
    Νο 16 1 βαθμός (κάτι το καθημερινό)
    Νο 14 1 βαθμός (κάτι το πολύ επίκαιρο)
    No 20 1 βαθμός (κάτι το ασυνήθιστο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη μου, απόλαυσα το σχόλιο σου . Αυτό σημαίνει ότι διάβασες προσεκτικά όλες τις συμμετοχές και δαπάνησες extra χρόνο για να τα συνδυάσεις όλα τόσο όμορφα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Ήμουν πολύ γρήγορη αυτή τη φορά.
    3 ΒΑΘΜΟΙ στο 11 ( ξετρελάθηκα! λεπτό και αθώο χιούμορ!)
    2 ΒΑΘΜΟΙ στο 19 ( δεν ξέρεις πόσο θύμωσα! Να τους ξεμπροστιάσεις!)
    1 ΒΑΘΜΟΣ στο 14 ( είχε ωραίους πετυχζημένους συνειρμούς)
    1ΒΑΘΜΟΣ στο 12 (ευχάριστο και καλογραμμένο)
    1ΒΑΘΜΟΣ στο 17 (θίγει πολύ πετυχημένα τον φαλοκρατισμό μερικών πασάδων που πρέπει να εξαγανσιστούν από προσώπου γης...)

    Καλή επιτυχία σε όλους παιδιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Χριστίνα μου !
      Κι εγώ πολύ σύντομα απαντώ γιατί ο χρόνος τρέχει και είναι πολύτιμος!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολόγηση σου !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα όλα
    3 ΒΑΘΜΟΙ στο 13
    2 ΒΑΘΜΟΙ στο 3
    1 ΒΑΘΜΟΣ στο 11
    1ΒΑΘΜΟΣ στο 1
    1ΒΑΘΜΟΣ στο 15
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χα χα χα !!!!Πήρα απλώς μια δόση γέλιου - θα ξαναπεράσω !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το νου σου μόνο , μέχρι την Τετάρτη αυτή τη φορά Νίκη μου! :)))

      Διαγραφή
  7. Αριστέα μου,
    μόλις άκουσα πως θέλεις ιστορίες γέλιου είπα¨
    "Την κάτσαμε τη βάρκα"
    Τελικά είναι 100 φορές πιο δύσκολο να γράψεις κάτι αστείο.
    Βλέπεις ότι η ζωή μας είναι μεν ωραία αλλά και δύσκολη
    και πρέπει κανείς να έχει πολύ χιούμορ για να κάνει τα δύσκολα αστεία.
    Όλες οι συμμετοχές είχαν την δική τους αξία
    αλλά ξεχώρισα κάποιες ιδιαίτερες και έξτρα χιουμοριστικές.
    Δίνω 3 points στο 17 γιατί ακόμη υπάρχουν πολλοί τέτοιοι γάτοι
    που μου τεντώνουν τα νεύρα ακόμη και "επί τη εμφανίσει"
    αλλά εδώ καταδιασκέδασα το πάθημά του.
    Δίνω 2 points στο 10 "Ο ταχυδρόμος" γιατί κάπου την ξέρω αυτή την ιστορία από κοντά.... και συγκεκριμένα σήμερα είδα ένα μάτσο λογαριασμούς και μέχρι να ανέβω στο σπίτι να τους ανοίξω μου είχαν κοπεί τα πόδια.... Ευστοχότατο και άκρως επίκαιρο... κάνει χιούμορ με το χάλι μας.
    Δίνω 1 βαθμό στο "Μάρω και Βιβίκα" (πολύ θα ήθελα να δώσω και σ' αυτό 2 βαθμούς αλλά ας όψονται οι όροι της βαθμολόγησης)
    Γνωστές μου φαίνονται οι δύο αυτές κυρίες που ξέρουν καλά
    το "ψαρεύειν σύζυγο" οπουδήποτε γίνει αντιληπτός...
    Δίνω 1 βαθμό στο 14 "Η Αριστέα στο Μαξίμου"
    και σκέψου το καλά βρε Αριστέα μου μήπως πας και τους βάλεις λίγο μυαλό γιατί δεν ξέρω τι θα γίνουμε στο τέλος.
    Τέλος δίνω ακόμη 1 βαθμό στο 13 "Αλέξανδρε πες αλεύρι,. Η κυρία με τον μπερέ σε γυρεύει". Φτύνω στον κόρφο μου μη μου τύχει μετά από 2000 χρόνια να πέσει καμιά κυρία με μπερέ στον τάφο μου και μου ταράξει τον αιώνιο ύπνο!!!
    Αριστέα μου,
    τέλος δίνω σε σένα ένα μεγάλο 10άρι για την ιδέα σου να ζητήσεις χιουμοριστικές συμμετοχές και ακόμη ένα 10άρι για την υλοποίηση της ιδέας σου.
    Εν αναμονή των αποτελεσμάτων
    σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά για κάθε μέρα ως την Τετάρτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου έχεις απόλυτο δίκιο πως είναι ό,τι πιο δύσκολο να γράψεις αστεία!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά πασταφλωρίτσα μου ♥

      Διαγραφή
  8. Κάθε έργο αντικατόπτριζε μια πτυχή της προσωπικότητας του καλλιτέχνη!!!Ενα μεγάλο μπράβο για όλους!!
    Στο νούμερο 19 δίνω το 3
    Το 6ο έργο παίρνει το 2
    Το 8, και το14 κερδίζουν απο 1 βαθμό

    Υ.Γ.:Σόρρυ που δεν συμμετείχα τελικά στη γιορτούλα γέλιου..κάπου έχασα την έμπνευση και ακόμα την ψάχνω.

    Φιλάκια κορίτσι!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ κοπέλα μου!
      Ευτυχώς παρακάτω συμπληρώνεις τη μία ψήφο που σου ξέφυγε!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  9. Ήδη πέρασα πολύ ωραία διαβάζοντας!
    Αλλά χρειάζομαι και μια δεύτερη ματιά για να ψηφίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το μεγαλύτερο κέρδος αρχηγέ !
      Αυτή τη φορά τον ανεβάσατε ακόμα πιο ψηλά τον πήχη!
      Και χαίρομαι πολύ που θέλεις χρόνο :)))

      Διαγραφή
  10. Με συγχωρείται μου ξέφυγε μια βαθμολογία!
    1 βαθμό για το 2!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να 'σαι καλά, Αριστέα, με τις ιδέες σου! Χρειαζόμουν μια γερή δόση χιούμορ αυτόν τον καιρό!
    Δίνω 3 βαθμούς στο 14. Αριστέα, η χώρα κρέμεται απ' τα χέρια σου! Παρεμπιτπόντως, αν έπρεπε να διαλέξεις ανάμεσα σε Παντελίδη και Σαμαρά ποιον θα διάλεγες;
    2 βαθμούς στο 6, γιατί αυτό το παιζάκι πολύ το αγάπησα!
    1 βαθμό στο 11. Πολύ επιμορφωτικό για μας τους άσχετους περί χημείας (αλήθεια τι είναι το περιοδικό Σύστημα; υπάρχει τέτοιο πράμα; γιατί κι εγώ για περιοδικό για στοιχήματα θα το περνούσα!)
    1 βαθμό στο 8. Δεν ξέρω ποιος το έγραψε, αλλά, φίλε/η, το τακούνι είναι φετίχ και μόνο αν έχεις περπατήσει με 12ποντη πλατφόρμα σε πλακόστρωτα ανηφορικά σοκάκια νησιού μπορείς να με καταλάβεις!
    Και 1 βαθμό στο 16, γιατί....τι γιατί; θέλει και ρώτημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου , μου άρεσε πολύ η αιτιολόγηση σου! :)))
      Εμένα θα μου επιτρέψεις να ξερνάω και με τις δύο επιλογές Παντελίδη/Σαμαρά αλλά αν είναι να επιλέξω προτιμώ Παντελίδη ανάμεσα στους δύο ☺
      χεχε ! Αναρωτιέμαι αν κατάλαβες ποιος είναι πίσω από το 16!

      Φιλιά!!!! ♥

      Διαγραφή
  12. Α ωραία! Θα περάσω αύριο για την ανάγνωση των ιστοριών, διότι είναι 2.56 π.μ. και τσούζουν τα ματάκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ήρθα και εγώ να μπουμπουνίσω την βαθμολογία μου
    Πάμε λοιπόν:
    3 βαθμούς στο 10(Ο Ταχυδρόμος)…..γιατί δυστυχώς ο ταχυδρόμος δεν χτυπάει μόνο δύο φορές
    2 βαθμούς στο 17(Γάτος γαμεί και γάτος σκούζει)……..γιατί την υπογραφή σου και το πουλί σου πρέπει να προσέχεις που το βάζεις
    1 βαθμό στο 2(Τι μου συμβαίνει απορώ.Μέσα είναι παρακαλώ, ή μόνο εγώ έτσι θαρρώ;)…..γιατί όταν είναι κανείς νέος, είναι πολύ νωρίς. Όταν είναι γέρος, είναι πολύ αργά!
    1 βαθμό στο 6 (Παιζικό) ……γιατί από παιδί και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια
    1 βαθμό στο 7 (Ορόσημα του 20ου αιώνα μέσα από ψι(η)λά γράμματα)……γιατί έτσι μου αρέσει και γιατί έμαθα ότι το 1950 και μετά από εκατοντάδες ανοργασμικούς αιώνες βρέθηκε επιτέλους το σημείο G.Η ικανοποίηση μου είναι τεράστια και από σήμερα σταματάω την αγωνιώδη αναζήτηση του γιατί μπορεί μεν να άργησε να βρεθεί αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ.

    Για να δούμε τι θα δούμε!
    Καλή επιτυχία σε όλους και σε σένα Αριστέα,πολλές,πολλές φιλούρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xristin μου αρέσεις αφάνταστα που τη βαθμολογία σου την μπουμπουνίζεις! αχαχα Συνοδεύετε κι από λάμψη;
      απόλαυσα πολύ την αιτιολόγηση σου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Καλημερα και θερμα συγχαρητηρια σε ολους και στη διοργανωση!
    Λοιπον, εγω λατρεψα την ιστορια του Νεραιδου, αλλα δεν θα μπορεσω να την ψηφισω καθως δεν ειναι χιουμοριστικη...
    Το 3 θα δωσω στο ΠΑΙΖΙΚΟ που ειναι τρυφερο και σταζει γλυκα εκτος απο χιουμορ!
    Το 2 στο Η Αριστεα Στου Μαξιμου γιατι πραγματικα ηταν ευρηματικο και γελασα με την ψυχη μου!
    Απο 1 βαθμους στα:
    Οι ευσεβεις ποθοι ενος μπλογγερ
    Γατος γαμει και γατος σκουζει
    Ο Χημικος

    Ολα τα ποιηματα και τα πεζα ηταν εξαιρετικα, δυσκολευτηκα αρκετα να αποφασισω για τους 3 ασσους...
    Καλη επιτυχια σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα μάτια μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου :))

      Διαγραφή
  15. Καλη μέρα Αριστέα μου,μου επέτρεψες να ψηφίσω και το κάνω λοιπον.....
    3. ''τι μου συμβαίνει απορώ.........''
    2 '' Η Αριστέα στου Μαξιμου''
    1 ''Αλέξανδρε πες αλεύρι.......''
    1 ''Παιζικό''
    1' ''Μάρω και ΒΙβικα''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία μου!
      Να'σαι καλά!
      Ελπίζω να πέρασες όμορφα διαβάζοντας.....
      Φιλιά! :))))

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Αριστέα μου!!! Μπόλικο υλικό για διάβασμα!!! Μπράβο σε όλους τους φίλους δημιουργούς!!! Ολέ η έμπνευση!!
    Εριξα μια μικρή ματιά κι ήδη έχω λατρέψει πολλά!! Από βδομάδα θα ρθει κι η βαθμολογία μου, να τα διαβάσω, να τα χαρώ πρώτα!!
    Καλή επιτυχία να χει κι αυτό το πανηγύρι γέλιου και μπράβο σε όλες τις συμμετοχές!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και καλό σ/κ να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, όλοι έγραψαν εμπνευσμένα και μπράβο τους!
      Σε ευχαριστώ για το πέρασμα ...το νου σου μόνο γιατί έχουμε μία μέρα λιγότερη αυτή τη φορά!
      Τα φιλιά μου Μαρλέν μου ! :))

      Διαγραφή
  17. "Στη βράση κολλάει το σίδερο" λέει ο λαός κι αυτό κάνω τώρα, γιατί αλλιώς θ' αλλάξω πολλές φορές γνώμη. Αυτή τη φορά θεωρώ ότι το ένα είναι καλύτερο απ' τ' άλλο, οπότε να με συγχωρέσουν όσοι δεν τους βαθμολόγησα. Μου αρέσουν όλα πραγματικά και το διασκέδασα πολύ!
    Συγχαρητήρια σε όλους!!!

    3 βαθμούς στο Νο 2 "Τι μου συμβαίνει απορώ. Μέσα είναι παρακαλώ, ή μόνο εγώ έτσι θαρρώ"; Λαϊκό χιούμορ αθάνατο!!! Ο τίτλος ευρηματικότατος, όπως και του "μπουζουκιού τα τέλια"!!!

    2 βαθμούς στο Νο 14 "Η Αριστέα στου Μαξίμου" Σαν την αλεπού στο παζάρι ένα πράμα... χεχε!!! Εις ανώτερα στον δημιουργό και την Αριστέα!!!

    1 βαθμό στο Νο 17 "Γάτος γαμεί και γάτος σκούζει" Με εξέπληξε η τελευταία φράση, μια κι εκείνοι μοιάζουν μ' αυτόν τον φαλλοκράτη γάτο!!! Κάτω αυτού του είδους οι γάτοι...!!!

    1 βαθμό στο Νο 5 "Μάρω και Βιβίκα" Αθάνατες καπάτσες που δεν κάνουν βήμα πίσω στη ζωή. Σαρώνουν, καλέ!!! Τις φοβήθηκε το μάτι μου!!!

    1 βαθμό στο Νο 11 "Ο χημικός" Σαν ανέκδοτο!!!

    Μπράβο και στο Αριστάκι που μας βάζει σε λειτουργία τον νου για χαρίσουμε όμορφες στιγμές μεταξύ μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου , σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Και αυτό το τελευταίο για μένα είναι η καλύτερη φιλοφρόνηση ! Μιλ μερσί!
      Φιλιά! :)))

      Διαγραφή
  18. Επανήλθα και βαθμολογώ!
    Το κριτήριο της βαθμολογίας μου είναι η ποσότητα γέλωτος για κάθε κείμενο ή ποίημα που διάβασα!
    Ιδού λοιπόν:
    3 βαθμοί στο 12 (Βαβέλ)
    2 βαθμοί στο 13 (Αλέξανδρε,πες αλεύρι, Η κυρία με τον μπερέ σε γυρεύει!)
    1 βαθμό στο 15 (Οι ευσεβείς πόθοι ενός blogger)
    1 βαθμό στο 14 (Η Αριστέα στο Μαξίμου) και
    1 βαθμό στο 1 (Ανέκδοτες ανησυχίες)
    Καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες και για ακόμα μία φορά συγχαρητήρια στην Άιρις για αυτή την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήλθατε πίσω Αθηνά μας!
      Χαίρομαι που κρίνατε βάση του βαθμού γέλωτος . Άρα το διασκεδάσατε έτσι;

      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Κίσιζ ! :)))

      Διαγραφή
  19. Όλες οι συμμετοχές αξιόλογες, αλλά δυστυχώς η βαθμολογία σε περιορίζει...
    Έτσι λοιπόν δίνω,
    3 βαθμούς στο 11
    2 βαθμούς στο 13
    1 βαθμό στο 5, 10 και 14
    Καλό βράδυ, καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ινώ μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολόγηση σου!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρα, καλησπέρα!
    Δυστυχώς το σχόλιο μου θα είναι σύντομο, δε θα δικαιολογήσω γιατί ψηφίζω το κάθε έργο διότι απλούστατα το ίντερνετ μου έχει θέματα και θέλω να ψηφίσω..

    3 βαθμοί --> ανέκδοτες ανησυχίες (1)
    2 βαθμοί --> ο χημικός (11)
    1 βαθμός --> Αλέξανδρε, πες αλεύρι, η κυρία με τον μπερέ σε γυρεύει (13)
    1 βαθμός --> Γάτος γαμεί και γάτος σκούζει (17)
    1 βαθμός --> οι πεινασμένοι και τσιγκούνηδες "φίλοι" μου (19)

    Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν και φυσικά σ' εσένα Αριστέα μου που για άλλη μια φορά διοργάνωσες με επιτυχία αυτό το διαγωνισμό!
    Καλό σου βράδυ, φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιωτάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολόγηση σου!
      Τα φιλιά μου κορίτσι μου! :))

      Διαγραφή
  21. Τα διαβασα σχεδον όλα
    Μερικα μου αρεσαν
    Με καποια χαμογελασα
    Την καλησπερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να πέρασες όμορφα τη βραδιά σου V!
      Καλή Κυριακή να έχεις :)))

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα Αριστέα μου,
    Μπήκα πολύ γρήγορα να σου αφήσω την βαθμολογία μου, γιατί αλλάζω πακέτο και θα μου πει απροειδοποίητα το ίντερνετ και παίζω με τον χρόνο. Συγχώρα με ναι;
    Δίνω 3 βαθμούς στο 13
    2 βαθμούς στο 14
    Και από 1 βαθμό στο 18, 2, 5.
    Με δυσκόλεψε η βαθμολογία, γιατί μου άρεσαν και άλλα, αλλά ζω πάντα με την καταπίεση των βαθμών. Γι άλλη μια φορά όμως ήσουν εξαιρετική οικοδέσποινα και σε ευχαριστούμε για την υπέροχη φιλοξενία. Πάω να σχολιάσω και στους άλλους, όσο έχω πρόσβαση, σε γλυκοφιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου γλυκό σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για τη βαθμολόγηση σου!
      Εύχομαι να επανέλθεις το γρηγορότερο :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα σε όλους,
    Όλοι οι δημιουργοί είχαν και έδωσαν πλούσια θεματολογία και όμορφα κείμενα. Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι όλοι έχουν ευχέρεια στον γραφτό λόγο και δυνατότητες μεγάλες.
    Γέλιο, λοιπόν και σάτιρα και επικαιρότητα και προβληματισμός. Πάντα κάτι έχει να πει ο ...ποιητής !!!

    Η δίκαιη κριτική είναι κάτι το απροσδιόριστο και λογικό ακούγεται ότι όταν σου δίνεται η δυνατότητα να κρίνεις δίνεις και μερικά από τα δικά σου χαρακτηριστικά στη ψήφο σου.

    Ξαναδιάβασα σήμερα και στηρίζω τις αρχικές μου προτιμήσεις.
    3 βαθμούς στο 12, επειδή το βλέπω περισσότερο αδικημένο από τις επιλογές μου. Το κείμενο φαντάζει μεγάλο, σαν θεατρικό σκετς όμως έχει τη δυναμική του.
    2 βαθμούς στο 13, Μεγαλέξανδρος είναι αυτός, αν και το δηλώνω ευθαρσώς ότι δεν μου κάθισε καλά που έστησε κουβεντολόι μόνο με την μία Καρυάτιδα.
    1 βαθμό στο 5, μάθημα ζωής για μεσήλικες άσε που αν προσθέσουμε και την σημερινή κρίση...
    1 βαθμό στο 10, πόση αγωνία πια παραπάνω... όμορφο χρονογράφημα εποχής
    1 βαθμό στο 19, είναι τόσο απλό και ανθρώπινο και ο δημιουργός του δείχνει ότι είναι άνθρωπος με μπέσα,...

    Και φυσικά ψήφο εμπιστοσύνης στην Αριστέα για το επίπεδο παρουσίασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αριστάκι μου γέλασα με την ψυχή μου!!!!
    Ήταν όλα ξεχωριστά!!!
    Μετά μεγάλης σκέψης κατέληξα στα παρακάτω:
    3 βαθμοί στο 14 ασύλληπτο το εγχείρημα
    2 βαθμοί στο 15 για να τα λέμε ανοικτά
    1 βαθμό στο 18 γιατί πολύ γέλασα...
    1 βαθμό στο 5 πολύ σκερτσόζικο
    και τέλος 1 βαθμό στο 11 γιατί από επιστήμη κάτι ξέρουμε!!!
    Σας συγχαίρω όλους ανεξαιρέτως

    φιλάκια πολλά ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αριστέα μου να είσαι καλά που φροντίζεις για την ψυχική μας υγεία. Απολαυστικές όλες οι συμμετοχές και μπράβο σ' όλους όσους έχουν τη δύναμη να γελούν και να ξεγελούν τη μιζέρια. Λοιπόν, στο δια ταύτα:
    3 βαθμοί στο # 17.Γάτος γαμεί και γάτος σκούζει (η απάντηση στα αρσενικά "γατάκια" που περνιούνται για "γατόνια"... ο δε επίλογος, είναι κορυφαίος!)
    2 βαθμοί στο # 12.Βαβέλ (σαν να διάβασα αυτό που ζω καιρό τώρα στη δική μας Βαβέλ. Έχουμε πολλούς κύριους "Επαμεινώνδες" που ακούν επιλεκτικά και μόνο ότι τους συμφέρει... Μπράβο στο/στη δημιουργό!)
    Κι από 1 βαθμό:
    # 1.Ανέκδοτες ανησυχίες (γέλασα πικρά εδώ)
    # 4.Ορθογραφικών αναγνωσμάτων μπερδέματα (κι εδώ πικρά γέλασα, γιατί είναι κάτι που το βιώνω καθημερινά. Μάχες σώμα με σώμα με τον αυτόματο διορθωτή, που μονίμως μου κοκκινίζει όσα έχω μάθει ως τώρα...)
    # 5.Μάρω και Βιβίκα (αθάνατες χήρες!!!)
    Καλή συνέχεια στην ψηφοφορία και συγχαρητήρια σ' όλους τους συμμετέχοντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι όταν διαπιστώνω πόσο το απολαμβάνετε!
      Να'σαι πάντα καλά Μαρία μου!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  26. ουφ,τα διαβασα κι εγω! Τι τραβάμε οι έρμοι μπλόγκερς !
    Στο 19 δίνω 3 .στο 5 δίνω 2 και στα 2,6, 17 δίνω τον 1 βαθμό.
    Πάω να ρίξω σταγόνες στα ματάκια μου τώρα...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πόσο δύσκολο παίζει να έιναι να γραψεις κάτι αστείο!! Μπράβο στα παιδιά που τα κατάφεραν!!
    Χρειάζομαι και δεύτερη ανάγνωση γιατί τα διάβαζα στα κλεφτά στα διαλείμματα από τη δουλειά! Επομένως θα επιστρέψω για δεύτερη απόλαυση, αχαχαχχα!
    Φιλάκια πολλάάααααα!! Καλή εβδομάδα να έχουμεεε!!! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα αγαπάκι μου!
      Σε περιμένω... :)

      Διαγραφή
    2. Να'μαι ξανά! :D :D
      Λοιπόν δίνω 3 βαθμούς στο νούμερο 11, το χημικό, διότι το ίδιο μπούφος ήμουν κι εγώ, χαχαχα! Θα μπορούσα κάλλιστα να είμαι εγώ το παιδάκι! ♥
      2 points go to....no4: Ορθογραφικών αναγνωσμάτων μπερδέματα!
      Και από 1 βαθμό δίνω στο 1. Ανέκδοτες ανησυχίες
      στο 2."Τι μου συμβαίνει απορώ. Μέσα είναι παρακαλώ, ή μόνο εγώ έτσι θαρρώ;"
      και στο 20. το νεράιδο!
      Καλή τύχη σε όλους και συγχαρητήρια σε όλους!!! Μπράβο για τις τόσο ωραίες συμμετοχές, ήταν το ένα καλύτερο από το άλλο!!! Αλλά μπράβο και σε εσένα φυσικά Αριστέα για τη διοργάνωση!!!
      Πολλάάάαα φιλιάάααααα :)))) ♥♥♥

      Διαγραφή
    3. Είσαι πολύ γλυκιά!
      Σε ευχαριστώ πολύ αγαπάκι μου!
      Μάκια♥

      Διαγραφή
  28. Γαμώτο!
    Εκεί που τέλειωνα το σχόλιο εμ τη βαθμολογία μου, κάτι πάτησα ακτά λάθος και έκλεισε η σελίδα!
    Επομένως συγχωρήστε με που δε θα είναι τόσο... πληθωρικό, όσο αυτό που σβήστηκε -αλλά δεν είδατε-, διότι δεν την παλεύω να το ξαναγράψω αυτούσιο.

    Λοιπόν, βουρ για ψήφο τώρα, αφού εριξα και μια δεύτερη ματιά στις προσπάθειες των φίλων μας!

    3 βαθμούς στο 11 (ο χημικός), για τις τόσο αναγνωρίσιμες κωμικές σκηνές που εκτυλίσσονται εκεί. Ποιος άλλωστε δεν είχε στην τάξη του κάποιο ζωάδι που στην ερώτηση "πώς έγραψες στο διαγώνισμα", αυτός απαντούσε "με στυλό, φυσικά!"

    2 βαθμούς στο 19 (οι πεινασμένοι και τσιγκούνηδες φίλοι μου).
    Είναι αλήθεια πως στην πρώτη ματιά, αυτό μου είχε κεντρίσει επρισσότερο το ενδιαφέρον. Κάτι η ρπωτοτυπία του θέματος, κάτι η γλαφυρή παρουσίαση... με τράβηξε! Ωστόσο, στη δεύτερη ματιά, για κάποιο λόγο έμεινε δεύτερο- ίσως στην τριτη αμτιά να ξαναήταν πρώτο και πάει λέγοντας).
    Θα μπορούσε να λέγεται και "100+1 λόγοι για να γίνεις αντικοινωνικός και να χεις και δίκιο!"

    Από 1 βαθμό στα:
    13 (ο Αλέξανδρος και η κυρια με τον μπερέ), για την απολαυστική διακωμώδηση του σήμερα και την ελαφριά νοσταλγία ενός μακρινού χθες.

    10 (ο ταχυδρόμος), διότι κι εγώ όταν κάποιςο χτυπάει δυο φορές, με πιάνει η ίδια τρεμούλα και όταν βλέπω το "πληρωτέο ποσό", δε βάζω τα κλάματα αλλά τα γέλια.

    15 9οι ευσεβεις πόθοι ενός blogger) διότι έχω τηνε ντύπωση πως όλοι όσοι γράφουμε σ μπλογκ, πάνω-κάτω τους ίδιους... ευσεβείς πόθους έχουμε. Και ενίοτε και ασεβείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλος, με δεδομένο ότι το γέλιο χαρίζει ζωή, να προτείνω να λέμε χρόνια πολλά στην Αριστέα κάθε φορά που γιορτάζει η "Ζωοδόχος Πηγή"!

      Χαιρετώ την παρέα!
      Χαμογελάτε! Κάνει τους άλλους να ανησυχούν (για τα δόντια τους)

      Διαγραφή
    2. Φαντάσου πώς θα ήταν το πληθωρικό σου σχόλιο Μαζ! αχαχαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα :)))
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  29. Τα διπλοτριπλοδιάβασα!
    Πολύ το διασκέδασα!
    Και πολλά εύγε σε όλες τις συμμετοχές!

    Βαθμούληδες!
    3 στο "Παιζικό" (Νο.6)
    2 στον "Γάτο" (Νο.17)
    1 στις "Μάρω και Βιβίκα" (Νο.5)
    ...
    1 στην "Βαβέλ" (νο.12)
    1 στον "Αλέξανδρο" (νο.13)

    Μακάρι να μπορούσα να βαθμολογήσω άλλα δύο (επτά ήταν οι προτιμήσεις μου...)

    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα να έχουμε! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το καταδιασκέδασες Ρούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ και για τη βαθμολόγηση σου!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  30. Έρωτας, αγάπη, μοναξιά, πολιτική, διαμαρτυρίες, μεμψιμοιρίες, φιλοσοφήσεις κλπ, κλπ. Άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο εύκολα, όλοι μπορούμε να γράψουμε.
    Κι ενώ έχουμε τόση ανάγκη αυτό το καταπληκτικό αντικαταθλιπτικό, που λέγεται Γέλιο, να δυσκολευόμαστε να γράψουμε αστείες ιστορίες.

    3 βαθμοί στο υπ’ αριθμόν 12. Κωμωδία παρεξηγήσεων με ευχάριστα γλωσσικά παιχνίδια και έξυπνες νύξεις.
    2 βαθμοί στο υπ’ αριθμόν 6. Εύστοχη σάτιρα. Το εύρημα του παιζικού λετσιλοζίου, συγγνώμην, λεξιλογίου, καθιστά το κείμενο ελκυστικό.
    1 βαθμός στο υπ’ αριθμόν 13. Ευρηματικό, ωραίες νύξεις, πλουσιότατο το λεξιλόγιο.
    1 βαθμός στο υπ’ αριθμόν 4. Εύλογη η έμμετρη διαμαρτυρία για τις γλωσσικές απλοποιήσεις. Εμείς οι παλαιότεροι, τις νοιώθουμε περισσότερο.
    1 βαθμός στο υπ’ αριθμόν 10. Επιτυχής περιγραφή τής αλλαγής των αισθημάτων μας για τον ταχυδρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρη μου ...ευτυχώς εδώ αποδεικνύεται ότι αν θέλουμε...μπορούμε!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολόγηση σου και την αιτιολόγησή της!
      Να'σαι καλά :)

      Διαγραφή
  31. Σήμερα θα κάνω την έκπληξη και δεν θα ψηφίσω τελευταία (στιγμή)!
    3 βαθμοί στο 14
    2 βαθμοί στο 16
    1 βαθμοί στο 6
    1 βαθμοί στο 5
    1 βαθμοί στο 15

    Καλημερούδια και καλή εβδομάδα σε όλους! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα!
    Συγχαρητήρια σε όλους, τα χιουμοριστικά κείμενα μαζί με τα ποιήματα τα θεωρώ πιο δύσκολα στην γραφή!

    3 βαθμούς στο ν15 Οι ευσεβείς πόθοι ενός blogger
    2 βαθμούς στο ν1 Ανέκδοτες ανησυχίες
    1 βαθμό στα: ν13 Αλέξανδρε, πες αλεύρι, η Κυρία με τον μπερέ σε γυρεύει, ν7 Ορόσημα του 20ου αιώνα μέσα από ψι(η)λά γράμματα και ν20 Ο νεράϊδος.

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου για τη βαθμολόγηση σου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  33. Διάβασα, ξαναδιάβασα, γέλασα, χαμογέλασα και εντυπωσιάστηκα από τη ευρηματικότητα των συμμετεχόντων, απίστευτοι δρόμοι σκέψης και έκφρασης, έξυπνο χιούμορ, ποικιλία θεμάτων , τα απόλαυσα όλα μαζί με την καταπληκτική φιλοξενία σου Αριστέα μου και βαθμόλογώ μόνο τα 5 που ορίζει ο κανονισμός, παρ΄όλο που μου αρέσανε περισσότερα από τα διπλάσια…
    3 βαθμοί στο 1 Ανέκδοτες ανησυχίες, το λάτρεψα…
    2 βαθμοί στο Παιζικό…τρισχαριτωμένο , πανέξυπνο, καλογραμμένο
    1 βαθμός στο 17 Ο γάτος ξεμπροστιάστηκε και στολίστηκε κανονικά
    1 βαθμός στο 13 Ο Αλέξανδρος έχει γίνει και πάλι πολύ επίκαιρος…
    1 βαθμός στο 14 Αριστέα μου, πολύ καλή δουλειά θα έκανες στο Μαξίμου, κατατσεκαρισμένο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά γλυκιά μου Κλαυδία!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα :)))
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  34. 3 Βαθμοί: Ιστορία Νο6. Παιζικό
    2 Βαθμοί: Ιστορία Νο15. Οι ευσεβείς πόθοι ενός blogger.
    1 Βαθμός: Ιστορία Νο10. Ο Ταχυδρόμος
    1 Βαθμός: Ιστορία Νο2."Τι μου συμβαίνει απορώ. Μέσα είναι παρακαλώ, ή μόνο εγώ έτσι θαρρώ;»
    1 Βαθμός: Ιστορία Νο17. Γάτος γαμεί και γάτος σκούζει

    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλησπέρα Αριστέα μου! Πολύ καλές όλες οι συμμετοχές !
    Δίνω 3 βαθμούς στο 5
    2 βαθμούς στο 4
    και από έναν βαθμό στα 10, 11 και 17
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαριάννα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και ψήφισες!
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  36. Καλησπέρα πέρα για πέρα! Να μαι και γω ήρθα να ρίξω τις ψηφους μου χαχαχαχαχα! Συγχαρητηρια στους συμμετέχοντες περάσαμε τέλεια και γελάσαμε μεχρι δακρύων!

    3 βαθμούς στο 20 "Ο νέραΐδος"
    2 βαθμούς στο 7 "Ορόσημα του 20ου αιώνα μέσα από ψι(η)λά γράμματα"
    1 βαθμό στο 8 "Ποίημα του… ποδαριού!"
    1 βαθμό στο 12 "Βαβέλ"
    και 1 βαθμό στο 1 "Ανέκδοτες ανησυχίες"

    Καλη επιτυχία σε όλους, πάντα τέτοια χαχαχαχαχα!
    Φιλάκιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Αριάδνη μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολόγηση σου.
      Φιλιά :)))

      Διαγραφή
  37. Το κάνατε πάλι το θαύμα σας :))) Κατ΄αρχάς εσύ Αριστάκι μου με την απίθανη οργάνωση και οι συγγραφείς με την εξαιρετική δουλειά τους!!! Θα δώσω την βαθμολογία μου με πόνο ψυχής, διότι όλα είναι φοβερά :)))
    3 βαθμούς στο 14
    2 βαθμούς στο 9
    1 βαθμό στα 2, 5, 6.
    Καλή επιτυχία, να είσαστε καλά για τις ανάσες γέλιου, βρε παιδιά!!!
    Φιλάκια πολλά, κοριτσάκι όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν έκανα τίποτα! Χωρίς αυτές τις καταπληκτικές συμμετοχές δεν θα υπήρχε διαγωνισμό!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Ειρήνη μου!
      Τα φιλιά μου♥

      Διαγραφή
  38. Επιτέλους κατάφερα να διαβάσω όλες τις ιστορίες. Το χιούμορ ξεχείλιζε από όλες. Μπράβο στους συμμετέχοντες!
    Η βαθμολογία μου είναι:

    3 βαθμούς στην 17 και στον άτακτο γατούλη
    2 βαθμούς στην 10 και στον ταχυδρόμο
    και από 1 βαθμό 11, 12, 5.

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ χαρά μου πέρασες και ψήφισες!
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  39. Διάβαζα και κρατούσα σημειώσεις!! :))
    Πρώτα από όλα μπράβο σε όλους, σε κάποια γέλασα δυνατά!! Έχω την εντύπωση πως με τραβάει το Θεσσαλονικιώτικο χιούμορ αρκετα.
    Anyway ψηφίζω
    3 στο Ανέκδοτες ανησυχίες
    2 στο Ευσεβείς πόθοι ενός blogger
    1 στο H Αριστέα στο Μαξίμου
    1 στο Αλέξανδρε πες αλεύρι
    1 στο Τελεία και παύλα Απόστολε είσαι..

    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά πρόλαβες!Σε ευχαριστώ πολύ Ελεάνα μου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  40. Αγχώθηκα λίγο με το μικρότερο χρονικό όριο χιχι!

    Κατ'αρχήν μπράβο σε όλους!

    Το 1 και το 12 με έκαναν να γελάσω πιο πολύ από όλα, οπότε θα πάνε σε αυτά τα δύο οι ψηλότεροι βαθμοί μου, αφού αυτό ήταν το ζητούμενο. Επίσης κλικ μου έκαναν το 7, το 10, το 11 και το 6. Το τελευταίο δε μου φάνηκε πολύ δύσκολο να γραφτεί. Οι βαθμοί δε φτάνουν, οπότε θα αφήσω εκτός το 10, μόνο και μόνο χάριν πλουραλισμού ιδεών, να πάρουν και μία ανάσα οι πολιτικοί χαχα!

    Οπότε, έχουμε:

    12, 3 βαθμοί
    1, 2 βαθμοί
    6,7,11, 1 βαθμός

    Αυτά και ευχαριστώ και πάλι για το γέλιο που μου χαρίσατε, είναι θεραπευτικό!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ξέχασα, δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι εσύ, την Παρασκευή πάντως έχω και εγώ χαρές, είναι η απονομή του πτυχίου μου!

      Διαγραφή
    2. Να'σαι καλά Γιώργο μου!
      Περίμενε και θα δεις τι γιορτάζω την παρασκευή.... κοντός ψαλμός! :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  41. Χα χα χα !!!! Γέλασα πολύ !!!!!Για να μην αλλάξω και πάλι γνώμη γιατί μου άρεσαν πολλά :
    3 βαθμούς στην 11
    2 βαθμούς στην 5
    1 βαθμό στη 12
    1 βαθμό στη 10
    1 βαθμό στην 1
    Ευχαριστώ όλους τους συμμετέχοντες για το γέλιο που μας χάρισαν και εσένα Αριστούλα μου που είχες αυτή την καταπληκτική ιδέα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου, σε ευχαριστώ πολύ που είσαι πάντα εδώ και στηρίζεις όλους τους διαγωνισμούς!
      Τα φιλιά μου :)))

      Διαγραφή
  42. ήμαρτον!!!!πληκτρολογούσα πόση ώρα και το έφαγε το σχόλιο ο μπλόγκερ @###!!!!!!!
    Ξαναγράφω λοιπόν..αμάν!
    Μπήκα και ξαναμπήκα στις ιστορίες, διάβασα και ξαναδιάβασα, σημείωσα, έσβησα και ξανασημείωσα και βέβαια έλιωσα στο γέλιο!Πολύ δυσκολεύτηκα!!!
    Θαύμασα τους δημιουργούς και το χιούμορ τους, που καλά ξέρω να το αναγνωρίζω και να γελάω, ενώ δεν είμαι άξια ούτε ένα ανέκδοτο της προκοπής να πω και να σκορπίσω λίγο γέλιο κι εγώ..
    Αριστέα έκανες ακόμα μια φορά φοβερή δουλειά με τη διοργάνωση, μας διευκόλυνες απίστευτα με τις παραπομπές και μας πότισες με το λυτρωτικό φάρμακο "γέλιο".
    Λοιπόν τώρα στο μοίρασμα των ψήφων...
    3 βαθμοί στο 14 - Η Αριστέα στο Μαξίμου..άντε γλυκιά μου, μπας και σωθούμε!!!
    2 βαθμοί στο 19 - Οι πεινασμένοι και τσιγκούνηδες φίλοι μου...σαν να βλέπω εμένα και τους "φίλους" μου.Ειλικρινά μεγάλη περιέργεια να δω ποιος το έγραψε.Τέτοια ταύτιση!!
    1 βαθμός στο 12 - Βαβέλ..κουτσομπολιό και ακουστικό!!
    1 βαθμός στο 8 - Ποίημα του ποδαριού...ένα φετίχ είναι το ψιλοτάκουνο, όπως και να το πεις!... και πολλές φορές οι ακροβασία πάνω του προκαλεί πολύ γέλιο.
    1 βαθμός στο 5 - Μάρω και Βιβίκα.. πολύ σημερινές οι κυρίες!Προσοχή οι κύριοι στις εφορίες!
    Ευχαριστώ για το "φάρμακο",τα φιλιά μου και σε άλλα με υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου για όλα! Χαρά στο κουράγιο σου να ξαναγράψεις σχόλιο !
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  43. Να μαι κι εγώ!!! Χίλια μπράβο σε όλους τους δημιουργούς για τα υπέροχα κείμενά τους!! Υπήρξαν αρκετά που με ξετρέλαναν κι άντε να ψηφίσεις τώρα!!! Οπότε βάζω γνώμονα εκεί που ξεκαρδίστηκα εντελώς οπότε δίνω:
    3 στην ιστορία 12-Βαβέλ!! Εξαιρετικό κείμενο!! Ελιωσα στα γέλια!!!
    2 στην ιστορία 2- Τι μου συμβαίνει απορώ... Ξετρελάθηκα με τα καμώματα του μπάρμπα!!!
    1βαθμό στις ιστορίες 5.Μάρω και Βιβίκα,
    13.Αλέξανδρε,πες αλεύρι, Η κυρία με τον μπερέ σε γυρεύει και 14."Η Αριστέα στο Μαξίμου".

    Θα ήθελα να πω επίσης πως λάτρεψα και το 20, τον νεράιδο, είναι υπέροχο κείμενο με έντονες εικόνες και πλούσια περιγραφή αλλά μου φάνηκε λίγο εκτός θέματος γι αυτό δεν το ψήφισα. Αλλιώς θα ταν στην κορυφή!!! Μπράβο στον δημιουργό!!

    Αριστέα μου συγχαρητήρια για την φιλοξενία σου και μπράβο σε όλους τους φίλους!! Καλή επιτυχία με τα αποτελεσματα!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρλέν μου.. πρόλαβες! Γιεεε!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ μάτια μου για όλα!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  44. Επιτελους μετα απο μια δύσκολη περίοδο για μενα το γέλιο ηταν ότι χρειαζόμουν Αριστεα μου.. τι καλα που πέρασα..!! πέρασε σχεδον η μερα μου διαβαζοντας και στην εκπνοή του χρ'ονου ήρθα να ψηφισω.. αφού γελασα με την καρδια μου....διαβάζοντας.... να είσαι καλα και εσύ ματια μου και οι συμετέχοντες που πήραν μερος στο συμπόσιο..γελιου..!! μου άρεσαν πολλα αλλα ο κανονισμος μου στενευει τα όρια της ψήφου.. κατεληξα τελικα ..στο...
    Νο 14 δινω τους 3 βαθμους μου....το απόλαυσα.
    Νο 13 τους 2 βαθμους.....εεε.. Μακεδόνισσα γαρ..
    Νο 6 τον 1 βαθμό μου ...αν και του άξιζε πολύ περισσοτερο
    Νο 12 άλλο 1 βαθμό
    ΝΟ 1 τον τελευταιο μου ασσο 1.
    Αριστεα μου αρίστευσες παλι στην διοργανωση...!!! σε ευχαριστούμε πολύ που φροντίζεις για την τέρψη της ψυχής μας... φιλάκιαααααα!!!!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου γνωρίζοντας τι έχεις περάσει τον τελευταίο καιρό χαίρομαι αφάνταστα αν σου κρατήσαμε καλή παρέα και σε διασκεδάσαμε! Σε ευχαριστώ πολύ που κατάφερες και βαθμολόγησες λίγο πριν την εκπνοή!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  45. Τελευταία και από το κινητό:
    3 βαθμους στο 12
    2 στο 6
    1 στα. 10,11,19!,

    Θα επανέλθω για λεπτομέρειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα ...δεν το πιστεύω! Πρόλαβες κι εσύ και σε ευχαριστώ πολύ πολύ κοπέλα μου!
      Να'σαι καλά! :)))
      Ξέρω ότι πνίγεσαι τελευταία!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  46. Η ψηφοφορία έκλεισε.
    Ευχαριστώ θερμά όλους τους φίλους που πέρασαν , διάβασαν, διασκέδασαν και ψήφισαν!
    Να'στε καλά όλοι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή