Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

25 λέξεις και μια Ιστορία ( της μέρας).



Ζωή που δεν βιώνεται 
καρουζέλ που περιστρέφεται.
Αλογάκια ακίνητα κι αγέλαστα,
όλα στη σειρά!
Η ζωή είναι έξω
Κάλπασε ψυχή μου!


@ριστέα



Ούρσουλα


-Η Ζωή είναι έξω! της φώναξε για μια ακόμα φορά με όση δύναμη είχε και οι φλέβες στο λαιμό του τεντώθηκαν σαν χορδές κιθάρας. "Μ'ακούς ή πάλι στο βρόντο μιλάω;"
-Έξω πού; Έξω στους δρόμους; Και μόνο που το σκέφτομαι... κόβονται τα πόδια μου!.
-Ναι έξω! Μαζί μου! Στον ήλιο!  Κι έξω από τον εαυτό σου! Βγες από τα σίδερα που -λες και μεθοδικά εργάστηκες για αυτό καιρό τώρα-  όρθωσες χοντρά, ατσάλινα, αδιαπέραστα ανάμεσα σε σένα και τη ζωή.
Σε εκλιπαρώ. Βγες στο φως! Στα χρώματα. Στους ήχους.
Απ' όλα αποκομμένη είσαι!
Όλα σε πειράζουν!
Όλα σου φαίνονται κούφια, άσχημα, παράλογα! Δεν μπορεί! Θα υπάρχει κάτι όμορφο ρε Ούρσουλα που θα σου αρέσει! Ονόμασέ μου ένα και θα σε αφήσω στην ησυχία σου!
-Δεν είναι αλήθεια αυτό, είπε με μια ανένδοτη μελαγχολία στα μάτια η γυναίκα. Μου αρέσει ...μου αρέσει....
-Ναι, έλα...
-Μου αρέσει ...να με αφήνουν στη δυστυχία μου! Αυτό! Μπορείς λοιπόν να μου αδειάσεις τη γωνιά τώρα;
-Όχι! Τώρα είναι που δεν θα σε αφήσω!
-ΓΙΑΤΙ;
-Γιατί σ' αγαπάω πανάθεμά σε! Γιατί είμαι ο μόνος φίλος που σου απέμεινε. Δεν το βλέπεις; όλους τους έδιωξες από δίπλα σου! Θες να σε αφήσω κι εγώ; Κάτσε εδώ, στρατιωτάκι ακούνητο, αγέλαστο, στη σειρά κι εσύ παρέα με τα έπιπλα! Γύρνα κύκλους γύρω από τον εαυτό σου! Θα ζαλιστείς ματάκια μου γλυκά. Πόσες φορές θα το αντέξεις;
Πόση δυστυχία μπορείς να αντέξεις;
.........................................................
Η γυναίκα, πετρωμένο άγαλμα αυτή τη φορά, δεν απαντά. Απροσπέλαστη η σιωπή της. Μια σιωπή που σου ξενυχιάζει τη ψυχή Πόσο κρύο μπορεί να αντέξει κανείς σε ένα σκοτεινό δωμάτιο μ' έναν παρατημένο άνθρωπο. Σαν τριμμένο ρούχο, πολυκαιρισμένο που μυρίζει μούχλα. Τα μάτια της δεν συναντιόνται στο δρόμο των ανθρώπων. 
Ο φίλος της παγώνει!
Από τη μια θέλει να τρέξει πέρα έξω, να ζεσταθεί ανάμεσα στους ανθρώπους κι ας μην τους ξέρει, αρκεί να φύγει από αυτόν τον υγρό τάφο, από την άλλη θέλει να την κλείσει μέσα του και να τη χαϊδέψει σαν μωρό στην αγκαλιά της μάνας.
Βρίσκει τη δύναμη και τραβάει τις κουρτίνες. Το φως ξεχύνεται στο σκοτεινό δωμάτιο κι όλα, σαν ντόμινο που πέφτει θριαμβευτικά ως το τέλος, φωτίζονται! Βρίσκει δύναμη να υπερβεί το εγώ του που του φώναζε "μακριά! εδώ αρρωσταίνεις κι εσύ" και να παλέψει. Η αγάπη του την δίνει ! Μόνο όταν αγαπάς τον φίλο σου σαν κομμάτι σου, στέκεις εκεί δίπλα του και στα καλά και στα κακά! Και τώρα είναι που τον έχει ανάγκη πιότερο η Ούρσουλα. Δεν της έχει πει ποτέ ότι την αγαπά. Ερωτικά φυσικά. Πώς να το κάνει αλήθεια; Το φάντασμα του καλύτερού του φίλου πλανιέται ακόμα ανάμεσα τους!

Δεν ξέρει αν θα το προσπαθήσει κάποτε. Ξέρει μόνο πως δεν μπορεί να την εγκαταλείψει κι αυτός.
Της δίνει ένα τρυφερό, σχεδόν πατρικό φιλί στο κεφάλι και την ντύνει σαν να είναι παιδί του. 
Θα την πάει μια βόλτα. Μια μεγάλη βόλτα στο πάρκο. Και θα την ξαναπάει. Όσο χρειαστεί. Κάθε φορά και περισσότερο. Κάθε βηματάκι που θα τολμάει να κάνει θα είναι σωτήριο.
-Πάμε ματάκια μου γλυκά! την προτρέπει και βγαίνουν στο δρόμο. 

-Η ζωή είναι έξω! Κάλπασε ψυχή μου!

Αυτή θα του πιάσει το χέρι. Παγωμένο στην αρχή. Αλλά δυο χέρια που συναντιούνται ζεσταίνονται...δεν ζεσταίνονται στο τέλος;




Το πρώτο μικρό κειμενάκι ήταν η συμμετοχή μου στις 25 Λέξεις #3
της αγαπημένης μας Μαρίας Νικολάου
το οποίο και το συνέχισα ως μια Ιστορία της μέρας
στο δεύτερο μέρος,
συμμετέχοντας στο ομώνυμο δρώμενο που τρέχει αυτόν τον καιρό.
Μπορείτε κι εσείς να λάβετε μέρος αν θέλετε. 
Ευχαριστώ θερμά τους φίλους που διάβασαν και ξεχώρισαν 
το ολιγόλεκτο μου.
@ριστέα

Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία

Διαβάστε από χτες λοιπόν τις 
από τη Mariakat στο My Dreamland
κι από τη Φλώρα μας,στο TEXNIS STORIES


 μπορείτε να παρακολουθείτε όλες τις ιστορίες
που έχουν δημοσιευτεί.

25 σχόλια:

  1. Ω ναι, ζεσταίνονται στο τέλος!
    Τι καλά συνέχισες το ολιγόλεκτο και το έκανες ολόκληρη ιστορία!
    Πολύ ωραία η ιδέα σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Εσύ και η Ελένη μου δώσατε την έμπνευση να ξέρεις!
      Πολλά γλυκά φιλιά♥

      Διαγραφή
  2. Αριστάκι μου γεια σου
    Πολύ μου άρεσαν και τα δύο
    Στην Ούρσουλα χάρηκα το χέρι
    που της παραστέκεται...πόσο
    βασικό είναι να υπάρχει!!!
    Γενικά στα γραπτά σου πρωτεύοντα
    ρόλο έχουν τα κοινωνικά κι υπαρξιακά
    θέματα που κατα πολύ είτε βιωματικά
    είτε από επιστημονική σκοπιά τα έχεις
    πλησιάσει..
    Πως πάει η δουλειά;;;
    Εύχομαι τα πάντα να πηγαίνουν κατ' ευχήν

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει ένα χέρι δίπλα σου όταν το χρειάζεσαι! Και να παραμένει εκεί παρά τις αντιξοότητες!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Να τηλεφωνηθούμε ναι; Αύριο το απογευματάκι; :)))
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  3. Πόσο μου άρεσαν και οι δυο συμμετοχές σου Αριστάκι μου!!! Λατρεύω τα μηνύματα που δίνεις μέσα από κάθε σου καλογραμμένο κι ευαίσθητο κείμενο!
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρινάκι μου!
      Να'σαι καλά καρδούλα μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  4. Μου άρεσε που έδωσες συνέχεια στο ολιγόλεκτο με μία ιστορία που καταπιάνεται με τον δαίμονα της κατάθλιψης και μακάρι να υπάρχουν φίλοι που να νοιάζονται όταν συμβεί κάτι τέτοιο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραια σκεψη να κανεις το ολιγολεκτο ιστορια και μαλιστα ιστορια της μερας!
    Μια αλλου ειδους δημιουργια.
    Συγχαρητηρια εξαιρετικα και τα δυο! Τοσο μεμονομενα οσο και σε συνδυασμο!
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ζωή που δεν βιώνεται βιωνε η Ουρσουλα σου Αριστακι μου..τι καλα που της εβαλες διπλα της ενα χέρι να τραβήξει το δικο της εκει εξω στην ζωή..!!! η ζωή ειναι ωραια!!!! το λες και εσύ.. μάτια μου !!οπως ωραια ειναι και η συνέχεια που εδωσες στο ολιγόλεκτο σου..μικρή μου να περνας ομορφα ναι; φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αριστέα μου, ενθουσιάστηκα με το ολιγόλεκτό σου!!! Το λάτρεψα και θα ήθελα πολύ να το είχα γράψει εγώ...
    Το κείμενο επίσης είναι μια εξαιρετική και συγκινητική συνέχειά του με τόση γλυκύτητα και ανθρωπιά, πέρα από την αληθινή αγάπη, που ευωδιάζει!!!
    Μπράβο, κορίτσι μου, και ζητώ συγγνώμη που δεν κατάφερα να είμαι παρούσα σε πολλά από όσα συμβαίνουν εδώ τον τελευταίο καιρό!
    Πολλά φιλιά και καλές ετοιμασίες για τις γιορτινές ημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το σκοτάδι δεν είναι παρά μόνο η έλλειψη του φωτός.
    Άνοιξε να μπει φως.
    Σ΄ευχαριστώ για αυτή την υπέροχη συμμετοχή στις Ιστορίες της μέρας και για την συμμετοχή σου στις 25 λέξεις.
    Σου εύχομαι πάντα φωτεινή να είναι η ζωή σου.

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι καλά που το ολιγόλεκτό σου συναντήθηκε με την ιστορία της Ούρσουλας! Υπέροχη η σκέψη σου Αριστέα μου. Μας χάρισες ένα πολύ δυνατό κείμενο που αφορά πολλές αντίστοιχες υπάρξεις που φοβούνται να βγουν εκεί "έξω".
    Μακάρι για όλους αυτούς τους ανθρώπους να υπάρχει ένα χέρι απλωμένο να τους τραβήξει στο φως.
    Να'σαι καλά & καλή αρχή στα νέα σου καθήκοντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν απλώνεις το χέρι για να σηκώσεις κάποιον, πρέπει να έχεις αποφασίσει ότι θα κουβαλήσεις και μέρος του φορτίου του. Θα μοιραστείς το πρόβλημά του. Θα παλέψετε μαζί για να το ξεπεράσει.
    Μόνο έτσι θα σε αισθανθεί πραγματικά δικό του άνθρωπο, θα πιστέψει πως βρήκε κάποιον που πραγματικά νοιάζεται.
    Αν δεν έχεις πάρει απόφαση να το φτάσεις ως το τέλος, τότε καλύτερα μη το ξεκινήσεις γιατί θα το κάνεις χειρότερο. Εσύ θα εγκαταλείψεις κάπου στη διαδρομή και ο άλλος θα βιώσει κι άλλο πόνο.

    Εννοείται πως όλα τα παραπάνω δεν σε αφορούν προσωπικά. Εσύ δίνεις ακόμη και όταν δεν έχεις.
    (πως το κάνεις αυτό;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραία θα ήταν να συνέβαινε και στην πραγματικότητα και όλες οι Ούρσουλες αυτού του κόσμου να είχαν κάποιον να τις πάρει από το χέρι και να τις βγάλει στο φως. Αλλά σπανίως ακούμε τέτοια στη ζωή μας. Συνήθως οι Ούρσουλες το παλεύουν μόνες τους να σταθούν στα πόδια τους και να κάνουν ένα βηματάκι τη φορά.
    Όπως και να έχει, πάλι έγραψες Άιρις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αριστέα μου. Δεν είναι μονάχα τα χέρια σου που κάνουν μικρά και όμορφα θαύματα. Είναι και η έκφρασή σου τέτοια που αναδύει συγκίνηση και αισθήματα.
    Μια ακόμα επιβεβαίωση έρχεται σήμερα λοιπόν.
    ΠΟλύ όμορφα.
    Καλό βράδυ κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. την αγαπη μου σου αφηνω τις επομενες θα τις διαβασω αναλυτικα
    καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό που λέει ο Πέτρος πιο πάνω: "αν δεν έχεις πάρει απόφαση να το φτάσεις ως το τέλος, τότε καλύτερα μη το ξεκινήσεις γιατί θα το κάνεις χειρότερο. Εσύ θα εγκαταλείψεις κάπου στη διαδρομή και ο άλλος θα βιώσει κι άλλο πόνο"..δυστυχώς είναι τόσο αληθινό.. Το καλύτερο όμως (και πιο υγιές) είναι να αναγεννιέται ο καθένας μέσα από τις στάχτες του... Κι εμένα μού άρεσε πολύ που ένα ολιγόλεκτο εξελίχθηκε σε ολόκληρη ιστορία! Καλημερούδια και φιλιά, δυο 24ωρα πριν από τα Χριστούγεννα. Μα πότε ήρθαν κιόλας; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν ζεσταίνονται? Εννοείται!!!
    :-)
    Και το ολιγολέκτό σου, Αριστάκι μου και η συνέχειά του σε Ιστορία της Ημέρας, είναι τόσο μα τόσο ωραία!
    Κλείνεις τόσο γλυκά, τόσο τρυφερά, τόσο ελπιδοφόρα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, αστέρι μου! Καλό μεσημεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για το ολιγόλεκτό σου Αριστάκι μου!! Το συνέχισες πολύ δυνατά για την ιστόρια της μέρας!! Τέτοιοι φίλοι είναι πολύτιμοι σαν φυλαχτά!!
    Φιλάκια ολόγλυκα και καλά Χριστούγεννα να χεις με χαμόγελα και μπόλικη ξεκούραση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια Αριστέα. Υπέροχη & ανθρώπινη ιστορία. Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολυγραφότατο κορίτσι μας, Αριστέα μας, που μας χάρισες άλλη μια γλυκιά κι' ευαίσθητη ιστορία, θέλω να σου ευχηθώ Χαρούμενα κι' ευλογημένα Χριστούγεννα σε σένα και όσους αγαπάς...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έκανες μια όμορφη αρχή που την ολοκλήρωσες με τον ωραιότερο τρόπο :-)
    Μπράβο Αριστούλι μου!
    Πολλά φιλάκια, να έχεις όμορφα Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τώρα βρήκα ανοικτά και εύχομαι ολόψυχα ότι καλύτερο στη ζωή σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τα όμορφα σχόλια σας! :)
    Χρόνια πολλά και καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή