Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

Τα δώρα της αγιοβασιλίτσας.. part I


Τι;
Να μην δείξω τι ετοίμαζα στο εργαστήρι 
ακούραστα μέρες τώρα,
για να έχω να δίνω μικρές χαρές, όπως συνηθίζω να λέω;
Τι σόι αγιοβασιλίτσα αυτοχρίστηκα τρομάρα μου αλλιώς;
Με το Easy 3D Flex (φυσικά) 
εκτός από τα κεριά που σας είχα δείξει,
εδώ και εδώ
(και με οδηγίες προς ναυτιλομένους)
πειραματίστηκα επίσης:
σε ξύλο, γυαλί, ρολόγια, δίσκο και βιβλία!
Προς το παρόν!
Γιατί είμαι προς αναζήτηση νέου στόχου μέσα στο πυργόσπιτο!

Σήμερα στο μέρος πρώτο βλέπετε τα ξύλινα.

Εδώ το μοντέλο-αεροσυνοδός Αφροδίτη με βοήθησε 
στην παρουσίαση της ξύλινης σοκολατιέρας
που της χάρισα- ανάμεσα σε άλλα-
κάνοντας την και καπέλο! 
Αμέ!
Γιατί τα δώρα μου έχουν πολλαπλές χρήσεις! ☺

Έκαμα και ξύλινα ρολόγια.
Όταν μου στείλουν τις φωτογραφίες που ξέχασα να βγάλω, ☺
θα τα ανεβάσω κι αυτά.
Προς το παρόν δείτε και τα τελευταία χριστουγεννιάτικα σαπούνια μου!

Κι έπεται συνέχεια!
Φυσικά δύο μέρες δεν έφτιαξα κάτι.
Χριστούγεννα γαρ, διαλειμματίστηκα! ☺
Αλλά πού να σας τα λέω!
Έπαθα στέρηση και σήμερα ξαναχώνομαι μέσα,
στο εργαστήρι ντε,  όπου περνάω ζούπερ ντούπερ!
Για τη δόση μου, ξέρετε!

την πήρες πρέφα;
Ήδη το μέιλ μου δέχεται ομορφιές!

Άντε σε αφήνω και θα επιστρέψω κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα!
Ο δολοφόνος επιστρέφει πάντα ☺

Καλή Κυριακή , μη ξεχνιόμαστε...
Εσύ πίνεις καφέ κι εγώ δουλεύω!
Σε φιλώ κατάμουτρα!

@ριστέα 
(που το παίζει αγιοβασιλίτσα!)

Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία

Στη Μικρή Χριστουγεννιάτικη ιστορία μας 
διαβάστε από χτες όσοι τις χάσατε, τις Ιστορίες

από τη Δέσποινα, στο My world
από τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, 
στον Pylaro


Κι εδώ και οι 44 ως τώρα ιστορίες μας!