Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Λήξη 10ου Συμποσίου Ποίησης - Η γιορτή μας & η κλήρωση!


"Μην την ψάχνεις τη μαγεία σ’ ουρανούς κι ιερατεία
κάπου ανάμεσά μας είναι οι τεχνίτες της ζωής"
Μ. Κανελλάκη

Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.
Το 10ο Συμπόσιο Ποίησης, το επετειακό,
φθάνει σήμερα στο τέλος του ταξιδιού του.
Χαίρομαι πολύ που ήσασταν κι αυτή τη φορά μαζί μας,
γιορτάζοντας με τον καλύτερο τρόπο:
στέλνοντας πολλές, δυνατές και διαφορετικές συμμετοχές!
Κι έχοντας και νέους φίλους στην παρέα μας!

Ευχαριστώ ολόθερμα 
όσους στηρίξατε κι αυτό το Συμπόσιο με τις ποιητικές σας δημιουργίες,
αλλά και όσους ξεκλέψατε χρόνο για να μελετήσετε 
και να αξιολογήσετε τόσες πολλές συμμετοχές.

Καταλαβαίνω πόσο επίπονη διαδικασία είναι η αξιολόγηση
των ποιημάτων κάθε φορά, 
ελπίζω κι εύχομαι όμως να μην στερεί κάτι στην απόλαυση
που ήταν κι από τη γέννησή του ο πρωταρχικός μου/του σκοπός!


Η υποχρεωτική λέξη 
χρόνος* (ή χρονιά)
έκανε
26 δημιουργούς να μας δώσουν 

32 εξαιρετικές συμμετοχές

ενώ
 44 φίλοι του μπλογκ 

έδωσαν και πάλι το παρόν τους στη βαθμολόγηση.
(Να διευκρινίσω εδώ ότι αποδεκτή έγινε και η λέξη χρόνια.)



Κυρίες και Κύριοι
Μεγάλη Νικήτρια του 10ου Συμποσίου είναι η

Ελένη μας
από το Ποιώ-Ελένη
με το Ποίημα στη θέση 9
"Το γαντζάκι του έρωτα"
που συγκέντρωσε 44 βαθμούς 
και την αγάπη των περισσότερων φίλων.
Θερμά συγχαρητήρια στην Ελένη μας ! 

*
Στη δεύτερη θέση με το ποίημα Ανάσκελη,
με 33 βαθμούς
έχουμε την Μαριλένα μας από το marilenaspotofart 

ενώ στη τρίτη θέση, με το ποίημα Μέσος χρόνος αναμονής : Άγνωστο,
με 24 βαθμούς
έχουμε τον πρωτοεμφανιζόμενο Στυλιανό Πασχαλίδη
(αδερφό της Ρένας Χριστοδούλου
για όσους τον θυμούνται από τις φιλοξενίες της στο μπλογκ της)



Μισό να γίνουν και οι υπόλοιπες συστάσεις, φυσικά.

Κι αυτή τη φορά θα δείτε μαζί με τις συστάσεις 
και τους στίχους που αγάπησα περισσότερο, από το κάθε ποίημα.
Ίσως εσείς να ξεχωρίζατε άλλους στίχους.
Εδώ είναι η δική μου επιλογή καθαρά,
δηλώνοντας έτσι πως κάθε ποίημα για μένα ήταν δυνατό!

Συμμετοχές από 1-8 τις βρίσκουμε ► εδώ

1.Βουνό από χρόνια, Άσωτος Γιος (7)
ένα βουνό κατάλευκο από χρόνια
τι όμορφη θέα 

2.Το δωμάτιο Γαβριήλ Παναγιωσούλης (pylaros) (9)
Κόκκινα μάτια πρόδιδαν,
καρδιά που αιμορραγούσε.
για ένα δωμάτιο ζεστό
αυτό π’ αναπολούσε.

3.Του χρόνου το παραμύθι, me (maria) (7)
Κι έτσι πάει το παραμύθι. μια καλή, μία στραβά
Βασιλιάς είναι ο χρόνος και αυτός καλά περνά!.

4.Ανάμεσα σε γη και ουρανό, Δημήτρης Ασλάνογλου (9)
Μόνο ένα φως στη σκοτεινιά, γεμίζει τη ματιά
Μόνο δυό χείλη σφαλιστά, αρνιούνται τα φιλιά

5.Καλή χρονιά αγάπη (μου), Woman in Blogs (5)
θα τραγουδάει μόνο για μένα ένας κόσμος φιλικός
γιατί θα 'χω γη και ουρανό τον άνθρωπό μου

6.«Ευ αγωνίζεσθαι» Lysippe (5)
Τότε δεν λεηλατείς,
παρά λαβαίνεις το αρίφνητο. 

7.Αθάνατοι !, Knakalos Kafyatis (orthakofta) (2)
Κι αν σμίξουμε
να΄ναι τότε,
που δεν θ΄απομένει δρόμος,

8.Η γη των τραγουδιών,ποιώ - ελένη (19)
Σε περγαμηνές γράφουν οι ανάσες
Τους άγραφους στίχους

Συμμετοχές από 9-20 τις βρίσκουμε ► εδώ

9.Το γαντζάκι του έρωτα,ποιώ - ελένη (44)
Έρωτας είναι ο λεμονανθός λαβωμένος

10.Χρόνια σαν όστρακα…ino skiathos (20)
Διαλέγω λαμπερά μαργαριτάρια,
τα βάζω στη ζωή μου οδηγό
κι ακολουθώντας τα δικά τους χνάρια,
ίσως στο μέλλον συναντήσω τα χρόνια που επιθυμώ!

11.Άμα σου πω “Συμπόσιο” βγαίνεις!...Maria Kanellaki (19)
Μην την ψάχνεις τη μαγεία σ’ ουρανούς κι ιερατεία
κάπου ανάμεσά μας είναι οι τεχνίτες της ζωής

12.Πρωτοχρονιά 1999,Stylianos Paschalidis (4)
«Μη δειλιάσεις, μπρος στου νέου χρόνου τα φιμωμένα τέρατα,
προχώρα θαρραλέα».

13.Μέσος χρόνος αναμονής: Άγνωστο, Stylianos Paschalidis (24)
Παύσαμε να επιλύουμε τα προβλήματά μας δημοσίως.
Σφραγίσαμε τα παραθυρόφυλλα της καρδιάς μας
και αναζητήσαμε στον κυβερνοχώρο
δίαυλο επικοινωνίας.

14.Ανάσκελη, marilenaspotofart (33)
Γίνε κρυψώνα να χωρέσω, εννέα μήνες φώλιασα σ’ανθρώπου σωθικά

15.Στο νεό χρόνο!, ANNA Flo(4)
Επιλογή ανθρώπων είναι όλα τούτα,
στο νου και στην καρδιά επαφίεται η νίκη ή η ήττα,

16.Άλλη μία χρονιά,Vasiliki Dragouni(12)
Τελικά ήταν τόσο απλό
το μόνο που έπρεπε να κάνουμε:
να αγαπάμε ο ένας τον άλλον
λίγο περισσότερο.

17.Χρόνος είναι, Anastasia K. (Nastenka) (5)
Χρόνος είναι αυτός που κάποτε θα μας ρουφήξει
Κι όμως θα είμαστε ακόμα ζωντανοί
γιατί χρόνος είναι η αγάπη.
Αγέννητη, αγέραστη, αήττητη.
Αιώνια.

18.Χαμογέλα,Η blogger της διπλανής πόρτας (6)
Γι αυτό χαμογέλα, όσο μεγάλος και αν είναι πόνος.
Τις περισσότερος φορές είναι γιατρός ο χρόνος.

19.Απληστία, Katia Markouizou (5)
και εσύ γητεύεις την ώχρα της ακινησίας 
στην εξαλλοσύνη των στροφών !!

20.Αιχμάλωτες στιγμές,me (maria) (10)
Στεριές μας ξεκλειδώνουνε, σε ακτές πάνω μας βγάζουν,
γλυκά μας συντροφεύουνε, μέχρι να 'ρθει καράβι. 

Συμμετοχές από 21-32 τις βρίσκουμε ► εδώ

21.Έντεκα..Mia Petra (10)
Μοιάζουν
Χειμώνες
χωρίς Χριστούγεννα
έντεκα χρόνια
χωρίς εσένα..

22.Το ποτάμι, Γαβριήλ Παναγιωσούλης (pylaros)(1)
στην παρθενία της ζούγκλας,
στο φιλί της γυναίκας,
βρίσκω την αληθινή αγάπη.
Αυτή που δεν πουλιέται.

23.Του χρόνου Ερινύες,Πέτρος Κ (18)
Γιατί όταν η Ελλάδα με χρειάστηκε
εγώ δεν ήμουνα εκεί για να παλέψω
όταν στο χώμα απ’ τους εχθρούς σωριάστηκε
δεν πέθανα για να την προστατέψω.

24.Άγραφο βιβλίο, Σμαραγδένια Ρούλα (23)
Ακόμα προσπαθώ μέσα στο θόρυβο της ζωής να ξεχωρίσω,
τον ήχο που κάνει το τραινάκι του λούνα παρκ.
Οχι αυτήν την φορά δεν θα το χάσω!

25.Χρόνος καινός,Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου (5)
Έχω μάθει να αγαπώ τη συνέχεια
και κάθε που μια καμπύλη ξεκινά το ταξίδι της,
Εγώ,
σαν συναντά την αρχή της
κύκλος γίνομαι αιώνιος
που τη ζωή στεφανώνει.

26.Χρόνου φείδου, Μαρία Νικολάου (1)
Ίδιο μονοπάτι, μια απόφαση.

27.Η πάλη των σκέψεων, ANNA Flo(3)
Μα ο χρόνος αγαπά τη ζωή.
Και αυτή χορεύει στο ρυθμό του.

28.Ευθύνη,Τάσος Γ. Κάβουρας (3)
Ξεφυλλίζω στο χρόνο το βιβλίο της ζωής
και οι χυμοί του στάζουν στα βήματα μου

29.Χρόνος κλέφτης, Μαρίνα (to e - periodiko mas official)(5)
Κι όταν νομίζω πως μου ξεφεύγει
κοιτώ τα μάτια σου τα δυο
μέσα σ' αυτά μόνο, σταματάει
μέσα σ' αυτά, τον κατακτώ...

30.Αλήθεια,Μαρίνα (to e - periodiko mas official) (8)
Σημάδια αφήνει σε κάθε βήμα
γκρίζα τα κάνει τα μαλλιά,
μα την ψυχή δεν την αγγίζει
αυτή είναι η μόνη, που τον νικά.

31.Μέσα σ' ένα ρολόι..Μαζεστίξ. (15)
Μες στο ρολόι χώρεσα την τρέλα της γενιάς μου:
πόθους και όνειρα-ενοχές που νόμισα δικά μου.

32.Η Ορχήστρα,katerina koko (10)
Είναι η ηχώ της πληγής σου μετέωρο τραύμα
ένα άνθος που σωπαίνει στης αγάπης το καύμα.


Καλωσορίζω τέλος, (με σειρά εμφάνισης) στο Συμπόσιο, τους:
Άσωτο Γιο, Knakalo (Χρήστος), Στυλιανό Πασχαλίδη,
τη Βασιλική Δραγούνη και τη Σταυρούλα Δεκούλου Παπδημητρίου
για το ντεμπούτο τους στο Συμπόσιο μας
Εύχομαι να τους έχουμε ξανά μαζί μας!

Όλοι είναι νικητές άσχετα από βαθμούς.
Και δικαιούνται ένα βραβείο!



Για όλους όσοι διάβασαν/ψήφισαν (πλην των νικητών)
ακολούθησε κλήρωση αμέσως μετά τη λήξη, για μια δημιουργία μου. 
Με τη σειρά που ψήφισαν και τους κατέγραψα, έχουμε:

Κική Κωνσταντίνου
Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου
Πέτρος Κ
ANNA Flo
Ελένη Φλογερά
syros2js
pylaros
Rylie
despina
Τάσος Γ. Κάβουρας
Αρτίστα του βωβού...
ποιώ - ελένη
xristin
to e - periodiko mas official
ino skiathos
Lysippe
Makis Del
Mary Pertax
Onirokosmos
Katia Markouizou
Maria Kanellaki
marilenaspotofart
Funky Monkey
Σμαραγδένια Ρούλα
Vasiliki Dragouni
Woman in Blogs
Η blogger της διπλανής πόρτας
katerina koko
orthakofta
Ariadni St.
Μαρία Π.
Σοφία ΜΒ
BUTTERFLY
Rena Christodoulou
Μαρία Έλενα
ασωτος γιος
Mia Petra
nikol
Μαζεστίξ
Μαρία Νικολάου
me (maria)
Stylianos Paschalidis
Κλαυδία
Anastasia K.

Αφού αφαίρεσα τους τρεις νικητές μας 
έδωσα στη λίστα του Random τους υπόλοιπους 41
(έχω και τους 5 πρώτους επιλαχόντες☺) 



και τυχερή αναδείχτηκε η xristin! 
Χριστίνα μου, εύχομαι να είσαι πάντα καλότυχη !

Σε αυτό το Συμπόσιο, το επετειακό, 
δώρο θα πάρουν, όπως είχα υποσχεθεί,
και οι τρεις πρώτοι νικητές του Συμποσίου.
Από Δευτέρα "πιάνω δουλειά" γιατί έχω 4 δώρα πλέον να δημιουργήσω!
Χριστίνα και Στυλιανέ για τα στοιχεία σας θα επικοινωνήσουμε μέσω μέιλ.
(Ελένη και Μαρλέν είναι συνήθεις ύποπτοι!)

Προσεχώς θα φιλοξενώ την αγαπητή μου Ινώ που έχει τη δική της γωνιά εδώ,
ενώ να πω ότι από τους συμμετέχοντες ίσως να μην είδατε τον καπετάνιο μας
να δίνει το παρόν στην αξιολόγηση
 (που τόσο ξεχωριστά το έκανε σε όλα τα Συμπόσια).
Είναι απολύτως δικαιολογημένος.


Θερμά σας ευχαριστώ όλους για μια ακόμα φορά!

Ιδιαίτερη ευχαριστία στη Μαρία Κανελλάκη για τον 
Ύμνο του Συμποσίου που πρόσφερε ως δώρο,
για την επέτειο των δύο χρόνων
και την Ελένη που μέτρησε μαζί μου για να έχω και μία επαλήθευση
...για σιγουριά!
Η γιορτή της ποίησης τελείωσε! 
Ραντεβού πάλι την άνοιξη!
1η Φλεβάρη πάμε για άλλα; ☺

Σας ασπάζομαι
@ριστέα



Κι ας απολαύσουμε άλλη μία το Ποίημα της Ελένη μας

Το γαντζάκι του έρωτα 

Σήμερα έμαθα γιατί ανθίζουν οι λεμονιές
Είχα χρόνια που θήτευα στη φύση τους
Περιπλανήθηκα
Ρώτησα
Άκουσα προπαντός άκουσα
Κι αμφέβαλα τόσο στο δρόμο που σιγά σιγά
Έφτασα στον άτακτο κόσμο των εντόμων
Σαν επιστήθιος φίλος ψηλά να ζυγιστώ
Πήρα πολλά δίνοντας μόνο ανάσες
Πολύτιμες απόχες νοημάτων κρατώντας
Στο μεταίχμιο του χρόνου έφτασα
Και πάνω εκεί τις απαρχές της ιστορίας μου σκάλισα
Ίσως γι αυτό κι αυτή η κιτρινοπράσινη
Πεταλούδα που έρχεται κι επικάθεται συνεχώς
Στης σκέψης μου το νοτισμένο μύλο
Χωρίς ποτέ να ζητά δεσμεύσεις και όρια στενά

Κάτι σαν εξαγνισμό το ένιωσα
Εκείνο το γαντζάκι του έρωτα   
Που αναφορικά με οδήγησε στα πανάρχαια μυστικά:
Πως οι χυμοί ανερώτητα τρέχουν σαν κραυγές στο σώμα
Πως τα πέταλα αργά προετοιμάζονται βαθιά μέσα στις ρίζες
Και τα στεφάνια περιμένουν στις πύλες ολάνθιστα
Για να παραστούν στις τελετές των εκλεκτών
Γόνιμα έμαθα το έλασσον
Αποστάζοντας τις ρίμες είδα το μέγιστον
Γιατί
Επικλινής θα πρέπει να σταθείς στο νερό για να καρπίσεις
Έτσι κι εγώ ονομάτισα νύμφη τη στιγμή
Και πικραμύγδαλο σκληρό όλη τη γνώση του πάθους

Έρωτας είναι ο λεμονανθός λαβωμένος
Πηγαίο ρεύμα η άχρονη ομορφιά του
Και τ' αρώματα κρυφά ραβασάκια παράνομων εραστών
Που άμεμπτοι έμειναν στην κλίνη του χρόνου
Κι εγώ γεννημένη μέσα στα λεμονοδάση δίπλα στη θάλασσα
Είχα την τύχη να γυρίζω τους τροχούς
Μέχρι να φτάσω στα κύματα
Εκεί που σε γνώρισα
Όμοιος Πήγασος να δουλεύεις το στίχο
Να σκορπάς ανθούς στα πελάγη
Να γητεύεις τις μέδουσες με το γέλιο σου
Κι απ' το αίμα των οδυρμών να πληθαίνεις τα κάλλη σου
Είσαι ένας κύκλος που περιδινίζεται στα χείλη του Δεκέμβρη
Και κοντά μου έρχεσαι
Ολόκληρος ένα άρωμα γήινο
Που πριν το χαρώ στα φυτολόγια της μνήμης το κρατούσα
Άναρχο
Ηδυπαθές
Ανεξερεύνητο
Μυστηριακό σαν την προαιώνια μήτρα της γης
Που τους μύθους γεννά κι ανασταίνει
Πάντα ήξερα γιατί ανθίζουν της σάρκας οι λεμονιές!

89 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα μου και καλημέρα σε όλους τους φίλους του σπιτικού σου.
    Ήταν ένα υπέροχο δρώμενο και χάρηκα αφάνταστα που βρέθηκα παρέα σας. Πολλά πολλά συγχαρητήρια στους νικητές και σε όλους τους συμμετέχοντες.
    Ταξιδέψαμε όμορφα μέσα από ξεχωριστές γραφές κι αυτό από μόνο του είναι βραβείο. Με μεγάλη μου χαρά θα ξαναείμαι κοντά σας.
    Τέλος θα ήθελα να σε ευχαριστήσω γιατί μέσα από σένα βρήκα καινούριους φίλους και άλλα όμορφα σπιτικά που κρύβουν μέσα τους μεγάλους θησαυρούς.
    Την αγάπη μου σου στέλνω και σε φιλώ :)

    Υ.Γ. Φιλιά στον Μάξ ... πες του πως στον φακό γράφει υπέροχα και δείχνει απίστευτα ψηλός !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου κι εγώ χαίρομαι απίστευτα που έγινες μέρος της όμορφης παρέας μας! Εύχομαι στην πορεία να γνωρίσεις κι άλλα χαρισματικά και δημιουργικά πλάσματα που έχει η δική μας μπλοκοπαρέα!
      Να'σαι καλά ! Ο Μαξ κουνάει την ουρίτσα του! :))
      Φιλιά και καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!!!!!!Συγχαρητηρια σε όλους και στην κ. Κανελλάκη για τον υπέροχο υμνο!!!!!!!!!!!!!!! Περασαμε πολύ όμορφα και αναμενω να δω τι θα δημιουργησεις ως δωρα για τους νικητες!
    Φιλια στο μπισκοτάκι-Μαξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Αριάδνη μου!
      Κι εγώ ιδιαιτέρως που ήσουν στην παρέα μας για μια ακόμα φορά! Άντε στο επόμενο και με συμμετοχή ε; ;-)

      Φιλιά και καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  3. Ωωωω νομίζω πως το έχασα; Καλά, τελευταία είμαι αλλού για αλλού. Πάντως συγχωρητήρια σε όλους. Το ποιήμα της Ελένης είναι εξαιρετικό!!! Μπράβο και πάλι σε όλους!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού είσαι χαμένο Μαράκι μου! Ποιος σε βασανίζει;
      Δεν πειράζει μάτια μου! Στο επόμενο! ;-)
      Φιλάκια και καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια σε όλους χωρίς καμιά εξαίρεση γιατί όλα τα ποιήματα ήταν υπέροχα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο μας!
    Και η Ελένη όπως πάντα πρωτοπόρα.
    Συγχαρητήρια σε όλους και σε σένα Αριστέα μου τα περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο σας πραγματικά Μαρία μου!
      Γιατί το Συμπόσιο είστε εσείς!
      Φιλάκια πολλά και καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστεα μου!
    Αφού δώσω τα θερμά συγχαρητήρια στους τρεις νικητές, θέλω να ευχαριστήσω εσένα για την άψογη διοργάνωση και την αναφορά σου στους στίχους που σου άρεσαν σε κάθε ποίημα ξεχωριστά!...
    Ήταν ένα Συμπόσιο εξαιρετικό από κάθε άποψη, αντάξιο και της επετειου του, πέρασα καταπληκτικά και το κυριότερο γνώρισα καινούργιους φίλους!!!
    Εύχομαι πάντα τύχη στη Χριστίνα και σε όλους ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!
    Τα φιλιά και την αγάπη μου σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου κι εγώ σε ευχαριστώ μάτια μου για τις πολύ όμορφες συμμετοχές σου και την όλη παρουσία σου στα Συμπόσια!
      Χαίρομαι που πέρασες καταπληκτικά!
      Σε φιλώ γλυκά!
      Καλό ΣΚ εύχομαι!

      Διαγραφή
  7. Μπραβο μπραβο σε ολους τους διαγωνιζομενους!!!
    Απορω πως να πρωτοδιαλεξει κανεις το καλυτερο ποιημα!!! Ειναι τοσα τα εξαιρετικα!!!!!
    Σας θαυμαζω κ σας απολαμβανω,παιδια!!! Μπραβο ξανα!!!!!!
    Οσο για σενα "βερι βερι χολοσκασμενη" (αχαχαχαχα).....Ενα μονο Α Α Α Α ΑΧΧΧΧ!!!!!!!!
    Κ ειναι απο αγαλιαση κ ευτυχια!!!!!
    Παντα θα ευχαριστω το Θεο που υπαρχεις, που σε γνωρισα κ ας μην εχουν ανταμωσει τα ματια μας ακομα......
    Σε φιλω γλυκα κ σου στελνω δυνατη δυνατη αγκαλια να τα προλαβεις ολα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μικρό μου Βαϊλί !
      Τα λόγια σου με συγκινούν καρδούλα μου!
      Να'σαι πάντα καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα! :))
      (χρωστάω μέιλ ..... δεν σε ξέχασα, αλλά ακόμα δεν ξέρω πού να πρωτοδώσω απολογία!)
      Φιλάκια πολλά και ζεστά!

      Διαγραφή
  8. Χα..χα πρωτη φορα που ανοιγω υπολογιστή τέτοια ωρα... τρομαρα μου εχθες δεν εβρισκα το ...η ζωή ειναι ωραια...και ειχα σημερα αγωνια να δω τι εγινε Αριστακι όλα καλα παλι εδώ μαζί ναι ...γαιτί η ζωη ειναι ωραια .. οταν και περνας ωραια εστω και τις στιγμεςπου κανεουμε παρέα εδώ.... Αχ!! αυτό γαντακι του Ερωτα το ερωτευτηκα και μονο απο τον τίτλο ... να δωσω τα συγχαρητηρια μου στους τρεις πρωτους στην Ελενη μας... στην Μαριλενα μας.. και στον κ Πασχαλιδη... οπως και σε όλουτς που συμμετέχουν καθε φορα στα συμπόσία σου αγαπημενη οικοδέσποινα.. τα σθγχαρητήριά μου και στην τυχερή Χριστινα μας...παντα να υπαρχουν αφορμες να περναμε καλα... σε ευχαριστούμε πολύ να περνας ομορφα και εσύ μικρή μου .. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιος φούρνος θα γκρεμίστηκε και η Ρούλα είναι μέσα μέρα μεσημέρι!
      Ρούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα! Σε αυτό το Συμπόσιο μας έδωσες ό,τι καλύτερο! παρά έναν βαθμό θα ήσουν τρίτη , οπότε ξέρω ότι έχεις χαρεί σαν να έχεις κερδίσει!
      Να'σαι πάντα καλά !
      Φιλάκια πολλά, πολλά!

      Διαγραφή
    2. Σιγα μην με νοιαζει η νικη...αγαπη μου για την συμμετοχή λεμε..και ας ειμαστε και στο τέλος.. δεν μας πειράζει καθόλου.. το ξερεις ε; φιλωωωωωω..!!!

      Διαγραφή
  9. και παλι συγχαρητηρια σε ολους αλλα και ειδικα στη νικητρια με το υπεροχο ποιημα, αλλα και σε ολους μας γιατι ειναι δωρο να συμμετεχουμε σε τετοια παρεα!μονο νικη ειναι και χαρα ! σ ευχαριστω αηρις για αλλη μια φορα για το μπλογκ σου, που συχνα με συγκινει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασωτούλη μου, σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες με τη συμμετοχή σου αλλά και για τα καλά σου λόγια!
      Με συγκινείς!
      Πολλά γλυκά φιλιά! :))

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στη μεγάλη νικήτρια, καθώς και στο δεύτερο και τρίτο και πολλά πολλά μπράβο σε όλους για τις τόσες υπέροχες συμμετοχές! Συγχαρητήρια επίσης σε όσους κέρδισαν τα δώρα τους και ένας μεγάλος μεγάλος έπαινος για την οικοδέσποινα για την τόσο άψογη διοργάνωση που για πρώτη φορά παρακολούθησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαίρη μου!
      Κι εγώ σε ευχαριστώ για την παρουσία σου στην αξιολόγηση των ποιημάτων!
      Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  11. «Η ιστορία μιάς ομορφιάς είναι γεμάτη από σιωπή.
    Μόνο το σώμα, τα μάτια κι καρδιά
    μπορούν να την ακούσουν».
    Λυπάμαι που δεν ήμουν πλήρως εδώ, όμως χαίρομαι με τις μοιρασμένες σκέψεις που κλεφτά διέκρινα.
    Μπράβο Στην Ελένη, Μπράβο σε όλους αλλά στην οικοδέσποινα θέλω να αφιερώσω...
    Σαν άλλος θαλασσόβραχος, που ζώνετ’ απ’ αλμύρα
    Να ανεμίζω ακούραστα κι ας με κτυπά η μοίρα
    Χαμόγελα ουρανόδρομα, στις συννεφιές του κόσμου
    Με ρίγη από θριάμβους σου, στο πέρασμα του χρόνου.
    Δ.Λ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μας ελλειψες πραγματικα αγαπημενε μου !!!

      Διαγραφή
    2. Δημήτρη μου, είσαι απόλυτα δικαιολογημένος! Και μάλιστα απόρησα που κατάφερες και πέρασες από τούτη την ανάρτηση της λήξης!
      Συγχαρητήρια και για τη δική σου όμορφη συμμετοχή!

      Μας έλειψες πάντως πραγματικά! Και πιο αισθητή ήατν η απουσία του σχολίου που με τόση φροντίδα και ανάλυση αφήνεις κάθε φορά!

      Σε φιλώ κι εύχομαι να έχεις δύναμη καλέ μου!
      Όλα να πάνε καλά:))

      Διαγραφή
    3. Α!
      Θα φιλοξενήσω κάποια στιγμή, μπορεί και σήμερα το ποίημα σου ( με κλειστά τα σχόλια ίσως ; επειδή δεν έχεις χρόνο για σχολιασμούς...ίσως τα αφήσουμε κι αναπάντητα .... γράψε μου μέιλ αν μπορείς να το δω το μεσημέρι όταν επιστρέψω !

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα σε όλους
    Ξεκινώντας θέλω να επαινέσω όλη την παρέα
    Οι συμμετοχές όλες είχαν ποιότητα ευκινησία
    στη γραφή και θεματολογία πολύ πλούσια
    Συγχαρητήρια λοιπόν σε όλους μας και
    ιδιαίτερα στη ψυχή του παιχνιδιού την
    ακάματη και ευρηματική Αριστέα μας!
    Προάγεται διαρκώς ο θεσμός του Συμποσίου
    και μια τέχνη όπως η ποίηση που για πολλούς
    θεωρείται περιοχή μόνο για ειδήμονες είναι
    κατάκτηση μεγάλη να ξεδιπλώνονται εδώ τόσα
    πολλά και ωραία ταλέντα
    Μπράβο λοιπόν στους γραφιάδες αλλά και στους
    αναγνώστες - κριτές
    Κλείνοντας καταθέτω τις πιο θερμές ευχαριστίες
    μου που με πολύ αγάπη περιβάλλατε το "γαντζάκι"
    σας είμαι ευγνώμων
    Επιπρόσθετα πολλά συγχαρητήρια στη Μαριλενού μας
    και στον πρωτοεμφανιζόμενο εδώ Στυλιανό
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνει ο καθένας και πολλές
    και καλές δημιουργικές στιγμές στη ζωή μας!

    Σας φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα στην αστείρευτη ποιητική πένα της συντροφιάς μας!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για τα καλά σου λόγια! Και την αγάπη που παίρνω από σένα!
      Να είσαι πάντα καλά!
      Πολλά ζεστά φιλιά και καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  13. Ω!!! Η Ελένη μας!!! Πόσο χαίρομαι! Συγχαρητήρια στην πρώτη μας και στους δυο επόμενους νικητές. Συγχαρητήρια σε όλους. Το γαντζάκι του Έρωτα με ξετρέλανε...
    Άλλο ένα Συμπόσιο τελείωσε και ευχαριστώ θερμά την άψογη οικοδέσποινα για αυτό το όμορφο ταξίδι που μας χαρίζει. Χριστίν πάντα τυχερή. Να το χαρείς το δώρο σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ για όλα μάτια μου!
      Να'σαι καλά !
      Φιλάκια πολλά και καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  14. Τώρα τι να πω εγώ, που για πρώτη φορά έχασα το Συμπόσιο και ήταν και επετειακό...;;;
    Δεν είχα περιθώρια να συμμετέχω ως δημιουργός, γιατί το μυαλό είναι σκορπισμένο, αλλά δεν πρόλαβα και να ψηφίσω...!!!
    Μου αρέσει που το είχα βάλει και στην πλαϊνή μου στήλη, για να το βλέπουν άλλοι, να θυμάμαι κι εγώ... Δυστυχώς, με κατάπιε ο χρόνος, αυτό το αιώνιο "τέρας"!!! Μπέρδεψα και τις καταληκτικές ημερομηνίες της ψηφοφορίας...
    Λυπάμαι πραγματικά!!!

    Όπως και να έχει συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και πολλά μπράβο στην νικήτρια για την εκπληκτική της δουλειά!!!
    Να είσαι καλά, Αριστάκι μου, και ελπίζω να μου συγχωρεθεί η "αμαρτία", άντε και λίγο η χαζομάρα!!!
    Ραντεβού στα επόμενα συμπόσια, αρκεί να είμαστε υγιείς και με έμπνευση!!!
    Φιλιά και την καλησπέρα μου σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου κάνω επίπληξη και θα σου βάλω γραπτή τιμωρία! Μπα δεν αρκούν. Να στέκεσαι όλο το ΣΚ στο ένα πόδι και να λες: δεν θα ξαναχάσω Συμπόσιο, δεν θα ξαναχάσω Συμπόσιο! αχαχαχαχαχα!
      Όχι τίποτα άλλο, μέχρι κι ο αρχηγός βρήκε το δρόμο κι ήρθε βρε Γλαύκη μου!!!
      Είσαι δικαιολογημένη μάτια μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Να'σαι πάντα καλά !
      Φιλάκια πολλά και καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  15. Πολλά συγχαρητήρια στη νικήτρια και σε όλους τους συμμετέχοντες.
    Εμένα με φάγανε πάλι τα κυκλώματα. Τα γνωστά...
    Όποιος δεν με ψήφισε να του χαλάσει το μηχάνημα που βγάζει τα κουκούτσια από τις μπανάνες. Συγνώμη, δεν είμαι κακός άνθρωπος αλλά με έχετε φτάσει τα όριά μου πια!
    Χτες πάλι ήταν παγκόσμια ημέρα αγκαλιάς και καμιά σας δεν έκανε κίνηση να αγκαλιάσει την οθόνη.
    Έλεος και άντε γεια. Στο εξής θα με ψάχνετε στο αμπελαλέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν λάδωσες καημένε μου! Στη χώρα του λαδώματος πού πας ρε Καραμήτρο έτσι;
      Αχ θέλει αγκαλίτσες ο ακυβέρνητος μας; να σου στείλω τον Μαξ; Είναι και φρεσκοπλυμένος! αχαχαχαχ!
      Πέτρο μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!

      Να'σαι καλά !
      Φιλάκια πολλά και καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια σε όλους και ιδιαίτερα στην Ελένη. Γράφει ποίηση με τον δικό της ιδιαίτερο και μοναδικό τρόπο. Πανάξια νικήτρια !!
    Όμως και όλοι οι συμμετέχοντες έδωσαν πολλά πράγματα. Ήταν υπέροχο συμπόσιο.

    Μόνο ένα λάθος έγινε από την οικοδέσποινα. Αντί να δώσει ένα δώρο ποίησης (δεν κλέβω..) και 3 δώρα στους ...κληρωθέντες από την ψηφοφορία έκανε το αντίθετο. Δεν πειράζει εγώ την νταμιτζάνα με το κρασί την έχω στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου...
    Αριστέα κατά Μάρτη μήνα θα βρεθούμε στην εκδρομή στην Αρχαία Ολυμπία και θα το πιούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Έτσι που το πάμε να φτιάχνω δώρα για όλους να μην μένεις κανείς παραπονούμενος; Χρόνο να είχα Τάσο μου και πίστεψέ με περισσότερα θα έδινα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα καλέ μου!
      Και για το κρασί δεν λέω όχι για τίποτα! Και η άνοιξη δεν αργεί!
      Καλή σου μέρα και καλό ΣΚ να έχεις! :))

      Διαγραφή
  17. Ραντεβού ήδη κλεισμένο το επόμενο!!!! Μπράβο μας! Σε όσους πήραμε μέρος με όποιο τρόπο. Και σε σένα, Αριστέα μου, καλή ξεκούραση!
    Και πάω τώρα να διαβάσω το κάθε ποίημα στο σπιτάκι του να το ευχαριστηθώ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η γιορτή έλαβε τέλος, όμως, όπως κάθε Συμπόσιο έτσι κι αυτό, είναι φωτεινές πνευματικές σελίδες, που χαρήκαμε και γευτήκαμε, φαντασία, έρωτα, συναισθήματα, κι οτιδήποτε προάγει κέφι κι αγάπη για την ποίηση με δημιουργική φρεσκάδα και γοητεία! Ήσουν Αριστάκι μου, γι’ άλλη μια φορά, μια εξαιρετική οικοδέσποινα, που ξέρει να στήνει δρώμενα με υπέροχα σκηνικά, χωρίς επίδειξη και χωρίς αδυναμίες! Υπέροχη η τελετή λήξης, σε θαύμασα σε χειροκροτώ και καμαρώνω για τις αρετές και τις αξίες Σου! Ήταν και αυτή η γιορτή Άψογη, με δουλεμένη επιμέλεια μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια! Υποκλίνομαι!
    Συγχαρητήρια στη μεγάλη μας νικήτρια Ελένη και στους νικητές της κλήρωσης, επίσης συγχαίρω όλους τους συμμετέχοντες δημιουργούς!
    Η Κανελάκη μας, με μάγεψε με την αίγλη της εμπνευσμένης πέννας που τη χαρακτηρίζει!Εξαίσιο αυτό που έγραψε!
    Να είσαι πάντα καλά γλυκιά μου Αριστέα και να έχεις μια όμορφη και ξεκούραστη βραδιά!
    Σ’ ευχαριστώ για όλα όσα απλόχερα μου προσφέρεις!
    Φιλιά πολλά με μια ζωηρή κι αγαπησιάρικη αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου γλυκιά με συγκίνησες και πάλι!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
      Πολλά φιλιά μάτια μου♥

      Διαγραφή
  19. Πω πω! Για φαντάσου, τα είχα ψηφίσει και τα τρία που βγήκαν!
    Πολλά συγχαρητήρια στην Ελένη που ποιεί, αλλά και σε όλους όσοι συμμετείχαν!
    Η δε xristin, είθε να είναι πάντα καλότυχη!
    Κλείνοντας, θέλω να αφήσω μια ευχή για εσένα Άιρις: Να είσαι πάντα καλά και να οργανώνεις τόσο ενδιαφέροντα Συμπόσια Ποίησης!
    Κίσιζ δίαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αριστέα μου καλησπέρα. Ένα μεγάλο μπράβο πρώτα για τη διοργάνωση και τον συντονισμό σου. Ομολογώ πλέον έχει γίνει θεσμός τέχνης αυτό το Συμπόσιο.
    Κατά δεύτερο, συγχαρητήρια για τις συμμετοχές όλων των φίλων. Δεν κατάφερα να διαβάσω όλα τα ποιήματα αλλά αρκετά από αυτά. Να πω συγχαρητήρια για όλη αυτή τη δουλειά.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γιάννη μου! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :))

      Διαγραφή
  21. Μα είναι που είναι καταπληκτικό όλο αυτό, το παρουσιάζεις και μοναδικά βρε παιδί μου! Το απογειώνεις!
    Εγώ έχω να πω ότι οι νικητές είναι τυχεροί αν μη τι άλλο γιατί θα πάρουν και δωράκι made by Aristea! Κι αν κρίνω από αυτά που βλέπω ότι φτιάχνεις, θα αποκτήσουν ένα τέλειο διακοσμητικό για το σπίτι!
    Συγχαρητήρια σε όλους!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις πόσες μέρες και ώρες μου παίρνει! Αλλά το υπηρετώ με ευλάβεια!
      Πολλά φιλιά Μαράκι μου γλυκό♥

      Διαγραφή
  22. Συγχαρητηρια σε ολους και ολες τους δημιουργους του διαχρονικου διχρονου πανηγυριου μας , υπέροχος ο υμνος πουγραψε το Κανελλακι μας , συγχαρητηρια στην οικοδεσποινα Αριστέα μας , και ενα τεραστιο μπραβο στους νικητές μας την μοναδικη Ελενη , την υπεροχη Μαριλου Μαρλεν Μαριλενου και τον πρωτοεμφανιζομενο φιλο Στελιο ,,,,,, καλε και το Χριστινακι μας παντα τυχερο ναναι !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαίρομαι τόσο μα τόσο πολύ που βρήκα την Ελένη μας, που δικαίως είναι και η νικήτρια του συμποσίου!
    Αριστέα ευχαριστούμε για το έναυσμα να γράψουμε, να διαβάσουμε, να προβληματιστούμε! Συγχαρητήρια για τη διοργάνωση και για την παρουσίαση, καλή ξεκούραση τώρα!
    Πολλά πολλά φιλάκιααα!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σε ευχαριστώ καρδούλα μου για την ενεργή συμμετοχή σου παρά το τρέξιμο και την κούραση που έχεις!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  24. Είδες? Μέσα έπεσα στην πρόβλεψη: 'Εσκισε το συμπόσιο!!!
    ;-)
    Μπράβο σε όλους! Συγχαρητήρια σε όσους διακρίθηκαν και εννοείται... καλή ξεκούραση σε εσένα!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και χαλαρωτικά curly artist μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε μα τι παιδί είσαι εσύ;;
      Πολλά ζεστά φιλιά τρελοσυριανάκι μου♥

      Διαγραφή
  25. Αριστέα μου, όσα από τα ποιήματα διάβασα - και διάβασα αρκετά αυτή τη φορά - ήταν πραγματικά πολύ καλά και ιδιαίτερα και η ανάγνωσή τους απολαυστική! Δεν ήξερα ποιο να πρωτοδιαλέξω και επέλεξα την ευκολία της αποχής από την ψηφοφορία.
    Τώρα, όμως, που κάποιοι άλλοι έβγαλαν το φίδι από την τρύπα και έγινε η επιλογή, ένα πράγμα μόνο μπορώ να πω: συγχαρητήρια σε όλους! Είστε στ'αλήθεια άξιοι πολλών επαίνων.
    Και σε άλλα, εύχομαι, τόσο στους συμμετέχοντες, όσο και σε εσένα.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν πολλά ποιήματα Πίπη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  26. Άλλη μια γιορτή τελείωσε - γιατί γιορτή είναι όλο αυτό που γίνεται στο "σπιτικό" σου. Μπράβο σου και πάλι μπράβο!
    Συγχαρητήρια στους νικητές και σε όλους τους συμμετέχοντες. Ένα από τα πιο ωραία και αξιόλογα "δρώμενα" της γειτονιάς.
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ χαίρομαι που κι εσύ το αισθάνεσαι γιορτή Φιλία μου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  27. Ήταν μια εξαιρετική διοργάνωση, με υπέροχες συμμετοχές! Σε όλους τους συμμετέχοντες αξίζουν συγχαρητήρια! Αριστέα μου, μπράβο για όλα και καλή ξεκούραση τώρα.(Εχμμμ... να ξέρεις: δεν τόλμησα να συμμετέχω γραπτώς, κι ας ήταν επετειακό το Συμπόσιο. Έχετε υψώσει τον πήχυ ως τη στρατόσφαιρα, παιδιά, οπότε καλά θα κάνω να μάθω από εσάς πρώτα και μετά να επιχειρήσω να γράψω τα δικά μου!!!)
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου, αν και δεν έχω προλάβει να ξεκουραστώ! Έχω πολλές εκκρεμότητες, αλλά δεν αγχώνομαι!
      Πολλά φιλιά!♥

      Διαγραφή
  28. Εύχομαι να είσαι καλά και να φτάσεις τη "Χρυσή Επέτειο" του Συμποσίου! Περάσαμε τέλεια όπως καταλαβαίνεις απ' τις αντιδράσεις και τα σχόλια. Ελπίζω να μην σε κουράσαμε πολύ με τα διαδικαστικά.
    Αριστέα μας, ευχαριστούμε πολύ για όλη σου τη φιλοξενία και τα τραταρίσματα που μας κάνεις! Ολόθερμα συγχαρητήρια στα κορίτσια και στον νέο συμποσιούχο τον Στέλιο! Και στο Χριστινάκι που είχε την τύχη να κληρωθεί και σε όλους όσους συμμετείχαν!
    Καλή ξεκούραση (αν δεν έχεις χωθεί ήδη στο μαγικό εργαστήριο)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανελλάκι μου μυρωδάτο η χαρά σας είναι και δική μου χαρά! Την άλλη βδομάδα η κούραση θα έχει ξεχαστεί κι εγώ θα μετράω τις μέρες για το επόμενο ...δρώμενο! ;-)
      Στο εργαστήρι χώθηκα εννοείται και εκεί θα μείνω μέχρι να τελειώσω με όσα πρέπει να δίνω δώθε-κείθε!

      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  29. Πολλά μπράβο στις νικήτριες!
    Αυτές οι νίκες -που δεν έχουν ανταγωνισμό-είναι οι πιο γλυκές...
    Καλό βράδυ σε όλη την παρέα και... keep writing!
    Αριστέα, καλά να 'σαι να μας φιλοξενείς στο σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ρε αρχηγέ! Πολύ με συγκίνησες με την παρουσία σου στο Συμπόσιο!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς! ♥

      Διαγραφή
  30. Ops. :). Να με χαίρεστε τέτοιο αναγνώστη. :)..
    Και έγραψα, και διάβασα, και ψήφισα...
    Αχα.
    Άλλο που δε το βλέπετε εσείς :P.

    Πέρα από την πλάκα Συγχαρητήρια σε όλους(εκτός από μένα φυσικά). Όσα πρόλαβα να διαβάσω μέχρι τώρα ήταν άψογα...
    Εντάξει μόνο δύο διάβασα μέχρι τώρα.
    Anyway. Χαιρετώ σας συμποσιαστές. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που ήσουν χαμένο εσύ οεο;
      Να σε δω στο επόμενο!
      Χαιρετώ! :))

      Διαγραφή
  31. Καλημερα!
    Διαβαζοντας και διαβαζοντας, αρχισαμε σιγα σιγα να αναγνωριζουμε τις γραφες και να μαντευουμε συχνα πθκνα ποιοι κρυβονται πισω απο καθε ποιημα!
    Συγχαρητηρια για ενα εξαιρετικα οργανωμενο συμποσιο και υπεροχες δημιουργιες!
    Συγχαρητηρια σε ολους και ολες και πιο πολυ στους νικητες και την τυχερη Χριστινα!
    Η επιλογη των στιχων Αριστεα εξαιρετικη!
    Φευγω κρατωντας ενα στιχο που απο την πρωτη στθγμη με μαγεψε:
    ...εννεα μηνες φωλιασα σ ανθρωπου σωθικα!

    Καλο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ήταν ένα υπέροχο συμπόσιο!!
    Συγχαρητήρια σε όλους και φυσικά στους νικητές!!
    Η Χριστίν μας να είναι πάντα τυχερή και η οικοδέσποινα πάντα καλά να μας φιλοξενεί!
    Ευχαριστώ πολύ για όλα!
    Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου και σε σένα αξίζουν πολλά μπράβο και γαι τις δύο σου συμμετοχές!
      Πολλά γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  33. Συγχαρητήρια σε όλους.
    Ήταν ένα πολύ όμορφο συμπόσιο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μάζεψε πολύ δυνατά ποιήματα το επετειακό συμπόσιο Αριστέα μου!! Πολλά πολλά μπράβο σε όλες τις συμμετοχές που το διάνθισαν, σε όλους τους δημιουργούς, παλαιούς και καινούριους που κατέθεσαν τις λέξεις τους!!
    Συγχαρητήρια στην Ελένη μας για την επάξια διάκρισή της με το μοναδικό γαντζάκι!! Στον κ Στυλιανό επίσης, πολά μπράβο του, εύχομαι να ναι μόνιμη η παρουσία του στα συμπόσια!! Στην Χριστίνα , πάντα τυχερή να ναι!!
    Είμαι ευγνώμων απέναντι στους φίλους που διάβασαν κι αγκάλιασαν την ανάσκελη!! Ευχαριστώ πολύ!!
    Μπουκλί μου, ένα τεράστιο ευχαριστώ για την ζεστή σου φιλοξενία, το μεράκι σου και την αγάπη σου στις λέξεις όλων μας!! Με το καλό και στα επόμενα εύχομαι!! Φιλιά πολλά και ένα ξεκούραστο σ/κ!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρλέν μου...εγώ σε ευχαριστώ καρδιά μου!
      Η διάκρισή σου τα είπε όλα!
      Λ!
      Φιλούρες ομορφιά!♥

      Διαγραφή
  35. Αχ αυτό το γαντζάκι...Υπέροχα όλα Αριστέα μου!!!!Συγχαρητήρια σε όλους!!!
    Εντυπωσιάστηκα από την Ανάσκελη και από το Άγραφο βιβλίο της Ρούλας..όχι πως τα άλλα δεν ήταν υπέροχα αλλά αυτά με άγγιξαν...να σαι καλά κορίτσι γλυκό!!!και πάντα επιτυχίες!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. πολλά πολλά μπράβο για ακόμη μια φορά Αριστέα μου! πολλές συμμετοχές, εξαιρετικές!!! μπράβο σε όσους είχαν τη χαρά να συμμετέχουν και να μας δώσουν κάτι από τον εαυτό τους!! φιλάκια πολλά, καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Είδα το ονοματάκι μου και νάμαι!
    Όχι πως αν δεν το έβλεπα δεν θα μπούκαρα.Θα μπούκαρα σίγουρα γιατί καιγόμουν από περιέργεια να δω ποιοι(-ποιες) κρύβονται πίσω από τις δημιουργίες.
    Εύγε και πάλι εύγε στην Ελένη για το "Το γαντζάκι…..της νίκης" sorry "Το γαντζάκι του έρωτα".
    Θα ήθελα να βγάλω το καπέλο μου σε όλους τους διαγωνιζομένους και να τους πω ότι θαυμάζω την ικανότητα που έχουν να κάνουν τις σκέψεις τους στοίχους.
    Δεν το κατέχω το "άθλημα" ,πώς να το κάνουμε τώρα.
    Παρόλα αυτά Αριστέα, κάποτε ήμουνα και εγώ πουλί και…….δοκίμασα να βρω ομοιοκαταληξία στην…….μαρμελάδα.Και την βρήκα Αριστέα!
    Και δεν ήταν ότι και ότι αλλά ολόκληρη……..αγελάδα!
    Λες τελικά να τόχω;
    Αν μου πεις ΝΑΙ θα σου στείλω στο επόμενο συμπόσιο το ποίημα μου!
    Αριστέα μετέφερε στον κύριο……Random τις ευχαριστίες μου για την κλήρωση του ονόματος μου. Είναι πολύ γλυκούλης που επέλεξε εμένα και του στέλνω τις φιλούρες μου.
    Σε εσένα Αριστέα τι να πω κορίτσι μου πέραν του θαυμασμού μου
    για την ικανότητα σου να κάνεις 150 πράγματα και να τα βγάζεις και στα 150 πέρα.
    Βιονική είσαι μάνα μου;
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την τυχερούλα !
      Βιονική δεν είμαι , σε διαβεβαιώνω. Σε ησυχία απλά δεν στέκομαι!
      150 πράγματα επ ουδενί δεν κάνω και να είσαι βέβαιη ότι πολλά αφήνω πίσω, αλλά ΔΕΝ ΑΓΧΩΝΟΜΑΙ :))
      Για δοκίμασε στο επόμενο Συμπόσιο!
      Ποτέ δεν ξέρεις!

      Πολλά φιλιά Χριστινάκι μου!

      Διαγραφή
  38. Θερμά συγχαρητήρια στις νικήτριες και πολύ καλές φίλες bloggers, αλλά και στον εξαίρετο κύριο Πασχαλίδη, που είχα την τιμή να αποκτήσω κι εγώ στην "φαρέτρα" μου ένα δικό του ποίημα, μέσω του "Ταξιδιού ενός Φλιτζανιού"! Θερμά συγχαρητήρια και στην οικοδέσποινα, που κουμαντάρει κάθε φορά μια διαδικασία με πολλές συμμετοχές, συνεπώς με πολύ γραφειοκρατική διαδικασία! Καλή Κυριακή σε όλες και σε όλους :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ (δυο ημέρες μετά, γιατί όχι;)
      Ευχαριστώ πολύ όσες και όσους με ψήφισαν ή με διάβασαν. Παρέλειψα στο προηγούμενο σχόλιο μου να τους ευχαριστήσω, επειδή είχα ξεχάσει εγώ η ίδια αυτή μου την συμμετοχή. Είναι που "το 'χω" πολύ με την ποίηση! :)

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ ενώ ξέρω πόσο δύσκολο σου είναι να γράφεις επί παραγγελία!
      Με συγκίνησες ...για πολλούς λόγους!
      Περιμένω να βγάλεις το ολιγόλεκτο σου στο μπλογκ για τα υπόλοιπα!
      Φιλούρες ♥


      Διαγραφή
  39. Εύγε σε όσους έλαβαν μέρος στο συμπόσιο και στις κυρίες που διακρίθηκαν.

    Επίσης στην οικοδέσποινα που με "διοργανωτικό δαιμόνιο" διηύθυνε με μαεστρία το όλο σκηνικό.
    Εξαιρετική δουλειά,το να ξεχωριστούν τα επι μέρους
    αποφθέγματα των ποιημάτων.

    Ένα ευχαριστώ στους "διαδικτυακούς υποστηρικτές" που θεώρησαν το ΜΈΣΟΣ ΧΡΌΝΟΣ ΑΝΑΜΟΝΉΣ: ΆΓΝΩΣΤΟ άξιο να διακριθεί. Εκ μέρους μου αφιερώνεται η διάκριση στους απανταχού "ιθύνοντες".
    Αποδέχομαι την πρόσκληση να παραβρεθώ και στην επόμενη ποιητική παρέα καθώς και να συμμετέχω, θεού θέλοντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που πέρασες όμορφα Στυλιανέ, που διακρίθηκες και που θα σε έχουμε κοντά μας και για την συνέχεια!
      Πολλά συγχαρητήρια για τη διάκρισή σου !
      :))

      Διαγραφή
  40. Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές μα και στην τυχερή μας!!! Το "μπράβο" αξίζει σε όλους γιατί κι αυτό το Συμπόσιο είχε μοναδικές συμμετοχές και έναν πολύ δικό του χαρακτήρα!
    Ένα μεγάλο μπράβο βέβαια αξίζει και σε εσένα Αριστέα μου! Για όλο τον χρόνο που πέρασες να περνάς τα κείμενα στο post, να μετράς βαθμολογίες κτλ
    Μπράβο λοιπόν για την όμορφη διοργάνωση. Σε φιλώ γλυκά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά αγαπάκι μου γλυκό!
      Μπράβο και σε σένα για την αισιόδοξη ματιά σου! ♥
      Σε φιλώ γλυκά :))

      Διαγραφή
  41. Συγχαρητήρια στούς νικητές, σ΄εσένα Αριστέα μου για την φιλοξενία, αλλά και σ΄όλες κι όλους που με ποιονδήποτε τρόπο συμμετείχαν σ΄αυτή την όμορφη συνεύρεση.
    Πολλά ευχαριστώ και προσωπικά.
    ΄Ομορφη συνέχεια !
    Κνάκαλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο, χαίρομαι που περάσαμε όλοι τόσο καλά και που δέσαμε παλιοί και καινούργιοι!
      καλή συνέχεια να έχουμε!
      Καλώς ήλθες (και) στο Συμπόσιο! :))

      Διαγραφή
  42. Περίμενα με αγωνία πιο ποίημα θα έρθει πρώτο, μια και μου λείπει ο δικός μου "χρόνος" για να τα διαβάσω όλα και να ψηφίσω!
    Το ποίημα της Ελένης, εξαιρετικό και άξια ήρθε πρώτο!
    Ένα ακόμα μπράβο Αριστέα μου, για τον κόπο και για τον τρόπο που οργανώνεις τα εκάστοτε συμπόσια!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγισσούλα μου. είσαι απολύτως δικαιολογημένη :)))
      Χαίρομαι που αφήνουμε όλοι τις καλύτερες εντυπώσεις !
      Σε φιλώ γλυκά ♥

      Διαγραφή