Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Το σχολειό μου !


Αυτό είναι το 2o Γενικό Γυμνάσιο-Λύκειο Πύργου,
το σχολειό που πέρασα έξι ολόκληρα χρόνια της εφηβικής ζωής μου
-25 λεπτά απόσταση με τα πόδια για μένα 
διαδρομή από το σπίτι μου.

Κατασκευάστηκε το 1965.
Η εκεί μετεγκατάσταση του πραγματοποιήθηκε το Σεπτέμβριο του 1966,
ως εξατάξιο τότε Γυμνάσιο Θηλέων
μια που προηγουμένως στεγαζόταν 
σε κτίριο στην κεντρική πλατεία του Πύργου.

Σήμερα αποτελεί το παλιότερο σχολείο του Πύργου
και γι’ αυτό αντιπροσωπεύει ένα πολύ σημαντικό κομμάτι 
της τοπικής ιστορίας.

Σήμερα, των Τριών Ιεραρχών, εορτάζονται επίσημα 
τα 50 χρόνια λειτουργίας του.

Για να τιμήσω κι εγώ με το δικό μου τρόπο το σχολείο μου,
καθώς μέσα εκεί μεγάλωσα, μορφώθηκα,
πέρασα όμορφες, μικρές και μεγάλες στιγμές,
(άγχος, φιλίες, έρωτες, σκασιαρχεία, διάβασμα, εξετάσεις)
αλλά γνώρισα και τον μεγάλο Έρωτα,
έφτιαξα και χάρισα στο σχολείο μου τον παρακάτω πίνακα



με powerprint, powertex και πολλή αγάπη!

Η τύχη το έφερε φέτος να εργάζομαι σε αυτό ακριβώς το σχολείο.
Το "Θηλέων"!
Έτσι θα είναι για πάντα μέσα μου κι ας λέγεται χρόνια τώρα 
2ο Γυμνάσιο και Λύκειο Πύργου.
*
Κι αυτό ήταν το πρώτο ολοκληρωμένο έργο του νέου χρόνου.
Για να μην λέτε (στα σχόλια) ότι είμαι κλεισμένη μέσα στο εργαστήριο 
και εκεί ζω! 
Τα υπόλοιπα θα τα πούμε αύριο, μαζί με τον καφέ της Κυριακής!
Εξαφανίζομαι γιατί έχω και μια γιορτή να προλάβω! ☺

@ριστέα

Ανοιχτά έχω εδώ αν θες να πούμε δυο κουβέντες! ☺