Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Παλαίωση βιβλίου vol 20 : Πρασίνισε, αλλά όχι από το κακό του!


Το 20ο σκέφτηκα, έπρεπε να είναι διαφορετικό!
Για να μην βαρεθώ και να μην νιώθω ότι επαναλαμβάνομαι!

Κι αφού στο μέσα τμήμα δημιουργώ εκ του ασφαλούς....

με ντεκουπάζ, 
θέματα και χρώματα που αγαπώ
(και φυσικά το ανάγλυφο κρακελέ με το Easy 3D flex
-ήταν να μην γλυκαθώ!)

έπεσε ο κλήρος και το βάρος στο εξώφυλλο!
Με την πράσινη πατίνα του powertex.

Πράσινο ή καφέ; Καφέ ή πράσινο;
Προσωπικά νιώθω ικανοποίηση και με τα δύο.

Και bonus το χεράκι του καλλιτέχνη 
μετά το ψέκασμα με την πατίνα! ☺
3 τόμοι μου απέμειναν...
Να δω τι θα κάνω μετά καλοί μου άνθρωποι!

Σας φιλώ
@ριστέα

32 σχόλια:

  1. δεν αφήνεις την πατίνα ,να βγεις από το εργαστηριο γιατι η ζωή τρέχει σαν πατίνι;;;;
    έχουμε νέα από αντρικό προσωπικό που αρέσεις λέμε!
    Άνοιξε τα μάτια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστακι
    Επιτέλους να αερισουμε
    λιγο το σπιτικό μσς
    Υπέροχο το βιβλίο super
    καλλιτεχνικό οπως και τα
    προηγούμενα που μας παρουσίασες!!!!
    Αχ!!αυτά τα χεράκια ταλαιπωρούνται
    αλλά τι δημιουργούν....
    Να εισαι καλά και πάντα να αποδίδεις


    Σε φιλω πολυ πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο!! Υπέροχο αυτό το πράσινο χρώμα! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!!!
    Η αλήθεια είναι πως το πράσινο μου άρεσε περισσότερο...!!!
    Όσο για το μετά δεν σε φοβάμαι, όλο και κάποιος φίλος θα έχει μια σειρά από παλιές εγκυκλοπαίδειες που δεν τις χρειάζεται...χαχαχα
    Φιλιάααα ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ ζηλεύωωωω... τι όμορφα όλα αυτά ! Είσαι μια νεράιδα των αντικειμένων που τους χαρίζει ψυχή... τα λάτρεψα όλα αυτά τα όμορφα.... Ερώτηση τώρα ...δουλειά είναι ή χόμπι; Και πες μου σε παρακαλώ υπάρχει κάποιος οδηγός που να σε βοηθά να φτιάξεις κάτι τέτοιο ; Πολύ θα ήθελα να φτιάξω κάτι... ζηλεύω στο είπα ; Ζηλεύω σου λέω...σε φιλώ γλυκά υπέροχή μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα τι υπέροχο!μόλις τελειώσεις όλους τους τόμους...σου βρήκα δουλειά!!!να φτιάξεις και ένα tutorial γι αεμάς που ζηλεύουμε κ δεν έχουμε ιδέα πώς φτιάχνονται αυτ΄ατα υπέροχα βιβλία!!!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ Αριστέα, τέλεια ιδέα! Να κάνεις βίντεο-tutorials! Κι εγώ θέλω να μάθω!

      Διαγραφή
    3. Κορίτσια έχω κάνει αναλυτική αναφορά και στα υλικά και στη μέθοδο σε παλαιότερες αναρτήσεις με το λινκ Παλαίωση βιβλίου!
      Ανατρέξετε στις παλαιότερες δημοσιεύσεις!

      Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω ούτε βίντεο , ούτε να ανεβάσω κάτι πολύ πιο αναλυτικό, γιατί η τεχνοτροπία του powertex διέπεται ακόμα από κανόνες που πρέπει κι εγώ να σεβαστώ ! Χρειάζεται να εξουσιοδοτηθώ από την αποκλειστική αντιπρόσωπο στη χώρα μας!

      Σας φιλώ και σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια :))

      Διαγραφή
  6. Όλα καλά κι όλα ωραία με την πράσινη πατίνα του powertex Αριστέα μου, αλλά συμφωνώ με την Νasia, να βγεις λίγο έξω από το εργαστήρι σου, που έχει θαυμάσιο καιρό με ενδιαφέρουσες προτάσεις...! Το επόμενο έργο σου μπορεί να περιμένει λίγο. Υπέροχη δουλειά, το χρώμα κι η λεπτομέρεια άξια συγχαρητηρίων! Να είσαι καλά μάτια μου και να έχεις ένα υπέροχο Σ/Κο!
    Φιλιά πολλά με μια ολόθερμη αγκαλιά!:)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα παραμυθενια μου
    ειναι τοσο ωραιο και τοσο δυσκολο
    εχω ακουσει οτι ειναι πολυ δυσκολο ολο αυτο που κανεις
    συγχαρητηρια
    φιλια πολλα και την αγαπη μου ολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστακι
    Επιτέλους να αερισουμε
    λιγο το σπιτικό μσς
    Υπέροχο το βιβλίο super
    καλλιτεχνικό οπως και τα
    προηγούμενα που μας παρουσίασες!!!!
    Αχ!!αυτά τα χεράκια ταλαιπωρούνται
    αλλά τι δημιουργούν....
    Να εισαι καλά και πάντα να αποδίδεις


    Σε φιλω πολυ πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα και τα δύο! Μπράβο!
    Το πράσινο μου άρεσε σαν επιλογή χρώματος, έδωσε ζωντάνια στο τελικό αποτέλεσμα και δημιούργησε όμορφη αντίθεση με την καφέ ράχη.
    Φιλιά πολλά, καλή και δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ζηλεύω ζηλεύω ζηλεύω!!!!! Αχ θέλω να μάθω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φιλενάδα καλησπέρα. Καλά σου λένε....! έβγα και λίγο από το εργαστήριο ντε......! οι δημιουργίες σου είναι τόσες πολλές, τόσο όμορφες, τόσο πλούσιες σε χρώμα και πρωτοτυπία, που μπορεί ένα μικρός ακόμα χρόνος να προστεθεί στις προσωπικές σου δραπετεύσεις.
    Τι λέμε ε ; σε μια καλλιτέχνιδα.... να παρατήσει το δαίμονα της έμπνευσής της... ε τι να κάνουμε, το λέμε.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Αριστέα,
    Χτύπησα προχτές εδώ την πόρτα, αλλά μάλλον ήσουν απασχολημένη με την παλαίωση των βιβλίων...
    Σήμερα μπαίνω με το δεξί και θαυμάζω τα έργα σου!

    Καλή συνέχεια σε ό,τι δημιουργείς και... καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στράτο πρώτη φορά στο σπιτικό μου , σε καλωσορίζω με μεγάλη χαρά! :))
      Να'σαι καλά και καλή συνέχεια να έχουμε :)))


      Διαγραφή
  13. Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες.
    Άσε το εργαστήρι, βγες έξω και πάρε μαζί τον Μαξ.
    Όποιο αρσενικό σου γυαλίσει, δίνεις σύνθημα του Μαξ, τον αρπάζει από το μπατζάκι και στον φέρνει σέρνοντας σπίτι.
    Κλειδώνεις το σκύλο έξω και ύστερα με την ησυχία σου δείχνεις στον τύπο τη συλλογή σου από χρώματα, πινέλα, πίνακες, σαπούνια, βιβλία κλπ κλπ κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και πράσινο και καφέ και σε θαυμάζω και το ξέρεις!
    Απλά, γιατί δεν μας είχες πει τόσο καιρό πως στο εργαστήριο βρίσκεται και ο Shrek? (Τί? Δικό σου είναι το πράσινο χέρι? Whatever...!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, curly artist μου!
    (Είδες: Γι' αυτό που έγραψε η Νάσια... σαν να μην το είδα! Κυρία θα σταθώ!)
    :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ετσι είναι τα όμορφα έργα θέλουν όρεξη για δημιουργία και λερωμένα χέρια απο τα υλικά χαχχαχ! υπεροχο το βιβλιο!! φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. γκουχ..γκουχ... καλε; τι σκονη ειναι αυτή; ευτυχως που ανοιξες να μπει λιγος αερας.... εμ τοσοο βιβλια και μονο αυτα να φτιαξεις μια καφε μια πρασινα αμ και τα άλλα που εκανες που τα βάζεις; να οι σκονες να το κλεισιμο μεσα... τι περιμενεις Αριστακι μου; λοιπον ακου τι θα κάνεις θα σηκωθεις να πας καμια βολτα που λεει η Νασια και οι υπολοιποι φιλοι μαζι και εγω.. πας καμια βολτα.. αλλα να αφηνεις ανοιχτα... να μπαινοβγαινουμε εμεις ναι; να περνας ομορφα μικρη μου ..θα σε βλεπω...ε; φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όλα υπέροχα αλλά πρώτο σχόλιο σαν να λέμε πρώτο τραπέζι πίστα φωνάζει για αρσενικό που αρέσεις βρε παιδί μου! Έβγα έξω λίγο στον ήλιο. Μην πάθουν και τα κόκκαλα από την έλλειψη ήλιου! Είδες τι έπαθες; Άνοιξες και ορμήσαμε να σε τραβήξουμε από τις παλαιώσεις σου και τα βιβλία και το ντεκουπάζ σου και όλα αυτά τα υπέροχα που κάνεις. Τώρα βέβαια αν είναι δουλειά, εργασία δηλ και όχι απλό χόμπι τότε πάσο!!! Αλλά βγες έξω για βόλτα, ναι;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό και το πράσινο !!!!
    Τους πήρες τον αέρα και τα φτιάχνεις υπέροχα !!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφο και το πράσινο βιβλίο σου Αριστέα μου!! Σαν απόχρωση είμαι λίγο πιο κοντά στο καφέ βέβαια!! :))
    Εγώ πάντως έχω σίγουρα 2,5 χρόνια να φτιάξω γλυπτό βιβλίο!!! Ξαμολήσου στα παλιοβιβλιοπωλεία άμα λάχει!!! Χαχαχαχα!!
    Φιλάκια και καλό σ/κ να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αχ! Μπράβο Αριστέα μου, που σκέφτηκες να αερίσεις λίγο τα σχόλια και έδεσε όμορφα, το πράσινο βιβλίο όπως και οι φωτό του παλιού σου σχολείο που ποιος θα το έλεγε πως θα ξαναβρικόσουν εκεί να κάνεις μάθημα και τι μάθημα!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπεροχο ...πολύ όμορφο το βιβλίο...
    μου άρεσε πολύ ....καλό Σαββατοκυρικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Επιτέλους,βρήκα την πόρτα ανοιχτή,για να περάσω να σου πω μία καλησπέρα και την ταπεινή μου γνώμη,για την υπέροχη δουλειά σου,που είσαι καταπληκτική!!!!Ότι και να φτιάξουν τα χρυσά σου τα χεράκια το αποτέλεσμα είναι μοναδικό και φανταστικό!!!!!!!
    Φιλάκια και καλό ξημέρωμα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αριστάκι μου πάντα με συγκινεί κι εμένα να βλέπω το σχολείο μου... Ακόμα και που δεν είναι και πολύς καιρός που έχω φύγει! Σκέφτομαι πόσα άλλαξαν από τότε που καθόμασταν όλοι μαζί στις κερκίδες και έψηνε το δέρμα μας ο ήλιος τα πρωινά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγώ αποφάσισα γρήγορα... μ'αρέσουν και οι δυό αποχρώσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εγώ πάλι προτιμώ το πράσινο. Λένε επίσης κάποιοι ότι η ζωή είναι έξω από εργαστήρια κλπ. Δε νομίζω ότι δεν το γνωρίζεις, οι φωτό σου αποδεικνύουν ότι το ξέρεις καλά! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν και τα δύο βιβλία μου!
    Σας ευχαριστώ όλους για τα υπέροχα σχόλια σας!
    Φυσικά και αυτά έγιναν last year και όσον αφορά αν είμαι κλεισμένη μόνο μέσα στο εργαστήρι σας απαντώ στον Καφέ της Κυριακής!

    Σας φιλώ , με αγάπη
    @

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχη δουλειά Αριστέα. Μπράβο. Καλό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή