Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι !


Σας το υποσχέθηκα.
Σας το δίνω.
Λίγο πριν τελειώσει η μέρα,
με τη ψυχή στο στόμα,
σας παρουσιάζω το νέο δρώμενο στη γειτονιά μας.
Μισό, έχει και εικόνα :


"Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι"
το ονόμασα.
Δανεικός ο στίχος, αλλά του πάει γάντι!
*
Παραμύθια λοιπόν αυτή τη φορά!
Βάλτε τη φαντασία σας μπροστά,
πάρτε μαγική αστερόσκονη και ταξιδέψτε (μας) 
στη χώρα του ονείρου!


Με πρωταγωνιστές ζώα ή άψυχα πράγματα,
ανθρώπους ή τέρατα,
αληθινούς ή όχι ήρωες,
δώστε μας αυτό που αγαπήσαμε μικροί.
Δώστε φανταστικές ιστορίες για να κυλήσει 
γλυκά, τρυφερά και όμορφα ο τελευταίος μήνας 
του Χειμώνα! 



Δεν σας κρύβω ότι μία αλλεργία στα παραμύθια την είχα από μικρή. 
Ευτυχώς όχι σε όλα!
Λατρεύω τα παραμύθια-παραβολές, τις ιστορίες του Αισώπου,
τις Ιστορίες του Μπουκάι.
Τα παραμύθια που έχουν να με διδάξουν ή να με ταξιδέψουν.
Σπυράκια βγάζω μόνο όταν το παραμύθι τελειώνει με το γνωστό:
"και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα"
αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία ☺



Δηλώνουμε ενδιαφέρον ή συμμετοχή σε αυτή την ανάρτηση.
Δεν παίρνουμε κεφάλια αν δεν τα καταφέρουμε.
Στο περίπου, για να έχω το νου μου.
Να παρακολουθώ.
Κρατώ και πάλι το συντονισμό.
Θα ενημερώνω τους φίλους καθημερινά!
Και δίνω χρονικό περιθώριο από σημερα μέχρι και τις 29 Φεβρουαρίου.


Καθένας δημοσιεύει στο ιστολόγιο του.
Βάζουμε και τη μουσική μας αν θέλουμε
και καλή μας έμπνευση!
Κι όσες Ιστορίες θέλουμε ναι;
Δεν υπάρχει όριο....



Το "Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι"
δεν είναι διαγωνισμός, αλλά δρώμενο.
Για το κίνητρο να δημιουργήσουμε.
Για να διαβάσουμε και πάλι μικρούς και μεγάλους θησαυρούς!
Για να περάσουμε όμορφα και παρεΐστικα!
Όπως σε όλα τα δρώμενα!
Στο τέλος μια κλήρωση σας περιμένει! ☺



Καλό μήνα να έχουμε!
Σας φιλώ γλυκά 
@

Από ένα εισιτήριο έκοψαν οι :
(και βλέπουμε ... δεν είναι δεσμευτικό καθόλου)

Η blogger της διπλανής πόρτας
ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ....!
Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου
Mary Liodou
Ελένη Φλογερά
syros2js
Katerina Verigka
ποιώ - ελένη
Σμαραγδένια Ρούλα
❤ (Στέλλα)
Pippi
Marina Antoniou
Mia Petra
Funky Monkey
Ρένα Χριστοδούλου
evonita
katerina koko
ANNA Flo
Euzonas
Mary Pertax
BUTTERFLY
Anastasia
Μαρία Π.
Μαρία Νικολάου
LitsArt
pylaros
Γλαύκη
Maria Kanellaki
Φιλία
Τάσος Κάβουρας
Κική Κωνσταντίνου
Άννα Παπαδοπούλου
Nastenka
'Ελεν B
marilenaspotofart
Onirokosmos
me maria
Ανέσπερη
Αστοριανή
Katia Markouizou
@iris
_______________________________________________

Κι εδώ παρακολουθούμε τις δημοσιευμένες πια Ιστορίες:

1.Από μηχανής τρελλός,από την Πίπη, στο Οξεία Γλωσσοπάθεια
2.Παραμύθι Χωρίς Όνομα,από τη Mia Petra, στο ο πιο πιστός φίλος του σκύλου
3.Once upon today, από τον euzona  στο Asx3t0s Τύπος
4. Η Γέννηση του καλαμποκιού, από τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, 
στον Pylaro
5.Μεταμόρφωση από τη Μαριλένα μας, στο marilenaspotofart 
6.Σελήνη, ένα δαχτυλίδι χαμένο στην αρχή του χρόνου από την
Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου, στο λογισμών αραξοβόλι
7.Άνεμος, από την Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου,
στο λογισμών αραξοβόλι
8.Το αστέρι,από την Σταυρούλα μας,στο λογισμών αραξοβόλι
9.Το μαγικό μανιτάρι,από την Σταυρούλα μας,στο λογισμών αραξοβόλι
10.Ο Άρζ και ο πόλεμος των ψηλών κάστρων,από την Σταυρούλα μας,
στο λογισμών αραξοβόλι
11.Το μαγικό περβάζι, από την AΝΝΑ Flo, στο Ατενίζοντας
12.Ο Δρυΐδης και η Αθάνατη νεράιδα,από τη me maria, στο mytripsonblog
13.Μια φορά και έναν, και δυο και τρεις καιρούς, από την Ανέσπερη,
στο Σκέψεις μικρές κι ασήμαντες στο χρόνο αφημένες
14.Έζησαν αυτοί καλά;, από τη Γιάννα μας,  στο Syros 2Js
15.Όταν γεννιέται η ελπίδα, από τη Mary Pertax, στη Γήινη Ματιά
16.Η χώρα με τις πεταλούδες,από τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, 
στον Pylaro
17.Αυγερινός, από την Katia Markouizou στο marilise 2
18.Η ανεμώνα και η μαργαρίτα, από τη Μαρία Νικολάου, 
στο Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά
19.Το μικρό αστεράκι, από τον 7χρονο γιο της Λίτσας, στο LitsArt
20.Τα λουλούδια των ψυχών, από την Ελένη, στο Ποιώ-Ελένη
21.Πάνας, από τον Τάσο Γ. Κάβουρα, φιλοξενία στο 
Η ζωή είναι Ωραία
22.Το χελιδόνι τρομοκράτης, από τη Maria Kanellaki, στο Απάγκιο της
23.Το μυστικό της σοφίτας, από τη Ρούλα, στο Σμαραγδένια
24.Κάτι σαν παραμύθι, από τη Βίκυ , στο Ποδηλάτισσα,
γιατί και μέσα από το πηλό οι φίλοι δημιουργούν μαγεία
25.Δύο παραμύθια σε ένα, ο μικρός Νικόλας, στο Νικόλας
26.Ο αγώνας της χαμένης ελπίδας, από τη Γλαύκη, 
Στης Γλαύκης το καφέ
27.Ο λύκος που ήθελε να γιατρεύει τον πόνο, από τη Χριστίνα, 
στο Butterfly's World
28. Η πορτοκαλί πεταλούδα, από τον 3χρονο Δημητράκη
της Χριστίνας- στο Butterfly's World
29. Ο Σιμιγδαλένιος,από τη me maria, στο mytripsonblog
30.Ο κύκλος των φιλιών και των δακρύων, από την Υιώτα,
στο Αστοριανή
31.Ένα μπουκέτο λουλούδια,από τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, 
στον Pylaro
32.Με viral διαθέσεις, από τη διπλανούλα, στο Οι κρυφές μου σκέψεις
33.Το ταλέντο, ο  μικρός Πέτρος, στο Πέτρος Δ.
34.Χάντρες και Χαϊμαλιά από τον V, στο Stavento
35.Παραμύθι για δύο, από την airis, (οικοδέσποινα)
36.Στη φάρμα, από τον Πέτρο Κ. , στο ακυβέρνητος
37.Ένα παραμύθι για μεγάλα παιδιά, από την Ελένη Φλογερά
στα Μονοπάτια της Φαντασίας μου
38.Την ώρα που έδυε ο ήλιος, από τη Ρένα Χριστοδούλου, στο Δια Χειρός
39.Παραμύθι, παραμύθι, το κουκί και το ρεβίθι μια ανάλυση για τα παραμύθια,
από τη me maria, στο mytripsonblog
40.Μια φορά κι έναν καιρό,από τη Χριστίνα, στο Butterfly's World
41.Όνειρο ήταν (;) από τη Χριστίνα, στο Butterfly's World
42.Το δικό μου παραμύθι, από την Κλαυδία, στο Κάτω από την Ακρόπολη
43. Ο δαχτυλήθρας, από τη Mary Petrax, στη Γήινη ματιά
44.Παραμύθιααπό την Κλαυδία, στο Κάτω από την Ακρόπολη
45.Θα περάσουν από πάνω μας, από τη Mia Petra, στο 
ο πιο πιστός φίλος του σκύλου
46.Ένας παράξενος άνθρωπος,από τη Ρούλα, στο Σμαραγδένια
47.Η χώρα των μικρών πραγμάτων,από τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, 
στον Pylaro
48.Η συλλογή των μπουκαλιών, από την Αχτίδα, στο Έγινα 63! Ε, και;
49.Ο επίμονος κηπουρόςαπό την Πίπη, στο Οξεία Γλωσσοπάθεια
50.Στου ορίζοντα την άκρηαπό την
Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου, στο λογισμών αραξοβόλι
51.Το κορίτσι που ονειρευόταν, από τη Mary Liodou, στο
Mommy Jammi
52.Ο Αλέξανδρος και ο κοντορεβιθούληςαπό την AΝΝΑ Flo, στο Ατενίζοντας
53.Το πλήρωμα του χρόνου,από την airis, (οικοδέσποινα)
54.Μπλε τριαντάφυλλοαπό τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, 
στον Pylaro
55.Καταραμένος Αλωνάρης, από την Έλεν Β, στο Καρυδότσουφλο
56.Κλέφτης, ο αέρινος!,από τη me maria, στο mytripsonblog
57.Η ξεχασιάρα νεραϊδούλααπό τη Ρένα Χριστοδούλου, στο Δια Χειρός
58.Ο αγαθιάρης Τόμας, από τη ♥ (Στέλλα), στο Με το το φεγγάρι αγκαλιά ♥
59.Νανουρίσματα,από τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, 
στον Pylaro
60.Όταν οι πεταλούδες άργησαν να φανούναπό την Ελένη Φλογερά
στα Μονοπάτια της Φαντασίας μου
61.Η Πλουβίνια στη Φυσικούπολη, από την katerina koko, στο 
Follow me, σκέψεις, απόψεις 
62.Ο σκύλος που ήθελε να γίνει άνθρωπος, από τη Μαρίνα, στο
e-periodiko mas
63.Το πηγάδι που τραγουδούσεαπό την Πίπη, 
στο Οξεία Γλωσσοπάθεια
64.Το Συμφεροντησχώρας,από τη Δέσποινα Πατεράκη, 
στο despina's studio
65.Μια φορά κι ένα πουλί, Μαριάννα , στο Οnirokosmos
66.Το δέντρο και το χελιδόνι, από την Anastasia, 
στο Χειροποίητες Δημιουργίες
67.Η αλεπού και η κουκουβάγιααπό τη me maria, στο mytripsonblog
68.Το λουλουδάκι,από την Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου,
στο λογισμών αραξοβόλι
69.Ο μονόκερος,από την Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου,
στο λογισμών αραξοβόλι
70. Ο άρχοντας του πέλεκυ των αιώνων,
από την Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου, στο λογισμών αραξοβόλι






134 σχόλια:

  1. Εννοείται πως θα λάβω μέρος! Πολύ χαίρομαι που αρχίζει ο Φλεβάρης έτσι δημιουργικά. Σε φιλώ πολύ γλυκά Αριστάκι μου. Καλό μας μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ βρε δημιουργικό μου παιδί! Τροεμρή -παραμυθένια- ιδέα! Λοιπόν, (πάλι) δεν υπόσχομαι σίγουρα αλλά ότι θα προσπαθήσω αυτό είναι το μόνο σίγουρο. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχουμε Αριστέα μου! Να σου φέρει ό,τι και όποιον επιθυμείς.... ξέρεις εσύ!
    Σε φιλώ γλυκά και σου στέλνω την ❤ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραμυθένια ιδέα! Μου άρεσε αυτό Μαρία μου!
      Σου εύχομαι να έχεις έμπνευση λοιπόν!
      Φιλάκια ! :))

      Διαγραφή
  3. Χμμμ καιρό τώρα σκεφτόμουν κάτι αντίστοιχο, απλά δεν μου έχει βγει...Θα προσπαθήσω να συμμετέχω!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου, ούτε εμένα μου έχει βγει ως τώρα. Κι εγώ πάντως θα προσπαθήσω!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  4. Τι είπες τώρα; Μέσα κι εγώ :)
    Φιλιά πολλά. Καλή σου νύχτα και καλό σου μήνα γλυκιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι με τον ενθουσιασμό σου Σταυρούλα μου!
      Πολλά γλυκά φιλιά! :))

      Διαγραφή
  5. Αριστέα μου καθότι γνωστό ότι λατρεύω παραμύθια και νεράιδες εξού και οι τελευταίες μου κατασκευές, ήρθα να δηλώσω με χαρά την συμμετοχή μου στο δρώμενο! Ερώτηση:η ιστορία μπορεί να μοιάζει με παραμύθι που αγαπάμε; όπου στο τέλος να κάνουμε και την σχετική μας αναφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την την παραμυθονεράιδα!Καταγράφηκες κι εσύ!
      Σε φιλώ γλυκά :))

      Διαγραφή
  6. Μες το δικό σου παραμύθι ξαναβρέστο το ξεχασμένο μονοπάτι σου...
    Εγώ θα ακολουθήσω το μονοπάτι της φαντασίας μου και δηλώνω παρούσα.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε αυτό μας έλειπε να λείπει ο Μάης από τη Σαρακοστή!
      Πολλά φιλιά Ελένη μου :))

      Διαγραφή
  7. Στ' ορκίζομαι, έχω ήδη έτοιμη την ανάρτηση για τον Φεβρουάριο, με θέμα τα παραμύθια! (Τα μεγάλα πνεύματα!)
    Πάντως, δεν νομίζω πως έχει και μεγάλη σχέση με αυτό που σκέφτηκες εσύ όταν δημιουργούσες!
    Πιο παλιά είχα δημοσιεύσει ένα παραμύθι με πρωταγωνίστριες 3 bloggers... Χμμμ!
    Τέλος πάντων... Θα δω!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Αριστάκι και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα βρε θηρίο! Τώρα μου έχεις εξάψει τη φαντασία. Σε βάζω πάντως σε μια ακρούλα . Δεν είναι δεσμευτικό, ναι;
      Πολλά σμουατς! :))

      Διαγραφή
  8. Χρειάζονται και τα παραμύθια στη ζωή μας Αριστέα μου. Καλό μήνα να έχεις με όμορφες και γλυκές στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι τέλεια ιδέα!! Με μικρή επιφύλαξη θα λάβω μέρος γιατί από καιρό το σκέφτομαι.. Ελπίζω να έρθει η έμπνευση!
    Καλό μήνα Αριστέα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πολύ θα χαρώ Κατερίνα μου!
      Πολλά φιλιά και καλό μήνα:))

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Αριστακι μου
    Τι όμορφες ιδέες εχεις πάλι!!!!
    Παραμύθι με ποιητική χροιά δέχεσαι;
    Λεμε τώρα...αν συμμαχήσει κι η έμπνευση ισως κάτι να παρουσιάσω
    Δεν υπόσχομαι αλλά θα το επεξεργαστώ
    χα χα χσ
    Καλό μήνα να έχεις με φουλ δραστηριότητα!!!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ Σ.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλέν μου έπρεπε να το διευκρινίσω; Εννοείται αγάπη μου!
      Και σε έχω και σιγουράκι φυσικά κι ανυπομονώ!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  11. Τι θα κάνω με σένα που δεν σε προλαβαίνω λεμε;πανω που ειπα να σχολιασω την εκδρομη σου με τις υπεροχες φωτογραφίες σου.... ασε δε και με το σχολειο σου... για σκεψου να εκει που φοίτησες να διδασκεις τωρα...!!!και στο καπάκι να μου μοστράρεις τα παραμυθια σου.. που να σε προλαβω Αριστακι μου....!!
    Ομως δεν πειραζει κανε εσύ αυτο που τραβαει η καρδουλα σου.. η ντεκουπαρεις.. η πας τις βόλτες σου.. να κανεις αυτό σ αρεσει και ας ερχομαι αργοπορημενη.. !!
    Παραμύθια λοιπόν αυτη την φορα; για να δουμε;
    Να έχεις ενα χαρούμενο μηνα και δημιουργικο μήνα... φιλακιααα!!:) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα θα πω: περιμένω θαύματα από σένα Ρουλάκι μου!
      Φιλιάαααααα♥

      Διαγραφή
  12. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!!!ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΙΑΒΆΣΩ!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Βαρβάρα μου περιμένω να διαβάσω :)))
      Φιλιά και καλό μήνα!♥

      Διαγραφή
  13. ναι ναι ναι.. στον τροπο που το ζητας, στη διαδικασια που μας βαζεις, στις ομορφιες που θα διαβασω
    τρελαινομαι για πασης φυσεως παραμυθια ιδιαιτερα αυτα που τελειωνουν ''κι εζησαν αυτοι καλα κι εμεις καλυτερα''
    Αριστεα μου δεν γραφω, αλλα μια προσπαθεια να σκεφτω θα την κανω, αν ερθει κατι εχει καλως.. αλλιως θα σας απολαυσω διπλα
    φιλια πολλα
    καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε είδες τι ωραία που σας τα ζητάω;
      Κι εγώ προσπάθεια θα κάμω Στέλλα μου!
      Άντε, καλή μας έμπνευση! ♥
      Φιλιά!

      (αντεύχομαι)

      Διαγραφή
  14. Παρούσα Αριστακι μου!Καλό σου μήνα ομορφιά μου. Υπέροχη ιδέα!! Φυσικά και θα λάβω μέρος με χαρά, όπως πάντα!!!
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! 'Ημουν σίγουρη ότι θα προσπαθήσεις Μαρίνα μου!
      Σε ευχαριστώωωωωωωωω :))

      Διαγραφή
  15. Είναι ολοφάνερο ότι τα παραμύθια έχουν πέραση μανίτσα! Το διαπιστώνουμε και οι δυο για άλλη μια φορά, δεν συμφωνείς;... ;) Δηλώνω συμμετοχή, το θέμα είναι μόνο να μην γράψω για τίποτα παιδεραστίες κλπ και προκαλέσω πλήξη.. Μάκια και καλό ξημέρωμα και καλό μήνα κι από δω ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντελώς! Κι όχι τόσο τα παραμύθια, όσο το παραμύθιασμα!
      Αναμένω την έκπληξη λοιπόν!!
      Φιλούρες♥

      Διαγραφή
  16. Παραμύθια το πρωί, παραμύθια μετά και στα μπλογκ; Χεχε!! (Για μένα το λέω, ξέρεις - που έτσι θα έχω επαφή με το είδος all day long!)
    Θα περιμένω να διαβάσω τις συμμετοχές. Καλές εμπνεύσεις εύχομαι!
    Καλό μήνα, Αριστέα μου, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Από σένα περιμένω κάτι με παιδαγωγικό υπόβαθρο Έλλη μου!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  17. Παραμύθια;
    Παραμύθια, ότι πεις Αριστούλι μου.
    Αφού το θέμα είναι ελεύθερο , λέω να προσπαθήσω.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τι ωραίο νέο δρώμενο!!!! δηλώνω ενδιαφέρον!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα και καληνύχτα Αριστάκι μου γλυκό, καλό μήνα και καλή εβδομάδα! Επίκαιρο το θέμα μάτια μου μ' αυτά που ζούμε...
    σε όλους λίγο πολύ αρέσουν τα παραμύθια κι εμένα πολύ,
    οπότε δηλώνω κι εγώ συμμετοχή, διότι βλέπω έχουμε όλο το μήνα...! Να είσαι καλά και να έχεις ένα ήρεμο και καλό ξημέρωμα. Φιλιά πολλά με μια ζεστή αγκαλιά από καρδιάς! :)) ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου γλυκιά αντεύχομαι! :)))
      Χαίρομαι που θα σε έχουμε κοντά μας!
      Σε φιλώ γλυκά♥

      Διαγραφή
  20. Καλό παραμυθένιο μήνα Αριστέα μου !!!
    Εχω και εγώ μια αλλεργία στα παραμύθια αλλά νομίζω θα διαβάσουμε αριστουργήματα !! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χαχαχα δεν υπάρχει άλλη τέρμα!!! Καλό μήνα και ναι θα προσπαθήσω να γράψω και εγώ καθότι λατρεύω τα παραμύθια.
    Φιλιά πολλά ανήσυχο πνεύμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Μου άρεσε αυτό Αννούλα μου!
      θα ψάχνω μετά τον άλλο μήνα πώς θα σας καταπλήξω πάλι!!!!!
      αχαχαχα!
      Φιλιάααααααααααα♥

      Διαγραφή
  22. Να πάρω το βάπτισμα; Ναι θα το πάρω και θα μπω στο παιχνίδι προσπαθώντας να φτιάξω το παραμύθι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλοτάξιδο το νέο δρώμενο Αριστέα μου. Δυστυχώς δεν τόχω το Παραμύθι. Απαιτεί μια πολύ ευαίσθητη και τρυφερή σκέψη, όμορφη λυρική πένα και πολύ φαντασία. Παρ' όλα αυτά θα το παρακολουθήσω με μεγάλο ενδιαφέρον.
    Να ευχηθώ καλές εμπνεύσεις στους συμμετέχοντες και σε σένα Αριστέα για την έμπνευση του σχεδιασμού μια φορά ακόμα συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου!
      Ε ας υπάρχουν και μόνο αναγνώστες! Δεν θα πεθάνουμε (οι υπόλοιποι!)
      Σε φιλώ γλυκά :))

      Διαγραφή
  24. ΚΑΛΌ ΜΗΝΑ!
    Συμπτωματικά σε συνάντησα κι είπα να...μπω, να πω μια Ευχή!
    Οι δε φωτογραφίες;!!!= Υπέροχες.

    Σε...έξι εβδομάδες, 'Ανοιξη! με λουλουδένιες προσδοκίες,"αστοριανή" ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Υιώτα!
      Σε ευχαριστώ για την ευχή!
      Πραγματικά ζω περιμένοντας την άνοιξη!
      Σε φιλώ :)))

      Διαγραφή
  25. Ο στοχος μου για τον καινουργιο μηνα θα ειναι να προλαβω να συμμετασχω!!!
    Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό μήνα Αριστέα μου!! Πολύ ενδιαφέρον το νέο σου δρώμενο! Ίσως να γράψω κάτι κι εγώ, αν μου έρθει έμπνευση.. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντεύχομαι Αναστασία μου :))
      Θα χαρώ πολύ να σε διαβάσω!
      Φιλιά :)))

      Διαγραφή
  27. Αριστάκι μου, count me in! Πολύ ωραία ιδέα!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ωραία!!! Παραμυθάδες!
    Και γω! και γω!
    Πάω να το προσθέσω και στα δρώμενα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλημέρα!
    πολύ ωραία η ιδέα σου!
    θα προσπαθήσω να συμμετέχω και εγώ μιας και λατρεύω τα παραμύθια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Την καλημέρα μου από απέναντι.
    Μα η ζωή μας είναι ένα παραμύθι,
    Με μεγάλη μου χαρά θα συμμετέχω!

    Ευχαριστώ,
    πάντα με την Αγάπη μου

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Γαβρίλη μου, να ξερες με πόση προσμονή περιμένω το δικό σου παραμύθι!
      Σε φιλώ :)))

      Διαγραφή
  31. αμαν ,με τόση συμμετοχή και φανταζομαι πόσοι ακόμα θα προσέλθουν ,θα διαβάζουμε για τα επόμενα 5 χρόνια τουλάχιστον, παραμύθια!
    Προς το παρόν δεν εχουμε αποφασισει ,αν ακι όποτε θα ερθουμε εδω να το δηλώσουμε...
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχχαα δεν παίζεσαι!
      Καλά πες ό,τι θες!
      βασίζομαι στα καμάρια σου! ♥

      Διαγραφή
  32. Βρε αεικίνητο πνεύμα και σώμα, τι ετοίμασες πάλι;
    Πολύ όμορφη ιδέα και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, όμως δεν μπορώ να υποσχεθώ τίποτε. Πάντως, με ιντριγκάρει μια τέτοια προσπάθεια!!!
    Θα δείξει...
    Φιλιά πολλά και καλή δύναμη, Αριστάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοίμασα κάτι που δεν θα τολμούσα αλλιώς!
      Μην υπόσχεσαι..Προσπάθησε! ;-)
      σε φιλώ γλυκά♥

      Διαγραφή
  33. Kαλό μήνα Αριστέα μου! Παραμύθια -κατηγορία πολιτικών- παίζουν; Έχω άφθονο υλικό ;-)
    Θα προσπαθήσω κι εγώ, υπολόγιζέ με.
    Φιλιά πολλά και καλορίζικο το νέο δρώμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα παίζουν κανελλάκι μου!
      Γράψε ό,τι θελήσεις ..μέσα θα είσαι! :)))
      Φιλάκια καρδιάς♥

      Διαγραφή
  34. Ανυπομονώ για τα όμορφα ποιήματα!!! αλλος ενας υπέροχος διαγωνισμός ξεκινάει!! φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα είναι παραμύθια αυτή τη φορά , όχι ποιήματα!
      Πολλά φιλιά Χριστίνα μου :))

      Διαγραφή
  35. Να μπει κανείς ή να μην μπει; Ιδού η απορία!
    Ας μπω κι' εγώ λοιπόν στο καινούριο δρώμενο και αν, τελικώς, καταφέρω να γράψω κάτι, θα είναι γεγονός μέγα!
    Αν δεν τα καταφέρω όμως, μη βαράτε, ντάξει;;;;
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Λιώνω που θα σε έχουμε μαζί μας Φιλία μου!
      Αλλά κι αν δεν τα καταφέρεις μην μου στεναχωριέσαι ναι;
      Φιλιάαααααα♥

      Διαγραφή
  36. Kαλημέρα ομορφιά μου!
    Τωρα το ειδα
    μεσα κι εγω
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αγαπάω παραμύθια!!!
    Καταπληκτική ιδέα και μακάρι να βρω χρόνο να γράψω.
    Είμαι σίγουρη όμως πως θα απολαύσουμε μαργαριτάρια.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο εύχομαι Άννα μου!
      Καλή έμπνευση λοιπόν!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  38. ΤΕ-ΛΕΙ-Ο!!!
    Θα προσπαθήσω κι εγώ, σκέφτομαι εδώ και καιρό να γράψω παραμύθια, τώρα ήρθες να με κουνήσεις για να το πραγματοποιήσω!
    Φιλάκια πολλάάαα Αριστούλα μου!! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Αναστασάκι μου γλυκό! Αμήν!
      Σε φιλώ γλυκά αγαπάκι μου ♥

      Διαγραφή
  39. Ωπα! Γεια σου ρε Airis με τα δρωμενα σου!!! Δυστυως αυτη τη περιοδο δεν μπορω να συμμετασχω! Θα σας απολαυσω ομως ολους!!!! Φιλια πολλά και άπειρα καλή μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ; Δεν τελείωσες ακόμα με το μεταπτυχιακό!
      Ό,τι σε βολεύει Μαράκι μου!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
    2. Το μεταπτυχιακο ειναι 2 χρονια εγω εχω τελειωσει ενα εξαμηνο μονο. Αλλα δεν ειναι μονο το μεταπτυχιακο κανω διαφορα αυτη τη περιοδο! σε φιλω

      Διαγραφή
    3. α έχεις δρόμο !
      Καλές αντοχές εύχομαι Μαρία μου :)))
      Μάκια! ♥

      Διαγραφή
  40. Τελευταία και καταιδρωμένη....
    να προσπαθήσω κι εγω;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμέ! Γιατί όχι!
      Θα σε προσθέσω καρδούλα μου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  41. Καλημέρα και καλό μήνα Αριστέα μου!! Ξεκίνησες με φρέσκιες εμπνεύσεις πάλι!! Οσοι πιστοί προσέλθετε!! Καλά διαβάσματα να χουμε!! Θα συμμετέχω κι εγώ και μάλιστα σου στέλνω τώρα στο mail ένα κείμενο από το 2013, αν δεν σε πειράζει!! Ηταν η πρώτη μου συμμετοχή στο παίζοντας με τις λέξεις κι είναι τύπου σουρεάλ παραμύθι!!!
    Αν προκύψει κάτι φρέσκο εννοείται θα σου στείλω!! Φιλάκια πολλά κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρλέν μου χαίρομαι απίστευτα!
      Θα το δω σε λίγο γιατί είδα ότι έχει έρθει το μέιλ :))
      Μιλ μερσί μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  42. Βάλε με κι εμένα σε μια άκρη. Πού ξέρεις? Μπορεί! Καλό μήνα και μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω πολύ ευχαρίστως Μαριάννα μου!
      Αντεύχομαι!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  43. Εμείς οι δυο ή θα συμφωνούμε μέχρι κεραίας, ή θα σφαζόμαστε μέχρι εσχάτων!!
    Εδώ θα σφαζόμασταν, (εντάξει, τα παραλέω λίγο, μα το πιάνεις το νόημα), αλλά δεν πρόλαβα!
    Πάλι καλά που πρόλαβα να σκαρώσω ένα παραμυθάκι!
    Ανάποδος άνθρωπος καθώς είμαι, δηλώνει συμμετοχή η συμμετοχή μου!
    Βουαλά!
    http://mytripssonblog.blogspot.gr/2016/02/fairytale.html
    Και συνεχίζουμε...χαχα!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ γιατί θα σφαζόμασταν εδώ;
      Στο μεταξύ μπορεί να μην συμφωνούμε πάντα αλλά οι διαφωνίες μας είναι πάντα κόσμιες και γόνιμες θα πω! Δεν το συναντάς εύκολα στη ζωή οπότε αν με κάποιον γουστάρω να διαφωνώ είσαι εσύ Μαρία μου! (τα ίδια με το αδερφάκι μου ..ξέρεις εσύ!)
      Μιλάμε το πρωί διαβάζω το σχόλιο σου κι έλιωσα στα γέλια μόνη μου!!! (δηλώνει συμμετοχή η συμμετοχή μου! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ!)

      σε ευχαριστώ εκ των υστέρων αφού πρόλαβα και πέρασα για το υπέροχο παραμύθι σου Μαρία μου!

      Να'σαι καλά να γράφεις!
      Πάντα μέσα σε όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  44. Γεια σας! Ανέσπερη κυκλοφορώ σ' αυτή τη γωνιά του διαδυκτίου. Καινούρια στη γειτονιά και ζηλιάρα :) Πως μπορώ να συμμετέχω? Έχω ήδη αναρτήσει ένα παραμυθάκι πριν από μέρες στο blog μου. Το έγραψα για το εγγονάκι μου, τη γλυκιά μου ηχορύπανση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καλωσορίζω Ανέσπερη στη γωνιά μου!
      Χαίρομαι που η παρέα μας μεγαλώνει!
      Και τα παλαιότερα δεκτά!
      Σε φιλώ γλυκά! :))

      Διαγραφή
  45. ...πρέπει να το ...δηλώσω;;; και...πόσο μέγεθος κ.λ.π.;;
    Το σκέπτομαι λίγο...
    Χαιρετισμούς,
    Υιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Πόσο μέγεθος; Όσο χρειαστεί για να είναι ολοκληρωμένο το παραμύθι! Τσιγκουνιές δεν κάνουμε σε τέτοια δρώμενα! Να περάσουμε καλά θέλουμε :))
      Εύχομαι καλές εμπνεύσεις . Θα έχω το νου μου Υιώτα, αν δεν το δω ειδοποίησέ με σε αυτήν εδώ την ανάρτηση.
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  46. Αγαπημένη μου έψαχνα να βρω ανοιχτά σχόλια και έτσι βρέθηκα σε αυτή την ανάρτηση.
    Ηθελα πρώτον να σου πω οτι βλέπω τα έργα σου, τα τόσο παραμυθένια και μου αρέσουν πολύ.
    Επισης το δρώμενο με τα παραμύθια και όσα έχω διαβάσει μέχρι στιγμής με κάνει να νιώθω συνέχεια παιδί και χαίρομαι τόσο.
    Ακόμη περασα για να σου ευχηθώ καλό τριήμερο γιατί σε σκέφτομαι και θέλω να είσαι καλά.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κίκου μου ,. με συγκίνησες απίστευτα με αυτό σου το σχόλιο!
      Να'σαι καλά κι εσύ καρδούλα μου γλυκιά!
      Καλό ΣΚ να έχεις ομορφιά!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  47. εφτασα και εγω που δεν ειχα δηλωσει καμμια συμμετοχη ξεκικαω με τον Αυγερινο μου και υπόσχομαι συνεχεια ολα μα ολα τα παραμυθια ειναι υπεροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. http://litsart.blogspot.gr/2016/02/blog-post_6.html
    εδώ είναι και το δικό μου παραμύθι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχομαι καθυστερημένη!
      Σε ευχαριστώ προκαταβολικά Λιτσάκι μου :)

      Διαγραφή
  49. Τώρα ανεβάζω τη συμμετοχή μου

    φιλάκια φιλάκια φιλάκια ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μπήκε μια διευκρίνηση στο τέλος
    του παραμυθιού...παράληψη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χαμός στο ίσιωμα που λένε! Αχ βρε ακούραστο Αριστάκι,σε χαίρομαι και σε καμαρώνω. Πολύ όμορφη ιδέα, αν μου έρθει κάτι θα σε ενημερώσω! :) Φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ Χριστίνα μου!
      Καλή έμπνευση και πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  52. Mέρες το ψάχνω το παραμύθι μου γιατί και αυτή η ιδέα σου είναι εκπληκτική και χθές μόλις, ήρθε και με βρήκε εκείνο !!! Θα κάνω ανάρτηση σήμερα....στο μεταξύ έχω διαβάσει υπέροχα παραμύθια!!! Μήπως να φτιαχτεί και το βιβλίο των παραμυθιών, ντεκουπαρισμένο δια χειρός σου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω πολύ χαίρομαι Κλαυδία μου, αν και θα είμαι αργά το μεσημέρι πάλι εδώ ...ελπίζω να το δω εγκαίρως!
      Σε ευχαριστώ προκαταβολικά!
      Πολλά γλυκά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  53. Μόλις διάβασα και το τελευταίο, Αριστέα μου !!!
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας για τις υπέροχες στιγμές που μου χαρίσατε κι ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ σε σένα πυργοδέσποινα της Παραμυθοχώρας !
    Σε φιλώ, καλή αυγή ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου κι εγώ σε ευχαριστώ με τη σειρά μου γιατί με τα υπέροχα παραμύθια σου εμπλούτισε τόσο όμορφα και διδακτικά το δρώμενό μας!
      Σε γλυκοφιλώ! :)))

      Διαγραφή
  54. Αριστάκι, κατά λάθος η ασχετη, ανάρτησα κι άλλο ένα "συγχρονο παραμύθι" αυτή τη φορά, το επεξεργαζόμουνα στο πρόχειρο για να το αναρτήσω σε μερικές ημέρες, να πάρουνε και μιά ανάσα οι αναγνώστες, αλλά.....την έκανα την πατάτα...Ζητώ την μεγαλοψυχία και την κατανόησή σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Δεν πειράζει Κλαυδία μου!
      Έρχομαι για τα σχετικά!
      Πολλά γλυκά φιλιά :)))

      Διαγραφή
  55. Συνήθως όταν διαβάζω μια τέτοια πρόσκληση μου έρχεται αμέσως ιδέα στο περίπου τι θέλω να γράψω, αλλά τώρα δεν! Οπότε εκδηλώνω ενδιαφέρον για τα παραμύθια των άλλων , αλλά όχι συμμετοχή!Αν πάλι προκύψει θέμα θα ενημερώσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Φαίνεται αρχικά εύκολο αλλά δεν είναι Δέσποινα! Εγώ τα έχω χάσει πάντως που τόσοι φίλοι τα καταφέρνουν θαυμάσια. Δεν το περίμενα!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  56. Μόλις ανέβασα την συμμετοχή μου Αριστέα! Σε φιλώ και σε ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. καλη εμπνευση σε ολους!συγχαρητηρια σε σενα για την ιδεα!!αν και πολυ θα το ηθελα...δεν το εχω με το γραψιμο...απλα θα σας απολαυσω...καλη συνεχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καλωσορίζω Ίριδα στη γωνιά μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα με τα παραμύθια :)))
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
    2. καλως σε βρηκα γλυκια μου!συγνωμη...περναω συχνα αλλα...διακριτικα,,,απο το μπλοκακι σου...χωρις σχολια...θαυμαζοντας τον λογο...τις δημιουργιες ου...αλλα και ολα οσα...οργανωνεις...καλη συνεχεια!

      Διαγραφή
    3. Ω! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ :)))

      Διαγραφή
  58. Τη Δευτέρα το πρωί θα στο'χω έτοιμο, πέρνα να το πάρεις αν ξεχαστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ωραία! Θα έχω το νου μου Δέσποινα!
      Πολλά φιλιά :)))

      υγ: προσπάθησε να είναι πριν τις 8 . ναι;

      Διαγραφή
    2. Εδώ είμαι κι εγώ!http://www.despinasstudio.gr/2016/02/to-symferon-ths-xwras-paramythi.html
      Δεν είχα δει το σχόλιό σου νωρίτερα δυστυχώς!

      Διαγραφή
    3. Δέσποινα σε ευχαριστώ πολύ πολύ! :))
      Περιμένω και το δεύτερο μέρος! ♥

      Διαγραφή
  59. Να ΄μαι κι εγώ, κρατώντας την υπόσχεσή μου, Πριγκίπισσα : http://onirokosmos-art.blogspot.gr/2016/02/onceuponabird.html.
    Πιάνω πολυθρόνα τώρα, να απολαύσω όλες τις συμμετοχές!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Έρχομαι από κει !
      Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  60. Kαλημέρα και καλό μήνα Αριστεά μου. Η επέλαση των δοντιών της μικρούλας μου ανέστειλε τα πάντα.
    Μαζί σας κι εγώ στην κίνηση για τον Πάυλο.
    Και πάω να σας ετοιμάσω κι ένα παραμυθάκι και να διαβάσω όσα έχασα.
    Σε γλυκόφιλώ ... είδα και το στεφάνι που εφτιαξες. Υπέροχο !!!
    Να κάνεις μια έκθεση με όλα αυτά ! Θα ξεχωρίσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σταυρούλα μου!
      Αντεύχομαι!
      Καλή άνοιξη να έχουμε!
      Είδα τη συμμετοχή σου και χάρηκα πολύ!
      Μέχρι τις 10 Μαρτίου ...γράψε όσο μπορείς! Γιατί ό,τι μας έδωσες ως τώρα ήταν υπέροχο!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Σε φιλώ γλυκά! :)))

      (δεν κρατάω πολλά στο σπίτι , αφού τα χαρίζω!)

      Διαγραφή