Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Family stories ( νέο δρώμενο!)

image made by airis

Αν κι εγώ θα επιστρέψω σε κανονικούς ρυθμούς από βδομάδα,
έτσι λέω, η ζωή μου έχει δείξει ότι είναι απρόβλεπτη πάντως, 
καλωσορίζω τον μήνα, τη σεζόν, το Φθινόπωρο 
(ποιος ήρθε;)
με ολοκαίνουργο δρώμενο:

Family Stories

Τουτέστιν οικογενειακές ιστορίες.
Σε πεζό ή έμμετρο λόγο,
σας καλώ να πιάσουμε πάλι τις πένες μας 
(οκ, τα πληκτρολόγια ☺)
και να ξε-σκουριάσουμε από την ρέκλα του καλοκαιριού.
Ραχάτι κι αδράνεια, πιο σικ, αν προτιμάτε! ☺

Δεν ξέρω για σας, αλλά εμένα μου έλειψαν τα κίνητρα,
οπότε, ναι το παραδέχομαι, τα διαδικτυακά δρώμενα γίνονται κατεξοχήν...
για μένα!


Δεν βάζω όρους καλούπια, φραγμούς.
Κάτω από τη μεγάλη ομπρέλα
οικογενειακές ιστορίες 
σας αφήνω ελεύθερα να γράψετε για 
πραγματικές ή φανταστικές, σοβαρές ή αστείες ιστορίες, 
πόνου, αγάπης, τρυφερότητας... κι ό,τι άλλο φανταστείτε,
με ή χωρίς προσωπικές φωτογραφίες ή βιώματα.


Γνωστή η διαδικασία:
Εκδηλώνουμε ενδιαφέρον σε αυτή την ανάρτηση.
Κάθε ένας δημοσιεύει στο δικό του χώρο
και κάνει αν θέλει μια απλή αναφορά, εδώ,
χρησιμοποιώντας αν θέλει την αρχική φωτό.
Στο τέλος όπως πάντα, μια κλήρωση σας περιμένει! ☺
Φιλοξενίες όπως πάντα, δεκτές.

Σας φιλώ!
Καλό μήνα να έχουμε!
@ριστέα


υγ: Χαμένη,όχι στη μετάφραση, αλλά στις προετοιμασίες του γάμου 
του λατρεμένου ανιψιού
δεν έχω καταφέρει ως τώρα να απαντήσω στα
σχόλια της τελευταίας"ανοιχτού τύπου" ανάρτησής μου.
Ζητώ την κατανόησή σας ....

--------------------------------------------------------------------

Εδώ παρακολουθούμε τις συμμετοχές

στο Σκέψεις μικρές κι ασήμαντες στο χρόνο αφημένες...
2.Είστε η μόνη οικογένεια που έχω... Μαρίνα, στο e-periodiko mas
3.Οικογενειακές [εμπριμέ] ιστορίες, maria kanellaki, στο Απάγκιο
4.Για μια ώρα από το χρόνο σου! Ρούλα, στο Σμαραγδένια
(φιλοξενία από την οικοδέσποινα)
6.Η μικροαστική μου οικογένεια , ANNA Flo, στο ΑΤΕΝΙΖΟΝΤΑΣ
7. Μια Κυριακή, Ωραιοζήλη, στο Φτιάχνοντας τη μέρα
8.Οικογένειες με άρωμα ζεστού καφέΑλεξάνδρα στο a button on the moon
9.Το χρονικό ενός παστίτσιου!, Ελένη Β, στο Καρυδότσουφλο
10.Δύσκολη εφηβεία Mary Pertax, στη Γήινη Ματιά
στο Peloma Bo Q my Wonderland
12. Μη! Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου , στο λογισμών αραξοβόλι
13.Η αληθινή ιστορία της Σταχτοπούτας , Κλαυδία, στο Κάτω από την Ακρόπολη
14.Μια σύντομη οικογενειακή ιστορία..., Μαρία Νικολάου, στο Κείμενο
15.Όλες οι οικογένειες δεν είναι χαρωπές, Μαρία Παρασκευοπούλου, 
στο Συλλέγω στιγμές
16.Το αγαπημένο μου παιδί,Μάρθα , στο Martha is blogging
17.Αναμνήσεις μιας ζωής, Μαρίνα, στο Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή
18.Οι ανόητες αγάπες, ανόητα καίγονται, Memaria, στο mytripsonblog
19.Περιμένοντας το μωρόANNA Flo, στο ΑΤΕΝΙΖΟΝΤΑΣ
20.Να μη ξεχνάς ποτέ..., Euzonas (Γιώργος) στο Asx3t0s Τύπος
21.μπλακ φόρεστ [family black stories]maria kanellaki, στο Απάγκιο
22.Το γκρι παλτόΓιούλη (φιλοξενία από την οικοδέσποινα)
23.Φαταούλες και Μακρυχέρηδες, Memaria, στο mytripsonblog
24.Family stories.... by Max, από την οικοδέσποινα, airis








78 σχόλια:

  1. Σηκώνουμε μανίκια λοιπόν!
    Καλή μας αρχή και καλό μήνα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαρία μου!
      Άντε αναμένω και τα δικά σου κι από Δευτέρα να πιάσω δουλειά! Πολύ τεμπέλιασα!!! ☺
      Πολλά φιλιά και καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  2. Καλό μας μήνα, κοριτσάκι μου!!! Δηλώνω παρούσα όπως πάντα! Άλλωστε, μου αρέσουν τα κίνητρα και ομολογώ πως κι εμένα μου έλειψαν!
    Καλή αρχή και έμπνευση!!
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαρινάκι μου κι από δω.
      Χαίρομαι που ξεκινάμε με κέφι!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Αριστάκι μου και
    κάθε επιτυχία στο νέο δρώμενο!!!!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥ Σ.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αριστέα μου, ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ! Σε διαβάζουμε κι ας έχεις κλειστά τα σχόλια! Αφού τρέχεις δημιουργικά βρε παιδί χαρούμενο! Ωραίο το θέμα του καινούργιου δρώμενου. Δεν υπόσχομαι ότι θα γράψω σίγουρα αλλά οτι θα προσπαθήσω, θα προσπαθήσω, αν μου βγει το θέμα... που όσο να 'ναι, δεν είναι και από τα πολύ πολύ "αγαπημένα" μου. Χεχεχε!
    Σιγά-σιγά μαζευόμαστε γιατί κι Εγώ τεμπέλιασα πολύ ...αλλά μωρέ πέρασα όμορφα και ήρεμα!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε να μαζευόμαστε λοιπόν Μαρία μου!
      Χαίρομαι που πέρασες όμορφα!
      Πολλά φιλιά κι αντεύχομαι!

      Διαγραφή
    2. Αριστέα μου, τελικά έγραψα κι Εγώ! Τελευταία στιγμή πρόλαβα! Σ' ευχαριστώ για την ευκαιρία-αφορμή!
      ❤❤

      Διαγραφή
    3. Εγώ σε ευχαριστώ Μαρία μου :)
      Πολλά φιλιά !

      Διαγραφή
  5. καλο μηνα κοριτσακι!καλο φθινοπωρο!και καλη επιτυχια στο νεο Δρωμενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατι μου λεέι οτι θα συμμετάσχω!! Πολλά φιλιά αγαπημένη μου celebrity!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι μου λέει ότι θα έχεις ωραία συμμετοχή Μαρία μου! ☺

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Αριστέα! Βλέπω οι ετοιμασίες του γάμου επηρέασαν και το θέμα του δρώμενου! Νομίζω πως κάτι θα γράψω αυτή τη φορά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία, σε φιλοξενώ χωρίς συζήτηση από τη μεριά μου!
      Αν θες, είμαι στη διάθεσή σου.
      Δεν νομίζω ότι θα καταφέρω να γράψω κάτι εγώ μέσα στον χαμό της νέας σχολικής σεζόν, που δεν ξέρω και πού θα βρίσκομαι φέτος.

      Αριστέα μου, ωραία η ιδέα σου και εύχομαι να δούμε ενδιαφέροντα γραπτά όπως πάντα!
      Πιθανόν, δεν το προλαβαίνω λόγω πολλών υποχρεώσεων σε αυτή την φάση, εκτός αν υπάρξει ξαφνική έμπνευση και λίγος χρόνος για να μου βγει αβίστα και σβέλτα κάποιο κείμενο!

      Σχολικές ιστορίες θα γράψουμε καμιά φορά; Τέτοιες θα έγραφα άπειρες...χεχε!
      Βρε μήπως να το οργάνωνα εγώ κάτι τέτοιο; Αλλά, πού χρόνος και καθαρό μυαλό...!
      Θα δείξει!

      Φιλιά και στις δύο!

      Διαγραφή
    2. Σοφία μου... δεν το είχα σκεφτεί έτσι αλλά μια χαρά ταίριαξε νομίζω!
      θα χαρώ πολύ να δω συμμετοχή σου!
      Πολλά φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
    3. Γλαύκη μου, μην αγχώνεσαι ... Χαλαρά κι αν σου έρθει έμπνευση....
      Σχολικές ιστορίες έχουμε γράψει για δρώμενο της Πέτρας... (όταν πηγαίναμε μαζί σχολείο ...)
      Βασικά είχα σκεφτεί κάποια στιγμή να καταθέσουμε προτάσεις για το ιδανικό σχολείο :)))
      Πολλά φιλιά και καλό μήνα χαρά μου :)

      Διαγραφή
  8. Ζητώ φιλοξενία!
    Είμαι ένα άστεγο κουταβάκι,
    που περιμένω να μου ρίξεις ένα κόκκαλο,
    ένα δρώμενο-ήθελα να πω!☺
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιουπι. :)
    Καλο μας μηνα!!!
    (χμμμμ για καποιο λογο το πληκρολογιο αυτου του PC δεν βαζει τονους. :P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με το καλό ο γάμος του λατρεμένου σου! Καλό μήνα να έχουμε και καλή αρχή! Σουπερ αρχή. Άντε να δούμε πότε θα προσαρμοστώ για να πιάσω το ....πληκτρολόγιο. Και η Μαρία ξεκίνησε και δεν θα σας προλαβαίνω πάλι...χαχααχαχα
    Να σαι καλά Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα ότι θα συμμετάσχω στο δρώμενο; Δεν είπα...Συγχώρα με δεν έχω προσαρμοστεί ως φαίνεται χαχαχα Λοιπόν υπολόγισε και εμένα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου.
      Καλώς όρισες πίσω στη γειτονιά. Ελπίζω να είχες όμορφο καλοκαίρι!
      Πολλά φιλιά και καλό μήνα!
      (και φυσικά αδημονώ για τη συμμετοχή σου !)

      Διαγραφή
  11. (Η άλλη "λείπει" και τα δρώμενα-δρώμενα! Άσε μας Μπουκλίτσα μου!)
    ;-)
    Αριστάκι, είχες όμορφη ιδέα! Δεν ξέρω αν θα μου βγει, αλλά ... ίδωμεν!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό μήνα!
    *Να αφήσω άλλα 5-6 σχόλια, για να σου φορτώσω κι άλλο "βάρος" όταν απαντάς στα σχόλια??!!??!!
    :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι,χι!!!!! Είδες τι είναι;;; Ναι, ναι! Κι εγώ άλλα 100 σχόλια! Μα, δεν μας άφησε να πάρουμε ανάσα, ούτε τα σχολεία δεν άνοιξαν ακόμα!!!!

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
      Να'στε καλά και οι δύο!
      Εκεί...μην χάσω! ☺
      Μπρος Γιάννα και Αλεξάνδρα!
      Πιάστε τις πένες!
      Σας φιλώ αμφότεραι!
      :))

      Διαγραφή
  12. Καλή αρχή! (Μόλις είδα και τις Λέξεις του Μαρακίου) Ε, ναι! Μου έλειψαν τα δρώμενα!
    Αριστάκι μου!!!! Κι εσύ μου έλειψες! Καλό μήνα να έχουμε, δημιουργικό!
    Φιλιά πολλά - πολλά! (Το καινούριο δρώμενο μ' αρέσει πολύ!!!!!) ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι δικιά μου ( λατρεύουμε τα δρώμενα ντε!)
      Κι εσύ μου έλειψες Αλεξάνδρα μου!
      Καλό μήνα και πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  13. Καλό Μήνα Αριστέα μου....! καλό ξεκίνημα στα δρώμενα. Ευχές σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό Φθινόπωροοοοο! Γεια σου Αριστέα μου καλή αρχή! Ξεκουραστήκαμε όσο μπορούσαμε και ξανά στην ταμάχη με καινούργιο κουράγιο και μεράκι! Στις επάλξεις λοιπόν και καλή συνέχεια! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαίρη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Να'σαι καλά! :)

      Διαγραφή
  15. Καλό μήνα και καλό φθινόπωροοοο!!! Αριστέα μου καλή επιστροφή και καλή αρχή!!! Ενδιαφέρον δρώμενο!! Μπορεί να συνδυαστεί με συνταγή;;;;; :)
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κική μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές.
      Ναι, κάνε την έκπληξη ! Πολύ θα χαρώ να δω μια ιδιαίτερη συμμετοχή από σένα !
      Πολλά φιλιά :)))

      Διαγραφή
  16. Είπες να μην μας προλαβουν τα σχολεία.. .να ανοιξουμε εμεις τα προκομένα πιο γρήγορα.. Αριστάκι μου αντε να παντρευτεί το ανήψι να ξαραχνιάσεις εδώ μεσα..χα..χα..
    Το δρώμενο σου.. θα μας βαλει παλι σε εργήγορση.. η θα έχουμε τεμεπελιασει απο το πολύ καθησιό... χα..χα δεν ξέρω.. θα προαπαθήσω να προσαρμοστώ το απροσάρμοστο..!!
    εδώ ακομα καλοκαιριάζουμε...!!
    Να έχεις ενα ομορφο μήνα και ενα ακομα πιο όμορφο Φθινόπωρο.. τα φιλιά μου..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασχετο με το δρώμενο...χα..χα.. Για τα καλοκαίρια σου σε καταλαβαίνω απόλυτα... και τις τρίχες...άστα τα μαλάκια σου ανακατεμένα.. λένε.. διαβάζουμε δεν λουφάρουμε..!!!

      Διαγραφή
    2. Καλώς το Ρουλάκι μου!
      Άντε να ξεσκουριάσουμε λοιπόν !
      Πιάσε τα μολύβια σου Ρούλα μου!
      Πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ για όλα! :))

      Διαγραφή
  17. Καλο μήνα Αριστέα μου και καλό φθινόπωρο. Καλή αρχή και καλη επιτυχία στο νέο δρώμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Αντεύχομαι :)))
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Εδω θα συμμετεχω 100%!!!
    Ξερεις οτι τα κοριτσια μου, μου δινουν παντα ερεθισματα!
    Μονο εχω μια ερωτηση.. ή μαλλον δυο...
    Μπορουμε να βαλουμε παλια αναρτηση; και αν ναι, μπορω να βαλω και μια καινουρια που ετοιμαζω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, πολύ ωραία Μάρθα μου!
      θα χαρώ πολύ να δω συμμετοχή σου!
      Μπορείς φυσικά να ανασύρεις παλιά σου ανάρτηση και επίσης μπορείς να βάλεις όσες ιστορίες θελήσεις! Δεν υπάρχουν όρια εδώ :)))
      Πολλά φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω παρα πολυ!
      Επανέρχομαι σε λίγο με την συμμετοχή μου!

      Διαγραφή
    3. Ελπίζω να μην την έχω χάσει... Από χτες ψάχνω :)

      Διαγραφή
  19. Τι όμορφη ιδέα...και οι ιστορίες είναι τόσες....αν βρω χρόνο να συντάξω μια απ'αυτές θα σε ενημερώσω....!!!
    Φιλάκια πολλά και να καλές ετοιμασίες :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ Ωραιοζήλη μου να δω συμμετοχή σου!
      Πολλά φιλιά :)))

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα!
      Εδώ θα βρεις μια απόπειρα για το δρώμενο σου... https://enakathemera.blogspot.gr/2016/09/family-stories_18.html

      Διαγραφή
    3. Καθυστερημένα το βλέπω, αλλά έρχομαι αμέσως χαρά μου :))

      Διαγραφή
  20. Αριστέα μου εσύ με τον γάμο εγώ με την βάπτιση της εγγονής μου που χρόνος. Αλλά για το καινούργιο δρώμενο ελπίζω να καταφέρω να είμαι παρούσα.
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, δεν μπορεί-δεν μπορεί, κάπου θα συναντηθούμε ♫ ♪ ♫
      Φιλάκια πολλά πολλά :)))

      Διαγραφή
  21. Καλο μηνα και ομορφο φθινοπωρο γλυκια μου!!! Καλη επιτυχια με το νεο σου δρωμενο!!! Σε φιλω!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Φωτεινή μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  22. Αριστέα μου ένα μπορώ να υποσχεθώ...πως θα το παλέψω!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι θα το παλέψεις!
      Φιλάκια πολλά Μαρία μου :)
      ΥΓ: Αντεύχομαι!

      Διαγραφή
  23. Με το καλό να γίνει κι ο γάμος των παιδιών, γιατί "σκουριάσαμε" να σε περιμένουμε. Το τι ντεκουπάζ καταναλώσαμε το τελευταίο διάστημα... ας μη το συζητήσουμε.
    Θα χαρώ πολύ να συμμετέχω στο νέο σου δρώμενο Αριστάκι μου, που πολύ μ' αρέσει ως σκέψη. Φαντάζομαι πως η έννοια "οικογενειακές" δεν περιορίζεται στις οικογένειες εξ αίματος μόνο, αλλά και στις δυνατές φιλίες που κάποιες φορές υποκαθιστούν επάξια την πραγματική οικογένεια.
    Φιλιά πολλά και η ώρα η καλή :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα Έλιωσα με το σχόλιό σου Μαρία μου!
      Ευτυχώς όλα πέρασαν και πήγαν θαυμάσια!
      Να'σαι καλά!
      Μου άρεσε η σκέψη σου... Το αφήνω πάνω σου κανελλάκι μου γλυκό!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  24. Την είχα έτοιμη την ιστορία μου (σου). Την ανάρτησα και δηλώνω και πάλι παρούσα στα όμορφα δρώμενά σου.
    Αριστέα μου. Σου εύχομαι καλό Φθινόπωρο και δημιουργικό.
    Ναι χαίρεσαι και να ζεις με πάθος τις στιγμές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ζωή μου που ανοίγεις το χορό!
      Σε λίγο θα κάνω σχετική ανάρτηση!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  25. Να μαι κι εγώ. Διάβασα τις μέχρι τώρα ιστορίες και σκέφτομαι διάφορα.
    Ελπίζω να βρω το χρόνο να τα βάλω στη σειρά.
    Καλό φθινόπωρο και καλή αρχή με τα δρώμενα.
    Να περνάτε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές εμπνεύσεις Ρένα μου και σε ευχαριστώ προκαταβολικά :)
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Τώρα το είδα κι εγώ και δηλώνω ενδιαφέρον. Έχω χάσει επεισόδια και θα ρωτούσα "ποιανού γάμου;" αλλά θα πάω στις προηγούμενες αναρτήσεις να ενημερωθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε Μια χαζοθεία είμαι, μην δίνεις σημασία Δέσποινα!
      Θα χαρώ να διαβάσω συμμετοχή σου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  27. Αριστέα μου καλό ξημέρωμα!
    Ότι έχω εξαφανιστεί είναι γεγονός. Αλλά κάπου κάπου πέφτω σε τέτοια δρώμενα και δηλώνω παρούσα!
    Να σας ζήσουν τα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα, μην ζητάς συγγνώμη. Κι εγώ χαμένη είμαι!
      Θα χαρώ να δω συμμετοχή σου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  28. Σου έλειψα; Καλέ, ναι! τι ρωτάω;;; Ήρθα να αφήσω μια οικογενειακή ιστορία: https://abuttononthemoon.blogspot.gr/2016/09/family.html
    (τι ωραίο τραγούδι παίζει!!!)
    Καλημέεεερα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και μου έλειψες και για αυτό και έρχομαιιι αμέσως Αλεξάνδρα μου!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  29. Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Paloma!
      Μπορείς να συμμετέχεις κι εσύ αν θες :)
      Θα χαρώ πολύ!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  30. Άργησα αλλά δεν σε ξέχασα!
    Έτοιμη και η δική μου.
    http://tokeimeno.blogspot.gr/2016/09/blog-post_30.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α τι καλά που με ειδοποίησες γιατί είμαι λίγο ...χαμένο !
      Φιλιά πολλά Μαρία μου! :)

      Διαγραφή
  31. Αν και αργοπορημένη και με την ευκαιρία της παράτασης ήρθα κι εγω με την συμμετοχή μου!
    https://marthablogging.com/2016/09/30/my_best_kid/

    ΑπάντησηΔιαγραφή