Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

Behind the scenes ...

Το λέει και ο τίτλος.
Θα σας δείξω πόσο εύκολα ή δύσκολα καταλήγω σε αυτό που θέλω,
όταν δημιουργώ.
Εδώ τυχαίνει να έχω το ευχολόγιο που έκανα πρόσφατα
(για το γάμο της μεγαλύτερης ανιψιάς μου από τα πρωτοξαδέρφια μου).


Ξεκινάω από το αστάρωμα, ασχέτου χρώματος πρώτης ύλης
(το άλμπουμ με το οποίο θα δούλευα αυτή τη φορά 
ήταν πράσινο κυπαρισσί).


Έπρεπε υπομονετικά να το κάνω άσπρο,
ώστε μετά να μπορώ να δουλέψω πάνω του.

Και ύστερα ήρθαν οι μέλισσες! Ποιες μέλισσες;
Οι δοκιμές!


 Οι κορδέλες μου και η λινάτσα ήταν ήδη στο μυαλό μου 
τα στοιχεία που θα υπήρχαν πάση θυσία.
Τα οποία κολλάω πάντα με το διαφανές powertex,
όπου και τα κολλάει-κοκαλώνει και δεν φαίνεται μετά 
αφού γίνεται διαφανές.

Κι άρχισαν οι δοκιμές (προτού κολλήσω)


Πολύ σκέτο...Ας κάνουμε χώρο για λίγο ντεκουπάζ 
με μια νυφική ανθοδέσμη σκέφτηκα!


Μπα... Το χρυσό δεν με ικανοποιούσε 
Θυμήθηκα τότε ένα χαλασμένο μαργαριταρένιο κολιέ μου...
και βουαλά οι επόμενες δοκιμές....






Απ΄όλες αυτές τις δοκιμές κατέληξα στα
 ►δεν το ήθελα σκέτο, 
►μου άρεσε το μπουκετάκι 
►εννοείται ήθελα τις κορδέλες μου,
►ήθελα και τα μαργαριτάρια μου
►ήθελα επίσης κάτι φινετσάτο κι αριστοκρατικό
κι έτσι κατέληξα στο τελικό μου αποτέλεσμα,
όπου ασημί αλλά και 3D γκλίτερ το έκαναν πιο λαμπερό




Η κακή ποιότητα στις φωτογραφίες
όπως και το κακό backround οφείλονται στο γεγονός
ότι φωτογράφιζα όντως  behind the scenes, στο εργαστήρι,
με άθλιο φωτισμό .
(το πώς βλέπω και δημιουργώ είναι μια άλλη ιστορία)



Θυμίζω ότι το ο Family stories πήρε παράταση
(άρα προλαβαίνετε να γράψετε όσοι δεν το κάνατε ως τώρα)
περιμένει τις συμμετοχές σας.

Στο mytripsonblog της Μεμαρίας, 
μπορείτε να περάσετε να διαβάσετε και να ψηφίσετε 
18 όμορφες συμμετοχές
για το Παίζοντας με τις λέξεις #9,

ενώ στης έτερης Μαρίας,
στο Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά ξεκίνησε το 
25ο Φωτογραφίζειν

Σας φιλώ

@ριστέα