Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Δοκίμασα κι εγώ τα φανταστικά χρώματα κιμωλίας....

Ένα κουτί από δερματίνη (θήκη για τις εφημερίδες),
αφού βάφτηκε πρώτα με χρώμα κιμωλίας,
ντεκουπαρίστηκε και περάστηκε με πατίνες στις ακμές....


....για να το ταιριάξω με το έπιπλο στο καθιστικό της αδερφής μου, 
που κι αυτό το άλλαξα με το ίδιο χρώμα κιμωλίας


Το μπλε που είχε και ταίριαζε με το παλιό καθιστικό, 
ήταν παράταιρο πια,
οπότε ζητήθηκε η βοήθειά μου για να το "συνεφέρω"!
Αποφάσισα να δοκιμάσω κι εγώ τα χρώματα κιμωλίας, 
που τόσα καλά λόγια διαβάζω για αυτά τελευταία, από φίλες-μπλόγκερς.
Ευτυχώς το αποτέλεσμα με δικαίωσε απόλυτα!


 Προτίμησα να το κάνω με τους σταμπαδόρους μου, γιατί 
το πινέλο άφηνε ορατές γραμμές.
Tο αποτέλεσμα; Απίστευτο.
Η υφή του; Βελούδινη!
Στο τέλος βερνίκωσα με το soft feel βερνίκι 
που μου έδωσε ακόμα πιο βελούδινη αίσθηση, χωρίς γυαλάδα.


Αυτό που μου αρέσει στα χρώματα κιμωλίας είναι 
οι απαλές αποχρώσεις τις οποίες έχει
η ελληνική εταιρεία Maxi Decor.
(Για την πρώτη ελληνική εταιρεία
στο χώρο του ντεκουπάζ-κι όχι μόνο- σας είχα μιλήσει εδώ)

Φυσικά δεν έμεινα μόνο σε αυτές τις δύο δοκιμές.
Συνεχίζω ήδη σε γυαλί και σε κεραμικό, σε συνδυασμό 
με την τεχνική της σκουριάς. 
(Έπεται ανάρτηση όταν ολοκληρώσω...)

Σας φιλώ
@ριστέα


Μην ξεχάσετε να περάσετε από το 
ως αύριο στις 8 μμ

συνεχίζει ως το τέλος του μήνα.