Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

14ο Συμπόσιο Ποίησης - Οι συμμετοχές, Μέρος 1ο


Τρία χρόνια Συμπόσιο και το γιορτάζουμε με τον καλύτερο τρόπο.
Μες στην καρδιά των Χριστουγέννων!
Εσείς, στέλνοντάς μου πολύ δυνατές συμμετοχές.
Εγώ, κάνοντας δώρα πολλά...

Με μεγάλο ενθουσιασμό σήμερα
σας δίνω τους θησαυρούς που με ευλάβεια και προσοχή
συγκέντρωνα για 22 μέρες 
και μοιράζομαι επιτέλους μαζί σας τη χαρά μου!

Σας έδωσα τις λέξεις

γεννάω 
γέννα - γέννηση - γέννημα 
ή Χριστούγεννα

(όποια από αυτές, σε όποια μορφή, κυριολεκτικά ή μεταφορικά,
σε έμμετρο ή ελεύθερο στίχο, ή χαϊκού,
η επιλογή ήταν και πάλι δική σας)

κι εσείς "γεννήσατε"
τους πιο ωραίους στίχους!
Με έχετε συγκινήσει όσο δεν φαντάζεστε!

Λόγω της επετείου λοιπόν των 3 χρόνων
οι νικητές θα είναι, όπως και στο πρώτο Συμπόσιο, 3.
Δώρο όμως θα πάρει κι ένας από όσους συμμετέχουν
στο δρώμενο μας, με οποιοδήποτε τρόπο, 
όπως πάντα, έπειτα από κλήρωση.




Σας θερμοπαρακαλώ: 

Δώστε χρόνο...
Διαβάστε με τη ψυχή σας.
Αφήστε την να τρέξει ανάμεσα στις λέξεις...
Μπείτε μέσα στο κάθε ποίημα.
Νιώστε τον πόνο του ποιητή 
καθώς αγωνιζόταν να ταιριάξει τις λέξεις του...
Φτάστε ως το τέλος.
Ξαναγυρίστε.
Απολαύστε.
Συγκινηθείτε.
Ταξιδέψτε.
Αυτό είναι το Συμπόσιο!

Στο τέλος, τυπικά και μόνο, δώστε τις ψήφους σας.
Γνωρίζω τις δυσκολίες και σας νιώθω
Η αξιολόγηση γίνεται για τη χαρά της διαδικασίας και σύμφωνα με την 
υποκειμενική άποψη των φίλων που βαθμολογούν.




Ευχαριστώ ΘΕΡΜΟΤΑΤΑ τους φίλους 
που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα, αλλά και όλους όσοι 
θα διαβάσετε και θα μπείτε στη διαδικασία να ψηφίσετε.
Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω όσους αποτελούν
τον κορμό αυτού του Συμποσίου
που είναι εδώ πάντα και το στηρίζουν.
Γιατί το Συμπόσιο είστε εσείς!
Είναι δικό σας!



25 ποιήματα, από 25 αγαπημένους φίλους
συγκεντρώθηκαν κι εγώ τα μοίρασα, όπως πάντα, σε 3 αναρτήσεις
για να διευκολύνουν την ανάγνωση.
Η μετάβαση σε κάθε μία γίνεται και μέσω των συνδέσμων που σας δίνω.
Κι αυτή τη φορά μια φωτογραφία συνοδεύει κάθε ποίημα.


Οι όροι της βαθμολόγησης:

Αν είσαι φίλος του μπλογκ μπορείς να ψηφίσεις.
Άγνωστοι και πρωτοεμφανιζόμενοι δεν θα γίνουν δεκτοί!

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Κι αυτή τη φορά, κρατάμε την ίδια βαθμολόγηση:
Έχετε λοιπόν τους βαθμούς 3,2,1,1,1 στα χέρια σας.
Χρησιμοποιήστε τους με σύνεση.

Υποχρεωτικά και τις 5 βαθμολογίες.

Το 3 στο ποίημα που σας γοήτευσε περισσότερο 
το 2 στο επόμενο ποίημα που σας άρεσε και τους τρεις άσους 
στις επόμενες αγαπημένες σας επιλογές.

Από αυτή τη στιγμή, έως και την 
Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου, 
στις 8 το βράδυ, 
διαβάζουμε, σχολιάζουμε, βαθμολογούμε.

Παρασκευή 30/12
θα έχουμε τη γιορτή λήξης 
και την ανακοίνωση του μεγάλου νικητή, 
καθώς και τον νικητή της κλήρωσης


Αφήνετε το σχόλιο σας με τη βαθμολογία σας σε αυτή την ανάρτηση.
Όλοι όσοι συμμετέχουν μπορούν (και είναι επιθυμητό) να βαθμολογήσουν,
χωρίς όμως να μπορούν να ψηφίσουν τη δική τους συμμετοχή.

Οι δημιουργοί χαίρονται με κάθε μικρό ή μεγάλο σχόλιο,
ακόμα κι αν δεν πάρουν βαθμολογία. Ο βαθμός δεν είναι ο στόχος.
(θέλω να πιστεύω). 

Ελπίζω να μην έχασα καμία συμμετοχή 
αλλά και να μην μετέφερα κάτι λάθος.
Αν δείτε εγκαίρως κάποιο λάθος, σας παρακαλώ, 
ειδοποιήστε με, να το διορθώσουμε.


Σας θυμίζω:
Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.

Δημιουργήθηκε για τα blogs (ή τους άστεγους φίλους) με τα οποία/ους
έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 
Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).
Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους,
μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.

Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση, 
μόνο φίλοι αναγνώστες.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

🎅 
Τις καλύτερες ευχές μου 
για τις φετινές γιορτές!
Καλά να περάσετε !

☆⛄★🎅 

Merry Christmas
☆⛄★🎅 
@ριστέα


photo: Joshua Suda


1.Μητέρα...

Πέρασε
με γλυκά και μαρμελάδες με ξεγέλασε
μια κουβέρτα που στη ζέστη της με έκλεισε
και με έφτασε
στα δεκάξι μου
σα σκουλήκι να βουλιάζω στο μετάξι μου
με συνθήματα φτηνά
και θαμμένη τη μαγκιά
στα «εντάξει» μου.

Να φύγω από κοντά σου μητέρα
χρυσαλλίδα να πετάξω μια μέρα
ο ήλιος τα φτερά μου να λειώσει
ν’ αντέξω πρέπει τούτη την πτώση
μητέρα δε μπορώ
σε φοβάμαι, σ’ αγαπώ
δε σε θέλω...

Γέρασα
στο χρυσό σου το κουκούλι πώς ενέδωσα
απ’ τα χάδια σου το τραίνο μου το έχασα
και δεν έφτασα
στο φεγγάρι μου
να φυσήξει να το σκάσω απ’ το συρτάρι μου
σα χαρτάκι να χωθώ
σε μπουκάλι να σωθώ
απ’ το λυτάρι μου.

Να φύγω από κοντά σου μητέρα
απόδραση στου νου μου τη σφαίρα
που όπου κι αν πήγα μακριά σου
χτικιό και ανάγκη η σκιά σου
μητέρα δε μπορώ
μες στη μήτρα σου να ζω
Γέννησέ με!




2.Ελπίδας χάραμα

Τέλος εποχής χαράζει,
γέλια παιδιών λάμπουν στο σκοτάδι.
Γέννα ελπίδας κυοφορείται...





3.Το δώρο μου

Κάποτε υπήρξα κι εγώ αγνή, όμοια η Χιονάτη
και αγάπησα πολύ ένα στρατιωτάκι.
Το περίμενα να'ρθεί σε κόσμο μαγικό, παραμυθένιο
μα ήτανε πλάσμα ψυχρό με βλέμμα μολυβένιο.
Φαρμακωμένο μήλο.
Φαρμακωμένο μήλο γεύτηκα από εκείνο.
Ήταν Χριστούγεννα!
Πού να πήγαινα;
Άναβα το ένα μετά το άλλο σπίρτο,
όπως το κοριτσάκι το πασίγνωστο.
Φαρμακωμένο μήλο.
Φαρμακωμένο μήλο,το δώρο μου από εκείνο!
Ταράζει τις μικρές κυρίες
αλλοπαρμένη γριά από μεγάλες προσδοκίες.




4.Να μη χαθώ...

Έχω μιαν έγνοια μοναχά. 
Μη φοβηθώ.
Μην επιτρέψω στο μυαλό δρόμους μονόδρομους
να ακολουθήσει.
Μην του επιτρέψω και σε σκοτεινά δωμάτια κλειστεί.
Κι αφού κλειδώσει ερμητικά,
σ’ ωκεανούς να ρίξει τα κλειδιά που τη δική μου ελευθερία 
φυλακίζουν.
Και αντιμάχομαι την έγνοια μου αυτήν.
Με πράξεις άκαιρες κι ανούσιες για τους κοινούς θνητούς 
όπου κι εγώ ανήκω.
Αμύνομαι με γέννες και διαρκώς εγκυμονώ,
έμβρυα που με το φως τους όλα του κόσμου μου 
διαλύουν τα σκοτάδια.
Κι έτσι γεννώ καθημερνά, ελπίδες, όνειρα και ευτυχίες
Τα κανακεύω σαν παιδιά μικρά 
και τρυφερά τα μεγαλώνω.
Άλλα μου χάνονται μωρά κι άλλα τα φτάνω ως την εφηβεία
Ύστερα, κι αυτά τα χάνω.
Σβήνουν μέσα στα χέρια μου όσο στα μάτια τα κοιτώ 
και προσπαθώ λίγο απ’ το φως τους να ρουφήξω.
Και κλαίω. Θρηνώ σπαραχτικά με κάθε τους χαμό. 
Είναι παιδιά μου όμως όλα λατρεμένα, ποτέ δεν τα ξεχνάω.

Όμως…
Την ίδια εκείνη τη στιγμή που η οιμωγή ξεσπάει, 
Μιαν άλλη γέννα με ανυπόφορες οδύνες και θυσίες προσπαθώ.
Άλλα παιδιά στου κόσμου τούτου το χαμό 
απ’ την αρχή να φέρω.
Απ’ το δικό τους κόσμο να πιαστώ…
Να μη χαθώ!
Κι ας ξέρω πως κι αυτά,
ίσως και πάλι να τα χάσω. 




5.Ωδή στην αντισύλληψη

Απελπισίας γέννημα
και Σφίγγας τρύπιο αίνιγμα
στίλβοντος θρόνου Λάιος
και διάβολος και άγιος

Ρήτορος φάλτσου εγκώμιο,
πόρνη στο πεζοδρόμιο.
Ζωή, για σένα βάφομαι,
στα παίρνω και σου κάθομαι

Με μια πλαστή ταυτότητα
γυρνώ στην αιωνιότητα
βουλιάζω στην αγκάλη σας
γαμώ το καρναβάλι σας

Έρωτας σε περίληψη,
ωδή στην αντισύλληψη.
Χριστός γεννάται σήμερον
κι αργία το τριήμερον...




6.Παράξενη Πόλη

Παράξενη πόλη
δεν ηρεμείς ποτέ.
Ακόμα και στην σιωπή σου
κάνεις θόρυβο εκκωφαντικό.

Πάνω σου πατούν
κουρασμένοι άνθρωποι.
Πάνω σου τρέχουν
αθώα παιδιά και
ερωτευμένοι
που θέλουν να ξεφύγουν
από τον κυνισμό 
της εποχής.

Παράξενη πόλη.
Μέσα σου γεννιούνται
ιδέες.
Μέσα σου σκοτώνονται
ελπίδες.

Σε καίνε, σε βάφουν
και πάλι απ'την αρχή.

Ακούς το καρδιοχτύπι.
Αφουγκράζεσαι τους φόβους μας.

Παράξενη πόλη
εσύ είσαι τόσο όμορφη!
Μα η απληστία βίαια
σε καταστρέφει.

Κάποιοι αγωνίζονται όμως.
Κάποιοι είναι πιο παράξενοι
από σενα.
Θα γεννηθούν μαζί σου
ξανά και ξανά
όσες φορές 
κι αν χρειαστεί.

Τους λες και Ονειροπόλους!
Είναι οι δικοί σου Ποιητές! 


Εδώ τελείωσαν οι πρώτες 
6 συμμετοχές.

Για τις συμμετοχές 7-16 πάτησε ►εδώ.
Για τις συμμετοχές 17-25 πάτησε ►εδώ.

100 σχόλια:

  1. Καλη σου μερα....τωρα σε βρισκω για τα καλα!!! Η αμυαλη εχθες βραδυ σε εψαχνα στις αναρτησεις.....να αφησω το σχολιο και τις ερωτησεις μου....αντι να ερθω εδω κατ'ευθειαν!! Λοιπον θα τα διαβασω και θα προσπαθησω να ψηφισω!! Και σε σενα ...ευχομαι καλη επιτυχια,και παντα με διαθεση δημιουργιας! Θα τα ξαναπουμε!
    Γεωργια Ελευθεριαδου.Γραφω και το ονομα γιαιτι εχει κατι αλλο ως λογαριασμο....υπολοιπα απο κατι πειραματα με P/C!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία καλώς ήλθες κι από τη γωνιά μου!
      Χρόνια πολλά και καλά!
      Με υγεία πάνω απ' όλα!
      Ελπίζω να καταφέρεις και να ψηφίσεις!
      Πολλά γλυκά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  2. Έριξα μια ματίτσα! Αλλά θα έρθω άλλη στιγμή για να διαβάσω με την ησυχία μου!
    Καλή επιτυχία!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά Αλεξάνδρα μου!
      Με υγεία, αγάπη και γαλήνη!
      Πολλά ζεστά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  3. Αριστέα μου καλή επιτυχία σε όλους μα όλους τους δημιουργούς!!! Δεν κατάφερα να σου στείλω κάτι αλλά θα μαι παρούσα στην ανάγνωση και ψηφοφορία!!! Καλές γιορτές εύχομαι σε όλους τους φίλους και καλά Χριστούγεννα να περάσουμε με τους αγαπημένους μας!!
    Να σαι καλά πάντα αεικίνητη κι ακούραστη οικοδέσποινα μπουκλί μου!! Φιλάκια πολλά πολλά!! 🎄😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρλέν μου!
      Χρόνια πολλά και καλά!
      Με υγεία κι αγάπη, πάνω απ' όλα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Αριστέα μου. Άψογη όπως πάντα. Συγχαρητήρια σε όλους. Καταπληκτικό Συμπόσιο και αυτό. Δεν μπορώ να σου πω ποιο είναι το καλύτερο...κάθε φορα καλύτερο θεωρώ το νέο από το προηγούμενο...φοβερή η αίσθηση του ταξιδιού παρέα με θαυμάσιους στίχους σε μια θάλασσα ποίησης!! Μου έφτιαξε η μέρα μου διαβάζοντας....
    Και το τυπικό, η βαθμολογία μου...
    3 βαθμούς στο 13 Συνεύρεση, τον λόγο μου σας δίνω ότι το ερωτεύτηκα! Καταπληκτικό
    2 βαθμούς το 19.Ψυχή δεν έχει το κενό. Χιούμορ με τόσα νοήματα , υπέροχο
    Από 1 βαθμό στα:
    11.Σαν Φοίνικας… λυρικότατο
    21. Σώπασε, Θαυμάσιο
    16.Σώσε τον κόσμο, αγάπα Γιατί πολύ σωστά ο κόσμος δε σώνεται με σκέψεις
    Σας εύχομαι καλή επιτυχία και Αριστέα μου εύχομαι καλά Χριστούγεννα με υγεία και πολλή πολλή αγάπη δίπλα σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου, χρόνια πολλά μάτια μου!
      Εύχομαι ολόψυχα δύναμη και κουράγιο για τις φετινές σου γιορτές που καταλαβαίνω ότι είναι πολύ δύσκολες για σένα!
      Υγεία σε σένα και σε όλη σου την οικογένεια!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολογία σου!
      Και που παρά τις απώλειες σου και τον πόνο σου ήσουν εδώ !!! Πραγματικά με συγκίνησες!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  5. Αριστέα μου, όλα υπέροχα και πολλά μπράβο σε όλους.
    Αυτά που ξεχώρισα, σύμφωνα πάντα, με το ποιό μου έκανε ένα κλικ παραπάνω, είναι τα εξής :
    3 βαθμούς στο νούμερο 5, ''Ωδή στην αντισύλληψη''
    2 βαθμούς στο νούμερο 22, ''Η ώρα που γεννιέται η ζωή''.
    1 βαθμό στο νούμερο 16, ''Σώσε τον κόσμο, αγάπα''.
    1 βαθμό στο νούμερο 25, ''Εγώ, ο φόβος και τ' όνειρο''.
    1 βαθμό στο νούμερο 11, ''Σαν Φοίνικας''.
    Καλή επιτυχία σε όλους!!!
    Καλά Χριστούγεννα ομορφοκόριτσό μας!
    Καλές γιορτές σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά Ματίνα μου!
      Με υγεία πάνω απ' όλα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την παρθενική σου εμφάνιση στο Συμπόσιο!
      Εύχομαι να σε έχουμε σε όλα τα υπόλοιπα!
      Σε ευχαριστώ πολύ και για τη βαθμολογία σου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  6. Είπα "αν δεν το κάνω τώρα, δεν θα προλάβω να το κάνω μέχρι τη λήψη της προθεσμίας"! Οπότε, το σημερινό μεσημεράκι μου, το αφιέρωσα στο Συμπόσιο και στις υπέροχες συμμετοχές!
    *Και πόσο υπέροχες και οι εικόνες που συνόδευαν την κάθε συμμετοχή!
    Λοιπόν! Τεστ! 1,2! 1,2! Ξεκινώ!
    3 βαθμοί στο 9 (Σαν το παιδί της θάλασσας)
    2 βαθμοί στο 25 (Εγώ, ο φόβος και τ' όνειρο)
    1 βαθμός στο 6 (Παράξενη Πόλη)
    1 βαθμός στο 22 (Η ώρα που γεννιέται η ζωή)
    1 βαθμός στο 16 (Σώσε τον κόσμο, αγάπα)
    Και πολλές-πολλές ακόμα συμμετοχές που έμειναν σημειωμένες στο χαρτάκι πλάι στον υπολογιστή μου...
    Δεν θα βαρεθώ να εκπλήσσομαι ευχάριστα με τους φίλους μας εδώ μέσα!
    Τώρα, άντε να βγάλεις εσύ άκρη με τις βαθμολογίες! Καλό κουράγιο, curly artist!!!
    Και μη νομίζεις πως επειδή σχολίασα μεσημεριάτικα, ξεπέταξα το Συμπόσιο! Του αφιερώθηκα, όπως του άξιζε!
    ;-)
    Καλές γιορτές να έχουμε! Υγεία και πολλή-πολλή αγάπη!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Αριστάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *λήξη της προθεσμίας! (Τί "λήψη", βρε γκαβούλιακα?!?!)
      :-p

      Διαγραφή
    2. Τρελοσυριανάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και βαθμολόγησες.
      Χρόνια πολλά μάτια μου, με υγεία πάνω απ' όλα!
      Α και αγάπη! Πολλή αγάπη!
      Να είσαι πάντα καλά!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  7. Ήρθα κι εγώ νωρίς νωρίς Αριστέα μου γιατί δεν θα προλάβω τις επόμενες ημέρες!
    Συγχαρητήρια σε όλους!!

    3 βαθμούς στο 8.Μια θεσούλα
    2 βαθμούς στο 11.Σαν Φοίνικας...
    1 βαθμό στο 13.Συνεύρεση
    1 βαθμό στο 16.Σώσε τον κόσμο, αγάπα
    και 1 βαθμό στο 22.Η ώρα που γεννιέται η ζωή

    Και αφήνω στο τσακ τα 10.Χαϊκού ημερολόγιο και 23.Γέννα αντί Γεέννης

    Καλά Χριστούγεννα σε όλους με υγεία, αγάπη, ανθρωπιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά πιτσιρίκα μου!
      Με υγεία, αγάπη και γαλήνη!
      Σε ευχαριστώ πολύ είσαι πια κολόνα κι εσύ του Συμποσίου!
      Να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις να γράφεις!
      Φιλάκια πολλά και ζεστά! ♥

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά σε όλους
    και ιδιαίτερα στην οικοδέσποινα , να είναι καλά και να μοιράζει απλόχερα χαρά και χαμόγελα (..και συμπόσια.).

    Καλές γιορτές να περάσουμε.. !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά Τάσο μου!
      Με υγεία πάνω απ' όλα, σε σένα και στην οικογένειά σου!
      Να ευχηθώ κι άλλα πτυχία στο σπίτι σας ή τελειώσατε ;;;☺
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Από άποψη βαθμολογίας πρέπει να ήταν το πλέον δύσκολο Συμπόσιο. Ομολογώ ότι τόσα πολλά μικρά διαμαντάκια δεν είχα ξαναδεί μαζεμένα.
    Από τα 25 μου άρεσαν τα 24 (δεν μου άρεσε το δικό μου).
    Ξεχώρισα …σχεδόν όλα. Στο ξανα-διάβασμα κάποια μου έκαναν λίγα παραπάνω ‘κλικ’. Όπως τα 12, 5, 23, 11, 1, 9, 4 κ.α.

    Για να μη κουράζω άλλο, η κριτική μας επιτροπή (μόνος μου είμαι) έδωσε τους βαθμούς της:

    3 βαθμοί ► Συμμετοχή νο 21: Σώπασε...
    Είσαι η θυσία που απαιτούν οι Θεοί
    το γέννημα που χαλάλισαν οι άνθρωποι.

    Συγκλονιστικοί στίχοι!!!

    2 βαθμοί ► Συμμετοχή νο 19: Ψυχή δεν έχει το κενό
    Μα το κενό επαναστάτες δε γεννάει
    Κι αυτή είναι μια αλήθεια που πονάει!

    Επειδή ήθελα να το είχα γράψει εγώ.

    1 βαθμός ► Συμμετοχή νο 16: Σώσε τον κόσμο, αγάπα
    Ο κόσμος αγάπη μου δεν σώνεται,
    μόνο με σκέψεις.

    Νομίζω πως, ασυναίσθητα, σηκώθηκα λίγο απ’ την καρέκλα

    1 βαθμός ► Συμμετοχή νο13: Συνεύρεση
    Εννέα μήνες
    Θα μου κεντά τα σωθικά

    Ωδή στο βλαστό σου.

    1 βαθμός ► Συμμετοχή νο15: Αχ! Βιολέτα
    Δυο τεράστιες ποδάρες
    που δημιουργούν λαχτάρες.

    Τα γέλια μου πρέπει να τα άκουσε η γειτόνισσα.


    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Πέτρο μου!
      Υγεία σε σένα και στους δικούς σου εύχομαι. Καλά κουράγια και δύναμη με όσα έρχονται....
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και αξιολόγησες και τόσο αναλυτικά μάλιστα!
      Να χαίρεσαι και το Χριστινάκι!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  10. Φιλενάδα από εβδομάδα η βαθμολογία μου.
    Δεν προλαβαίνω να τα διαβάσω τώρα. Ετοιμάζω βαλίτσες.
    Καλά Χριστούγεννα να περάσεις αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά Μαρία μου!
      Με υγεία, αγάπη και γαλήνη!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Ελπίζω να πέρασες όμορφα όπου κι αν πήγες!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
    2. Επέστρεψα!
      Χρόνια πολλά σε όλους σας!

      Η βαθμολογία μου λοιπόν:
      3 βαθμούς στο 13.Συνεύρεση
      2 βαθμούς στο 10.Χαϊκού ημερολόγιο
      και από 1 βαθμό στα:
      1.Μητέρα...
      4.Να μη χαθώ...
      23. Γέννα αντί Γεέννης

      Φιλάκια γιορτινά!

      Διαγραφή
    3. Χρόνια πολλά Μαρία μου!
      Με υγεία και αγάπη!
      Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου για τη βαθμολογία σου.
      Καλή Πρωτοχρονιά εύχομαι!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  11. Αααααα τελείωσε η προθεσμίααααα και το είχα έτοιμοοο :P. Δε πειράζει θα το αναρτήσω στονε άσχετο με το πέρας της ψηφοφορίας.
    Θα περάσω πιο μετά για τη βαθμολόγηση. Δε προλαβαίνω σήμερα, έχω να γιορτάσω. :DDD!
    Καλά Χριστούγεννα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά Γιώργο!
      Ελπίζω να θυμηθείς και να ξαναπεράσεις (για τη βαθμολογία!)
      Σε φιλώ! ☺

      Διαγραφή
    2. Να μαι και γω! :P
      Καταρχάς να πω ένα μεγάλο ΟΥΑΟΥ αυτό ήταν καταπληκτικό. Δε μπορώ να μεγαλώσω την γραμματοσειρά άλλο για να εκφράσω τον ενθουσιασμό μου αυτόνε. Καταπίεση λέμε όχι αστεία.
      Και δε θα επεκταθώ παραπέρα.

      Πάμε τώρα στην ψηφοφορία. Η αλήθεια είναι πως παρόλο τον ενθουσιασμό δε δυσκολεύτηκα να διαλέξω αυτά που διάλεξα. Ξεχώρισαν στα μάτια μου σαν γραμμένα με φωσφόριζε γράμματα. Σαν άλλος καθηγητής Λαγκ-κάτι από τον κώδικα Νταβίντσι. Ένιγουέι. Πάμε.

      Στο 25. Εγώ ο φόβος και τ' όνειρο, το 19. Ψυχή δεν έχει το κενό και το 16. Σώσε τον κόσμο, αγάπα, από 1(έναν) βαθμό.
      Στο 4. Να μην χαθώ... 2(δύο) βαθμούς
      Και οι 3(τρεις) βαθμοί μουυυ πάνεεεε στο Ποίημα 13. Συνεύρεση!

      Καλά το παράκανα.

      Χρόνια πολλά και καλά. Με το καλό να μας έρθει ο καινούριος χρόνος. :)

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα Γιώργο!
      Χρόνια πολλά και καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασε ξανά, διάβασες και αξιολόγησες. Α και για τον ενθουσιασμό σου!
      Να'σαι καλά :)
      Καλή χρονιά να έχουμε!

      Διαγραφή
  12. Tι υπεροχες δημιουργιες! Ποση ευαισθησια ποση αγαπη! Ειναι οι αγιες μερες αλλα ειναι κι η ποιοτητα των συμμετεχοντων!
    3 βαθμους στο 1.Μητερα
    Η μανα πανταχου παρουσα, αλλοτε μια ζεστη αγκαλια κι αλλοτε η θηλεια που μας πνιγει, μας κραταει πισω... αλλα παντα μοναδικη! Με συγκινησε ιδιαιτερα η κραυγη του παιδιου να μπορεσει να ελευθερωθει απο τη μητρικη αγκαλια ωστε να κανει τα δικα του λαθη και να ζησει οπως επιθυμει!
    2 βαθμοι στο 16. Σωσε τον κοσμο, αγαπα
    Ο κοσμος μονο με την αγαπη μπορει να σωθει, να ξαναγεννηθει, να αναπνευσει. Αν ειχαμε οδηγο την αγαπη δεν θα υπηρχε η σημερινη σηψη...
    Απο 1 βαθμο στα
    13. Συνευρεση
    Υπεροχα δοσμενη η ευαισθησια αυτου του ποιηματος και διφορουμενη, καθενας μπορει να διαβασει αυτο που τον εκφραζει, απο τον ερωτα ως τη μητροτητα, τη φιλια, την αυτογνωσια.
    14. Χριστου η γεννα
    Ελπιδοφορο και δυνατο το μηνυμα του!
    25. Εγω, ο φοβος και τ' ονειρο
    Καπως ετσι δεν ξαναγεννιομαστε καθε πρωι; Εμεις, παρεα με τα ονειρα μας αλλα και το φοβο αν θα τα καταφερουμε;

    Συγχαρητηρια σε ολους τους συμμετεχοντες και καλη επιτυχια!
    Καλα Χριστουγεννα με αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Χριστίνα μου, με υγεία και αγάπη!
      Εύχομαι ολόψυχα όλα να πάνε καλά και σ ελίγους μήνες να είσαι ακόμα πιο χαρούμενη κι ευτυχισμένη! ☺
      Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ για το Συμπόσιο !
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  13. Πω πω πω! Πάλι μαζεύτηκαν αριστουργήματα για τα ματάκια μας! Συγχαρητήρια Αριστέα μου για το υπέροχο Συμπόσιο σου που τόσο όμορφα διοργάνωσες! Επίσης πολλά μπράβο σε όλους για τις δημιουργίες τους τις τόσο έξοχες!
    3 βαθμούς λοιπόν στο υπέροχο 16 ''Σώσε τον κόσμο,αγάπα''
    2 βαθμοί στο 17 ''Τίμησε τη ζωή''
    1 βαθμό στο 13 ''Συνεύρεση''
    1 βαθμό στο 22 ''Η ώρα που γεννιέται η ζωή''
    1 βαθμό στο 25 ''Εγώ ο φόβος και τ' όνειρο''
    Όλα με άγγιξαν στην καρδιά και τα λάτρεψα.
    Ξεχώρισα και τόσα άλλα ακόμα, μα δεν με αφήνουν να τα ψηφίσω κι αυτά.
    Πολλά φιλιά και καλά Χριστούγεννα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαίρη μου!
      Με υγεία πάνω απ' όλα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολογία σου αλλά και για τη στήριξή σου στο Συμπόσιο!
      Πολλά ζεστά φιλιά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  14. Δεν ήξερα ποιο να διαλέξω...μπορεί να ξεχώρισα για τις ανάγκες της βαθμολογίας 5, αλλά αυτό δε λέει κάτι.
    Συγχαρητήρια σε όλους για τις υπέροχες δημιουργίες που με δυσκόλεψαν τόσο!
    Αριστέα μου, συγχαρητήρια και σε σένα...αν δεν ήσουν εσύ δε θα είχαν γεννηθεί ίσως ποτέ όλες αυτές οι εμπνεύσεις!
    Λοιπόν, διάβασα, παιδεύτηκα και δίνω:
    3 βαθμούς στο 4 Να μη χαθώ..
    2 βαθμούς στο 12 Περσεφόνη
    κι από ένα βαθμό στα:
    6. Παράξενη πόλη
    11. Σαν φοίνικας
    13. Συνεύρεση

    Καλά Χριστούγεννα σε όλους με αγάπη και μπόλικη χαρά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου πόσο χαίρομαι όταν δυσκολεύεστε!
      Σε ευχαριστώ ολόψυχα που είσαι πάντα, μα πάντα εδώ, σε όλα! ☺
      Χρόνια πολλά και καλά εύχομαι, με υγεία αγάπη και γαλήνη μάτια μου!
      Ελπίζω να πέρασες όμορφα και κυρίως ζεστά! ☺
      Πολλά γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα γλυκό μου Αριστάκι και
    τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους!!!!
    Δίνω στα γρήγορα τη βαθμολογία μου
    γιατί έχω του κόσμου τα τρεχάματα
    3 βαθμοί στο 10!
    2 βαθμοί στο 1!
    1 βαθμός στα 6, 11 και 12!
    Δεν επεκτείνομαι άλλο ένα θέλω να πω μόνο:
    Ήταν όλα μοναδικά!!!!
    Τα συγχαρητήρια μου στην αγαπημένη μας
    οικοδέσποινα!!!!!

    Καλά Χριστούγεννα με Αγάπη Αδερφοσύνη και χαρά!!!!
    Σας φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ελένη μου!
      Με υγεία σε σένα και στους δικούς σου ανθρώπους εύχομαι!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου που είσαι πάντα εδώ, για τη βαθμολογία σου, για τις ευχές σου, για την αγάπη σου!
      Πολλά ζεστά φιλιά μάτια μου!♥

      Διαγραφή
  16. Καλούμαστε τώρα να βαθμολογήσουμε το καλύτερο???
    Και ποιο είναι το καλύτερο???
    Επανέρχομαι...
    Μέχρι τότε, ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, με ΑΓΑΠΗ, ΥΓΕΙΑ και ΑΙΣΙΟΔΟΞΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φυσικά εννοώ πως όλα είναι υπέροχα γι' αυτό και δεν μπορώ να διαλέξω!!!

      Διαγραφή
    2. Χρόνια πολλά και καλά Ζωή μου!
      Με υγεία πάνω απ' όλα!
      Πολλά φιλιά!♥

      Διαγραφή

  17. *./ * \ .*
    .*♫*.
    , • ‘*♥* ‘ • ,
    ‘*• ♫♫♫•*’
    ‘ *, • ‘ ♫ ‘ • ,* ‘
    ‘ * • ♫ *♥* ♫• * ‘
    * , MerryXmas’ • , *


    Καλά Χριστούγεννα να χεις μπουκλί μου!!! Πέρασα να αφήσω ευχούλες καρδιάς!! Καλή ξεκούραση να χεις και να περάσετε πολύ πολύ όμορφα και γιορτινά με την οικογένειά σου!! Φιλάκια ολόγλυκα!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαρλέν μου!
      Με υγεία πάνω απ' όλα, αγάπη και γαλήνη!
      Ελπίζω να πέρασες όμορφα και ζεστά!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  18. Αριστέα μου, όσο πάει και αριστεύει το συμπόσιο κι άντε να δω πώς θα κάνουμε ζάφτι τόσες αξιόλογες δημιουργίες. Αυτά που με κέρδισαν με την πρώτη ανάγνωση και που πολύ ανυπομονώ να δω ποιος/ποια τα έγραψε:
    5.Ωδή στην αντισύλληψη (3 βαθμοί): ρέει γάργαρος κι ευρηματικός ο στίχος του, αν ήμουν συνθέτης θα το έκανα τραγούδι, απλά-υπέροχο!!!
    11.Σαν Φοίνικας…(2 βαθμοί): γι αυτόν το μικρούλη σπόρο χαράς που φύτεψε ο/η δημιουργός του
    Κι από ένα βαθμό στα:
    13.Συνεύρεση (γιατί με παρέσυρε γλυκά ο λόγος και οι εικόνες του)
    16.Σώσε τον κόσμο, αγάπα (απ' τον τίτλο ως τον επίλογο, ταυτίστηκα απόλυτα)
    23. Γέννα αντί Γεέννης (πολύ ψαγμένο και με μια νέα λέξη που -προσωπικά- δεν την ήξερα και κάθε νέα λέξη που μαθαίνουμε είναι κι ένα μικρό δώρο)

    Αριστέα μου νομίζω πως επιβεβαιώνονται τα λόγια σου. Άσχετα με την κατάταξη, σημασία έχει ότι αυτό το συμπόσιο εμπλουτίζεται με το χρόνο, ωριμάζει και γίνεται όλο και πιο μεστό και πολύτιμο.
    Θησαυροί στο "κελάρι" σου Αριστάκι μου!
    Ολόψυχα εύχομαι Χρόνια Πολλά σε όλους τους φίλους!
    Και ευχές για το συμπόσιο ε; Να αξιωθεί να ζήσει πολλές επετείους στο μέλλον ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό, χρόνια πολλά, με υγεία, αγάπη, γαλήνη και όλα τα καλά του θεού εύχομαι!
      Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ μάτια μου, με την αγάπη σου, την πένα σου, την αγάπη σου στο Συμπόσιο!
      Τα λόγια σου με συγκίνησαν, αλήθεια! Δεν είναι ιδέα μου ότι όσο πάει γίνεται όλο και καλύτερο ε; Τι καλά!!!
      Ελπίζω να πέρασες όμορφα!
      Πολλά γλυκά φιλιά♥

      Διαγραφή
  19. Ευχαριστώ ολόψυχα τους φίλους και φίλες που πέρασαν και είτε βαθμολόγησαν είτε ευχήθηκαν!
    Δεν έχω πάρει ανάσα οπότε σας εύχομαι εδώ καλά να περάσετε, με αγάπη, γαλήνη και ζεστασιά!
    Χρόνια πολλά και καλά!

    Η σκέψη μας και οι ευχές μας θα πρέπει να είναι στις μοναχικές ψυχές, σε όλους εκείνους που τα φετινά Χριστούγεννα θα περάσουν σαν μια οποιαδήποτε άλλη μέρα!

    Σας φιλώ και σας αγαπώ!
    @

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *θα τα περάσουν! ( αν δεν μου φύγει λάθος δεν μου έρχεται καλά!!! ☺)

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρα!
    Ξεχωριστό το επετειακό"Συμπόσιο",Αριστέα μου!
    "Τυπικά και μόνο",όπως λες και εσύ,δίνω τις ψήφους μου:
    3 στο 23.Λέει αλήθειες μες στο κλίμα των ημερών!
    2 στο 25.Απλά...με εκφράζει!
    Και οι άσοι μου πάνε στα 7,17,21.
    Χρόνια Πολλά!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά μικρό μου κι από δω! ☺
      Με υγεία πάνω απ' όλα και μια δουλειά εύχομαι!
      Σε ευχαριστώ πολύ που γίνεσαι κι εσύ πια κομμάτι του Συμποσίου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  21. Πέρασα μια ματια στα γρήγορα ..σημερα (ειχαμε γιορτή) και μερικα μου εκανα κλικ.. θα ξαναπερασω αυριο για να τα ξαναδιαβασω με την ησυχια μου..Αριστακι μου να περασεις ομορφα αυτες τις γιορτινες μερες με τους αγαπημενους σου.. κοντα... και ας σκεφτουμε και τον συνάθρωπο διπλα μας ... Χρονια πολλα μικρή μου με περισσοτερη αγαπη..!!! φιλώ σε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ρουλίτσα μου γλυκιά!
      Με υγεία και αγάπη μάτια μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά ! ♥

      Διαγραφή
  22. Αριστεάκι μου, θα έρθω κάποια άλλη στιγμή για να διαβάσω..προς το παρόν να ευχηθώ καλές γιορτές με υγεία και πολλά χαμόγελα! και αγάπη!! :) φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ευάκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Αντεύχομαι γλυκά και σε περιμένω! :))
      Ελπίζω να πέρασες όμορφα!
      Πολλά φιλιά κοριτσάρα μου! ♥

      Διαγραφή
  23. Βαθμοί 3 στο 13
    Βαθμοί 2 στο 25
    Βαθμοί (ένας) στο 5 , στο 11 , στο 16

    Καλή συνέχεια... και καλά να περνάτε...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Τάσο μου για τη βαθμολογία σου! Σου ευχήθηκα στο προηγούμενο σχόλιο, οπότε εδώ θα πω...καλή συνέχεια και καλή Πρωτοχρονιά :)

      Διαγραφή
  24. 3 βαθμούς στο Νο 1 / «Μητέρα». Και στις τρεις αναγνώσεις το ξεχώρισα. «Μητέρα δεν μπορώ, σε φοβάμαι, σ’ αγαπώ, δε σε θέλω…» και «… Να φύγω από κοντά σου μητέρα, απόδραση στου νου μου τη σφαίρα, που όπου κι αν πήγα μακριά σου, χτικιό και ανάγκη η σκιά σου, μητέρα δεν μπορώ μες στη μήτρα σου να ζω. Γέννησέ με!» …
    2 βαθμούς στο Νο 17 / «Τίμησε τη ζωή». Σαν ύμνο προς την ουσία της ζωής. Έτσι το είδα. Έτσι και το απόλαυσα! Δίχως να προσπαθήσω να φανταστώ το τέρμα, το απόλαυσα! Σαν μια αιώνια ερωμένη της ζωής. Μπράβο!!!
    1 βαθμό στο Νο 11 / «Σαν Φοίνικας». Αυτό πάλι, σαν ωδή στον έρωτα είναι!!! «…Ανάσανα… Γιγάντωσα…».
    1 βαθμό στο Νο 16 / «Σώσε τον κόσμο, αγάπα». Ξεκίνα ν’ αλλάξεις τον κόσμο και το πρώτο βήμα ας είναι η αλλαγή του «εγώ» σου. Και όταν απλώνεις το χέρι πρόσεξε το λάθος που κάνεις : «Μα όταν σου απλώνουν το χέρι δεν αγκαλιάζεις, απλώνεις το δικό σου και ζητάς». Πρόσεξε το λάθος που κάνεις.
    1 βαθμό στο Νο 19 / «Ψυχή δεν έχει το κενό». Μια αναφορά στη σημερινή πραγματικότητα. Η κατακλείδα ειδικά : «…είναι που στη διαδρομή χάσαμε την Ψυχή. Μα το κενό επαναστάτες δε γεννάει. Κι αυτή είναι η αλήθεια που πονάει!»
    Ξεχώρισα αρκετά ακόμη που θα μπορούσα να δώσω βαθμούς αν είχα και να σχολιάσω. Όπως το Νο 8 / «Μια θεσούλα» : Γροθιά στο στομάχι, το Νο 7 / «Νοητικές χορδές», μη ζητάς τίποτα πίσω, κράτα μονάχα τα καλά και προχώρα. κ.αλ.
    Συγνώμη για το «σεντόνι» :(
    Χρόνια πολλά και καλή Πρωτοχρονιά σε όλο τον κόσμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την πάλι!
      Ζωή μου, σε ευχαριστώ πολύ για την αξιολόγησή σου, για το αναλυτικό σχόλιο, που είσαι εδώ για το Συμπόσιο !!!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Χρόνια πολλά και πάλι, και καλή Πρωτοχρονιά εύχομαι!
      Πολλά ζεστά φιλιά!♥

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα Αριστέα μου και χρόνια πολλά με αγάπη και υγεία για όλο τον κόσμο.
    Πέρασα πολλές φορές και διάβασα τα ποιήματα των συμμετεχόντων. Πραγματικά είναι εξαιρετικά.
    Θα ήθελα να δώσω:
    3 βαθμούς στο #9, Σαν το παιδί της θάλασσας
    2 βαθμούς στο #23, Γέννα αντί Γεένης
    1 βαθμό στο #1 Μητέρα..., #13 Συνεύρεση και #7 Νοητικές χορδές.
    Συγχαρητήρια για την υπέροχη διοργάνωση και ευχαριστώ θερμά κι εγώ για τη φιλοξενία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Σταυρούλα μου!
      Με υγεία πάνω απ' όλα!
      Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολογία σου !
      Να'σαι καλά μάτια μου.
      Φιλάκια πολλά και καλή Πρωτοχρονιά εύχομαι! ♥

      Διαγραφή
  26. Ηρθε η ώρα μου να ψηφισω...μα μετα απο δυο επαναληψεις αναγνωσης παλι δεν ξερω τι να κανω.. ας όψεται ο κανόνας!!
    Το 3 μου θα παει στο # 1 Μητερα .. γιατι μου έχει λειψει απο τα 16 μου..και με συγκισε αφανταστα.
    Το 2 μου θα παει στο #13 Συνεύρεση για τις τόσες εικονες που μου προσεφερε διαβαζοντα το.
    Το 1 μου θα παει #16 Σώστε τον κόσμο.. για το νοημα του και για τον τιτλο του.!! μακαρι να μπορουσαμε !!
    Το επομενο 1 μου θα παει στο # 17 Τιμησε την ζωή!! πανεμορφο..!!
    και Το τελευταιο 1 μου θα παει στο# 19 Ψυχή δεν εχει το κενό..!!
    Αφηνω με λύπη μου απ εξω το 4.. το..9 το 23.. το 22..το 23 και η λιστα θα συνεχιζοταν Αριστακι μου δεν θελω να σε ταλαιπωρώ...
    Ενα μεγαλό μπραβω και για αυτο στου το παιδι που το γεννησες και εχει μεγαλωσει με ομορφιες γυρω του..!!
    Να είσαι καλα ματια μου καλη συνέχεια στο μεγαλωμα του..!! τις ευχες τις αφησαμε τωρα αφηνουμε φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Ρουλίτσα μου!
      Με υγεία και αγάπη μάτια μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολογία σου αλλά και για τη στήριξή σου στο Συμπόσιο! Είσαι πάντα εδώ κι αυτό το εκτιμώ αφάνταστα !☺
      Φιλάκια καρδιάς!
      (πάρε με στο τηλέφωνο ♫ ♪ ♫ ☺)

      Διαγραφή
  27. Ότι πιο καλυτερο να διαβαζεις ομορφες ποιητικες δημιουργιες αυτες τις αγιες μερες
    Η δικη μου αξιολογηση (χωρις σχολια) είναι η ακολουθη:

    3 βαθμους στο 9 (σαν το παιδι της θαλασσας)
    2 βαθμους στο 18 (αποτοκοι αλικοι στιχοι)
    1 βαθμους στο 10 (χαικου ημερολογιο)
    1 βαθμους στο 2 (ελπιδας χαραμα)
    1 βαθμο στο 24 (φως)

    Χρονια πολλα και καλα σε ολους

    Και στην οικοδεσποινα
    Frédéric Chopin - Nocturne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βέλβετ!
      Χρόνια πολλά και καλά!
      Με υγεία, αγάπη και γαλήνη!
      Χαίρομαι που βρήκες κι εσύ καλή την ιδέα μου να έχουμε ποίηση τις μέρες των γιορτών! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ που ήσουν εδώ μαζί μας σε τούτο το ταξίδι αλλά και για την αξιολόγησή σου!
      Καλή Πρωτοχρονιά :))

      υγ: το κομμάτι το αγαπώ! :)

      Διαγραφή
  28. Καλησπέρα σ' όλη τη γιορτινή παρέα και στους επιμένοντες... ποιητικά!
    Το δώρο που μας κάνει η Αριστέα μας κάθε τόσο, βάζοντάς μας σ' αυτή τη διαδικασία να γράφουμε, να διαβάζουμε, να απολαμβάνουμε.. είναι από τα ομορφότερα δώρα!
    Και αυτό το δώρο το προσφέρει καταθέτοντας πολλή φαιά ουσία και προσωπικό κόπο, αλλά ταυτόχρονα με πολύ κέφι και μεράκι!

    Διαβάζοντας λοιπόν τις συμμετοχές, ξεχώρισα και "ψηφίζω" τα κάτωθι:
    3 βαθμοί στο: 13 (Συνεύρεση)
    Εμπνευσμένες οι εικόνες, πρωτοτυπία στο "χτίσιμο" του ποιήματος και κάτι μυστηριώδες στο νόημά του...

    2 βαθμοί στο: 22 (Η ώρα που γεννιέται η ζωή)
    Για τους μικρούς Χριστούς...

    Από ένα βαθμό στα:
    12 (Περσεφόνη) που παλεύει να αναστήσει έρωτες στου Άδη την κλίνη (κι ας έχει μοναχά μονόκλινα στον Κάτω Κόσμο)

    23 (Γέννα αντί Γεέννης)
    Γιατί μάθαμε και κάτι. Και βέβαια μου άρεσε η διαλογική μορφή του

    και 8 (Μια θεσούλα)
    Γιατί έχει νεύρο, τσαντίλα αυθόρμητη και ανεπιτήδευτη.

    Καλές γιορτές σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά αρχηγέ!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια, για την αξιολόγησή σου που είσαι τέλος εδώ κομμάτι αυτού του Συμποσίου, χωρίς απουσία ως τώρα!
      Να'σαι καλά, καλή Πρωτοχρονιά και μια ακόμα πιο υπέροχη χρονιά εύχομαι! :)

      Διαγραφή
  29. Χρόνια πολλά σε όλους!

    3 στο 25. Εγώ, ο φόβος και το όνιερο.
    2 στο 19. Ψυχή δεν έχει το κενό.
    1 στο 13. Συνεύρεση.
    1 στο 3. Το δώρο μου.
    1 στο 1. Μητέρα

    Ήμουνα λιτή αυτή τη φορα γιατί γλάφω απο το κινητό...

    Καλή επιτυχία σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου, σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου!
      Και μην μου στενοχωριέσαι. Ξέρω πόσο δύσκολο είναι από το κινητό μάτια!
      Καλή Πρωτοχρονιά εύχομαι! ♥

      Διαγραφή
  30. Καλησπέρα Αριστέα, Χρόνια Πολλά!
    Δυσκολεύομαι! Πολύ δυσκολεύομαι!!
    Θα επανέλθω μόλις μπορέσω να καταλήξω σε (μόνο) πέντε 😕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα σε όλους και Χρονια πολλά.

    Είναι εξαιρετικο το Συμπόσιο και αυτή την φορά...
    Τα ποιήματα που με κέρδισαν ήταν αρκετά.

    3 βαθμούς στο 1 (Μητέρα)
    2 βαθμους στο 22 (Η ώρα που γεννιέται η ζωή)
    και απο 1 βαθμό βάζω στο 13 (Συνεύρεση), 24 (Φως) και στο 8 (Θεσούλα). Ενα ακόμη εύγε σε σένα για την δι-οργάνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μάκη!
      Με υγεία, αγάπη και πέραση στο θηλυκό πληθυσμό θα σου ευχηθώ εγώ ☺
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς που είσαι πάντα εδώ για το Συμπόσιο!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  33. Χρόνια Πολλά σε όλους!
    Προχωρώ απευθείας στην καθιερωμένη αναγκαστική επιλογή χωρίς πολλά σχόλια αυτή την φορά, διότι η κατάστασή μου δεν επιτρέπει πολλά πολλά, αλλά πρέπει τώρα για να μην ξεχαστώ.

    3 βαθμοί στο 19 "Ψυχή δεν έχει το κενό" - Κάτι θα ξέρει ο δημιουργός του.
    2 βαθμοί στο 25 "Εγώ, ο φόβος και το όνειρο" - Ο φόβος δεν επιτρέπει να κάνουμε πραγματικότητα κάποια όνειρα.
    1 βαθμό στα παρακάτω:
    12 "Περσεφόνη"
    8 "Θεσούλα"
    1 "Μητέρα"

    Σε ευχαριστούμε για όλα Αριστέα μου κι εύχομαι καλή συνέχεια σε ό,τι δημιουργικό κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά Γλεύκη μου κι από δω!
      Και περαστικά σου :)
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά και καλή Πρωτοχρονιά εύχομαι! ♥

      Διαγραφή
  34. Χρονια πολλα χρονια καλα και ολες μου τις ευχες στο συμποσιο να τα εκατό στήσει !!!!
    Δυστυχώς πολλες οι υποχρεώσεις προβληματικό το lap top εύχομαι π Αη Βασιλης να ειναι ευηκοος τι άλλο να πω !!!!!!
    Λοιπον απίστευτες και παλι οι συμμετοχες μας συγχαρητήρια Αριστεα μου σε όλους τους γεννητορες και σε σενα παντα !!!
    3 βαθμούς στο 16
    2 βαθμούς στο 10
    1 βαθμό στ 23
    1 βαθμό στο 11
    1 βαθμό στο 1
    Σας φιλω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την αξιολόγησή σου και τις ευχές σου Κάτια μου! Αντεύχομαι γλυκά!
      Εύχομαι επίσης ο Αγιος να σου φέρει νέο εργαλείο!
      Καλή Πρωτοχρονιά να έχεις μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  35. Καλημέρα Αριστάκι μου,
    ελπίζω πως μιας και κλείνουμε τον χρόνο με τόση έμπνευση να ζηλέψει και ο νέος και να μας χαρίσει δημιουργικότητα ώστε και την νέα χρονιά οι μούσες να είναι στο πλευρό μας! Μετά από πολύ σκέψη, γιατί ξεκίνησα χθες να διαβάζω, δίνω:
    3 βαθμούς στο 20. Ο ποιητής των ποιητών
    2 βαθμούς στο 22. Η ώρα που γεννιέται η ζωή
    1 βαθμό στο 7.Νοητικές χορδές
    1 βαθμό στο 4.Να μη χαθώ...
    1 βαθμό στο 2.Ελπίδας χάραμα
    Μακάρι να μπορούσα να ψηφίσω και περισσότερα, συγχαρητήρια σε όλους για τις εξαιρετικές συμμετοχές. Ευχαριστούμε δημιουργικό κορίτσι για την φιλοξενία σου. Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρινάκι μου!
      Χρόνια πολλά και καλά μάτια μου!
      Σε ευχαριστώ για τις πολύ όμορφες ευχές και που είσαι εδώ για το Συμπόσιο!
      Μιλ μερσί και για τη βαθμολόγησή σου!
      Φιλάκια πολλά και καλή Πρωτοχρονιά κοριτσάρα ! ♥

      Διαγραφή
  36. Ήρθα να ψηφίσω εγκαίρως (ας κάνω και κάτι εγκαίρως δλδ)
    Μου άρεσαν πάρα πολύ και οι επιλογές τών εικόνων που συνόδευαν τα ποιήματα. Χρόνια πολλά και καλά με υγεία για όλους!
    3 βαθμοί στο 10
    2 βαθμοί στο 3
    1 βαθμοί στο 1
    1 βαθμοί στο 4
    1 βαθμοί στο 19

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά Πετρούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τη βαθμολόγησή σου! Να'σαι καλά !
      Πολλά φιλιά και καλή Πρωτοχρονιά ♥

      Διαγραφή
  37. Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους με υγεία!!! Αριστάκι μου εύχομαι να πέρασες πολύ πολύ όμορφα με οικογένεια και φίλους και να ξεκουράστηκες κιόλας!!
    Χόρτασα διαβάζοντας ωραίες εμπνεύσεις!! Συγκινήθηκα, γέλασα!! Μπράβο σε όλους τους δημιουργούς!! Αφήνω αρκετά που μου άρεσαν εκτός..

    3 βαθμούς στο 1.Μητέρα...
    2 βαθμούς στο 5.Ωδή στην αντισύλληψη
    1 βαθμό στο 6.Παράξενη Πόλη
    1 βαθμό στο 11.Σαν Φοίνικας…
    1 βαθμό στο 25. Εγώ, ο φόβος και τ' όνειρο

    Καλή επιτυχία και πάλι σε όλους κι ένα τεράστιο μπράβο και σε εσένα μπουκλί μου!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαρλέν μου!
      Με υγεία αγάπη και γαλήνη μάτια μου :)
      Σε ευχαριστώ πολύ για την αξιολόγηση σου μάτια μου!
      Δυστυχώς δεν έχω προλάβει να ξεκουραστώ ... Από το Σάββατο όμως προβλέπεται! :)
      Φιλάκια πολλά και καλή Πρωτοχρονιά ♥

      Διαγραφή
  38. Πρωτα δυο ευχες για την πυργοδεσποινα...την αρχοντισσα!Γερη και φωτεινη! Να αντεχει να παλευει για οτι εκεινη,αγαπα! Φωτεινη και ποιητρια του κοσμου της !Και εμεις απο διπλα να χαιρομαστε το φως και τα καλουδια της!Καλοταξιδη η νεα της χρονια..ενδιαφερουσα σε οτι φερει.....!
    Λοιπον επαναλαμβανω το ονομα μου,Γεωργια Ελευθεριαδου γιατι δεν γνωριζω να διορθωσω την ονομασια του λογαριασμου μου (!!)....και ψηφιζω
    1. Το χαικου ημερολογιο-βαθμοι 3.
    2. Σαν φοινικας-βαθμοι 2.
    3.Μητερα-βαθμο 1
    4.Να μην χαθω-βαθμος1
    5.Ψυχη δεν εχει το κενο-βαθμος1
    6.Αχ Βιολετα-βαθμος1
    Αξιοι ολοι σας...και παντα ''ποιητες ''! Σας ευχαριστω!
    Καλη επιτυχια σε ολους.....και καλη χρονια σας ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία από τη χαρά σου που πρώτη φορά συμμετέχεις βαθμολόγησες ένα παραπάνω.
      Καλείσαι στις 4 συμμετοχές που έδωσες άσο να επιλέξεις μόνο τις 3 ( ή να αποκλείσεις μία)

      Σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου εδώ και τη βαθμολόγησή σου!
      Ελπίζω να το δεις εγκαίρως! ( ως τότε δεν υπολογίζω τη βαθμολογία)

      Χρόνια πολλά και καλά!

      Διαγραφή
    2. Λυπαμαι πολυ ,θα το ξανα προσπαθησω!! Μα για ονομα πια με το χαλι μου!!Σε ευχαριστω πολυ!!

      Διαγραφή
  39. Λοιπον ως Γεωργια Ελευθεριαδου ψηφιζω
    1. Χαικου ημερολογιο- 3 βαθμοι
    2. Σαν φοινικας -2 βαθμοι
    3. Μητερα - 1 βαθμο
    4. Να μην χαθω -1 βαθμο
    5. Ψυχη δεν εχει το κενο -1 βαθμο

    Ελπιζω να τα εκανα σωστα..να μην σε κουραζω!!Αν δεν σου κανει κοπο....ενημερωσε με.....ευχαριστω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου σε ευχαριστώ πολύ που μπήκες στον κόπο και ξαναήρθες!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την πρώτη σου φορά σε αξιολόγηση στο Συμπόσιο και σε καλωσορίζω και στο μπλογκ!
      Καλή Πρωτοχρονιά εύχομαι !
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  40. Τι λαθος εχω.....δεν εντοπιζω κατι......σε κουρασα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένα λάθος... σε έψαχνα χτες στο google+ για αυτό είδες διάφορα σχόλιά μου!
      (Αναρωτιέμαι γιατί ο μπλόγκερ δεν σε άφησε να επιλέξεις τον google+ λογαριασμό σου...)

      Διαγραφή
  41. Καλησπέρα και χρόνια Πολλά!
    3 βαθμούς στη συμμετοχή #24 Φως
    2 βαθμούς στη συμμετοχή # 6 Παράξενη πόλη
    1 βαθμό στα #2 #14 και #15

    Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά κοριτσάρα μου!
      Με υγεία αγάπη και γαλήνη !
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολόγησή σου!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  42. Καλησπέρα κι από μένα! Είναι από τις φορές που όσο προχωρούσα στην ανάγνωση, άλλαζα γνώμη! Και τα 25 μοναδικά!
    Τελικά κατέληξα στα εξής:
    21.Σώπασε...3 βαθμοί, γιατί το θυμόμουν ήδη από την πρώτη ανάγνωση, γιατί μας θυμίζει ότι το δικό μας εορταστικό κλίμα ενίοτε πατάει στην εκμετάλλευση των άλλων.
    16.Σώσε τον κόσμο, αγάπα. 2 βαθμοί, για το εύστοχο μήνυμα κι ας μη μπορούμε ν' αλλάξουμε τον κόσμο.
    6. Παράξενη πόλη. 1 βαθμός, γιατί μου άρεσε η ζωντανή περιγραφή της πόλης και οι ονειροπόλοι ποιητές.
    8. Μια θεσούλα. 1 βαθμός, γιατί αντικατοπτρίζει τη μιζέρια και τη μετριότητά μας
    22. Η ώρα που γεννιέται η ζωή. 1 βαθμός, γιατί το θαύμα της ζωής πάντα με συγκινεί.
    Ιδιαίτερη μνεία θέλω να κάνω στο 1 που προσέγγισε το θέμα της μητέρας από μια σκληρή αλλά υπαρκτή πλευρά που σπάνια αγγίζουν οι ποιητές, στο 13 για την "ποιητικότητά" του, στο 25 αλλά και στα μικρά ποιήματα με το χριστουγεννιάτικο πνεύμα και στο ερωτικό 9!
    Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Σοφία μου!
      Υγεία, αγάπη και γαλήνη εύχομαι ολόψυχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ και στηρίζεις Συμπόσιο!
      Μιλ μερσί και για την αναλυτική σου αξιολόγηση. Λατρεύω κι απολαμβάνω αυτά τα μεγάλα σχόλια :)
      Πολλά φιλιά και καλή Πρωτοχρονιά μάτια μου! ♥

      Διαγραφή
  43. Λοιπόν, ξανάρχομαι, αποφασισμένη πια να κατασταλάξω (ακόμα ζορίζομαι πολύ να ξέρεις!)
    Και δίνω :
    -3 βαθμούς στο 13 (Συνεύρεση) Γιατί μόνο σε ένα γνήσιο Ποίημα μπορούν "Λευκά να γίνονται ξάφνου τα κράσπεδα των ηφαιστείων"
    -2 βαθμούς στο 16 (Σώσε τον κόσμο, αγάπα) Γιατί ταυτίστηκα τόσο πολύ, που αναρωτήθηκα αν ο/η δημιουργός διάβαζε την ψυχή μου ("Και η αγάπη δεν έχει αντάλλαγμα, παρά την ίδια την αγάπη".)
    Από 1 βαθμό στα:
    -17 (Τίμησε τη ζωή)
    "Η ζωή ομορφαίνει
    όταν η καρδιά σου χτυπά
    στους χτύπους μιας άλλης".
    -12 (Περσεφόνη) Πόσο αριστοτεχνικά σμίγει τον Έρωτα με τον Θάνατο και γεννά ζωή!
    -25 (Εγώ ο φόβος και το όνειρο) Γι αυτό το αέναο ταξίδι του εγώ ανάμεσα στον φόβο και το όνειρο, που μας χαρακτηρίζει όλους κι ας μην το ξέρουμε...

    Τουλάχιστον 8 ακόμα συμμετοχές "διαμαρτύρονται" μέσα μου ( σατιρικά, κοινωνικές καταγγελίες, χαϊκού, ακροστοιχίδα, απ όλα είχε το περιβόλι). Αφού όμως έτσι είναι οι κανόνες...
    Και πάλι συγχαρητήρια, Αριστέα μου. Ανυπομονώ για τα αποκαλυπτήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την και πάλι!
      Αννούλα μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!
      Κατανοώ τις διαμαρτυρίες μέσα σου! Κι εγώ θα είχα πρόβλημα να βαθμολογήσω!
      Σε ευχαριστώ πολύ που ήσουν εδώ και σε αυτό το Συμπόσιο!
      Φιλάκια πολλά και καλή Πρωτοχρονιά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  44. Καλησπέρα Αριστέα μου και Χρόνια Πολλά !! Σκέφτηκα διαβάζοντας τρεις φορές όλα τα ποιήματα να μην ψηφίσω γιατί είναι τόσο πολύ ωραία όλα !!
    Μα θα ψυφίσω τυπικά και μόνο γιατί διαμαντάκια είναι όλα !! Μπράβο σε όλους μα και σε σένα καλή μου που με υπέροχο τρόπο τα περιποιείσαι !!
    Στο 21 -3
    στο 11-2
    στο1-1
    στο4 1
    στο 16 -1
    Αφήνω πολλά που μου αρέσουν ..
    Πολλά φιλιά και καλή Χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Μαρία μου!
      Με υγεία πάνω απ' όλα!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τη βαθμολόγησή σου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια καρδιάς!


      Και καλή Πρωτοχρονιά εύχομαι :))

      Διαγραφή
  45. Αριστέα μου χρόνια πολλά!
    Επιτέλους βρήκα χρόνο να τα διαβάσω όλα αν και με δυσκόλεψε αρκετά η βαθμολογία γιατί είναι όλα υπέροχα, δίνω λοιπόν
    Στο 9 "Σαν το παιδί της θάλασσας" 3 βαθμούς
    Στο 22 "Η ώρα που γεννιέται η ζωή" 2 βαθμούς
    και από 1 βαθμό
    στο 17 "Τίμησε τη ζωή"
    στο 1 "Μητέρα" και
    στο 12 "Περσεφόνη"

    Φιλιά και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου χρόνια πολλά και καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου αλλά και για τη βαθμολογία σου!
      Πολλά φιλιά και καλή Πρωτοχρονιά εύχομαι ♥

      Διαγραφή
  46. Πάντα μα πάντα τελευταία;;; πάντα όμως!! χε χε χε
    Τουλάχιστον πρόλαβα και διάβασα!! μπήκα μέσα στις λέξεις και ένιωσα πράγματα!! με κάποια ποιήματα ταυτίστηκα κιόλας! καλό αυτό για τους ποιητές!!!
    Λοιπόν όμως για να προλάβω την ώρα, ώρα να ψηφίσω! αν και για να πω την αλήθεια κάποια αναγκαστικά τα άφησα απέξω...
    Πάμε:
    3 βαθμούς στη 5 συμμετοχή "Ωδή στην αντισύλληψη"!
    2 βαθμούς στη 23 συμμετοχή "Γέννα αντί Γεέννης"!
    1 βαθμό στη 2 συμμετοχή "Ελπίδας χάραμα"!
    1 βαθμό στη 6 συμμετοχή "παράξενη πόλη"!
    1 βαθμό στη 16 συμμετοχή "Σώσε το κόσμο, αγάπα"!

    Τα φιλιά μου Αριστάκο μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, δεν το πιστεύω! Νόμιζα ότι δεν θα τα καταφέρεις να ψηφίσεις τελικά! αχαχαχαχα! Όλα στο τσακ! Τι να σε κάνουμε....μικρομάνα!
      Χρόνια πολλά και καλά Ελενάκι μου γλυκό!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ που πρόλαβες και ψήφισες!
      Φιλάκια πολλά και καλή Πρωτοχρονιά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  47. Η ψηφοφορία έκλεισε!
    Ευχαριστώ θερμά όλους όσοι μπήκαν στον κόπο, διάβασαν κι αξιολόγησαν 25 υπέροχες συμμετοχές!
    Πολλά φιλιά σε όλους!
    Τα λέμε αύριο στη λήξη :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή