Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

Τη ψυχή μου ακούμπησα....(Παίζοντας με τις λέξεις #10 )


Ήταν απόβροχο θυμάμαι εκείνη την ημέρα
Τη μέρα που σαν νύχτα την ένιωθες
Λες και ο κόσμος που ξέρουμε έφθανε 
Στην έσχατη ώρα του
Μα κανείς μας δεν δυσφόρησε 
Για την υγρασία και τις αστραπές 
Που σποραδικά συνέχιζαν 
Να σκίζουν τον ουρανό
Κρύωνα πολύ θυμάμαι
Μα σαν γητευτής ήρθες 
Κι απάλυνες τους φόβους μου 
Με έκλεισες με τρυφερότητα
Στην άλκιμη δύναμή των χεριών σου
Κι ασφάλεια ένιωσα
Γεμάτο νιότη ήταν το κορμί σου
Και μύριζε άνοιξη 
Κοιτούσα γύρω μου σαστισμένη
Το θεό μήπως δω με τα μάτια μου
Που παραφύλαγε θαρρείς 
Κάπου ήσυχα
Στις συστάδες των θάμνων 
Για χάρη μου
Γλυκό φιλί μου έδωσες
Κι έδιωξες τα σύννεφα
Η φασαρία του ανέμου 
Και τα αστραπόβροντα
Σαν μελωδία έφθαναν ως εμάς
Και συνόδευαν τα βαλς μας
Στην αίθουσα του θρόνου
Μήνυμα μου έστελνε η αγκαλιά σου
Πώς σαν παιδί θα με φροντίζεις στο εξής
Κι εγώ ακούμπησα 
Δειλά τη ψυχή μου στις παλάμες σου
Θαρρείς πως γαλήνεψα για πάντα

🔰

Ήταν απόβροχο θυμάμαι εκείνη τη μέρα 
Όταν άνοιξες την πόρτα
Και χάθηκες
Τα ποδοβολητά του φευγιού σου 
Τη ψυχή μου χάραξαν βαθιά
Δεν ήταν αλεξίσφαιρη 
Ούτε προετοιμασμένη
Να αντέξει την κακοκαιρία της θλίψης 
Και την υπερβολή του πόνου
από το ξενύχιασμα της ζωής μου
Η υποθερμία του άδειου σπιτιού
Με πέθαινε
Μα εγώ δεν τύλιξα με σάβανο τη ζωή
Δεν παραιτήθηκα
Δεν έγραψα σπαραξικάρδια 
Ραβασάκια στο θεό
Δεν ζήτησα λύτρωση 
Από την τρικυμία
Στάθηκα στο κατάρτι
Ορθόστητα
Και πάλεψα με όλα τα στοιχειά 
Χτυπήθηκα στα ίσια
Κι όταν κουράστηκε η ταραχή 
Να με χτυπάει
Κάποια στιγμή ξαστέρωσε 
Σε απάνεμο λιμάνι βγήκα
Και άπλωσα στον ήλιο τις πληγές μου
Με τόλμη τότε τη ψυχή μου στις παλάμες μου
Μέσα ακούμπησα 
Και θαρρώ πως γαλήνεψα

@



Είναι κάτι φορές που θες να χαρείς, μα τα γεγονότα δεν σε αφήνουν.
Έτσι η χαρά της διάκρισης πέρασε και δεν με ακούμπησε.
Αυτή ήταν η πρώτη από τις δύο συμμετοχές μου στο 
Παίζοντας με τις λέξεις #10 
που ακούραστα και με αγάπη περισσή διοργανώνει η 
Μεμαρία μας στο mytripsonblog,
παίρνοντας τη σκυτάλη του Παιχνιδιού από τη Φλώρα και 
το ΤEXNIS STORIES.
Ευχαριστώ πολύ όσους το ξεχώρισαν είτε ψηφίζοντάς το, είτε 
με τα υπέροχα λόγια τους.

Γράφτηκε με μια ανάσα, βασίστηκε σε πραγματικά γεγονότα,
και νομίζω ότι σκαρφάλωσε ψηλά στην καρδιά μου, για πάντα.
Χωρίς τη λέξη απόβροχο, που επέλεξε η Ελένη μας για το 10ο Παιχνίδι,
ποτέ δεν θα είχα διηγηθεί την ιστορία μου.

Σε άλλη περίπτωση, θα έκανα χιούμορ 
(να είστε σίγουροι ότι θα αυτοσαρκαζόμουν).
Σήμερα, μετά από όσα πέρασα, επί τρεις, πολύ δύσκολες, μέρες,
το αφιερώνω, με αμέριστη αγάπη,
σε έναν δικό μου άνθρωπο, που βιώνει μια απώλεια.
Ορθόστητα να σταθεί και να παλέψει...
Κάποια στιγμή, στον ήλιο θα βγάλει τις πληγές,
θα τις στεγνώσει,
και όλοι μαζί θα χαμογελάσουμε ξανά !

Σας φιλώ
@ριστέα


υγ: Το 14ο Συμπόσιο 
έχει ήδη αρχίσει να δέχεται εξαιρετικές συμμετοχές.

60 σχόλια:

  1. Ακούμπησες την ψυχή μας πάντως.
    Επέλεξα και τις 2 συμμετοχές σου.
    Εύχομαι δύναμη για την απώλειά σας.
    Καλημέρα Αριστούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου , είχες ανοίξει το χορό κι είχα χαρεί πολύ ! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου!

      Διαγραφή
  2. Αριστέα μου, φάνηκε ότι το ποίημά σου ήταν πραγματική κατάθεση ψυχής, και ήταν πολύ ωραίο, παρ'όλο που δεν ήταν στις πρώτες μου επιλογές (γενικά τείνω να επιλέγω πεζά, αλλά το Βίο και την πολιτεία της Λιλίκας Ψημένου το ξεχώρισα, οπότε την πήρες έτσι κι αλλιώς την ψήφο εμπιστοσύνης μου). Εύχομαι και σε άλλες επιτυχίες και, κυρίως, να έχεις δύναμη και ενέργεια και να συνεχίσεις να "μολύνεις" το μπλογκοσύμπαν με αυτές!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τον ξεχώρισα, εννοούσα, πώς το έφαγα το ν το τελικό;

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ Πίπη μου για το όμορφο σχόλιό σου: Οι επιτυχίες μάτια μου δεν έχουν καμία ουσία. Το τι θα καταφέρεις να γράψεις είναι αυτό που μετράει σε τούτα τα δρώμενα. Επειδή είδα το σχόλιό σου στης Μαρίας, έχω διακριθεί ξανά στο παρελθόν, αλλά πίστεψέ με, δεν το χαίρομαι όσο πίστευα και περίμενα ποτέ. Δεν μου λέει κάτι η πρωτιά. Και μετά απ' όσα πρόσφατα περάσαμε, πραγματικά επιτυχία είναι η υγεία η δική σου και των ανθρώπων που αγαπάς, το μαζί και η αγάπη!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
    3. Ωραία! Γράφαμε ταυτοχρόνως!
      Εγώ να δεις λάθη που κάνω όταν πληκτρολογώ....

      Διαγραφή
  3. Και τη δική μου ψυχή ακουμπησες Αριστεα μου!!! Το ξεχώρισα, το αγάπησα, το βαθμολόγησα...
    Μπράβο κορίτσι μου, συγχαρητήρια για την συμμετοχή και την πρωτιά σου!!!
    Φιλιά, καλή Κυριακή!!! 😘💝💝💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρινάκι μου γλυκό!
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  4. Ήταν πολύ όμορφη η συμμετοχή σου Αριστέα μου. Μας άγγιξε όλους. Συγχαρητήρια για την πρωτιά!
    Εύχομαι το καλύτερο για τις δυσκολίες που περνάτε, καλή δύναμη κούκλα μου. Λυπάμαι πολύ για την απώλεια σας!!!! Ότι χρειαστείς είμαστε εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα μαρίνα μου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  5. Δεν ξέρω, αλλά όταν διάβασα την συμμετοχή σου πρώτη πρώτη με συγκλόνισε, κατάλαβα πως είναι βιωματική και είχα αποφασίσει χωρίς να διαβάσω τις υπόλοιπες συμμετοχές ότι σε αυτή θα πάει το 3άρι μου. Άφησα να περάσει μία μέρα για να διαβάσω τις υπόλοιπες συμμετοχές που πραγματικά ήταν πάρα πολύ καλές, αλλά δεν κατάφεραν να μου αλλάξουν γνώμη για το 3άρι μου.
    Πάντα τέτοιες εμπνεύσεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα δει το σχόλιό σου Ελένη μου και με είχες συγκινήσει. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια !
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  6. Δεν πέρασα καν από τη Μαρία, αυτόν τον καιρό ο νους μου είναι αλλού και το ξέρεις.
    Συγχαρητήρια για την διάκριση αν και δεν μπορείς, ούτε μπορούμε να την σατυρίσουμε όσο θα θέλαμε. Οι σκέψεις μου είναι σε αυτόν τον δικό σου άνθρωπο και στο δικό του απόβροχο.
    Να τον κάνεις μια μεγάλη αγκαλιά και να του δώσεις ένα φιλί παραπάνω, από εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο είσαι απόλυτα δικαιολογημένος. Δεν χρειάζονται απολογίες μεταξύ φίλων!
      Πάντα μπορεί να συμβαίνει κάτι στη ζωή μας πιο σημαντικό, αν ο άλλος είναι παρεξηγιάρης έχει θέματα!
      Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι πάντα δίπλα μου!
      Την αγάπη μου και τη δική μου σκέψη για όσα περνάς ♥

      Διαγραφή
  7. Δυνατή συμμετοχή, με άγγιξε. Κατάλαβα πως ήταν βιωματική - γιατί μόνο όταν έχεις ζήσει κάτι τέτοιο μπορείς να το μεταφέρεις έτσι... Συγχαρητήρια για τη διάκρισή σου.
    Λυπάμαι για την απώλειά σας, δύναμη να έχετε και κουράγιο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  8. Μια τρανταχτή απόδειξη πως όταν κανείς ανοίγει την καρδιά του, καταφέρνει ν' αγγίξει, να συγκινήσει και να μεταδώσει αυτό που κρατάει βαθιά μέσα του!
    Αυτό μετέδωσες Αριστέα μου, γι αυτό και ήρθες
    πρώτη!
    Κουράγιο σ' αυτούς που περνούν δύσκολα...

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα με συγκινείς μαγισσούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια καρδιάς ♥

      Διαγραφή
  9. Αριστάκι μου σ' ευχαριστώ
    και θαυμάζω το ανθρώπινο
    ύψος σου!!!!
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια
    και καλή δυναμη στα αναπάντεχα
    που η ζωή μας φέρνει
    Ζω κι εγώ μια πολύ δύσκολη φάση
    μετά από ένα ατύχημα που είχε η μαμά μου
    Δύσκολη η χρονιά φέτος.....

    Σε φιλώ και σ' αγαπώ πολύ πολύ ♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου περαστικά να είναι όλα με τη μαμά σου!
      Αν εσύ θαυμάζεις εμένα τι να πω εγώ για σένα!
      Σε ευχαριστώ ολόψυχα για όλα!
      ♥♥♥

      Διαγραφή
  10. Τα δάκρυά σου αγκαλιάζω με αγάπη
    και τα δυο σου μάτια φιλώ.
    Εύχομαι ο άνεμος της αγάπης μας
    να στεγνώνει με σεβασμό της γραμμές της οδύνης.
    Ο Θεός να σας δίνει δύναμη στις δύσκολες στιγμές σας Αριστέα μου.

    ΥΓ Και τίποτα να μην έλεγες θαρρώ, η γραφή σου όλα τα μαρτύρησε.
    Σ'αγαπώ, να προσέχεις ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα και ζεστά λόγια Σταυρούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Να'σαι πάντα καλά μάτια μου!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  11. Να είμαστε ανοιχτοί και να αφήνουμε τους ανθρώπους να μας βοηθούν. Κι όταν μας προδίδουν, να πονάμε και, τέλος, να πιστεύουμε στον εαυτό μας και να προχωράμε! Υπέροχο μήνυμα, Αριστέα!
    Μετά την κακοκαιρία της θλίψης, βγαίνει το ουράνιο τόξο της αγάπης. Της αγάπης που παίρνουμε, που δίνουμε. Της αγάπης που γιατρεύει.

    Ας περάσει αυτή η φουρτούνα μες στην αγάπη...
    Φιλιά αφήνω. ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι και το μήνυμα που θέλω από τότε να περνάω Αλεξάνδρα μου: όλα μπορούμε να αντέξουμε και με σύμμαχο το χρόνο πάντα να χαμογελάσουμε και πάλι !
      Τι όμορφη η ευχή σου! :)))
      Φιλάκια πολλά μάτια μου♥

      Διαγραφή
  12. Εσύ τώρα....και το εννοω δεν έπαιξες με τις λέξεις. Αλλά με την ίδια την ζωή. Και προφανώς κέρδισες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αριστάκι μου γλυκό, τα συναισθήματα εναλλάσσονται όπως τα χρώματα του ουρανού, κι εκεί που είναι φορτωμένος με μαύρα σύννεφα, σκάει μύτη ένας λαμπερός ήλιος και στεγνώνει όλα. Καταχάρηκα μ' αυτή σου τη διάκριση και συμμερίζομαι τη λύπη σας γι αυτή την απώλεια. Μα όλα θα ξαναγυρίσουν στους ρυθμούς τους και θα έρθουν και τα ευχάριστα, με πίστη και αγάπη όλα γίνονται.
    Την αγάπη μου και τις καλύτερες ευχές μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Μαρία μου!
      Ήδη συγκολλούμε κομμάτια, δίνουμε και παίρνουμε αγάπη και είμαστε όλοι σαν μια γροθιά!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα μάτια μου ♥
      Την αγάπη μου και τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  14. Αυτοσαρκάζεσαι συνήθως,
    γι'αυτό δεν σε κατάλαβα.
    Με το συγκεκριμένο ποίημα ξεπέρασες τον εαυτό σου,
    καλή μου φίλη!
    Δύναμη εύχομαι στον δικό σου άνθρωπο.
    "Ορθόστητα να σταθεί"..
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γιούλη μου !
      Θα μου μείνει η αμηχανία σου το Σάββατο το πρωί....
      Είσαι γλυκύτατο πλάσμα!
      Φιλάκια πολλά ομορφιά! ♥

      Διαγραφή
  15. Εύγε για την διάκριση Άιρις!
    Αλλά να μου επιτρέψεις να σταθώ αλλού και να σου πω ότι το εύχομαι με όλη μου τη δύναμη: Όλοι μαζί να χαμογελάσετε ξανά...
    Φιλί και μια αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια βδομάδα και μαι μέρα μετά σας ευχαριστώ πολύ Αρτίστα μου!
      Προσπαθούμε όσο μπορούμε!
      Πολλά γλυκά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  16. Δυνατό το γραπτό σου, Αριστέα. Το τρυφερό ξεκίνημα, ο παράδεισος, η έξοδος και ο κίνδυνος της κατάρρευσης. Μα κράτησες γερά τα γκέμια.
    Αν κι έχω πραγματευτεί σε αρκετά ποιήματα το ζήτημα, η ένταση του ωραίου κειμένου σου μού έδωσε έναυσμα για ένα ακόμα. Και σ’ ευχαριστώ γι’ αυτό.

    Ορθόστητα
    Τρυφερά μες στη μπόρα μ’ αγκάλιασες,
    ήσουν άνοιξη κι ήμουν λουλούδι,
    την ψυχή μου στα χέρια σου κράτησες,
    σε παράδεισο θείο τραγούδι.

    Το φευγιό σου σαν ήρθε απρόσμενο,
    η ψυχή μου σε έρημη χώρα,
    καραβάκι σε πούσι απόκοσμο.
    Είχε ρθει η στερνή μου η ώρα.

    Μα τους δείκτες με πείσμα σταμάτησα,
    της ζωής ξαναβρήκα το πάθος,
    το τιμόνι αντίθετα κράτησα,
    στο κατάρτι ορθόστητος βράχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από καρδιάς σε ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση φίλε Άρη! :)
      Οι τελευταίοι στίχοι δε, μπήκαν στην καρδιά μου!
      Να'σαι καλά :)

      Διαγραφή
  17. Το πόσο πολύ με κέρδισε αυτή η ιστορία, στο έχω πει με όλους τους τρόπους, με την ψήφο μου στο είπα, στο μέιλ στο είπα, στο τηλέφωνο στο είπα, τι άλλο να κάνω η κακομοίρα, για να δείξω πόσο πολύ μες στην καρδιά μου μπήκε αυτή η ιστορία, και πόσο πολύ "την ψυχή μου ακούμπησε";...!!! ❤ Φιλιά πολλά!
    Υ.Γ Μετά την καταιγίδα θα 'ρθει κι η νηνεμία τής ψυχής... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω Πετρούλα μου! Το είπες και το έδειξες με όλους τους τρόπους!
      Αν ξαναγράψω έτσι ...σφύρα μου! ☺
      Πολλά γλυκά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  18. Πάντα τα δύσκολα γεγονοτα στην ζωή μας Αριστακι μου οταν έρχονται αφήνουν μια τόση δα χαραμαδα να μπορεσει να μπει ο ήλιος να ζεστανει τις ψυχες και να να ξαναδώσει την ελπίδα...!!
    Το εγραψες και στην πολύ ομορφη ιστορία σου εκει που ακουμπανε οι ψυχες.. εκει να μενουμε !!!
    Η πρωτια σου αξιζε..!!!
    Ο ανθρωπος έχει μέσα του απιστευτη δυναμη..και ο χρονος είναι συμαχος του..!! ευχομαι δυναμη στα δύσκολα.. μικρή μου..θα τα πουμε ναι; φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ρουλίτσα μου γλυκιά!
      Από αυτές τις χαραμάδες θα πιαστούμε κι εμείς και θα προχωρήσουμε! Η ελπίδα πεθαίνει εξάλλου τελευταία!
      Σε φιλώ γλυκά! ♥

      Διαγραφή
  19. Αριστέα μου συγχαρητήρια.....! Συγκλονιστικό το ποίημά σου και κατ' επέκταση η συμμετοχή σου με άξια διάκριση. Δοσμένη με ποιητικό λόγο που πραγματικά καθηλώνει. Το απόλαυσα πραγματικά και με άγγιξε πάρα πολύ συναισθηματικά. Ευχαριστούμε ειλικρινά για αυτή την ομορφιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Γιάννη μου!
      Να'σαι καλά χαρά μου!
      Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  20. Χαμένη στον κόσμο μου σήμερα διαβάζω αυτό που σε άγγιξε εσένα και πολλούς από εμάς Αριστέα μου !!!
    Δύναμη και υπομονή στον δικό σου άνθρωπο που μετράει την απώλεια !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!
      Πολλά ζεστά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  21. Συγχαρητήρια Αρτεμάκι μου και από εδώ!
    Έσκισες για ακόμη μία φορά!
    Φιλιά πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μόνο όσα βιώνουμε μας κάνουν τελικά να γράφουμε τόσο δυνατά κείμενα.. Ήταν από τις καλύτερες σου στιγμές Αριστέα μου!
    Για την απώλειά σας δεν υπάρχουν λέξεις, μόνο κουράγιο σε όλους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά αυτό διαπιστώνω κι εγώ Κατερινιώ μου. Όταν γράφω βιωματικά του δίνω και καταλαβαίνει!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Πολλά φιλιά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  23. Ένα ποίημα είναι ωραίο, όταν μοιάζει να μην αφορά μόνο αυτόν που το έγραψε και τα γεγονότα για τα οποία το έγραψε, αλλά μοιάζει να αφορά όλους που νομίζουν ότι περιγράφει τη ζωή τους.
    Ξεπέρασες το "καθ' έκαστον" και μίλησες για το "καθ' όλου", που θα λεγε και ο Αριστοτέλης, δηλαδή...
    Αυτή η σπάνια ομορφιά υπάρχει σ' αυτό το ποίημα.
    Όλοι νομίζουν πως μιλάει γι' αυτούς!
    (θ' αρχίσουν να ψάχνουν για κρυφές κάμερες στα ραντεβουδάκια τους στο εξής)

    Είδες τι σου κάνει ένα "απόβροχο";
    Πολύ ζημιάρικο βγήκε...

    ΥΓ.: Οι όμορφες και οι άσχημες στιγμές εναλλάσσονται συνεχώς, όπως το θετικό και το αρνητικό ηλεκτρικό φορτίο.
    Έτσι διατηρείται η ισορροπία του σύμπαντος.
    Άρα -δεν μπορεί- θα ρθει κι η ξαστεριά για το δικό σου άνθρωπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ενδιαφέρουσα η άποψή σου Μαζ! Δεν το σκέφτηκα ποτέ ότι το γραφτό μου θα αφορούσε κι άλλους. Έγραψα ακριβώς αυτά που έζησα κι ένιωθα.
      Τα λόγια σου πολύ με τιμούν!
      Είδες τελικά το απόβροχο; Ωραία στιγμή για μένα ( παρά τις δυσκολίες που μου έφερε κάποτε!)
      Το υστερόγραφό σου όλα τα λεφτά λουλούδια! Σε ευχαριστώ για όλα...ειλικρινά και βαθιά! :)

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα Αριστέα μου!! Συγχαρητήρια για την δυνατή συμμετοχή σου και την διάκρισή σου στο παιχνίδι μας!! Μπορεί να μην σε πέτυχα, κι από ότι είδα ούτε την δεύτερη συμμετοχή σου αλλά σημασία έχει που δεν πέρασε απαρατήρητο το ποίημα!!
    Δεν γνωρίζω τι έχει συμβεί, αλλά εύχομαι ο χρόνος να γιάνει πληγές...
    Σε φιλώ καλό μου και πάντα με εμπνευσμένες καταθέσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρλέν μου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  25. Οι αλήθειες σου Αριστέα μου συντονίστηκαν με τις δικές μας αλήθειες κι έτσι ακούμπησες όλων μας τις ψυχές!
    Συγχαρητήρια πολλά για τη νίκη σου και σε ευχαριστώ πολύ για όλα!

    Για την απώλεια δεν έχω λόγια...δύναμη και κουράγιο εύχομαι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ για όλα, για την υπέροχη φιλοξενία μα και για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά και γλυκά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  26. Αριστέα μου, συγχαρητήρια, κι ας μην παρακολουθώ τα δρώμενα!
    Αγγίζει από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο στίχο τούτη η εξομολόγηση της ψυχής!
    Όπως λέει και ο Γαλάτης, μοιάζει να αφορά όλους το όμορφο και πηγαίο δημιούργημά σου.
    Πόσο εύστοχες αυτές οι δύο όψεις της γαλήνης...!
    Σε φιλώ γλυκά κι εύχομαι δυνατή συνέχεια στους δικούς σου και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έκανε εντύπωση η σκέψη του Γαλάτη γιατί δεν το είχα σκεφτεί έτσι Γλαύκη μου. Έγραφα για μένα!
      Χαίρομαι πολύ που σας ακούμπησε!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια μάτια μου!
      Πολλά φιλιά♥

      Διαγραφή
  27. Αριστάκι, ένα σπαρακτικό "Αχ" υπερκαλύπτει αυτά που ήθελα να σου πω για τις δημιουργίες σου...
    Φιλί γλυκό, μάτια μου! Γεμάτο με κάμποσες δόσεις δύναμης, κουράγιου και αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το αχ σαν χάδι το ένιωσα τρελοσυριανάκι μου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλί τεράστιο...♥

      Διαγραφή
  28. Πολυ χαρηκα που νικησες με αυτο το ποιημα που δειχνει πως εισαι μια αληθινη νικητρια της ζωης!
    Κουραγιο στον δικο σου ανθρωπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Με τόσες υποχρεώσεις που έχω, δεν προλαβαίνω να περάσω εγκαίρως από τα μπλογκοσπιτακια σας.
    Τώρα διάβασα τις συμμετοχές σου. Μπράβο για τη διάκριση σου, με άγγιξε πολύ το ποίημα σου. Καλή δύναμη στον άνθρωπο σου.
    Όσο για την άλλη συμμετοχή, μακάρι να την διάβαζαν όλες οι τηλεπερσόνες, αλλά και πάλι δεν θα καταλάβαιναν.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σε νιώθω! Κι εγώ μία από τα ίδια!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα μάτια μου!
      Πολλά ζεστά φιλιά ♥

      Διαγραφή