Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

47 κεριά


Γεννήθηκα το '70, 
σε μια θρυλική, πολύχρωμη και φασαριόζικη εποχή, 
πολύ μακριά από τα ελληνικά χώματα, 
που έμελλε αργότερα να λατρέψω και να ριζώσω! 
Τότε που η μουσική εξακολουθούσε να πωλείται σε βινύλιο, 
κι ο κόσμος ζούσε ακόμα σε γειτονιές, 
με χαμηλά σπιτάκια, με κεραμοσκεπές,
στολισμένα ταπεινά με βασιλικούς, αγιόκλημα και μπιγκόνιες,
αλλά ξέχειλα στις χαρές και στα γλέντια σε κάθε αφορμή,
και με ανοιχτές τις πόρτες. Ξεκλείδωτες όλη μέρα. 
Τηλεόραση δεν είχαν τα περισσότερα από αυτά. 
Ευτύχημα ήταν να είχαν ραδιόφωνο με λυχνίες.
Στα αμερικανικά charts τον Ιούνιο του '70 πρωτοστατούσαν 
οι Jackson 5, με το The Love You Save
ενώ στην Αγγλία θραύση έκανε το "In The Summertime", από τον Mungo Jerry.
Στις γειτονιές του Πύργου όπου θα συνέχιζα τη ζωή μου έξι χρόνια μετά, 
πολύ που τους ένοιαζε φυσικά ποια ήταν τα hits 
στο αμερικανικό και εγγλέζικο Billboard.
Εκείνα τα χρόνια επιτυχία είχαν, στα εμποροζωοπανηγύρια της Ηλείας,
η Φυλιώ Πυργάκη και ο Δημήτρης Ζάχος.
Τη χρονιά μου πάντως θα ηχογραφήσει το πρώτο τραγούδι της η Χάρις Αλεξίου, 
το "Όταν πίνει μια γυναίκα" που έμελλε να γίνει το μοναδικό τραγούδι 
που θα χορεύω ζεϊμπέκικο, ως σήμερα.



Η ζωή το '70 ήταν πολύ πιο απλή. Πιο ήσυχη. Λίγο πιο αθώα.
Περπατούσες. Δεν έτρεχες.
Τα αυτοκίνητα ήταν πολύ μικρά σε μέγεθος, ενώ και ο αριθμός τους 
στην πόλη μου, σε σχέση με σήμερα, ήταν μηδαμινός.
Καθώς εμένα είχε χορτάσει το παιδικό μου μάτι 
σε Cadillac, Chevrolet, Pontiac και ...λιμουζίνες,
το πρώτο σοκ όταν ήρθαμε στην Ελλάδα το έπαθα με τα αυτοκίνητα. 
Γουρλώναμε τα μάτια με την αδερφή μου, βλέποντας τους 
 τα Ladaτα Zastava, τα Fiat 126, 127128 
και τα δαχτυλοδείχναμε σαν αξιοπερίεργα, γελώντας!
Το δεύτερο σοκ ήταν η γνωριμία μου με τα πάσης φύσεως ζουζούνια, 
κυρίως τις κωλοφωτιές (αργότερα έμαθα να τις λέω πιο σικ, πυγολαμπίδες), 
τ' αλογάκια της Παναγίας, τις σφήκες, τα κουνούπια!
Το τρίτο σοκ ήταν όταν διαπιστώσαμε ότι μπορούσαμε να κυκλοφορούμε 
χωρίς φόβο, και να παίζουμε στις αυλές και στις αλάνες 
με τα γειτονόπουλα όλη μέρα.
Σαφώς κι έφταιγε το γεγονός ότι είχα έρθει από την πόλη των γκάνγκστερς 
κι είχα μάθει στο φόβο και στην καχυποψία.
Οι μαθήτριες στο σχολείο φορούσαν ακόμα τις μπλε ποδιές τους,
με τ' άσπρα γιακαδάκια και τη λευκή κορδέλα στα μαλλιά,
και η ελληνική παιδεία χαρακτηριζόταν ακόμα από την 
καθαρεύουσα και το πολυτονικό!
Όλες οι μεγάλες αλλαγές με βρήκαν καθ'οδόν....
Με την είσοδο μου στο δημοτικό καθιερώνεται στο σχολείο η δημοτική
(Νεοελληνική, επίσημα),
με την έξοδό μου από το δημοτικό καταργείται το πολυτονικό.
ΠΑΣΟΚ στη εξουσία, δέσμες, κατάργηση της σχολικής ποδιάς, 
κατάργηση των εξετάσεων από βαθμίδα σε βαθμίδα, 
αλλά και στο τέλος της σχολικής χρονιάς στο γυμνάσιο.
Στην πρώτη γυμνασίου είμαι το πρώτο κορίτσι που θα φορέσει παντελόνι
στο σχολείο προκαλώντας σκάνδαλο εκείνο τον καιρό,
ενώ και στα επόμενα χρόνια τολμώ να κρύβω ένα μολύβι 
και μια λαδί σκιά ματιών στην τσέπη μου, για να βάφομαι
κρυφά από τη μαμά στο σχολείο... έστω κι ανεπαίσθητα! 
Πιο πολύ για την ιδέα!
Οι πρώτες ανασφάλειες της εφηβείας, αρχίζουν και γεννούν τ'αυγά τους!



Πρώτος έρωτας το '84-85, μια εποχή που και το φιλί ακόμα θεωρούνταν 
σχεδόν αμαρτία!
Όλα τόσο αθώα, τόσο αγνά, πασπαλισμένα με τη μαγεία της επιλεκτικής μνήμης
 που θέλει να θυμάται αυτή την εποχή σαν τα χρόνια της αθωότητας,
μαγικά, ρομαντικά!
Εποχές, στιγμές, καταστάσεις που δεν θα γνωρίσουν ποτέ οι νεότερες γενιές.
Αυτές οι γενιές που μεγαλώνουν με την trush-t.v. τα σόσιαλ μίντια
και τις σφαγές των haters σε αυτά,
 και με τα τάμπλετς και τα σμαρτόφωνα να γίνονται προέκταση του χεριού τους.

🎀 

Νιώθω ευλογημένη που πρόλαβα τον κόσμο αλλιώς,
που μεγάλωσα με όρια και κανόνες, με αρχές, με το ρολόι στο χέρι, 
για να είμαι στο σπίτι πριν τις 9! 
Δεν θα είχαν εξάλλου τόση αξία εκείνα τα κρυφά ραντεβουδάκια,
αν δεν υπήρχε στη μέση το ρίσκο! ☺
Από την άλλη, ήταν και δύσκολα πολύ τα χρόνια εκείνα
τα παιδικά, τα εφηβικά , τα μετεφηβικά, 
χωρίς πολλές ανέσεις κι εξυπηρετήσεις.
Έπρεπε να προσφέρεις στο σπίτι και στην οικογένεια,
να κουραστείς, να περπατήσεις, (γιατί δεν είχαν κι όλοι αυτοκίνητο)
να μελετήσεις χωρίς φροντιστήρια, αν ήθελες να προκόψεις στη ζωή σου.
Προσωπικά εγώ έτσι μεγάλωσα, έτσι τα καταγράφω.



Είδα στο χρόνια που κύλησαν κυβερνήσεις να ανεβοκατεβαίνουν στην εξουσία 

το πολιτικό σκηνικό να αλλάζει χρώματα στην ουσία, όχι πολιτική,
έζησα σκάνδαλα, επιτροπές, πορείες, δημοψήφισμα (!) 
είδα τη λέξη "αλλαγή" να χρησιμοποιείται πάμπολλες φορές
καταχρηστικά και να βιάζεται,
το μέλλον να ντύνεται με χρώματα ζοφερά.
Έζησα άνθιση, κορύφωση, είδα και την πτώση...
-Σίγουρα στα οικονομικά μου!

💐
Ερωτεύτηκα, με ερωτεύτηκαν, 
αγάπησα βαθιά κι αληθινά και για πάντα, μία φορά στη ζωή μου,
μα επέλεξα τη μη εξάρτηση και τη μοναχικότητα
💐

Κατάλαβα μεγαλώνοντας ότι είσαι οι επιλογές σου
κι αυτές τις επιλογές πρέπει να τις υποστηρίζεις.
Να παίρνεις τα ρίσκα σου. Να αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου.
Να μην προσδοκάς, για να μην απογοητεύεσαι.

Έμαθα ότι δεν υπάρχουν αμιγώς καλοί ή κακοί άνθρωποι.

Υπάρχουν άνθρωποι που ταιριάζουν με τα χνότα σου
κι άνθρωποι που δεν σου κάνουν, ή δεν τους κάνεις.
Η ζωή είναι πολύ μικρή για να τα έχεις καλά με όλους.
Το πιο σωστό είναι να τα έχεις καλά με σένα. 
Να τακιμιάζεις με την πάρτη σου. Να τα βρίσκεις!
Να μην σε βαριέσαι!
Γιατί αν εσύ βαριέσαι και νιώθεις ανία και πλήξη κι έχεις ανάγκη
τους άλλους για να γεμίσεις τη ζωή σου, τότε πώς γίνεται να
σε αντέχουν οι άλλοι δίπλα τους;

Έμαθα ακόμα ότι είναι σημαντικό να έχεις λίγους ανθρώπους στη ζωή σου,

που να τους θεωρείς οικογένεια, ακόμα κι αν δεν σας συνδέουν δεσμοί αίματος. 
Ακόμα κι αν δεν επικοινωνείς κάθε μέρα μαζί τους.
Είναι αυτοί που σε μια δύσκολη στιγμή σου θα σου κρατήσουν το χέρι.
Θα σου τρίψουν απαλά την πλάτη, ακόμα κι αν δεν πουν λέξη.
Είναι αυτοί που θα πανηγυρίσουν περισσότερο κι από σένα στη χαρά σου.
Όταν τους βρεις κράτα τους. Είναι το τυχερό σου!
Δώσε τους χώρο. Μην τους κυνηγάς. Μην τους πνίγεις.
Η ζωή χωρίς ελευθερία δεν αξίζει!

Έμαθα πολλά και για την ελευθερία.

Κι αυτή επιλογή είναι. Δύσκολη. 
Απαιτεί μαγκιά. Ψυχικές αντοχές.
Κόψιμο με το μαχαίρι όλων των εξαρτήσεων.
Μία εξάρτηση και αμέσως χάνεις μεγάλο μέρος της ελευθερίας σου.
Στο δρόμο είμαι και δοκιμάζομαι....
Μαθαίνω.



Και τώρα, χρόνια 47 μετά, ακόμα μαθήτρια είμαι!
Χωρίς μπλε ποδιά με λευκό γιακαδάκι, 
πάντα όμως με τα ρίσκα μου και τις δοκιμές μου, και χωρίς την ανάγκη πια 
εκείνης της πράσινης σκιάς στην τσέπη για να ομορφαίνω.
Η μεγαλύτερη μάχη στα χρόνια αυτά ήταν με τις ανασφάλειες.
Γεμάτος ο κόσμος. Γεμάτη κι εγώ. 
Χρειάστηκε να μάθω να αποδέχομαι.
Να αγαπώ τις ατέλειες-δικές μου και του κόσμου. Να τις χαϊδεύω.
Να παρατηρώ πώς νιώθω, χωρίς να κατηγορώ.
Ούτε τους άλλους, ούτε εμένα.
Να νιώθω όμορφα κι ευλογημένη με όσα έχω,
να συμφιλιώνομαι με τις φθορές του χρόνου.
Να μην με αγγίζουν τα λόγια των άλλων, να μην με επηρεάζει 
καμία κριτική αρνητική ή θετική (γιατί και τα θετικά σχόλια ζημιά κάνουν!)
Αλλού είναι η ζωή και η ουσία της!

💮

Και τώρα, διαβαίνοντας τα χρόνια της κλιμακτηρίου,
(μιας πρόωρης κλιμακτηρίου, αλλά τι να κάνουμε; 
Κάποια πράγματα είναι όπως το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού σου:
Δεν είναι στο χέρι σου! ☺)
που θα περίμενε κανείς μια κατάθλιψη
μια κάποια μελαγχολία τουλάχιστον,
εγώ νιώθω ότι ζω το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου:
την μπλε περίοδο!
Εκείνο το μπλε της θάλασσας, το καθαρό, το ήσυχο,
 που σε κάνει να γαληνεύεις.
Που πλατζουρίζεις ανέμελα και δεν θες να τελειώσει η μέρα.
Νοιάζομαι για τους άλλους, όπως πάντα, ίσως και περισσότερο, 
σε υγιή όμως πλαίσια,
μα κυρίως νοιάζομαι για μένα!
Με νταντεύω και με καλομαθαίνω σε κάθε ευκαιρία.
Με ταΐζω διαρκώς ψυχική τροφή, πράγματα που μου είχαν λείψει,
όπως το να μην κάνω τίποτα κάποιες φορές -δεν είναι δα κι έγκλημα!-
γιατί ξέρω πως τα δύσκολα μπροστά είναι.
Όχι πίσω.
Η ζωή είναι γεμάτη απώλειες.
Κι όσο μεγαλώνεις συνειδητοποιείς ότι μεγαλώνουν και οι άλλοι, 
οι δικοί σου άνθρωποι, 
και κάποια στιγμή θα έρθει η στιγμή που θα τους χάσεις.
Για αυτό και νιώθω την ανάγκη να είμαι δίπλα τους, 
να τους χορτάσω μα και να τους ξελαφρώσω, όσο μπορώ.
Σαν ελάχιστο φόρο τιμής που πριν 47 χρόνια με έφεραν στη ζωή
και που βοήθησαν στο βαθμό που μπορούσαν, στο να γίνω αυτή που είμαι.

Πέρυσι τέτοια μέρα αφιέρωνα την γενέθλια ανάρτησή μου 
στο ένα από τα δύο λατρεμένα μου ανίψια, 
που γλίτωσε, σαν από θαύμα, σε ατύχημα με τη μηχανή του.
Φέτος, θέλω να την αφιερώσω στους αγαπημένους μου γονείς,
που ακόμα αγωνίζονται και νοιάζονται για μένα,
και να τους ευχαριστήσω, για όλες εκείνες τις αρχές που μου έδωσαν,
για τα όρια μέσα στα οποία με μεγάλωσαν, και για τις στερήσεις ακόμα,
(ναι, ναι και για τις στερήσεις!!!)
γιατί με έμαθαν έτσι να εκτιμώ! 
Να νιώθω ευγνωμοσύνη.
Και δεν υπάρχει για μένα χειρότερο από το να μην αισθάνεσαι 
ευγνώμων και μόνο που αναπνέεις!

Είμαι η Αριστέα και σήμερα γιορτάζω, ήσυχα κι απλά.

Από σαματάδες χόρτασα!
[εδώ, εδώ, εδώ, κι εδώ]

εδώ δεν μπόρεσα να αντισταθώ!

🎁 
υγ: Τα κεραστικά μου την Κυριακή, 
με κλήρωση, όπως πάντα! 
📦

83 σχόλια:

  1. ♥♥♥♥ 47 και να καίνε ωρέ μπουκλάκι μου!!!! Χρόνια σου πολλά καρδούλα μου!!! Σε διάβασα, με συγκίνησες, σε χάρηκα!! Να χεις πάντα γύρω σου ανθρώπους να σε αγαπούν, να σε νοιάζονται και να σε δέχονται γι αυτό που είσαι!! Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά κι ευλογία από αυτό!!
    Να σε χαίρεται η λατρευτή σου οικογένεια που τόσο τους αγαπάς και τους προσέχεις , όπως κι εκείνοι βέβαια!!
    Τρυφερό μου καρκινάκι να απλωθούν μπροστά σου μόνο τα καλύτερα, κι αν τύχουν οι όποιες αναποδιές, να χεις δίπλα σου ένα βλέμμα, έναν ώμο να κουρνιάσεις και να πάρεις δυνάμεις!!
    Χρόνια σου πολλά και καλά πάνω από όλα και γλυκά κι αγαπησιάρικα και δημιουργικά!! Σε φιλώ με αγάπη Αριστάκι μου!! Happy birthday princess!!!! ♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρλέν μου για τις υπέροχες ευχές σου! Θα θυμάμαι τα λόγια σου και θα παίρνω δυνάμεις στα δύσκολα!
      Πολλά γλυκά φιλιά! :))

      Διαγραφή
  2. Εισβάλω γοητευμένος με την λεπτομερή απαρίθμηση των 47 σου χρόνων, Αριστέα, και θέλω να σου (ξανά)ευχηθώ Χρόνια Πολλά και καλά όπως τα περασμένα κι ακόμη καλύτερα!

    Διάβασα τη ζωή σου και ομολογώ πως είσαι τυχερή αφού έμαθες να βαδίζεις έτσι όπως αποφάσισες.«Η ευτυχία δεν έρχεται... την ευτυχία την φτιάχνεις...»

    Πάντα να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τις θερμές σου ευχές Στράτο μου!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Καλό μήνα να έχεις ! :)

      Διαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλά!!!ευχομαι πρώτα από όλα να έχεις υγεία για να μπορείς να κυνηγήσεις όλα σου τα όνειρα...και έπειτα, ευτυχία, αγάπη και όμορφες στιγμές στη ζωή σου!
    happy birthday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Λίτσα μου!
      Πολλά, γλυκά φιλιά και καλό μήνα :)))

      Διαγραφή
  4. Yπέροχο κείμενο αναπόλησης και νοσταλγίας.
    Άνοιξες την ψυχή σου κι άγγιξες τη δική μας!

    Είσαι τυχερή για τα βιώματά σου που άφησαν τόσο όμορφα χνάρια στα χρόνια σου τα παιδικά, τα εφηβικά και σ' εκείνα της νιότης.
    Είσαι ευλογημένη που σμίλεψες την προσωπικότητά σου με ό,τι σημαντικότερο από τις αρχές, τις αξίες και τις εμπειρίες σου.

    Να χαίρεσαι τους λατρεμένους σου γονείς, να είστε καλά, να περνάτε όμορφα και αγαπημένα!

    Πολύχρονη, πολύτιμη Αριστέα της (blog-o-)γειτονιάς μας και της καρδιάς μας!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσα μου με συγκίνησαν πολύ τα λόγια σου!
      Να'σαι πάντα καλά βρε ψυχή!
      Πολλά, δροσερά φιλιά :))

      Διαγραφή
  5. Tι ωραίο!!!....
    Χειροκροτώ και φεύγω. Συγκινήθηκα πολύ.
    Τα υπόλοιπα τηλεφωνικώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξέχασα να σου πω το τραγουδάκι στα Κινέζικα. Μα δεν είμαι ξενέρωτη; Αριστάκι μου να σε χαιρόμαστε και από εδώ! :)
    Εύχομαι να έχεις ότι επιθυμεί η ψυχή σου και πάνω απ' όλα υγεία! Όλα τα καλά, γιατί σου αξίζουν.
    Το κείμενο σου ήταν απίθανο. Γιατί δεν είχε μόνο θύμισες και προσωπικές εξομολογήσεις, αλλά και μηνύματα. Πόσο εσύ; Ακόμα και στα γενέθλια σου, να δώσεις θέλεις.
    Και του χρόνου Αριστάκι μου! :)
    Φιλάκια πολλά και εορταστικά! 🎉🎁🎈

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Αλήθεια είχα και μηνύματα; Δεν το κάνω επί τούτου! Μου ξεφεύγουν Μαρινάκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Πολλά φιλιά μάτια μου :))

      Διαγραφή
  7. Αγαπημένη μου Αριστέα,
    Μπορώ με πλήρη επίγνωση να υπερηφανευτώ πως είσαι πραγματική φίλη και ας μην έχουμε (ακόμη) συναντηθεί από κοντά, η σχέση μας είναι ετών και έχει αποδείξει πως είναι ουσίας, εμπιστοσύνης, αμοιβαίας εκτίμησης και Αγάπης! 💐
    Εύχομαι η ζωή να συνεχίσει να σου μαθαίνει, να σου δίνει πολύ ενέργεια, υγεία και χαρά!
    Χρόνια πολλά πολλά ακόμα! 🎂
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! 💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγισσούλα μου, με έλιωσε με τα λόγια σου!!!
      Πόσο πολύ θα ήθελα να συναντηθούμε μια μέρα!!!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές σου αλλά κυρίως γιατί με νιώθεις πραγματική φίλη σου!!!
      Πολλά, δροσερά φιλιά :)))

      Διαγραφή
  8. Αριστέα μου, τι απολαυστική ανάρτηση είναι αυτή;
    Τη διάβασα σιγά σιγά για να κάνω εικόνες όλες τις σκέψεις σου.
    Να σου πω κάτι, που μάλλον στο έχω ξαναπεί;
    "Να μην προσδοκάς, για να μην απογοητεύεσαι." αυτό το έμαθα από σένα και κάθε φορά που προσδοκώ κάτι θυμάμαι τα λόγια σου και προλαβαίνω την απογοήτευση.
    Να σε χάιρεται η οικογένειά σου, να σε χαίρεσαι κι εσύ γιατί και μόνη σου ξέρεις να ζεις τη ζωή σου, να είσαι πάντα δημιουργική και να σε χαιρόμαστε κι εμείς οι διαδικτυακοί/bloggers Φίλοι σου. Σε ευχαριστούμε που υπάρχεις στην blogογειτονιά και μαθαίνουμε ένα σωρό πρράγματα από σένα.
    Χρόνια Πολλά αγαπημένη μου!🌹💝🎉
    Την 💕 αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Χαίρομαι που πήρες αυτό που ήθελες από μένα Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Πολλά φιλάκια μάτια μου :))

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλαααά! Να είσαι γερή και δυνατή, συνειδητοποιημένη και γαλήνια όπως τώρα.. Σε φιλώ με αγάπη!!

    ΥΓ: Καλά τέτοια γενέθλια ανάρτηση με ιστορική αναδρομή.. μόνο εσύ!! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα! Αμ πώς! Με κοινότυπα θα την έβγαζα;
      Κατερινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  10. χρόνια πολλά και καλά,
    είσαι ωραίος άνθρωπος,Αριστέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγκινήθηκα... γέλασα (τι το ήθελες αυτό , το "μεγάλο δάχτυλο του ποδιού που δεν είναι στο χέρι σου??!!!)... δάκρυσα και είσαι η αιτία! Είσαι μια ομορφιά μέσα-έξω και μακάρι να παραμείνεις έτσι για πάντα.
    Να σε νταντεύεις και σε καλομαθαίνεις σε κάθε ευκαιρία, να σε ηρεμείς, να σε νοιάζεσαι αλλά και να νοιάζεσαι για τους άλλους, να γελάς δυνατά και συνέχεια μέχρι δακρύων, να χαίρεσαι σαν παιδί όλα όσα αγαπάς, να ονειρεύεσαι, να γαληνεύεις!
    Χρόνια πολλά, Πριγκηπέσσα της καρδιάς μας, εξίσου όμορφα, δημιουργικά, τρυφερά, ευλογημένα, με υγεία, μαγεία, σοφία, ηρεμία ψυχής και αμέτρητες ευτυχισμένες και ανέμελες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με το δάχτυλο να πω ότι δεν είναι δικό μου! (κλεμμένο!!! αχαχαχα! Αλλά πετυχημένο ε;)
      Μαριάννα μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα υπέροχα λόγια σου!
      Να'σαι καλά μάτια μου !
      Πολλά πολλά φιλιά!!! :)

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Αριστάκι μου
    Με συγκίνησες μου έφερες στο νου
    δικές μου ευτυχισμένες στιγμές
    Τι πανέμορφη αφιέρωση στους γονείς έκανες
    Να είσαι πάντα γερή και να απολαμβάνεις την
    "μπλε" περίοδο της ζωής σου κι όλες τις ομορφιές
    που τόσο καλά ξέρεις να μαζεύεις στην καρδιά σου!!!!!


    Σε φιλώ πολύ γλυκά ♥♥♥ Σ.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, τώρα που έχω και εικόνα σου και γνωρίζω το γλυκό σου χαμόγελο διαβάζω τα λόγια σου και σε σκέφτομαι!
      Είσαι υπέροχη.... Πολλά φιλιά φιλενάδα μου γλυκιά! :))

      Διαγραφή
  13. Μπουκλωτό μου, να τα εκατοστήσεις και μην ξεχνάς πως η ζωή είναι ωραία, για να τη γεμίζουμε γκρίνια, μουρμούρα και χίλιες ανοησίες!
    Να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή με όσους γουστάρεις και σε γουστάρουν!
    Να κάνεις πάντα αυτό που λέει η ψυχή σου και λογαριασμό μόνο σε σένα! Η ζωή είναι δική σου!
    Πολύ γλυκό αφιέρωμα σε μια εποχή που μεγαλώσαμε με όσα ήταν εντελώς απαραίτητα (τα πολλά συνήθως βλάπτουν), ώστε να είμαστε αυτοί που είμαστε σήμερα. Βίοι λίγο παράλληλοι έτσι όπως τα διάβαζα!
    Φιλιά πολλά και χάρηκα ιδιαίτερα το σημερινό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψιτ, 37 είπαμε;;;
      Μπα για παραπάνω δεν πάει...;-)

      Διαγραφή
    2. ε; Ψιτ! 47 και να καίνε! Αλλά δεν νιώθω 47! Νιώθω 42! Καλά δεν είναι;
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Γλαύκη μου για τις υπέροχες ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  14. Αριστέα μου,
    Καθώς διάβαζα την ανάρτηση ένιωθα ότι σε έβλεπα!
    Μικρή σε ξένη χώρα,μικρή εδώ,έφηβη στη μικρή μας πόλη,στο συγκεκριμένο σχολείο,ώσπου έφθασα στο τώρα!
    Σε μια Αριστέα που ο λόγος της ο γραπτός μοιάζει με προφορικό!
    Αγγίζει την καρδιά μου!Τόσο ζεστός,τόσο αληθινός!
    Χρόνια Πολλά,αγαπημένη μου φίλη!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έψαχνα τον Νικ τον Γκραβενίτη
    μαζί να το γιορτάσουμε, τον έβαλα στο σπίτι.
    Του Νικολάκη μια μπλουζιά, θα βάλω εδώ να παίζει
    να σου γλυκαίνει τη καρδιά, να γίνει πετιμέζι.
    Την έπαιξε παλιότερα στο Ρόδον, στην Αθήνα
    παρέα με τον αείμνηστο, τον Τζον τον Τσιπολίνα.

    Δεν πιστεύω να στάθηκες μόνο στον Νικ τον Γκραβενίτη;
    Αυτός νομίζεις πως θα σου ευχηθεί να ζήσεις σαν τον Ψηλορείτη;
    Εμείς σε ξέρουμε και σου 'χουμε αγάπη.
    Αυτός ένα τραγούδι θα πει, τι άλλο περιμένεις να σου κάμει;

    Του στίχου τη μαστοριά μπορεί να μη τη φτάνω,
    μα για σένα στο σακούλι πολλές ευχές θα βάνω.
    Λάμψη να έχουν τα δικά σου χρόνια
    και τη ζεστασιά τους να σου τη δίνουν αιώνια.
    Γέλιο να μη ξεχάσεις τι σημαίνει
    κι η ομορφιά στη ζωή σου να δίνει και να παίρνει.

    https://www.youtube.com/watch?v=mrVPPdeg2Ys&feature=share

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να ζήσεις ξαστεριά μου. Να 'χεις πάντα αγκαλιά ένα ουράνιο τόξο να χρωματίζει τις μέρες σου 💕🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα γλυκό μου καρκινάκι!!!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  17. Τώρα που το διάβασα ολόκληρο μου ήρθε η επιθυμία να φορέσω πετραχήλι και να σου διαβάσω ευχή.
    Τι εξομολόγηση εκ βαθέων ήταν αυτή; Από τα παιδικά σου χρόνια, πέρασες στην εφηβεία, στην ωριμότητα, στο σήμερα.
    Τα μάθαμε όλα; Ή του χρόνου θα μας πεις κι άλλα. Να έχουμε αγωνία ή μπα;

    Σίγουρα ο καθένας μας είναι οι επιλογές του. Και αν αυτές δεν αρέσουν σε όλους, δεν σκάμε, δεν γεννηθήκαμε για να παριστάνουμε το ζυμάρι στα χέρια μαθητευόμενων μαγείρων, ή το χαλί στην είσοδο δημόσιας υπηρεσίας που το πατάει όποιος θέλει να μπει και να εξυπηρετηθεί.
    Το θέμα δεν είναι να μην κάνουμε λάθη αλλά να μαθαίνουμε από αυτά. Και σίγουρα όχι για να καταντήσουμε σπασμένο παιχνίδι στα χέρια άλλων.

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ – ΚΑΛΑ – ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ
    ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ

    Ακυβέρνητος
    Για τους φίλους Πέτρος Κ.
    Για τους πολύ φίλους σκέτο Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε και σκέφτομαι τι θα γράψω του χρόνου πρώτα ο θεός! Με έχω εξαντλήσει!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα ακυβέρνητε (υπέροχε) άνθρωπε!!!

      Διαγραφή
  18. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ, ΧΙΛΙΟΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΓΑΠΗΜΕΝΗ!!!
    Δεν ξέρω τι λέει το δάχτυλο του ποδιού σου, αλλά στην ηλικία της ψυχής είσαι μια αιώνια νεανίδα που αναβλύζεις φρεσκάδα, αισιοδοξία, όρεξη για ζωή και δημιουργία. Να 'σαι γερή εσύ κι οι αγαπημένοι σου, να 'μαστε όλοι καλά και να συνεχίζουμε. Πολλά πολλά φιλιά, κοριτσάκι!

    ΥΓ. Σοβαρά τώρα, υπάρχουν στιγμές που δεν κάνεις τίποτα; Για πόσο δηλαδή; για πέντε λεπτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχαχα! Ναι Σοφία μου, τώρα πια υπάρχουν τέτοιες μέρες και τις απολαμβάνω! Κρατάνε και 3 ώρες !! Αμέ!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα μάτια μου!
      Πολλά, γλυκά φιλιά :)))

      Διαγραφή
  19. Αριστέα μου πολυχρονη! Είσαι μακράν η πιο ταλαντούχα, αστεία, εξυπνη και όμορφη 47αρα... μαθήτρια που έχω δει! Χαχα! Η ζωή θέλει ανθρώπους με το δικό σου πάθος και την αξιοπρέπεια.Εύχομαι υγεία πρωτίστως και όμορφες στιγμές όπως εσύ τις θέλεις.Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα!
      Να'σαι καλά Μάκη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  20. Χαρούμενα γενέθλια!!!
    Χρόνια πολλά και όμορφα και δημιουργικά σου εύχομαι!
    Να είσαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη και να χαίρεσαι τη ζωή με ανθρώπους που αγαπάς και σ' αγαπούν!
    Να σε χαιρόμαστε!
    Φιλάκι και καρδούλα!

    ΥΓ. Υπέροχο το κείμενο των γενεθλίων σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί για όλα Αρτίστα μου!!!
      Να'σαι πάντα καλά και χωρίς ζέστες! ;-)
      Κίσιζ!!! :)

      Διαγραφή
  21. Καταθεση ψυχης η γεμεθλια αναρτηση σου! Γεματη ευαισθησια, νοσταλγια κσι αληθειες! Μεσα απο αυτο το φως λσμπεις κι εισαι εσυ, η Αριστεα που αγαπαμε! Χρονια πολλα μα κυριως καλα! Κατασταλαγμενα, δημιουργικα, γεματα ομορφες στιγμες και κυριως πολλη αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Χριστίνα μου για όλα!
      Καλή λευτεριά κούκλα μου :)))

      Διαγραφή
  22. Χρόνια σου πολλά, Αριστέα μου, χρόνια δημιουργικά, χρόνια ουσιαστικά, χρόνια όπως εσύ τα επιθυμείς! Μου άρεσε πολύ η ανάρτησή σου, με έκανε να θυμηθώ τα δικά μου, και χαίρομαι για την αφιέρωσή σου, το ίδιο ακριβώς αισθάνομαι και εγώ για τους γονείς μου, να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι για πολλά χρόνια ακόμα. Φιλιά πολλά, και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 13 μέρες μετά περνώ για τις ευχαριστίες Πίπη μου!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά Αριστέα μου, χρόνια ευτυχισμένα και δημιουργικά, χρόνια όπως εσύ αγαπάς!
    Και να είμαστε καλά να μας γράψεις και για τα 100 κεράκια και να σε βοηθήσουμε κι εμείς να τα σβήσεις!
    Στα 47 δε βοηθάμε, το 'χεις άνετα!χαχα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 13 μέρες μετά περνώ για τις ευχαριστίες Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  24. Κατάφερα να περάσω από το πάρτυ γενεθλίων, λίγο πριν αλλάξει η ημέρα!!! Αριστέα μου, σου εύχομαι να τα εκατοστήσεις και να χαίρεσαι ότι αγαπάς!!!Πάντα με υγεία, αγάπη και χαρά! Και φυσικά με όμορφες δημιουργίες από τα χεράκια σου! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αριστέα μου δώδεκα και κάτι κατάφερα να μπω και να σου ευχηθώ. Τα καλύτερα σου εύχομαι καρδιά μου, χρόνια πολλά, χρόνια χαρούμενα γεμάτα χρώματα.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "Να παίρνεις τα ρίσκα σου. Να αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου.
    Να μην προσδοκάς, για να μην απογοητεύεσαι."

    Μέσα σε πέντε κουβέντες τα είπες όλα!!!!!! Μα όλα!!!
    Χρόνια σου πολλά Αριστάκο! και ναι μπορεί να επέλεξα να κάνω μια λίγο μεγάλη οικογένεια αλλά είμαι σίγουρη πως η μοναχικότητα θα μου ταίριαζε πολύ! σε καταλαβαίνω! και ξέρω πως είσαι ένας πραγματικά σπάνιος άνθρωπος!!!!!
    Να ζήσεις λοιπόν χρόνια τρελά γιομάτα ομορφιές!!!!!!
    Τα πιο γλυκά φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αριστέα μου, Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα. Σου εύχομαι υγεία, χαμόγελο και ό,τι επιθυμείς. Ταυτίστηκα μαζί σου, κοπέλα μου. Κι εγώ γεννηθείσα το 1970 είμαι και καταλαβαίνω απόλυτα τι περιγράφεις. Πώς ήταν ο κόσμος τότε, πώς κατάντησε σήμερα. Θυμάμαι να βγαίνω για παιχνίδι στο δρόμο, με τα παιδιά της γειτονιάς, και να μπαίνω σπίτι επειδή φώναζε η μάνα μου που κόντευε μεσάνυχτα! Τότε που υπήρχαν ακόμη γειτονιές, τότε που τα παιχνίδια δεν ήταν στα τάμπλετ. Μου ξύπνησες αναμνήσεις, με συγκίνησες. Χρόνια Πολλά, αστέρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μία μου!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  28. χρόνια πολλά και καλά, με υγεία
    καλο καλοκαίρι, καλές διακοπές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αριστέα χρόνια σου πολλά..
    Σου εύχομαι να είσαι υγιής και να έχεις μόνο χαρές..!!
    Έψαξα στην ανάρτηση σου για κανένα κομμάτι τούρτα με ποτήρι σαμπάνια αλλά δεν βρήκα..
    Θα το δούμε , λίγο αργότερα.. ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 13 μέρες μετά περνώ για τις ευχαριστίες Τάσο!
      Να είσαι πάντα καλά :)

      Διαγραφή
  30. Χρόνια σου Πολλά δημιουργικό μου πλάσμα!
    Να εισαι πάντα ετσι με κέφι και μπρίο. Υγεία, αγάπη και ντεκουπάζ μονο!
    χαχαχαχαχα
    Φιλι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σαράντα επτά υπέροχα κεράκια...! λουσμένα στο φως, στις ζεστές μας ευχές, στην αγάπη μας για ότι όμορφο μας χαρίζεις με την παρουσία σου, τη δράση σου, τη δημιουργία σου Αριστέα μου.
    Ολόψυχες ευχές και από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γιάννη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου :))

      Διαγραφή
  32. Αντι να σου κανουμε εμεις δωρο μας εκανες εσυ Αριστεα μου.τοσο ομορφη αναρτηση για τα γενεθλια σου μονο ως δωρο μπορω να την εκλαβω.να τα εκατοστησεις παιδι μου.και προσεχε τους ανθρωπους που αγαπας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια σου πολλά Αριστέα μου μα κυρίως περιεκτικά και αληθινά !!
    Η κατάθεση ψυχής σου των καταστάσεων της ζωής σου κάνει ακόμα πιο πολύτιμη τη μέρα των γενεθλίων σου , τόσες εμπειρίες με επιλογές των δικών σου επιθυμιών .
    Τη ΄΄μπλε΄΄ ζώνης της ζωής σου να έχεις όσα χρειάζεται η ψυχή σου για να είσαι καλά!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μπορεί να πέρασαν τα γενέθλια σου Αριστάκι μου αγαπημένο αλλά εγώ σαν καθυστερημένο πάντα...ήρθα να αφήσω τις ευχές μου και την αγάπη μου...( εμ δεν χτυπάς και καμιά πόρτα..χα..χα) να τα εκατοστήσεις αγάπη μου !!
    Ας το καλό σου βρε με συγκίνησες με ότι διάβασα εδώ!!! βιογραφικό σωστό..!!
    Μια ζωή ομορφιές μόνο να έχεις ..και πολλά πολλά χαμόγελα μικρή μου..!!!
    Καλέ; που είναι το κέρασμα; επειδή κάνεις εσύ δίαιτα να μην φάμε εμείς;..χα..χα.
    σου είπα ότι είμαι πολύ χαρούμενη που (γνωριστήκαμε;)
    Την αγάπη μου και τα φιλιά μου σου στέλνω..!!! τα υπόλοιπα.. τα πήρες με μέηλ..!! άντε γεια τώρα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους για τα υπέροχα σχόλια σας!
    θα απαντήσω σε όλους, θέλω απλά πρώτα να συγκεντρώσω τα ονόματά σας για την κλήρωση και με βοηθάει καλύτερα το να μην παρεμβάλλονται και τα δικά μου σχόλια! :))
    Θα επανέλθω!

    Την αγάπη μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αριστούλα μου τώρα είδα την ανάρτησή σου. ένας πολύ όμορφος απολογισμός.
    Μια ευχή να κάνω. Να είσαι γερή. Να έχεις την υγεία σου και όλα τα άλλα θα τα βρεις και θα τα φτιάξεις.
    Καλό μήνα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια σου πολλά Αριστέα μου έστω και αργοπορημένα! Εύχομαι κάθε ευτυχία στη ζωή σου και στιγμές μόνο χαράς!! Αχχ θα ήθελα και εγώ να ήμουν παιδί των 70ies χεχε..Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι να έχεις! Πολλά φιλούθκια ¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Οπως πάντα καθυστερημένη! Χρόνια σου πολλά, πολύχρονη και πάντα ευτυχισμένη με την καλύτερη παρέα. Την Αριστέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ερμίνα μου!
      Κι εγώ με μεγάλη καθυστέρηση απαντώ ( ένεκα της ζέστης :))
      Πολλά φιλιά !

      Διαγραφή
  40. Αγαπητή Αριστέα, χρόνια πολλά, χρόνια καλά εύχομαι.
    Το εορταστικό σου κείμενο είναι απολαυστικό, αφήνει μια γλύκα και μια πίκρα μαζί στο τέλος. Περιγράφεις έναν κόσμο που δεν υπάρχει πια παρά μόνο ως ανάμνηση, για τους ανθρώπους της γενιάς μας. Είναι κάτι σαν μυστικός κωδικός που μόνο όσοι γεννήθηκαν έως το 1980 περίπου, μπορούν να αναγνωρίσουν και να διαβούν νοερά το κατώφλι του κόσμου που περιγράφει. Όμως δεν θεωρώ πως είναι μνημόσυνο μιας εποχής, αλλά πολλά στοιχεία της θεωρώ πως θα πρέπει να είναι πυξίδα και για το μέλλον που θέλουμε να ετοιμάσουμε -στο μέτρο που μπορεί να επηρεάσει, ο καθένας από μας, τα πράγματα- για κείνους που θα ζήσουν μετά από μας. Υπήρχε, νομίζω, περισσότερη ανθρωπιά, περισσότερη απλότητα, περισσότερη ΟΥΣΙΑ στο καθετί. Η κοινωνία πιο δεμένη, πιο κοντά στην Παράδοση. Αυτά να τα δείξουμε, με τρόπο σημερινό, στους πιο νέους, τουλάχιστον να μάθουν ότι δε ζούσαμε πάντοτε "δικτυωμένοι" και με ταχύτητες μεγάλες. Αλλά νιώθω πως επαναλαμβάνω και μάλιστα ατελώς με περιττή φλυαρία αυτά που τόσο όμορφα περιέγραψες στο κείμενό σου, Αριστέα. Οπότε σταματώ εδώ.
    Χαίρομαι πολύ που ανακαλύπτω ξανά, μετά από αρκετά χρόνια, το ιστολόγιό σου, που έχει τέτοιον πλούτο σωρευμένο, μόχθο πολυετή και τόσων ξεχωριστών ανθρώπων. Χαίρομαι που γιορτάζεις τα γενέθλιά σου, καθώς έχουμε φτάσει σε ηλικία που τα σβησμένα κεριά πίσω μας πληθαίνουν, που λέει και ο Αλεξανδρινός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αγαπητή Αριστέα, χρόνια πολλά, χρόνια καλά εύχομαι.
    Το εορταστικό σου κείμενο είναι απολαυστικό, αφήνει μια γλύκα και μια πίκρα μαζί στο τέλος. Περιγράφεις έναν κόσμο που δεν υπάρχει πια παρά μόνο ως ανάμνηση, για τους ανθρώπους της γενιάς μας. Είναι κάτι σαν μυστικός κωδικός που μόνο όσοι γεννήθηκαν έως το 1980 περίπου, μπορούν να αναγνωρίσουν και να διαβούν νοερά το κατώφλι του κόσμου που περιγράφει. Όμως δεν θεωρώ πως είναι μνημόσυνο μιας εποχής, αλλά πολλά στοιχεία της θεωρώ πως θα πρέπει να είναι πυξίδα και για το μέλλον που θέλουμε να ετοιμάσουμε -στο μέτρο που μπορεί να επηρεάσει, ο καθένας από μας, τα πράγματα- για κείνους που θα ζήσουν μετά από μας. Υπήρχε, νομίζω, περισσότερη ανθρωπιά, περισσότερη απλότητα, περισσότερη ΟΥΣΙΑ στο καθετί. Η κοινωνία πιο δεμένη, πιο κοντά στην Παράδοση. Αυτά να τα δείξουμε, με τρόπο σημερινό, στους πιο νέους, τουλάχιστον να μάθουν ότι δε ζούσαμε πάντοτε "δικτυωμένοι" και με ταχύτητες μεγάλες. Αλλά νιώθω πως επαναλαμβάνω και μάλιστα ατελώς με περιττή φλυαρία αυτά που τόσο όμορφα περιέγραψες στο κείμενό σου, Αριστέα. Οπότε σταματώ εδώ.
    Χαίρομαι πολύ που ανακαλύπτω ξανά, μετά από αρκετά χρόνια, το ιστολόγιό σου, που έχει τέτοιον πλούτο σωρευμένο, μόχθο πολυετή και τόσων ξεχωριστών ανθρώπων. Χαίρομαι που γιορτάζεις τα γενέθλιά σου, καθώς έχουμε φτάσει σε ηλικία που τα σβησμένα κεριά πίσω μας πληθαίνουν, που λέει και ο Αλεξανδρινός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο!
      Μυστικός κωδικός! Μου άρεσε πολύ αυτό ;-)
      Φυσικά και δεν κάνω “μνημόσυνο” σε μια ολόκληρη ( αγαπημένη) εποχή. Περισσότερο είναι γιορτή. Τιμή στα ένδοξα χρόνια ....Επομένως , συμφωνούμε !
      Καλώς ήρθες και πάλι !
      Θα τα λέμε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  42. Πολύ ωραίο κείμενο. Και ταυτίζομαι με πολλά, μια που είμαι και εγώ του 70.

    ΑπάντησηΔιαγραφή