Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

17ο Συμπόσιο Ποίησης ~ Ενημερωτικό σημείωμα ✨ 🎇 ✨


Το 17ο Συμπόσιο Ποίησης 
κι ελπίζω ήδη να το δουλεύετε στο μυαλουδάκι σας!

Δόθηκε η (θεματική) του λέξη
κι εσείς μπορείτε να γράψετε έως δύο συμμετοχές 
[και σε αυτό το Συμπόσιο]

Το σύστημα όμως αλλάζει αυτή τη φορά.
Αναγκαστικά και δοκιμαστικά.


Έτσι λοιπόν εμπνέεστε και γράφετε έως 
και την Τετάρτη 09 Αυγούστου,
αλλά δεν μου στέλνετε τίποτα στο mail μου
πριν τελειώσει ο Ιούλιος!
Κρατείστε την ή τις συμμετοχές σας.

Από 01/08 έως και την Τετάρτη 09/08 
τα μεσάνυχτα
μπορείτε να αρχίσετε την αποστολή σας, όπως πάντα, στο μέιλ μου

tea_airis@yahoo.gr

🌷🌷🌷

Την Πέμπτη 10/08 (με την αυγούλα) εγώ θα βάλω όλους τους τίτλους
σε Random list 
και έτσι θα βγει η λίστα ανάρτησης των συμμετοχών
σε τυχαία σειρά
(την οποία και θα αναρτήσω φυσικά).

Την ημέρα αυτή θα φτιάξω τις αναρτήσεις μου 
και την Παρασκευή 11/08 θα βγάλω το Συμπόσιο στον αέρα.

Απορίες~σχόλια ► εδώ