Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Ευχαριστίες και αποτελέσματα κλήρωσης


Περίμενα υπομονετικά να δροσίσει.
Ο καύσων βλέπετε με βρήκε με χαλασμένο το κλιματιστικό μου.
Έτσι με το αεράκι σήμερα να φυσάει επιτέλους ευεργετικά,
 και το κορμί να το αποδέχεται με τρελή (πολύ τρελή) ευχαρίστηση,
προχώρησα στην καθιερωμένη μου κλήρωση, 
καθώς δεν μου αρέσει να αφήνω εκκρεμότητες!
Ποια κλήρωση;
Μα για όσους είχαν την ευγενή καλοσύνη να περάσουν από 
την γενέθλια ανάρτησή μου 
και να μου αφήσουν τις υπέροχες ευχές τους.
Έχω καταφέρει που λέτε να κόψω όλους τους εθισμούς/εξαρτήσεις, ακόμα και το 
μπλογκ-μπλόκινγκ, εκτός από έναν:
να κάμω κληρώσεις με κάθε ευκαιρία!

37 φίλοι μπήκαν στην κληρωτίδα του Random.org

marilena spotofart
Μηθυμναίος
LitsArt
Анастасия
Maria Kanellaki
Marina Tsardakli
Άιναφετς
ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ
Katerina Verigka
Αριάδνη Βλάχου
Onirokosmos
ποιώ - ελένη
Γλαύκη
georgia vasiliou
Lysippe
Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου
Ακυβέρνητος
Σοφία ΜΒ
Makis Del
Αρτίστα του βωβού
Κέρινα Ποιήματα
BUTTERFLY
Pippi
Memaria
Marie-Anne
Ελένη Φλογερά
Ελένη B
Mia
Paraskevi Lamprini M.
Ariadni St.
Giannis Pit
litsa t.
nikol
Σμαραγδάκι Ρούλα
Μαρία Νικολάου
basiliki
Μαρία Έλενα

και το αποτέλεσμα ανέδειξε στην πρώτη θέση 



Την Νικόλ!
Πάντα καλότυχη να είσαι καλή μου. 
Θα επικοινωνήσουμε στο μέιλ, καθώς πρώτη φορά κερδίζεις
κάτι ... στα μέρη μου! ☺

Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές σας.
Να είστε πάντα καλά κι όπως λέει ένα υπέροχο πλάσμα:
να ομορφοπερνάτε ...παρά τη ζέστη ή τις όποιες δυσκολίες,
 θα συμπληρώσω εγώ!☺

Καλό μήνα και καλή εβδομάδα.
Οσονούπω έρχεται το πρώτο λίγο διαφορετικό Συμπόσιο,
που θα σας δώσει σχεδόν ένα μήνα ....
για να εμπνευστείτε! 

@ριστέα