Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

18ο Συμπόσιο Ποίησης - Οι συμμετοχές, Μέρος 1ο


Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.
Ήρθε επιτέλους η μέρα που σας δίνω τους θησαυρούς
που συγκέντρωσα με περισσή φροντίδα κι αγάπη!
Ποιος το περίμενε όταν έβγαζα το 18 Συμπόσιο Ποίησης στον αέρα,
πριν ένα μήνα περίπου, ότι θα είχε τέτοιο, τρελό σουξέ! 
Τα ρεκόρ είναι για να τα ξεπερνάμε κι αυτή τη φορά το κάνατε κι αυτό!
(Κρατήστε αναπνοή, καθίστε σε μια καρέκλα, πληζ...)
34 μικρές και μεγάλες συμμετοχές συγκεντρώθηκαν
από 25 φίλους, με οδηγό τις λέξεις

γυμνός-ή-ό/
γύμνια / γυμνώνω

Φυσικά είχατε όπως πάντα την ελευθερία να τις χρησιμοποιήσετε ελεύθερα
σε έμμετρο λόγο, ελεύθερο στίχο, ολιγόλεκτα ή χαϊκού,
και πιστέψτε με, απ' όλα έχει αυτό το Συμπόσιο!
Μέχρι κι ένα τάνκα (5-7-5-7-7 συλλαβές)!
(Ένα θα σας πω: Γίνεται του χαϊκού το πάρτι αγάπες μου!)
 Το θέμα προφανώς και έκανε μέσα σας κλικ κι εσείς.... ξεγυμνωθήκατε
και τα δώσατε όλα για όλα! 



Σε αυτό το Συμπόσιο:

➤Σας παρακαλώ, μην τρομάξετε με τον μεγάλο αριθμό συμμετοχών!
➤ Ή με τον όγκο κάποιων από αυτές!
➤Μην λιποψυχήσετε ! Φθάστε ως το τέλος!
➤Διαβάστε με τη ψυχή σας
➤Νιώστε τον πόνο του ποιητή
καθώς αγωνιζόταν να ταιριάξει τις λέξεις του...
➤Ψηφίστε όπως πάντα με τα δικά σας κριτήρια. Δεν πειράζει.
Δεν είναι κάποιος πανελλήνιος διαγωνισμός.
Ένα δρώμενο είναι για να περνάμε όμορφα.
Να διαβάζουμε δυνατές στιγμές φίλων και συνμπλόγκερς!
➤Πάρτε ανάσες. Θα σας χρειαστούν!
Ξαναγυρίστε.
Απολαύστε.
Συγκινηθείτε.
Στο τέλος, τυπικά και μόνο, δώστε τις ψήφους σας. 

Γνωρίζω τις δυσκολίες και σας νιώθω
Η αξιολόγηση γίνεται για τη χαρά της διαδικασίας και σύμφωνα με την
υποκειμενική άποψη των φίλων που βαθμολογούν.


Ευχαριστώ ΘΕΡΜΟΤΑΤΑ τους φίλους 

που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα, έναν νέο φίλο που έχουμε κοντά μας,
(και σύντομα θα μάθετε για αυτόν), κι άλλη μία φίλη, πρωτοεμφανιζόμενη 
στο Συμπόσιο, αλλά και όλους
όσοι θα διαβάσετε και θα μπείτε στη διαδικασία να ψηφίσετε.
Το Συμπόσιο είστε εσείς! Είναι δικό σας!

Τα 34 ποιήματα
τα μοίρασα, όπως πάντα, σε 3 αναρτήσεις. 
Η μετάβαση σε κάθε μία διευκολύνεται με συνδέσμους! 
Μια φωτογραφία, όπως πάντα, συνοδεύει κάθε ποίημα.

Και σε αυτό το Συμπόσιο εφάρμοσα κλήρωση 
για τη σειρά "εμφάνισης" των συμμετοχών. 
Η κλήρωση έγινε μετά το πέρας της προθεσμίας, με τη βοήθεια του
RANDOM.ORG (List Randomizer)
και τα αποτελέσματα μου έδωσαν την παρακάτω σειρά:

Αναγκαία σημείωση
Στην κλήρωση που ακολούθησε, αμέσως μετά τη λήξη της προθεσμίας, 
υπάρχουν 33 συμμετοχές
Λόγω μεγάλης καθυστέρησης της yahoo, (που τελευταία συμβαίνει σε πολλούς)
μία ακόμα συμμετοχή ήρθε αργότερα, κι εγώ δεν μπορούσα να την αποκλείσω. 
Επειδή όμως αδυνατούσα να αλλάξω όλη τη δουλειά που έκανα ως τα ξημερώματα,
απλά προστέθηκε στο τέλος ως 34η συμμετοχή.
Και τώρα κυνηγήστε με ελεύθερα! 

Οι όροι της βαθμολόγησης:

Αν είσαι φίλος του μπλογκ μπορείς να ψηφίσεις.
Άγνωστοι και πρωτοεμφανιζόμενοι δεν θα γίνουν δεκτοί!

ΠΡΟΣΟΧΗ
Κι αυτή τη φορά, κρατάμε την ίδια βαθμολόγηση:
Έχετε λοιπόν τους βαθμούς 3,2,1,1,1 στα χέρια σας.
Χρησιμοποιήστε τους με σύνεση.

Υποχρεωτικά και τις 5 βαθμολογίες.

Το 3 στο ποίημα που σας γοήτευσε περισσότερο 
το 2 στο επόμενο ποίημα που σας άρεσε και τους τρεις άσους 
στις επόμενες αγαπημένες σας επιλογές.

Από αυτή τη στιγμή, έως και την 
Πέμπτη, 26 Οκτωβρίου, 
στις 8 το βράδυ, 
διαβάζουμε, σχολιάζουμε, βαθμολογούμε.
Παρασκευή 27/08
θα έχουμε τη γιορτή λήξης 
και την ανακοίνωση του μεγάλου νικητή, 
καθώς και τον νικητή της κλήρωσης


Αφήνετε το σχόλιο σας με τη βαθμολογία σας σε αυτή την ανάρτηση.
Όλοι όσοι συμμετέχουν βαθμολογούν,
χωρίς όμως να μπορούν να ψηφίσουν τη δική τους συμμετοχή.

Οι δημιουργοί χαίρονται με κάθε μικρό ή μεγάλο σχόλιο,

ακόμα κι αν δεν πάρουν βαθμολογία. Ο βαθμός δεν είναι ο στόχος.

Ελπίζω να μην έχασα καμία συμμετοχή 
αλλά και να μην μετέφερα κάτι λάθος.
Αν δείτε εγκαίρως κάποιο λάθος, σας παρακαλώ, ειδοποιήστε με, 
να το διορθώσουμε


Σας θυμίζω:
Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.

Δημιουργήθηκε για τα blogs (ή τους άστεγους φίλους) με τα οποία/ους
έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 
Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).
Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους,
μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.

Συμμετέχουν πάντα, είτε στη δημιουργία, είτε στη βαθμολόγηση, 
μόνο φίλοι αναγνώστες.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Καλή σας ανάγνωση!
@ριστέα



1.Ωδή στην ελευθερία

Φθινόπωρο. Το δέντρο έμεινε γυμνό.
Όχι από φύλλα, από κλαδιά
μα από το φίλο του που έφυγε.
Το άστεγο παιδί που δεν άντεξε
το κρύο, την απανθρωπιά, την ασχήμια.
Το δέντρο δάκρυσε.
Ήταν η μοναξιά του που πότισε το χώμα.
Κι έπειτα ακολούθησε το φίλο του εκεί,
στο όμορφο ουράνιο κάστρο
με τα γέλια και τα χαρούμενα πρόσωπα.
Ήταν πλέον ελεύθερο.




2.Το λευκό τριαντάφυλλο

Στις σκουριασμένες ράγες σταματημένων τρένων περπατήσαμε
Εμείς οι ρομαντικοί
Κάποιο γλυκό βράδυ μακρινού Νοέμβρη.
Πώς άνθισε το λευκό τριαντάφυλλο στον γκρεμισμένο πύργο,
όπου ζούμε;
Παλεύουμε και ζούμε με σχετική αξιοπρέπεια
πατώντας πάνω σε ετοιμόρροπα θέλω.
Αφ'ότου οι χυμοί το παράτησαν γυμνό
στραγγισμένο, κιτρινισμένο
το φύλαξα σε πουγκί
Σαν χρυσάφι.



3.Παυσίλυπες σκιές

Έφυγες·
κι απέμεινα να κοινωνώ 
απ' τη γύμνια
ψεύτικων ειδώλων.




4.Ο Δον Κιχώτης του Κοκτώ

Και στάθηκες γυμνός στην άκρη του καιρού
να σκαλίζεις λεπτοδείκτες ενός άλλου χρόνου
αρνητής
του νοερού
συνεχιστής
αγνώστου προγόνου

Κι από τα όνειρα γύμνωσες τη σκέψη,
με τα χέρια η ιδέα να πλαστεί σε πράξη
η αλυσίδα
να κιοτέψει
η ελπίδα
να χαράξει

Και γύμνωσες την καρδιά απ'όλα τα σκιρτήματα
στις αγκαλιές να ζεσταθούν χαμόγελο και δάκρυ 
η οργή
να βρει τα βήματα
η στοργή
να βρει την άκρη

Και τα ρολόγια γύμνωσες από τις ώρες της φυγής
να πάρει η αγάπη παρουσίες
Και στάθηκες γυμνός σ' ένα λεπτό σιγής
και φώναξες "κάτω οι εξουσίες!"

Και οι ένστολοι σ' έστησαν στον ήλιο και σου φόρεσαν παλτό
και οι θεατές -γελώντας- μια κορώνα
Και το σύννεφο έκρυψε τα ρολόγια σου στο ιδεατό
και σου χάρισε μιας βροχής σταγόνα
Δον Κιχώτη
του Κοκτώ
αιμοδότη
άγνωστου αγώνα 




5.Ο εαυτός μου

Στον καθρέφτη την εικόνα μου κοιτάζω
Με την σκέψη, το παρόν μου ανιχνεύω
Μα εκείνη με επιμονή μεγάλη,
συνεχώς στο παρελθόν μου με γυρίζει.
Ολοζώντανη εικόνα ξεπροβάλλει
σαν παιδούλα τη μορφή μου αντικρίζω.
Συμβουλές από παντού αποθηκεύω
ως εφόδια για της ζήσης τον αγώνα.
‘’Πάντα πρέπει  να φοβάσαι όσους θέλουν να σε βλάψουν
Μα ένας θάναι ο μεγάλος επικίνδυνος εχθρός σου’’
Αυτό συνεχώς μου λένε χωρίς να διευκρινίζουν
Κι εγώ να αναρωτιέμαι.
‘’Πώς γνωρίζεις τον εχθρό σου πριν ακόμα να σε βλάψει;
Μήπως θάχει ένα σημάδι, ή συγκεκριμένο τρόπο;’’
Έγινα αρεστή σε όλους. Ήρεμη, καλή, πειθήνια.
και σαν ένοιωσα αγάπη, γύμνωσα και το κορμί μου.
Μα η ψυχή μου φοβισμένη , που ποτέ δεν ανοιγόταν.
για τον πιθανό εχθρό της έμενε ταμπουρωμένη.
Σαν νερό τα χρόνια φεύγαν, και δεσμώτης το καθήκον
τη ζωή μου κυριαρχούσε.
Για όνειρα, ελπίδες, θέλω, ούτε στον εαυτό δεν μιλούσα.
Δεν το τόλμησα ποτέ μου κάτι που επιθυμούσα, να παλέψω
Να κερδίσω ή να το διεκδικήσω.
Μα όλοι όμως μ’ αγαπούσαν, ήμουν το συμπλήρωμα τους,
ο ουραγός τους, ο οπαδός τους και συχνά ένα αποκούμπι
για κάθε ξεσπάθωμα τους.
Μπροστά τώρα στον καθρέφτη, και με την ψυχή πνιγμένη
Ένα φως με κατακλύζει και διαύγεια μου χαρίζει.
Το είδωλο μου  έτσι θωρώντας, βρήκα πλέον τον εχθρό μου
Και άλλος κανείς δεν είναι παρά μόνο ο εαυτός μου.





6.Άτιτλο

Μέλι το φιλί
Δίχως αφή οι χούφτες
Το χάδι κεντρί

Τις φλέβες του λαιμού σου
νοστάλγησε η γύμνια





7.Ένα «μαζί»

Άλλαξε η εποχή, τα φύλλα πέφτουνε.
Βροχές πολλές κι αέρηδες ψυχροί τυλίγουν τις ζωές μας.
Αποδημούνε τα πουλιά και οι γειτονιές αλλάζουνε
Σιωπούν και ντύνονται αργά τη γύμνια του χειμώνα.

Κοιτώ ψηλά τον ουρανό και βλέπω σχήματα,
που αναζητούν ομαδικά μια πατρίδα μες τη σφαίρα.
Δίχως πυξίδα, πορτολάνο και αποσκευές,
γυρεύουν το «μαζί» ένα βήμα να το πάνε παραπέρα.

Κοιτώ τριγύρω μου στα χαμηλά όπου βρίσκομαι.
Μόνες σκιές εδώ κι εκεί με προσπερνάνε.
Έχουν πατρίδα, θαλπωρή και σπιτικό,
δεν μεταναστεύουνε.
Μονάχα ξέρουνε αθέατοι μέσα από τα σκοτάδια τους 
για αγάπη με οθόνες και με πλήκτρα να μιλάνε.

Εσείς πουλιά μου ταξιδιάρικα που όλο φεύγετε
Πάρτε κι εμένανε μαζί σας να πετάξω
Δεν έχω ανάγκη απ’ ότι ο ανθρώπινος ο νους μας επινόησε
την πολυσυζητημένη ευτυχία για ν΄ αδράξω.
...
Ένα «μαζί» μονάχα, στο δικό σας ουρανό γυρεύω.




8.Άλλη μια νύχτα

Ένα ακόμη βράδυ σήμανε!
Μια ακόμη ημέρα έσβησε!
Κάθε βράδυ ψεύτικα χαμόγελα σκορπά
Στο κιγκλίδωμα ακουμπά
το βαθύ το ντεκολτέ υποσχέσεις ψιθυρίζει
Το καλλίγραμμο το πόδι ανασηκώνει,
τον πελάτη γοητεύει
Ντύσιμο προκλητικό,
βάψιμο θεατρικό,
στάση του σώματος γνωστή,
χαμόγελο ν'αρέσει.
Στολή εργασίας είν' αυτή,
η εμφάνιση κανόνας
Χαμόγελο πικρό χαρίζει στον καθρέφτη
η ρυτίδα που αυθάδικα κοιτά
το τέλος αρχίζει να μετρά
Θύμισες το νου της κατακλύζουν
Με τα νιάτα συντροφιά,
με όπλο τη νεραϊδένια της θωριά,
 μ'ελπίδα τα όνειρά της,
άνοιξε φτερά στην πόλη να πετάξει,
το νέκταρ της ζωής να το γευτεί
Μα χρυσαλίδα έμεινε πιασμένη στα δεσμά της
Τη γύμνια της πουλούσε έναν παρά
το σώμα της τροφή στον κάθε πεινασμένο,
ψεύτικα χάδια και φιλιά 
σμίξιμο κορμιών στα σκοτεινά
η πληρωμή προκαταβολικά.
Σκληρός ο αφέντης
κέρδη, συμπεριφορές και παρουσίες καταγράφει
σαν το γεράκι εποπτεύει,
αστραπιαία εφορμά την υπακοή να επιβάλλει
Το σώμα πρέπει να φροντίζει
 βιτρίνα τον πελάτη να ελκύσει
Αραχνιασμένη απέμεινε η ψυχή,
λούφαξε από φόβο κι απειλές,
δέσμια της φθήνιας και της σκοτεινιάς.
Το πίσω δεν ετόλμησε ποτέ να το κοιτάξει,
το μπρος να ονειρευτεί
Τα δάκρυά της έκρυβε η βροχή
Την ανατριχίλα στο κορμί το κρύο δικαιολογούσε
Το σκοτάδι στη ματιά η συννεφιά το σκέπαζε
Μόνο ο έναστρος ουρανός ήταν ο εχθρός της
μάσκα του πάθους το προσωπείο της
Καταφρόνια, βία και κίνδυνος
παίζανε κρυφτό μαζί της.
Μα εκείνη ορθή, στητή, λύγιζε το γυμνό της πόδι
για  ένα πρωινό ηλιόλουστο που ήταν τ' όνειρό της
Άλλη μια νύχτα που το χάραμα πάει να συναντήσει
Άλλη μια νύχτα που ο άγνωστος
το γυμνό της το κορμί λεηλατεί
και ματώνει τη ψυχή της!
Η ομορφιά της σβήνει απ' του χρόνου την ορμή
Το αύριο είναι μπροστά,
δεν τολμά να ονειρευτεί,
ομίχλη το καλύπτει.
Μα θα χαθεί, το νοιώθει!
Κι όμως εύχεται 
να'ρθει σύντομα η στιγμή 
που θα πάψει να νυχτώνει! 



Εδώ τελείωσαν οι πρώτες 
συμμετοχές.
Για τις συμμετοχές 9-23 πάτησε ►εδώ
Για τις συμμετοχές 24-34 πάτησε ►εδώ

94 σχόλια:

  1. Θυμίζω: Αν θέλετε να βλέπετε ξεχωριστά κάθε ανάρτηση, κάντε το εξής: δεξί κλικ κι επιλογή “άνοιγμα συνδέσμου σε νέα καρτέλα” Παρ΄όλο που το επιλέγω εγώ (άνοιγμα σε νέο παράθυρο) δεν μου το εφαρμόζει ο blogger! (Όχι που δεν θα με ταλαιπωρεί!)

    Αν δείτε κάποιο λάθος, στείλτε μου μέιλ, πληζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο μου! Είχα έτοιμη συμμετοχή και το ξέχασα να στην στείλω. Είχα κάτι τρεχάματα και το μυαλό μου ήταν αλλού. Θα την κάνω ανάρτηση στο Κείμενο.
    Επανέρχομαι για βαθμολόγηση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα Μαρία μου !
      Περιμένω να τη διαβάσω στο Κείμενο λοιπόν.
      Θα χαρώ να έχω την αξιολόγησή σου :)
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
    2. Ξανάρθα για την βαθμολογία.
      Πολύ δύσκολα επέλεξα γιατί οι συμμετοχές είναι πολλές και σίγουρα θα ήθελα να επιλέξω περισσότερα. Θαρρώ πως κάποια θα αδικηθούν, λόγω του πλήθους των κειμένων.

      Λοιπόν,
      3 βαθμούς στο 27.Η επανάσταση άργησε μια μέρα
      2 βαθμούς στο 34.Κόκκινο
      και από 1 βαθμό στα:
      18.Καθρέφτης
      3.Παυσίλυπες σκιές
      9.Σύννεφα - άγγελοι

      Μπράβο σε όλους και πιο πολύ στην Αριστέα για την αξιόλογη δουλειά!

      Διαγραφή
    3. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες κι αξιολόγησες κι εσύ τις τόσες πολλές συμμετοχές μας.
      Όντως κι εγώ το πιστεύω ότι πολλά ποιήματα θα αδικηθούν, λόγω του πλήθους των συμμετοχών. Όμως θα τα καμαρώσουμε έπειτα στο χώρο τους, που αυτό είναι το μεγάλο κέρδος όλων !
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  3. Ουαου! Τι εκθεματα ψυχης ειναι αυτα! Πως να επιλεξει κανεις! Και ουαου ξανα για σενα Πυργοδεσποινα! Ποσο αξιοθαυμαστα εργαστηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που επιβεβαιώνομαι Χριστίνα μου.
      Αξιοθαύμαστοι είστε όλοι εσείς...
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  4. Πω,πω,πω! Όλα, μα όλα είναι εξαιρετικά... άντε να διαλέξεις τώρα!
    ΑΦιλάκια άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μας έβαλες σε μεγάλους μπελάδες.....

    Καλημέρα πυργοδέσποινα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω πω, τι ομορφιές είναι αυτές! Πώς θα επιλέξουμε? Αχ τι τραβάμε με το υπέροχο Συμπόσιό σου κάθε φορά! Χα, χα. Πάντα τέτοια εύχομαι, Αριστέα μου. Πολλά φιλάκια και θα επανέλθω για την ψηφοφορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  7. Βάζω 3 βαθμούς σε όλους Χ 34 = 102 Περάσαμε τα εκατό. Με τη πρώτη ματιά η επιλογή θάναι ατελής για τα καλύτερα. Οπότε ίσως μείνω σε αυτή τη βαθμολογία. Θα το σκεφτώ πολύ για το ποια θα πρέπει αγνοήσω για χάριν της βαθμολογικής πειθαρχίας. Οψόμεθα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα καταφέρεις... Δεν σε φοβάμαι! ;-)
      Πολλά φιλιά Δημήτρη μου :)

      Διαγραφή
  8. Η βαθμολογία όντως, θα είναι πολύ δύσκολη και καθόλου μα καθόλου αντικειμενική.
    Εστιάστε στα σχόλια :) Στους στίχους!

    “Παίζουμε” και συμμετέχουμε για τη χαρά της συμμετοχής. Σε ένα δρώμενο με 34 συμμετοχές, και πιθανόν λιγότερους αξιολογητές από τις συμμετοχές, τίποτα δεν θα είναι εύκολο και αντικειμενικό!
    Σκέφτηκα να κάνω ημιτελικό και τελικό σαν τη γιουροβίζιον. Αλλά άλλαξα αμέσως γνώμη. Σε αυτό το διαγωνισμό δεν έχει αξία η πρωτιά, το τονίζω, αλλά η συμμετοχή !
    Ε;
    Σας φιλώ !
    @

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ω! Πολύ διάβασμα, πολλή μελέτη, πολλή σκέψη, πολλά διλήμματα!
    Θα επιστρέψω για τη βαθμολογία!

    Τα φιλιά μου, Αριστέα μου!💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεπεράσαμε όλα τα ρεκόρ σε αυτό το Συμπόσιο!
      Κατανοώ ότι είναι πολλή η δουλειά που σας περιμένει.
      Εύχομαι να τα καταφέρετε και να σας μείνουν μόνο οι καλές εντυπώσεις Νατάσα μου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα σε όλους!!! Πάτε καλά;; Βαλθήκατε να με τρελάνετε μου φαίνεται.. Εχω 25 ποιήματα στις σημειώσεις που δεν ξέρω ποιο να πρωτοψηφίσω και ποιο να αφήσω από έξω..
    Με το χέρι στην καρδιά, από τα πιο υπερκορυφαία συμπόσια!!!
    Μπράβο σας, αλλά τώρα τι θα γίνει που θα αδικήθουν κειμενάρες;;;;;

    Θα ψηφίσω τώρα γιατί έχει βογγήξει το χαρτί από το γράψε σβήσε. Λυπάμαι πάααρα πολύ για τα υπέροχα ποιήματα που θα αφήσω εκτός βαθμολογίας αλλά να ξέρουν οι δημιουργοί τους με άγγιξαν βαθύτατα!! Το τρυφερό 2, το αέρινο 10, το ευφυές 19, το γοητευτικό 24, το 26 με την μουσικότητά του στην ανάγνωση, το δυναμικό 33. Κι άλλα τόσα που θα τα σχολιάσω το καθένα στο σπιτάκι του!!

    Δίνω 3 βαθμούς στο 9. Σύννεφα - άγγελοι για την λαξευμένη του γλώσσα, τις υπέροχες αντικρουόμενες εικόνες που μου έβγαλε και το εκπληκτικό του στιχάκι επίλογο ''Φως κι αμαρτία θάμπος και ρυτιδωμένη βροχή''

    Δίνω 2 βαθμούς στο 32. Κλείστρο που άνετα θα μπορούσε να χε το τριάρι μου!! Χειμαρρώδες, ειλικρινές, στεγνό από περιττά κλισέ εύκολης συγκίνησης!! Ανατριχιάζει και παίρνει την ανάσα σου!!

    Τέλος, από 1 βαθμό στο 4.Ο Δον Κιχώτης του Κοκτώ, πολύ ωραίες εικόνες και χρήση γλώσσας!!

    1 βαθμό στο 5.Ο εαυτός μου για το εξαιρετικό μήνυμα που περνά και τις εσωτερικές μας μάχες!!

    1 βαθμό στο 12. Parfait Amour (*)Γέλασα πάρα πολύ με αυτό το ζευγάρι!! Ευφυέστατο ποίημα, χάρηκα την μουσικότητά του, το πνευματώδες χιούμορ του!!

    Ευχαριστώ πολύ πολύ όλους τους δημιουργούς για την ανάγνωση αλλά με ξεθεώσατε ρε παιδιά.. Βασανιστήριο αυτή η ψηφοφορία!!
    Συγχαρητήρια σε όλους!! Μπουκλί άψιγη και πάλι!! Ξεκουράσου τώρα γιατί έχει ν απέσει πολύ μέτρημα!!
    Φλιά πολλά σε όλους και καλό σ/κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά χαίρομαι που δεν ψηφίζω Μαρλέν μου εγώ!
      Είμαι σίγουρη ότι αν ψήφιζα, θα άλλαζα γνώμη κάθε τρεις και λιγάκι!
      Τελείως υποκειμενικά και σίγουρα με πόνο και κόπο, που τ' αξίζει όμως η ποιότητα των συμμετοχών φαντάζομαι το έκανες και μάλιστα τόσο γρήγορα!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
      Απόλαυσα το σχόλιό σου!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου! :)

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα!
    Μπαίνω κατευθείαν στη βαθμολογία:
    Οι άσσοι μου πάνε στα 10,12(τί χιούμορ!)και 27.
    Οι δύο βαθμοί μου στο 29-ταυτίστηκα!
    Και οι 3 βαθμοί μου στο 22.
    "πόσο ανόητοι υπήρξαν όλοι τους"...!
    Αριστέα;..Δύναμη!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιολάκι μου για τη βαθμολογία σου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  12. Καλώς όρισε το Συμπόσιο Αριστέα μου. Καλοδεχούμενο. Βέβαια έχουμε μονάχα έξι μέρες για ανάγνωση, μελέτη και βαθμολόγηση. Χμμμμ πιστεύω να τα καταφέρουμε.
    Μπράβο κορίτσι μου για τη δύναμη της οργάνωσής σου.
    Φιλιά και τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή τη φορά φοβάμαι ότι δεν θα φθάσουν οι μέρες Γιάννη!
      Εύχομαι να το απολαύσεις αυτό το ταξίδι στο γυμνό :)
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέραα!
    Χαιρετώ την υπέροχη παρέα!
    Συγχαρητήρια σε όλους και πάνω από όλα στη πυργοδέσποινα για τη δουλειά και το κουράγιο!!!

    Στο ψητό:
    Από 1 βαθμό στα
    3. Εξαιρετικό! Λακωνικό! Τι δεν αρκεί;
    12. ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΑ. Θα μου πεις αν το λάτρεψες γιατί μόνο ένα βαθμό ρε καραμπουζουκλη; Γιατί έτσι.
    20. Βαθυστόχαστο. Και χαικούυυ!

    Δύο βαθμούς στο 2. Το λευκό τριαντάφυλλο. Μπήκα στο ρόλο. Με τράβηξε να το διαβάσω πάνω από μία φορά. Μήπως και έχασα κάποια λεπτομέρεια. Χορταστικότατο :D

    3 βαθμοί στο 18. Καθρεφτης. Πολυ στιβαρό νόημα!(στιβαρό είπατε;) Χώρεσε τεράστια νοήματα σε μερικές σειρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ που είσαι στην παρέα μας, δημιουργείς και συμμετέχεις. Κρίμα να πω εδώ για τη συμμετοχή που έλαβα πολύ καθυστερημένη. Άξιζε κι αυτή να είναι ανάμεσα στις 34 που έχουμε εδώ.
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  14. Είμαι εδώ!!! Και είμαι εδω στην ώρα μου! όχι μια στιγμή πριν τη λήξη ε!! αυτά να καταχορηθούν στα πρακτικά!! χε χε χε χε ως γνωστών πάντα έρχομαι τελευταία στιγμή!! αυτή τη φορά όμως σπάω τα δεδομένα!!

    Λοπόν να πω ότι με παίδεψαν τα ποιήματα... ήταν πάρα πολλά τα καλά!! και αναγκαστικά κάποια μένουν απέξω ενώ ήθελα να είναι στην τυπική βαθμολογία!! ξέρετε παιδιά τι σημαίνει αυτό ναι;;; υπάρχουν ταλεντάκια εδώ μέσα!!!!
    Αλλά μόνο για τους τύπους θα δώσω:
    3 βαθμούς στο 29! Γιατι κάπου εκεί μέσα είμαι κι εγώ!!
    2 βαθμούς στο 27! Γιατι οι επαναστάσεις δε χάνουν την ομορφιά τους έστω και καθυστερημένες!!
    1 βαθμό στο 13! Για τον Καιάδα ρε γαμώτο! κι επειδή το άξιζε!
    1 βαθμό στο 25! για όσα γίνονται επί δύο!
    1 βαθμό στο 28! πάντα είναι κατάλληλη η ώρα για πετάγματα!

    Αυτά φίλοι μου!!!
    Να είστε όλοι καλά και να δημιουργείτε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτριβα τα ματάκια μου μήπως δεν έβλεπαν καλά!
      Εσύ παιδί μου όλο εκπλήξεις είσαι! αχαχαχα!
      Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  15. Μπαίνω στο "ψητό" γιατί θα μπορούσα να γράψω σύγγραμα για κάθε ποίημα!
    3 βαθμούς στο 32
    2 βαθμούς στο 30
    από 1 βαθμό στο 4- 5- 33
    Καλή δύναμη Αριστέα μου και πολλά ΑΦιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγισσούλα μου πώς να σε ευχαριστήσω που σε έχουμε κοντά μας αυτή τη φορά;
      Να'σαι καλά. Εύχομαι και σε επόμενα Συμπόσια :)
      Φιλάκια καρδιάς! :)

      Διαγραφή
  16. Αριστέα μου, αυτή τη φορά που παίδεψες πολύ. Συγχαρητήρια σε όλους και σε όλες για τα υπέροχα ποιήματα που διαβάσαμε και χαρήκαμε. Έχω σημειώσει τα εξής:
    3, 8, 9, 11, 12, 17, 19 και 33
    που με άγγιξαν περισσότερο. Μακάρι να μπορούσα να τα ψηφίσω όλα. Όμως επειδή καταλαβαίνω τους όρους, πρέπει να επιλέξω. Η ψήφος μου λοιπόν έχει ως εξής:
    1 βαθμό στο 3 (Γύμνια-απλά εκπληκτικό)
    1 βαθμό στο 8 (Άλλη μια νύχτα-πόση αλήθεια κρύβει)
    1 βαθμό στο 17 (Αειθαλές-η πραγματικότητα σε λίγες γραμμές)
    2 βαθμούς στο 33 (Γύμνια-γιατί ταυτίζομαι)
    3 βαθμοί στο 12 (Parfait Αmour-γιατί γέλασα με την ψυχή μου)
    Πολλά φιλιά και συγχαρητήρια σε όλους και σε όλες.
    Πολλά συγχαρητήρια και σε σένα, φίλη μου, για το υπέροχο για άλλη μια φορά δρώμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου σε ευχαριστώ πολύ για την αξιολόγησή σου.
      Θα παρατηρήσω μόνο πώς το 3 έχει άλλον τίτλο. Θα το επιβεβαιώσω φυσικά στο μέιλ για να μην υπάρξει κανένα θέμα :)
      Να'σαι καλά !
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
    2. Αριστέα μου, έχεις απόλυτο δίκιο. Λυπάμαι που σε μπέρδεψα, απλά έμπλεξα τον τίτλο στο εκπληκτικό 3. Και αυτό απλά οφείλεται στο σβήσε-γράψε μέχρι να βαθμολογήσω τα υπέροχα ποιήματα του δρώμενου. Ήταν εξαιρετικά δύσκολο γιατί μου άρεσαν όλα. Λοιπόν: ο 1 βαθμός μου πάει κανονικά στο 3 το οποίο έχει τίτλο Παυσίλυπες Σκιές. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Μία μου, σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και το διευκρίνισες!
      Να΄σαι καλά!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα σας απ' την καλοκαιρινή Αθήνα. Τους 12 βαθμούς μας τους δίνουμε στην Κύπρο...
    Όσο προβλέψιμη είναι πια η βαθμολογία μας για τη μεγαλόνησο, τόσο απρόβλεπτη και ζόρικη γίνεται η αξιολόγηση εδώ στο συμπόσιο. Γκραν σουξέ Αριστέα μου κι αυτός ο κύκλος! Λοιπόν, στο δια ταύτα αυτά:
    3 βαθμοί στο #32. Κλείστρο (το διάβασα με κομμένη την ανάσα, νιώθοντας τον πόνο που αφήνει ένα κεντρί στη φλέβα)
    2 βαθμοί στο #9. Σύννεφα - άγγελοι (η απώλεια, ο πόνος και η πνευματικότητα συμπυκνωμένα σ' αυτό το ποίημα. Θαυμάζω τους τολμηρούς αφηγητές που καταγράφουν αυτά τα συναισθήματα, δίχως ίχνος μελό, αλλά με εντιμότητα και αξιοπρέπεια)
    Και οι άσσοι:
    22. Αχαρτογράφητη ψυχή (λιτό και περιεκτικό, κλείνει όμως πανέξυπνα το μάτι στους απανταχού "ανόητους" που αναλώνονται σε επιδερμικούς περιπάτους)
    5.Ο εαυτός μου (εξαιρετικό, μας αφορά όλους και νομίζω πως είναι ένα χρήσιμο λυσάρι για το γρίφο της ζωής)
    2.Το λευκό τριαντάφυλλο (για τους εναπομείναντες ρομαντικούς ρε γμτ!...)

    Καλή συνέχεια με τα διαδικαστικά Αριστέα μου! Καλά που σου έδωσε ο Πέτρος το εξελάκι, γιατί με τόσες συμμετοχές θα ήθελες ηλεκτρονική πλατφόρμα να βγάλεις αποτελέσματα.
    Φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοκαιρινή ως απόψε λένε οι πληροφορίες μου Μαρία μου. Από αύριο πλακώνουν οι ψυχρές μάζες αέρα.
      Οπότε ίσα που προλάβαμε να ξεγυμνωθούμε ;-) Μετά θα πουντιάσουμε!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα μάτια μου!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  18. Διάβασα ξανά και ξανά τις συμμετοχές και μου κακοφάνηκε που πρέπει να δώσω βαθμούς μόνο σε πέντε. Δεν μπορούμε όμως, να αλλάξουμε το παιχνίδι, έτσι το μάθαμε, έτσι το αγαπήσαμε.
    Δίνω, λοιπόν:
    3 βαθμούς στο 28. Τώρα είναι η ώρα
    2 βαθμούς στο 13. Καιάδας
    1 βαθμό στο 34. Κόκκινο
    1 βαθμό στο 7.Ένα «μαζί»
    1 βαθμό στο 21. Εποχές αγάπης
    Διάβασα όλες τις εμπνεύσεις,με πολύ προσοχή και προσπάθησα να πιάσω την σκέψη και την διάθεση του κάθε ποιητή του συμποσίου μας κι αυτό νομίζω πως μετράει εν τέλει. Οι ψήφοι είναι τελείως τυπικοί.
    Σε ευχαριστούμε για άλλη μια υπέροχη φιλοξενία Αριστάκι μου. Καλό κουράγιο τώρα με τη καταμέτρηση των ψήφων!
    Σε γλυκοφιλώ! Καλό Σαββατόβραδο!
    ΥΓ: Είναι από τις λίγες φορές που δεν κρατιέμαι να μάθω ποιος κρυβόταν πίσω από κάθε συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Υπάρχουν μερικές ωραίες εκπλήξεις Μαρίνα αυτή τη φορά! Έχουμε και πρωτοεμφανιζόμενους στο Συμπόσιο, ναι αμέ, έχουμε και τα μη αναμενόμενα, έτσι πιστεύω δηλαδή... Εγώ καμαρώνω φίλους που έχουν εξέλιξη, όπως και φίλους που τα δίνουν όλα κι έτσι εμείς διαβάζουμε τόσες ομορφιές!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα μάτια μου!
      Πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  19. Υπέροχα όλα με τόσο διαφορετικη θεματολογία!!! Η λέξη έδωσε εμπνεύσεις φοβερές.
    Διαβάζω τόσες φορές και γράφω και σβήνω και κάθε φορά άλλα επιλέγω.
    Δίνω 3 βαθμούς στο 5 Ο εαυτός μου. Υπέροχο, μια ψυχογραφία του εαυτού μας Με άγγιξε βαθιά
    2 βαθμούς στο 7 'Ενα μαζί Καταπληκτικό.
    Από 1 βαθμό στα επίσης εξαιρετικά
    4 Δον Κιχωτης του Κοκτώ.Τι γραφή!!!
    9. Σύννεφα - άγγελοι Υπέροχο!
    30 Αναγκαστική προσγείωση.Τι εικόνες, τι σχήματα λόγου!!! Τόσο ποιητικό!!!
    Αν και οι μέρες για ψηφοφορία είναι λίγες αξίζει τον κόπο να διαβάσεις αρκετές φορές το καθένα.
    Άξιοι οι δημιουργοί και εσύ χίλια μπράβο Αριστέα μου
    Καλή καταμέτρηση
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, υπάρχει ποικιλία στη θεματολογία Αννούλα μου κι αυτό είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον από μόνο του!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολογία σου!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  20. Καλο βραδυ σε ολους!
    Δεν εχω λογια για την ομορφια των λογων των ποιητων, τις εικονες που τα συνοδεύουν και την εξαιρετική δουλειά της Αριστεας μας!
    Πολλα συγχαρητήρια γι αυτο το ομορφο δρώμενο που η κολόνια του κραταει και δεν ξεθυμαινει, αλλα μας μεθαει!
    Δεν υπάρχει συμπόσιο που να ειναι ευκολη η ψηφοφορία, ομως καταφερα μετα απο ωρες να αποφασίσω στα 5 που μου αρεσαν πιο πολυ! Η ψηφοφορια μου είναι:
    3 βαθμοι στο νουμερο 6.Ατιτλο, διοτι παντα μου αρεσουν τα ατιτλα και καπως με αγγιξε βαθιά. .
    2 βαθμοι στο νούμερο 22 Αχαρτογραφητη ψυχη, διότι υπάρχουν πολλές τέτοιες ψυχές εκει εξω
    1 βαθμο στα 1. Ωδη στην ελευθερία, 30. Αναγκαστική προσγείωση και 10. Ο χορος της λησμονιάς.. το 1 μου προκάλεσε μεγαλη συγκινηση, το 30 με ταξιδεψε με μια ελπιδα να παραμενει ζωντανη ως το τελος, ως το αυριο και το 10 επειδη το μυαλο μου τον χορευει άπταιστα αυτο τον χορο!
    Καλη επιτυχία σε ολους!
    Πολλα φιλια και καλο Σαββατοβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου που ήσουν μια ακόμα φορά μαζί μας !
      Να'σαι πάντα καλά!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφο το ταξίδι μέσα από τόσα αξιόλογα ποιήματα. Τολμώ να ξεχωρίσω τα εξής:

    Βαθμοί---Ποίημα
    1 --- 4. Ο Δον Κιχώτης του Κοκτώ
    1 --- 3. Παυσίλυπες σκιές
    1 --- 11. Γραμμή παράλληλη
    2 --- 9. Σύννεφα-άγγελοι
    3 --- 16. Erotica

    Μεταξύ 11-9-16 δυσκολεύτηκα πολύ...

    Στα δύο που ξεχωρίζω, μου άρεσε ιδιαίτερα το "Συμπληγάδες σαρκοφάγες" του 16 (πόσες εικόνες συμπυκνωμένες σε δυο λέξεις! Βραχυκυκλώνει ο νους από την υπερδιέγερση!...) και που, μέσα σε λίγους στίχους, λέει τόσα πολλά. Γι' αυτό παίρνει 3 (με την καλή έννοια).
    Επίσης στο 9 οι "ουρές των χαμένων χαρταετών"... οι "ανθισμένοι οπωρώνες των ποιημάτων"... και γενικώς, χάρμα οφθαλμών η κάθε λέξη και έκφραση, τί ωραία ελληνικά, μου 'ρχεται στο νου το ποίημα-ύμνος για τη γλώσσα μας του Νικηφόρου Βρεττάκου έχει και αυτό αγγέλους, όπως το ποίημα του διαγωνισμού.
    Το βάζω εδώ, με συγχωρείτε, αλλά είναι τόσο όμορφο και ταιριαστό... αξίζει να το θυμηθούμε:

    Η ελληνικὴ γλώσσα

    Όταν κάποτε φύγω από τούτο το φως
    θα ελιχθώ πρὸς τα πάνω όπως ένα
    ρυακάκι που μουρμουρίζει.
    Κι αν τυχὸν κάπου ανάμεσα
    στους γαλάζιους διαδρόμους
    συναντήσω αγγέλους, θα τους
    μιλήσω ελληνικά, επειδὴ
    δὲν ξέρουνε γλώσσες. Μιλάνε
    μεταξύ τους μὲ μουσική.


    Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην καταπληκτική Αριστέα μας, που έδωσε την αφορμή για τη γέννηση τόσων ποιημάτων... Καλή συνέχεια σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο σε καλωσορίζω στο Συμπόσιό μας! Εύχομαι από δω και μπρος να σε έχουμε παρέα στο ταξίδι μας μέσα από τους στίχους!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την αξιολόγησή σου!
      Καλά να περνάς!
      Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  22. Καλησπέρα στην υπέροχη οικοδέσποινα και καλησπέρα σε όλους τους υπέροχους δημιουργούς πανέμορφης ποίησης που μας γέμισαν ομορφιά όχι γυμνή μα ντυμένη με πλούσια συναισθήματα!
    Δύσκολη η επιλογή, και ο καθένας μας θα ήθελε να την αποφύγει, ωστόσο....
    Δίνω τους 3 βαθμούς μου, στο 4 ''Ο Δον Κιχώτης του Κοκτώ'' που με μάγεψε
    Τους 2 στο 8 ''Άλλη μια νύχτα'' που με έκανε να νοιώσω ανάκατα συναισθήματα
    Και από 1 βαθμό στα 15 ''Τα θαμμένα όνειρα των εραστών'' πολύ ωραία στημένο, στο 20 ''Χαικού σιωπής'' λιτό αλλά πλήρες , στο 21 ''Εποχές αγάπης'' για το λυρισμό του.

    Επίσης ξεχώρισα τα 23, 26, 29 που μου άρεσαν επίσης πολύ! Καλή συνέχεια και να έχετε μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την αξιολόγησή σου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα ομορφιά μου
    Τι να πρωτογράψω ...έχω θαμπωθεί!!!!
    Για εσένα για τις συμμετοχές για την συνύπαρξη
    φτωχά τα λόγια και δεν φτάνουν
    Περνάω στην αξιολόγησή τονίζοντας πως όλα μα όλα
    θα έπαιρναν το τριάρι μου
    Αχ αυτοί οι κανόνες....
    Λοιπόν 3 βαθμοί στο 6 για αυτά τα χάδια που κεντρί γίνονται
    2 βαθμοί στο 12 για το ολοζώντανο ύφος του
    1 βαθμό στο 14 για αυτό το μπαλωματάκι
    που υφαίνουμε με τρεμάμενα χέρια
    1 βαθμό στο 16 γιατί το βρήκα εξαιρετικό
    και τέλος 1 βαθμό στο 20 για αυτές τις σιωπές που ενίοτε μιλάνε
    Κάλλιστα όλα αυτά τα ποιήματα θα μπορούσαν να σταθούν σαν μια αυτοτελή ποιητική συλλογή
    Σ' ευχαριστούμε Αρισατάκι μου πολύ πολύ

    Σε φιλώ από καρδιάς ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ελένη μου που συμφωνούμε! Οι συμμετοχές αυτή τη φορά ξεπέρασαν κάθε προσδοκία απ΄ όλες τις απόψεις!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  25. Ήμουν ταξίδι, έμπαινα από το κινητό διάβαζα ξαναδιάβαζα και δεν μπορούσα να επιλέξω! Συγχαρητήρια σε όλους!!

    3 βαθμούς στο εξαιρετικότατο ν.4 Ο Δον Κιχώτης του Κοκτώ, δεν έχω λόγια.

    2 βαθμούς στο ν.18 Καθρέφτης "την αβάσταχτη γύμνια της κάλπικης ζωής μας"

    1 βαθμό στο υπέροχο ν.9 Σύννεφα-Άγγελοι
    1 βαθμό στο ν.3 Παυσίλυπες σκιές και
    1 βαθμό στο ν.16 Erotica "κάτι τσαλακωμένες φλέβες"

    Αφήνω στο τσακ απ'έξω το ν.1 που η έμπνευση του δημιουργού είναι από αγαπημένο μου παραμύθι-ταινία.

    Ανυπομονώ για τα αποκαλυπτήρια!!

    Φιλιά πολλά Αριστέα μου και σ'ευχαριστούμε για όλα!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου για όλα!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  26. Είναι ένα από τα Συμπόσια που οι γυναίκες της παρέας χρησιμοποίησαν τα χρώματα της ψυχής τους και ζωγράφισαν πολύχρωμους καμβάδες συνασθημάτων. Είναι ολοφάνερο αυτό! Ας μην μακρηγορώ.

    Οι 3 βαθμοί μου στο Νο23-Είθε

    Κατάθεση ψυχής. Εξαιρετική γραφή.

    "Έχω ένα τόνο λάθη στην καρότσα μου,
    μα αντέχω ακόμα να πηγαίνω."

    Οι 2 βαθμοί μου στο Νο29-Το σύμπαν και οι μυστικές αποστολές του

    Καταγραφή συναισθημάτων και παραπόνων. Το σημαντικό είναι ότι νιώθω πως το έγραψε με ένα μαχαίρι στα δόντια... Παθιασμένο κείμενο.

    "Αυτή η γαμημένη πειθαρχία
    μου στέρησε πολλά.
    Μου στέρησα πολλά."

    Από 1 βαθμό βάζω στα παρακάτω:

    Νο2-Γυμνό τριαντάφυλλο

    Είναι μαγικός ο τρόπος επικοινωνίας του κειμένου. Σα να μου μιλάει.

    "Παλεύουμε και ζούμε με σχετική αξιοπρέπεια
    πατώντας πάνω σε ετοιμόρροπα θέλω."


    Νο27-Η επανάσταση άργησε μιά μέρα

    Καταπιάνεται με ένα θέμα που αφορά όλους μας. Και αυτό είναι η δολοφονία των ψυχών. Πολύ δυνατό. Και όμορφο.

    "Το αίμα έσβησε
    τα ίχνη
    της ελπίδας.

    Και ο δολοφόνος
    όπως πάντα
    κυκλοφορεί ελεύθερος."


    Νο32-Κλείστρο

    Είναι πραγματικά μια γραφή σπάνιας πάστας. Μια ιστορία παιδιού και γονιού, διαφορετική από τις άλλες.

    "Γιατί από μικρή ήμουν παρμένη ολοκληρωτικά απ' τον ουρανό
    Μια ισχνή πεταλούδα που άνθη γαλαξιακά γνώρισε"


    Μου άρεσαν αρκετά ακόμα όπως το 11-Παράλληλη γραμμή, το 15-Τα θαμμένα όνειρα των εραστών, το 19-Γαλαθηνό Χαϊκου, το 22-Αχαρτογράφητη ψυχή και το 25-Τανγκό για δύο.

    Καλή επιτυχία σε όλους και όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Πάντα είστε μειονότητα Μάκη μου οι άντρες στο Συμπόσιο. Αυτή τη φορά έχουμε πέντε άρρενες , αν και απουσιάζουν δύο παλιοί φίλοι του Συμποσίου !
      Σε ευχαριστώ για το αναλυτικό σχόλιό σου.
      Το απόλαυσα!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  27. Γιά το τυπικό της υπόθεσης
    3 βαθμούς Νο 28. Τώρα είναι η ώρα
    Καλό ταξίδι «κόρη» μου
    2 βαθμούς Νο 32. Κλείστρο
    Κάθε του φράση, ένα βέλος στη ψυχή
    1 βαθμό Νο 8.Άλλη μια νύχτα (Η ζωή εκεί που δεν βλέπουμε)
    1 βαθμό Νο 12. Parfait Amour (*) (η ζωή όπως τη βλέπουμε)
    1 βαθμό Νο 18.Καθρέφτης (η ζωή που δεν θέλουμε να βλέπουμε)
    Για το ουσιαστικό της υπόθεσης
    Δεν βαθμολόγησα σωστά, δεν μπόρεσα να απομονώσω τίποτα, ήταν όλα άξια να αγαπηθούν και να μου πουν: « Και σε μένα είσαι μέσα, μην κάνεις πως δεν με βλέπεις» Βλέπω αλλά οι κανόνες περιορίζουν τον κριτή. Συγχωρέστε με.
    Αριστέα έγινες πάλι ενεργής και μας άφησες άφωνους με την οργάνωση.
    ΕΥΓΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ- ΕΥΓΕ ΣΤΟ ΠΥΡΓΟ ΤΗΣ «ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ» ΑΡΙΣΤΕΑΣ.
    ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΙΔΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΚΌΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω Δημήτρη ότι είναι πρώτη φορά που δεν αφήνεις μεγάλο σχόλιο σε Συμπόσιο. Δεν σε αδικώ
      Πάντως πάλι πρωτοτύπησες ( με τις ζωές που βλέπουμε ή δεν βλέπουμε κλπ)
      Πραγματικά, όλα ήταν άξια να αγαπηθούν!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  28. Επανηλθα! Για τεταρτη φιρα! Διαβαζω και διαβαζω κι ειναι ολα υπεροχα. Λοιπον, με βαρια καρδια, θα βαθμολογησω οπως παντα αυτα που θυμομουν μετα την πρωτη αναγνωση.
    Τρεις βαθμους στο νο 9
    Δυο βαθμους στο νο 15
    Απο ενα βαθμο στα 4, 8 και 12

    Φιλια και παλι συγχαρητηρια σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου, κατανοώ απόλυτα τη δυσκολία σας!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολογία σου!
      Πολλά φιλιά μάτια μου :)

      Διαγραφή
  29. Ήλθα και η ειδήμων στην ποίηση αρτίστα, για να βαθμολογήσω!
    Κατόπιν ενδελεχούς αναγνώσεως των ποιημάτων, η βαθμολογία μου έχει ως εξής:

    3 βαθμοί στο 3-Παυσίλυπες σκιές
    2 βαθμοί στο 12-Parfait Amour (*)
    1 βαθμός στο 27-Η επανάσταση άργησε μια μέρα
    1 βαθμός στο 10-Ο χορός της λησμονιάς και
    1 βαθμός στο 23-Είθε...

    Κίσιζ Άιρις και καλά αποτελέσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ήρθε και η ειδήμων της ποίησης!!!
      Αρτίστα μου σε ευχαριστώ πολύ που είσαι πάντα εδώ στην αξιολόγηση ! Κάνεις για κριτική επιτροπή! χοχο!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  30. Καλησπέρα και πάλι Αριστέα μου.
    Παρά τον πιεστικό χρόνο για την δική μας ανταπόκριση δηλώνω χαρούμενος ότι τα κατάφερα....!
    Κατ' αρχήν να σου δώσω μια ακόμα φορά συγχαρητήρια για το ΣΥΜΠΟΣΙΟ που, κατά την ταπεινή μου γνώμη, κρατά πολύ ψηλά σκήπτρα ποιότητας και αναγνωρισιμότητας στην δικτυακή μας γειτονιά.
    Να συγχαρώ και τις 34 συμμετοχές, που είναι όντως εντυπωσιακός αριθμός, δείγμα της ανταπόκρισης που έχει το ΣΥΜΠΟΣΙΟ.
    Ξεκινώντας έχω να κάνω μια παρατήρηση που μου έκανε εντύπωση. Λέξη κλειδί στην παρούσα διοργάνωση είναι το "γυμνό".
    Οφείλω να σας πω ότι με προβλημάτισε η απουσία του απόλυτου ερωτικού ποιήματος εδώ με σημείο αναφοράς το "γυμνό". Κράτησα 6 συμμετοχές από τις 34 με καθαρό ερωτικό περιεχόμενο. Για μένα είναι διαπίστωση που σηκώνει κουβέντα.
    Στην ουσία τώρα:
    Δύσκολη η επιλογή παιδιά....! όπως πάντα. Πολύ δύσκολη...! εξ ανάγκης λοιπόν και με την αναστολή του να αδικήσω πολλές συμμετοχές καταθέτω τη δική μου βαθμολογία.
    Να υπενθυμίσω ότι κάθε βαθμολογία επηρεάζεται από τα προσωπικά μας βιώματα και έτσι περιέχει αρκετό υποκειμενισμό.

    1 Βαθμός στο "ΚΛΕΙΣΤΡΟ" (Συμμετοχή αρ.32). Πραγματικά συγκλονιστικό, ανατριχιαστικό θα έλεγα. Επινόηση "εκτός δρόμου" θα την έλεγα. Μια γροθιά στο στομάχι.

    1 Βαθμός στο "Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ" (Συμμετοχή αρ. 5): με άγγιξε και με συγκίνησε πάρα πολύ. Μια βαθιά κρυμμένη αλήθεια που αναδεικνύεται στο φως καθαρτική. Μου άρεσε πολύ και η γραφή, η ρίμα του ποιήματος.

    1 Βαθμός στο "Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΡΓΗΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ" (Συμμετοχή αρ. 2). Σκοτεινό θέμα και ατμόσφαιρα, μια τραγική αλήθεια που σέρνεται ανάμεσά μας σιωπηρή. Πολύ δυνατή έμπνευση.

    2 Βαθμοί στο χαμογελαστό "PARFAIT AMOUR" (Συμμετοχή αρ. 12) Ένα ποίημα που έπιασε το σφυγμό του γυμνού και το έντυσε με δύο πράγματα. Χαμόγελο και Δικαίωμα στη ζωή. Εξαίρετη για μένα έμπνευση

    3 Βαθμοί: στο "ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ" (Συμμετοχή αρ. 28)
    Το ποίημα αυτό με τάραξε....! με συγκίνησε. Είναι αυτό που σας είπα. Κάτι όπως μιλάει μέσα σου. Και αυτό που αναδεικνύει το ποίημα αυτό, τόσο όμορφα δοσμένο, έρχεται, να μου θυμίζει ημέρες και στιγμές με δικά μου δάκρυα και συγκινήσεις. Στιγμές που πρέπει να έχεις την ανάλογη ηλικία για να ζήσεις. Μπράβο

    Θέλω να πω ότι με συγκίνησαν πάρα πολλά ποιήματα. Κάθε ένα είχε κάτι ξεχωριστό να δώσει στην καρδιά μου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας για τις συμμετοχές σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Αγαπητέ φίλε Γιάννη
      Αφού βαθμολόγησα κι εγώ με την σειρά μου, μπήκα στον πειρασμό να διαβάσω τα σχόλια προκειμένου να δω με ποιων φίλων τις επιλογές ταίριαξε η δική μου επιλογή. Κάπως έτσι έπεσα και πάνω στους προβληματισμούς σου. Η απάντηση στην απουσία του απόλυτου ερωτικού ποιήματος εδώ με σημείο αναφοράς το "γυμνό", είναι πολύ απλή και μας την δίνει καθαρά μια εκ των συμμετοχών. Ας μου επιτραπεί να αντιγράψω το ποίημα του/της δημιουργού, κι ας μην το ψήφισα τελικά. Μα τι να πρωτοδιαλέξει κανείς από όλα αυτά που συμμετείχαν?
      18.Καθρέφτης
      Παντού γυμνό
      κανείς δεν αντιδρά
      συνήθισε το βλέμμα
      στης ηδονής το ψέμα.
      Όμως αν καμιά φορά
      από τα δεσμά λευτερωθεί
      κάποια αλήθεια -επίσης γυμνή-
      το πλήθος ταράζεται πολύ.
      Σαν καθρέφτης εκείνη
      δίχως οίκτο αντανακλά
      την αβάσταχτη γύμνια
      της κάλπικης ζωής μας.

      ...

      Διαγραφή
    2. @Γιάννη μου, σε ευχαριστώ θερμότατα για το εκτενέστατο σχόλιο και τα καλά σου λόγια! Η φίλη Ζωή σου έδωσε μια πολύ εύστοχη απάντηση και την ευχαριστώ πολύ! Καλύτερα δεν θα μπορούσε να το κάνει!
      Το θέμα ήταν τόσο ανοιχτό αυτή τη φορά. Βλέπεις το γυμνό δεν είναι μόνο το ουσιαστικό. Είναι και ένα επίθετο και στην ποίηση βοηθάει τόσο πολύ να λυθούμε και να πάμε σε διάφορα μονοπάτια ( γυμνή αλήθεια, γυμνή σκέψη, γυμνή ζωή κ.α.)
      Πραγματικά σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :)

      Διαγραφή
    3. Βρε παιδιά,
      εννοείται ότι δεν ταυτίζεται το "γυμνό" σαν έννοια με το ερωικό. Δεν το ανέφερα σαν "μειονεκτημα" αλλά σαν διαπίστωση.
      Και η απάντηση της Ζωής είναι καταλυτική πραγματικά....!
      Μια ακόμα φορά το απόλαυσα να το ξέρεις.
      Σας φιλώ.

      Διαγραφή
  31. Μέσα σε τόση "γύμνια" έχασα πυξίδα, χάρτες και αστερισμούς... Όλα ένα κι ένα.
    Από ανάγκη και μόνο επέλεξα όσα έχουν να μου πουν κάτι περισσότερο σε τούτη την προσωπική φάση που περνώ και με βασικό κριτήριο την απλότητα αλλά και το βάθος στα νοήματα.
    Θα πρωτοτυπήσω και για πρώτη φορά δε θα περάσω σε σχολιασμό, γιατί δεν είμαι για πολλά.

    3 βαθμούς στο Νο 4 "Ο Δον Κιχώτης του Κοκτώ"
    2 βαθμούς στο Νο 31 "Τα χαϊκού μιας αλήθειας"
    1 βαθμό στο Νο 7 "Ένα "μαζί""
    1 βαθμό στο Νο 1 "Ωδή στην ελευθερία"
    1 βαθμό στο Νο 6 "Άτιτλο"

    Καλή συνέχεια σε όλους και κέφι για τα αποτελέσματα στην οικοδέσποινα του "γυμνού" πύργου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γλαύκη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ που ξέκλεψες χρόνο και πέρασες να αξιολογήσεις τις συμμετοχές μας!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  32. Νομίζω πως η επιλογή τής λέξης ήταν κορυφαία, και βρίσκει εξέχουσα θέση υπό το πρίσμα πως κάθε λέξη που καταγράφεται είναι κι ένα ρούχο που βγαίνει πάνω απ' τη ψυχή τού καθενός, αφήνοντας τη καθεμιά εκτεθειμένη στην αφή μας. Οπότε θα μπορούσαμε να πούμε πως η θεματική λέξη ήταν/είναι κι ένας μικρός φόρος τιμής για τον κάθε συμμετέχοντα.

    Πριν αρχίσουν οι φίλοι να φρικάρουν με τα μονοπάτια που πήρε να περιδιαβαίνει η σκέψη μετά της φαντασίας μου, ας περάσω στη βαθμολόγηση.

    Δώνω...

    3 βαθμούς στο #32, σ' εκείνη την ισχνή πεταλούδα, που μας τσάκισε ξανά και ξανά.

    2 βαθμούς στο #9, που με τόση δεξιοτεχνία μπορεί να συναρμολογεί λέξεις, και να σχηματίζει μοναδικά εικόνες και συναισθήματα.

    Κι από 1 βαθμό στα:

    #5, γι' αυτή τη κρυψώνα που λησμονούμε να τη κοιτάξουμε, ή θα τη κοιτάμε αρκετά αργοπορημένα. Ατσίδας της ζωής όποιος ψυλλιάζεται να κοιτάξει εκεί πρωτίστως.

    #21, για την αθωότητα που μου έβγαλε και τον στίχο "Βάφω τις λέξεις μου με το κοίταγμά σου / Να γίνουν ήλιοι, γιά να μπορέσω, να σε στολίσω" που σε γεμίζει γλύκα ωσάν καραμέλα.

    #12, άνετα το νιώθω και σαν stand-up comedy.


    Σε φιλώ και σ' ευχαριστώ, αριστάκι μου, που γι' ακόμη μια φορά ήσουν η αφορμή για να διαβάσουμε τόσες και τέτοιες ομορφιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν φρίκαρα καθόλου με τη σκέψη σου! Απεναντίας την απόλαυσα!
      Σε ευχαριστώ πολύ αλεπουδίτσα μου, που αν κι έκοψες το μπλόκινγκ είσαι εδώ για το Συμπόσιο :)
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  33. Καλησπέρα Αριστέα μου !!! Ανοιξα όλα τα παράθυρα μου και πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί με την πληθώρα των συμμετοχών !!Απόλαυσα όσο μπορούσα όλες τις υπέροχες εκατοντάδες λέξεις που γράφτηκαν για αυτό το συμπόσιο το οποίον θα μπορούσε να είναι καθαρά ερωτικό όμως εστιάζει περισσότερο στην γενικότερη γύμνια μας !!
    Πραγματικά δυσκολεύομαι πολύ αλλά ..
    3 βαθμούς στο 32 ( όσες φορές το διάβασα ένιωθα χωρίς αναπνοή)
    2 βαθμούς στο 22 (για όλες τις αχαρτογράφητες ψυχές)
    1 βαθμό στο 3 για κείνες τις σιωπές...
    1 βαθμό στο 23 για το πολυπόθητο ΄΄Είθε΄΄
    1 βαθμό στο 25
    Μου άρεσε το 27, που μας αφορά ,το 5 με τις κρυμμένες αλήθειες, και όλα , μα όλα !!
    Να είσαι καλά καλή μου για την άψογη διοργάνωση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολίτσα μου , πόσο με συγκινείς που είσαι πάντα παρούσα στην αξιολόγηση ( και μάλιστα τόσων πολλών συμμετοχών! )
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  34. Καλά και το πηρα είδηση..χτυπα και κανένα μπιπ ..βρε Αριστακι μου..τοκ..τοκ.. διαβάζουμε ποιήματα ... και τι ποιήματα...λεμε έλα..!!!
    Καλά μην φωναζεις ηρθα εστω και καθηστερημενα.. και διαβασα...και έμεινα.. να βολοδέρνω.. ποιο να ψηφισω και ποιο να αφησω απ εξω..που όλα ανεξαιρέτως..ήταν εξαιρετικα...το θεμα ηταν που έδωσε εμπεύσεις υπεροχες και ποσο διαφορετικες όμως!!!!
    Και τωρα θελω να ζητησω εκ των προτέρων συγνωμη για εκεινα που δεν φτανουν οι ψήφοι να δώσω..και που μου αρεσαν παρα πολύ θα αδικήσω πολλα!!
    Οτι με έκανε να ανατριχιασω .. ενα κλικ παραπανω βρισκεται εδώ..
    Στο 32.."Κλείστρο" δίνω 3 βαθμους για το συγκλονιστικό θέμα του..συγχαρητηρια σε οποιον το εγραψε..
    Στο 12.."Parfail Amour" δίνω 2 βαθμους ..για τον χιουμοριστικό διάλογο του και γιατί μου χάρισε χαμόγελα που σ αυτά έχω αδυναμία..!!
    Στο 29.. "Το σύμπαν και οι μυστικες του αποστολές" δίνω με τα λύπης μου μόνο 1 βαθμό...γιατί δεν έχω αλλον..
    Οπως και στο..27.."Η επανάσταση άργησε μια μέρα" 1 βαθμό για όλες εκείνες τις ψυχές που αργουν να κανουν την επανάσταση τους.!!!
    Και ο τελευταιος μου βαθμός 1..σνιφφφφ παει στο ..16.. "Erotika" ήταν ακριβώς το θεμα..εκει που πηγαινε το μυαλο μας διαβαζοντας την λεξη γυμνια.. !!!
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΑΛΛΟΥς ΝΑ ΔΩΣΩ στο 8 "Αλλη μια νυχτα" στο 5 "ο εαυτος μου"... στο 3 "Εφυγες"...στο 23 "Ειθε" ..στο 25 "Τάνγκο για δύο".. στο..στο..στο..
    Αχ βρε Αριστακι μου να είσαι καλα ψυχή μου .. μπορεί να ζοριστήκαμε να ψηφισουμε.. αλλα όμως ευχαριστηθηκαμε υπεροχα ποιηματα για αλλη μια φορα..που μας εκαναν να συγκινηθουμε .. να γελασουμε να προβληματιστουμε... αν δεν ειναι αυτό συμπόσιο τότε τι ειναι;.. Σε ευχαριστουμε πολύ για την αψογη διοργανωση του συμποσίου...και σορυ για το σεντονι που εστρωσα..χα..χα.. ελα μου σου στελνω φιλακια μεταμεσονυχτια..!!!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σένα χτυπούσε η καμπάνα Ρουλάκι μου. Ήμουν βέβαιη ότι κάπου έχεις μπλέξει ( γύρευε με τι έχεις καταπιαστεί αυτή τη φορά) και παραλίγο θα μου ξεχνιόσουν!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα μάτια μου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  35. Διάβασα, ξαναδιάβασα, απόλαυσα, προβληματίστηκα, θαύμασα τον στροβιλισμό των νοημάτων, τον πλούτο των συναισθημάτων που αναδύθηκαν από το πλέξιμο ων λέξεων και των στίχων ....Συγχαρητήρια σε όλους τους δημιουργούς, συγχαρητήρια και σε σένα Αριστέα μου για τον άθλο που επιτελείς με τόση αγάπη και συνέπεια....Βαθμολογώ ζορισμένη από τους κανόνες, αν και θα χρειαζόμουνα μόνο 34 τριάρια..... Λοιπόν....3 Βαθμοί στο 12 γιατί αυτή η τέλεια αγάπη με το ποιοτικό χιούμορ και την άψογη στιχοπλοκή, που μου μυρίζει Κανελλάκη, με ενθουσίασε και ομολογουμένως έχω τρελή αδυναμία στα σατιρικά, 2 βαθμοί στο 23 Το Είθε, αυτή η συγκλονιστική ευχή με εκφράζει απόλυτα, 1 βαθμό στο 18 Ο Καθρέφτης της ζωής που δεν θέλουμε να βλέπουμε, 1 βαθμό στο 20 Το χαϊκου μια πολύ εύγλωττης σιωπής και 1 βαθμό στο 26 γιατί αυτός ο Φθινοπωρινός άνεμος με άγγιξε και κάτι μυστικό μου ψιθύρισε....Πολλά φιλιά και καλή επιτυχία σε όλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που απόλαυσες όλη τη διαδικασία Κλαυδία μου!
      Να'σαι καλά!
      Σε ευχαριστώ για τη βαθμολόγησή σου!
      Πολλά, γλυκά φιλιά :))

      Διαγραφή
  36. Αγαπητή οικοδέσποινα παραδέχτηκες ότι μας έβαλες δύσκολα με τις 34 ενδιαφέρουσες δημιουργίες..
    Όμως το διάβασμα εν μέσω πολλών για την εποχή υποχρεώσεων ήταν μια όαση..
    Θα στηρίξω όμορφες νέες γραφές που με κέντρισαν να τις προσέξω..
    3 βαθμοί στο ευρηματικό 4
    2 βαθμοί στο εξαιρετικό 29
    και από ένας βαθμός στο 2, στο 9 και στο 28.
    Καλή συνέχεια εύχομαι σε όλους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ήταν δύσκολα, αλλά δεν σας τα έβαλα εγώ! Εσείς ανεβάσατε τον πήχη ακόμα περισσότερο !
      Χαίρομαι που βρήκες όαση τη δύσκολη αυτή διαδικασία!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  37. Περιττό να επισημάνω πως όλο τούτο το υπεροχο μαζωμα στίχων και στιγμών εγινε για να με συγκλονίσει να με συνταράξει , να με επαναφέρει στο εναστρο χώρο του συμποσίου μας !!!! Ποσο το χάρηκα !!!!!!! Διάβασα πολυ , συναισθάνθηκα περισσότερο , τυχερη Αριστακι μου που τα πρωταντικρυζεις και δεν χρήζει να βαθμολογήσεις !!!! Ωρα λοιπον για βαθμολόγηση 3 στο 32 , 2 στο 3 , και απο 1 στο 12 , στο 11 , και στο 9 !!! Σας ευχαριστω όλους , καλώς ανταμώσαμε και παλι Αριστακι μου στο φιλόξενο σπιτικό σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε βλέπω μετά από πολύ πολύ καιρό Κάτια μου εδώ! Εύχομαι να επανέλθεις και με συμμετοχή (προσωπικά μου έχει λείψει η γραφή σου, την οποία εκτιμώ αφάνταστα!)
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολόγησή σου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  38. καλημερα σε ολους. ακόμη ενα δυσκολο συμπόσιο πλησιαζει στο τελος του.
    ετσι ηρθε η ωρα να δωσω κ γω με τη σειρα μου, τη δικη μου βαθμολογία.

    #3 στο 17 αειθαλείς

    #2 στο 24 γυμνή ζωή

    #1 στο 6 άτιτλο τάνγκα
    #1 στο 3 παυσίλυπες σκιες
    #1 στο 10 χορος της λησμονιας

    με κέρδισαν επίσης 5, 9, 13, 22, 26, 27, 31.
    συγχαρητηρια σε όλους, καλη επιτυχια και πολλά ευχαριστω στην αριστεα μας.
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για την αξιολόγησή σου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  39. Τρεις (3) βαθμούς στο Νο 22 (Αχαρτογράφητη ψυχή). Νιώθω πως έχει γραφεί για κάθε έναν ξεχωριστά αυτό το ποίημα. Δηλαδή για κάθε μία αχαρτογράφητη ψυχή. Και καθέναν θα πρέπει να του μιλά με μια ξεχωριστή γλώσσα η οποία είναι ακατανόητη σε όλους τους υπόλοιπους. Απλά υπέροχο!!! «… πόσο ανόητοι υπήρξαν όλοι τους…»
    Δύο (2) βαθμούς στο Νο 3 (Παυσίλυπες σκιές). Τόσο πυκνογραμμένο!!! Εύγε και πάλι εύγε!!!
    Και από ένα (1) βαθμό στα :
    α) Νο 23 (Είθε...). Καταπιάνεται με ένα θέμα που χρόνια τώρα βασανίζει την ψυχή μου. Τις μάσκες που αναγκάζονται οι άνθρωποι να φορούν προκειμένου να γίνουν αποδεκτοί σε κύκλους, στις καρδιές των ανθρώπων, στην ασχήμια και στην ψευτιά που ντύνεται με το λευκό ένδυμα της ελευθερίας. Μπράβο στην/στον δημιουργό!!!
    β) Νο 32 (Κλείστρο). Εδώ τα σχόλια είναι περιττά… Συγχαρητήρια!!! Και,
    γ) Νο 29 (Το σύμπαν και οι μυστικές αποστολές του..). Γιατί? Γι’ αυτήν την γαμημένη πειθαρχία που καθένας πρέπει να αποτινάξει από πάνω του. Ευρηματικός ο τρόπος της δημιουργού που αφέθηκε περισσότερο γράφοντας αυτό το αριστούργημα!!!

    Και φυσικά διευκρινίζω πως η βαθμολογία μου είναι εντελώς τυπική γιατί με άγγιξαν πολύ περισσότερα απ’ όσα έπρεπε να ψηφίσω. Και όσον αφορά την γραφή τους και όσον αφορά το θέμα που επέλεξαν οι φίλοι.

    Αριστέα μου,
    Να είμαστε καλά και ν’ ανταμώνουμε! Να κοινωνούμε!
    Σ’ ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυπική είναι όλων η βαθμολογία και σίγουρα υποκειμενική Ζωή μου! Όταν είναι τόσες πολλές οι συμμετοχές και όλες μα όλες είχαν να δώσουν από κάτι, η διαδικασία είναι απλά για να υπάρχει. Όλα τα ποιήματα τα απολαύσαμε εδώ και θα τα απολαύσουμε ξανά στο χώρο τους. Αυτό είναι το κέρδος για όλους μας!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  40. Συμμετοχές 34, βαθμός δυσκολίας... ∞ !!!

    Διάβαζα, βαθμολογούσα, συνέχιζα, "διόρθωνα" βαθμολογίες, κι αυτό συνεχίστηκε μέχρι την τελευταία συμμετοχή.

    Χωρίς πολλά λόγια:
    – 3 βαθμοί στο 29 "Το σύμπαν και οι μυστικές αποστολές του"
    – 2 βαθμοί στο 23 "Είθε..."
    – 1 βαθμός στο 31 "Τα χαϊκού μιας αλήθειας"
    – 1 βαθμός στο 12 "Parfait amour"
    – 1 βαθμός στο 3 "Παυσίλυπες σκιές"

    ...Και οι 34 ήταν υπέροχες!

    Τα φιλιά μου σ' εσένα, Αριστέα και σε όλες/ους τις/τους συμμετέχουσες/οντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι έξυπνα που το σημείωσες Νατάσα μου! Πραγματικά ο βαθμός δυσκολίας ξεπερνάει κάθε προηγούμενο!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς που είσαι εδώ και αξιολογείς τόσες πολλές συμμετοχές! Όλοι όσοι δεν συμμετέχετε με ποίημα με συγκινείτε πάντα!
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  41. 3βαθμους στο22 2 βαθμούς στο 29 και από 1 βαθμό στο στο 2 στο 11 και στο 10
    καλό βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου για τη βαθμολογία σου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  42. Τόσα συμπόσια, τόσες φορές που έχω βαθμολογήσει, θα έπρεπε να έχω συνηθίσει και να μην με πειράζει πια που πρέπει να αφήσω εκτός πολλά.
    Δύσκολη, πολύ δύσκολη κι αυτή τη φορά η επιλογή των πέντε.
    Οι σημειώσεις μου κάθε φορά που διάβαζα γίνονταν πιο μπερδεμένες...αντί να καταλήγω στα 5 όλο ανέβαινα αριθμό..οφείλω να ομολογήσω πως κάποια ποιήματα μου έκαναν καλύτερη εντύπωση στη 2η ή στην 3η ανάγνωση.
    Όλο άλλαζαν λοιπόν οι προτιμήσεις μου κι αν καθυστερήσω δε θα καταφέρω τίποτα άλλο, παρά να παιδευτώ χωρίς λόγο...ιδού λοιπόν η βαθμολογία μου:
    3 βαθμοί στο 9 Σύννεφα άγγελοι
    2 βαθμοί στο 24 Γυμνή ζωή
    Κι από έναν βαθμό στα:
    3 Παυσίλυπες σκιές
    16 Erotica
    32 Κλείστρο

    Καλοπροαίρετα πάντα, μια ας την πω παρατήρηση, που παραλίγο να με αποτρέψει από το βαθμολογήσω το 24 κι ας ήταν από εκείνα που μου έκαναν κλικ από την πρώτη ανάγνωση και συνέχισαν να μου κάνουν κάθε φορά...εκείνο το ερωτηματικό στο τέλος, πόσο ομορφότερα θα ρωτούσε αν ήταν το ελληνικό!
    Μπορεί να το χρησιμοποιώ κι εγώ στα σχόλια ή στα μηνύματα που γράφω στα γρήγορα, αλλά σε τόσο όμορφη ποίηση, πόσο παράταιρο, πόσο άκομψο μου φάνηκε!
    Αυτό το καταθέτω με αγάπη κι ελπίζω να μην παρεξηγηθώ!
    Πολλά συγχαρητήρια σε όλους και φυσικά σε σένα Αριστέα για την άψογη διοργάνωση...και μόλις τελειώσεις με τα διαδικαστικά εδώ έχω σκοπό να σε βάλω να ξύσεις τα μολύβια σου...κατάλαβες ε? (ουπς το ερωτηματικό που έλεγα παραπάνω πετάχτηκε)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν βέβαιη για τη δυσκολία που θα είχατε Μαρία μου. Φταίω στο βαθμό που σας έβαλα 9 επιπλέον συμμετοχές (επιτρέποντας τη διπλή συμμετοχή σε ένα τόσο ελεύθερο θέμα). Όσο να'ναι, θα ήταν πιο ανακουφιστικό 9 συμμετοχές μείον. Αλλά από την άλλη είχα σκεφτεί ότι εξαρχής τελικός στόχος του Συμποσίου δεν ήταν η νίκη και ο συναγωνισμός, αλλά να διαβάζουμε πολλή ποίηση. Και αυτό νομίζω το έχει καταφέρει το δρώμενο επάξια! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ για την αξιολόγησή σου αλλά και για το σχόλιό σου που ακολουθεί.
      Έρχομαι κι εγώ να συμφωνήσω για το ξάφνιασμα με το αγγλικό ερωτηματικό. Κάτι που δεν συμβαίνει μόνο στη συμμετοχή 24 σε αυτό το Συμπόσιο. (Υπάρχει άλλη μία αν προσέξεις καλύτερα). Δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστό να επεμβαίνω σε διορθώσεις εγώ. Πάντα φοβάμαι να κάνω σχόλια, προτάσεις, διορθώσεις, γιατί ο δημιουργός είναι στην τελική αυτός που έχει την ευθύνη.
      Να πω εδώ ότι από όλους τους συμμετέχοντες άδεια για να μιλήσω αν παρατηρήσω κάτι λάθος, έχω μόνο από μία συμποσιούχα μας!
      Τέλος, αν κατάλαβα καλά.... να ξέρεις, πηδώ από τη χαρά μου ήδη! (Έρχεται για μένα την πιο κατάλληλη περίοδο).

      Πολλά φιλιά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  43. Πολλά τα ποιήματα που με άγγιξαν, έστω και μ' ένα στίχο. Γεμάτο, απολαυστικό Συμπόσιο. Από τα καλύτερα; Το λάτρεψα! Ούτε και ξέρω πόσες φορές τα διάβασα όλα!
    Ανυπομονώντας για την αποκάλυψη και πριν προλάβω να αλλάξω ξανά τη σειρά...

    3 στο 33. Γύμνια
    "προσμένοντας
    μια σπίθα πραγμάτωσης ονείρου την ψυχή μου να ζεστάνει" και
    "Όσο πνίγω μέσα μου τα άγρια πουλιά,
    τόσο τα ελευθερώνω"!!!
    Μου άρεσε πάρα - πάρα πολύ το νόημα αυτού του ποιήματος και η εμπλοκή της γύμνιας στην ιστορία του.

    2 στο 18.Καθρέφτης
    Κι εδώ, όπως και στο πρώτο, ένιωσα ότι ο δημιουργός κατάφερε να διαβάσει τη σκέψη μου και τόσο όμορφα να την κάνει ποίημα!
    "το πλήθος ταράζεται πολύ" επιλεκτικά...

    1 στο 32. Κλείστρο
    Σπαραχτική γραφή!

    1 στο 5.Ο εαυτός μου
    Γιατί, δυστυχώς, πολλές φορές ο εαυτός μας είναι ο εχθρός μας... Ωραίο θέμα, ωραία απόδοση.
    Είχα αγωνία σε αυτό το ποίημα να δω τι θα γίνει στο τέλος!!!

    1 στο 9. Σύννεφα - άγγελοι
    "Σαν να έχει η μνήμη χρυσαφένια κλουβιά": κατευθείαν στην καρδιά με βρήκε αυτός ο στίχος για προσωπικούς λόγους.
    Ωραία, "ποιητική" γραφή!

    Δεν έχω άλλες ψήφους, δυστυχώς... τις χρειαζόμουν για τα:

    -30. Αναγκαστική προσγείωση
    "Όλα με εγκατέλειψαν , συντρόφια στο φευγιό σου": ό,τι ακριβώς και για το προηγούμενο!

    -27. Η επανάσταση άργησε μια μέρα
    Τα είπε όλα το ποίημα και ο τίτλος! Δυνατό!

    -22. Αχαρτογράφητη ψυχή
    Πρωτότυπη προσέγγιση!

    -26. Φθινοπωρινός άνεμος
    Μου αρέσουν αυτά τα παραμύθια!!!

    Στάθηκα και στα:
    3.Παυσίλυπες σκιές
    Τα ψεύτικα είδωλα τρυπώνουν στις δύσκολες στιγμές μας και μας αποσυντονίζουν...
    13. Καιάδας
    "να ρουφάει όλο και περισσότερο το σαλεμένο σου μυαλό"!!!
    7.Ένα «μαζί»
    Το πολυπόθητο "μαζί"!!!
    11. Γραμμή παράλληλη
    "Ίσα για τη χαρά της επαφής": σε αυτό ξοδευόμαστε οι άνθρωποι...
    23. Είθε...
    τα κλειστά πατζούρια να ανοίξουν!
    28. Τώρα είναι η ώρα
    Μου άρεσε πολύ η εικόνα!!! Και ο επίλογος: "Ποτέ δεν θα ΄ναι αργά, μα
    τώρα είναι η δική σου, η κατάλληλη η ώρα για το πέταγμά σου…"
    12. Parfait Amour
    Γέλασα!!!

    Αυτά!!! Μάλλον το παράκανα με το μέγεθος του σχολίου, αλλά ήθελα να τα γράψω!

    Αριστέα μου, σε ευχαριστώ! Κι εσάς, τους δημιουργούς! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου, χαίρομαι πολύ που λάτρεψες αυτό το Συμπόσιο ( κι εγώ επίσης!)
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για το αναλυτικό σου σχολιασμό! Καθόλου δεν το παράκανες! Είμαι σίγουρη ότι θα το εκτιμήσουν και οι φίλοι του Συμποσίου! :)
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Πολλά γλυκά φιλιά :)))

      Διαγραφή
  44. Τελευταία και καταϊδρωμένη...
    Αριστάκι μου, δεν θα μπορούσα να χάσω την απόλαυση τόσων θησαυρών!
    Από χθες διαβάζω και θαυμάζω! Μόνο "γύμνια" δεν έχουν όλα αυτά τα υπέροχα δημιουργήματα ψυχής, που κατέθεσαν φίλες και φίλοι στο Συμπόσιο αυτό. Με πολλή δυσκολία σου αφήνω τους βαθμούς μου, μαζί με ένα τεράστιο ευχαριστώ για όσα διάβασα.

    Ξεκινώ λοιπόν...
    3 βαθμούς στο #9 - Σύννεφα-άγγελοι. "Άγρια η νύχτα πριονίζει το αγαλματίδιο της λήθης. Κι αν πέσεις; Από πού θα αντλώ τη ζωή;..."
    2 βαθμούς στο #21 - Εποχές αγάπης. "Τολμώ μεσ' το λιοπύρι του χρυσαφένιου θέρους, τον Έρωτα να ξεγυμνώσω με δυο ανέμους..."
    1 βαθμό στο #7 - Ένα μαζί. "Ένα "μαζί" μονάχα, στο δικό σας ουρανό γυρεύω..."
    1 βαθμό στο #13 - Καιάδας. "ψάχνεις να βρεις τους δρόμους της ψυχής σου..."
    1 βαθμό στο #34 - Κόκκινο. "Κόκκινο. Ο αναλφάβητο έρωτας στα μισάνοιχτα χείλη"

    Στάθηκα σε πολύ περισσότερα ανάμεσά τους και τα: 3, 11, 22, 27, 33.

    Πολλά πολλά συγχαρητήρια στους δημιουργούς και καλή δύναμη σε σένα κοριτσάκι μου στη συλλογή των βαθμών!
    Πολλά γλυκά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες κι αξιολόγησες τις συμμετοχές μας.
      Να'σαι καλά!
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  45. 1 βαθμό στο 7: Ένα «μαζί»
    1 βαθμό στο 9: Σύννεφα - άγγελοι
    1 βαθμός στο 21: Εποχές αγάπης
    2 βαθμούς στο 30: Αναγκαστική προσγείωση
    3 βαθμούς στο 12: Parfait Amour (*)

    Ήρθα.. τρέχοντας (για πολλοστή φορά, όμως.) Τα έχω διαβάσει τόσες πολλές φορές όλα που κοντεύω να τα αποστηθίσω, πλέον. Πόσο μισώ τις βαθμολογίες, Πριγκηπέσσα μου, κάτι τέτοιες στιγμές, δεν υπάρχουν λόγια να σου περιγράψω! Ειλικρινά, λυπάμαι για ΟΛΑ τα υπόλοιπα που δεν μου έμειναν βαθμοί να δώσω. Ζητώ από καρδιάς ένα μεγάλο "συγνώμη" από τους δημιουργούς τους, μα πραγματικά τ΄αγάπησα ένα προς ένα τόσο πολύ ΟΛΑ τους κι αυτό έκανε ακόμα πιο δύσκολη τη βαθμολογία.
    Το δύσκολο έργο στη συλλογή των βαθμών πέφτει σε σένα τώρα, μπουκλωτό κορίτσι. Καλή δύναμη, λοιπόν! Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την άψογη -για μια ακόμη φορά- φιλοξενία σου και πολλά πολλά συγχαρητήρια σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην εκπνοή Μαριάννα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου και στο Συμπόσιο εκτός της βαθμολόγησής σου! Χάρηκα πολύ που σε είχαμε μαζί μας για δεύτερη φορά !
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  46. Σας ευχαριστώ θερμότατα όλους για την άψογη διεξαγωγή ενός ακόμα Συμποσίου!
    Πάω για τα αποτελέσματα και την τελετή λήξης!
    Να'στε όλοι καλά!
    Σας φιλώ!
    @

    ΑπάντησηΔιαγραφή