Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

Λήξη 18ου Συμποσίου Ποίησης - Η γιορτή μας & η κλήρωση!


Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.
Το 18ο Συμπόσιο Ποίησης,
αφιερωμένο στο γυμνό,
φθάνει σήμερα στο τέλος του προορισμού του.

Προτού προβώ στις αποκαλύψεις θα ήθελα
ολόθερμα να ευχαριστήσω
όσους στηρίξατε κι αυτό το Συμπόσιο με τις ποιητικές σας δημιουργίες,
αλλά και όσους ξεκλέψατε χρόνο για να μελετήσετε 
και να αξιολογήσετε τις τόσες πολλές συμμετοχές μας
Χωρίς εσάς δεν θα υπήρχε Συμπόσιο!
Πραγματικά το λέω και το εννοώ!

Δεν ήταν απλά ένα ακόμα υπέροχο Συμπόσιο.
Ήταν το πιο πολυσυλλεκτικό Συμπόσιο,
με απίστευτους, μικρούς και μεγάλους θησαυρούς!
Νικητές όπως πάντα και πάνω απ' όλα η Ποίηση 
κι όλοι εμείς που διαβάσαμε!


Η υποχρεωτική λέξη 
γυμνός-ή-ό/
γύμνια / γυμνώνω

[θεματικά ή συμβολικά η χρήση της λέξης, όπως πάντα]
έδωσε 34 υπέροχες συμμετοχές, από 25 φίλους
της ποίησης και του μπλογκ,
ενώ 35 φίλοι του Συμποσίου περάσατε και βαθμολογήσατε
και με τις με τις ψήφους σας, αναδείξατε μεγάλη νικήτρια, 
με 27 βαθμούς, την 

Ποιώ-Ελένη

με το σπαραχτικό της ποίημα 
Κλείστρο”
(Όχι, αν διαφωνείτε με το επίθετο "σπαραχτικό",
να μου το πείτε!)
Ελένη μου, θερμά συγχαρητήρια! Άξια!
Πάμε να το θυμηθούμε...



Κλείστρο

Μάνα γυμνή δεν με γέννησες
Στον πλακούντα σου μέσα τυλίχτηκα σφιχτά
Τον ομφάλιο λώρο πότε δεν μου έκοψες
Σ΄αναπηρικό αμαξίδιο έσυρα το πρώτο μου κλάμα
Δεν έμαθα ποτέ μόνη να αναπνέω
Στον αγώνα λύγισα νωρίς
Δεν έμαθα να ισιώνω τους πλίνθους της ζωής
Σκόνταφτα πάντα και διαρκώς παλινδρομούσα
Μάτωνα ως το περικάρδιο κι ένας πόνος δριμύς αγκύλωνε τα νεύρα

Νεογιλούς δεν έβγαλα
Σκληρό το ψωμί στο στόμα
Παγωμένο το γάλα επίπεδη η θηλή
Πώς να δέσει το σώμα;
Μπούκλες δεν μπόρεσα να χαρώ στους ώμους
Κι ήταν ξανθά τα μαλλιά μου λεπτά όμως σαν τις ίνες του σταριού
Απαλά σαν το χνούδι στην κοιλιά των σπίνων
Ατροφικά τα νύχια μου πώς να ξεμπερδέψω τους ιστούς γύρω;
Με κατάπιναν οι ιστοί με απορροφούσαν οι ρουφήχτρες
Έγκλειστη έμεινα στη δίνη τους τρελά να περιστρέφομαι

Δεν έβλεπα μάνα παραέξω
Τα λουλούδια τα πετρώματα και τα φυλλώματα δεν τα ήξερα
Μόνο τις κρύπτες των βουνών ξεχώριζα
Γιατί οι τόποι μου μακρινοί κι απόκοσμοι υπήρξαν
Δεν άκουγα μάνα ήχο κανένα
Το σύριγμα των βελών το πλατάγισμα της θάλασσας
Το κρυφομιλητό της λεύκας δεν τα ένιωσα
Τους ψιθύρους των αστεριών μόνο πλησίασα
Γιατί από μικρή ήμουν παρμένη ολοκληρωτικά απ' τον ουρανό
Μια ισχνή πεταλούδα που άνθη γαλαξιακά γνώρισε

Μάνα γυμνή δεν με είδες
Έτσι που η νύχτα με βίαζε απείραχτο παιδί ακόμα
Του έρωτά σου η σύλληψη ατελής  
Όσο κι αν ηδονικά αγκομαχούσες χτυπημένη απ' τη φενάκη
Στα υπόγεια οι συγγενείς μοίραζαν δηλητήριο
Πολλά τα φιαλίδια κιτρινόμαυρη η χολή
Απόκαμες μάνα κι έφυγα μαζί σου
Εσύ κυρτή και πρόωρα γερασμένη
Κι εγώ μια έρπουσα ύλη
Με το σπασμένο κοπίδι του φόβου στα σκελετωμένα μου χέρια
Να αδυνατώ να σε προσπεράσω!





Στη δεύτερη θέση με διαφορά μόλις δύο ψήφων έχουμε δύο συμμετοχές
 το “Parfait Amour” της Μαρίας Κανελλάκη και
το “Σύννεφα - άγγελοι” και πάλι της Ελένης μας (Ποιώ).

Ένα μεγάλο μπράβο και στις φίλες που έφθασαν πολύ ψηλά 
στην προτίμησή σας:
Αλεξάνδρα (Woman in Blogs) 
Αναστασία (Lysippe) και Κατερίνα Βερίγκα.

Ας γίνουν λοιπόν όλες οι συστάσεις 

Μαζί με τις συστάσεις
και οι στίχοι που αγάπησα εγώ από κάθε συμμετοχή.

Συμμετοχές από 1-8 τις βρίσκουμε ► εδώ

1.Ωδή στην ελευθερία, Mia (2 β)
Το δέντρο δάκρυσε.
Ήταν η μοναξιά του που πότισε το χώμα.

2.Το λευκό τριαντάφυλλο, Γιούλη (6 β)
Παλεύουμε και ζούμε με σχετική αξιοπρέπεια
πατώντας πάνω σε ετοιμόρροπα θέλω.

3.Παυσίλυπες σκιές, Lysippe (16 β)
Έφυγες·
κι απέμεινα να κοινωνώ 
απ' τη γύμνια
ψεύτικων ειδώλων.

4.Ο Δον Κιχώτης του Κοκτώ,  Woman in Blogs (17 β)
Και τα ρολόγια γύμνωσες από τις ώρες της φυγής
να πάρει η αγάπη παρουσίες
Και στάθηκες γυμνός σ' ένα λεπτό σιγής
και φώναξες "κάτω οι εξουσίες!"

5.Ο εαυτός μου, Mary Pertax  (9 β)
Το είδωλο μου  έτσι θωρώντας, βρήκα πλέον τον εχθρό μου
Και άλλος κανείς δεν είναι παρά μόνο ο εαυτός μου.

6.Άτιτλο, Μαριλένα  (8 β)
Τις φλέβες του λαιμού σου
νοστάλγησε η γύμνια

7.Ένα «μαζί», Ανέσπερη (6 β)
Δίχως πυξίδα, πορτολάνο και αποσκευές,
γυρεύουν το «μαζί» ένα βήμα να το πάνε παραπέρα.

8.Άλλη μια νύχτα, ANNA Flo (5 β)
Κι όμως εύχεται 
να'ρθει σύντομα η στιγμή 
που θα πάψει να νυχτώνει! 


Συμμετοχές από 9-23 τις βρίσκουμε ► εδώ

9.Σύννεφα - άγγελοι, ποιώ - ελένη (25 β)
Είναι κάποια φιλιά που αξέχαστα μένουν
Σαν να έχει η μνήμη χρυσαφένια κλουβιά
Και μέσα τα κλείνει

10.Ο χορός της λησμονιάς, Makis Del (5 β)
Χορεύοντας σαν τρελή, 
στους ρυθμούς της απουσίας σου
Τον χορό της λησμονιάς...

11.Γραμμή παράλληλη,  Ελένη Β(3 β)
Γραμμή παράλληλη.
Καταδικασμένη να τέμνεται μόνο για λίγο.
Ίσα για τη χαρά της επαφής.
Τότε μόνο οι άνθρωποι
φοράνε τα καλά τους.

12.Parfait Amour , Maria Kanellaki (25 β)
Και δηλαδή ξοφλήσαμε αν παντρευτεί ο γιος μας; 
Μόνο για να γεννήσουμε είν’ ο προορισμός μας;
- Γεράσαμε Απόστολε αυτή είναι η ουσία!
- Δεν έχει δικαιώματα η τρίτη ηλικία;

13.Καιάδας, Σμαραγδένια Ρούλα(4 β)
Και εσύ ακίνητος, εκεί στο βάθος  της τρύπας, να ρουφάει όλο και περισσότερο το σαλεμένο σου μυαλό,
ψάχνεις να βρεις τους δρόμους της ψυχής σου! 

14.Αναδημιουργία, Ariadni St. (1 β)
Κρατώ το γυμνό χέρι της μπαλωμένης μου ψυχής
και εξαϋλώνομαι...

15.Τα θαμμένα όνειρα των εραστών, Τάσος Γ. Κάβουρας (3 β)
Υπάρχει λένε μια περιπέτεια για τον καθένα μας
Που συνωμοτικά σουλατσάρει μέσα στα ολόφωτα βλέμματα 
Με ακηλίδωτο πόθο που υφαίνει το ασίγαστο πάθος
Και στέλνει τα γυμνά κορμιά στις παρυφές των συμπληγάδων

16.Erotica, Μαριλένα  (7 β)
Συμπληγάδες σαρκοφάγες
(...)
Κάτι τσαλακωμένες φλέβες 
(...)
Πόσο δέρμα να γδάρει η γύμνια; 

17.Αειθαλές, Euzonas (4 β)
Φτιαχτοί άνθρωποι,
γυμνοί ωσάν τα δέντρα
ρούχα για φύλλα 

18.Καθρέφτης, melissokomos(10 β)
Σαν καθρέφτης εκείνη
δίχως οίκτο αντανακλά
την αβάσταχτη γύμνια 
της κάλπικης ζωής μας

19.Γαλαθηνό χαικού, Ariadni St. 
Αβύσσου γύμνια
μεθυστική, μάταιη
ισχνά φωτίζεις

20. Χαϊκού σιωπής, Memaria (4 β)
Ένα αηδόνι 
μπρος στη γύμνια των δέντρων
σιωπά για πάντα.

21.Εποχές αγάπης, Δημήτρης Ασλάνογλου (6 β)
Είναι της πλάσης η μορφή, ατέρμονο στημόνι
Η Αγάπη, που κρατά γερά, της σκέψης το τιμόνι
Σκηνή θεάτρου θερινού, με τραγωδούς τις εποχές
Γυμνές ψυχές καρτερικές, ρίγη καρδιάς, οι θεατές

22. Αχαρτογράφητη ψυχή, Ελένη Β(14 β)
Να βρω την ψυχή σου.
Αλλά δεν ξέρω που να την ψάξω.
Χάνομαι.
Αχαρτογράφητη είναι.
Μα καλά…
Κανείς δε βρέθηκε να την περπατήσει;
πόσο ανόητοι υπήρξαν όλοι τους…

23.Είθε..., Marina Tsardakli  (10 β)
Αυτός είμαι.
Με ό,τι καλά μου έδωσε ο Θεός και ό,τι στραβά δημιούργησα.
Έχω ένα τόνο λάθη στην καρότσα μου,
μα αντέχω ακόμα να πηγαίνω.
Και έτσι με την ψυχή μου γυμνή, 
στέκομαι μπροστά σου,
όχι για να με κρίνεις, μα για να με αποδεχτείς.


Συμμετοχές από 24-34 τις βρίσκουμε ► εδώ

24.Γυμνή ζωή, Makis Del (4 β)
Είναι το στιγμιαίο πετάρισμα των βλεφάρων σου
που με έκανε να ζω την αιωνιότητα
Είναι οι στιγμές που με κοίταζες
και 'βλεπα στα μάτια σου ολάκερο τον Παράδεισο...

25.Τάνγκο για δυο, paloma (2 β)
Δυο σώματα κολλητά,
με γυμνή ψυχή σαν ένα,
μες το τάνγκο συγκλονίζουν,
κάποια φθινοπωρινά απογεύματα

26.Φθινοπωρινός άνεμος, ANNA Flo (1 β)
Μα δεν μπορώ να ανεχθώ
τον άνθρωπο τον άμυαλο 
Μου γιγαντώνει το θυμό
όταν  στη φύση φέρεται σαν βάνδαλος  αγύρτης

27.Η επανάσταση άργησε μια μέρα, Katerina Verigka (10 β)
Ο ήχος του κορμιού της
κάλυψε 
τα όνειρά της.

Το αίμα έσβησε
τα ίχνη 
της ελπίδας.

28.Τώρα είναι η ώρα, Ανέσπερη (11 β)
Με της σιωπής τα λόγια της φωνάζει η ωριμότητα :
Καλό ταξίδι «κόρη» μου.
Φυσάει ούριος άνεμος, άπλωσε τα φτερά σου.
Ποτέ δεν θα ΄ναι αργά, μα
τώρα είναι η δική σου, η κατάλληλη η ώρα για το πέταγμά σου…

29.Το σύμπαν και οι μυστικές αποστολές του..., Katerina Verigka (16 β)
Αυτή η γαμημένη πειθαρχία
μου στέρησε πολλά.
Μου στέρησα πολλά.

Δεν ακροβατούσα
ποτέ στα άκρα.
Είχα τις ισορροπίες μου.

Μα θα ήθελα
να μην είμαι φτιαγμένη έτσι.

30. Αναγκαστική προσγείωση, Mary Pertax  (6 β)
Σηκώθηκα, και σκούπισα τα δάκρυα που τρέχαν.
Έφερα γύρω τη ματιά, κοίταξα στον καθρέφτη.
Το είδωλο που αντίκρισα δεν θύμιζε εμένα.
Θύμιζε κάποια πιο σοφή. Κάποια πιο πικραμένη.
Μα πιο αποφασιστική, σαν σήκωσε το βλέμμα!

31.Τα χαϊκού μιας αλήθειας, Άιναφετς (3 β)
Θα ρθει η στιγμή
που το γυμνό σου ψέμα
θα σε προδώσει.

Και μόνο τότε
γυμνή και η ίδια
θα σε πιστέψω.

32.Κλείστρο, ποιώ - ελένη (27 β)
Απόκαμες μάνα κι έφυγα μαζί σου
Εσύ κυρτή και πρόωρα γερασμένη
Κι εγώ μια έρπουσα ύλη
Με το σπασμένο κοπίδι του φόβου στα σκελετωμένα μου χέρια
Να αδυνατώ να σε προσπεράσω!

33.Γύμνια, onirokosmos (6 β)
Θα ακυρώνω χρώματα,
θα αφαιρώ ήχους και μουσικές,
θα μορφάζω με κοινότοπα χαμόγελα
σε μια ψευδαίσθηση μια δήθεν ευχαρίστησης.
Μα, ως εκ θαύματος...
Όσο πνίγω μέσα μου τα άγρια πουλιά,
τόσο τα ελευθερώνω. 

34.Κόκκινο,BUTTERFLY (4 β)
Κόκκινο.
Ο αναλφάβητος έρωτας στα μισάνοιχτα χείλη

◄►
Ευχαριστώ θερμά και καλωσορίζω στο Συμπόσιο
τους πρωτοεμφανιζόμενους
Άιναφετς και melissokomo-Γιώργο Σγούρδο, 
παρουσίαση του οποίου θα σας έχω προσεχώς .

◄►

Όλοι είναι νικητές άσχετα από βαθμούς.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους σας!
Κάθε ένας από εσάς έδωσε κάτι διαφορετικό,
κάτι όμορφο, κάποιους στίχους διαμάντια!
Και τα 34 ποιήματα ήταν υπέροχα!


Για όσους διάβασαν/ψήφισαν (πλην της νικήτριας)
ακολούθησε κλήρωση αμέσως μετά τη λήξη, για μια δημιουργία μου. 

Με τη σειρά που ψήφισαν και τους κατέγραψα, έχουμε:

1.marilenaspotofart
2.georgia vasiliou
3.Euzonas
4.Ελένη B
5.Άιναφετς
6.Mia
7.Maria Kanellaki
8.Marina Tsardakli
9.ANNA Flo
10.paloma
11.melissokomos
12.Mary Pertax
13.ποιώ - ελένη
14.Katerina Verigka
15.Makis Del
16.DIMITRIOS ASLANOGLOU
17.BUTTERFLY
18.Μαρία Νικολάου
19.Αρτίστα του βωβού
20.Giannis Pit
21.Γλαύκη
22.Lysippe
23.nikol
24.Σμαραγδάκι Ρούλα
25.Κλαυδία
26.Τάσος Γ. Κάβουρας
27.Katia Markouizou
28.Ariadni St.
29.Ανέσπερη
30.Анастасия н.
31.Αριάδνη Βλάχου
32.Memaria
33.Woman in Blogs
34.Marina Antoniou
35.Onirokosmos


Η κλήρωση ανέδειξε νικήτρια την Κατερίνα Βερίγκα
Κατερίνα μου, εύχομαι πάντα να είσαι καλότυχη. 


Η καταμέτρηση έγινε και πάλι σε excel.
Ακολουθεί η σύμπτυξη που κατάφερα να κάνω για όσους 
δεν έχουν παρακολουθήσει τη βαθμολογία.
Με την αρίθμηση όσων ψήφισαν -βλέπε παραπάνω-
μπορείτε να δείτε ποιοι σας προτίμησαν. 
Αυτή τη φορά σε δύο φωτό αφού ήταν πολλές και οι συμμετοχές μας.
(Πατήστε στις εικόνες για να μεγαλώσουν)

Από τη βιασύνη μου έχω φωτογραφίσει προτού μπει ο τελευταίος άσος 
στη συμμετοχή 9 της Ελένης, 
Οπότε δεν φαίνεται η ισοβαθμία με το ποίημα της Μαρίας Κανελλάκη 
(25 βαθμοί και οι δύο!) 
Τυπικό αυτό, αλλά πραγματικά ήταν τόση η κούραση....
Δικαιολογήστε με! Πληζ!

Θέλω να κλείσω, όπως άνοιξα, με ευχαριστίες δηλαδή
σε όλους όσοι αποτελείτε τον κορμό του Συμποσίου
Χωρίς εσάς Συμπόσιο δεν υπάρχει!
Με συγκινείτε με την στήριξή σας!

Το επόμενο Συμπόσιο, το επετειακό, 
να το αναμένετε -κλασικά- μέσα στον Δεκέμβρη.

Σας φιλώ
Αριστέα

υγ: κι ελπίζω να μην έχω κάνει κάποιο λάθος και με κυνηγάτε! ☺

80 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στην Ελένη μας για την πρωτιά, την έχει συνηθίσει πια. Συγχαρητήρια και σε σένα για την άψογη όπως πάντα διοργάνωση.
    Πάντα τυχέρή η Κατερίνα μας. Υπέροχο Συμπόσιο μπράβο σε όλους τους συνταξιδευτές για τις ποιοτικές και εντυπωσιακές καταθέσεις ψυχής που μας χάρισαν
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Αννούλα μου!
      Είναι τόσο μεγάλη η χαρά μου κάθε φορά, που σε ελάχιστες μέρες ξεχνώ ταλαιπωρίες και χρόνο που δαπανώ και σκέφτομαι αμέσως μετά το επόμενο!
      Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι πάντα παρούσα για το Συμπόσιο!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια πολλά κι από ΄μένα στην "πρώτη" κυρία της παρέας!!!
    Συγχαρητήρια πολλά σε όλες και όλους όσοι συμμετείχαν στο υπέροχο αυτό Συμπόσιο!!!
    Καλότυχη πάντα και η τυχερή της όμορφης αυτής blog-o-γειτονιάς!!!
    Συγχαρητήρια πολλά στην ακούραστη Πυργοδέσποινά μας γι΄ αυτά τα υπέροχα Συμπόσια που μας κερνά!!!

    Χαίρομαι πραγματικά που μπορώ και βρίσκομαι ανάμεσά σας και ο λιγοστός χρόνος που αφιερώνω πλέον εδώ είναι τόσο ποιοτικός και δημιουργικός!!!
    Να είστε όλοι σας καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή μου , σε ευχαριστώ πολύ που είσαι παρούσα και μόνιμη πια συμποσιούχα!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στη νικήτρια Ελένη, μα και σε καθεμία και καθέναν που συμμετείχε με το/α δικό/α της/του "διαμάντι/α" μια που, κάθε συμμετοχή ήταν ένα!

    Αξέχαστα θα μου μείνουν όλα τα ποιήματα, ειλικρινά!

    Πολλά συγχαρητήρια και σ' εσένα, Αριστέα μου, για την -άλλη μία φορά- άψογη παρουσίαση, τόσο του Συμποσίου όσο και των αποτελεσμάτων!

    Στην τυχερή της κλήρωσης, Κατερίνα, εύχομαι να 'ναι πάντα καλότυχη!

    Τα φιλιά μου!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα μου!!συγχαρητήρια σε όλους!!!όλα υπέροχα!!!δεν πρόλαβα να ψηφίσω (γελάστηκα με την ημερομηνία)
    αν και τα διάβασα όλα...γιατί έχω τρεχάματα...λάτρεψα το 5 το 3 γέλασα με το 12 και φυσικά το 32 το αγάπησα...δεν έχει κανένα νόημα τώρα απλά θέλω να δώσω τα συγχαρητηριά μου σε όλους και σε σένα!!!τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα Δλεσποινα. Τουλάχιστον χαίρομαι πολύ που κέρδισες από την ανάγνωση των συμμετοχών. Των τόσων πολλών και υπέροχων συμμετοχών! ;-)
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  5. Αριστέα θερμή παράκληση να μας παραθέτεις και γράφημα του εξέλ, κατά προτίμηση σε κυκλικό διάγραµµα (πίτας) με ενσωματωμένα ποσοστά ανά συμπόσιο, σε συνάρτηση με τους συμμετέχοντες και τις εκάστοτε βαθμολογίες, ώστε να έχουμε ταξινομημένες τις τάσεις και τις εντάσεις...
    Κι ένα λεμοντσέλο όπως θα έρχεσαι ρε Αριστάκι μου ♥

    [συγχαρητήρια στην άξια Ελένη μας και σ' όλους τους φίλους και φίλες που ήρθαν και σ' αυτό το συμπόσιο... Αριστέα μας, ευχαριστούμε πολύ! Περάσαμε αξέχαστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, το λιμοντσέλο το αναλαμβάνω εγώ. Έτσι, για να βοηθήσουμε την Αριστέα επειδή θα έχει πολύ δουλειά με τα διαγράμματα. Έφτιαξα πρόσφατα με λεμόνια από τον κήπο μου. Αχ τι σου είναι οι φίλες! Αριστέα μου, ελπίζω να έχεις πάρει το ECDL. Θα σου χρειαστεί για τα διαγράμματα! Χα, χα. Πολλά φιλιά και στις δυο σας.

      Διαγραφή
    2. χα..χα.. δεν υπαρχεις Κανελλακι μου...ρακή παει να στήλω και εγω.. μετα το λιμοντσέλο για χώνευση;

      Διαγραφή
    3. Κι από γραφήματα γνωρίζουμε ( κι ας μην πήραμε το χαρτί του ECDL τελικά, και Λιμοντσέλο φτιάξαμε Μία μου, για αυτό και το αναφέρει η Μαρία μας, και το Συμπόσιο το βγάλαμε πέρα, κι όλα καλά πήγαν!
      Χάρη στην υποστήριξή σας και την αγάπη σας!
      Πολλά φιλιά Μαράκι μου !
      Φιλιά και στη Μία και στη Σμαραγδένια :))

      Διαγραφή
  6. Τι χαρά που βγήκαν τ' αποτελέσματα αυτού του ποιοτικά εξαιρετικού συμποσίου!
    Το μεγάλο μπράβο θα πρέπει να το μοιραστεί η νικήτρια Ελένη μας με σένα Αριστέα μου για την άψογη οργάνωση και την ανάδειξη τόσων ποιοτικών ποιημάτων!
    Ομολογώ πως την είχα τη "μικρή" μου αγωνία γιατί είναι η πρώτη φορά που πήρα μέρος σ' ένα συμπόσιο και μάλιστα ποίησης!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά πάντα καρδιάς!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγισσούλα μου, λάτρεψα την παρθενική σου εμφάνιση στο Συμπόσιο και τη χάρηκα πολύ! Ήταν πολύ δύσκολο για μένα να γράψεις τόσα χαϊκού κι όλα μα όλα να έχουνε τις επίμαχες λέξεις. Εξαιρετική η προσπάθειά σου!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τη συμμετοχή σου!
      Πολλά, γλυκά φιλιά :)

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστέα μας και τα θερμά μου συγχαρητήρια
    Μαζί σου παίρνει οντότητα ο λόγος μας
    Χιλιάδες ευχαριστώ σε όλους τους φίλους και κυρίως χιλιάδες εύγε σε όλους μα όλους τους συμμετέχοντες
    Να είμαστε καλά και να δημιουργούμε
    Σπάνιες οι γραφές σ' αυτό το Συμπόσιο!!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥ Σ.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, μια βαθιά υπόκλιση, μια αγκαλιά, ένα γλυκό φιλί κι άπειρα συγχαρητήρια για τη διάκρισή, μ' ένα τόσο εξαιρετικό ποίημα!!!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια σε όλους μας. Όλα τα ποιήματα ήταν υπέροχα. Τα πιο θερμά συγχαρητήρια όμως αξίζουν σε σένα, Αριστέα μου, για την άψογη ακόμη μια φορά διοργάνωση του Συμποσίου-θεσμός και στην Ελένη με το πραγματικά σπαρακτικό της ποίημα. Συγχαρητήρια και στη Μαρία μας για τη δεύτερη θέση με το εκπληκτικό χιουμοριστικό της ποίημα, την οποία μοιράστηκε με τη μεγάλη νικήτριά μας. Κι εσύ Κατερίνα μου, εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή. Με τις τόσες ομορφιές που διαβάσαμε πίστευα ότι το δικό μου ποίημα (νούμερο 1, Ωδή στην Ελευθερία) δεν θα έπαιρνε βαθμούς. Αντί αυτού όμως, είχα τη χαρά να δω ότι η Paloma και η Γλαύκη το ψήφισαν. Δράττομαι της ευκαιρίας να τις ευχαριστήσω και από εδώ. Σύντομα θα ακολουθήσει σχετική ανάρτηση και στο μπλογκ μου. Πολλά φιλιά σε σένα και σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Με συγκινείς!
      Χαίρομαι που γίνεσαι κι εσύ κομμάτι του Συμποσίου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  9. Πόσες εκπλήξεις σήμερα!!
    Συγχαρητήρια στην νικήτρια Ελένη μας και σε όλους όσους άφησαν το αποτύπωμά τους..

    Είμαι πολύ συγκινημένη που η μία μου συμμετοχή (εκείνη που δεν προοριζόταν εξαρχής για το Συμπόσιο και ήταν αυτοβιογραφική) ξεχώρισε ανάμεσα σε τόσο εξαιρετικές γραφές!

    Για την κλήρωση τι να πω.. Είχα πολύ καιρό να κερδίσω κάτι και τώρα που θα είναι από τα χεράκια σου διπλή χαρά! :)

    Σ'ευχαριστούμε που μας παρακινείς και μας ξεσηκώνεις!! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα καλότυχη Κατερίνα μου! Χάρηκα πολύ που η μπίλια κάθισε σε σένα, για να μην λες ότι το σύμπαν μόνο σε κυνηγάει ;-)
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς που πάντα συμμετέχεις με χαρά κι εξέλιξη (να τα λέμε κι αυτά!) στο Συμπόσιο.
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα στην όμορφη παρέα! (",)
    Το Συμπόσιο έλαβε λήξη και τα ποιήματα πήραν σάρκα και οστά, αφού ανακαλύψαμε τους δημιουργούς! Πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που με την υπέροχη ποίηση τους μας ταξίδεψαν σε νέους κόσμους και ομορφιές!
    Επίσης, πολλά συγχαρητήρια στην Ποιώ-Ελένη που κέρδισε τον διαγωνισμό, της εύχομαι να λαμβάνει πάντοτε διακρίσεις, μα και στην αγαπημένη Κατερίνα που κέρδισε στην κλήρωση, να είναι πάντα καλότυχη!
    Όσο για σένα Αριστέα μου, δεν έχω λόγια! Υποκλίνομαι στη μαεστρία σου και στην άψογη διεκπεραίωση του Συμποσίου! Εννοείται πως αναμένω με αγωνία το επόμενο! ;) Να είσαι πάντα καλά και να ομορφαίνεις την μπλογκογειτονιά!
    Πολλά φιλιά και καλό Σουκου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια σου με συγκινούν Κωνσταντίνα μου!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  11. Πόσο χαίρομαι που "έπεσαν οι μάσκες" και είδαμε ποιος έγραψε τι, κάθε φορά λατρεύω αυτό το σημείο, αλλά αυτή την φορά ανυπομονούσα πολύ.
    Ήταν ένα ακόμα υπέροχο συμπόσιο, άψογα διοργανωμένο από εσένα (και σε ευχαριστούμε από αυτό) και ήδη περιμένω το επόμενο με αγωνία να δω τι λέξη θα μας δώσεις εκεί και τι εμπνεύσεις θα στολίσουν την blogόσφαιρα πάλι(μπορείς να με βρίσεις ελεύθερα χαχαχα).
    Πολλά συγχαρητήρια στην Ελένη για την πρωτιά, πάντα τόσο όμορφες εμπνεύσεις της εύχομαι να έχει.
    Και πολλά μπράβο στο Κατερινάκι μας. Πάντα να του χαμογελά η τύχη εύχομαι.
    Σε φιλώ γλυκό κορίτσι. Κοίτα να ξεκουραστείς λιγάκι τώρα, να χαλαρώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Το θυμάμαι που αγωνιούσες από τη στιγμή που ψήφισες. Είδες τι εκπλήξεις είχαν οι αποκαλύψεις;
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Μαρινάκι μου!,Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητηρια συγχαρητηρια συγχαρητηρια σε νικητες και... σε λιγοτερο νικητες, καθως ηττημενοι δεν υπαρχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, όντως! Ηττημένοι σε μια τέτοια γιορτή δεν υπάρχουν!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για τη συμμετοχή σου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητηρια συγχαρητηρια συγχαρητηρια σε νικητες και... σε λιγοτερο νικητες, καθως ηττημενοι δεν υπαρχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στη άξια νικήτρια την Ελένη μας και σε όλους όσοι διακρίθηκαν..
    Δύσκολο το συμπόσιο με πολλές και εξαιρετικές συμμετοχές.. Άργησα να έρθω να βαθμολογήσω και διαπίστωσα ότι τέλειωναν οι βαθμολογίες και δύο γκουρού του γραπτού λόγου να κονταροχτυπιούνται , έκανα άκρη !! Το γράφω για να μην δημιουργηθούν απορίες.. Αριστέα θα μας λείψει το συμπόσιο , μέχρι να διοργανωθεί το επόμενο..
    Καλή συνέχεια..
    # Αριστέα τα διαγράμματα τα αναλαμβάνω εγώ , ότι θέλετε και ιδιαίτερα σε διάγραμμα Gantt (δουλειά μου). Όπου υλικά βάζω ποιητικές εκφάνσεις και όπου εξοπλισμός την ποιητική φυσιογνωμία του καθένα.. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης θα είναι ενδιαφέροντα..! Θα φανεί ότι πολλοί από τους συμμετέχοντες έχουν εξελιχθεί , έχουν κάνει άλματα..!
    # πάντα τυχερή να είναι η Κατερίνα.. Εδώ να σταθώ και να σημειώσω ότι ευτυχώς που δίνουν ευχές μόνο στον πρώτο τυχερό της κλήρωσης και όχι αντίστοιχες και στον τελευταίο..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποια στιγμή, αν τα καταφέρω, θα κάνω μια ανάρτηση με παραλειπόμενα και στατιστικά του Συμποσίου. Ίσως με αφορμή το επόμενο , που είναι κι επετειακό :)
      Τάσο σε ευχαριστώ θερμά για την παρουσία σου στα Συμπόσια! Είσαι από τους λίγους άντρες της παρέας μας. (Αυτή τη φορά μας την έσκασαν δύο μόνιμοι συμποσιούχοι! (Ο ένας δικαιολογημένος, ο άλλος θα πάρει απουσία ☺ )
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  15. Να'σαι καλά,Αριστέα μου,
    να μας δίνεις κίνητρα για δημιουργία
    και για εξέλιξη!...
    ΥΓ:Μάκη;Θα κερδίσουμε σε κάποιο!😄
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξέρεις ότι πιό πολύ στεναχωρήθηκα που δεν κέρδισα για να σου αφιερώσω τη νίκη μου! Δεσμεύομαι εδώ, ότι θα γίνει κάποια στιγμή στο μέλλον! Άλλωστε το ταλέντο δεν μας λείπει! Κοντά είναι ο θρίαμβος! χαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Ααααα να ξέρεις σε ψήφισα κιόλας! Όχι τίποτε άλλο δηλαδή αλλά έγραψες πολύ πολύ όμορφα!

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ σε ψήφισα!Μου άρεσε πολύ το ποίημά σου,μπράβο σου!

      Διαγραφή
    4. Κι εγώ σε ψήφισα!Μου άρεσε πολύ το ποίημά σου,μπράβο σου!

      Διαγραφή
    5. Κάντε δουλειά σας παιδιά μου!
      Μην σας ενοχλώ!

      @Γιούλη.... power!!!!

      Διαγραφή
  16. Μπράβο μας! Για μια ακόμη φορά! Είναι όντως μια γιορτή το Συμπόσιο και όσοι καταφέρνουμε και του αφιερώνουμε χρόνο είμαστε περήφανοι και τόσο χαρούμενοι! Εγώ τουλάχιστον έτσι νιώθω!
    Τι να πω για την Ελένη; Λατρεύω τη γραφή της και τις εικόνες που φτιάχνει.
    Το Κατερινάκι έλαμψε με τις συμμετοχές, στάθηκε και τυχερό! Πάντα τέτοια!
    Πάω τώρα στο σπιτάκι του καθενός να διαβάσω από την αρχή τα ποιήματα!
    Αριστέα, όλα ήταν άψογα ξανά! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Αλεξάνδρα μου, που εκτός από χαρά νιώθεις και περηφάνια. Έτσι πρέπει. Όταν το Συμπόσιο φθάνει να έχει ένα τέτοιο επίπεδο, όλοι εμείς που συμμετέχουμε είμαστε οι υπεύθυνοι. Εμείς όλοι μαζί το κάναμε γιορτή! Μια γιορτή που δεν θέλω να σας στερώ, για αυτό και το παλεύω να είμαι εδώ, παρά την κούραση και το χρόνο που απαιτεί!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα μα κυρίως για την υπέροχη συμμετοχή σου!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  17. Τα θερμα μου συγχαρητηρια στην αγαπημενη μας Ελενη που επάξια πηρε την πρωτα με το"Κλειστρο " της .. και πιος δεν ανατρίχιασε διαβαζοντας το.. οπως και το Κανελλακι μας με το χιούμορ του μας πήγε στην απεναντη μερια.. σαν την ζωή ενα πραμα.. είμαι τοσο χαρουμενη για τις πενες που υπαρχουν μεσα στο συμποσιο !!! όλες μα όλες οι προσπάθειες είχα κατι απο την ψυχή του καθενος..
    Τυχερή να είναι παντα και η Κατερινα στην ζωή της..
    Αυτα μας κανει Αριστακι μου το συμπόσιο και χαιρόμαστε που εσύ εισαι η οικοδέποινα του..γιατί μια διοργανωση τελεια την κανεις να τα λεμε αυτα..ναι;
    Να είσαι καλα και με το καλο στα επόμενα η συμμετοχή ειναι το σημαντικότερο όλων..!!
    Μάτια μου..να περασεις ενα ομορφο Σαβαβτοκυριακο.!!θα τα πούμε μικρή μου ναι; πολλα πολλα φιλακιααααα!!! <3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, αλλά και που είσαι πάντα παρούσα!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήρια σε όλους και όλες! Στη νικήτρια Μαρία, στην τυχερή Κατερίνα , σε όσους και όσες διάβασαν, βαθμολόγησαν, έγραψαν! Ήταν ένα εξαιρεικο Συμπόσιο!

    Αριστέα μου ένα μεγάλο μπράβο για την άψογη διοργάνωση για άλλη μιά φορά!

    Υ.Γ. Τι θα γίνει με μένα μου λες? Για γυμνά γράψαμε, για πατρίδες γράψαμε, για άνοιξη και καλοκαίρια γράψαμε, για τα πάντα γράψαμε! Πότε θα κερδίσω;(είδες μαθαίνω και απο τα λάθη μου) Όχι, πες μου ποτε σε ρωτάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. * Στη νικήτρια Ελένη ήθελα να γράψω και στην δεύτερη Μαρια!

      Διαγραφή
    2. Ώστε εσύ ήσουν πίσω από το ερωτηματικό που παραλίγο να λειτουργήσει αρνητικά στο να βαθμολογήσω το υπέροχο ποίημά σου...Τελικά όμως το ποίημα νίκησε το λαθάκι κι αυτό λέει πολλά!! Συγχαρητήρια κι ελπίζω ειλικρινά να μην παρεξηγήθηκες...πραγματικά το τόνισα καλοπροαίρετα...υπήρχε άλλο ένα ποίημα με το ίδιο "λάθος", αλλά αφού δεν το βαθμολόγησα δεν αναφέρθηκα σε αυτό...αυτό το λέω για να μην απορείς, άλλωστε δεν ήξερα και ποιος το έχει γράψει! :) :)

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα Μαρία! Οχι παιδί μου τι να παρεξηγηθώ! Οταν κάτι ειναι καλοπροαίρετο δεν παρεξηγούμαι! Ρώτα την Αριστέα ξέρει! Πάντα κάνω πλάκες και μερικές φορές μπορεί να παρεξηγείται το ύφος μου! χαχα!

      Ο τρόπος που το ανέφερες ήταν πραγματικά καλοπροαίρετος! Σε ευχαριστώ για την ψηφοφορία και για τα ωραία λόγια σου.

      Υ.Γ. Έλα πες και την αλήθεια. Σ'αρεσε τόσο πολύ το ποιήμα μου που σου ήταν αδύνατο να μην το ψηφίσεις παρά το λαθάκι μου!χααχχαχα!

      Διαγραφή
    4. Μάκη μου, για το ερωτηματικό τα είπαμε στο χώρο σου, για το πότε θα νικήσεις θα σου πω ότι πολλές φορές έρχεται από κει που δεν το περιμένεις. ου εύχομαι ολόψυχα να γράφεις, γιατί έχεις αποδείξει ότι εξελίσσεσαι κι αυτό είναι ήδη μία νίκη! ☺
      Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  19. Αριστέα μου, συγχαρητήρια για μια ακόμα λαμπερή και ποιοτική διοργάνωση όπως είναι το "ΣΥΜΠΟΣΙΟ".
    Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές που πραγματικά έδωσαν όμορφα ποιήματα και ένα κομμάτι εξαίρετο από την ψυχή τους.
    Τιμή για μας τους συμμετέχοντες στην ψηφοφορία, που είναι επίπονη και δύσκολη γιατί προφανώς εμπεριέχει μεγάλο βαθμό δυσκολίας.
    Ειλικρινά ένα μεγάλο μπράβο σε όλη την εξαίρετη κοινότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Χάρηκα πολύ που σε είχαμε στην αξιολόγηση κι αυτή τη φορά :)
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  20. Συγχαρητήρια σε όλους Ελένη , Κανελλακη , Αριστακι και σε όλους όσους προσπάθησαν και νας χαρης αν αυτα τα αριστουργήματα !!!!! Μου χαρίσατε υπέροχες στιγμές ύστερα απο πολυ πολυ καιρο σας ευχαριστω !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου, χάρηκα πολύ που σε είδα ξανά εδώ μετά από τόσο καιρό! Εύχομαι στο επόμενο να έχουμε και συμμετοχή σου! Μου έχει λείψει η γραφή σου που είναι ιδιαίτερη πάντα ;-)
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  21. Συγχαρητήρια στην Ελένη για τη νίκη της, πάντα τύχες στο Κατερινάκι μας, πολλά μπράβο στους δημιουργούς και άπειρα ευχαριστώ στην οικοδέσποινα που για μια ακόμα φορά μας χάρισε μια υπέροχη φιλοξενία! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου, σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου που έγινες αναπόσπαστο κομμάτι του Συμποσίου κι εσύ!
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  22. Όχι δηλαδή αν δεν μου έφευγε λάθος δεν θα μου ερχόταν καλά!
    Στην πρώτη φωτό του ecxel από τη βιασύνη μου έχω φωτογραφίσει προτού μπει ο τελευταίος άσος στη συμμετοχή 9 της Ελένης, Οπότε δεν φαίνεται η ισοβαθμία με το ποίημα της Μαρίας Κανελλάκη ( 25 βαθμοί και οι δύο!)
    Τυπικό αυτό, αλλά πραγματικά ήταν τόση η κούραση....
    Δικαιολογήστε με!
    Σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι να σκάσω μ' αυτό το λάθος Αριστέα! Μα να μη φωτογραφίσεις τον τελευταίο άσο; Που όλους δηλαδή μετά το συμπόσιο, μας ταλάνιζε αυτή η απορία. Πού είναι ο χαμένος άσος;
      (Δεν πας καλά μου φαίνεται. Άντε να ξεκουραστείς κι άσε τα εξελόχαρτα στην ησυχία τους...)

      Διαγραφή
  23. Συγχαρητήρια πολλά στην Ελένη, και πάντα τυχερή να είναι η Κατερίνα!
    Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους και φυσικά σε σένα Αριστέα μου!
    Μπορεί να μας "παίδεψε" λίγο περισσότερο ετούτο το συμπόσιο λόγω πολλών συμμετοχών, αλλά ήταν πολύ όμορφο παίδεμα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητήρια στην οικοδέσποινα, στην Ελένη, στην Κατερίνα, σε όλες και όλους εσάς που ανακάλυψα μόλις πριν από μερικές εβδομάδες εδώ... Μεγάλη τιμή και χαρά για μένα να γνωρίζω κάποιους "πεισματάρηδες που αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά" (Οδ. Ελ.).
    Θα είμαστε σε επαφή. Απ' ό,τι κατάλαβα, προσεχώς θα γνωριστούμε κάπως καλύτερα, καθώς η Αριστέα είχε την ιδέα να παρουσιάσει την ταπεινότητά μου -τί να πει δηλαδή, είμαι κι εγώ περίεργος να δω :-)
    Σας φιλώ με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο, σε ευχαριστώ από καρδιάς για αυτή την πρώτη σου παρουσία στο Συμπόσιο.
      Η επόμενη ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε σένα!
      Θα κάνω ό,τι μπορώ ως το βράδυ (άντε αύριο πρωί, να είμαι έτοιμη!)
      Σε φιλώ! :))

      Διαγραφή
  25. Πολλά μπράβο κι από μένα στην Ελένη μας, που τη τίμησα δεόντως, προτιμώντας/πετυχαίνοντας και τις δυο τις συμμετοχές, όπως και στη Μαρία μας - και όλους τους φίλους που συμμετείχαν και διακρίθηκαν στις καρδιές όσων τις διάβασαν. Και την Κατερίνα μας να την ευνοεί πάντοτε η τύχη.

    Αριστάκι μου, άλλο ένα εξαιρετικό Συμπόσιο στο ενεργητικό. Σ' ευχαριστούμε πολύ γι' αυτό.

    Φιλιά πολλά σε όλους - και εις την επόμενη αντάμωσή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί αλεπουδίτσα μου γλυκιά!
      Στο επόμενο θα ευχηθώ να είσαι και πάλι εδώ (αφού πια δεν είσαι πουθενά αλλού κλαψ!)
      Μάκια! :)

      Διαγραφή
  26. Συγχαρητήρια!!! Στην Ελένη μας, στη Μαρία μας, στην Κατερίνα μας και σε σένα Αριστάκι μου, για την όλη διοργάνωση που πάντα είναι άψογη!
    Σας φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Το πόσο τα χαίρομαι τα αποκαλυπτήρια!!! Συγχαρητήρια στην Ελένη μας!!! i rest my case αφού την τίμησα εις διπλούν!! 😂😂
    Μπράβο σε όλες μα όλες τις συμμετοχές και στους δημιουργούς!! Ηταν ένα πολύ δυνατό συμπόσιο!! Ωραίες εμπνεύσεις και με μεγάλη γκάμα συναισθημάτων!!
    Πάντα καλότυχη κι η Κατερίνα!! Αριστέα μου άψογη όπως πάντα εξάλλου!! Σε ευχαριστούμε για την υπέροχη διόργανωση γι ακόμη μια φορά!
    Σας ευχαριστώ πολύ για την ανάγνωση και την προτίμηση!!!
    Αριστάκι μου καλή ξεκούραση να χεις κοπέλα μου και καλό σ/κ!! Φιλάκια πολλά πολλά!! 😘 🍄🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρλέν μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  28. Αριστάκι μου, δυστυχώς δεν παρακολούθησα το Συμπόσιο αυτή τη φορά...
    Ένα θα σου πω: Μόλις διάβασα στο blog της Ελένης μας τη συμμετοχή της, οπότε φαντάζεσαι τί συναισθήματα έχω!
    Τα συγχαρητήριά μου σε όλους ανεξαιρέτως και θα προσπαθήσω σιγά-σιγά να αναπληρώσω τα κενά...
    Φιλί γλυκό, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    ***Πόσο γέλασα με τον χαμένο άσσο και την Κανελλάκη πιο πάνω!!!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω τώρα; Ότι δεν σου έβαλα απουσία; Ε σου έβαλα! ☺ αχαχαχαχα!
      Βρε και που έρχεσαι στα Συμπόσια και διαβάζεις/βαθμολογείς όταν μπορείς είναι δώρο! Χάρη και σε σας υπάρχει το Συμπόσιο! Το να μην μπορείς κάποιες φορές είναι ανθρώπινο!
      Φιλάκια πολλά τρελοσυριανάκι μου! :)

      Διαγραφή
  29. Πάντα τέτοια να χουμε!! να βρισκόμαστε και να αφήνουμε στίγματα μέσα από τις λέξεις!!!
    Μπράβο στη νικήτρια μας!!!!! μπράβο στην τυχερή! και μπράβο στο Αριστούλι!!!!

    Τα λέμε στο επόμενο ε!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. “στίγματα μέσα από τις λέξεις”
      Τι είπες τώρα!!! ☺
      αχ καρυδοτσουφλάκι μου. Μου αρέσει που σε κυνηγάω κι εσύ το απολαμβάνεις κι έτσι σε απολαμβάνουμε όλοι!
      Άντε και στο επόμενο...κυνήγι!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  30. Συγχαρητήρια-Συγχαρητήρια-Συγχαρητήρια. Με καμία δόση σαρκασμού όπως έκανε ο Πάτροκλος στη "Νύκτα Γάμου" στο Γεωργίτση. Απλά είναι μοιρασμένο στα τρία. Δηλαδή στην Ελένη για το "Κλείστρο", στη Κατερίνα για καλοτυχία της,που θα πάει θα μας πέσει κι εμάς το λαχείο και τέλος στην Οικοδέσποινα που έχει ανεβάσει το επίπεδο των αποτελεσμάτων σε μορφή SINGULAR LOGIC (σε βλέπω Αριστέα να μετράς κουκκιά στις επόμενες εκλογές).Αλλά και στο οργανωτικό πνεύμα που το ζηλεέυουν οι διοργανωτές των ουρών στα εκδοτήρια του ΟΑΣΑ. Μπράβο Αριστέα και στα επόμενα με υγεία και έμπνευση πάντα.
    Τέλος τα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ (με κεφαλαίο) σε όλους που τόλμησαν να εκτεθούν, αφήνοντας την σκέψη τους να ταξιδέψει κοντά μας.
    Α Υ Τ Α !!! Πολλά είπα πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οκ! Έλιωσα λέμε!
      Να'σαι καλά Δημήτρη μου!
      Σε ευχαριστώ που με έκανες και γέλασα. Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ! ☺
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  31. Μπράβο σε όλους, τις νικήτριες, την τυχερή και όλους τους συμμετέχοντες!
    Πάμε για άλλα με πολλές ακόμα εκπλήξεις να μας περιμένουν στο επόμενο μαγικό δημιουργικό δρώμενο της καλής μας μπουκλωτής!
    Να είσαι καλά, Αριστέα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για όλα!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  32. Αριστέα μου, επανέρχομαι να σου πω για την ανάρτησή μου για το Συμπόσιο την Κυριακή 29 Οκτωβρίου. Πέρασες από το μπλογκ μου αλλά μάλλον δεν την είδες. Θα χαρώ να με επισκεφθείς ξανά.
    Και κάτι άλλο: Αν θέλεις να συμμετέχεις στο δώρο έκπληξη για τα γενέθλιά μου, σε παρακαλώ άφησε σχόλιο στην ανάρτηση "Birthday candy". Θα χαρώ αν αποφασίσεις να συμμετέχεις. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Μία μου. Τη είχα χάσει αφού ήρθε η επόμενη ανάρτησή σου και δεν πήρα είδηση ότι είχες αναρτήσει πριν τη συμμετοχή σου! Σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  33. Κονγκρατσουλέσιονς στην Ελένη που ποιεί, στην Κατερίνα Βερίγκα, σε όλους όσοι συμμετείχαν και φυσικά σ' εσένα πυργοδέσποινα, για την διοργάνωση!
    Και εις άλλα με υγεία!
    Καλό μήνα!
    Κίσιζ Άιρις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Αρτίστα μου!
      Αντεύχομαι! Να είναι υπέροχος και κρύος ο Νοέμβριος- μισείς τη ζέστη αφού!
      Πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  34. 'Οχι να συμμετάσχω, ούτε και να βαθμολογίσω δεν είμαι σε θέση...δυστυχώς δεν το έχω με την ποίηση, πόσο μάλλον τον τελευταίο καιρό με τις προετοιμασίες για τον γάμο της κόρης μου.
    Θέλω όμως να συγχαρώ όλες και όλους για την συμμετοχή τους και σένα Αριστέα μου, που τα διοργανώνεις όλα τόσο ωραία κάθε φορά.
    Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Έχω χάσει επεισόδια Μαριάννα μου!
      Την πάντρεψες; Παντρεύεται;
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες!
      Πολλά φιλιά :)
      Καλό μήνα να έχεις κι εσύ!

      Διαγραφή
  35. Ούτε κι' εγώ λοιπόν τόχω με την ποίηση, εκτός από τα "έργα" σε στιλ Μπόστ!!!
    Εδώ όμως διάβασα τόσα αριστουργήματα που νομίζω πως αυτό το συμπόσιο ξεπερνά κάθε προηγούμενο!
    Συγχαρητήρια και χίλια μπράβο σε όλους και σε σένα ιδιαίτερα, υπέροχη οικοδέσποινα...
    Να έχεις έναν υπέροχο φθινοπωρινό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φιλία μου!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Αντεύχομαι μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή