Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Ενημερωτικό Σημείωμα!


Αυτό, το να βγάζω Συμπόσιο σε εποχές 
με αυξημένες υποχρεώσεις πρέπει να το κοιτάξω επιτέλους!
Να, καλή ώρα όπως τώρα! 
Λίγο πριν την 28η Οκτωβρίου.
Τριήμερο δεν το λες, εκδρομείς δεν θα' χουμε,
αλλά είναι κι εκείνο "Αγίου Δημητρίου στρώνουμε" 
(που λέμε κι εμείς οι νοικοκυρές #not)
και είμαι σίγουρη: ιιιιιιι !!!! Πάλι μου έμπλεξες με το σπίτι!
Καλέ, άκου με κι εμένα λιγάκι! Θα γίνουν και οι δουλειές! 
Εκ πείρας στο λέω η καψερή!
(Τόσες φορές έχει καεί η γούνα μου!)

Εξάλλου μέχρι την Πέμπτη 26/10, στις 8.00 μμ που ψηφίζουμε για το 
(Ναι, γεια σου! Αυτό με το γυμνό να φιγουράρει πρώτη μούρη)
ο καιρός θα είναι άστατος έως .... Δαίδαλος !
Πού πας αγάπη μου εσύ με καταιγίδες, χαλάζι και θυελλώδεις ανέμους
να στρώσεις; Περίμενε...Το ΣΚ θα ξαναχαμογελάσει!

Αυτά είχα να πω και να σε μαζέψω!
Έχω τους λόγους μου!☺

@ριστέα