Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

Μια ιδιαίτερη βιβλιοπαρουσίαση....


Όταν η αγαπητή Γιούλη έριξε την ιδέα, δεν ήξερε 
ότι εγώ θα κινούσα γη και ουρανό για να γίνει πράξη!

Εν μέσω πολλών δραστηριοτήτων λόγω εποχής,
αλλά και καλών συμβάντων στη ζωή μου,
και μ' ένα Συμπόσιο Ποίησης να τρέχει, τρέχω κι εγώ μαζί 
ώστε το προσεχές Σάββατο,
14 Οκτωβρίου και ώρα 7.00 μμ 
σε ένα μικρό, αλλά ζεστό χώρο, στον Πύργο Ηλείας, να έχουμε μαζί μας 
την αγαπημένη μας Μαρία Κανελλάκη και το βιβλίο της
εκδόσεις 24Γράμματα.

Τώρα εσείς πιστεύετε ότι πρόκειται για βιβλιοπαρουσίαση.
Εγώ πάλι έχω άλλα στο νου!
Γιατί αλήθεια, σε πόσες βιβλιοπαρουσιάσεις έχετε 
παραβρεθεί με μπουφέ και συνοδεία κρασιού;
Και στην τελική, δεν θα μιλήσουν φιλόλογοι 
και άλλες διακεκριμένες προσωπικότητες της τοπικής κοινωνίας,
αλλά άνθρωποι της διπλανής πόρτας,
σαν τους ήρωες της Μαρίας δηλαδή, 
που θα μιλήσουν με την καρδιά για τα συναισθήματα που δημιουργούνται 
καθώς διαβάζεις την απίστευτη πένα της Μαρίας,
αλλά και για τον άνθρωπο που κρύβεται πίσω από αυτές.
Για αυτό το τελευταίο μπορώ να πω ότι είμαι η κατάλληλη να
μιλήσω....

Αριστέα



Εδώ η εκδήλωση/πρόσκληση στο facebook.

Θα ήταν μεγάλη παράλειψη εκ μέρους
να μην κάνω ιδιαίτερη μνεία στο Βιβλιοπωλείο Φωτογνώση
και στον άνθρωπο που κρύβεται πίσω από την διοργάνωση αυτή,
Αγαθοκλή Κωτσάκη, εκπαιδευτικό, με εθελοντική προσφορά στο 
Κοινωνικό Φροντιστήριο Πύργου,
τον οποίο και ευχαριστούμε θερμότατα.




43 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία, αν και, νομίζω, δεν χρειάζεται να το ευχηθώ, την έχετε στο τσεπάκι σας.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοτάξιδο και στον Πύργο το βιβλίο της Μαρίας μας!
    Πολλά Μπράβο στη Γιούλη για την ιδέα, σ' εσένα για τη γη και του ουρανό και, στον κ. Κωτσάκη!

    Τα φιλιά μου, Αριστέα μου!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία και καλά να περάσετε!
    Τα θεωρώ και τα δυο δεδομένα!
    Μακάρι να μπορούσα να έρθω να σας καμαρώσω [και να φάω...χαχα}!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανυπομονώ και νιώθω ευγνώμων για τη ζεστή σας πρόσκληση! Ότι θα κινούσατε γη και ουρανό για να γίνει αυτή η συνάντηση, με ξεπερνάει Αριστέα μου! Ειλικρινά σας ευχαριστώ όλους για ότι κάνετε!
    Καλή αντάμωση κι από κοντά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι σίγουρη ότι θα περάσετε θαυμάσια. Βιβλιοπαρουσίαση θα είναι να είσαι σίγουρη γιατί άλλωστε και στην Αθήνα με τσιπουράκι έγινε και ήταν υπέροχα !! Να είσαι καλά αριστέα μου που τιμάς τους φίλους σου !! ΠΟλλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Πήρα μεγάλη χαρά για τη βιβλιοπαρουσίαση
    Την επιτυχία την έχω σίγουρη και το κλίμα
    ζεστό και βαθιά ανθρώπινο όπως οι λέξεις της Μαρίας μας

    φιλάκια πολλά και στις τρεις ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετική ιδέα της Γιούλη και εσύ σίγουρα ως ψυχή της παρουσίασης μάλλον της γιορτής για το βιβλίο της Μαρίας μας αξίζεις πολλά μπράβο.
    Να περάσετε θαυμάσια
    Καλή επιτυχία στο βιβλιο της Μαρίας στον Πύργο
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εσύ κι η Γιούλη, το είπατε και το κάνατε!
    Εύγε στα κορίτσια μου!
    Καλή επιτυχία να έχει η παρουσίαση, που θα έχει δηλαδή!
    Κίσιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο που τ' οργανώσατε, έτσι θα δείτε και εσείς από κοντά τι εκπέμπει και η ίδια η Μαρία!
    Καλή επιτυχία εύχομαι (που είναι σίγουρη) και καλά να περάσετε γενικά και ειδικά!!!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και στα δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο! Μπράβο! Μπράβο!
    Κάθε επιτυχία! *Σίγουρη την έχω, αλλά μια ευχή δεν πάει ποτέ χαμένη, αν είναι από καρδιάς!
    Και ασφαλώς να περάσετε και υπέροχα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είμαι σίγουρη ότι θα είναι μια ξεχωριστή παρουσίαση, κορίτσια μου! (Έχω βαρεθεί κι εγώ τις παρουσιάσεις όπως γίνονται... )
    💟💟💟💟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να αρχίσουμε με ευχές για καθε επιτυχία στο Κανελλακι μας..απο καρδιας που είναι σίγουρη .. γιατί εχω την εντυπωση οτι δεν θα είναι μια παρουσίαση ακομα αλλα οτι θα είστε μια ομορφη παρέα που θα λετε τα δικα σας..και ζηλευω που δεν θα είμαι με την παρουσία μου εκεί !!!ομως θα είμαστε εκει κοντα τριγυρω με την σκεψη μας .!! να μου φιλήσεις το Μαρακι...!! φιλακια πολλα Αριστακι μου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχω φοβερές ιδέες,η μπαγάσα!..χιχι
    Ανυπομονώ να έρθει το Σάββατο...
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω φοβερές ιδέες,η μπαγάσα!..χιχι
    Ανυπομονώ να έρθει το Σάββατο...
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Από τη Μαρία έρχομαι, πολύ ευχάριστα νέα!
    Καλή επιτυχία στην εκδήλωση, νοερά θα είμαστε κοντά σας.

    Φιλιά σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Επειδή είσαι -όσο λίγο σε ξέρω, Αριστέα- ένας δραστήριος άνθρωπος, είμαι σίγουρος πως η παρουσίαση του εξαιρετικού βιβλίου της Μαρίας θα έχει πλήρη επιτυχία.
    Τι εύχομαι ολόψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή επιτυχία παιδιά αν και την θεωρώ δεδομένη.
    Πολλά μπράβο για την πρωτοβουλία σας. Καλοτάξιδο το βιβλίο της Μαρίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ πως σας ζηλεύω.
    Να περάσετε όμορφα κουκλάκια μου.
    Θα σας σκέφτομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αριστέα μου, μπράβο για την πρωτοβουλία. Η Μαρία μας το αξίζει. Να περάσετε όμορφα και... να πιείτε ένα ποτηράκι στην υγειά όλων εμάς που δεν μπορούμε να έρθουμε στον Πύργο. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπράβο σας κορίτσια!
    Θα είναι μια υπέροχη συνάντηση αυτή η παρουσίαση.
    Μακάρι να έρθει και στη Θεσσαλονίκη η Μαρία μας, να τη χαρούμε κι εμείς από κοντά.
    Καλή επιτυχία και Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μεγαλόκαρδο κορίτσι με τους δοτικούς και ευαίσθητους φίλους!
    Καλή επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ερχομαι από της Μαρίας και πολύ σας χάρηκα!! Μπράβο για την πρωτοβουλία σας κορίτσια!! Να περάσετε μια βραδιά γεμάτη αγάπη και συγκίνηση!!
    Καλή επιτυχία από την καρδιά μου!! ♥
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σας ευχαριστώ θερμά όλους κι όλες για τα σχόλια σας και τις ζεστές σας ευχές!
    Όλα πήγαν κατ'ευχήν , περάσαμε φανταστικά, και ελπίζω να καταφέρω να σας μεταφέρω σύντομα τον παλμό και τη χαρά όσων παραβρέθηκαν στην εκδήλωση!
    Πολλά φιλιά!
    @

    ΑπάντησηΔιαγραφή