Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

Επτά


Δεν θα σας μιλήσω για το 7, αν και το λατρεύω.
Είναι για μένα αυτό που αποκαλούμε “τυχερός αριθμός”!
Φυσικά και δεν είναι ένας τυχαίος αριθμός,
αλλά θεωρείται ιερός και συμπαντικός.
[Επίσης, ένα πέρασμα από τη Βικιπαίδεια θα σας δώσει 
κι άλλες πληροφορίες.]

Θα σας πω απλά, χωρίς φανφάρες και σαματάδες
ότι σαν σήμερα, πριν από επτά χρόνια,
βγήκα στο κουρμπέτι των μπλόγκερς.


χρόνια 
που έφεραν όχι την κούραση, αλλά την περισυλλογή,
τις υπαρξιακές ανησυχίες
(Γιατί υπάρχω στο χώρο; Τι διαφορετικό προσφέρω;
 Αξίζει τον κόπο; Θα συνεχίσω άραγε; ετσετερά)
και την σποραδική εμφάνισή μου στο χώρο.

Το Συμπόσιο Ποίησης και οι φίλοι- οι λίγοι και καλοί 
στη ζυγαριά των αποφάσεων κράτησαν γερά 
και έτσι είμαι ακόμα εδώ,
και τούτο τον Νοέμβριο, 
να σκέφτομαι πως δεν μετάνιωσα στιγμή για όσα μου δώσατε 
ή μπορεί να έδωσα 
σε τούτη τη γωνιά.


Στον απολογισμό θα θυμάμαι πάντα:
18 Συμπόσια Ποίησης,
☛  δύο διαγωνισμούς "Άλλαξέ το",
☛  δύο "Γέλια που βγήκαν από τον Παράδεισο",
☛  τρεις "Καφενέδες",
☛  δύο "Ιστορίες της Νύχτας",
☛  ένα "Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι",
☛  μία "Μικρή χριστουγεννιάτικη ιστορία",
☛  ένα "Μέρες Άνοιξης",
☛ μια "Κοινωνία Ώρα Αγάπης",
☛  δύο "family stories"
5 συλλογικές "συγγραφικές" συνεργασίες
☛ και μία διοργάνωση (μαζί με τη Γιούλη) παρουσίασης Βιβλίου
(που ακόμα σας χρωστάω εικόνες και βίντεο 
- μα κι εγώ το βίντεο αναμένω)


Οι φίλοι που γνώρισα από κοντά κι έγιναν κομμάτι της ζωής μου,
είναι μια κατηγορία από μόνη της.
Κι υπήρξα τυχερή κι ευλογημένη, γιατί δεν είναι ένας, δεν είναι δύο, 
αλλά έξι (ω, ναι! Έξι!) υπέροχοι άνθρωποι, που χωρίς το μπλογκ
δεν θα τους είχα γνωρίσει, δεν θα τους είχα συναντήσει ίσως ποτέ,
και πόσες όμορφες και δυνατές στιγμές θα είχα(με) χάσει θεέ μου!

Από κοντά, όσοι είναι ακόμα μία φωνή από το τηλέφωνο
ή αλληλογραφούμε (♥).
Σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη και τη φιλία σας.

Τέλος, ευχαριστώ θερμά όλους όσοι συνεχίζετε να δίνετε
το "παρών" στο μπλογκ, που μόνο απουσιολόγιο δεν κρατάει,
όλους όσοι κρατάτε ζωντανό το Συμπόσιο,
όλους όσοι συνεχίζετε να προσφέρετε σε έναν χώρο 
που θεωρώ ότι περνάει κι αυτός την κρίση του.

Και του χρόνου.... καλύτερα!

Σας φιλώ! 
@ριστέα


ps: Ραντεβού στη 1/12... 
το 19ο Συμπόσιο ποίησης, το επετειακό, 
θα σκάσει μυτούλα! ☺
Το νου σας!

88 σχόλια:

  1. Να τα εκατοστήσει Αριστέα μου το μπλογκοσπιτάκι σου!Δεν μπορω να συγκεντρωθω να γραψω περισσοτερα γιατι χαζευω το τζάκι σου ,εδω στην ιστοσελιδα!χαχαχαχα Τι ωραίο που είναι!Ελπίζω να τα πούμε και απο κοντά στο δικό σου τζάκι( θα βγω παγανιά για ξύλα ,μην ανησυχείς)Πολλά φιλιά και καλή μπλογκοσυνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νασιούλι μου!
      Αν φέρνεις ξύλα... είσαι ευπρόσδεκτη σε καθημερινή βάση! ☺☺☺ αχαχα!
      Ναι, θα τα πούμε σύντομα, στο τζάκι!!!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  2. Το 7 για μένα είναι ο αριθμός του πεπρωμένου μου σύμφωνα με την ημερομηνία γέννησης μου. Χρόνια πολλά στο blog σου Αριστέα μου που μαζι οι δυο σας, προσφέρετε πάρα πολλά δημιουργικά και ομορφα πράγματα στην bloggοσφαιρα/blogογειτονια που όντως περνάει κριση. Να σας χαιρόμαστε και πάντα εδώ έστω και με απουσίες να, σε διαβαζω. Τα φιλιά μου και την αγάπη μου♡♥ απο την μακρινή Αυστραλία που ακόμα βρίσκομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου από τη μακρινή Αυστραλία!
      Καλά να περνάς χαρά μου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Πολύχρονο και πολύχρωμο το σπιτάκι μου
    Είσαι από μόνη σου μια αξία μεγάλη και
    σ' ευχαριστούμε
    Μας προτρέπεις μας κινητοποιείς και μας
    κρατάς εμπνευσμένους και δραστήριους
    Πίνουμε νερό στ' ονομάσου κορίτσι μου
    Να είσαι καλά πάντα

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελένη μου!
      Με συγκίνησες!
      Πολλά φιλιά μάτια μου :)

      Διαγραφή
  4. Να τα εκατοστήσει το μπλογκοσπιτάκι σου και δεν είναι σχήμα λόγου. Να είσαι εδώ πάντα γιατί προσφέρεις ακόμη και αν τα πορτοπαράθυρα ανοίγουν για ένα καλημέρα
    Είσαι η κινητήριος δύναμη της γειτονιάς μας ξέρε το
    Χρόνια πολλά και καλά
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο μπορώ Αννούλα μου!
      Έχω βάλει άλλες προτεραιότητες για την ώρα!
      Ξέρω ότι λείπουν τα κίνητρα έτσι ( ακόμα και για μένα, όχι μόνο για τη "γειτονιά" ) αλλά δεν γίνεται αλλιώς !
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  5. 7 υπεροχα χρονια Αριστεα μου γλυκια!!!
    Να τα εκατοστησει το μπλογκοσπιτακι σου κ να εισαι παντα δυνατη κ γερη να μας δινεις δυναμη!!!!
    Φιλια πολλα κ δυνατη αγκαλια!!!
    (Ελπιζω και απο κοντα καποια στιγμη....)
    Συνεχισε τα υπεροχα που κανεις!!!!
    Κι ακομα μια φορα που μπηκες με το μπλογκακι σου στη ζωη μου κ την ομορφυνες τοσο!!!
    Ελπιζω να ξαναμπω κι εγω στην μπλογκογειτονια καποια στιγμη... μου λειπει/λειπετε.....
    :-* :-* :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. **ακομα μια φορα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
      ;-)

      Διαγραφή
    2. Αγαπημένο μικρό vailie, καλώς όρισες!!!πόση έκπληξη να σε ξαναδούμε!!!
      ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ BLOG THS ΠΥΡΓΟΔΕΣΠΟΙΝΑΣ!!!!
      ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΌΛΕΣ /ΟΥΣ τις/τους αναγνώστες του blog!
      την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
    3. Σας ευχαριστώ θερμά και τις δύο σας!
      Γλυκό μου Βαϊλί ...κι εγώ ελπίζω στην επιστροφή σου!
      Πολλά φιλιά Βαϊλί και Βαρβάρα μου :)

      Διαγραφή
  6. Αχ Αριστουλα μου! 7 χρονια γεματα προσφορα! Για μενα το μπλογκακι σου ειναι απο αυτα που πλουτιζουν και στολιζουν το χωρο και μονο θετικα εχει προσφερει! Χαιρομαι να σε διαβαζω, μας εχεις κινητοποιησει σε πολλες περιστασεις κι εχεις αναδειξει την καλυτερη πλευρα μας! Χρονια πολλα λοιπον στο μπλογκ και σε σενα πιο πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Χριστινάκι μου!
      Είναι πολύ συγκινητικό να διαβάζω τόσο όμορφα λόγια!
      Πολλά φιλιά μάτια μου :)

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά στο ζεστό και φιλόξενο μπλογκόσπιτο σου! 💝 🎂 🍾
    Εύχομαι να χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου, να έχεις πάντα εμπνεύσεις και ενέργεια για να μας προτρέπεις να δοκιμάζουμε τα όρια μας! 📝 💃🏻 🕺🏻
    Μπορεί το blogging γενικά να περνά κρίση, αλλά στην όμορφη μας γειτονιά, ανθίζει γιατί κυκλοφορεί η ευγένεια και η καλοσύνη μεταξύ μας! 🌷 🌹 🥀
    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς Αριστέα μου! 💋 💋 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μαγισσούλα μου!
      1955 δημοσιευμένες αναρτήσεις έχω ως τώρα ( και με αυτήν φυσικά! ☺)
      Είμαστε τυχερές, έχουμε βρεθεί σε μια όμορφη παρέα ανθρώπων!
      Σε φιλώ γλυκά! :)

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά στο υπέροχο αυτό μπλοκόσπιτο με την γλυκιά οικοδέσποινα.

    Εν αναμονή συμποσίου λοιπόν.

    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να ζήσεις blog της Αριστούλας, και χρόνια πολλά.
    Σε έχουμε απολαύσει για χρόνια επτά.
    Παντού να σκορπίζεις της δημιουργικότητας το φως.
    Και όλοι να λένε τι διαδικτυακός χώρος είναι αυτός.

    Αριστέα μου, χρόνια πολλά στον διαδικτυακό σου χώρο, να είσαι πάντα καλά γεμάτη έμπνευση και δημιουργικότητα, να γεμίζεις το blog σου με υπέροχες αναρτήσεις.
    Καλή Τρίτη να έχουμε και εύχομαι να γιορτάσουμε πολλά χρόνια ακόμα της παρουσίας σου στην blogόσφαιρα!
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου!
      Προσωπικά εύχομαι να ξαναβρώ την όρεξη, μου έχει λείψει να γράφω, γενικώς. Γιατί τρώγοντας έρχεται η όρεξη,
      Πάντως δεν με χάνετε ακόμα ...θέλω να πιστεύω! ☺
      Φιλάκια πολλά ! :)

      Διαγραφή
  10. Να τα εκατοστήσει το μπλογκοσπιτάκι σου Αριστέα μου και να σε απολαμβάνουμε για πολλά εφτάρια ακόμα!!χαίρομαι και συγκινούμε που έχω λάβει και γω μέρος στα δρώμενα του μπλογκ!!!να σαι καλά πάντα άξια χαρούμενη και ευτυχισμένη!!!φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Δέσποινα!
      Ελπίζω να κάνω πάλι ένα "Άλλαξέ το" Είχαμε δει υπέροχα πράγματα να γίνονται , ε;
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  11. Πολύχρονο το διαδικτυακό σπιτάκι σου Αριστέα μου!! Να ναι πάντα έτσι φιλόξενο, δημιουργικό και γεμάτο ζεστασιά!! Οι πολύ δικοί μας πάντα κάνουν την διαφορά και μας γεμίζουν!!
    Κι ας μην έχουμε συναντηθεί κι ας μην μιλάμε στα τηλέφωνα, σε νιώθω σημαντικό κομμάτι της ωραίας μας γειτονιάς!!
    Εύχομαι έμπνευση και κέφι για ακόμα 7 και τόσα κι άλλα τόσα χρόνια!!!
    Φιλάκια ολόγλυκα και γιορτινά φυσικά!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρλέν μου για τις ζεστές ευχές σου!
      Μα κι εγώ σε αισθάνομαι δικό μου άνθρωπο :) Εξάλλου έχουμε μιλήσει αρκετές φορές στο παρελθόν!
      Μάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  12. Είμαστε τόσο συνομήλικα; τα δικά μας μπλογκογενέθλια είναι το Σαββατο, αλλά άρχισε ο εορτασμός ήδη! Χα,χα!
    Ο απολογισμός σου είναι πραγματικα πλούσιος και πάντα το πιο πολύτιμο κομμάτι είναι οι άνθρωποι, αυτοί οι πολύτιμοι μακρινοί κι όμως τοσο δικοί μας που συναντήσαμε στους διαδικτυακούς δρόμους!
    Φιλιά πολλά, καλή συνέχεια για πολλά ακόμα χρόνια! (Σκέψου όταν βγούμε στη συνταξη πόσο χρόνο θα' χουμε να γραφουμε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Από κοντά κι εσύ λοιπόν! Χρόνια πολλά και στο δικό σου μπλογκ Νίκη μου!
      Να΄μαστε καλά και να δημιουργούμε!
      Πολλά φιλιά ! :)

      Διαγραφή
  13. Εδώ μέσα έχω πάρει γερές ανάσες σε πολλά επίπεδα Αριστέα μου !! Αισιοδοξίας και χαράς, χαρμολύπης , ανθρωπιάς και γενναιότητας ψυχής και πολλά ακόμα .
    Προσωπική γνωριμία δεν έχουμε (ακόμα ελπίζω ) μα νιώθω όμορφα όταν έρχομαι να διαβάσω να μπερδευτώ , να σβήσω , να γράψω και τελικά να περάσω υπέροχα !!Για όλα αυτά ευχαριστώ γιατί δεν ανήκω στην παρέα εκείνων που γράφουν αλλά βρίσκω παρέα εδώ μελετώντας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι συγκινητικό σχόλιο!
      Μαρία μου σε ευχαριστώ από καρδιάς :))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Μια βόλτα είναι αρκετή στο όμορφο σπιτικό σου για να σε εκτιμήσει και να σε αγαπήσει κάποιος, γλυκιά μου Αριστέα.
    Εύχομαι πάντα δημιουργική και εμπνευσμένη, δοτική και με φως στην ψυχή, όπως τώρα.
    Χρόνια καλά και σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα ταξίδια που μου χάρισες.
    Σε φιλώ με αγάπη πολλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με το γλυκό λόγο Σταυρούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Σε χάσαμε.... Εύχομαι να είσαι πάντα καλά μάτια μου !
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  15. Τις περισσότερες φορές που περνάω από εδώ, είτε γράψω κάτι είτε όχι, θ' αφιερώσω και λίγο χρόνο για να δω τι έχουν γράψει κι οι υπόλοιποι φίλοι. Τα διαβάζω με τέτοια ικανοποίηση και χαμόγελο σα να 'σουν συγγενής ξέρω 'γω. Γιατί βλέπω πάντοτε μια καλή/γλυκιά κουβέντα, μια αναγνώριση σε ό,τι κάνεις και προσφέρεις, και όχι αδίκως. Είσαι απ' τους ανθρώπους που 'ναι μια ανοιχτή αγκαλιά, που δεν σταματούν να ενθαρρύνουν, που προσφέρουν με τη καρδιά τους - για να μην αναφέρω κι άλλα μεμονωμένα θετικά που 'χεις σαν Αριστέα. Κι αυτά θα σου τα έλεγα κι ας μην είχαμε κάτι περισσότερο, κι ας ήμουν κάποια που απλά σύχναζε και μονάχα σε διάβαζε. Φαντάσου πόσα μπορώ να σου γράψω (και πόσο τα πιστεύω)τώρα, που σε γνωρίζω κομμάτι παραπάνω, που σε νιώθω κοντά μου και σου 'μαι ευγνώμων για πολλά πράγματα.

    Τα δικά μου χρόνια είναι πολύ λιγότερα στο blogging, αλλά μου άφησε πολλά δώρα - κι είσαι αναντίρρητα μέσα σ' αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα αυτά! Για τις μουσικές μου μπαίνεις εσύ! ☺ αχαχαχα!
      Πόσο με συγκίνησες γλυκιά μου αλεπουδίτσα!
      Χαίρομαι τόσο πολύ που είσαι Φίλη μου κι ας μην έχουμε συναντηθεί ακόμα από κοντά! Λεπτομέρειες.... Ένεκα της απόστασης! Αλλά κάτι μου λέει ότι εμείς θα ανταμώσουμε κάποια στιγμή! Είσαι κάτι σαν αδερφή ψυχή!
      Μικρή μου αγαπημένη....σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  16. Ωωωωωωω Κυρία μου....!
    ναι, το θυμήθηκα που το έλεγες....! Κλείνουμε μαζί επτά χρόνια δημιουργίας. "Σινεφίλ" και 'Η Ζωή είναι ωραία". Για δες σύμπτωση λοιπόν. Δύο δημιουργίες, κοινές αφετηρίες, που συναντήθηκαν μετά από κάποια χρόνια και παραμένουν αχώριστες.
    Να σου ευχηθώ απ την καρδιά μου τα καλύτερα για το δικτυακό σου σπιτικό. Να ξέρεις ότι αυτά που δημιουργείς εδώ είναι πολλά και μεγάλα.
    Και θα κλείσω με μία παράκληση.
    Να επαναφέρεις εκτός από το καταξιωμένο πλέον "Συμπόσιο" και τις "Ιστορίες της Νύχτας". Ξέρεις ότι ως θέμα και ατμόσφαιρα τις λατρεύω.
    Τα φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είμαστε καλά Γιάννη μου και να ανταμώνουμε, έστω και διαδικτυακά! Είσαι από τους πιο ευγενικούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει στην μπλογκόσφαιρα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Σε φιλώ!:)

      Διαγραφή
    2. Ω..! Ναι! Τις Ιστορίες της Νύχτας θέλω κι εγώ να τις φέρω ξανά στο προσκήνιο. Είχαν γραφτεί υπέροχες ιστορίες!
      Να το πάμε αμέσως μετά το Συμπόσιο;;;;

      Διαγραφή
  17. Σαν Μηθυμναίος ή Στράτος Δουκάκης κατά κόσμον και… κατά 4 χρόνια και κάτι μέρες μεγαλύτερος, σου εύχομαι Αυτά τα 7 να τα δεκαπλασιάσεις κι ακόμα παραπέρα!
    Αριστέα μου, να βαστάμε γερά στο χρόνο και στους ανέμους, γιατί μας έρχονται μπόλικοι... Ν' ατενίζουμε τοπία πολύχρωμα κι ολόφωτα που στήνονται πάνω σε λέξεις, σε εικόνες, πότε-πότε και σε ανθρώπινες ψυχές.
    Να βουτάς τη ζωή σου σε χρώματα πλούσια, ζεστά, να ζαλίζεται ο χρόνος να μην υπολογίζει ημερολόγια και λοιπά κατασκευάσματα. Μόνο τη ψυχή σου ν' αφουγκράζεται κι ό,τι εκείνη του ζητά, απλόχερα να δίνει!

    Να ‘σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Στράτο μου για τις πολύ όμορφες και ζεστές ευχές σου!
      Αργήσαμε να συναντηθούν διαδικτυακά οι δρόμοι μας, αλλά αυτό δεν μας εμπόδισε να αλληλοεκτιμηθούμε πιστεύω! :)
      Εύχομαι να αντέχουμε! Όλοι μας. Με όποιο τρόπο. Οι δύσκολοι καιροί απαιτούν περισσότερη προσπάθεια!
      Και να συνεχίζουμε...
      Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  18. Χρόνια Πολλά !!!
    Σε ευχαριστώ θερμότατα που μέσω του blog σου,
    γνώρισα κι εγώ τόσο σπουδαίους ανθρώπους!
    Τα φιλιά μου!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γιουλάκι μου!
      Νομίζω ότι και για τη δική μας γνωριμία το μπλογκ έπαιξε το σημαντικότερο λόγο, κι ας μην έχεις μπλογκ εσύ! Σε λογάριασα λοιπόν ανάμεσα στους έξι! ☺
      Πολλά, γλυκά φιλιά ! :)

      Διαγραφή
  19. 7;;; Ω!! Να τα εκατοστήσει το ιστολόγιό σου Αριστέα μου! Να το χαίρεσαι και να το καμαρώνεις. Να συνεχίσεις να καταθέτεις μέσα εδώ ένα κομμάτι από σένα και να χαίρεσαι και όλους τους φίλους που έχουν δημιουργήσει αυτό το όμορφο, πολύτιμο παρεάκι.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Έλλη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  20. Λίγο αξιόλογο κόσμο γνώρισα μέσα από τα blogs ως τώρα - έστω μέσω της διαμεσολάβησης της οθόνης. Χαίρομαι που είσαι ανάμεσά τους. Συνέχισε ό,τι κάνεις, Αριστέα. Να σου ζήσει το όμορφό σου blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, πόσο με συγκίνησες φονοκούνελε!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  21. Χρόνια Πολλά!!!! και πάντα δημιουργικά. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και κάπως έτσι σε βρήκα κι εγώ και σε αγάπησα κόρη με τα υπέροχα μπουκλέ μαλλιά!!!!!
    περιμένουμε συμπόσιο ε;;;!!! σκούντα με, ξέρεις!! χε χε χε
    Να είσαι καλά Αριστάκο και να συνεχίζεις αυτό που αγαπάς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Κι εγώ γνώρισα εσένα Ελενάκι μου γλυκό!
      Να'σαι πάντα καλά :)
      Πολλά φιλιά μάτια μου!

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά, Αριστέα μου! Εύχομαι να συνεχίσεις να έχεις δύναμη και όρεξη για δημιουργία για πολύ καιρό ακόμα, αφού αποτελείς κινητήριο δύναμη για πολλούς ανθρώπους μέσα από αυτό εδώ το μπλογκ (το έχεις καταλάβει, νομίζω, δεν χρειαζόταν να σου το πω)!
    Φιλιά πολλά, και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίπη μου, το σχόλιό σου με τιμάει!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς χαρά μου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  24. 7 χρόνια;;;
    Γουάουυυυ! Σου εύχομαι να συνεχίσεις με το ίδιο μεράκι, την ίδια δύναμη και προπάντων με την ιδιαίτερα ανθρώπινη διάσταση που έχει ότι και αν κάνεις στον χώρο του blogging.

    Δε θα σου πω τι πιστευω γενικά, αλλά για μένα είσαι πολλές φορές πηγή για έμπνευση και αυτο έχει αποδειχτει με το Συμπόσιο που διοργανώνεις.
    Έχουμε κάνει αρκετές συζητήσεις, έχω σχολιάσει αρκετά απο αυτά που γράφεις κατά καιρούς και πιστεύω ότι είσαι μιά από τις πιό αλλιώτικες παρουσίες, σε έναν χώρο που εδώ και κάποιο διάστημα έχω την αίσθηση ότι πνέει τα λοίσθια.
    Εκπέμπεις ποιότητα. Αυτή εδώ η γωνιά είναι από τα αγαπημένα μου ιστολόγια. Φιλιά Αριστέα μου!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μάκη μου!
      Χαίρομαι πολύ όταν μου λέτε ότι σας δίνω κίνητρα. Είναι ένα είδος προσφοράς κι αυτό!
      Τα λόγια σου με τιμούν !
      Να'σαι καλά!
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  25. Διάβασα το άρθρο για το νούμερο 7 που μας παραθέτεις και εντυπωσιάστηκα. Όντως συμπαντικό και ιερό το νούμερο αυτό.
    Να ευχηθώ σε πολλαπλάσια χρόνια παρουσίας σου στις ζωές μας! Και να σ' ευχαριστήσω για όλα όσα μου χάρισες όλα αυτά τα χρόνια! Και είναι πολλά και ανεκτίμητα.
    Πάμε για τα καλύτερα Αριστάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανελλάκι μου μυρωδάτο, τι να πω εγώ για σένα;
      Άγια η ώρα και η στιγμή που συναπαντηθήκαμε.... Και ακόμα πιο ευλογημένη η στιγμή που είδα το χαμόγελό σου κι ένιωσα τη ζεστασιά σου από κοντά!
      ΣΛ!
      Αμέτρητα φιλιά :)

      Διαγραφή
  26. Ντάξει.. δεν με περνάς και πολλά χρόνια.. μόνο δύο..χα.χα.. Αριστάκι μου να τα εκατοστήσει το πυργομπλοκάκι σου να είσαι εδώ κοντά μας πάντα.. όσο μας αντέξεις δηλαδή..να μας ενθαρρύνεις να κάνουμε πράγματα..που μας φαίνονται βουνό..χα..χα. (για μένα το λέω..)χαίρομαι που με έχεις φίλη σου έστω και από μακρυά και ακούω το γέλιο σου..ελπίζουμε και από κοντά στο μέλλον..ε;
    Χρόνια του πολλά λοιπόν μικρή μου να είσαι πάντα αυτή που είσαι..και να μεγαλώνετε μαζί..!!χι..χι.. φιλάκιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι πάντα καλά Σμαραγδένια μου και να είσαι μαζί μας κι εσύ για πάρα πολλά χρόνια ακόμα!
      Σε φιλώ μάτια μου γλυκά!

      Διαγραφή
  27. 7 χρονια λοιπον.ποσες αναρτησεις.και εμεις εκει.να περινενουμε καθε καινουργια αναρτηση για να προβληματιστουμε ,να γελασουμε,να σκεφτουμε.Να εισαι παντα καλα κοριτσι μου και σε ευχαριστουμε.Ανθρωποι σαν και εσενα ε υπαρχει ελπιδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λίτσα μου!
      Κι εσύ να είσαι πάντα καλά!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  28. Είδα το 7 πάνω που πήγαινα για ύπνο και λέω...ώπα, να δεις που έχουμε γιορτή στης Αριστέας!
    Αφήνω πολλές ευχές κι έρχομαι πάλι αύριο επίσκεψη κανονική να διαβάσω με την ησυχία μου και να αφήσω κι άλλες ευχές!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ήρθα!
      Διάβασα, θυμήθηκα, αναπόλησα, μπήκα σε αναμονή για τα επόμενα!
      Χρόνια πολλά Αριστέα μου! Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς και να εμπνέεις, γιατί η ζωή είναι σίγουρα ωραία!

      Διαγραφή
    2. χεχε! Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου και για το αρχικό πέρασμα, και για την επάνοδο, αλλά κυρίως γιατί εσύ υπήρξες η πρώτη "φίλη" που με έμπασες σε αυτό τον όμορφο κόσμο!
      Να'σαι πάντα καλά μάτια μου!
      Και να συνεχίζουμε τα δρώμενά μας ε;
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  29. Μεγάλη εφεύρεση το διαδίκτυο, αγαπητή μου Αριστέα. Κι έκανες πολύ καλά που μπήκες σ’ αυτό το ανοιχτό παγκόσμιο βήμα.
    Στις αναρτήσεις σου διακρίνει κανείς εύκολα την ευαισθησία, τον αυθορμητισμό, την ανθρωπιά, το χιούμορ, την καλή διάθεση, εισπράττοντας θετική ενέργεια.
    Απολαμβάνει ακόμα εξαιρετικά καλλιτεχνήματα ποικίλων τεχνοτροπιών.
    Τα Συμπόσια και οι άλλες πνευματικές πρωτοβουλίες σου έχουν καταστήσει το μπλοκ ένα ανοιχτό βιβλίο στο οποίο καταγράφεται αξιόλογη πνευματική παραγωγή.
    Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, αυτό το μπλοκ με την ελπιδοφόρα διακήρυξη πως «η ζωή είναι ωραία», έχει την …υποχρέωση να συνεχίζει να εκπέμπει τη θετική του ενέργεια.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, μεγάλη εφεύρεση το διαδίκτυο, Άρη!
      Εύχομαι να το χρησιμοποιούμε πάντα σωστά ! Γιατί ας μην ξεχνάμε όλα θέλουν μέτρο και σωστή χρήση! :)
      Τα λόγια σου με τιμούν!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς! :))

      Διαγραφή
  30. Αριστέα καλημέρα. Χρόνια πολλά και από μένα, πολλές και καλές δημιουργίες..
    Όσο σαν οικοδέσποινα θα έχεις την πόρτα ανοικτή και το χαμόγελο στα χείλη όλοι εμείς θα δίνουμε παρουσία προσδοκώντας τα καλύτερα..
    Και εγώ έχω αναπολήσει λίγο χιούμορ (δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το βγάζουμε από τη ζωή μας) και αρκετές ιστορίες της νύκτας και της μέρας με αληθινά ή φανταστικά περιστατικά..
    Το «προσεχώς» στις 1/12 αφημένο προσεκτικά ..και το πόδι στο γκάζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Τάσο για τα καλά σου λόγια!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  31. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου, αλλά και σε εσένα Αριστέα μου, που μέσα από αυτό το μπλογκ κατάφερες να κρατήσεις υποσχέσεις που έδωσες στον εαυτό σου αρχικότατα, αλλά και για όσα προσέφερες και προσφέρεις ακόμα!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!! ♥
    (Το 7 είναι ο αριθμός της αρμονίας -> 7 μέρες η εβδομάδα, 7 νότες στη μουσική, κ.ά.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κι εγώ αγαπώ το 7 (και το 5), γιατί έχω γεννηθεί 5-5-77.
    Χαίρομαι πολύ που συνεχίζεις! Εδώ έχω συγκινηθεί, έχω γελάσει, έχω δημιουργήσει. Εύχομαι το ξεχωριστό 7άρι σου να πολλαπλασιαστεί με την αγάπη μας και Η ζωή ου είναι ωραία να μας χαρίσει κι άλλες υπέροχες στιγμές.
    Φιλιά γιορτινά στέλνω κι ευχές από καρδιάς! ♥♥♥ Αριστάκι μου, χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξέρεις ότι δεν ξεχνάω πια τα γενέθλιά σου! Είναι σημαδιακή μέρα... (Ξέρεις ότι την επομένη 6/5 είχε γεννηθεί ο Φρόυντ;)
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Αλεξάνδρα μου!
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  33. Χρόνια πολλά στο βλογ σου!
    Να σου ζήσει σαν τα ψηλά βουνά!
    Να το χαίρεσαι!
    Να το δεις όπως ποθείς!
    Πάντα να μας υπενθυμίζει ότι η ζωή είναι ωραία!
    Κι εσύ να είσαι πάντα καλά και να κάνεις εκατομμύρια αναρτήσεις ακόμα!
    Κίσιζ δίαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Και στα 77 εύχομαι Αριστέα μου . Χρόνια πολλά και καλά!🎂🎂🎂🎂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια Πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου, Αριστέα μου. Εύχομαι πολλά πολλά ακόμη χρόνια στην όμορφο μπλογκοπαρέα μας. Με το καλό να γιορτάσουμε όλοι μαζί ξανά και ξανά και ξανά... Περιμένω εναγωνίως το 19ο Συμπόσιο Ποίησης. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρόνια πολλά σε σένα Αριστέα μου που δημιούργησες τούτο το blog και προσφέρεις ποικίλη ύλη από ποίηση και όχι μόνο μέχρι όμορφες δημιουργίες.
    Να είσαι καλά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. και εις ανώτερα
    καλόν μήνα, καλάνα είστε,καλές γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια πολλά στον πύργο σου!
    Τόσα... όσες και οι μπούκλες σου ;-)
    Και όποιος αντέξει...
    Να δίνεις πάντα "σπρωξιές" σε όσους έρχονται σε επαφή με τούτο τον χώρο, ώστε να πάνε πιο ψηλά και πιο πέρα από τα γνωστά τους όρια!
    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις εδώ και όπου αλλού...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο μπορώ θα "σμπρώχνω" Γλαύκη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο μάτια μου!
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  39. Έχασα τα γενέθλια κι είμαι... να σκάσω, είμαι!
    (Δεύτερη φορά σε μια μέρα, να το κοιτάξω!)
    Για 'μένα, είσαι μία από τους "λίγους και καλούς" δικούς μου διαδικτυακούς φίλους, σημείο αναφοράς, σκέψη μου κάθε φορά που έμενα μακριά σας και κίνητρο να επιστρέψω, να σας διαβάσω, να μου "μιλήσετε".
    Για όλα όσα έχεις προσφέρει στη "γειτονιά" μας, αλλά και σ' εμένα, κάθε φορά που σε διαβάζω, πολλές ευχαριστίες κι ευχές!

    Να 'σαι καλά και να γιορτάζουμε, κάθε χρόνο, στο όμορφο "σπιτικό" σου!
    Φιλιά πολλά πολλά! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχαχα!
      Καλέ μην σκας! Εσύ να'σαι καλά! Αφορμές για γιορτή πάντα θα βρίσκει τούτη εδώ η γωνιά! :)
      Νατασάκι μου με έλιωσες με τα ζεστά σου λόγια! Χαίρομαι που κλείνεις εσύ, έτσι, τα σχόλια !
      Να'σαι πάντα καλά μάτια μου!
      Σε φιλώ γλυκά ! ♥

      Διαγραφή
  40. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και δημιουργικά και δυνατά και όμορφα..!!

    Να συνεχίσεις να κάνεις όσα αγαπάς κι αν δεν μπαίνεις σε σκέψεις του τύπου "προσφέρω κάτι διαφορετικό;" θα το απολαμβάνεις ακόμα περισσότερο! Όλοι έχουμε βρεθεί στην ίδια ή παρόμοια θέση και ξέρω πως είναι.

    Να συνεχίσεις έτσι δυναμικά και αυθεντικά!
    Σ'ευχαριστώ και προσωπικά για την παρακίνηση, την στήριξη και την ενθάρρυνση σχετικά με το γράψιμο!
    Επίσης, για το γεγονός πως πάντα δεχόσουν αντίθετες απόψεις πολιτισμένα χωρίς να παρεξηγείς και είναι προς τιμήν σου..!

    Την αγάπη μου πολλά φιλιά!!

    (っ◔◡◔)っ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Οι υπαρξιακές απορίες μου είναι πέρα από το αν προσφέρω κάτι εδώ. Έχουν κυρίως να κάνουν με εμένα. Τι κερδίζω εγώ ...ή σε τι αποσκοπώ έχοντας το μπλογκ. Έχουν να κάνουν με το χρόνο που δαπανώ κι αν αξίζει ή δεν αξίζει τον κόπο. Μέχρι στιγμής μόνο καλό βλέπω να μου έχει κάνει όλη αυτή η αναζήτηση ...κι ας απουσιάζω από το χώρο συχνά πυκνά. :))
      Να'σαι πάντα καλά μάτια μου, και να συνεχίζεις να γράφεις!
      Σε φιλώ :)

      Διαγραφή
  41. Άργησα αλλα τα κατάφερα..! Χαρούμενα 7 λοιπόν Αριστέα μου και εύχομαι σε αλλα ακόμη πολλά, γεμάτα όμορφες δημιουργίες και χαρούμενες εκπλήξεις!
    Πολλά Λουκά φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 7 γεμάτα χρόνια λοιπόν!!! Να ευχηθώ πολλά ακόμα 7άρια χρόνια στο μπλογκ σου, γεμάτα υπέροχες αναρτήσεις και αναμνήσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νίκο για το πέρασμα!
      Να'σαι καλά :)
      Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου!

      Διαγραφή