Τρίτη 1 Μαΐου 2018

20ο Συμπόσιο Ποίησης


Σας έβγαλα τη ψυχή!
Κι "οσονούπω Συμπόσιο", και "έσο έτοιμος", ετσετερά,
αλλά εγώ και το μπλογκ μου για καιρό κάναμε τους κινέζους.
Φθάσαμε στο Μάιο όμως και η Πρωτομαγιά 
είναι μια καλή μέρα, αφού "κ ά θ ο μ α ι", (τρόπος του λέγειν)
να σιάξω λίγο την ανάρτηση που ήταν έτοιμη από τον Μάρτη παρακαλώ! ☺
Οπότε καταλαβαίνετε η λέξη-κλειδί δεν θα είναι καθόλου
εποχιακή και επίκαιρη...
Για σας. (Για μένα, δεν παίρνουμε κι όρκο☺)


Κοιτούσα πριν δυο μήνες που λέτε
ένα πρόχειρο σημείωμα στο οποίο κρατώ 
διάφορες λέξεις που μπορεί να μου κάνουν κλικ για επόμενα συμπόσια
και δεν με ικανοποιούσε καμία.
Ως τώρα, όλα είχαν πάει κατά κάποιο τρόπο, κλιμακωτά.
Έτσι αναζητούσα κάτι που να έχει μια κάποια συνέπεια στην κλιμάκωση.
Κάτι που θα σας κάνει να λυθείτε 
και να δώσετε θησαυρούς!

Στα 19 Συμπόσια Ποίησης που προηγήθηκαν, παρέλασαν διάφορες
"θεματικές" συνήθως, λέξεις.
Εξαίρεση αποτέλεσε το πρώτο συμπόσιο, για ευνόητους λόγους.
Στο πρώτο εξάλλου δεν γνώριζα πως το Συμπόσιο θα γινόταν 
θεσμός στην όμορφη παρέα μας και θα αποκτούσε 
μία μορφή που θα πειραζόταν και θα άλλαζε στην πορεία τόσο-όσο!

Έτσι στο πρώτο, λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2013
είχαμε τρεις λέξεις, (Βηθλεέμ, άστρο ή αστέρι & μονοπάτι)
από το δεύτερο όμως και μετά επικράτησε η επιλογή μιας λέξης,
πάντα από μένα, 
(κι αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν συμμετέχω
στο διαγωνιστικό κομμάτι)
που στην ουσία παρέπεμπε σε ένα γενικότερο θέμα, 
με την ελευθερία πάντα της κυριολεκτικής ή μεταφορικής χρήσης
της εκάστοτε λέξης.

Έτσι παρέλασαν με σειρά εμφάνισης-από το 2ο συμπόσιο και μετά:

Έρωτας, 
Άνοιξη-Αναγέννηση
Θέρος-θερινός
Ποίηση-Ποιητής
Αλλάζω-αλλαγή
Έαρ-εαρινός
Θάλασσα-θαλασσινός
Πατρίδα
Χρόνος-χρόνια-χρονιά
Παιδί-παιδικός
Ταξίδι-ταξιαδιάρης-ταξιδευτής
Χρώμα-χρωματίζω-χρωματιστός
Γέννα-γεννάω-γέννηση-γέννημα-Χριστούγεννα
Ζω-ζωή-Ζωντανός
Μάνα-μητέρα-μαμά
Φιλία-φίλος-φιλικός
Γυμνός-γύμνια-γυμνώνω
Θεός-θεϊκός-θέωση

Κι επειδή μπήκα σε μια άτυπη αναδρομή, ας το προχωρήσω λίγο... 

➤Ας θυμηθούμε τους, ως τώρα, -πρώτους νικητές
(σε κάποια συμπόσια είχαμε και 2ο και 3ο):

Ποιώ-Ελένη, 8 νίκες
Μαρία Κανελλάκη, 4 νίκες
Κλαυδία, 2 νίκες
Έλλη (funkey monkey), 1 νίκη
Petra, 1 νίκη
Πέτρος(ακυβέρνητος), 1 νίκη
ANNA Flo, 1 νίκη
Μary Pertax & Ελένη Β (ισοψηφία), 1 νίκη

➤ Έχουν δοθεί μέχρι σήμερα σε νικητές συμποσίων 
και κληρώσεων (συμποσίων) όσων συμμετέχουν σ' αυτά, 
αν υπολόγισα σωστά, 44 τουλάχιστον δώρα,
(καθώς αν ξεχάσω κάποιον σε κλήρωση, μετά στέλνω επιπλέον δώρο ☺).

➤Επειδή κατά καιρούς δέχθηκα στο παρασκήνιο 
διάφορες πιέσεις να το πω; γκρίνια να το γράψω;
για θέσεις, ήτοι σειρά εμφάνισης, 
[ό,τι δηλαδή παρουσία στην πρώτη ανάρτηση δίνει αβαντάζ]
και άλλα πολλά, που δεν είναι της παρούσης,
κάθισα στο παρελθόν κι έβγαλα στατιστικά! Ω, ναι!

Φυσικά κάπως έτσι προέκυψε και η κλήρωση της θέσης
και βρήκα την υγειά μου!

Έχω λοιπόν να αναφέρω ότι οι νίκες έχουν προέλθει:

εμφάνιση στην α' ανάρτηση: 5 νίκες
εμφάνιση στη β' ανάρτηση: 10 νίκες &
εμφάνιση στην γ' ανάρτηση: 5 νίκες (εδώ και η μοναδική ισοψηφία που είχαμε)

Μάλλον η παρουσία στη β' ανάρτηση είναι η προνομιούχα τελικά! ☺

➤Ε, δεν έχει άλλα! 
Σας έβγαλα και πάλι τη ψυχή!☺
Καιρός να σας πω τη λέξη!


Έτσι έκλεισα τα μάτια και σκέφτηκα τι θέλω να διαβάσω!
Τι ποθεί πιότερο η ψυχή μου...Ε, αυτό! 

Ψυχή!

Πάρτε την και κάντε τα μαγικά σας!
Ξύστε τα μολύβια σας και τη ψυχούλα σας....
Χρησιμοποιήστε τη λέξη κυριολεκτικά ή μεταφορικά,
σε έμμετρο ή ελεύθερο στίχο, ή χαϊκού-
η επιλογή, όπως πάντα, είναι δική σας.


Από σήμερα λοιπόν 1 Μαΐου
έως και την Τετάρτη 23 Μαΐου  τα μεσάνυχτα
 όπως καθιερώθηκε πλέον,
θα περιμένω τη συμμετοχή σας στο mail μου

tea_airis@yahoo.gr

μέσα στο mail κι όχι με επισύναψη,
χωρίς διαστήματα ή άλλες μορφοποιήσεις.
Γράψτε μέσα στο μέιλ, σαν απλό κείμενο.
Μην ξεχάσετε φυσικά να έχετε και τίτλο 
και φυσικά μια εικόνα δικής σας επιλογής.
Έως και δύο συμμετοχές ο καθένας σας και πάλι.

Την Πέμπτη 24 Μαϊου εγώ θα βάλω όλους τους τίτλους
σε Random list και έτσι θα βγει η λίστα ανάρτησης των συμμετοχών
σε τυχαία σειρά.
Την ημέρα αυτή θα φτιάξω τις 3 αναρτήσεις μου 
και την Παρασκευή θα βγάλω το Συμπόσιο στον αέρα.

Από Παρασκευή 25/05 έως και Πέμπτη 31/05
τα ποιήματα θα τεθούν σε ψηφοφορία
με το γνωστό τρόπο, όπως πάντα.
Παρασκευή 01/06
θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.

Η δική μου, εκτός συναγωνισμού πάντα,
συμμετοχή προϋπάρχει (Τη ψυχή μου ακούμπησα)
παρ' όλα αυτά σκάρωσα κάτι στίχους ακόμα
οι οποίοι θα ακολουθήσουν σε επόμενη ανάρτηση.



Εσείς αλήθεια ποιο Συμπόσιο αγαπήσατε περισσότερο;

Σας φιλώ!
Καλό μήνα!

@ριστέα

Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.

Δημιουργήθηκε για τα blogs με τα οποία 
έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 
Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).
Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους 
μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.

Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση, 
μόνον φίλοι αναγνώστες.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

70 σχόλια:

  1. Μάης! Ο καλύτερος μήνας για να ανοίξουμε την ψυχή μας!
    https://youtu.be/w3ZtHl2g7Yw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και θα το πω:
    Μας έβγαλες τη ψυχή μέχρι να μας πεις τι λέξη!
    Καλή επιτυχία σε όλες τις ψυχούλες που θα διαγωνιστούν!!!
    ΑΦιλάκια ψυχή μου!

    ΥΓ: Όποιος δεν την έχει τη ποίηση, παίζει παιχνιδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια εξαίρετη συγκυρία για την γέννηση του καινούργιου Συμπόσιου Αριστέα μου.
    Η Άφιξη του Μαγιού φέρνει και τη δική του.
    Καλοδεχούμενο με ανοιχτές αγκαλιές και λέξη επιλογής βαρβάτη.
    Σου υπόσχομαι θα προσπαθήσω να κάνω το μεγάλο βήμα.
    Ξέρεις, είμαι και εγώ ένας "αλκοολικός" με τα στατιστικά έτσι ; δεν μπορείς να φανταστείς με τι ενδιαφέρον τα διάβασα όσα αναφέρεις.
    Καλό σου Μήνα και καλές εμπνεύσεις σε όλες και όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ναι το έκανες Γιάννη μου!
      Σε ευχαριστώ θερμά!

      Διαγραφή
  5. Καλώς ήλθε!!Ναι μας έβγαλες την ψυχή μέχρι να ρθεις αλλά έτσι που την ταρακούνησες θα γράψουμε πιο εύκολα.
    Καλές μας εμπνεύσεις
    Από το τρίτο νομίζω Συμπόσιο που συμμετέχω τα έχω αγαπήσει όλα και δεν νομίζω ότι υπάρχει περιθώριο να ξεχωρίσω. Βέβαια από τις λέξεις με άγγιξε περισσότερο η λέξη Μάνα που ήταν κοντά στον χαμό της δικής μου...
    Κατά τα άλλα το Συμπόσιο έγινε θεσμός στην γειτονιά μας και εσύ αν και μπλαβιασμένη μας το χαρίζεις άλλη μια φορά...Καλή του επιτυχία
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο καιρό μετά.... τι να ευχηθώ.. η έμπνευση σε επισκέφτηκε!
      Πολλά φιλιά Άννα μου!

      Διαγραφή
  6. Στις λέξεις "παιδί-παιδικός" δήλωσα δειλά δειλά κι εγώ πως συμμετέχω. Κι έκτοτε ... εθίστηκα!
    Το καλωσορίζουμε λοιπόν με όλη μας την ψυχή Αριστέα μου το 20ο Συμπόσιό σου και, για δες! Μας έκανες ήδη να σκεφτόμαστε πότε θα τελειώσει αυτός ο όμορφος αγαπημένος μήνας!
    Την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ένας θεσμός που έγινε θρησκεία! Λοιπόν αν εμπνευστώ κάτι καλό θα σου στείλω Πυργοδέσποινα! Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλές μας εμπνεύσεις και καλό μήνα να έχουμε!
    Θα γράψουμε με την ψυχή μας για την ψυχή!

    Με τρώει όμως και λίγο η γλώσσα μου...μα είναι δυνατόν να ασχολείται κανείς με τη σειρά εμφάνισης;
    Σε σκυλάδικο που μαλώνουμε για τη θέση στη μαρκίζα είμαστε, ή σε καθωσπρέπει συμπόσιο;;;; Ε μα!!

    Αυτή τη φορά θα συμπέσουν συμπόσιο και παίζοντας με τις λέξεις, μια και θα ξεκινήσει Παρασκευή αργά, ξημερώματα Σαββάτου δηλαδή...πρώτη φορά νομίζω κάτι τέτοιο..

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομίζω ότι γίνεται κάτι τέτοιο...
      τα μισά έγραψα από πάνω...χαχα!

      Διαγραφή
    2. Μαρία μου, κι εγώ μια φαγούρα στη γλώσσα είναι η αλήθεια πως την ένιωσα...
      Πιάνομαι από το σχόλιό σου και βάζω υπενθύμιση στο κινητό για ξημέρωμα Σαββάτου να κάνω ένα πέρασμα...!!! <3

      Διαγραφή
    3. Έγραψες Μαρία μου με τη Μαρκίζα!!!

      Διαγραφή
  9. Λοιπόν απαιτώ να μπω στην προνομιούχα β ανάρτηση, αλλιώς θα γκρινιάζω για πάντα! Χαχαχα δε το πιστεύω ειλικρινά ότι υπήρξε τέτοιο παρασκήνιο κι ότι έκατσες να βγάλεις και στατιστικά.. Όπως λέει και η Μαρία που είμαστε στα μπουζούκια;;

    Τέλεια επιλογή λέξης όπως πάντα!!
    Καλές εμπνεύσεις!!

    Να έχουμε έναν υπέροχο μήνα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν το έχω με την ποίηση αλλά θα παρακολουθώ, όσο μπορώ γιατί δεν καταλαβαίνω και όσα θα έπρεπε να καταλαβαίνω
    Καλό Μήνα :) ναι ναι εγώ είμαι, τωρα μένει και εσύ να με θυμηθείς, αναγκαστικά χρωματίζω νέες γειτονιές αναγέννησης, βλέπεις αυτή η πως την λένε ...που πάντα ταξιδιάρα είναι ...ήθελε ζωντανή να μείνει ως καληνύχτα πάντα....
    ω κόλλησα ποιηση χαχαχα
    Σε φιλώ
    Μάνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Αριστέα μου και καλό μήνα. Καλοπόρευτο να είναι και τούτο σου το συμπόσιο. Η άποψή μου περί νίκης παραμένει πάντα η ίδια. Νικητής είναι αυτός που τολμά να γράφει και να διαβάζεται από τους άλλους.
    Καλή επιτυχία και καλές εμπνεύσεις σε όλους. Καλώς εχόντων των πραγμάτων θα είμαι κι εγώ κοντά σας. Μου λείψατε.
    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νιώθω μεγάλος νικητής όλων των συμποσίων που έλαβα μέρος. Είναι μεγάλη μου τιμή που κάποια μάτια ριζωμένα σε κάποιες ψυχές, ακούμπησαν τις δικές μου λέξεις, μέσα από κάποια διαδικασία. Αγγίγματα ψυχών δηλαδή σε όλο τους το μεγαλείο. Η λέξη επιλογής εύστοχη και για κάθε συμπόσιο, είναι η μόνη που μπορεί να περιγράψει το σκοπό και τον προορισμό του. Είμαι μεγάλος νικητής και δεν χρειάζεται οι λέξεις μου να αρέσουν πάντα. Άλλωστε κι ότι δεν μας αρέσει είναι χρήσιμο πολλές φορές να υπάρχει για να τονίζει καλύτερα το αρεστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις και νιώθεις έτσι Δημήτρη!
      Όλοι είμαστε :)))
      πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Αυτή την φορά δεν θα ξεχαστώ.
    Θα συμμετέχω!
    Καλές εμπνεύσεις λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ψυχή μου εσύ Καλό Μάη
    Άντε και ψυχή βαθιά....

    Φιλάκια που σ' αγαπούν ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αριστάκι, θεωρώ πως πάντα καλύτερο συμπόσιο θα είναι το επόμενο (γιατί κάθε φορά διαβάζουμε και πιο σουπερ συμμετοχές), αλλά αγαπημένα είναι όλα, γιατί έχουν μιλήσει στη ψυχή μας!
    Ευτυχώς που την ατακάρα αυτή την έγραψα και θα μείνει στους αιώνες!
    Δεν ασχολούμαι καθόλου με σειρά εμφάνισης, στατιστικά και νίκες. Αν μας ένοιαζε η νίκη εμείς που δεν είχαμε πιθανότητα να κερδίσουμε ποτέ, δε θα έπρεπε δηλαδή να συμμετέχουμε;
    Το Συμπόσιο, είναι μια γιορτή και όπως κι όλα τα άλλα δρώμενα μας, είναι μια ευκαιρία να ανταμώσουμε διαδικτυακά και να δημιουργήσουμε κάτι όλοι μαζί. Αυτή η ομορφιά κι η χαρά της αντάμωσης είναι που πρέπει να κρατάμε! Εκεί εστιάζω πάντα εγώ, γι' αυτό ανυπομονώ για κάθε δρώμενο μας!
    Σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά και ευχές για έναν όμορφο Μάη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή!!!!!!!!
      Έγραψες και ναι θα μείνει στους αιώνες!!!
      (κλαίωωωω)
      Πολλά φιλιά κοριτσάρα μου!

      Διαγραφή
  16. Δεν ξέρω εάν μας έβγαλες τη ψυχή, όπως λες, αλλά τη δική σου την έβγαλαν στα σίγουρα μ' αυτά που διαβάζω. Δεν πίστευα ποτέ πως θα διάβαζα ποτέ φαγωμάρες για τη... σειρά εμφάνισης και πόσο προνομιούχο είναι να είσαι μπροστά-μπροστά, ενώ εάν βρεθείς πίσω είναι βέβαιο πως θα πατώσεις. Η μόνη απήχηση που βρίσκω να 'χει νόημα, είναι για θέσεις στο λεωφορείο, κι αυτό εάν ζαλίζεσαι. Ήμαρτον, δηλαδή! Όποιος σκέφτεται έτσι, καλύτερα να μη λαβαίνει ποτέ μέρος, καθώς δείχνει πως δεν το αισθάνεται καθόλου. Όλο αυτό, το όμορφο, που γίνεται απέχει παρασάγγας από τέτοιες οπτικές. Κι αφού έγινα αρκετά δηλητηριώδης, ας ξαναγίνω γλυκιά! Καλωσορίζουμε το 20ο μας Συμπόσιο, που χαμπάρι δεν πήραμε για πότε εικοσάρισε. Προσωπικά, δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω συγκεκριμένο γύρο. Δεν με βοηθάει κι η μνήμη, βλέπεις. Αλλά, αυτό που δεν ξεχνάω με τίποτα είναι η αίσθηση που αποκομίζω κάθε φορά. Είμαι βέβαιη πως για ακόμη μια φορά θα περάσουμε υπέροχα. Άλλωστε, βοηθάει κι η ζούπερ λέξη σου. Ανυπομονώ για όσα θα διαβάσω και θα αισθανθώ.

    Τα φιλιά μου ολούθε.
    Καλή μας έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (μου αρέσεις και γλυκιά και δηλητηριώδης!!!)

      αλεπουδίτσα μου!!!

      Διαγραφή
  17. Καλό μήνα Αριστέα
    καλή επιτυχία στο συμπόσιο
    και ωραίες συμμετοχές μέσα από την ΨΥΧΗ του καθενός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Α, εμένα το αγαπημένο μου συμπόσιο ήταν εκείνο που είχα ψηφιστεί πρώτη! (σάμπως θα ξαναψηφιστώ;! χαχα ☺ ☺ ☺ ) Άσε που είχα γελάσει τότε με την Ψυχή μου, αν θυμάσαι, επειδή είχα μια διαίσθηση χαχα! Καλό μήνα λοιπόν και καλή επιτυχία! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχαχαχαχα
      ΚΛΑΙΩΩΩΩΩΩΩ!
      Αν θυμάμαι λέει!!!
      Αγαπώ τα κλαδιά από τότε ;-)
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  19. Βρε ..βρε καλως το μας!! Συμπόσιο ε; ψυχή ε; τι να πω βρε Αριστακι μου..για μια τόσο ομορφη λέξη...παλι θα βαλουμε τις ψυχουλες μας να μιλήσουν αν μπορεσουν ...χι..χι.. για μενα το λεω..γιατι εξαρταται και απο την εμπνευση..
    και πιο συμποσιο να πω για το ομορφο που όλα και τα 19 ηταν υπεροχα.. σιγουρα θα διαβασουμε διαμαντια για μια ακομα φορα..
    θα προσπαθησω να βρισκομαι εκεί.. εστω και μονο για την συμετοχή...
    Καλή επιτυχία ..και καλο μηνα ψυχή μου!!! φιλώ σε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θα προσπαθήσεις βρε κουτό;
      Λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή;

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα και καλό μήνα Αριστέα μου.
    Δεν είχα φανταστεί ποτέ οτι θα είχες δεχτεί τέτοιου είδους πιέσεις, χαίρομαι όμως που τα τακτοποίησες όλα.
    Το συμπόσιο πλέον είναι θεσμός!
    Καλή μας επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. να ' μαι και γω!!! ενδιαφέρον το μπλογκ σου! φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγνώμη, διάβασα καλά; 44 χειροποίητα δώρα σταλμένα στους κατά καιρούς νικητές; Ρε Αριστάκι, δεν το κλείνεις το συμπόσιο και ν' ανοίξεις ένα μαγαζάκι με είδη δώρων;
    Γιατί εμείς περνάμε ζάχαρη. Εσύ είσαι αυτή που ζορίζεται να φτιάχνει πακέτα, να ταχυδρομεί και να συμπληρώνει εξελάκια. Και την "ακούς" από πάνω!...
    Λοιπόν, για να συμμαζευτούμε λιγάκι και να σου κάνουμε τη ζωή πιο εύκολη. Βάζε μας σ' όποια σειρά γουστάρεις, η αξία άλλωστε ενός πονήματος, δεν έχει να κάνει με τη σειρά εμφάνισης. Άμα αξίζει κάτι, και στον πάτο της ανάρτησης να το κρύψεις, εμείς θα το ανακαλύψουμε και θα το επιβραβεύσουμε.
    Ωραία η λέξη σου! Αγαπημένος μου κύκλος, αυτός με την "Μάνα"...
    Φιλιά πολλά, καλό μήνα να έχεις και καλά κουράγια με το συμπόσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάτρεψα το σχόλιό σου κανελλάκι μου γλυκό!
      Το καλό ξεχωρίζει και στον πάτο!!! ;-)
      Κι εγώ είχα λατρέψει τη Μάνα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Χαιρετώ την αξιαγάπητη οικοδέσποινα του Συμποσίου μας! :)
    Μου άρεσαν πολύ τα στατιστικά, το θέμα και η δική σου συμμετοχή που προυπάρχει! ;) Το Συμπόσιο είναι μια ομορφιά και με ανείπωτη χαρά θα προσπαθήσω να συμμετέχω!
    Το αγαπημένο μου Συμπόσιο ήταν εκείνο για τον Έρωτα, βέβαια.. κάθε Συμπόσιο είναι ανεπανάληπτο από κάθε άποψη..
    Και κλείνοντας, μια που μιλάμε για την ψυχή, κάτι αγάπημένο που είπε ο Πλάτων: "Η ψυχή έχει κάποια μαντική δύναμη"
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα, Αριστέα μου! Καλή έμπνευση σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μήνα Αριστέα μου! Άντε βρε παιδί μου και το περίμενα πως και πως. Ακόνιζα καιρό το... πληκτρολόγιο μου! Τι δεν στο ειπα;;;; Θα γράψω για να κερδίσω σε αυτό το Συμπόσιο! Φιλιά πολλά!

    Υ.Γ. Θα έχουμε ωραίες συμμετοχές και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. εφοσον ασχολεισθε με ποιηση, κριτικάρετε και ψηφίζετε να προσεχετε λιγο τη γλωσσα, για να εχει κα αξια η κριση σας.

    "εσο ετοιμος" - και για πληθυντικο μπορει να χρησιμοποιηθει
    "εστε ετοιμοι" - πιο δοκιμος πληθυντικος
    "εσω ετοιμοι" - παντελως αδοκιμος ορος, μαλλον λαθος η χρηση του

    ευχαριστω

    συγγνωμην για την ελλειψη τονων - τεχνικο προβλημα

    Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο αυτό είχα λάθος;
      Δόξα σοι!
      Ευχαριστώ πολύ πάντως που προστρέξατε να με διορθώσετε.
      Δυστυχώς το γκουγκλάρισμα αποδεικνύει ότι είναι συνηθισμένο λάθος που κάνουμε στη γλώσσα μας

      Εφόσον όμως με παρακολουθείτε, θα γνωρίζατε ότι δεν κριτικάρω και δεν ψηφίζω (όχι ότι αυτό με δικαιολογεί) απλά διοργανώνω ένα διαδικτυακό δρώμενο, με πολλή αγάπη και φροντίδα.
      Νομίζω ότι την ποίηση επιτρέπεται/ε να την αγαπώ και να την προάγω ακόμα κι αν μου διαφεύγει πού και πού κάποιο λάθος.. Έτσι δεν είναι; Τι, όχι;



      Διαγραφή
    2. Αριστέα μου, όποιος κλείνει τη πόρτα στα λάθη, αφήνει έξω και την αλήθεια. Κάνε λάθη και άσε μας να προσπαθούμε να σε διορθώνουμε, εμείς οι αδιόρθωτοι.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Αν και η Αννούλα έσβησε το σχόλιό της, Δημήτρη και Άννα σας ευχαριστώ για τη στήριξη ;-)

      Διαγραφή
  26. Επ!!! σας έπιασα!!! τι έχουμε εδώ;;; να έρθω;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "Μ'ένα σου βλέμμα ταξιδιάρικο"ξεκίνησα εγώ,το"άστεγο",και σε ευχαριστώ πολύ,
    ψυχή μου!
    Ψυχή!Τί όμορφη λέξη!
    Πόσο συχνά την χρησιμοποιούμε όλοι κα δεν την είχε φανταστεί κανείς μας!!
    Καλές μας εμπνεύσεις λοιπόν...
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ όμορφη λέξη.
    Θα προσπαθήσω να πάρω και εγώ μέρος μήπως ανέβω λίγο ψυχολογικά.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα για όλους...
    Ο χρόνος μου είναι πιεσμένος αφάνταστα και θα απουσίαζα μέχρι τον Οκτώβριο από οποιαδήποτε δρώμενο.. Όμως η λέξη ψυχή με εξιτάρει.. Και θα προσπαθήσω σε διάλλειμα να γράψω κάτι αξιοπρόσεκτο...Γενικά όμως περιμένω αριστουργήματα , θα εκτιμήσω περισσότερο αυτά που θα με παραπέμπουν στη φιλοσοφία , το ζητάει η ψυχή...
    Αριστέα τα στατιστικά είναι μαθηματικά και οι άντρες το έχουν στο αίμα τους.. Λοιπόν η κλήρωση είναι πράξη δικαίου (ακόμα και στη Eurovision καλή μας επιτυχία το τηρούν) γιατί τα μαθηματικά λένε ότι στο πρώτο ήμισυ o εγκέφαλος παίρνει πιο ασφαλείς και γρήγορες αποφάσεις και η δυναμική των εκτιθεμένων για επιλογή αναδεικνύεται.. Δηλαδή η συνολική βαθμολογία των πρώτων μισών υπερτερεί κατά μέσο όρο 5% της συνολικής βαθμολογίας των δεύτερων μισών.. Φυσικά ένα καταπληκτικό κείμενο είτε πρώτο είτε τελευταίο θα ανακαλυφθεί και θα αναδειχθεί... Όμως εδώ δεν κάνουμε πρωταθλητισμό , ούτε μπορεί να υπάρχει κάποια σύνδεση με πασαρέλα...
    Και μάλιστα μπορώ να το πάω παρακάτω, από την ώρα που ένα 25-30% των κειμένων από πολλούς αναγνωρίζεται (ομολογείτε) γιατί να μην υπογράφουμε όλοι τα κείμενα μας..!
    Ακόμη πιο προχωρημένο, να στέλναμε με mail τη ψήφο μας (επιστολική ψήφος) και να μας ανέφερες στο τέλος το νικητή και τα αποτελέσματα , ίσως οι αποστάσεις των πρώτων από τους υπόλοιπους να ήταν μικρότερη. Πιο δίκαιο και αυτό αλλά θα χανόταν η επικοινωνία κάτι που δεν θέλουμε..
    Είπαμε δεν πάμε για πρωταθλητισμό αλλά για τη συμμετοχή και αυτό αποδεικνύεται γιατί μόνο κατά 7/19=37% είναι ανοικτή η 1η θέση.
    Τα δώρα... Αν αφαιρέσουμε τα 8+4 δώρα για Ελένη και Κανελλάκη μένουν 32 δώρα που έχεις δώσει ακόμα... Άρα σχεδόν όλοι έχουν πάρει δώρο από σένα..! Πρόταση μου να μην δίνονται άλλα δώρα (και ας είμαι από τους ελάχιστους που δεν έχουν πάρει..). Το μεγαλύτερο δώρο που όλοι παίρνουμε από σένα είναι η ζεστή σου φιλοξενία.., θεωρώ ότι είναι υπεραρκετό..!
    (γνωρίζω ότι η απάντηση σε όλα τα παραπάνω είναι «..όχι όπως ήξερες αλλά όπως βρήκες»..).
    Καλό Σαββατοκύριακο..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απάντηση σε όλο αυτό Τάσο μου είναι ακόμα πιο απλή: είναι ένα δρώμενο...ένα παιχνίδι. όλα τα άλλα είναι περιττά!
      Πολλά φιλιά! :))

      Διαγραφή
  30. Ωραία επιλογή λέξης, ελπίζω να αποτελέσει κάποια αποκάλυψη όπως και το νόημα της!

    Γλυκό φιλί <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλό μήνα, Αριστέα μου. Όλα τα Συμπόσιά σου μου αρέσουν. Και φυσικά με μεγάλη χαρά θα συμμετέχω ξανά. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φέτος θα υποστείς και εμένα όπως ήδη γνωρίζεις..
    (μην ξεχάσεις την ανάρτηση που ζήτησα να με βάλεις, πάντα αγαπούσα τη στατιστική χαχαχα)

    Καλό ξημέρωμα (ωραίο τραγούδι έχεις <3)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα!
      Κλαίω!!!
      Δεν ξεχνώ: στην προνομιούχα βου ανάρτηση όλοι!!! ☺
      Πολλά φιλιά Νικολέτα μου!♥

      Διαγραφή