Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Φιλοξενώντας μια αγαπημένη....


Η γιορτινή εβδομάδα μας, ξεκινάει με μια φιλοξενία.
Και δεν ξέρετε πόσο λατρεύω να είμαι οικοδέσποινα και να περιποιούμαι
τους καλεσμένους μου!

Με μεγάλη χαρά θα σας παρουσιάσω σήμερα 
την ιστορία της Άννας μας, από την Πάρο,
που ήρθε δεύτερη στο Παιχνίδι των λέξεων.
Η Αννούλα δεν έχει προσωπικό ιστολόγιο.
Είναι μια άστεγη καταληψίας αφού κι άλλες φορές 
έχουν φιλοξενηθεί κείμενά της, στο χώρο της Πέτρας.
Είναι ένας υπέροχος και ζεστός άνθρωπος
και νιώθω τυχερή που διαδικτυακά τη συνάντησα 
και έχω επικοινωνία μαζί της!
Στο χώρο της Προσφοράς η επαγγελματική της δραστηριότητα,
δεν θα μπορούσε παρά να είναι μια ψυχή γεμάτη καλοσύνη!

Σας αφήνω να (ξανα)διαβάσετε την ιστορία που της χάρισε τη 
δεύτερη διάκριση, να μπείτε μέσα της
και να την απολαύσετε.
Η Άννα θα απαντήσει στα σχόλια σας!






ΑΓΩΝΑΣ  ΓΟΝΙΜΟΣ

  Το λιόγερμα, σαλαγούσε τις τελευταίες ηλιαχτίδες κατά τη Δύση. Η μαύρη σκιά όρθωσε το πονεμένο κορμί μ' ένα στεναγμό . Στηρίχθηκε στην αξίνα και καθώς έριξε μακριά το βλέμμα, μπορούσες να διακρίνεις την καλοσύνη, που ανάβλυζε απ' τη ματιά του, φωτίζοντας, θαρρείς τα δασιά φρύδια και την ατίθαση γενειάδα. Σκούπισε με την φαρδομανίκα τον κάματο από το μέτωπο και, μετρώντας με το μάτι την φτενή σοδειά, πήρε βαθιάν ανάσα.  Την έβγαλε μ' ένα :"Δόξα τη Μακροθυμία Σου Κύριε!"· και τα στάχυα συγκατάνευσαν στο απαλό φύσημα του αέρα.

Ξέλυσε από την μέση του το φθαρμένο ράσο, για να ξαναγίνει από Ζευγάς, Παπάς.
   Ήταν το ίδιο εκείνο ράσο, που φορούσε τότες, που τον κάλεσε ο Επίσκοπος για να τον επιπλήξει. Γιατί δεν απέδιδε τα έσοδα της ενορίας στην "μητέρα" Επισκοπή. Με ποιο δικαίωμα τα σπαταλούσε, για να δώσει στέγη στις "κοινές" και στα παιδιά τους, αυτούς τους "σπόρους της αμαρτίας", που "ο Θεός έχει καταραστεί".
"Κάπως αλλιώς αντιλαμβάνομαι εγώ την Αγαθότητα του Μεγαλοδύναμου" , συλλογίστηκε, μα δεν μίλησε. Είχε πικρήν εμπειρία από την "πραότητα" του Επισκόπου. Εξάλλου, είχε ασκηθεί από μικρός στην εγκράτεια.



  Λίγες μέρες αργότερα, διάβασε για την μετάθεσή του. Μάταια αναζήτησε την έδρα της νέας ενορίας στο χάρτη. Το χωριό το είχε ξεχάσει ο χαρτογράφος όπως κι όλοι οι άνθρωποι.
Φθάνοντας, βρήκε, στον μυχό μιας χαράδρας, σκόρπια σπίτια, σκόρπια κατσίκια, σκόρπια παιδιά, ένα γεφύρι ξύλινο, έτοιμο να σκορπίσει κι αυτό.
Κι ένα Σκολειό κλειστό, με  φαφούτικα παράθυρα. Ένα δύσκολο ταξίδι ξεκινούσε .....................................................................


  Ο Ζευγάς - Παπάς, γνώρισε από μακριά την μικροσκοπική φιγούρα, που πηδούσε ανυπόμονα από τό'να πόδι στ'άλλο , μπρος στο κατώφλι  της φτωχικής κάμαρας του ιερέα . Το παιδάκι, κουνούσε ζωηρά τα χέρια και τον φώναζε:
-Παπά Θωμάα ! Παπά Θωμάααα!!
-Τί ' ναι μωρέ Στελλάκη;
-Ήρτε! Η Δασκάλα ήρτε! Την είπα ότι είναι τυχερή, που βρήκε το  Σκολειό με παραθύρια και σόμπα. Την είπα  ότι κάθε πρωί έχει γάλα και ψωμί και ζάχαρη για όλους. Και χαρτιά και βιβλία κι απ' όλα. Και για το καλό γεφύρι την είπα, για να μη φοβηθεί και φύγει. Κι είπε ότι θέλει να κάτσει κι ότι θέλει και σένα να συνεχίσεις να μας  μαθαίνεις πράματα μαζί της και....
Ο μικρούλης θα συνέχιζε για πολύ ακόμα, αν δεν είχε προβάλλει μια μικροκαμωμένη καστανή κοπέλα, με φωτεινά μάτια.
-"Καλησπέρα Πατέρα". Κι η φωνή της έτρεμε.
  Ένα δευτερόλεπτο αργότερα, ο παπά-Θωμάς, έσφιγγε στην αγκαλιά  του έναν από τους πιο  αγαπημένους του "σπόρους της αμαρτίας", που είχε τόσο σπαραχτικά αποχωριστεί πριν λίγα χρόνια.
  Τα μάτια του παπά Θωμά,  γέλασαν. Η ψυχή του ξαπόστασε.
Κι αν το χωριό
το ξέχασε ο χαρτογράφος,
                                δεν το ξέχασε
                                             ο Θεός...


Άννα, Πάρος



Σας ευχαριστώ για την ανάγνωση!
Καλή σας μέρα!
Καλή εβδομάδα!

Καλές γιορτές να έχουμε όλοι !
@ριστέα


72 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα, καλώς σε βρήκα στο σπιτικό σου !!!
    (είχα πια κάνει και κατάχρηση στην φιλοξενία της Petra - Πέτρας).
    Καλημέρα σε όλους.
    Ευχαριστώ που υπάρχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αννούλα μου γλυκιά!!!
      Όποτε νιώσεις την ανάγκη να δημοσιεύσεις κάτι με μεγάλη μου χαρά θα το ξανακάνω!
      Μέχρι να έρθει η άγια στιγμή να κάνεις δικό σου ιστολόγιο χαρά μου!
      Εμείς σε ευχαριστούμε που βρέθηκες στο δρόμο μας!!!

      Διαγραφή
  2. Θα διάβασε το σχόλιό μου η Αννούλα για το κείμενό της. Είναι το πρώτο της που διάβασα. Της στέλνω και από δω τα θερμά μου συγχαρητήρια. Θα ήθελα να μου υποδείξει κάποια άλλα της, αφού εγώ σας συνάντησα πρόσφατα, εσένα Αριστέα και τη Joan.
    (Χαίρομαι που το εξαιρετικό κείμενο το έγραψε μια Αννούλα, το όνομα που λατρεύω. Στο όνομα αυτό έχω αφιερώσει τρεις αναρτήσεις μου «Αννούλα», «Μετά πενήντα χρόνια» και «Πρώτη Γυμνασίου»).
    Καλή συνέχεια, Αννούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ιδιαίτερη συγκίνηση, είχα διαβάσει το σχόλιό σου, φίλτατε Άρη Άλμπη. Από όσο έχω προλάβει (εν... κρυπτώ) να σε γνωρίσω από το blog σου, αλλά και από τα σχόλια που αφήνεις σε φίλους Bloggers, έχεις κερδίσει την άμετρη εκτίμηση και σεβασμό μου.Γι αυτό και αισθάνομαι διπλή τιμή, με την παρουσία σου εδώ, σήμερα.
      Κάποιες μικρές "δοκιμαστικές πτήσεις" μου στους ουρανούς της λογοτεχνίας, φιλοξενήθηκαν, από το blog "ο πιο πιστός φίλος του σκύλου", πχ το : Πάμε μαζί μια βόλτα; , το: Η Αννούλα στη Χώρα των θαυμάτων, και το : Μετάγγιση Ευτυχίας.
      Επίσης, έχω ξαναστείλει συμμετοχή στο παιχνίδι των λέξεων στο TEXNIS STORIES, πχ. ΕΔΩ με το Τοπίο (συμ 6) και ΕΔΩ με τις Στιγμές (συμ 18).
      Αλήθεια, διάβασα ότι μένεις στην Ήπειρο. Αν είσαι Ηπειρώτης, είμαστε πατριώτες. Κι εγώ κατάγομαι από το Ζαγόρι.
      Καλή σου εβδομάδα και Καλές Γιορτές να περάσεις!

      Διαγραφή
    2. Φίλε Άρη! Πραγματικά η παρουσία σου είναι τιμή μεγάλη και για τις δυο μας!

      Διαγραφή
  3. καλημέρα!
    καλή εβδομάδα!

    πολύ ζεστή η φιλοξενία σου Αριστέα μου! οι εικόνες.π πρόλογος, πολύ όμορφα όλα!

    καταρχάς θα ήθελα να πω συγχαρητήρια στην φίλη Άννα για την όμορφη ιστορία της, με τις πολύ ωραίες λέξεις (και σε αυτό το σημείο θα ήθελα να πω πως αγάπησα πολύ το πως ξεκίνησε το κείμενο, με τη λέξη λιόγερμα και γενικώς μου άρεσε ιδιαίτερα το λεξιλόγιό της) και να της ευχηθω ολόψυχα να κατέχει διακρίσεις στις καρδιές μας! :)

    Βρε Αννουλα στεισε και εσυ το δικο σου μπλοκοσπιτακι! Θα ειναι ωραια! :)

    Καλή εβδομαδα και στις 2 σας!

    Φιλακια ποολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Κική, καλή εβδομάδα και σε σένα. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι πολύ, που αγαπάμε τις ίδιες λέξεις.
      (και ναι, η Αριστέα είναι πολύ ζεστός άνθρωπος)
      Καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
    2. Καλή εβδομάδα Κική μου!
      Χαίρομαι απίστευτα για τη σημερινή φιλοξενία ενός υπέροχου ανθρώπου :)))

      Διαγραφή
  4. Ο καιρος εχει γυρισματα
    και παραυτα
    ο ανθρωπος δε λεει
    να πεταξει την αμειλικτη πορεια
    που χαραζει το εγω του
    και να ταυτιστει
    με την ευελιξια της ευαισθησιας
    αρα και της καλοσυνης.

    Με συγκινει το μυαλο(σου) περισσοτερο
    κι επειτα το "εδεσμα".

    Καλημερολουλουδοπουανθισεσεφαφουτικοπαντζουροφυλλο

    Αννουλα,Αριστεα...καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ πάντως, δεν πάσχεις από έλλειψη ευαισθησίας, Αγριομελένια μου.
      Σχετικά με το μυαλό μου.... χμμμ! Να σου γράψω μιαν αφιέρωση, που του είχα κάνει κάποτε :
      "Άχρηστη ύλη και νωθρή,
      λαθραία επιβιώνει
      κι όλος του ο ορίζοντας,
      σ'ένα κρανίο τελειώνει... "
      Καλησπεροφιλιάμυαλούκουνημένου:-)

      Διαγραφή
    2. Αχ πόσο γλυκά σχόλια αφήνεις αγριομελάκι μου!
      Φαντάζομαι την Άννα! Θα έχει λιώσει!
      Καλή εβδομάδα :))

      Διαγραφή
    3. Αριστέα μου, έχω λιώσει πράγματι, σε σημείο που σε λίγο θα μοιάζω με πίνακα του Νταλί
      :-D

      Διαγραφή
  5. καλημερα αννα και φιλοξενη οικοδεσποινα αριστεα!
    το κειμενο ειναι συγκλονιστικο,αγγιζει τοαες πτυχες και βγαζει τοσα συναισθηματα!εικονες,σκεψεις!για μενα ενα αππ τα καλυτερα εργα ππυ εχω διαβασει στο παιζοντας με τις λεξεις σε ολο τον καιρο που το παρακολουθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και λίγα έγραψες!
      Θα συμφωνήσω πάντως απόλυτα σε όσα είπες Χριστίνα μου!
      Από τ α καλύτερα του Παιχνιδιού!

      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
    2. Το συγκλονιστικό, είναι η κινητοποίηση της σκέψης μας και η ζεστή επαφή μεταξύ μας, που έχει καταφέρει να επιτύχει αυτό το υπέροχο παιχνίδι.
      Να είσαι καλά, Πεταλουδένια μου!

      Διαγραφή
    3. Αχ εγώ! Απαράδεκτη, ή θύμα του Αλτζχάιμερ, ξέχασα να σε συγχαρώ για την ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ
      Αλήτισσα Ψυχή σου, που με πόνεσε που δεν είχα την δυνατότητα να ψηφίσω και αυτήν.

      Διαγραφή
  6. Μπράβο Αριστάκι που την φιλοξενείς!
    Η ιστορία σου Αννούλα μου ήταν πολύ όμορφη!
    Βρε Αννούλα δεν έχεις καταλάβει ότι ο λαός θέλει να φτιάξεις δικό σου μπλογκ;
    Αντε βρε παιδί μου να σε απολαμβάνουμε πιο συχνά!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου της έχω ήδη προτείνει να την οικοδόμηση του μπλογκ. Και να το έχω ετοιμοπαράδοτο σε χρόνο dt! Έστω μαζί με τη Σοφία! Καμία από τις δύο δεν έχει όμως τον ανάλογο διαθέσιμο χρόνο :(
      Όσο ζω ελπίζω πάντως!

      Δεν θα σταματήσω το ψιστήρι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. * να τη βοηθήσω στην οικοδόμηση !

      Διαγραφή
    3. Αχ βρε Αριστέα μου, εδώ δεν σε προλαβαίνω στις απαντήσεις των σχολίων, με ξεσηκώνεις και για blog!
      Φίλη Έλενα, εκτός από τον λαό, το θέλω κι εγώ να φτιάξω κάποια στιγμή τον δικό μου χώρο επικοινωνίας. Προς το παρόν, όμως, οι συνθήκες είναι απαγορευτικές.
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια. Καλές Γιορτές με υγεία, σου εύχομαι.

      Διαγραφή
    4. Δεν είπα να έχεις τη δική μου καθημερινή παρουσία!
      Μπορείς να κάνεις δύο αναρτήσεις το μήνα! Ή μία την εβδομάδα :))
      Για όλα υπάρχει λύση!


      Σκέψου το! ♥

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα και στις δυο σας
    Δημιουργήσατε υπέροχα κείμενα
    και καυτηριάσατε πλευρές
    της ζωής μας λεπτές
    Αννούλα είσαι μια υπέροχη καρδιά
    ακόμα κι οι σχολιασμοί σου κρύβουν
    έναν άνθρωπο με πολύ λεπτά αισθήματα
    κι έναν παλμό τρυφερό
    Εύχομαι καλές γιορτές με αγάπη υγεία
    κι ομορφιά στις ψυχές
    Σύμπνοια στους αναξιοπαθούντες

    Σας φιλώ
    Υ.Γ συμφωνώ με την Έλενα....φτιάξε ένα δικό σου μπλογκ
    έχεις πολλά να δώσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ ωχ! Εγώ τώρα, έχω αρχίσει να κοκκινίζω (και από χαρά).
      Σ'ευχαριστώ, καλή μου Ελένη, για τα τόσο γενναιόδωρα λόγια σου.
      Όσο για το blog... τα είπα πιο πάνω και στην συνονόματή σου την Έλενα.
      Σ'

      Διαγραφή
    2. Καλέ, κατά λάθος πάτησα δημοσίευση στα μισά της απάντησης!
      Έλεγα, ότι σ'ευχαριστώ πολύ και για την υπενθύμιση στην αξία της αλληλεγγύης. Ο, τι πιο σημαντικό έχουμε να θυμόμαστε, κάθε μέρα.
      Καλά Χριστούγεννα, καλή μου, με υγεία.

      Διαγραφή
    3. ήξερα πως θα νιώσεις Άννα μου στα λόγια της Ελένης...
      Κι εγώ συγκινήθηκα ♥

      Διαγραφή
  8. Καταρχήν να συγχαρώ την φιλόξενη οικοδέσποινα για την τόσο ζεστή γωνιά που παραχώρισε στην Αννούλα!!! Είσαι πολύ τυχερή κοπέλα μου που έχεις τόσο φιλόξενες οικοδέσποινες, και την Πέτρα και την Αριστέα!!!
    Ελπίζω κι εσύ κι η Σοφία που ναι κι εκείνη άστεγη να το αποφασίσετε για ένα blogaki !!! :)))))
    Τι να πω για το κείμενό σου;;; Τα είπα και στην ψηφοφορία πόσο πολύ το ένιωσα το γραπτό σου!!! Με έκανες να νιώσω ότι είμαι δίπλα του κι ότι νιώθω τον κάματό του, την αγάπη του για τους συνανθρώπους του!!! Εβλεπα μαζί του την δασκάλα να πλησιάζει και να πέφτει στην εγκάρδια αγκαλιά του!!!
    Μπράβο σου Αννα μου!! Μπράβο σου και για το υπέροχο κείμενο που μας χάρισες και για την σπουδαία διάκριση ανάμεσα σε άλλα υπέροχα και σπουδαία κείμενα!!!
    Καλές γιορτές να περάσεις με την οικογένειά σου Αννα και να ναι τα φετινά Χριστούγεννα πολύ ξεχωριστά στην καρδιά σου!!!
    Εύχομαι καλή συνέχεια σε ότι κάνεις και να μη σταματήσεις να μας δίνεις όμορφα κι αληθινά κείμενα!!!
    Φιλάκια πολλά Αριστέα μου κι Αννούλα!!!! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η οικοδέσποινα σε ευχαριστεί για τα καλά σου λόγια ! ♥
      Καλή εβδομάδα Μαριλένα μου!

      Διαγραφή
    2. Αγαπητή μου Μαριλένα.
      Ναι, ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΗ, που γνώρισα την Αριστέα και την Πέτρα και την ζεστή φιλοξενία τους. Όπως και ήταν πολύ ευτυχής η στιγμή, που "κατά λάθος" βρέθηκα στον κόσμο των Bloggers (πώς έγινε αυτό, βλ Η Αννούλα στη Χώρα των θαυμάτων, στο blog της συμπεθερας σου ).
      Για τα σχόλιά σου, τι να πω· ούτε στον ύπνο μου, τόση ενθάρρυνση.
      Το δικό σου κείμενο, η Διάγνωση, τόσο διαφορετικό μα και δυνατό, αποτέλεσε για μένα σπουδή.
      Καλά σου Χριστούγεννα και να είσαι πάντα καλά.

      Διαγραφή
  9. Μπράβο για την φιλοξενία! Είπαμε, το επίπεδο όλων των κειμένων ήταν πολύ υψηλό!

    Καλή συνέχεια, καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για την παρουσία σου, φίλε Hengeo. Για το δικό σου Σκυλίσιο Προξενιό, σου τα είπα και όταν το ψήφισα. Ταλέντο και καθαρτήριο χιούμορ.
      Φιλιά Γιορτινά

      Διαγραφή
  10. Αννούλα της καρδιάς μας, συγχαρητήρια γι αυτό που είσαι!
    Και να ξέρεις πως μέχρι να τελειώσει η οικοδόμηση του σπιτιού σου, το Απάγκιο είναι ανοιχτός χώρος φιλοξενίας. Η εργολάβος σου, ξέρει τα στοιχεία μου, και αν αισθανθείς την ανάγκη ν' αλλάξεις περιβάλλον, είσαι πάντα ευπρόσδεκτη!
    Να'σαι καλά, έχεις κοφτερή ματιά και ευαίσθητη καρδιά!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και αναμένουμε τα καινούργια σου!!!
    Φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που την έχουμε όλοι μας αγκαλιάσει με τόση αγάπη...
      Φιλιά Μαρία μου!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το "Αννούλα της καρδιάς μας", μου έκοψε την ανάσα από συγκίνηση, Μαρία μου. Ποιος να το περίμενε ποτέ, ότι ένα ψυχρό τεχνολογικό προϊόν, όπως το Internet, θα μπορούσε να λειτουργήσει τόσο αποτελεσματικά σαν αγωγός αγάπης! Σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  11. Μπράβο στη αριστούχα (για το α' βραβείο) Αριστέα (λίγο καθυστερημένα!)...
    Και δεύτερο μπράβο πάλι στην Αριστέα που φιλοξένησε και μας γνώρισε την ταλαντούχα και γλυκιά Άννα και της ευχόμαστε να μας στείλει και άλλα αξιόλογα γραπτά της!

    ΑΦιλάκια και καλή συνέχεια! :)



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Να μια μαγική, (ή μαγισσένια) παρουσία, που, πέρα από την προσωπική της λάμψη, με συνδέει, χωρίς να το ξέρει, με την παραμυθένια παιδική μου ηλικία. Ναι, μέσω του Παραμυθά. Που ενώνει, σαν σε κομπολόι μαγικό, την δική μας παιδική ηλικία, με αυτήν των παιδιών μας.
      Η χαρά και η τιμή που μου προσφέρει η παρουσία σου, αγαπητή Στεφανία (σωστά;) δεν περιγράφεται.
      Να είστε, με την οικογένειά σου, πάντα καλά και να έχει κάτι Γιορτινό η κάθε σας μέρα.

      Διαγραφή
    2. Γλυκιά μου μαγισσούλα, σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά και τις καλύτερες ευχές μου για τα Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  12. Έπρεπε να πάω λίγο πίσω για να θυμηθώ τι ψήφισα.
    (εκείνο το αλτσχάιμερ που λέγαμε;)
    Τελικά τους 3 βαθμούς τους είχα δώσει στην ιστορία της Αννούλας! Μέχρι και απόψε είχα την εντύπωση πως ήταν ιστορία της Αριστέας!!!

    Αχαχούχα!!!!!

    Δεν χρειάζονται λόγια Άννα. Μακάρι να υπήρχε βαθμολογία 100 να στη δώσω με όλη μου την καρδιά.
    Πολλά πολλά μπράβο για την πένα σου (τι μάρκα είναι;)

    (Αριστέα μη βαράς. Άλλη φορά θα δώσω τους 3 βαθμούς στη δική σου. Στείλε mail. Ναι;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Καλά που το καράβι ήταν Ακυβέρνητο, κι έτσι προσάραξε στην ιστορία μου! :-). 
      Με δεδομένη την εκτίμηση που σου έχω, Πέτρο μου, καταλαβαίνεις πόση χαρά και δύναμη μου δίνει ο έπαινός σου. Όσο για την πένα μου... Χμμ...ας τα καλύτερα. Είναι το μικρό πληκτρολόγιο ενός "ανδροειδούς" κινητού, που φέρνει αδυσώπητα στο προσκήνιο, την αναπτυσσομενη πρεσβυωπία μου :-(.
      Τα φιλιά μου και τις θερμότερες ευχές μου σε σένα και την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
    3. Μέρες που είναι τη γλίτωσες την παντόφλα Πέτρο μου ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!
    Το λατρεψα το κείμενο από την αρχή. Τόσο για το όλο θέμα οσο και για το τέλος! Αν τελειωνει μια ιστορία ομαλά με όμορφες λέξεις και φράσεις με κερδίζει αμέσως. Και μου άρεσε που ειχε αρχή μέση και τέλος. Μια ολοκληρωμένη ιστορια. Και πάλι συγχαρητήρια!
    Να πω βέβαια συγχαρητήρια και στην υπέροχη οικοδέσποινα για την πρωτιά της!
    Φιλιά και στις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου κορίτσι. Η αστραφτερή παρουσία της νιότης σου, μας δίνει ζωή. Το φρέσκο, ζωηρό σου πνεύμα, προφυλάσσει το ενίοτε κουρασμένο μυαλό μας από την σκουριά ;-).
      Είναι εξαιρετικά σημαντικό για μένα, που εσύ, το Αύριο, δεν αποστρέφεις το πρόσωπο από μένα, το Χθες, αλλά συνδιαλέγεσαι μαζί μου, σ'έναν χορό δημιουργίας.
      Καλές διακοπές, καλή μου και καλή επιτυχία στον αγώνα σου.

      Διαγραφή
    2. Να'σαι καλά γλυκό μου κορίτσι!
      καλές γιορτές να έχεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το κειμενό σου.
    Καλά Χριστούγεννα με υγία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπραβο Αριστέα μου για τη σκέψη σου..Μπράβο και στην Αννα που στηρίζει το παιγνίδι της αγαπημένης μας Φλώρας.. Καλή γιορτινή εβδομάδα και καλές γιορτεές καλά χριστούγεννα και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό ξημέρωμα, Δελφινάκι μου. Φορτώνω σ'ένα κύμα τα φιλιά και τις ευχές μου και σου τα στέλνω.
      Η ίδια θάλασσα μας βρέχει...

      Διαγραφή
    2. Να'σαι καλά Δελφινούι μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Είναι πολύ αργα αποψε.. για να διαβάσω ουσιαστικά την ιστορία της Αννας αλλα θα μου επιτρεψεις να ξαναερθω αυριο να το ξανα κανω.. με καθαρό μυαλο ... κριμα που ο χρονος μου δεν με αφησε να το κανω..νωρίτερα... εχω χάσει και πολλες δικες σου θα τα πουμε αυριο Αριστεα μου.. φιλακια προσωρινα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με το καλό να σε ξαναδούμε, Σμαραγδένια Ρούλα.
    Χρόνια πολλά και Καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαντώ εδώ στη Ρουλίτσα μας.
      Θα χαρούμε πολύ να διαβάσεις τα είμενα, αλλά είμαι σίγουρη ότι και εσύ θα χαρείς!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Ήταν ένα από τα κείμενα που ξεχώρισα.
    Πραγματικά μια όμορφη ψυχή μόνο θα μπορούσε να γράψει κάτι τέτοιο :-)
    Μπράβο Αννούλα! Καλέ γιατί δεν κάνεις το δικό σου bloggaκι;
    Καλά Χριστούγεννα με Υγεία και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε Κατερινάκι .
      Έχει απαντήσει πιο πάνω η Αννούλα σχετικά με το μπλογκ :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Καλά Χριστούγεννα και σε σένα Κατερίνα. Ευχαριστώ για τα τιμητικά σου λόγια.

      Διαγραφή
  19. Γλυκιά μου airis, πόσο ευγενική κι αξιόλογη η σκέψη και η πράξη σου! Πόσα μαθητεύουμε δίπλα σου!!! Να είσαι πάντα καλά!!!
    Άννα μας, είναι ένα ξεχωριστό κείμενο, μ' ευαισθησία, με ωραίο λόγο μ' εύστοχη και προσεγμένη πλοκή! Εύχομαι Αννούλα να διαβάσουμε κι άλλα όμορφα από σένα! Όποτε θέλεις κάποιο κείμενο σου ευχαρίστως σου διαθέτω και τη δική μου σελίδα, η Αριστέα μας ξέρει να σου δώσει πληροφορίες όποτε τις χρειαστείς, θα είναι τιμή και χαρά μου να σε φιλοξενήσω! Καλές γιορτές κι ευλογημένες, με Υγεία! Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι καλά!
      Καλές γιορτές καρδιά μου! ♥

      Διαγραφή
    2. Μαθητητεύουμε, φίλη Κατερίνα, το έθεσες πάρα πολύ σωστά. Ο ένας πλάι στον άλλο, μαθητεύουμε και πλαταίνουμε τους ορίζοντές μας.
      Σ'ευχαριστώ πολύ, για την ευγενική προσφορά φιλοξενίας. Μακάρι, όλοι οι άστεγοι αυτού του κόσμου, να έβρισκαν έστω και τις μισές ανοιχτές αγκαλιές να τους στεγάσουν, απ' όσες βρήκα εγώ ανάμεσά σας!
      Καλά Χριστούγεννα, καλή μου.

      Διαγραφή
  20. Άννα συγχαρητήρια!!! Αριστέα μου ευχαριστούμε για την όμορφη φιλοξενία και παρέα της Άννας!!!
    Εκπλητικό κείμενο, μου άρεσε πάρα πολύ!!! Είχα την αίσθηση ότι διαβάζω ένα πολύ καλό μυθηστόρημα και ότι μου λείπει η συνέχεια :-)
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και στις δύο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι που το έκανα και διάβασαν την ιστορία κι όσοι την έχασαν!
      ΆΞΙΖΕ!
      Φιλιά πολλά!
      Καλές γιορτές να έχεις!

      Διαγραφή
    2. Μυθιστόρημα ε ;; Χμμ! Μην μου βάζεις ιδέες!
      Καλά Χριστούγεννα με υγεία και σε σένα, φίλη Μαρία!

      Διαγραφή
  21. Άννα, ξέρεις πολύ καλά πως δεν θα ευλογήσω τα γένια σου/μας (αν και το...θέμα ευνοεί! χαχα!) Η ιστορία έχει έναν καταπληκτικό τρόπο γραφής, σαν μια μικρή ιστορία στο σινεμά. Συνεπώς, εννοείται πως της δίνω το "άριστα" της καρδιάς μου! Εκείνο που με στενοχώρησε μόνο είναι που μίλησες για "κατάχρηση" του χώρου μου, πράγμα το οποίο προφανώς και δεν ισχύει, καθώς φιλοξενώ φίλους και κείμενα, μόνο με την καρδιά μου κι όχι με τις σελίδες του blog, που στην τελική είναι και ανεξάντλητες. Υποθέτω λοιπόν πως, μετά την εξίσου φιλόξενη αγκαλιά της Αριστέας μας, η σελίδα μου, όπως και η καρδιά μου εξακολουθούν να είναι ανοιχτές. Κι εγώ και η Αριστέα αγαπούμε και οι δυο μας τα καλά κείμενα και τους καλούς φίλους, οι οποίοι, σαφώς και ΟΦΕΙΛΟΥΝ να εκθέτουν τις υπέροχες ιστορίες τους, άσε που μάλλιασε η γλώσσα μας να τους λέμε πως ΠΡΕΠΕΙ να φτιάξουν κι ένα blog! Για σχόλιο το ξεκίνησα, σεντόνι μου βγήκε, αλλά τα είπα όλα! Φιλιά και στα δυο κορίτσια μου και πάντα τέτοιες υπέροχες ιστορίες, που μας κάνουν λίγο ακόμα να σηκωθούμε, λίγο ψηλότερα!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αλλάζω ούτε κόμμα στα λόγια σου!
      Πολλά ζεστά φιλιά αγάπη!!!

      Διαγραφή
    2. Καρδιά μου, εσύ, φλογερή!!!
      Το ξέρω, ότι η αγκαλιά σου είναι ένας ανεξάντλητος χείμαρρος Αγάπης! Το έχω ζήσει. Και δεν είχα την παραμικρή πρόθεση να το αμφισβητήσω. Θα φροντίσω, λοιπόν, να σε... εκμεταλλευτώ και στο μέλλον (αφού πας γυρεύοντας ^_^).
      Καλά να περάσεις και να μην σου λείψει ποτέ η Αγάπη, Πετροστήριγμά μου.

      Διαγραφή
  22. Ενα θα σου πώ Αννα μου.. πως αν είχαμε δύο τρεις τέτοιους παπάζευγαδες θα ήμασταν κατά πολύ μακράν (ανεβασμένοι) πνευματικά συγκλονιστικό το τέλος τις ιστορίας..είναι για εμας πολύ καλή εμπειρία να διαβαζουμε κείμενα όπως το δικο σου ..της Καννελακη .. της Αριστέας......μας κάνουνε να γινόμαστε καλύτερες σας ευχαριστούμε πολύ κορίτσια... να έχετε ΚΑΛΕςΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ....κοντα στους αγαπημενους σας.... φιλακια παρα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα διαβάσω σιγά σιγά...και τα υπόλοιπα.. φιλακια..

      Διαγραφή
    2. Είναι η ανυπόκριτη επικοινωνία σκέψης και συναισθημάτων, που συμβαίνει μαγικά σε αυτήν την μπλογκογειτονιά, Ρούλα μου, που μας κάνει καλύτερους ανθρώπους.
      Όλες τις ευχές μου, για γιορτές με χαρά και υγεία.

      Διαγραφή
  23. Τώρα έρχομαι να ξανακαταθέσω την ευγνωμοσύνη μου στους υπέροχους ανθρώπους που μου χαρίσανε την απόλυτη ευδαιμονία με την ανάγνωση των γραπτών τους.....το κείμενο της ΄Αννας συγκλονιστικά τρυφερό και σπαρακτικά ανθρώπινο με γέμισε σκέψεις για τα ανθρώπινα ιδανικά και τους ιδανικούς ανθρώπους..,.
    λέξεις που σχηματίζουν φράσεις και εικόνες που αιχμαλωτίζουνε το νού και την καρδιά...΄Αννα αισθάνομαι τυχερή που είχα την ευκαιρία να απολαύσω τη γραφή σου, πηγαινοέρχομαι στην Πέτρα,την Αριστέα, το Απάγκιο. και μεταλαμβάνω συγκίνηση....εγώ που αντιπαθούσα το PC, εχθρευόμουνα το Internet και αγνοούσα τα μπλοκς.......τα έχω λατρέψει όλα τρελά.... Καλές γιορτές υγεία, χαρά και γαλήνη στις καρδιές όλων !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαιρετώ σε, συνάστεγη φίλη μου!
    Παρόμοια σχέση με το Internet, είχα κι εγώ.
    Όπως έγραψα πιο πάνω και στο Kanellaki, ποιος να το περίμενε ότι η ψυχρή τεχνολογία, θα μπορούσε να λειτουργήσει σαν αγωγός αγάπης! (και όχι μόνο!)
    Πάνω στο ξημέρωμα των Χριστουγέννων, σου εύχομαι κάθε ευτυχία, πιστεύοντας ότι, κάτω από το Άστρο της Βηθλεέμ, η ευχή μου θα εισακουσθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Άννα μου! Ποιος να το περίμενε ότι η ψυχρή τεχνολογία, θα μπορούσε να λειτουργήσει σαν αγωγός αγάπης! Και όχι μόνο!
      Πόσο χαίρομαι για τη διαδικτυακή παρέα μας! Για όλα όσα έχουμε την τύχη να διαβάσουμε! Για τη ψυχοθεραπεία μας!

      Σας φιλώ γλυκά!

      Χρόνια πολλά και καλά! ♥

      Διαγραφή