Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Διαγωνισμός " Άλλαξέ το " Οι συμμετοχές, Μέρος 3ο

*
Συμμετοχή #21
Κίνησε η γερακίνα για νερό
ωρέ κρύο να φέρει
Ντρούγκου ντρούγκου
ντρουγκ ντρουγκ ντρουγκ ♫ ♫ ♪ ♫ ♪
Να μην σας πολυλογώ...περί στάμνας πρόκειται.
Ντεκουπαρισμένης. κρακελαρισμένης...λουλουδιασμένης!
Αμ με τέτοια στάμνα πάω και εγώ για νερό!
Μη σου πω και για κρασί!☺





Συμμετοχή #22
Μια διάφανη μπανιέρα/μινιατούρα ντεκουπαρίστηκε καταλλήλως 
κι απέκτησε ...γαλλική φινέτσα!
(αχ μου μπαίνουν ιδέες☺)






Συμμετοχή #23
 Ένα μικρό διακοσμητικό φτιαγμένο (κρατηθείτε)
►από ένα στεφάνι φωτιστικού, 
►ένα καγκελάκι από καναπέ, 
►ένα πόμολο 
►και ένα κομμάτι ξύλο
Το ντεκουπάζ ήταν.... το κερασάκι στην τούρτα!





Συμμετοχή #24
Πες μου ότι πετάς τις κονσέρβες από τοματίνια κονκασέ!
Όχι πες το μου, να σε μαλώσω!
Γιατί απλούστατα μπορούν να μετατραπούν σε μολυβοθήκες!
Αρκεί να το'χεις και με το πλέξιμο μανούλα μου♥





Συμμετοχή #25
Ένα απλό  φαναράκι...μου γράφει η φιλενάδα.
Το φαναράκι το είδα. 
Το απλό πού το είδε;
Φτάνει να έχεις και κήπο για τη σωστή ανάδειξη
θα συμπληρώσω!




Συμμετοχή #26
Η μεταμόρφωση τριών εγκαταλελειμμένων, ροδομπορδοκόκκινων,
συνοδευτικών τραπεζιών, που επεξεργάστηκαν, μετά μανίας και πάθους,
αποκάλυψαν το αρχικό τους ξανθό χρώμα,
στοκαρίστηκαν και να' τα τώρα βερνικωμένα 
στο χρώμα της ανοικτής καρυδιάς.
Ουφ! Εγώ κουράστηκα και μόνο που τα διάβασα φιλενάδα!





Συμμετοχή #27
Σου χάλασε το ξυπνητήρι και πας να το πετάξεις.
Κούνια που σε κούναγε!
Δως του παριζιάνικο στυλ, και θα με θυμηθείς!
Με ντεκουπάζ φυσικά.
Δεν πιστεύω να αρχίσουμε να χαλάμε 
τα ρολόγια μας επί τούτου;☺




Συμμετοχή #28
"Εδώ και χρόνια" λέει η φίλη, "έχω κρύψει ασημικά και επάργυρα.
Σιγά μην κάθομαι να τα γυαλίζω!
Ήρθε η ώρα τους να ξαναβγούν από τα ντουλάπια."
Μια επάργυρη φοντανιέρα, 
έγινε μια ντεκουπαρισμένη φοντανιέρα.
Να σου προσφέρουν σοκολατάκι και συ να σκέφτεσαι 
πώς θα σουφρώσεις όλη τη φοντανιέρα!



Και κάπου εδώ τελείωσαν όλες οι συμμετοχές.
Πάτησε εδώ για να μπεις  στην αρχική ανάρτηση
και να ψηφίσεις.


*