Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Άλλαξε το.... by airis!


Το δικό μου Άλλαξε το!
Εκτός συναγωνισμού φυσικά εγώ!
Το πρώτο ! Γιατί έχω κι άλλα στα σκαριά!
Για αυτό και δημοσιεύω σήμερα.
Μην μπερδευτείτε εσείς, ναι;
Μετά τη λήξη του διαγωνισμού η δική σας η ανάρτηση!

Πριν!
Μια κλασική πιατέλα, μόνη, που δεν ανήκε σε κάποιο σερβίτσιο.
Που δεν τη χρησιμοποιούσα ποτέ.
Θέλησα να της αλλάξω την όψη και να την κάνω ...διακοσμητική, 
καλοκαιρινή, για τη βεράντα.

Μετά
Και το έκανα με ντεκουπάζ! 
Μ' ένα απαλό ροζάκι στο φόντο που πολύ μου αρέσει

(Η φωτογραφία τραβήχτηκε όπως όλες οι φωτό μου πριν το γυάλισμα,
ώστε να μην μου δημιουργεί θεματάκια με αντανακλάσεις!)
Σηκώνω μανίκια και στρώνομαι για το επόμενο άλλαξε το !
Εσύ;
Καλημέρα!
@
Ψιλά γράμματα: ευτυχώς που δεν συμμετέχω στο διαγωνισμό εγώ.
Γνωρίζοντας τι έχω λάβει ως τώρα ....σκόνη θα με είχατε κάνει!
Μόνο αυτό σας λέω!