Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Απλά μαθήματα συσκευασίας δώρου....


Όχι, δεν είναι από μένα τα μαθήματα!
Και όσοι έχετε και λέτε για τα δικά μου περιτυλίγματα,
τότε απλά δεν έχετε λάβει δώρο από τη μαϊμουδίτσα μας!


Για μένα υπήρξε ο μέντορας μου (χωρίς ίσως να το ξέρει)
στο πώς συσκευάζουμε και παρουσιάζουμε όμορφα ένα δέμα.
Βλέπετε έχω λάβει περισσότερες από 2 φορές
κάτι από αυτήν και μάλιστα στις αρχές, που δεν ήξερα και πολλά!
Τα δικά της βήματα ακολουθώ 
(και δεν την φτάνω ούτε στο μικρό της δαχτυλάκι!)
και να την ξεπεράσω θέλω μια μέρα 
(πού τέτοια τύχη!)


Σημασία και στη λεπτομέρεια,
υπέροχες δαντελίτσες, καρτούλες, γράμματα...όλα!
Μα κυρίως στην προστασία!

Και εννοείται ...υπέροχη δουλειά και στις δημιουργίες της!
Ήμουν η μία από τις δύο νικήτριες στην πρόσφατη κλήρωση 
για τα γενέθλια της κι έλαβα μια πολύ όμορφη κατασκευή 
από τα χεράκια της.
Από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφο 
και αρκετά μεγάλο στολίδι για τον τοίχο!
Πήρε θέση στο γραφείο μου,σχεδόν δίπλα μου,
για να βλέπω συνέχεια την υπέροχη σκέψη της Έλλης:

the best thing to hold
onto in life is each other!

Και κάπου εδώ σας γλυκοφιλώ 
και τρέχω να προλάβω προθεσμίες....
@ριστέα

Μέρες άνοιξης

Σήμερα 
στις Μέρες άνοιξης έχουμε
Ανοιξιάτικες αναμνήσεις σε μια γειτονιά,
από την des tzav, στο Μαμά σε κρίση!

ενώ από χτες έχουμε
πολλά και όμορφα 

Τσαντίρ Ελλάς,
από τη Μαρία Λιώτη, φιλοξενούμενη στο 
Κάτω από την Ακρόπολη της Κλαυδίας

Μυστικός κήπος,
από τη me maria, στο mytripsonblog
Άνοιξη,
από την Έλεν Β., στο καρυδότσουφλο

Μέρες Άνοιξης,
από την Ωραιοζήλη, στο Ένα κάθε μέρα

και 
Εκ νέου γέννα
από την οικοδέσποινα, στο Η ζωή είναι Ωραία

Τέλος, σου θυμίζω ότι 7 μέρες έμειναν
για να στείλεις και τη δική σου συμμετοχή 
στο 11ο Συμπόσιο Ποίησης  
Να μην τρέχω ως το τελευταίο λεπτό ε;