Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

Παίζοντας με τις λέξεις #9 (Φιλοξενία)


Βοήθησέ με.

Ένα σκοινί ρίξε, για να με τραβήξεις έξω από το βυθό της απελπισίας. Τη μορφή του έρωτά σου θέλω να έχει, σου εκμυστηρεύομαι μες στο σύθαμπο, μα εσύ με κοιτάζεις με προκατάληψη. Δε σε παρεξηγώ. Με ακούς καιρό να γελάω και υποθέτεις ότι είμαι αυτάρκης και ευτυχισμένη. Πώς να φανταστείς πως ο ήχος των γέλιων έσπασε τα όρια της μικρής μου ψυχής και κινούμαι πλέον σε τροχιά τρέλας;
Βοήθησέ με. 

georgia vasilliou (Γιούλη)



Αυτή ήταν η συμμετοχή της φίλης, συντοπίτισσας κι άστεγης από μπλογκ, 
Γιούλης, (georgia vasilliou στο 
που διοργανώνει ακούραστα η Μαρία μας, στο mytripsonblog.
Για πρώτη φορά τα πήγε περίφημα στο Παιχνίδι μας! ☺
ε;

εξακολουθεί να τρέχει

περιμένει τις συμμετοχές σας στο μέιλ μου.

----------------------------------

Διαβάστε σήμερα τις
από τη Μαρίνα, στο Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή
και 
κάτι που μου είχε διαφύγει ...δυστυχώς..
από τη Μάρθα , στο Martha is blogging

26 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια Γιούλη μου για τη συμμετοχή σου
    Μου αρέσει που έγινες παρέα μας
    Και σε άλλες πολλές συμμετοχές εύχομαι!!!!

    Σας φιλώ πολύ και τις δυο ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Με γεμίζει χαρά η όμορφη παρέα μας!☺
      ΥΓ:Κλείνουμε ραντεβού και για άλλες πολλές συμετοχές...!
      Πολλά φιλιά!
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάντως έχω μπερδευτεί με τα παιχνίδια και τα συμπόσια.
    Μπαίνω σ' ένα blog και δεν ξέρω ποιανού ιστορία διαβάζω.
    Φταίει που έλειψα λίγο, θα μου χρειαστεί κάποιος χρόνος να καταλάβω.
    Σε ποιον να πω για την ιστορία; Στη Γιούλη;..ναι.
    Καλή ιστορία, δεν ξέρω τους όρους και μένω σ' αυτό.

    Φιλάκια πολλά Αριστέα μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου serenata!
      Είμαι φίλη της Αριστέας,
      άστεγη από blog
      και με φιλοξενεί!
      Την ευχαριστώ πολύ,που μου δίνει τη δυνατότητα να εκφράζομαι κι εγώ!
      Ευχαριστώ πολύ και την Μαρία βεβαίως,που με αγκάλιασε χωρίς κανένα ενδοιασμό!...
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  3. Ένα μπράβο καθάριο στην Γεωργία που μπόρεσε σε τόσες λίγες λέξεις να συνοψίσει κάτι τόσο εκφραστικό και περιεκτικό.
    Επειδή δεν την έχω αυτή τη δυνατότητα, την εκτιμώ αφάνταστα.
    Φιλιά και στις δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιθέτως εγώ δεν έχω τη δυνατότητα να εκφράζομαι με πολλές λέξεις και θαυμάζω τους ανθρώπους που χειρίζονται με άνεση τον λόγο,όπως εσύ...☺
      Σε ευχαριστώ πολύ,
      Φιλιά και από εμένα!
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  4. Γιούλη καλησπέρα κι από εμένα, και συγχαρητήρια!
    Πράγματι τα πήγες περίφημα. Να συνεχίσεις.
    Φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Σε ευχαριστώ πολύ,
      μου δίνεις power!☺
      Φιλιά!
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  5. Πολλά συγχαρητήρια Γιούλη μου!
    Λίγες γραμμές, μα λένε τόσα πολλά!
    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα και χαίρομαι ιδιαίτερα που η παρέα μας έγινε μεγαλύτερη, μα και πλουσιότερη, αφού όποιος έρχεται φέρνει και τους θησαυρούς του!

    Φιλιά πολλά και στις δυο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρία μου!
      Με συγκινείς...
      Εγώ σε ευχαριστώ για όλα!!!...
      Φιλιά πολλά-πολλά☺
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  6. Μόνο περίφημα;; Από τις πιο δυνατές συμμετοχές!!
    Γιούλη καλή αρχή!!
    Σ'ευχαριστώ για το σχόλιό σου στον χώρο μου, σε αναζητούσα και η Αριστέα με ειδοποίησε ότι δεν έχεις blog. :)
    Θα χαρώ να δημιουργήσεις δικό σου χώρο, μέχρι τότε ευχαριστούμε την Αριστέα που φιλοξενεί ταλαντούχους ανθρώπους που έχουν να μοιραστούν σημαντικά μηνύματα!

    Καλή συνέχεια και στις δύο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφά σου λόγια,
      μακάρι να δημιουργήσω κι εγώ blog.
      Είστε όλοι μια υπέροχη παρέα,
      εκτιμώ την φιλοξενία...
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  7. Χαίρομαι που σε γνωρίζω Γιούλη μέσα από το δυνατό γραπτό σου λόγο, συγχαρητήρια για την όμορφη συμμετοχή σου! Καλώς όρισες στην παρέα και μόλις φτιάξεις δικό σου χώρο, ενημερωσέ μας να σε βρίσκουμε κι εκεί!!
    Αριστέα μου, δεν είσαι μόνο ταλαντούχα, αλλά συναναστρέφεσαι και ταλαντούχους ανθρώπους!!! Μπράβο φίλη!
    Φιλιά πολλά και στις δυο σας
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρίνα!
      Καλώς σας βρήκα,
      σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Μακάρι!...
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  8. Γιούλη χάρηκα που συμμετείχες στο παιχνίδι, χάρηκα που σε διάβασα....συνόψισες σε λίγες λέξεις πολλά και σημαντικά....που μου άρεσαν πολύ !!! Καλως ήρθες στην παρέα λοιπόν και στο φιλόξενο πυργόσπιτο της αγαπημένης Αριστέας !!!Τα φιλιά μου και στις δυό σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κλαυδία!
      Καλώς σας βρήκα!
      Εγώ να δεις πόσο πολύ χάρηκα για όλα!!...
      Φιλιά και από εμένα☺
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  9. Θερμά συγχαρητηρια και απο μένα στη φίλη Γιούλη!
    Ξεδίπλωσε πολύ ωραία τις λέξεις και τα νοήματα!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ για το σχόλιό σου,
      σε ευχαριστώ θερμά!
      Πολλά φιλιά!
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  10. Καλώς ήρθες, Γιούλη! Ναι, ναι θα συμφωνήσω με τη μπουκλωτή οικοδέσποινα, τα πήγες περίφημα!
    Όταν το διάβαζα, αναρωτήθηκα πόση τόλμη χρειάζεται για να απευθυνθείς έτσι...
    Από μια καρδιά η καθεμία (μη μαλώσετε!): ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!
      Μπα,δεν θα μαλώσουμε!
      Και εγώ αναρωτήθηκα με την τόλμη μου-να ξέρεις..
      Γι'αυτό χάρηκα το παιχνίδι τόσο πολύ!
      Βγάζεις πράγματα από μέσα σου,που δεν φαντάζεσαι!..
      Καλώς σας βρήκα λοιπόν!
      (Γιούλη)

      Διαγραφή
  11. Μικρό ήρθα εδώ για σου πω πως όταν είδα ότι κρυβόσουν στο 14 τα έχασα! Ήσουν έκπληξη πραγματικά!
    Μπράβο σου!@!!
    Επίσης ...μέχρι να σε πάρω τηλέφωνο...Χρόνια σου πολλά!
    πολύχρονη να είσαι και χαρούμενη πάντα!!!

    Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,ναι,καλή μου...
      Εγώ ήμουν το μικρό τρελό,
      που ζητούσε βοήθεια!..χιχι
      Σε ευχαριστώ πολύ (και) για τις ευχές!
      Από τα ομορφότερα δώρα της ζωής
      είναι η φιλία σου-να ξέρεις☺

      Διαγραφή
  12. Είδα ότι σε αποκαλούν Γιούλη. Έτσι, λοιπόν, θα σου απευθυνθώ:
    Γιούλη, μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η κραυγή βοήθειας, διότι ήταν μικρή (και μου αρέσουν οι μικρές ιστορίες), αλλά ακούστηκε δυνατά!
    Είθε να διαβάσουμε κι άλλα από εσένα μέσα στο Πυργόσπιτο της Άιρις ή, γιατί όχι, κάποια στιγμή και σε δικό σου βλογ!
    Μπράβο Γιούλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι,Γιούλη με φωνάζουν από παιδάκι!
    Χαίρομαι πολύ,που σου άρεσε η συμμετοχή μου,"αρτίστα του βωβού"!
    Τί εμπνευσμένο όνομα που έχεις παρεμπιπτόντως!☺
    Σε ευχαριστώ θερμά για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!..
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δυνατή η μικρή σου ιστορία Γιούλη μου και γεμάτη με δυνατό συναισθημα.. μπραβο .. καλη συνέχεια σε οτι κανεις το Αριστακι μας ειναι πολύ φιλόξενη οικοδέσποινα..να σε διαβαζουμε μεχρι να κανεις δικό σου σπιτικό... σε ευχαριστω πολύ που περνας και τα λεμε... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ,γλυκιά μου Ρούλα!
      Τα λόγια σου μου δίνουν χαρά και...
      δύναμη!
      Φιλάκιααααα!!

      Διαγραφή