Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Ενημερωτικό σημείωμα... απελπισίας!


Μέρες τώρα κρατούσα αυτό το ενημερωτικό σημείωμα
και δεν το ανέβαζα. 
Προσπαθούσα να αποφύγω το στόλισμα...
Γιατί θα με στολίσετε, αυτό είναι σίγουρο.
Αμ εξαφανίζομαι, αμ επανέρχομαι με γκρίνια!

Αλλά δεν άντεξα η κακούργα!
Μισή ντροπή δική μου, και μισή δική σας!
Δεν θα με ξεκάνετε εσείς!
Δεν θα με στείλετε στο γιατρό!

Γιατί πουλάκια μου δεν προσέχετε τους όρους του Συμποσίου;
Ξεκάθαρη δεν είμαι;

χωρίς διαστήματα ή άλλες μορφοποιήσεις.
Γράψτε μέσα στο μέιλ, σαν απλό κείμενο.

Αντ΄ αυτού εγώ λαμβάνω ...άλλα ντ'άλλα της Παρασκευής το γάλα!
Οκ. Απλή επικόλληση κάνω πάντα. Και θα έπρεπε να αρκεί.
Αλλά έλα που αυτό στον blogger δεν γίνεται! 
Δεν συνεργάζεται, μανούλα μου. Τα έχει μπήξει.... σαν γάιδαρος!
Είδα και αποείδα, απελπίστηκα και σας γράφω....
για να μην με γράφετε εσείς!


Το word αφήνει διαστήματα
◙ Ο μπλόγκερ συνεργάζεται μόνο με φωτό σε jpg, gif & png
◙ Γράψτε μέσα στο μέιλ απευθείας.

Μερσί που με ανέχεστε!
@

υγ: Συμμετοχές έως και την Τετάρτη 23 Μαΐου,
τα μεσάνυχτα