Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 16η

Photo a Day 16 January :  two things

Δύο πράγματα!
Δυο μέρες. Δυο πόρτες έχει η ζωή. Δυο μέτρα και δυο σταθμά......

Ας μιλήσουμε για δυο πράγματα σήμερα λοιπόν.
Να το πάρουμε λιγάκι από την αρχή; Λιγάκι βιβλικά. Ο θεός μας έπλασε σε δυάδα για να έχει παρέα ο ένας τον άλλον!  Μπορείτε να φανταστείτε μονάχο του τον έναν; Αρσενικό-θηλυκό. "Τα δύο που κάνουν το ένα" λέω σε ένα ποίημα μου. Αυτή δεν είναι η επιδίωξή μας σε όλη μας τη ζωή; Να βρούμε το ταίρι μας και να μοιράσουμε σκέψεις, συναισθήματα, συνήθειες, κορμί, ψυχή. Κι ενώ μπορούμε να βρούμε μόνοι μας τη χαρά ( κι έτσι πρέπει) νιώθουμε μισοί αν δεν την μοιράσουμε στα δυο!
Μας δόθηκαν επίσης δύο μάτια, δύο αυτιά, δύο χέρια, δύο πόδια.... μα μια καρδιά. Για να μην μένει μονάχη, ζητάει πάντα να μοιραστεί. Ή να ενωθεί. Να ακουμπήσει μία άλλη. Τότε είναι νομίζω είναι λιγάκι πιο ευτυχισμένη. 
Αλλά και στην κινέζικη κουλτούρα συναντάμε τη σημαντικότητα του δύο: Γιν και γιανγκ. Κι αυτά σε δυάδα κυκλοφορούν. Το ένα συμπληρώνει το άλλο. Μαζί κάνουν την απόλυτη αρμονία. Καλό-κακό, φως-σκοτάδι,μέρα-νύχτα... 

Πόσα ζευγάρια αλήθεια υπάρχουν δίπλα μας, πάνω μας, μέσα μας; Το είχες σκεφτεί; Το είχες προσέξει; 
Κοίτα τι πρόσεξα εγώ και φωτογράφισα...


Στη δουλειά μου τα έχω μπροστά μου ...

Δύο βάτραχοι-πρίγκιπες
( νομίζω οι βάτραχοι τελικά με στοιχειώνουν! 
Ο κοντός δε, με κοιτάζει περίεργα)

Δύο καθίσματα
Το ένα στηρίζει το άλλο.
Κανένα δεν στέκεται από μόνο του.

 Στο σπίτι μου πάλι πολλά πράγματα τα θέλω σε δυάδες, 
επηρεασμένη ίσως κι από το φενγκ σούι



Και τα ζάρια στο τάβλι δυο-δυο δεν πάνε;
Σε άλλους η ζωή φέρνει ντόρτια
 Σε άλλους φέρνει εξάρες!

Οι πραγματικές εξάρες στη ζωή είναι η μονάδα να πάψει να είναι μονάδα
και το μοίρασμα της ζωής σου με κάποιον άλλον να σε κάνει πλούσιο! 

Γι' αυτό και θα κλείσω τη σημερινή δημοσίευση για το δύο
με το ποίημα μου που ανέφερα λίγο πιο πάνω.

Τα δύο που κάνουν το ένα

Ο Πόθος,
Ο Πόλεμος,
Ο Άντρας,
Ο Έρωτας
Γένους αρσενικού

..........................

Η Αμαρτία,
Η Ελπίδα,
Η Γυναίκα,
Η Αγάπη,
Γένους θηλυκού

..........................

Όλα είναι μέσα στη Ζωή του ανθρώπου
Ζωή , θηλυκό
Άνθρωπος, αρσενικό
Τα δυο που κάνουν το Ένα

Θεός!

Καλή σας μέρα
@ριστέα

32 σχόλια:

  1. καταπληκτικό κείμενο Αριστέα μου !!!αλλά το ποίημα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!λατρεύω τις δυάδες (Δίδυμος γαρ) καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Α! Διδυμάκι Γεωργία μου!
      Σε ευχαριστώ χαρά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλημερα..ωραια το παρουσιασες..χαρα στο κουραγιο σου παντως καθε μερα να βρισκεις και τα καταλληλα λογια, εγω δε ξερω αν θα το καταφερνα αυτο, ουτε για μια μερα...
    Πιο πολυ με τραβηξε αυτο
    "Μας δόθηκαν επίσης δύο μάτια, δύο αυτιά, δύο χέρια, δύο πόδια.... μα μια καρδιά. Για να μην μένει μονάχη, ζητάει πάντα να μοιραστεί. Ή να ενωθεί. Να ακουμπήσει μία άλλη. Τότε είναι νομίζω είναι λιγάκι πιο ευτυχισμένη."
    Δεν ηξερα οτι γραφεις ποιηματα,μου αρεσε το ποιημα σου...
    Καλη σου μερα Αριστεα μου..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου! Αν πατήσεις στην ετικέτα Ποίηση Airis θα βρεις κι άλλα μου σχεδιάσματα! Δεν γράφω περίτεχνα. Γράφω απλά για να εκφραστώ!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστέα μου.
    Ακόμη και ρεσό να θέλεις να ανάψεις πρέπει να ανάψεις δύο.
    Το ένα μόνο του δεν λέει τίποτε...
    Όσο για μένα, ο Θεός να με λυπηθεί και να πάρει πρώτα εμένα, αν χρειαστεί να με χωρίσει από το υπόλοιπο μισό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Φλώρα μου!
      Εύχομαι να είσαι ως τα βαθιά γεράματα με το σύντροφό σου! Πόσο συγκινήθηκα με τη δήλωσή σου!
      Φιλάκια γλυκιά μου! ♥

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Για άλλη μια φορά το photo a day βρίσκει το δασκάλό του!
    Τέλεια παρουσίαση με ωραίο ποιηματάκι!!
    Μου άρεσαν πολύ οι βάτραχοι-πρίγκιπες :))
    Φιλάκια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παρασκευή μου!
      Ήταν όμορφο το θέμα... είχε ψωμί! Φαντάσου και να είχα χρόνο περισσότερο! Αν πω ότι όλα τα κάνω στο πόδι θα με μαλώσεις;
      ΥΓ: Τα βατραχάκια είναι αγορά της αδερφής μου κι αντί να τα βάλει στο δικό της γραφείο τα έβαλε εξαρχής σε μένα! Μάλλον θα είχε κατά νου κάτι από φενγκ σούι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Χαρούμενη καλημέρα Αριστέα μου!Όμορφη παρουσίαση!
    Κι η καρδιά δε μένει μονάχη της... βρίσκει κι αυτή το ταίρι της... στο μυαλό!Όταν συνυπάρχουν αρμονικά, μπορούν να κάνουν θαύματα!
    Λατρεμένες οι σκέψεις σου στο ποίημά σου!
    Οι βάτραχοι κι αυτοί να στέκονται με περηφάνια... σαν πραγματικοί πρίγκιπες που περιμένουν να τους φιλήσει κάποιος για να μεταμορφωθούν!
    Υπέροχη μέρα να περάσεις γλυκιά μου!
    Πολλά φιλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κι από δω Σοφία μου!
      Ακόμα μία κουραστική μέρα που όμως μετριάζεται από τα όμορφα μηνύματά σας!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. τι απίθανα βατραχάκια!!! όσα είπες είναι πολύ σοφά και πολύ όμορφα γραμμένα!! μακάρι όλοι οι άνθρωποι να βρουν το άλλο μισό τους! καλή σου μέρα Αριστέα μου, φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν! Κυρίως να μοιράζες την αγάπη σου!
      Κρίμα να την κρατάει κανείς μόνο για τον εαυτό του ε;
      Φιλάκια γλυκιά μου Εύη!

      Διαγραφή
    2. έτσι όπως το λες!! μοιρασιά, δίκαια πράματα!

      Διαγραφή
  7. Τα βατραχάκια με τρελαίνουν!(έχεις σκεφτεί να φιλήσεις το ένα;το μικρό,το ντροπαλό!χαχα)
    δυο-δυο..'ετσι πάμε στη ζωή φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Λες; Ντροπαλό σου φάνηκε; Εγώ για πονηρούλη το κόβω!
      Δυο-δυο! Αυτός είναι τελικός σκοπός!
      (Ορίστε έκανα και ρίμα)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Κ γω δυο-δυο τα ταιριαζω συνηθως...
    Δεν θα πω αλλα! Μονο θελω να σε κανω μια δυνατη δυνατη αγκαλια να ενωθουν οι καρδιες μας.....
    :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι γλυκιά που είσαι!!!!!!!!
      Αν προσφέρεις κι ένα μασαζάκι ( που πονάει όλο το κορμάκι) θα ήταν ιδανικά ;-)
      Φιλάκια γλυκό μου Βαϊλί! ♥

      Διαγραφή
  9. Τα βατραχάκια απλά υπέροχα!!
    όχι πως τα υπόλοιπα δεν είναι..τι να πω για το ποίημα!!
    Καλό βράδυ..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Κλέψανε την παράσταση τα βατραχοπριγκιπάκια μου! :)
      Να΄σαι καλά Μαρία!
      Περιμένω τη δική σου δημοσίευση ;-)

      Διαγραφή
  10. Σου σφίγγω νοερά και τα δυο σου χέρια, για τον τρόπο σκέψης και τα γεμάτα νοήματα λόγια σου.

    Να'σαι καλά όμορφη Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου τα λόγια σου με τιμούν αφάνταστα! Δεν έκανα τίποτα άλλο από το να πάρω ένα θέμα και να το αφήσω να μιλήσει με λίγα λόγια απλά και μέσα από τις δικές μου εικόνες!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  11. Η ζωή δεν είναι όμορφη αν δεν τη μοιράζεσαι! Δίδυμος και εγώ, χωρίς άλλο μισό δεν κάνω!
    Τι όμορφες και πρωτότυπες φωτογραφιούλες που μας έδειξες πάλι και μαζί με τις λεξούλες απογείωσες πάλι την ανάρτηση Αριστέα γλυκιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δήμητρα για τα καλά σου λόγια! Τι αξία έχει να είμαστε καλοί και να έχουμε αγάπη μέσα μας αν δεν την μοιράζουμε; Όλα αποκτούν αξία μέσα στην προσφορά και στο μοίρασμα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Δυο δυο Αριστέα μου .. "γιατί τι να τον κάνει κατάμονος τον εαυτόν του όλον ο άνθρωπος, πρέπει να δώσει." ~ Κική Δημουλά

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου μου αρέσει που αφήνεις τόσο όμορφες σκέψεις στις επισκέψεις σου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Πολύ μου άρεσε..
    Η αμαρτία είναι γένους θηλυκού. Τέλος.
    ότι θέλει δεν κρατάει κανείς; ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Σίγουρα ο καθένας μένει στα σημεία που θέλει και του αρέσουν!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  14. Τέλειο το ποίημα σου Αριστέα, όπως και οι φωτογραφίες σου!! Υπέροχη όλη σου η ανάρτηση!
    Δύο που κάνουν ένα. Ένα που ψάχνει το μισό του για να ολοκληρωθεί..
    Καλό βράδυ να έχεις, φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Τίνα μου!
      Να'σαι καλά και πάντα χαρούμενη!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Ναι είχες δίκιο, είναι υπέροχη ανάρτηση με πολύ όμορφα νοήματα!
    Η σκέψη που μου γεννήθηκε είναι πως, στη ζωή αν περπατάς με ένα παπούτσι θα γίνεις κουτσός τελικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφη σκέψη και παρατήρηση ταυτόχρονα !
      Κι όσο το σκέφτομαι σαν εικόνα τόσο πιο φοβερό το βρίσκω!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή