Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Έλα μαζί μου βήμα~βήμα!


Θα μιλήσουν περισσότερο οι εικόνες.
Πρώτον γιατί είμαι με τη γλώσσα έξω και δεν έχω τα κουράγια αγάπη μου
να πληκτρολογώ. Για κλάματα είμαι!
Και δεύτερον γιατί με δύο χέρια μόνη μου πόσα να καταφέρω μανούλα μου;
Θυμάσαι που είχα φτιάξει ωραία το εργαστήρι...
Ε, ξέχνα το!
Αυτές τις μέρες γίνεται πανικός ξανά εδώ μέσα!


Βασικά πάρε μάτι τα θαυματουργά υλικά
κι αναζήτησέ τα εδώ
(το ελληνικό, εξουσιοδοτημένο site)

Easy 3D flex!
Αυτή είναι η άσπρη σκονούλα που έχω ερωτευτεί
κι εθιστεί μαζί της!

Την οποία σκόνη αναμιγνύω με poweretx
και φτιάχνω τη μαγική μου κρεμούλα!

Την σπατουλάρω

κάνοντας ανάγλυφα

την πατινάρω (!) ~όοι δεν κάμω πατινάζ! ☺
(εδώ η πατίνα, γιατί ξέχασα να φωτογραφίσω)

και στάζω παντού και λερώνω, αφού ήθελα τρομάρα μου
να είμαι και φωτορεπόρτερ ταυτόχρονα,

αλλά το αποτέλεσμα με αποζημιώνει.
(αυτά δεν είναι τα χθεσινά..μετά την επιτυχία τους 
φυσικά κι έκανα κι άλλα)


Περνάει που λες η νύχτα 
και την άλλη μέρα έχω ξεχάσει την κούραση, την ταλαιπωρία
και την ....τσαπατσουλιά μου!
Και που να δεις τα χεράκια μου.... ☺

Φυσικά καθαρίζω με μωρομάντηλο τα σημεία που λερώθηκαν,
περνάω glitter με βερνίκι
και εντάξει τα πήγα ε;

Δεν μπορώ μανούλα μου άλλο.
Γιατί εσύ εδώ σήμερα είδες τη νέα παρτίδα κεριών.
Έπονται κι άλλα.....

Για σχόλια, παράπονα, ερωτήσεις, σιχτιρίσματα και ζαρζαβατικά
πες τα μου 
εδώ
Είναι ανοιχτά, με έμαθες πια!

Καλημερούδια!
@ριστέα

ΥΓ: Η ανάρτηση αφιερώνεται στο κανελλάκι μου και στις απορίες 
που είχε στο χτεσινό του σχόλιο! ☺



Στη Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία

Μια φορά και ένα καιρό ήταν η μικρή Μαρία...
μας λέει σήμερα η Mary Liodou 
στο Mommy Jammi

η Κατερίνα μας από χτες μας έχει
σύγχρονα θαύματα!

και τσέκαρε 
εδώ 
τι έχεις χάσει ....
Ναι;
Υπάρχουν υπέροχα 
μικρά και μεγάλα διαμάντια!