Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Δεκαπέντε συν ένας μπλόγκερς - Μια ιστορία αγάπης ... Feedback!


Όλα ξεκίνησαν από έναν άντρα.
Ακυβέρνητος δηλώνει, μα δεν θα συζητήσω εδώ την άποψη μου 
για αυτόν τον εξαιρετικό φίλο!
Έγραψε μια τρυφερή ιστορία, βαθύτατα συναισθηματική,
 χωρίς όμως τέλος.
Ένα μικρό διήγημα που άφηνε τη φαντασία μας ελεύθερη 
κατά πώς ήθελε ο καθένας.
Πού να ήξερε ο άνθρωπος που έμπλεκε όταν έδινε το πράσινο φως!


Δεν θυμάμαι πώς, πότε, ποιος έριξε τον πρώτο σπόρο
για τη συνέχεια της.
Θυμάμαι μόνο ότι δήλωσα παρούσα 
και τρομάρα μου έλεγα ότι ήθελα δυο μέρες μόνο !
Τελικά χρειάστηκαν να περάσουν δυο μήνες!

Είχαμε ήδη τελειώσει τις ιστορίες του Φρακενστάικν
κι είχαμε όλες γλυκαθεί στο γκρουπάκι μας!
Ψάχναμε ποιος θα αναλάμβανε να συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο
μια ιστορία, όπου κάθε μπλόγκερ που θα συμμετείχε
θα έδινε τη δική του τροπή κι εξέλιξη.


'Ηταν 18 του Φλεβάρη όταν έριξα την ιδέα...
"το και το ..Υπάρχει έτοιμη ιστορία που περιμένει στη γωνία.
Είναι λοβ στόρι, κάτι που μπορεί να μας βγάλει το γλυκύτερο εαυτό μας
κόντρα σε αυτό που είχαμε κάνει στον Φρακενστάιν".
Κάποια ένσταση είχαμε εκεί 
(ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε ☺)
καθώς η ιστορία ήταν όπως να το κάνουμε ολοκληρωμένη,
έστω και χωρίς τέλος. Την προσπεράσαμε.
Με ταχύρρυθμες διαδικασίες και ξέρετε...
"το γοργόν και χάριν έχει", "στη βράση κολλάει το σίδερο",
κι "όποιος βιάζεται σκοντάφτει"..φτου αυτή δεν κολλάει!


Στο πι και φι μαζευτήκαμε, συντονιστήκαμε, 
και τα κεφάλαια άρχισαν να πέφτουν βροχή!
Πότε τα κορίτσια μου διάβαζαν το ένα κεφάλαιο,
πότε έγραφαν και δημοσίευαν το επόμενο χωρίς ανάσα
ακόμα δεν το έχω πιστέψει.
Η ιστορία μας δεν έκανε κοιλιά, δεν κούρασε, 
δεν πέρασε αδιάφορη.
Μας καθήλωσε.

Από την αρχή ως το τέλος..

Σαν χτες θυμάμαι που διάβαζα...
"Στέλιος."
"Τι είπες;"
"Αυτός που κοιτάς. Τον λένε Στέλιο. Καλό παιδί … άνεργος … πτυχιούχος κι αυτός. Πουλάει τα φιστίκια για να ζήσει. Ο πατέρας του με καρκίνο στο τελικό στάδιο. Δεν φτάνουν ούτε για τα φάρμακα



Στην πορεία ζήσαμε ένα παθιασμένο ειδύλλιο, 
που πέρασε από σαράντα κύματα.
Απολαύσαμε μια δυνατή, καυτή ερωτική στιγμή.
Νιώσαμε την ανάλαφρη αύρα στην αρχή μιας σχέσης.
Το πρώτο ραντεβού (λίγο ανάποδα εδώ, μα είχε κι αυτό τη χάρη του).
Πήραμε ένα υπέροχο πρωινό μαζί τους ένα ανοιξιάτικο πρωινό.
Περπατήσαμε παρέα στα σοκάκια της Πλάκας.
Φοβηθήκαμε, μελαγχολήσαμε, ανησυχήσαμε 
για το αν θα τα καταφέρουν να μείνουν μαζί.
Βιώσαμε το θάνατο!
Συνταρακτική στιγμή της ιστορίας.
Πορευτήκαμε δίπλα σε μια σχέση καθώς χτιζόταν,
καθώς ζούσε και αντιμετώπιζε την καθημερινότητα.
Τον αγώνα της βιοπάλης.
Τα μικρά και μεγάλα εμπόδια στο δρόμο τους.
Γευτήκαμε το δηλητήριο της ζήλιας.
Μα και τη ζεστασιά της αγκαλιάς,
Το μεγαλείο της συντροφικότητας.

Και φτάσαμε στο τέλος...
Με ένα αεράκι αιγιοπελαγίτικο μας υποδέχτηκε.
Με τη μυρωδιά από το φρεσκοψημένο ψωμί.
Με τα βασιλικά και τα γιασεμιά να μας τυλίγουν μεθυστικά.

"Τελικά όμως στην ζωή δεν παίρνουμε αυτό που αξίζουμε, αλλά αυτό που διεκδικούμε. Αυτό που διεκδικήσαμε με πάθος και αποκτήσαμε, είναι τελικά αυτό που μας αξίζει"
φιλοσοφεί το τελευταίο μας κορίτσι!



Η Βάσια αγουροξυπνημένη και νωχελική έσκυψε πάνω του, του χάιδεψε τρυφερά τα μαλλιά και τον φίλησε.

-Καλημέρα... του είπε πίνοντας μια γουλιά απ΄τον καφέ του.

Ένα καράβι φεύγει απ΄το λιμάνι μα δεν τους νοιάζει. Γιατί όλα αυτά που αγαπάνε βρίσκονται σε τούτο εδώ το νησί.

Ναι διεκδίκησαν, πάλεψαν, κέρδισαν!
Κι όλοι εμείς είτε γράψαμε, είτε διαβάσαμε
κερδίσαμε πολλά!


Πέτρο, σε ευχαριστούμε για όλα!
Κορίτσια μου αγαπημένα, ήσασταν όλες Υπέροχες!

Για την ιστορία

Η αρχή!
Μια συνάντηση, Πέτρος, Ακυβέρνητος

Ακολουθώντας το ένστικτο, @ριστέα, Η Ζωή είναι ωραία
Ακατανίκητη έλξη , Χριστινάκι (Βutterfly)
Η παρεξήγησηΚατερίνα Βαλσαμίδη από το Άποψη Τέχνης
Χάθηκαν όλα; Έλενα Λ. από το Μια καλημέρα
Η συμφιλίωση , Κική από το ΕΚΦΡΑΣΟΥ
ΠεπρωμένοΧριστίνα από το Dear e-diary
Η λύτρωσηΚλαυδία, η άστεγη (φιλοξενήθηκε από την Petra)
Καφενείο "Ο Παράδεισος" Μαρία Κανελλάκη, στο Απάγκιο της
Μια ανάσα ελπίδας, Έλλη γνωστή κι ως Funkey Monkey
Η απουσίαΜαρία στο mytripsonblog (me maria)
Η απόφασηΚατερίνα Βερίγκα από το Positive Thinking Greece
Στην κόψη του ξυραφιού, Μαριλένα από το marilenaspotofart
Ο φύλακας άγγελοςΓεωργία γνωστή κι ως Αρμονία
Στιγμιόγραφο,Κάτια από το Marilise2


Επίλογος!
Η ζωή, η αγάπη και η μοίρα Μαρία Νι από το Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά 


Ολόψυχα σας ευχαριστώ κι όλους εσάς που βαδίσατε μαζί μας
25 ολόκληρες μέρες!

Καλή σας μέρα!
@ριστέα
εις το επανιδείν;

65 σχόλια:

  1. Αριστάκι μου γλυκό σου αξίζει ένα μεγάλο μπράβο για την οργάνωση όλης αυτής της ιστορίας!
    Εκανες πολύ μεγάλη προσπάθεια και σε ευχαριστούμε γι' αυτό!
    Περάσαμε πολύ ωραία και μας έβγαλε τόσα πολλά συναισθήματα η τροπή που πήρε!
    Είχαμε τα πάντα έρωτα, ανατροπές, αγωνία, πόνο. ζήλια τα πάντα!
    Μου άρεσε πάρα πολύ που συμμετείχα σε όλο αυτό και μου άφησε μια γλύκα στην καρδιά!
    Ηταν όλα τα κομμάτια υπέροχα και δεν κουράστηκα ποτέ ούτε μια στιγμή.
    Περίμενα να δω το email σου με την πάσα για την συνέχεια με αγωνία!
    Συγχαρητήρια σε όλα τα κορίτσια που συμμετείχαν και βέβαια στον Πέτρο που μας έδωσε την εκκίνηση.
    Και βέβαια ευχαριστούμε όσους το διάβασαν και ακολούθησαν την ιστορία μας!
    Την καλημέρα μου σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α!
      Και εννοείται εις το επανιδείν!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκό μου Ελενάκι. Όλες βάλαμε το μικρό μας λιθαράκι!
      Να'σαι καλά !
      Τα φιλιά μου!

      ΥΓ: Εννοείται πως θα υπάρξει συνέχεια. Το πότε δεν ξέρουμε ακόμα!

      Διαγραφή
  2. Α στο καλο συγκινηθηκα!
    Εμεις ευχαριστουμε για ολα!
    Ηταν ενα υπεροχο ομαδικο ταξιδι!
    Το καθε κομματι ηταν ξεχωριστο, ιδιαιτερο και παντα ανατρεπτικο.
    Σε εκανε να μη βαριεσαι και να ανυπομονεις για τη συνεχεια!

    Εγω εχω κολλησει με αυτες τις ομαδικες προσπαθειες και θελω κι αλλο. :)

    Σας χαιρετω λεγοντας ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους για την ομορφη συνεργασια!

    Επίσης και ένα ευχαριστώ σε όσους μας διάβασαν!

    Να ειστε ολοι καλα!

    Καλή σας μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ συγκινήθηκα Κικίτσα μου όταν έγραφα! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Δεν θα ξεχάσω ποτέ την υπέροχη περιγραφή που έκανες του πρωινού που πήρε το ζευγάρι μας!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  3. Α να πουμε και ένα μπράβο στη διοργανώτρια που ήταν πιο γρήγορη και από τον άνεμο! Τη μια στιγμή γινόταν οι δημοσιεύσεις, την επόμενη έστελνες το επόμενο μήνυμα !

    Ωραίο ήταν... Να μαζευτούμε, να το ξανακάνετε.... (αστειεύομαι, εννοείται είμαι μέσα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να σκεφτείς ότι αγωνιούσα ότι δεν θα τα καταφέρω γιατί πρώτον στη δουλειά δεν είναι πάντα εύκολη η πρόσβαση στον ίντερνετ και δεύτερον έχω έναν άθλιο υπολογιστή που πάει σαν τη χελώνα!
      Θα μαζευτούμε ξανά! Να είσαι σίγουρη!

      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τη συμμετοχή σου και την τροπή που είχες δώσει! :))

      Διαγραφή
  4. Ένα σχόλιο εδώ στα γρήγορα, που δεν μπήκε στην ανάρτηση:
    Κι όμως κάτι μου ξέφυγε! Ενώ ειδοποιούσα έγκαιρα όλη την ομάδα, ένα άτομο δεν το είχα κάνει σωστά επισύναψη και δεν λάμβανε τίποτα!
    Και μόλις χτες βράδυ σε επικοινωνία μου με τη Μαριλένα ( γιατί για αυτήν μιλάω) διαπιστώθηκε η ασχετοσύνη μου με την τεχνολογία!
    Ζητώ και δημόσια συγγνώμη από το κορίτσι μας, που στην ουσία ήταν κι ο εγκέφαλος της ομαδικής συγγραφής!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου έχει αρέσει πολύ όλο αυτό που φτιάξατε..και ειλικρινά ψάχνω χρόνο για να το διαβάσω!!
    Την καλημέρα μου αφήνω βιαστικά...τα λέμε σύντομα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε κοπέλα μου!
      καλή ανάγνωση να σου ευχηθώ λοιπόν!
      Φιλιά! :))

      Διαγραφή
    2. Μου άρεσε παρά πολύ....τελικά βρήκα τρόπο, το τύπωσα και το διάβασα επιτέλους!!! Πιο πολύ μου άρεσε το κείμενο της Κλαυδιας...."η λύτρωση"!
      Όσο για το δικό σου κείμενο, απ'το λίγο που σε ξέρω νομίζω πως είχε πολλά στοιχεία της καθημερινότητας σου και μου άρεσε!!!
      Καλή συνέχεια να έχεις...!
      Α! Και κάτι ακόμα, καθώς το διάβαζα το φανταζόμουν σε ταινία! Περιμένω το επόμενο...άντε κανονίστε το!
      Προτεινόμενο θέμα (αν μου επιτρέπετε) η Φιλία!
      Φιλιά πολλά :))))

      Διαγραφή
    3. Α! Πολύ καλά έκανες! Θέλω να το κάνω κι εγώ αυτό :)))
      Να το διαβάσω ολόκληρο !
      Κι εμένα μου άρεσε της Κλαυδίας πολύ το κομμάτι :))

      Η αλήθεια είναι ότι έστρωσα τη Βάσια πάνω στη δική μου ιδιοσυγκρασία. Χαίρομαι που το αισθάνθηκες :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Ήταν από τα ομορφότερα ταξίδια. Να μαζευτούμε να το ξανακάνουμε.
    Καλημέρα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου με μεγάλη μου χαρά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο κλείσιμο που έδωσες!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  7. αν έπρεπε κάποιοι ν' ευχαριστήσουν Αριστούδι μου, αυτοί είμαστε εμείς.
    τον Πέτρο, εσένα και τους συμμετέχοντες σ' αυτό το υπέροχο ταξίδι της ομαδικής συγγραφής.
    καλημέρα γλυκό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Βίκυ μου!
      Τελικά όλοι μείναμε ευχαριστημένοι ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. εξαιρετικο το ταξιδι μας αριστεα!αγαπησαμε τη βασια και το στελιο σαν υπαρκτα προσωπα,καλους φιλους!η διοργανωση αψογη και το σημερινο αφιερωμα τοσο συγκινητικο!αποδειξη με ποσο μερακο και σεβασμο προσεγγιζεις οτι κανεις!και εις αλλα με υγεια!καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου έδωσες την πιπεράτη σελίδα και πολύ σε ευχαριστώ για αυτό! :)))
      Να'σαι καλά και πάμε για τα επόμενα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Αριστάκι
    Παρακολούθησα στενά την ιστορία
    και την απόλαυσα σε όλες τις φάσεις της
    Οι πένες σας θριάμβευσαν κι έδωσαν το δικό τους
    άρωμα η κάθε μία !!!!!!!!!!!!


    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Ελένη μου που την απόλαυσες!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  10. πραγματικά ήταν πολύ ωραία όλη η προσπάθεια κι εμένα που κουράζομαι μ'αυτά ,μου άρεσε γιατι ήταν σε συντομο χρόνο και μικρές οι συνέχειες! Αν και δε σχολίασα σε όλους όσους συμμετείχαν ,τους διάβασα όλους και αξίζουν ένα μπράβο! Δε βαρέθηκα σε κανέναν!
    καλημέρα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετύχαμε κάτι που δεν το φανταζόμασταν στην αρχή: να σας κρατήσουμε το ενδιαφέρον αμείωτο. Τι γρηγοράδα είχαν τα κορίτσια μου ε;
      Χαιρόμαστε που δεν μας βαρέθηκες χαρά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Αριστέα μου!! Κι εγώ θέλω να σου πω μπράβο και να σε συγχαρώ για την όμορφη διεξαγωγή της συλλογικής συγγραφής!! Αφού σου πα να μην στεναχωριέσαι για το mail!!! Ολα μια χαρά κύλησαν κι έκανες και συχνά αναφορά και στο blog!!! :))))
    Ευχαριστώ πολύ πολύ και εσενα για την ευκαιρία να συμμετέχω στην ιστορία του ζευγαριού μας και τον Πέτρο που έκανε την αρχή με την ιστορία του και μας παρέδωσε σκυτάλη να την συνεχίσουμε όπως νομίζαμε!!!
    Ηταν μια πολύ όμορφη εμπειρία και διαβάσαμε ωραία κείμενα από όλους, συγκινηθήκαμε, μας έφαγε η αγωνία, αγαλλιάσαμε και το τέλος ήρθε θριαμβευτικό!!!
    Μπράβο σε όλους και πάλι και θα ήθελα επίσης να πω να μην διστάζουν κι άλλοι φίλοι να συμμετέχουν σε συγγραφικές blogoπεριπέτειες γιατί όλοι μπορούν να γράψουν μια ιστορία και να την αφηγηθούν με τον τρόπο τους!!!
    Φιλάκια πολλά και δημιουργικά!!! ♪☼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία και διαβάσαμε ωραία κείμενα από όλους!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για όλα!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Εσύ εξάλλου ήσουν η αρχή όλης της φιλοσοφίας "σκυταλοδρομία ιστοριών"

      Διαγραφή
  12. Εξαιρετική δουλειά από όλες σας κορίτσια, μέσα από το αρχικό και υπέροχο κείμενο του Πέτρου. Αξίζετε συγχαρητήρια! Καλημέρα και πολλά φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Πετρούλα μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου! :)))

      Διαγραφή
  13. Να τα ξαναπούμε, κορίτσι μας (έχει προηγηθεί e-mail) μιας και αποφάσισες να μας συγκινήσεις.Τους αγαπήσαμε τους χαρακτήρες που, καταρχήν, έβαλε στην αρένα της αγάπης, ο Πέτρος και στην πορεία συνέχισες εσύ, συντόνιζες, έδινες γρήγορα τις πάσες και ενημέρωνες- μια χαρά τα πας με την τεχνολογία,αποδείχθηκε από το συντονισμό!
    Προσωπικά, όπως και τα προηγούμενα παιδιά, που έγραψαν και κατέθεσαν μέρος από τη δική τους ψυχή, το ευχαριστήθηκα πολύ και βέβαια περιμένω τη συνέχεια...
    Μπράβο σε όλες τις κοπέλες, που η καθεμία έγραψε το δικό της κεφάλαιο, για τις ανατροπές και τις εξισορροπήσεις (όπως αυτές της ζωής, άλλωστε) & που συνέθεσαν μια όμορφη αισιόδοξη ιστορία αγάπης.
    Φιλιά πολλά, γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γεωργία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα κοπέλα μου!
      Χαίρομαι που το ευχαριστήθηκες!
      Άντε και στο επόμενο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πώς να μη νιώθω τυχερή εδώ, στην άλλη άκρη της γης, όταν βλέπω τα καλά του ιστολογείν; :) Σας χάρηκα πάρα πολύ όλους/ες σας! Είμαι σίγουρη ότι θα βρεθεί κι άλλη ιστορία που θα μπορέσουμε όλοι να δουλέψουμε από κοινού :) Την καλημέρα μου από τον μακρινό Νότο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά ξενιτεμένο μου!
      Το " ιστολογείν" στην περίπτωση αυτή θριάμβευσε!
      Εύχομαι και στη δική σου συμμετοχή σε επόμενο δρώμενο!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Λοιπόν, μου θυμίζατε τάξη θηλέων στο παλιό εξατάξιο γυμνάσιο με αρχηγό και προλαλήσαντα τον καθηγητή Πέτρο!!!
    Μόνο που οι μαθήτριες τον συναγωνίσθηκαν επιτυχώς και σε κάποιες στιγμές τον ξεπέρασαν!!!
    Σαν τις σχολικές ταινίες της Βουγιουκλάκη!!!
    Το απόλαυσα παραγματικά!!!
    Αποδείχτηκε για άλλη μια φορά πως όταν θέλουμε, όλα τα μπορούμε κι ας είμαστε πολλοί!!!
    Συγχαρητήρια σε όλους!!!
    Αριστέα, το έκανες πάλι το θαύμα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι υπέροχη περιγραφή έδωσες Γλαύκη μου!
      Με μάγεψες!
      Και ναι! Όταν θέλουμε όλα τα μπορούμε!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Προσπαθώ να τους συντονίσω για τις ιστορίες του καφενέ! Ξέρω πως τις περιμένεις :)))

      Διαγραφή
  16. Συμπτωματικά, έχουμε την ίδια μέρα γενέθλια (η ιστορία κι εγώ δηλαδή).
    Επίσης συμπτωματικά, το όνομα "Στέλιος" είναι καθοριστικό στη ζωή μου (μπαμπάς και γιος).
    Ξαναεπίσης συμπτωματικά, μου έλαχε να διηγηθώ το φευγιό ενός ανθρώπου, να καταγράψω δηλαδή (για πρώτη φορά το τόλμησα), ένα κομμάτι του χειρότερου εφιάλτη μου. Ήταν λυτρωτικό ομολογώ...
    Αν συνεχίζω, θα βρω κι άλλες συμπτώσεις.
    Δεν έχει νόημα όμως. Απλώς να βάλω κι εγώ την "υπογραφή" μου στη λίστα των ευχαριστιών. Προς τον Πέτρο και προς εσένα. Μας δώσατε μια μοναδική εμπειρία. Που ακριβώς επειδή ήταν αυθόρμητη και απρογραμμάτιστη, απλά πέτυχε!...
    Να'στε όλοι και όλες καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω μανούλα μου συμπτώσεις!!!
      Και για να σοβαρευτώ..Μαρία μου σε ευχαριστούμε γιατί σήκωσες το πιο βαρύ κομμάτι της ιστορίας! Ποιος το περίμενε ένας θάνατος να αγαπηθεί τόσο πολύ! Εννοώ από τον τρόπο που το έδωσες μας βοήθησες να δούμε πολλά γύρω από αυτό το θέμα ταμπού!
      Να'σαι καλά!

      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  17. Μπραβο μπραβο μπραβο σε ολους και στον καθενα ξεχωριστα.!
    Η ιστορια μας αφησε μαι γλυκια μελαγχολια που τελειωσε μα η καθε περιγραφη μας εμεινε στο μυαλο.
    Υπεροχα κειμενα, υπεροχες φωτογραφιες..Αγωνια, λαχταρα, στεναχωρια. Λες και το ζουσαμε στην πραγματικοτητα.!
    Περιμενουμε το επομενο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄σαι καλά Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολυ πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Ένα καταπληκτικό ταξίδι, η ιστορία σας, που ξεκίνησε στην αγαπημένη μου γειτονιά της Αθήνας, την Πλάκα και τελείωσε στην αγαπημένη μου γειτονιά του Αιγαίου, τις Κυκλάδες.
    Σας είχα πάρει στο κατόπι, από την πρώτη ως την τελευταία στιγμή κι ας μην φανερώθηκα (ήταν τόσο όμορφο αυτό που φτιάχνατε, που ο,τι και να έλεγα, μου φαινόταν φτωχό). Συγχαρητήρια κι ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους! Και σ'άλλα με Υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιωπηρή μου Αννούλα σε ευχαριστούμε που ταξίδεψες μαζί μας και χαίρομαι πολύ που το ταξίδι σε κράτησε κοντά μας!
      Να'σαι καλά!
      Εύχομαι στο επόμενο δρώμενο να συμμετέχεις!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  19. Αριστέα μου, αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλες σας και στον Πέτρο που έκανε την αρχή, για την ωραία αυτή ιστορία που γράφτηκε κομμάτι-κομμάτι αλλά όμως έδεσαν μεταξύ τους τόσο ωραία!
    Μπράβο σας, και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ Μαριάννα μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  20. 16 Θερμότερά συγχαρητήρια.. αξίζουν σε κάθε μια συγγραφέα .. και σε έναν χωριστά.. για αυτό που μας χαρίσατε... μαζί σας .. χαρήκαμε.. λυπηθήκαμε.. αγωνιούσαμε... ελπίζαμε.. και γαληνέψαμε στο τέλος..!! Αριστέα μου. .θυμάσε που σου είπα οτι περιμένω να τελειώσει για να το διαβάσω όλο μαζί;; έ.. αυτό εκανα σήμερα ολοκληρη μερα ΄ηταν αφιερωμενη στην αναγνωση της ιστορίας της αγάπης σας.... ενα μεγαλο μπράβο σε όλους σας..και σε άλλα με το καλό..φιλάκιαααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παρακολούθησα κι εγώ το σημερινό σου ταξίδι! Πρέπει να ήταν υπέροχη και η δική σου τακτική ...όλες οι ιστορίες μαζί!
      Γεμάτη μέρα ε;
      Φιλάκια πολλά ομορφιά μου!

      Διαγραφή
  21. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλες σας και στον κύριο της παρέας. Πραγματικά απόλαυσα μια ωραία ιστορία που τα είχε όλα.
    Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ Ελένη μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  22. Tι υπέροχη εμπειρία !!! Αγωνία ,ανατροπές, εκπλήξεις, συγκίνηση....
    ένα μεγάλο δώρο , μία συγκλονιστικη συλλογική προσπάθεια !!!!
    Σ ευχαριστώ πριγκίπησσα Αριστέα μου, πρωομάστορα Πέτρο, όλες τις συνοδοιπόρους και ιδιαιτέρως την Πετρα για τη φιλοξενία της !!!! Φιλιά σε όλους !!!♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου ..χαίρομαι απίστευτα που ήσουν μέρος αυτής της συλλογικής προσπάθειας! έδωσες ένα καταπληκτικό κεφάλαιο κατά γενική ομολογία!
      Σε παρακαλώ.... γράφε !!!!!! Είσαι αστέρι!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  23. Θέλω να ευχαριστήσω τη μαμά μου, τον μπαμπά μου, τα αδέλφια μου Μαρία, Γιάννη και Απόστολο, τους δασκάλους μου και τη σύντροφό μου για την αμέριστη συμπαράσταση της τούτες τις δύσκολες μέρες που κλεινόμουν στον εαυτό μου και συνέγραφα αυτό το αριστούργημα.
    Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όσους είναι τυχεροί που με έχουν φίλο τους, το γιατρό μου για τα χάπια που μου γράφει (Κώστα! Κάνουν δουλειά...), το ΕΚΑΒ που κόβει βόλτες διακριτικά από κάτω και δεν με έχει μαζέψει ακόμη, την Ελληνική Αστυνομία, το Λιμενικό, τα Σώματα στρατού, το βουλκανιζατέρ "Ο Θανάσης" που είναι ο μέγας χορηγός μου και πάνω απ' όλους τον Θεό τον ίδιο που με χάρισε στην ανθρωπότητα χωρίς να ζητήσει το παραμικρό.
    Αμήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει! μετά από αυτό το σχόλιο πες μου πώς να πάω παρακάτω!!!!!!

      Αρχηγέ! Πρέπει να σου κάνω ένα δώρο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Α στο καλό σου με συγκίνησες..
    Πολύ όμορφο αφιέρωμα έκανες Αριστέα μου!!
    Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι και χάρηκα πολύ που ήμουν μέσα!
    Σ'ευχαριστούμε για την ιδέα, πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινιώ μου κι εγώ συγκινημένη έγραφα!
      Ήταν μοναδικό ταξίδι και χαίρομαι πολύ που συνταξιδέψαμε!
      Άντε και στα επόμενα!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  25. Υπέροχη ανάρτηση, καταπληκτική αναφορά κι εμεις ευχαριστούμε για ολα όσα μας δώσατε μέσα απο αυτό το συγγραφικό ταξίδι! Εύχομαι Αριστέα μου και στο επόμενο! Φιλιά πολλά και λαλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερίνα μου!
      Όλοι κερδίσαμε ! Αυτό μετράει!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  26. Συγκινητικό το αφιέρωμά σου!
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω σε όλους σας και από την πλευρά μου, γι΄αυτό το μοναδικό, συνεργατικό συγγραφικό ταξίδι. Χαίρομαι που ήμουν μαζί σας σε όλο αυτό, ήταν φοβερή εμπειρία!
    Πέτρο, να είσαι καλά, δε σου κρύβω πως τους χαρακτήρες που δημιούργησες τους αγάπησα από την πρώτη στιγμή.
    Αριστέα μου, κι εσύ να είσαι καλά που μας συνένωσες! Μπράβο για την ιδέα!
    Πολλά φιλιά σε όλους! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι που ήσουν μαζί μας!
      Τελικά είχαμε την καλύτερη ομάδα!
      Σε ευχαριστώ πολύ κι εγώ για όλα!
      Τα φιλιά μου Έλλη μου!

      Διαγραφή
  27. Αριστάκι από τις καλύτερες ομαδικές δουλειές που έχω δει και εύχομαι αυτό να συνεχιστεί για πολύ πολύ ακόμα!
    Βλέπεις μέσα από τις διηγήσεις τον διαφορετικό τρόπο προσέγγισης μιας ιστορίας και συνάμα την αγάπη γι αυτό που γίνεται...

    Όλοι δώσατε τον καλύτερο εαυτό σας στην συγγραφή και όντως καμία κοιλιά δεν έκανε όλο το έργο και μπράβο σε όλους σας γι αυτό!
    Εύχομαι σε μια επόμενη ιστορία, σε μια εξίσου υπέροχη και άκρως δημιουργική συνέχεια …

    Τα φιλιά μου, καλό βράδυ να έχεις :-)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Λεβίνα μου : από τις καλύτερες ομαδικές δουλειές! Όχι γιατί συμμετείχα αλλά γιατί η ομάδα πετούσε !!!
      Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ για όλα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  28. Αριστέα μου διάβασα όλες τις ιστορίες , ο κάθε σταθμός πολύ ιδιαίτερος , μου αρέσει η ομαδικότητα και το αγάπησα . Μπράβο στον Πέτρο , μπράβο σε σένα , μπράβο και σε όλες τις φίλες για τους υπέροχους σταθμούς του ταξιδιού μας
    Είδα και τις προηγούμενες αναρτήσεις , μου αρέσει που ασχολήθηκες μέ όλα , ντεκουπάζ σε λαμπάδα , ο πίνακας της αδελφής σου υπέροχος ( Χρόνια της πολλά και γλυκά) . Το δώρο της Κάτιιας μοναδικό και επί πλέον ένα νέο ταξίδι ποίησης αρχίζει..
    Σε φιλώ πολύ και σε θαυμάζω επίσης γλυκό μου Χ-Αριστεάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολίτσα μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσε
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  29. Στο εγχείρημα, δεν είναι το ενδιαφέρον τόσο στην εξέλιξη της ιστορίας, όσο το πως διαχειρίζεται ο επόμενος, την πάσα που του κάνει ο προηγούμενος. (Εκεί βρίσκεται η σημασία στο Μυθιστόρημα των Τεσσάρων, να το διαβάσεις όταν μπορέσεις). Η ομαδική δουλειά είναι πιο δύσκολη από την ατομική. Χαρά στο κουράγιο των 15.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το θυμάμαι που μου το πρότεινες το μυθιστόρημα . Το έχω στα υπόψη !
      Ναι ήταν δύσκολη αλλά τελικά ΠΟΛΥ γοητευτική! Δεν μπορείς να φανταστείς πώς νιώθουμε όλοι!
      Να'σαι καλά για όλα!

      Διαγραφή
  30. Αριστέα μου το ταξίδι ήταν υπέροχο και χαίρομαι πάρα πολύ που έγινα μέρος της όμορφης αυτής ορχήστρας (όπως μας παραλλήλισε και η Μ. Κανελλάκη) :-)
    Μόλις διάβασα το τέλος και πιστεύω πως δεν θα μπορούσε να δοθεί καλύτερο!
    Να είμαστε όλοι καλά να πάμε για τα επόμενα!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!

    υ.γ. έχω χάσει πάρα πολλές αναρτήσεις σας και ελπίζω να μη χάσω την συμμετοχή μου σε επόμενη διοργάνωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινιώ μου χαίρομαι πολύ που συνταξιδέψαμε σε αυτότο όμορφο ταξίδι !
      Να'σαι καλά και εύχομαι και στα επόμενα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Ήταν μια πραγματικά ωραία περιπέτεια που τη ζήσαμε όλοι μαζί αγωνιώντας για την κάθε συνέχεια, αλλά και γαληνεύοντας με το υπέροχο τέλος που έδωσε η Μαρία...
    Μπράβο σε όλους κι ευχαριστώ για το όμορφο ταξίδι!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχα όλα .,. κι εσείς υπέροχες όλες κι όλα πήγαν εξαιρετικά καλά και να το ξανακάνουμε!
      Μαρία μου εγώ σε ευχαριστώ !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  32. You need to take part in a contest for one of the most useful
    blogs online. I am going to highly recommend this website!


    Feel free to visit my website; www

    ΑπάντησηΔιαγραφή