Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

" Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία"

Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία


Σας το υποσχέθηκα...
Σας το δίνω!

Νέο δρώμενο.....  is coming to town ♫ ♪
Ιστορίες σε xstmas edition!

"Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία"
κατά το Μικρή Νυχτερινή μουσική του Μότσαρτ!
Αυτό το μικρή μην το δένεις και κόμπο!
Αν σου βγει μεγάλη... η ιστορία, δεν θα σε κυνηγήσουμε.


Αρκεί να ξετυλίγεται με φόντο 
ένα Χριστουγεννιάτικο δέντρο,
δίπλα σε μια φάτνη,
σε ένα γιορτινό τραπέζι, γεμάτο ή άδειο
ή στο δρόμο, 
δυο χέρια που προσπαθούν να ζεσταθούν
και μια ψυχή να αντέξει τα Χριστούγεννα του δρόμου.
Βάλε τη φαντασία σου ξανά να δουλέψει,
ξύσε το μολύβι σου, ή το μυαλουδάκι σου
και δώσε μας μια ζεστή ιστορία, μια γιορτινή ιστορία
μια ιστορία γεμάτη ανθρωπιά, 
μέσα στην καρδιά της πιο όμορφης γιορτής του χρόνου.



Κι αν πάλι δεν το έχεις με τις Ιστορίες 
γράψε ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη,
παραπέμποντας αν θες και στης διπλανούλας το δρώμενο
που το συνδύασε με το γνωστό αλφαβητάρι!

Η διαδικασία γνωστή...
Σου θυμίζω τις πρόσφατες Ιστορίες της νύχτας.
Διάρκεια : Όλος ο Δεκέμβριος.

►Αναρτούμε στο μπλογκ μας
►Συμμετέχουμε στην ανάγνωση των υπόλοιπων συμμετοχών.
►Έχουμε κίνητρο να γράψουμε και οι υπόλοιποι να διαβάσουμε!



Πάμε να δημιουργήσουμε ξανά;
Δηλώνουμε εδώ διάθεση, πρόθεση ή βεβαιότητα εδώ, σήμερα.
Μαχαίρι δεν βάζουμε στο λαιμό κανενός, 
αν δεν τα καταφέρουμε, αν δεν προλάβουμε.
Στο περίπου, για να ξέρω να παρακολουθώ.

Θα είναι βέβαια ένα διάστημα που εγώ τη μισή μέρα 
θα απέχω από το κουτί αναγκαστικά
(επιτέλους ξεκινάει η εργασία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση)
μα δεν εγκαταλείπω το καράβι εύκολα.
Μασάει η @ριστούλα από δυσκολίες;

Πάμε να ζήσουμε την πιο όμορφη εποχή του χρόνου 
με χαρά και γιορτινό πνεύμα!

Καλή σας μέρα
Καλό μήνα 
Φιλιά κατάμουτρα!
@ριστέα!
____________________________________

Ξεκινάμε λίγοι και καλοί, αλλά είμαι σίγουρη ότι στη διαδρομή
θα ανοίξει η όρεξη σε πολλούς.
Από ένα εισιτήριο έκοψαν 

(και βλέπουμε ... δεν είναι δεσμευτικό καθόλου)
οι:

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ....!
to e - periodiko mas official
Κική Κωνσταντίνου
Νικόλας
Πέτρος
ANNA Flo
Nastenka
ποιώ - ελένη
Onirokosmos
Our Walk
pylaros
Η blogger της διπλανής πόρτας
des tzav
Giannis Pit
Μαρία Νικολάου
Maria Kanellaki
Mia Petra
Euzonas
Evonita
❤ (Στέλλα)
Katerina Valsamidi
ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ
giwta ar
Ελένη Φλογερά
Σμαραγδένια Ρούλα
katerina koko
marilenaspotofart
To love life for what it is
Katia Markouizou
Χορεύοντας με τις λέξεις
Πέτρος Κ.
Christina Andromeda
Δημήτρης Ασλάνογλου
 Τάσος Γ.Κάβουρας
Despinas Studio
FloraGia
Mary Liodou
Eleana-My Home My Memories
airis


Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία


Εδώ παρακολουθούμε τις δημοσιευμένες πια Ιστορίες:

1.In Santalandαπό τη Μαρίνα, τη διπλανούλα
2.Ελπίδας Γέννηση, από τον Δημήτρη Ασλάνογλου
3.Χριστούγεννα στο χωριόαπό τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, στον Pylaro
4.Το δικό του άστροαπό την Ελένη μας στο Ποιώ
5.Τα κάλαντα ~α΄ μέροςαπό τη Διονυσία, στο To love life  for what it is
6.Γράμμα στο θεό, από τις Μπραϊνώ Μαθηνού & Βασιλική Παναγιωτέλη
στο Χορεύοντας με τις λέξεις 
7.Μια Παράξενη Χριστουγεννιάτικη ιστορία από τον
Γαβριήλ Παναγιωσούλη, στον Pylaro
8.Καισάρεια - Ωραία Ρούμελη.από τη Maria Kanellaki, στο Απάγκιο
9.Πρώτη φορά Χριστούγεννα στο χωριό, από την  ANNA Flo, στο Ατενίζοντας
10."Ποιος μου φέρνει τα δώρα κάτω από το δέντρο @ριστούλα;"
από την @iris~ οικοδέσποινα
11.Τρίγωνα κάλαντα..μια τόσο δα μικρή χριστουγεννιάτικη ιστορία.
από τη Μία Πέτρα, στον Πιο πιστό φίλο του σκύλου
12.Ο Άγγελός μου,από τον Πέτρο Κ., στο Ακυβέρνητος
13.Τα κάλαντα ~β΄ μέροςαπό τη Διονυσία, στο To love life  for what it is
14."Διάλογος με τον Rudolf" από τη Mariakat, στο My Dreamland 
15.Το θαύμα των Χριστουγέννων, από τη Μαρία Νι, στο Κείμενο
16.A Little Christmas (NotSo)FairyTale, από τον Euzona, στο Asx3t0s Τύπος
17.Χριστουγεννιάτικο Παραμύθιαπό τη Στέλλα ♥ στο Με το φεγγάρι αγκαλιά
18."Για μεθαύριο έχει ο Θεός"από τη Φλώρα μας, στο TEXNIS STORIES
19.Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία! από τη Giwta Ar, στη Μικρή μου Εδέμ
20.Σαν πολλές, μικρές χριστουγεννιάτικες ιστορίες,από τη Στέλλα ♥,
στο Με το φεγγάρι αγκαλιά
21.Πού πήγαν τα Χριστούγεννα; από τον Πέτρο Δ., (μπλόγκερ ετών 8!)
22.Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία, από τον Νικόλα Δ.(μπλόγκερ ετών 8!)
23. Ο Μητρόγιαννης, από τον Τάσο Γ. Κάβουρα
24.Το αστέρι που ήθελε να γίνει αληθινό, από τη des tzav, στο Μαμά σε κρίση
25.Τα πρώτα μου Χριστούγεννα στην Νέα Υόρκη,
από τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, στον Pylaro
26.Η ζωή είναι το ταξίδι,από την @iris~ οικοδέσποινα
27.Γράμμα στον Αη Βασίληαπό τη mariakat, στο My Dreamland
28.LET'S COUNT OUR BLESSINGS..., από την Butterfly~Χριστίνα μας
29.Κυλιόμενο Ωράριοαπό τη Maria Kanellaki, στο Απάγκιο
30.Ραγισμένη ζωή, από την Woman in blogs, στο A button on the moon
31.Μια μικρή (σκοτεινή) Χριστουγεννιάτικη ιστορία, από τη me maria,
στο mytripsonblog
32.Έτσι όλα ξεκίνησαν , από τη Μαρίνα, στο to e periodiko mas
33.Χιονοθύελλα, από τον Maki Del, στο My Way...
34."Πάντα να Πιστεύεις!", από την Katerina Valsamidi, στο Άποψη Τέχνης
35.Σύγχρονα θαύματα, από την katerina koko, στο follow me
36.Μια φορά και ένα καιρό ήταν η μικρή Μαρία...
από την Mary Liodou στο Mommy Jammi
37.Χαρούμενα Χριστούγεννααπό τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, 
στον Pylaro
38. Ντριμ ε λιτλ ντριμ,από τον Euzona, στο Άσχ3τ0ς Τύπος 
39.Επιτέλους μπαμπά θα γιορτάσουμε μαζί,από τη Φλώρα μας,
στο TEXNIS STORIES
40.Χριστουγεννιάτικες Αναμνήσεις (Part 1)
από τη Mariakat στο My Dreamland
41.Αν θες να πάρεις ένα χαμόγελο, δώσε λίγο από το δικό σου!
από τον Δημήτρη Ασλάνογλου
42.Ο μικρός άγγελος των ευχών..!από τη Ρούλα, στο Σμαραγδένια
43.Ξημέρωσαν Χριστούγεννα, από τη Δέσποινα, στο My world
44.Πρωτοχρονιά στο Πέλαγοςαπό τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, 
στον Pylaro
45.Σκηνές από το παρελθόν, από την Ωραιοζήλη, στο Ένα κάθε μέρα
46.Με καθυστέρηση ετών, από την Pipi, στο Οξεία Γλωσσοπάθεια
47.Γιορτή είναι τα πρόσωπααπό την @iris~ οικοδέσποινα
48.Σώζοντας τα Χριστούγεννα, από το 13χρονο Στέλιο, στο 
Midnight in Brussels
49.Άγια Νύχτα, από τη Μαριάννα, στο Onirokosmos
50.Αγαπημένε μου Άϊ Βασίληαπό τη Μαριάννα, στο Onirokosmos
51.Χριστουγεννιάτικες Αναμνήσεις (Part 2)
από τη Mariakat στο My Dreamland
52.Ο σκύλος των Χριστουγέννων, από την Christina Andromeda,
στο Andromeda my Galaxy

και δύο ιστορίες μπόνους, με το νέο έτος
53.Στον απόηχο των Χριστουγέννων από την Κική μας, στο ΕΚΦΡΑΣΟΥ
54. Μια χριστουγεννιάτικη Ιστορία( ετεροχρονισμένη)
από την Evonita, στο Beloved ideas

114 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλό μήνα!!!!
    Κατ'αρχήν το ότι ξεκινάς δουλειά είναι πολύ καλό νέο στις μέρες μας, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι θα σε χάσουμε λίγο...!
    Το γράμμα μου, όπως είδες κι εσύ το έγραψα, όποτε ίσως προσπαθήσω να γράψω καμιά Χριστουγεννιάτικη ιστορία ;)
    Ας πούμε προς το παρόν ότι θα το κάνω, κι όταν γίνει θα σε ενημερώσω!!
    Φιλάκια πολλάααα ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ωραιοζήλη μου και μόνο που το σκέφτεσαι αν κι έχεις γράψει το γραμματάκι σου!
      Λέω να το προσθέσω στα γράμματα του Αι Βασίλη πάντως :)))
      Φιλάκια πολλά και καλό γιορτινό μήνα ♥

      Διαγραφή
  2. Καλήμέρα , Αριστούλα μου !!!! Καλό μήνα !!!!!!
    Θα περιμένω υπομονετικά να διαβάσω καινούργιες ιστορίες !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστάκι μου, καλό μήνα και καλές γιορτές, αγάπη μου!
    Με χαρά θα συμμετέχω κι ελπίζω να συνεργαστεί και το λαπ τοπ που τώρα τελευταία όλο αρρωσταίνει και με παιδεύει!...
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε ! Σε είχα σιγουράκι Μαρίνα μου!
      Σε ευχαριστώωωω :))
      Φιλάκια♥

      Διαγραφή
  4. Καλήμερα και καλό μήνα! Κι εγω ανυπομονω να διαβάσω τις νέες ιστορίες! Φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Σωτηρία μου!
      Καλό μήνα κι από μένα!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Αριστέα μου ! Σιγά μη σε πτοήσει η δουλειά !!! Καλή δύναμη στο έργο σου !Λιγότερο χρόνο θα διαθέσεις αλλά οι μικρές χριστουγεννιάτικες ιστορίες που θα φιλοξενήσεις θα δώσουν ζεστασιά ,αγάπη και έννοια για τους συνανθρώπους μας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Όσα περισσότερα τόσο καλύτερα λειτουργώ Ολυμπία μου! Οπότε, δεν κάνω πίσω στους προγραμματισμούς μου!
      Σε φιλώ γλυκά!
      καλό μήνα!♥

      Διαγραφή
  6. Καλημερα και καλο μηνα!
    Καλες γιορτες
    με υγεια και χαρα
    φιλια πολλα πολλα

    εννοειτε οτι θα συμμετεχω και εγω
    υπεροχη ιδεα!
    θα μυρισει χριστουγεννα η μπλοκογειτονια μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κικίτσα μου!
      Σε ευχαριστώ που θα είσαι και πάλι εδώ μαζί μας!
      Αντεύχομαι αγαπάκι μου!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  7. Χαιρομαι για τα νέα! Τω δεχομαι να βγουμε να με κερασεις μια βαφλα διπλωσοκολατένια ,με 4 μπάλες παγωτο! Γιούπιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α! έτσι χαιρόσαστε εσείς;
      δεν υπάρχεις καλέ! δεν υπάρχεις!
      Άκου εκεί παγωτό μέσα στο κρύο! Τς τς τς!
      Φιλιάααααα

      Διαγραφή
    2. τωρα δεχομαι ,ηθελα να γραψω αλλα φαγωθηκε κι αυτο...πάντα τρωω παγωτο το χειμωνα!

      Διαγραφή
    3. πω πω πω λαθη! Δεν πιστευουν τα ματια μου αυτα που βλεπω! Διπλοσοκολατενιο ! Ποιος με ματιασε μεσημεριατικα!
      Τα μικρα σκεφτονται αν θα συμμετεχουν σε αυτην σου την αναρτηση...ιδωμεν

      Διαγραφή
    4. αχαχαχα αν σου πω ότι δεν πρόσεξα τα λάθη;
      Μάλλον γιατί εμένα μου ξεφεύγουν περισσότερα στο πληκτρολόγιο! ☺

      Αχ τα γλυκά μου! Να το κάνουν! Τι καλά...

      Να βάζουν τα γυαλιά στους μεγάλους!
      Τεράστιο φιλί ...προκαταβολικά στον Πεπίτο και στον Νικόλα μας! ♥

      Διαγραφή
    5. Τόσο καιρό παρέα μαζί μου....ακόμα να πειστείς για τα καλά της υγιεινής!

      Πού θα πάει; ΚΚι αν δεν αλλάξω εσένα θα μάθω στα μικρά να στην λένε! ☺ αχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  8. Εξίσου με την υπέροχη ιδέα σου, χάρηκα και με τα ευχάριστα νέα της εργασίας!!! Μπράβο, βρε Αριστούλι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και καλό μήνα, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γιάννα μου!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  9. Ωραία!!! Θα διαβάζουμε χουχουλιαζοντας με ζέστη σοκολάτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαίρη μου!
      Πολλά φιλιά♥

      Διαγραφή
    2. επανήλθα δριμύτερη που λέμε και επειδή διαβάζω τις ιστορίες και μία όρεξη μου ήρθε...θα ρωτήσω αγαπητή Αριστέα εάν θα ήταν εφικτό να δηλώσω και την δική μου συμμετοχή!

      Διαγραφή
    3. Μαίρη σε προσθέτω! Φυσικά και μπορείς κι έχουμε και καιρό μπροστά μας, μέχρι να τελειώσει ο μήνας!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα Αριστέα μου. Με το καλό να ξεκινήσει η δουλειά σου.Υπέροχα νέα και φυσικά δεν μασάς...ούτε δυσκολίες ούτε εμπόδια!
    Ωραίο δρώμενο, γιορτινό, ανεβάζει τη διάθεση. Οκ υπολόγισε με
    Καλή δύναμη
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Άννα μου! Να'σαι καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Πολλά γλυκά φιλιά :)

      Διαγραφή
  11. Με το καλό να ξεκινήσεις στη δουλειά!! Μπράβο, πολύ ευχάριστα νέα! :))))
    Εννοείται πως θα προσπαθήσω να γράψω! Να μπαίνουμε στο κλίμα! Πολύ ωραίο και ζεστό δρώμενο κι αυτό!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!! Καλό μήνααααα!!!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αναστασάκι μου!
      Χαίρομαι που θα σε έχουμε μαζί μας!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Αριστάκι της δράσης
    Καλό μήνα και καλή αρχή στην εργασία σου
    Εδώ θα είμαστε να μαθαίνουμε νέα σου!!
    Για τις χριστουγεννιάτικες ιστορίες δεν δεσμεύομαι
    αλλά ήδη το κυκλοφορώ στο μυαλό μου!!!

    Πολλά φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά αγαπημένη μου Ελλέν!
      Ξέρω ότι θα τα καταφέρεις...οπότε θα το δεις ...
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  13. Ας το τολμήσουμε πάλι και.... ο Άι Βασίλης να βάλει το χέρι του!!! Καλό μήνα, καλό νέο ξεκίνημα στη δουλειά σου και καλό... κουράγιο στο συνδυασμό όλων!! Αναμένουμε νέα σου! Μη χαθείς κιόλας, ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι σε θέλω Μαριάννα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Α ώστε σε αυτό αναφερόσουν!!!
    Κρίμα τώρα που γράψαμε το γράμμα μας βιαστηκά και νωρίτερα!
    Δεν υπόσχομαι για την ιστορία γιατί δεν ξέρω αν το χω μα αν τελικά δεν το τολμήσω θα είμαι εδώ γύρω να διαβάζω τους υπόλοιπους :D
    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι! Το είχα μέρες στο μυαλό , αλλά περίμενα να τελειώσει η Νύχτα και να μπει ο Δεκέμβρης!Θα χαρ΄ψ να σε δω και σε Ιστορία Νικολέτα μου!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  15. Καλό σου Μήνα αγαπητή μου Αριστέα
    Θα είμαι παρών στις Χριστουγεννιάτικες ιστορίες,


    με αγάπη

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένε μου Γαβρίλη.
      Για όλα!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  16. Καλέ λείπει η Μαρίνα από τα δρώμενα στην blogόσφαιρα; Σαφέστατα θα λάβω μέρος.
    Καλή αρχή με την δουλειά ελπίζω όλα να πήγαν υπέροχα :D
    Φιλί γλυκό και καλό μας μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω φυσικά και δεν λείπει το Μαρινάκι που άνοιξε και τον χορό τελικά!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά κι αντεύχομαι!♥

      Διαγραφή
  17. Αριστέα μου πόσο σε χαίρομαι με τα ωραία σου δρώμενα! Ζηλεύω που δε μπορεσα να συμμετάσχω έως τώρα αλλά ελπίζω σε αυτή τη περίπτωση να τα καταφέρω!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ να σε έχουμε κοντά μας αυτή τη φορά Δέσποινα!
      πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  18. Αριστέα καλό μήνα κορίτσι μου. Καλό, γιορτινό και δημιουργικό. Πάλι μας σπέρνεις δημιουργικά ...δαιμόνια έτσι ; καλοδεχούμενα. Ας δούμε τι μπορεί να χτιστεί στη φαντασία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γιάννη μου!
      Αντεύχομαι γλυκά και σε περιμένω μαζί μας! :)))

      Διαγραφή
  19. Δεν φαντάζεσαι πόσο χάρηκα που ξεκινάς δουλειά.
    Επίσης χάρηκα που θα σε χαρούν παιδιά που σε έχουν ανάγκη.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα και καλά δρώμενα!
    Φιλί μεγάλο στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα και αναμένουμε τα περί εργασίας σου!
    Θα ήθελα να είμαι σε μια ακρούλα, να σε καμαρώνω!
    Η ιδέα για το δρώμενο, υπέροχη!
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ινώ μου. Καλές γιορτές να περάσεις!
      (Σε ευχαριστώ πολύ για τη χαρά σου! ♥ Με συγκινείς!)
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  22. Kαλό μήνα Aριστέα μου και καλό ξεκίνημα στα νέα σου καθήκοντα. Θα διαπρέψεις, είμαι σίγουρη.
    Κι εγώ ένα εισιτήριο παρακαλώ για τις χριστουγεννιάτικες ιστορίες. Μπορώ να σου αντισταθώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντεύχομαι Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ για τη ψήφο εμπιστοσύνης !
      Καλά το εισιτήριο το δικό σου ήταν ήδη στην άκρη!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  23. Ο Χριστός (διότι περί Αυτού πρόκειται!) κι η Μάνα Του! Μόλις έχω στείλει γράμμα στον Άγιο Βασίλη κι έχω να γράψω πάλι χριστουγεννιάτικα;; Για όνομα μανίτσα! Θα την παλέψω κι όπου βγει! Καλό μήνα είπα; ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ! Δεν σε φοβάμαι εσένα...
      Γράψε για έναν γάτο...Ζήκο! ☺
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα και καλό μήνα Αριστέα μου!!!!! Καλό ξεκίνημα στην δουλειά!!!!!! Πολύ όμορφο το καινούργιο δρώμενο... δεν θα πάρω μέρος αλλά θα απολαύσω τις ιστορίες του!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Βίκυ μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  25. Καλό μήνα Αριστεάκι μου!!!! Εγώ δηλώνω διάθεση!!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ευάκι μου!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
    2. τελευταία, καταϊδρωμένη και ετεροχρονισμένη!! http://beloved-ideas.blogspot.gr/2016/01/blog-post.html

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Ποτέ δεν είναι αργά Ευάκι μου !
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  26. γεια σου Αριστεα μου με τις ωραιες ιδεες σου.. υποσχομαι να προσπαθησω.. αλλα για να γραψω και το πιο απλο χρειαζομαι χρονο.. εε ενας μηνας ειναι τι; δεν θα βρω; να το απολαυσω / ουμε ευχομαι, οποτε μετρησε με

    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου! Εύχομαι να έχεις έμπνευση!
      Πολλά φιλιά !♥

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Να δηλώσω και εγώ πρόθεση; Είναι που πάντα τα Χριστούγεννα μου προκαλούν κάτι τοις σε έμπνευση ;-)
    Εύχομαι να βρω το χρόνο έτσι που τρέχω να τα προλάβω όλα!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κοίτα με τα τελευταία τρεξίματα, δεν είχ απα΄ρει χαμπάρι για την νέα σου προ(σ)κληση αγαπημένη. Πολύ ωραία! Δεν υπόχομαι αν θα γράψω αλλά θα προσπαθήσω. Αν και ολόκληρος Δεκέμβρης, κάτι θα μου βγει, Μέχρι στιγμής, κάτι μου λέει ότι αυτό τον Δεκέμβρη θα ζήσω υπέροχες στιγμές και που ξέρεις; μπορεί να γίνουν μια μικρή(;!) ιστορία.
    Καλή αρχή στη δουλίτσα! Γραμματάκι στον Άγιο-Βασίλη, όπως τα 2 τελυταία χρόνια, γράφω, έτσι θα το κάνω και φέτος. Έχουμε και κάποιες ωραίες συνήθειες, που δεν κόβονται μωρέ! ΚΑΛΗΜΕΡΑ Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι Μαρία μου να βγουν αληθινές οι προσδοκίες σου!
      και να γράψεις ( όχι να μας γράψεις .... αχαχαχα)
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  29. Καλεεεεεεεε... Τωρα το συνειδητοποιησα οτι ξεκινησε νεο δρωμενο!
    Μεσα με τα χιλια!
    Επιστρεφουν δυναμικα οι συμμετοχες μου!
    Χαιρομαι πολυ που ξεκινας δουλεια!!! Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις ήδη προστεθεί καρδούλα μου!
      Φιλάκια κι ευχαριστώωωω ♥

      Διαγραφή
  30. Θέλω και εγώ ένα εισιτήριο, υπάρχει;
    Καλή αρχή στη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλά με ξερεις σαν καλπικη δεκαρα...εμενα Αριστακι μου στην αρχή φοβαμαι...αλλα επειδή με τρελαίνουν τα ταξιδια όπου και να ναι αυτά κλεισε μου ενα εισητήριο πλιζζζζζζ..!!!! ας ειναι και στην τελευταία θέση ..!! να έχεις ενα πανεμορφο γεματο ομορφιες Δεκεμβριο... φιλακιαααα !!
    θα τα πουμε...!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε Κι εδώ μια χαρά θα ανταποκριθείς! Είμαι σίγουρη!
      Φιλάκια πολλά Ρολίτσα μου♥

      Διαγραφή
  32. Καλώς την μου, με το καινούριο της δρώμενο...
    Όλο εμπνεύσεις είσαι! Κι' αυτή εδώ είναι πολύ επίκαιρη και "ζεστούλα". Πολύ θα ήθελα να γράψω κάτι αλλά δεν μούρχεται και γι' αυτό δεν κόβω εισιτήριο. Αν είναι να μούρθει θε ναρθεί και κόβω τότε!!! Αιώνια Φιλία, πάντα της τελευταίας στιγμής!
    Φιλιά πολλά και χαρούμενο γιορτινό μήνα, Αριστούλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να έχεις έμπνευση Φιλία μου! :)))
      Ποιητικά, που το κατέχεις!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  33. Καλό μήνα, Αριστέα μου! Με το καλό να ξεκινήσεις στη δουλειά - πολύ χάρηκα!
    Όσον αφορά το δρώμενο, είναι υπέροχη ιδέα και πολύ θα ήθελα να συμμετέχω, αλλά δεν το βλέπω... Ξέρεις· αυτός ο μήνας για μένα στη δουλειά είναι ο μήνας της τρεχάλας!!
    Θα σας παρακολουθώ όταν βρίσκω το χρόνο, ναι;
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Έλλη μου! Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  34. Είναι εκπληκτική η ιδέα σου Αριστέα μου, θα "ζεσταθεί" η ψυχή μας με αυτά που θα διαβάσουμε, γιατί το θέμα είναι πολύπλευρο με φόντο την αγάπη και μου αρέσει πάρα πολύ! Θα το προσπαθήσω κι εγώ κι ας είμαι και τελευταία, δεν με πειράζει.
    Καλό μήνα καρδιά μου και με αισιόδοξα βηματισμό να φτάσουμε στις Γιορτές!
    Φιλιά γλυκά με τρυφερή αγκαλιά!:))❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χαίρομαι που ξεκινάς δουλειά Αριστάκι μου!
    Εύχομαι όλα να πάνε κατ' ευχήν κι όπως τα επιθυμείς!❤️❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαντώ εδώ και στα δύο σχόλια.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Κατερίνα μου γλυκιά!
      Θα χαρώ πολύ να σε διαβάσω.
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  36. Κι άλλο δρώμενο! Δέντρο, φάτνη, γιορτινό τραπέζι, έλπίζω να έχει χαρούμενα πρόσωπα και... Χριστό (μιας και του οποίου τα γενέθλια εορτάζει με τα Χριστούγεννα η Εκκλησία)! Η εορταστική έμπνευση θα είναι πλούσια, αφού το θέμα έχει πολλές διαστάσεις και η χριστουγεννιάτικες ιστορίες είναι μια καλή απόδραση από όλα τα κακά που συμβαίνουν τόσο στο εσωτερικό όσο κα ιτο εξωτερικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο πιστεύω Σταμάτη!
      Για να δούμε τι θα δούμε λοιπόν! :))

      Διαγραφή
  37. Καλό μήνα να χεις κι από δω μπουκλί μου αγαπημένο!!! Γεμάτο ονειρικές γιορτινές δημιουργίες!! Τι ωραία που χεις βάλει μουσικούλα χριστουγεννιάτικη, μπαίνουμε σε διάθεση σιγά σιγά!!
    Πολύ ωραία η ιδέα σου, έχεις να μαζέψεις πάλι μπόλικες ιστορίες!! Ετοιμάσου!! :))) Αν μπορέσω θα σου στείλω κι εγώ αλλιώς ξέρεις παρούσα στάνταρ στην ανάγνωση!!!
    Φιλάκια ολόγλυκα Αριστάκι μου!! ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρλέν μου εύχομαι να έχεις έμπνευση.
      Η πένα σου όταν θέλει δίνει αριστουργήματα !
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  38. Δηλώνω... πιθανότητα να συμμετέχω κι εγώ. Λόγω του ότι μού ήρθε ιδέα για ιστορία, περισσότερο (η οποία, ΦΥΣΙΚΑ και δε θα είναι μικρή!), παρά επειδή διακρίνω το χρονικό περιθώριο που θα μου επιτρέψει να τη γράψω. Αλλά, όπως συνέβη και με τις Ιστορίες της Νύχτας, "παίζει" και το σενάριο να δημοσιεύσω, τελικά, δυο τρεις χριστουγεννιάτικες ιστορίες (βλέπεις, το "μικρές" το παραλείπω, αχεμ)! :-p Καλημέρα και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιθανότατα το βγάζουμε!
      Είναι πλέον γεγονός και σε ευχαριστώ πολύ Διονυσία!
      Σε φιλώ ♥

      Διαγραφή
  39. Καλε εμενα δεν με γραψατε ................ δεν θα λαβω μερος εγω που ακουστηκε . Χαχαχαχ Περνα μια βολτα λοιπόν http://starsandicicles.blogspot.gr/2015/12/blog-post_97.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αριστάκι μου γεια σου
    Έγραψα το κατιτίς μου και το δημοσιεύω πάραυτα

    φιλί ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολύ ωραίο που μας δίνεις όλο τον Δεκέμβρη Αριστάκι μου για να κατεβάσει και τίποτα η κούτρα μας! Λοιπόν πρόσθεσε κι εμένα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τι ωραία!!
    Ελπίζω να προλάβω να σκεφτώ και τίποτα, γιατί μπορεί ο Δεκέμβριος να είναι ο δικός μου μήνας (λέμε τώρα), αλλά πολύ απαιτητικός μου βγήκε και ούτε ανάσα δεν παίρνω!!
    Δηλώνω συμμετοχή (πάντα αισιόδοξη, χαχα) και σου εύχομαι καλά ξεκινήματα παντού!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά δεν σε φοβάμαι εσένα και έτσι σου στέλνω φιλιά ♥

      Διαγραφή
  43. Θα γράψω κι εγώ ιστορία, ελπίζω να προλάβω και να θυμηθώ να σε ενημερώσω!Πάω να διαβάσω μερικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Θελω πολύ να προσπαθήσω να γράψω και εγώ αν προλάβω, σίγουρα όμως προς το τέλος του μήνα θα το ανεβάσω. Ερώτηση.. Βασικά θέλουμε να είναι Χριστουγεννιάτικη οπότε όπου και να ξετυλίγεται είναι οκ? Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πολύ όμορφα Ελεάννα μου!
      Σε προσθέτω!
      Ναι, ας εξελίσσεται οπουδήποτε :)))
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  45. Ετοιμη την είχα αλλά έχει ιδιαίτερη αξία για εμένα και θέλω να την έχω μέσα στο μπλόγκ μου για πάντα!
    http://mamadesekrisi.blogspot.gr/2015/12/christmas-tale.html

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σε ευχαριστώ προκαταβολικά Δέσποινα!
      Έρχομαιιιιιιιιι!!!! :)))

      Διαγραφή
  46. Δεν μπορείς να φανταστείς σε τι κατάσταση είμαι! Ούτε κι εγώ ξέρω πόσες ιστορίες διάβασα! Ασανσέρ τα συναισθήματά μου! Βγήκαν πολλές ωραίες ιστορίες και από αυτό το δρώμενο.
    Έγραψα και τη δική μου. ΄Το ξέρω ότι άργησα. Άσε που την έμπλεξα με το φλυτζάνι της Πέτρας... Οπότε, μη βάλεις το σύνδεσμο. Σε ενημερώνω μόνο γιατί θέλω να τη διαβάσεις όταν βρεις χρόνο, ναι;;; Αριστέα μου, καλό βραδάκι! Πάω να λιποθυμήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Αλέξάνδρα μου! Σε νιώθω! Μόλις διάβασα σερί 6 σήμερα!
      Αλλά τι όμορφα που ήταν...Ανάμεσά τους και τη δική σου!
      Να'σαι καλά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  47. Λοιπον συμμετέχω. Βασικα έγραψα ήδη και στέλνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Λοιπόν Αριστέα μου συμμετέχω κι εγώ!έκπληξη;
    Είναι κάποια Χριστούγεννα που δεν θα ξεχάσω ποτέ!
    Τις επόμενες μέρες αναρτώ και σε ενημερώνω!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφα Δεσποινιώ μου!
      Εις αναμονή λοιπόν!
      Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  49. Άργησα κομματάκι, αλλά σημασία έχει ότι ήρθα! Εδώ η συμμετοχή μου σε πρώτη αποκλειστικότητα για σένα: http://onirokosmos-art.blogspot.gr/2015/12/lettertosantaclaus.html.
    (Θέλεις να συμπεριλάβεις και την Άγια Νύχτα στις Μικρές Χριστουγεννιάτικες Ιστορίες http://onirokosmos-art.blogspot.gr/2015/12/holynight-playingwiththewords.html).
    Σου εύχομαι αμέτρητα χαμόγελα τον καινούργιο χρόνο!! Να αισιοδοξείς, να ελπίζεις, να δημιουργείς, να αγαπάς και ν΄αγαπιέσαι πολύ και δυνατά! Να έχεις μια παραμυθένια νέα χρονιά με ό,τι καλύτερο επιθυμείς στην ζωή σου! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλλιο αργά παρά ποτέ!
      Μαριάννα μου πολύ σε ευχαριστώ που στο νήμα τα κατάφερες!
      Τρέχω να σε διαβάσω!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες σου!
      Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχεις κι εσύ μάτια μου♥

      Διαγραφή