Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 19η

Photo a Day 19 Januarydelicious 

Νόστιμο! 
Να ένα "νόστιμο" θέμα στη φωτογραφική πρόκληση! 
Νόστιμο μπορεί να είναι στο στόμα, στο μάτι, στη ψυχή! Τι; Σκέφτηκες αμέσως μια μεγάλη σοκολατένια τούρτα; Με σαντιγί και φράουλες; Ή πίτες με σουβλάκι κι απ' όλα; 
Αν σου πω ότι αυτά δεν είναι για μένα τα "νόστιμα";
Άρα το νόστιμο-ος-η είναι υποκειμενικό!
Όχι δεν θα βάλω ταχίνια με μέλια, μέλια με καρύδια, ή μπρόκολα κι άλλα σαλατικά, αν κι εγώ τα συγκαταλέγω στις νοστιμιές μου!
Θα ήθελα να μπορούσα να φωτογραφίσω το "νόστιμος" σε άνθρωπο, σε χαμόγελο, σε σκέψη. Αλλά δυσκολεύτηκα πολύ!
Πήρα λοιπόν και πάλι τη λέξη και τη γεύτηκα πρώτα στο μάτι, την έβαλα στο στόμα, μετά στο αυτί (ναι, ναι και στο αυτί φτάνουν οι νοστιμιές). Θέλησα να τη βάλω και στη ψυχή και τότε είδα αγαπημένους ανθρώπους μου....
Κατάφερα να συλλάβω διάφορα με τον φακό μου. Άψυχα όμως! Ή μήπως τελικά κάποια πράγματα ή συνήθειες που λατρεύουμε έχουν περισσότερη ψυχή από πολλούς ανθρώπους;

Νόστιμο το αγαπημένο μου ποτό!
Ακόμα κι αν το πίνω σε σφηνάκι λόγω συμμαζέματος κατόπιν εορτών!

 Νόστιμο το νέο άρωμα από την avon που συνοδευόταν κι από μια μοβ πασμίνα
την οποία χωρίς δεύτερη σκέψη τη χάρισα προτού τη φωτογραφίσω!
(Τίτη με γεια!)

 Νόστιμες στιγμές!
Πίνοντας καφέ!
(Το κινητό αρχαιολογία μου ανήκει!)

Νοστιμιές για τα αντρικά μάτια!
Ακόμα κι αν είναι σε κούκλες!

 Η πιο νόστιμη φωτό μου!
Το αγαπημένο μου αρκουδάκι!
Μετράει 17; 18; χρόνια!

Και κλείνω με μια τρυφερή νόστιμη μελωδία!
Γιατί τη νοστιμιά μπορείς να τη γευτείς με όλες σου τις αισθήσεις!

Και κάπως έτσι απέφυγα τα γλυκά για άλλη μία φορά! Είδατε; Δεν είναι δύσκολο!
Φιλιά κι ευχές για ένα υπέροχο Σαββατόβραδο!
@ριστέα

28 σχόλια:

  1. Σου εύχομαι στη ζωή σου να υπάρχουν όλα τα νόστιμα πράγματα υλικά και μη που μπορούν να την κάνουν ευτυχισμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου, να'σαι καλά!
      Κι αν δεν υπάρχουν σίγουρα θα προσπαθώ πάντα να κάνω από μόνη μου!
      Φιλάκια!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα! :)

      Διαγραφή
  2. Νοστίμοτατη ανάρτηση. Να χαίρεσαι το μπουλουκάκι σου.. Θα συμφωνήσω με το σχόλιο της Φλώρας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Καλημέρα Δελφινάκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκό μου!
      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Απόλαυσα τις νοστιμιές κατά τη δική σου ματιά και είμαι σίγουρη ότι τις κούκλες με τα εσώρουχα θα τις απολαύσουν οι άντρες αναγνώστες σου:)
    Καλημερούδια Αριστέα μου γλυκιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την γλυκιά μου Δήμητρα!
      χεχε! Σήμερα κάλυψα όλα τα γούστα, είδες; Αν και δεν έχω πολύ αντρικό κοινό! Ελάχιστους θα έλεγα!
      Καλημέρα χαρά μου! :)

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα..το αρκουδάκι είναι πεντανόστιμο!
    Σου εύχομαι κι εγώ όλα γύρω σου να είναι νόστιμα!..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Τρέλα δεν είναι;
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή Μαρία μου!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
    2. Μόλις πρόσεξα πως άλλαξες φωτογραφία...από παρατηρητικότητα σκίζω...πάρα πολύ όμορφη είναι και ρομαντική!!...μου αρέσει πολύ!!

      Διαγραφή
    3. χαχα! Ναι σκίζεις από παρατηρητικότητα!
      Δεν είναι πρόσφατη ! Αλλά νομίζω ότι μου αρέσω περισσότερο εδώ από την προηγούμενη! Για αυτό και η αλλαγή!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Όμορφη δημοσίευση... κι όλο νοστιμιές!
    Τα γλυκά κάποτε μ΄ άρεσαν(χωρίς να με τρελαίνανε), τώρα λέω(στ΄ αστεία) πως είναι για τις μπεμπέκες!αχαχαχα!
    Πόσο μ΄ άρεσε αυτό με το ποτάκι... και δίπλα στο τζάκι.Μου ΄βαλες ιδέες τώρα..!χιχιχι!
    Τι ομορφιές ειν΄ αυτές Αριστέα μου!Η καινούργια σου φωτογραφία τέλεια!Μοντέλο κανονικό..!Κι είσαι τόσο άνετη..!Μα πως τα καταφέρνεις!
    Το ίδιο νόστιμη να ΄ναι κι η ζωή σου χαρά μου!
    Φιλάκια πολλά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Εσύ είσαι δικιά μου όσον αφορά τα γλυκά! Κάποτε κι εμένα μου άρεσαν!
      Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία μου για την ευχή !
      Μοντέλο δεν ήμουν ποτέ! Δεν είναι καινούργια η φωτό!Πέρυσι στο τέλος του χειμώνα. Απλά είναι πολύ αγαπημένη!
      Φιλιά!
      Καλό υπόλοιπο! :))

      Διαγραφή
  6. yiamiii! ;-) Οι μικρές καθημερινές νοστιμιές μας κρατάνε ζωντανούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξερογλείφεσαι χωρίς να δεις γλυκό!
      Σε έπεισα για τις νοστιμιές λοιπόν ;-0
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Αχαχαχα!!! Απολαυση εισαι κ πολυ νοστιμη απο μονη σου!!!!! :-P
    Yammie!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κ εγω εχω εναν αρκουδο που μετραει 33 χρονια ζωης μαζι μου!
    Ειναι πλακέ πια απο τις τοσες αγκαλιες κ τα πλυντηρια που τον εβαζε ημαμα νατον ξεβρωμισει :-P
    Τα αυτακια του απο λευκα ειναι γκρι γιατι εχουν σκουπισει χιλιαδες δακρυα τοσα χρονια! Σταματησα να κοιμαμαι μαζι του οταν αρχισα να κοιμαμαι με τον...αντρα μου!!! Χιχι!!!:-)
    Κ θα τον θαψουν μαζι μου!!! (τον αρκουδο οχι τον αντρα μου....αχαχαχα!!!)
    Το τσακισα ε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Υπάρχει φορά που δεν θα με κάνεις να λιώσω στα γέλια; :-D

      Διαγραφή
  9. άχου τι ωραία!!! ξετρελάθηκα με το αρκουδάκι!!! έχω κι εγώ ένα νοστιμούλη, μελούκο τον λέω!! :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε τον "Μελούκο"!
      Εμένα δεν έχει όνομα! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. σου χω γω! caramello ή καραμέλος?

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Είσαι απίστευτη! ;-)
      Θα το λέω έτσι πια για να σε τιμήσω! ♥

      Διαγραφή
  10. Πεντανόστιμα όλα!!! Μας αποτοξίνωσες από την ζάχαρη! :)
    Μια φωτογραφία με "νόστιμος" άνθρωπος θα ήταν όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Και ποιος θα μου "καθόταν";
      Είχα θέμα! Το σκέφτηκα πάντως!
      Είδες που μπορούμε χωρίς ζάχαρη;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Τι "νόστιμη" ανάρτηση ήταν αυτή!! Και χωρίς καθόλου θερμίδες!! χιχι! Όλες οι φωτογραφίες σου υπέροχες!!
    Καλά, το συγκεκριμένο άρωμα είναι απίθανο! Από τα πιο μαγικά αρώματα που έχω μυρίσει! Κάποια στιγμή θα γίνει και δικό μου, που θα πάει;;
    Φιλάκια!! Καλή σου εβδομάδα Αριστέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Τίνα μου!
      Ναι το Far away είναι υπέροχο σε όλες του τις εκδόσεις!
      Αυτό συνοδεύεται και με μοβ πασμίνα! Στη μεθεπόμενη καμπάνια μπορείς να το αποκτήσεις με φανταστική έκπτωση! Το νου σου!
      Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή