Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 21η

Photo a Day 21 January : What you do

Τι κάνω!

Κάνω πολλά πράγματα. Προφανώς όχι τα πάντα. Και χαίρομαι πολύ για αυτό γιατί είναι ανακουφιστικό από μία πλευρά να λες "αυτό δεν ξέρω να το κάνω". Σε γλιτώνει από πολλά! 
Δεν ξέρω πχ να οδηγώ. Μου αρέσει. Με έχει δυσκολέψει κάποιες φορές αλλά δεν με έχει κάνει να το μετανιώσω. Όχι ακόμα τουλάχιστον.
Καταρχήν εργάζομαι - δόξα τω θεώ, στις δύσκολες μέρες που ζούμε! Είναι ευτύχημα να έχεις δουλειά και να σε ζει η δουλειά σου. Επίσης κάνω πολλά άλλα πράγματα όπως οι περισσότερες γυναίκες, δηλαδή όλες τις δουλειές του σπιτιού, τα ψώνια, μαγείρεμα και άλλα χρήσιμα ή άχρηστα πράγματα. Επίσης προσπαθώ να γεμίζω όμορφα το χρόνο μου με διάφορες δραστηριότητες και χόμπι, ανάμεσά τους και το μπλογκ μου καθώς και το μπλόκινγκ!  Κάνω και γυμναστική. Τώρα που το σκέφτομαι κάνω τους άλλους να γελάνε, κάνω πολλές φορές το παιδί για όλες τις δουλειές, κάνω βλακείες! Πολλές βλακείες! Κάνω επίσης πολλές γκάφες και πολλές ζημιές! Το καλύτερό μου είναι τα κολονάτα ποτήρια! 
Κάνω και υπομονή! Απίστευτη υπομονή. Ώσπου να γίνει το μπαμ! Και να τα κάνω όλα μαντάρα! Τους άλλους τους κάνω απλά να τρέχουν μακριά!
Τέλος να θυμίσω ότι αυτόν τον καιρό κάνω απογραφή...απογραφή...απογραφή! Αλλά νομίζω ότι αυτό το έχετε εμπεδώσει!

Τι επέλεξα να φωτογραφίσω;


Κάνω όνειρα κοιτάζοντας το ταβάνι στο δωμάτιό μου

 Κάνω τον ερασιτέχνη φωτογράφο ή τον φυσιοδίφη
ό,τι προτιμάτε τέλος πάντων περισσότερο 

Αλλά για να κάνω αυτή τη δημοσίευση  
χρειάστηκα να κάνω ένα μεγάλο διάλειμμα από την απογραφή μου 

Φιλιά πολλά, να περνάτε καλά και να κάνετε πράγματα που σας γεμίζουν!
Μην κάνετε τους άλλους να στεναχωριούνται!
Και κάντε μια ευχή να προχωρήσει αυτή η απογραφή γιατί νομίζω ότι κουραστήκατε κι εσείς μαζί μου!

Καλή και χαρούμενη εβδομάδα!
@ριστέα

24 σχόλια:

  1. Πολλές καλημέρες, Αριστέα μου (αν και κοντεύει μεσημεράκι)!

    Χαίρομαι που βλέπω πως υπάρχουν άνθρωποι που συνεχίζουν να ΚΑΝΟΥΝ όνειρα! Αυτό είναι υπέροχο!

    υγ: Ο καθένας έχει τα δικά του ζόρια. Είτε απογραφές είναι αυτό είτε τρεξίματα είτε άλλες υποχρεώσεις! Καλή δύναμη συ εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σεβάχ μου!
      Δεν θα σταματήσω ποτέ να κάνω όνειρα και να πιστεύω μάλιστα ότι θα γίνουν πραγματικότητα!
      Τραβάω τα ζόρια μου, αγχώνομαι μα δεν απελπίζομαι!
      Και μετά όλα θα έχουν ξεχαστεί!
      Φιλιά!
      Ευχαριστώ για την ευχή!

      Διαγραφή
  2. Άντε να τελειώνει η απογραφή σου να ηρεμήσεις κορίτσι μου.
    Τα ξέρω αυτά τα στριμωγμένα χρονικά, είναι εξοντωτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φλώρα μου!
      Η σκέψη σας μου δίνει κουράγιο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Σε βασανίζει αυτή η απογραφή..
    Φαντάσου,κι εγώ που δε σε ξέρω από κοντά το καταλαβαίνω.
    Να κάνεις πάντα όνειρα πριγκιπέσσα μου!!
    Φιλιά πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε φαίνεται ε; Είναι γιατί το ζω για 4η χρονιά και ξέρω τους χρόνους και τα περιθώρια. Κρατώ σημειώσεις κάθε χρόνο και ξέρω ότι έχω μείνει πίσω φέτος!
      Την πρώτη χρονιά την έβλεπα και στον ύπνο μου!
      Σε ευχαριστώ καρδούλα μου για τη δύναμη που μου δίνεις!
      Φιλάκια!♥

      Διαγραφή
    2. Μήπως να μας αφήσεις για λίγο να ασχοληθείς με την απογραφη; - και σου το λέω με βαριά καρδιά.
      Μη νιώθουμε και τύψεις;)
      Να γράφεις ας πούμε μέρα παρα μέρα.
      Σκεψου το!!
      Καληνύχτααα<3

      Διαγραφή
    3. Το σκέφτηκα κι εγώ! Για το λόγο αυτό πλέον όταν γράφω τα κλείνω όλα για να μην μπαίνω σε πειρασμό! Αν δω ότι το παρατραβάω θα κάνω ανά δεύτερη μέρα τη φωτογραφική πρόκληση !
      Φιλάκια!
      Σε ευχαριστώ που με σκέφτεσαι καρδούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  4. Η πολυπραγμοσύνη είναι μεγάλη αρετή!
    Θα γελάσεις, αλλά και εγώ έτσι είμαι, μέσα σε όλα!...ό,τι μου εξιτάρει την περιέργεια, το ακολουθώ..
    Ξέρεις κάτι όμως? Αυτό θα πει να ζεις και μάλιστα να κοιτάς πίσω και να λες πως έζησες μια ζωή γεμάτη εμπειρίες!
    Καλή συνέχεια σε όλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κάνω πίσω εύκολα! Αυτό είναι το μόνο σίγουρο! Η κουβέντα που λέω συχνά είναι: θα το προσπαθήσω!
      και μετά αν δώσω αυτή την υπόσχεση ( κυρίως στον εαυτό μου)στρώνομαι και το προσπαθώ!
      Καλή συνέχεια και σε σένα γλυκιά μου!
      Φιλάκια! ☺

      Διαγραφή
    2. 'Οπως λές...Αυτά τα στοιχήματα μπαίνουν πρώτα με τον εαυτό μας!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Αριστέα μου!
    Πολύ όμορφα τα ΄πες!Ότι πάντως κι αν κάνουμε ή όχι, δεν πρέπει με τίποτα να σταματήσουμε τα όνειρα!
    Εύχομαι να τελειώσει γρήγορα το μαρτύριο της απογραφής... και δε με κουράζεις καθόλου που τ΄ αναφέρεις!Λίγη υπομονή ακόμα..!Πολλές φορές υπάρχουν κι οι μονότονες στιγμές στη ζωή μας!Όλα σε λίγο όμως μετατρέπονται σε περασμένα..!
    Να περνάς πάντα καλά και να ΄σαι χαρούμενη!
    Καλή ξεκούραση!
    Φιλάκια χαρά μου!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία μου!
      Αυτό είναι το σίγουρο (και το καλό): αφού τελειώσω όλα θα φαντάζουν μακρινά! Απλά είναι τόσο λίγος ο ελεύθερος χρόνος μου που πραγματικά στο τέλος της μέρας πέφτω εξαντλημένη στο κρεβάτι...

      Θα περάσει όμως κι αυτό!
      Φιλιά!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! :))

      Διαγραφή
  6. Μακάρι να τελειώσει πολύ σύντομα η απογραφή,να χαλαρώσεις,να συνεχίσεις να κάνεις όμορφα πράγματα..φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εγώ αυτό θέλω: να έχω χρόνο και για άλλα πιο όμορφα πράγματα!
      Φιλάκια γλυκιά μου! ♥

      Διαγραφή
  7. Με το καλό να τελειώσει το συντομότερο η απογραφή και να ηρεμήσεις. Λιγουλάκι υπομονή ακόμα!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αριστέα εύχομαι να κάνεις πολλά πολλά πράγματα που σε γεμίζουν σαν άνθρωπο!! Και ναι, να τελειώσει επιτέλους αυτή η απογραφή!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίνα μου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου! Όμορφη η ευχή σου! ♥
      χεχε! Έχει δρόμο ακόμα η απογραφή!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Εύχομαι κι εγώ να τελειώσει η απογραφή για να κάνεις μόνο όμορφα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δρόμο ακόμα! Προσπαθώ όλα να τα βολέψω κι εκεί κάπου βγαίνω νοκ άουτ!
      Θα περάσει κι αυτό όμως!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Καλή δύναμη και καλό κουράγιο! Πού θα πάει θα περάσει και αυτό! Σε έχω στο μυαλό μου, να το θυμάσαι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ !
      Θα το θυμάμαι!
      Τι γλυκό! ♥

      (Ειλικρινά δεν ξέρεις πως το ένιωσα : σαν χάδι! Σε ευχαριστώ..... )

      Διαγραφή