Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 20η

Photo a Day 20 February : Where I stood

Πού στάθηκα!

Να που σήμερα δεν θα σας κουράσω διόλου ( και θα ξεκουραστώ κι εγώ) !
"Πού στάθηκα" δεν έχει κανένα μα κανένα ενδιαφέρον ακόμα ούτε καν από φωτογραφική άποψη, γιατί αυτές τις μέρες η καθημερινότητά μου και το πρόγραμμά μου δεν περιλαμβάνει αποδράσεις, ώστε να έχω να επιδείξω ενδιαφέροντα στιγμιότυπα. Δεν παραπονιέμαι... σφίγγω τα δόντια λίγο ακόμα και υπομένω...

Εν τω μεταξύ δείτε φοβερά πλάνα (!) από την επιστροφή μου στο σπίτι χτες το απόγευμα! Ευτυχώς που έχω και μια Λίλα να με βγάζει ασπροπρόσωπη. Ο Λούης- το άλλο μου σκυλάκι, αν και πάντα όταν επιστρέφω θα παίξω και με αυτόν είναι σε άλλο χώρο κι έτσι δεν είναι στα καταπληκτικά πλάνα μου ( δεν νομίζω να με πήρε κανείς στα σοβαρά ε;)


Καταρχήν στέκομαι κάτω από έναν μουντό, βαρύ κι ασήκωτο, ουρανό 
ελπίζοντας διαρκώς πως κάποια στιγμή δεν μπορεί,
θα γίνει πιο γαλανός ♫ ♫ ♫
Βγαίνοντας θεαματικά από το αυτοκίνητο (που δεν οδηγώ εγώ) 
πατώ στο γρασίδι του κήπου μου, σαν σταρ του σινεμά!
Στη σκάλα μου με υποδέχεται η αυτού μεγαλειότης
"Λίλα η μεγαλοπρεπής"!
Με μυρίζει και με γλείφει! Κλασικά πράγματα!
Ατενίζοντας από το μπαλκόνι μου (1)
(Το σπιτάκι των γονιών μου από κάτω)
Ατενίζοντας από το μπαλκόνι μου (2)
(Τα 'χω πολλά τα μπαλκόνια βλέπετε!)
Κάποια στιγμή στέκομαι (σαν καλή νοικοκυρά) και στο νεροχύτη μου.
Και τράβηξα αυτή τη φωτό για έναν λόγο:
Δείτε το Α στο σφουγγάρι μου!
Κουίζ: Πώς σχηματίστηκε; 


Άσχετο; 
Αφήνω στίχους μου εδώ ,ξεκινώντας από το "στέκομαι" της φωτογραφικής πρόκλησης.

Στάθηκε τότε και κοίταξε πίσω, 
όλο το χρόνο που κύλησε...
κι ένιωσε αδύναμη να ζυγίσει τη ζωή που χάθηκε.
Μονάχα να ελπίσει μπορούσε
για ό,τι θα ερχόταν.
Βλέπεις, όταν τα βάζεις κάτω και βρίσκεις 
στη ζωή σου λογιστικά υπόλοιπα, το μόνο που  θες,
είναι να τα κλείσεις....
Άρον-άρον. 
Να γλιτώσεις τον έλεγχο.
Να βγεις αλώβητος!
Να φτιάξεις νέα σελίδα, καθαρή. 
Να κάμεις καινούριες εγγραφές!
Έναρξη: Δευτέρα, τάδε του μηνός!
Κατεχωρήθη!

Καλή σας μέρα
@ριστέα


38 σχόλια:

  1. Το σκυλάκι σου είναι πολύ γλυκό κι αγαπησιάρικο.
    Η πρώτη σου καλημέρα φαντάζομαι είναι αυτό.
    Επίσης και το καλωσόρισμά σου...
    Το Α της Αριστέας πάνω στο σφουγγαράκι του νεροχύτη, φαντάζομαι ότι αποφάσισε να το γράψει το απορρυπαντικό για να σου κάνει έκπληξη...
    Όσο για τα λογιστικά βιβλία της ζωής σου, καλό είναι να τα κλείνεις...
    Όμως καμιά φορά έρχεται ο έλεγχος και τότε άντε να αποδείξεις στον εαυτό σου ότι δεν φοροδιέφυγες... και τα χειρίστηκες όλα με το σωστό τρόπο....
    Και κάνει τέτοιο έλεγχο ο εαυτός μας.... δεν σου λέω τίποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φλώρα μου! Όντως είναι η πρώτη μου καλημέρα! Με περιμένει για το μπισκοτάκι της!
      Το Α έγινε μάλλον με τη χλωρίνη που έριχνα άτσαλα στο νεροχύτη για να τον απολυμάνω... Το Α έβαψε και δεν βγαίνει! Όταν το είδα τα έχασα!

      Ο αυστηρότερος ελεγκτής είναι ο εαυτός μας τελικά!
      Μέσα μας γίνεται η κρίση η μεγάλη!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Μια χαρά το απόδωσες το θέμα.
    Ο ουρανός θαρρώ πως μου αρέσει,πολύ!
    Το Α στο σφουγγάρι τέλειο,ενθουσιάστηκα με την εφευρετικότητά σου! Παρεπιπτόντως δε μου αρέσει να πλένω πιάτα και δεν έχουμε και πλυντήριο,πφφ.
    Καλημέρα προγκίπισσα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα πιτσιρίκα μου! ♥
      Παιδί του χειμώνα εσύ...γίνεται να μη λατρεύεις τέτοιο ουρανό;
      Το Α είναι εκπληκτικό γιατί δεν έγινε σκόπιμα!
      Μου αρέσει το πλύσιμο των πιάτων για αυτό και ποτέ δεν θέλησα πλυντήριο! ;-)
      Πώς αλλιώς θα τα σπάσω να πάρω άλλα;;;;;;;

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα...Αλλο θέμα και τούτο πάλε...πώς θα το έδειχνε κάποιος; στεκομάστε σε χίλιους δυο τόπους...Αλλά η γνωστή μας Αριστεούλα βρήκε τρόπο να το παρουσιάσει πάλε με τη δική της σφραγίδα! Ωραίες οι φωτος σου, αυτές του μπαλκονιού πιο πολύ...Οσο για το Α, θα έλεγα από το σαπούνι, αλλά είδα την απάντηση σου στην Φλώρα μας..Φιλούθκια.. 2 και σήμερα και τέλος η απογραφή;; Αρχισες την αντρίστροφη μέτρηση; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου!
      Δυο μέρες μόνο.... έχω κυνήγι με το χρόνο !
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ♥
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα μου!! Όχι που δεν έβρισκες που θα σταθείς! Το Α στο σφουγγάρι ξεπέρασε κάθε φαντασία! :)
    Το ποίημα υπέροχο!! Κλείσιμο των λογιστικών υπολοίπων και άνοιγμα καθαρής σελίδας! Έτσι πρέπει!!
    χαχαχα γέλασα με τον τρόπο που κάθεται η Λιλα! Μερικές φορές είναι απίθανες οι πόζες που παίρνουν τα γλυκούλια μας!! Φιλάκια πολλάααα!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παρασκευούλα μου!
      Αυτό το σκυλί είναι όνειρο! Χαδιάρα πολύ!
      Και πού να δεις πόσες πόζες της έχω βγάλει! Σούζα όταν με βλέπει να τη φωτογραφίζω!
      ΥΓ: Περιμένω πώς και πώς να ανοίξω νέα, καθαρή σελίδα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχη κι αεράτη όπως πάντα η Λίλα σου!
    Το κουΐζ δε θα το ΄βρισκα με τίποτα!Είναι πράγματι εκπληκτικό και το πλύσιμο πιάτων είναι βαρετό, αλλά κι αναπόφευκτο!
    Το ποίημά σου πολύ όμορφο!Και τώρα που τελειώνεις την απογραφή σου Αριστέα μου ευκαιρία είναι να ενεργοποιήσεις και τις διαγραφές σ΄ ότι σε πόνεσε και σε πλήγωσε.Οι εγγραφές κι οι καταχωρήσεις θα ΄ρθουν μόνες τους, όταν δουν την άδεια σελίδα!
    Να περάσεις μια υπέροχη κι ηλιόλουστη μέρα με πολλά χαμόγελα!Πολλά πολλά φιλιά:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία μου!
      Τώρα που τελειώνω αρχίζει νέος κύκλος: να βάλουμε σε τάξη τα ασυμμάζευτα και τις εκκρεμότητες! Τουλάχιστον δεν θα με κυνηγάει κανένας χρόνος!
      Η μέρα σήμερα ήταν όντως ηλιόλουστη, σχεδόν ανοιξιάτικη, αλλά εγώ δεν προλάβαινα να την απολαύσω! :(
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Η ομορφιά, στα μικρά απλά πράγματα...
    Καλη Μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχεις σφουγγάρι με το αρχικό σου..
    Απίθανο όμως!!
    Αυτό το κουίζ δε θα το έβρισκα ποτέ!
    Το ποίημα είναι πάρα πολύ ωραίο...θα κάνω μια πρόποση με ένα νοητό ποτήρι κρασί και θα πιω στις καινούριες εγγραφές!!
    Καλά η Λίλα είναι μια σταρ..δεν το συζητώ!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα!!!! Γελάω με το σφουγγάρι! Να έβλεπες την έκπληξη μου όταν το είδα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόποση! Πίνω με πραγματικό ποτήρι! ( Είναι η ώρα που τρώω! )
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Ακόμα κ' το πού στέκεσαι, μας πλημμύρισε ενέργεια!!!
    Η Λίλα... Θ-Ε-Α-!-!-!
    Πολλά-πολλά φιλάκια, κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ότι είχα αρχίσει να αναρωτιέμαι αν είσαι καλά!
      Χαίρομαι που αρέσει τόσο πολύ η σκυλίτσα μου ( που στην πραγματικότητα δεν μπορώ να την πάω βόλτα γιατί θα με ρίξει κάτω! αχαχαχα)
      Αλλά ότι είναι θεά και σταρ ...είναι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Καλά είμαι!!! Καλά είμαι!!! (Ακόμα!!!)
      Βλέπεις, επαγγελματικά, είναι εποχή... κοπής πίτας κ' σχολικών χοροεσπερίδων κ' τρέχουμε κ΄δεν φτάνουμε αυτήν την περίοδο...
      Όσο μπορώ, ρίχνω κλεφτές ματιές!!!
      Την αγάπη μου!!!
      Σμουτς!!! Σμουτς!!!

      Διαγραφή
  9. "Σα σταρ του σινεμά"... στο γρασίδι, υπέροχη φωτο!
    Η Λίλα... μια τρέλα! (Μα, τι ωραία που ρεμβάζει στο σκαλάκι και στο άλλο έχει τα μπροστινά ποδαράκια της!!!)

    Τα λογιστικά υπόλοιπα... δεν αμελούμε να τα κλείσουμε -το συντομότερο δυνατόν... (για να μη γίνουν από υπόλοιπα, "κατάλοιπα"...)

    Φιλιά σ' εσένα και την απίθανη Λίλα! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η στάση έχει γίνει η αγαπημένη της συνήθεια!

      Καλησπέρα Ιωάννα μου!
      Θα το έχω υπόψη μου αυτό: να μη γίνει τίποτα κατάλοιπο!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  10. Σαν άλλη Ραπουνζέλ στέκεσαι στο μπαλκόνι και ρίχνεις τα μαλλιά σου για να ανέβει ο πρίγκηπας!!!
    Άντε πρίγκηπα, μην αργείς, θα μας το πάρει άλλος το κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ... άμα δεις πρίγκιπα κράτα τον και μου τον στέλνεις με τα ΚΤΕΛ :-p
      Φιλάκια Δημητρούλα μου , που με κάνεις πάντα να γελάω! ♥

      Διαγραφή
    2. Τι να πρωτοχωρέσω σ'αυτό το κτελ δεν ξέρω! Άμα μαζευτούμε πολλοί για κάτω, θα στείλω μόνο τον πρίγκηπα.....δεν σε πειράζει ε:)

      Διαγραφή
    3. αχαχα! Ξέρω γιατί έρχεσαι εδώ: όχι για να με αποκαταστήσεις αλλά για να με κάνεις να γελάω!!!!!!!
      Λιώνω στα γέλια μαζί σου Δημητρούλα μου!
      Αχ γιατί να μένουμε τόσο μακριά ε;

      Διαγραφή
  11. H Λίλα θεάαα!!! :-)
    Και οι στίχοι δικοί σου;Εσύ έχεις ταλέντο καλέ!!!Εκμεταλεύσου το!!!
    Καλό Απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι στίχοι αν και προχειρογραμμένοι χτες βράδυ με εξέφραζαν τόσο πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  12. Μα να έχεις και σφουγγάρι ολόδικο σου;;;χαχαχα*
    και εμένα μου αρέσει το πλύσιμο των πιάτων αλλά το καλοκαίρι!!να δροσίζομαι,ντε!
    φιλάκιαααα!
    υ.γ. το σκυλάκι είναι γλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα!!!! Έλα ντε!
      Τελικά δεν εντυπωσιάστηκα μόνο εγώ!
      ΥΓ: Το σκυλάκι με έχει βγάλει πολλές φορές από τη δύσκολη θέση του τι να βγάλω! Τη λατρεύω!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Το σφουγγάρι είναι συλλεκτικό!!!! Μην το σκεφτείς καν να το πετάξεις... ακόμη κι αυτό συμφωνεί ότι η ζωή με την Αριστέα είναι ωραία!

    Τι γλύκα η Λίλα σου... και τι βλέμμα! Ανθρώπινο... Αχ, πόσο θα ήθελα να είχα κι εγώ ένα σκυλάκι!

    Πολλά φιλιά, καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Ικανή με έχω να το φυλάξω κι αυτό!
      Δεν πετάω βλέπεις εύκολα πράγματα!

      Έτσι την αισθάνομαι ώρες ώρες κι εγώ τη Λίλα: ανθρώπινη! Κλαίει γελάει ( ναι έτσι νομίζω ) και τραγουδάει όταν τραγουδώ κι εγώ! Γενικά με αντιγράφει!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Η Λίλα σου κλέβει την παράσταση!
    :))
    Καλό βράδυ @iris!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Πρέπει να της κάνω ξεχωριστή ανάρτηση τελικά!
      Φιλιά!
      Καλό βράδυ και σε σένα!

      Διαγραφή
  15. Στέκω στις τελευταίες σου λέξεις.
    Η ζωή που “χάθηκε”, πέρασε, την κλείνεις, δεν την ξεχνας ούτε την αγνοείς, απλά την αφήνεις πίσω, πορεύεσαι με τις αρχές που έμαθες ή που γνώρισες στη πορεία και ξεκινάς, όπως ορθά έγραψες, έναν νέο δρόμο, μια νέα σελίδα...
    “Σωτήριο έτος 2013 ημέρα τάδε του μηνός εκείνου, ώρα τόσο και αισθήσεις σε σημείο εκκίνησης...”

    Με μια ανάσα μου έμοιασαν οι στίχοι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφα συμπλήρωσες τους στίχους μου!
      Σε ευχαριστώ!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Τι φάτσα που είναι η Λίλα σου!!! Λιώνω!!! Δίκιο έχει η Έλλη, έχει βλέμμα ανθρώπινο!!!
    Όσο για την ηρωίδα του ποιηματος, ελπίζω να έκανε τελικά μια νέα και πολύ καλύτερη εγγραφή στο λογιστικο της βιβλιο!!!
    Φιλακια πολλα Αριστεα μου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου! Κάθε μέρα τη λατρεύω όλο και περισσότερο! Είναι χαδιάρα πολύ! Αλλά κυρίως με ανθρώπινες αντιδράσεις!

      Από αύριο αρχίζει νέα σελίδα ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Αγαπώ πολύ τα σκυλιά και η δική σου είναι μια κουκλα! Είσαι πολυτάλαντη και το διαπιστώνω και από τους στίχους σου.. φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η γλυκιά μου! Είναι γλυκούλα και χαδιάρα!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Μαρία μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή