Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 9η

Photo a Day 9 February : guilty pleasure


Αυτή δεν είναι η δική μου ένοχη απόλαυση 

Ένοχη απόλαυση! Και τώρα εσύ έχεις ήδη μία σκέψη να τρέχει...........
Γιατί οι απολαύσεις να είναι ένοχες ε;  Γιατί να μην απολαμβάνουμε χωρίς δεύτερες σκέψεις; Δεν μου αρέσει να έχω ενοχές, να το ξέρεις! Ό,τι αποφασίζω να απολαύσω το απολαμβάνω... Εκτός από δυο-τρία πραγματάκια.... Που όταν πια τα έχω βάλει στο στοματάκι μου, ο αυστηρός εαυτός μου αρχίζει το κήρυγμα: "Δεν ντρέπεσαι; Πάλι παρεκτρέπεσαι; Τι έχεις υποσχεθεί;" Το παιδί μέσα μου αρχίζει τις δικαιολογίες: "μα αφού..." ωχού !" Ξέρετε ...καθόλου μα καθόλου πειστικά.....
Κάποιες φορές τα καταφέρνω! Έχω, για παράδειγμα, απεξαρτηθεί χρόνια τώρα από τη ζάχαρη και τα γλυκά. Δεν μου κάνουν πια καμία εντύπωση! Ίσως μόνο το άρωμά τους. Μου είναι λοιπόν αρκετό να μυρίσω ένα γλυκό, αλλά δεν θα το φάω. Δεν θα αγοράσω τέτοια πράγματα στο σπίτι μου.
Αλλά δεν είμαι τόσο βράχος όσο νομίζεις ...

Δες σε φωτογραφίες τα τρωτά μου σημεία:







Και τώρα εσύ που θα αναρωτηθείς για το τυρί που είδες ανάμεσα στις φωτογραφίες, πρέπει να σου εξηγήσω ότι πρώτον τρελαίνομαι για το τυρί και δεύτερον ότι είμαι αλλεργική στη λακτόζη, δηλαδή στο γάλα και τα παράγωγά του. Που σημαίνει ότι όχι μόνο ένοχη απόλαυση είναι για μένα αλλά κι οδυνηρή ! 

Μου αρέσει να αντιστέκομαι πάντως!
Μου αρέσει να μπορώ να βγαίνω πέρα από τις επιθυμίες μου και να το παλεύω....
Έτσι έχει περισσότερη γλύκα όταν γεύεσαι τα απαγορευμένα σου ....Δεν βρίσκεις;


Καλή σας μέρα
Καλό Σαββατοκύριακο
Και ναι , ο ήλιος μόλις ξεμύτισε επιτέλους!
@ριστέα

44 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα μου! Τι όμορφες φωτογραφίες! Κι εγώ τρελαίνομαι για μακαρόνια, είναι το αγαπημένο μου φαγητό! Θα μπορούσα να τρώω μακαρόνια καθημερινά, σε διάφορες παραλλαγές...! <3

    Σήμερα είχα σκοπό να φωτογραφίσω ένα cheese cake που θα έφτιαχνε μια καλή μου φίλη αλλά τελικά... αποφασίσαμε να γλιτώσουμε τις θερμίδες! Κι έτσι ξέμεινα από ιδέες! Αλλά κάτι θα σκεφτώ, χαχα!

    Φιλιά καλή μου, απόλαυσε τη λιακάδα σου όσο κρατήσει...! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου! Είμαι ψωμού και μακαρονού ταυτόχρονα! Κακώς συνδυασμός! Βέβαια πλέον τα έχω περιορίσει και τρώω μόνο ολοικλης άλεσης -που μου αρέσουν το ίδιο! Κι εγώ αν μπορούσα θα έτρωγα κάθε μέρα μακαρόνια! :))))
      Όλο και κάτι θα βρεις! Δεν σε φοβάμαι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. ωχοοοου.. τι κι αν δε πείθει το παιδί μέσα σου..

    Τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή είναι ή ανήθικα ή παράνομα ή παχαίνουν. ~ Alexander Woollcott

    Καλημερα, με χαμογελο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά τα λέει ο Alexander Woollcott αχαχαχα!
      Το παιδί μέσα μου είναι τρελό ! Αντί να γκρινιάζει για γλυκά γκρινιάζει για ....ψωμί!
      χεχε!
      Φιλάκια κούκλα μου!

      Διαγραφή
  3. Καλό Σαββατοκύριακο Αριστέα μου.
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ..και ήδη τον έχω απέναντί μου!
    Στην πρώτη φώτο βλέπω αλλαντικό ή πεινάω πρωί πρωί;;
    Για να καταλάβω...βλέπεις ένα κομμάτι φρέσκο γαλακτομπούρεκο και μένεις αδιάφορη;;
    Τι άνθρωπος είσαι τέλος πάντων;!! χαχαχα
    Καλημέρα φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ! Καλέ ψωμί είναι...μαύρο, δηλαδή ολικής! Που να το έβρισκα το λευκό να το φωτογραφίσω.... Και οι δικοί μου μαύρο τρώνε!
      Ναι φέρε ένα ολόκληρο ζαχαροπλαστείο ! Ακλόνητη στη θέση της η Αριστέα!
      Τώρα πια δεν τρώω ούτε τη "γλυκιά αμαρτία" μου , το γλυκό που φτιάχνω πάντα στη γιορτή μου και στα γενέθλιά μου! Μόνο θα μυρίσω το ταψί!
      ΥΓ: Δεν υπόσχομαι ότι κάνω το ίδιο σε ένα καλό μπουκάλι κρασί!

      Καλημέρα :))

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα, Αριστέα μου!

    Δεν σας προλαβαίνω -γενικώς- έχω πολλές... απουσίες και δεν πρόλαβα να σχολιάσω τις υπέροχες προηγούμενες φωτο-ημέρες σου...

    Η ζωή είναι μικρή για να της στερούμε τις μικροχαρές της! Μέσα στις... μικροχαρές, εντάσσω και τις "αμαρτίες"!

    Χωρίς ψωμί μπορώ να ζήσω, χωρίς τυρί... όχι!
    Όσον αφορά τα γλυκά... μπορεί να αδιαφορήσω για ένα λαχταριστό κομμάτι τούρτα (οι τούρτες μού αρέσουν πιο πολύ ως... φωτογραφίες!) αλλά επ' ουδενί στο γλυκό του κουταλιού!

    Κι όσο για τα μακαρόνια... "Ιστορία μου, αμαρτία μου"! ツ

    Φιλάκια πολλά! ❀~✿

    ΥΓ. Στο καλό κρασί, ποτέ δεν λέμε "όχι"! Αχ, η ζωή είναι ωραία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ιωάννα μου. Α να μην ανησυχείς κι εγώ στο τρέξιμο, έχω κι εγώ ήδη αρκετές απουσίες ;-)
      χεχε Όλα θέλουν μέτρο στη ζωή αλλιώς χάνουν την αξία τους μετά!
      Φιλιά και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  6. Τρελαίνομαι για μακαρόνια σε όλες τις βερσιόν....!
    Αλλά μην αγχώνεσαι...δεν είναι και τόσο ένοχη απόλαυση τα συγκεκριμένα.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα μου! Τα ολικής σαφώς και δεν είναι τόσο ένοχη απόλαυση όσο αυτά με το λευκό αλεύρι αλλά δεν παύει να είναι υδατάνθρακες και να θέλουν μέτρο - για μένα τουλάχιστον που θέλω να προσέχω λιγάκι τη διατροφή μου.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Μακαρόνια με σάλτσα κι από πάνω παρμεζάνα ή πεκορίνο... μμμ! απόλαυση!Αυτά τουλάχιστον μπορώ να τα φάω και μ΄άνοιξες την όρεξη!χαχαχα!
    Είμαι γενικά λιγόφαγη, αλλά νομίζω καλό είναι να μη στερείσαι τίποτα, αρκεί να υπάρχει κι ένα μέτρο σ΄ ότι τρως και σ΄ ότι κάνεις!Το κρασί να υποθέσω πως θα το ΄χεις για το μεσημέρι και το BAILEYS το βραδάκι!
    Φεύγω για μακαρόνια... μου ΄βαλες ιδέες τώρα!χαχαχα!
    Να περάσεις ένα χαρούμενο και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο Αριστέα μου!Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μόνο έτσι όπως το περίεγραψες Σοφία μου θέλω απόψε μακαρονάδα! Και πολύ καλά κάνεις και τονίζεις το μέτρο!
      χεχε το μπέιλς το έχω όταν θέλω γλυκιά γεύση! Με ξεγελάει! ;-)
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές ! Αντεύχομαι τρυφερά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα!
    Τα απαγορευμένα είναι τα πιο γλυκά!μμμ*
    φιλάκια πολλά(είμαι σίγουρη οτι θα τα ξαναπούμε...σ/κ είναι άλλωστε!χαχα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλή μου!
      Έχουν τη γλύκα τους τα απαγορευμένα !
      Πού και πού καλό είναι να βάζουμε λίγο χεράκι στις απολαύσεις !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Προσωπικά επιλέγω να κυλιέμαι στις όποιες απολαύσεις επιθυμώ, δίχως ενοχές. Άλλωστε ο καλύτερος τρόπος να ξεπεράσεις έναν πειρασμό είναι να ενδώσεις σε αυτόν.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχεχε ! Σε φαντάστηκα μέσα σε μια τεράστια γυάλα με σοκολάτα και να είσαι μες στην τρελή χαρά! Απολαμβάνω πιο δυνατά αυτό που έχω περισσότερο καιρό να δοκιμάσω ! Το έχεις σκεφτεί από αυτή την πλευρά;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. α! Και καλό Σαββατοκύριακο Ben μου! ;-) Με πολλές απολαύσεις για σένα!

      Διαγραφή
  10. Καλή σου μέρα Αριστέα μου... Μπράβο που μπορείς να επιβληθείς στον εαυτό σου... Είναι μεγάλο κατόρθωμα... Εγώ ακόμα υποκύπτω στα γλυκά... :-) καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου!
      Δεν μπορώ πάντα και παντού αλλά μου αρέσει να μπορώ να αντιστέκομαι στις επιθυμίες μου! πχ στη ζάχαρη νιώθω πολύ όμορφα και πιο υγιής που τα έχω καταφέρει!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα, Αριστέα μου!

    Ήμουν σίγουρη ότι θα έβλεπα σοκολάτες σε όλες τους τις μορφές σήμερα, αλλά μου την έφερες!! Καλά, για το τυρί το καταλαβαίνω, έχεις θέμα - τα μακαρόνια και το ψωμί γιατί;

    Συμφωνούμε στο κρασί!

    Για τα υπόλοιπα, έχω την άποψη ότι προτιμώ να "πάω" ευχαριστημένη... παρά να με "φρενάρω" συνέχεια. Το μόνο που προσέχω, είναι να μη βάζω ανεξέλεγκτα κιλά - το γλυκάκι όμως θα το φάω!!!

    Φιλάκια, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου! Μακαρόνια και ψωμί είναι υδατάνθρακες κι αν δεν θέσω όριο θα ξεφύγω! Μου αρέσει να είμαι υγιής πάνω απ'όλα και να διατηρώ ένα σταθερό βάρος. Η ηλικία μου συνεπάγεται έναν αργό μεταβολισμό ( μην πω κοιμισμένο). Θέλω να έχω ποιοτικά χρόνια όσα κι αν είναι αυτά! Μία στο τόσο απολαμβάνω τα αγαπημένα μου χωρίς να νιώθω ότι γίνομαι έρμαιο των απολαύσεων μου! Μου αρέσει να με τιθασεύω πού και πού ...αυτό είναι όλο! Θέμα επιλογής ! Όχι θέμα σωστού ή λάθους!

      Διαγραφή
  12. Εγώ πάλι Αριστέα μου όλη την πίεση της ζωής που υφίσταμαι την ξεσπάω στην κατανάλωση γλυκών προϊόντων .....
    Μετά με πιάνουν οι τύψεις αλλά δεν το ελέγχω συνήθως.
    Καλό Σ/Κ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε είναι γνωστή η λατρεία σου στα γλυκά Φλώρα μου! Ή να πω πάστα-Φλώρα; αχαχαχα! Γλυκατζού μου εσύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτική ανάρτηση. Θα μπορούσα να την είχα γράψει εγώ! Έχουμε τις ίδιες αδυναμίες. Ακριβώς όμως!
    Μακαρονού, τυρού (μέχρι εκεί που δεν πάει), αδιάφορη στα γλυκά και με μια μικρή απόκλιση στο (πρώην) αγαπημένο μου baileys, που το έχω αντικαταστήσει με ρακόμελο απ' την πατρίδα.
    Να'σαι καλά βρε Αριστέα, συγχαρητήρια για όλες τις αναρτήσεις της εβδομάδας, τις οποίες διαβάζω τώρα, λόγω έλλειψης χρόνου.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια;;; Βασικά κι εγώ προτιμώ να το κόψω σιγά σιγά το μπέιλις!
      Μια χαρά είναι και το κρασάκι μόνο του! Αλλά μπα...μακαρόνια με τίποτα! Αμετανόητη!
      Απλά βάζω μέτρο κατά διαστήματα!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Να'σαι καλά! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. η δική μου ένοχη απόλαυση είναι η σοκολάτα και το παγωτό...
    Απόλαυσε το κρασί σου στην κάθε στιγμή της ζωής σου αν αυτό σε χαροποιεί. Λίγες ειναι οι απολαύσεις, οι ένοχες. Ας τις κρατήσουμε και αυτές κοντά μας.
    Καλό Σαββατόβραδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ναυαγέ μου! Γλυκατζής κι εσύ ε; Όπως οι περισσότεροι.
      Θα συνεχίσω να το απολαμβάνω αλλά με μέτρο νομίζω....
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Δεν είμαι εξαρτημένη ούτε από το φαγητό, ούτε από το αλκοόλ... Αλλά ναι... Το ομολογώ λοιπόν... ΔΕΝ ΖΩ ΧΩΡΙΣ ΓΛΥΚΑ!!! (Και μεταξύ μας: δεν τα θεωρώ ένοχες απολαύσεις... Τα απολαμβάνω με την ψυχή μου!!! Να είναι καλά η πεζοπορία κ' το step μετά!!!)
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά, κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Άλλη μία στη λίστα με τα γλυκά!
      Ναι φυσικά αν υπάρχει η ανάλογη άσκηση πολλές αμαρτίες τη γλιτρώνουν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. γλιτώνουν ήθελα να γράψω ...... αλλά ο δαίμων του πληκτρολογίου με διαβολίζει! :-D

      Διαγραφή
  16. Θα συμφωνήσω στο ότι πρέπει να απολαμβάνουμε χωρίς ενοχές!!
    Σοκολάτα έβγαλα σήμερα, αλλά μόνο ένοχη δεν αισθάνομαι όταν την τρώω..χαχα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Μόλις την είδα στο φέις! Κάποτε είχε κι εγώ τρέλα με τις σοκολάτες! Δεν ζούσα χωρίς αυτές!
      Έχω πάνω από τρία χρόνια να φάω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Άμα κάνεις καλή γυμναστική μια χαρά μπορείς να τρως γλυκά...αλλά με κάποιο μέτρο.
    Μάλλον θα συμφωνήσω με τη Μαρία,μόνο ένοχη δεν αισθάνηθηκα όταν τσάκισα 3-4 macarons(είναι μικρούλικα μαμά,μη με μαλώσεις)!
    Φιλιά πριγκιπέσσα μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά τα λέει το κοριτσάκι μου για τη γυμναστική, ιδίως μετά από πιλάτες κι έντονη γυμναστική υπάρχει κι ένα παραθυράκι που ο οργανισμός καίει πυρετωδώς!
      Αγαπούλα κι εγώ στη δεκαετία των 20'ς έτρωγα διαρκώς junk,σοκολάτες, και γλυκά και δεν πάχαινα! Τώρα λόγω απογραφής πήρα τρία κιλάκια γιατί έχασα το ρυθμό της διατροφής μου κατά λιγάκι ε; και έχει σημάνει συναγερμός!
      Φιλάκια πιτσιρίκα μου! ♥

      Διαγραφή
  18. Και τώρα εγώ σε διαβάζω βράδυ που όλη μέρα δεν έχω φάει σοκολάτα,που είναι η δικιά μου ένοχη απόλαυση (έχω κι άλλες βέβαια δυστυχώς...) αλλά ειδικά μέσα στην εξεταστική είναι ''γλυκιά συντροφιά''.Τουλάχιστον έψω μερέντα στο ντουλάπι...Κουταλάκι και Άγιος ο Θεός!!!χιχι..
    Όμορφο Σαββατόβραδο!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ήμουν φοιτήτρια κι εγώ τσάκιζα τις σοκολάτες!
      αχχαα! Και στη Μερέντα είχα αδυναμία...ακριβώς έτσι ...με το κουταλάκι!
      Τώρα έχω το βάζο με το ταχίνι με μέλι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Τρελοκόριτσο!! χε χε... αυτές οι γλυκές αμαρτίες!! αν και γω αμαρτία λέω το πολύ φαγητό, παρά τα γλυκά!!! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δεν έχεις άδικο για το πολύ φαγητό!
      Κάνει το ίδιο κακό το πολύ με τα γλυκά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Τι να πούμε τώρα εμείς;;αφού έχεις πρόβλημα και αλλεργία..κρίμα να μην απολαμβάνεις τα γλυκά..Οπως και η Φλώρα μας , έτσι κι εγώ μου αρέσουν πολύ τα γλυκά...Και τα μακαρόνια και τα τυριά... Ωραίες οι φώτος σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, το έχω ξεπεράσει! Η αρχή είναι δύσκολη! Μετά γίνεται συνήθεια! Πιο πολύ μου έχει λείψει η φέτα! Έχω χρόνιαααα να φάω :((((
      Αυτό ναι! Μου λείπει!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Μπράβο για την αυτοσυγκράτηση σου σχετικά με το τυρί.Συμπτωματικά κι εγώ έχω δυσανεξία στο τυρί, αλλά ευτυχώς δεν μου αρέσει καθόλου.Όσο για το κρασί, βλέπω προτιμάς και τις ετικέτες!Οι φωτογραφίες υπέροχες!!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή