Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

24 Days Challenge, Day # 22 : Χ

Εισαγωγή και πρόλογος μαζί!
Με το Χ έχω θέμα!

Θέλω να πατήσω ένα Χι μεγάλο και να τα διαγράψω όλα!
Να γράψω για "Χ"ράουλες, Χρησαυγίτες, χαράτσια, "χανόμαστε χωριανοί" και "χωρίς"..... !

Για χαρακίρι επίσης (Ben  σε ευχαριστώ για την ιδέα).

Χ! Για τη  Χαζέα θα ήθελα επίσης να σας γράψω... εμένα δηλαδή ...για όσους δεν ξέρουν το αγαπημένο μου ψευδώνυμο! ( εκ του Χαζή+Αριστέα= Χαζέα). Ολόκληρο κεφάλαιο!)

Αλλά κάτι έκανε χρατς χρουτς μέσα μου! Επαναστατούσε! Το Χ είναι υπέροχο από μόνο του!

Πατάω Χ και τα διαγράφω ΟΛΑ!

Πετάω ένα χμ και δείχνω αμφιβολία ! Ή μήπως συγκατάβαση;

Κι όμως εγώ για τη Χαζέα ήθελα να γράψω !

Αλλά και η χαρά και το χάδι  από Χ αρχίζουν. Και μου είναι και τα δύο πολύτιμα! ( Και τα δύο είναι ζωή!)
Είπα ζωή και μου ήρθε στο νου και στη καρδιά ο Χριστός! Όχι , όχι ο χριστιανισμός...όχι άλλα ανθρώπινα κατασκευάσματα! 
Χριστός! Ο μέγας παιδαγωγός για μένα! Δεν θέλησε να ονομαστεί και να προαχθεί σε κάτι! Δεν τον ενδιέφεραν ονομασίες, τίτλοι, ειδικότητες. Δεν δίδαξε, δεν χρηματίστηκε, δεν σκοτίστηκε διόλου για αυτά! Μιλούσε και προχωρούσε. Ακολουθήστε έλεγε. Τόσο απλά, τόσο ταπεινά.
Κι όμως εγώ για τη Χαζέα ήθελα να γράψω !

Να μη μου μείνει απωθημένο λέω....

Χ
Χαζέα!


Το περίμεναν, το ζητούσαν πολλοί ! Κι η κολλητή μου, η νονά επίσης! Όχι η Στανίση καλέ! Η νονά του χαϊδευτικού μου! 

Και τι περιμένεις δηλαδή βρε Τζόαν να γράψω; Για όλη τη Χαζομάρα που με δέρνει! Που σκουντουφλάω σε πόρτες, που διαρκώς σημαδεύομαι και δεν μπορώ να πω ότι είναι και γλωσσόφιλα τα σημάδια, που δεν θα με πιστέψει κανείς! Που είμαι στον κόσμο μου και άνετα μπορείς να μου πουλήσεις φύκια για μεταξωτές κορδέλες; Έχω και το Κανελλάκη από την άλλη να συνηγορεί: Ναι, ναι για τη Χαζέα να γράψεις! Και θα πεταχτεί κι η Δημητρούλα ( όταν αδειάσει από την οικογένεια και καταφέρει να σερφάρει) και θα αφήσει ατέλειωτα γέλια!  Μπορεί να θέλει και πάλι να με αποκαταστήσει! Και θα έρθει η γλυκιά μου η Φλώρα και θα απαιτεί να μάθει ποιος σκαρφίστηκε τέτοια βλακεία! Μπορεί και να θυμώσει! 
Το Δελφινάκι μου και αρκετοί άλλοι θα διασκεδάσετε με τον τρόπο που γράφω, η Γιάννα μου από τη Σύρο θα επιμείνει για stand comedy κι ο φίλος Πέτρος θα διαβάζει και θα αναρωτιέται: κοπελιά  τι κατέβασες απόψε; Η αγριομελούσα φίλη μου θα μονολογεί "ας έπαιρνα λίγο από αυτό και να ξεχάσω για μια ώρα μόνο" Και το χαμένο μου Μαράκι (me maria) θα μου αφήσει το πιο γλυκό μήνυμα! Η Βαϊλί μου ...το αγαπημένο Βαϊλάκι θα γελάει ως το Πάσχα, επίσης και η Παρασκευούλα μου! Η mystickland  θα φρικάρει ....πήρα την πρόκλησή της και της άλλαξα τα φώτα....αλλά όλοι θα αναρωτιέστε ...πόση χαζομάρα με δέρνει τελικά; Αληθεύει ότι όταν ήμουν μικρή, ως άλλος Οβελίξ, έπεσα μέσα σ' ένα βαρέλι; (Αυτό της απίστευτης βλακείας ) Έλα βρε Ναυαγέ μου....Πού ήσουν; Σε περιμένω κάποια στιγμή να περάσεις για την ανάλυσή μου! Εσύ είμαι σίγουρη ότι θα βάλεις τα πράγματα στη θέση τους! (Κι η νονά αν περάσει... το καλό που της θέλω....με το μαλακό)!

Τι; Περιμένατε εμένα να γράψω για τη Χαζέα;;; Να περιαυτολογήσω; 

Βουαλά! Ο χώρος ...δικός σας!
Τα φιλιά μου!

Καλημέρααααααααα!


51 σχόλια:

  1. Εδω Νονά...με την διαφορα οτι καθε πασχα μου φτιαχνεις εσυ την λαμπαδα μου και εγω δε σου κανω δωρο παπουτσακια αλλα παρολα και για ολα αυτα που εχουμε ζησει ολα αυτα τα χρονια για μενα εισαι ο Χριστος εισαι πολυ αγνη και δε πιστευεις οτι υπαρχει κακια στο κοσμο για ολους εχεις να πεις κατι καλο.εξου και το ονοματακι σου Χαζεα!!!!σε φιλω και σε αγαπω να εχεις μια ομορφη μερα και εσυ και οι μπλογκοφιλοι σου και μου αρεσε που τους αναφερες ολους στην σημερινη σου αναρτηση. σλ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρδούλα μου!!!
      Δεν μπορώ να γράψω.... τα ματάκια μου έχουν βουρκώσει! θα σε κάνω αύριο μια τεράστια αγκαλίτσα! ♥♥♥ ΣΛ!

      ΥΓ: Μου έχεις φέρει παπουσάκια Πάσχα αγαπούλα μου! Το ξέχασες;;

      Καλημέρα!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Είμαστε "χαζοί", επειδή το επιλέγουμε. Άλλωστε ο αυτοσαρκασμός, είναι ευφυϊα. Αλίμονο όμως σε όποιον πιστεύει πως είμαστε. ;-)

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ben! Κι εγώ που νόμιζα ότι το έκανα τελικά το χαρακίρι!

      Σε φιλώ!
      Καλή σου μέρα! ♥

      Διαγραφή
  3. Kαλημέρα Αριστέα μου.. Θα αρχίσω από τον Χριστό,πλησιάζει η σταύρωση,η ταφή,η ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!! Θα ευχηθώ αυτή την ΑΝΑΣΤΑΣΗ να την δουν και οι χώρες μας σύντομα....Οσο για το παρατσούκλι σου...εγώ να δεις βλακείες και χαζομάρες που κάνω στη ζωή μου,εσύ όμως το προσπερνάς, εγώ κλείνομαι παραπάνω στον εαυτό μου... Μου άρεσε και με συγκίνησε ο τρόπος παρουσίασης σου...έγραψες για όλες τις μπλογκοφίλες σου και μπλογκοφίλους σου... φανηκε η αγάπη σου προς όλους μας , έτσι ένοιωσα εγώ. Ευχαριστώ που μέσα σε όλους αναφέρεις και μένα....
    Φιλούθκια καλή μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημέρα κοπέλα μου!
      Αμήν... στις ευχές σου!
      Σε ευχαριστώ για την αγάπη σου! ♥


      ΥΓ: Δεν ανέφερα όλους τους φίλους, δεν ήταν δυνατόν! Αλλά κάποιοι παρακολουθήσατε αυτό το 24 Days Challenge σχεδόν φανατικά και σας ευχαριστώ θερμά!
      Μου κάνατε καλή παρέα! ♥

      Φιλούθκια γλυκό μου!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ σ ευχαριστώ για την αγάπη σου και που μας κρατάς παρέα με τις ωραίες αναρτήσεις σου , τα ωραία θέματα σου... και που καθημερινά κάνεις σταθερά τη βόλτα σου από τα μέρη μου..

      φιλούθκια καλή μου ♥

      Διαγραφή
  4. Οκ, εντάξει...
    Τί να γράψω τώρα εγώ?
    Θα σου γράψω πως αρνούμαι να αποκαλέσω "Χαζέα" έναν άνθρωπο που είναι η χαρά της ζωής! Που αρνείται να γίνει άνθρωπος του καναπέ! Που προσπαθεί πάντα να μας βάλει σε διαδικασία σκέψης! Που, τους 3-4 μήνες που την έχω στην ζωή μου, με έχει κάνει να βουρκώσω, να γελάσω, να θυμώσω, να συγκινηθώ, να θυμηθώ κ' που με έχει κάνει πολυγραφού (κατά το πολυλογού!!!)...
    Θα προτιμήσω το ..."Τσαγάκι", που είχες αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτηση!!!
    ;-)
    Πολλά φιλάκια, κοριτσάκι μου γλυκό!!!
    Μάκια-μάκια!!!
    Και αγκαλιά!!! Μεγάλη κ' ζεστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου, μαζί σας βουρκώνω, γελάω, συγκινούμαι, δακρύζω κι εγώ!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Πού το θυμήθηκες το τσαγάκι βρε θηρίο; χεχε έχω πολλά παρατσούκλια!
      Φιλάκια πολλά πολλά! Σε ευχαριστώ για την αγκαλίτσα!

      ΥΓ: Μπορεί να μην είμαι του "καναπέος" αλλά απέχω πολύ από το να με αποκαλείται αφυπνίστρια :) Είμαι του πληκτρολογίου βασικά....και μάλλον πρέπει να αρχίσω να σηκώνομαι!

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Αριστέα μου, ωραία η σημερινή ανάρτηση...είχες δεν είχες τον χαρακτηρισμό σου τον έβγαλες...και άντε να σου αλλάξουμε γνώμη...χαχα
    Μην ανησυχείς πάντως όλοι φερόμαστε χαζά σε ορισμένα πράγματα....είμαι σίγουρη πως ξέρεις να το διαχειρίζεσαι...
    Να σε πάντα καλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου!
      Εγώ καταδιασκεδάζω τις βλακείες μου! Ό,τι δεν μπορώ να το αλλάξω, το αποδέχομαι!
      Καλά να περνάς!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. "Ότι δεν μπορείς να αλλάξεις, άλλαξε τον τρόπο που το βλέπεις"

      Διαγραφή
  6. ΟΜΟΡΦΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΤΟ BLOG ΣΟΥ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγνωμη για τα κεφαλαια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες φίλε Δημήτρη και σε ευχαριστώ :)
      Δεν τρέχει κάτι για τα κεφαλαία! Ό,τι σε εξυπηρετεί!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  8. Τα τελευταία χρόνια τριγυρίζω σε ένα Χωριουδάκι που το λένε διαδίκτυο. Εκεί ‘γνώρισα’ Χαρούμενους ανθρώπους και Χαμένους, σημαντικούς και ασήμαντους.
    Κοίταξα να διακρίνω Χαρακτήρες μέσα από Χαραμάδες.
    Προσπάθησα να Χωρίσω το Χαρισματικό από το Χυδαίο, να βρω το Χαμόγελο στα Χαλάσματα.
    Συνάντησα Χρυσάφι και Χώμα, άγγιξα τα Χρώματα, ένιωσα το Χωρισμό.
    Άνθρωποι με Χιούμορ που βρήκαμε Χημεία, άλλοι της μιας Χρήσης που άφησα να Χαθούν στο Χρόνο.
    Στα Χείλη μια γλυκόπικρη αίσθηση.

    Να είσαι πάντα Χαρούμενη
    Σε Χαιρετώ με Χειροφίλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου, χτύπησες ευαίσθητες χορδές!
      Αυτό το χειροφίλημα με έστειλε!
      Σε ευχαριστώ για τη σταθερή συμμετοχή σου σε αυτήν την πρόκληση έστω κι αν δεν την παρακολούθησες από την αρχή της!
      Φτάνοντας στο τέλος νιώθω ότι χωρίς την υποστήριξή σας δεν θα τα είχα καταφέρει!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
      Φιλιά φίλε Πέτρο!

      Διαγραφή
  9. Αριστέα μου καθόλου δεν σε γνωρίζω , ήρθα εδώ γιατί υπάρχει Χαρά , Χαρισματικό άτομο, Χιούμορ.
    Χαριστέα λες ότι είναι το παρατσούκλι σου , εντάξει το δικό μου είναι μπούφος έτσι με έλεγαν μικρή!!!
    Τελικά έχεις το Χάρισμα να αυτοσαρκάζεσαικαι είναι Χρήσιμο στις αδιέξοδες μέρες μας.
    ΣΕ φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα τα καλά σου λόγια ( αυτό το Χαριστέα...με συγκίνησε!)
      Αλίμονο αν δεν αυτοσαρκαζόμουν και δε γελούσα με όλα τα στραβά μου! Κι είναι τόσα πολλά!
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Ολόψυχα σε φιλώ!

      Διαγραφή
  10. Χαρ-έα (από το Χαρά+Αριστέα) το δέχομαι...
    Χαζέα δεν το δέχομαι με τίποτε...
    Και πριν φτάσω στο σημείο που έγραφες πως θα μαλώσω, ήδη με είχες εκνευρίσει... που δέχεσαι το Χαζέα.
    Καμία σχέση....
    Χαρ-έα και μόνο χαρέα και μάλιστα πανέξυπνη, πολυτάλαντη, ευαίσθητη, γλυκειά και με λεπτό, φίνο γούστο.
    Σε φιλώ κοριτσάκι μου γλυκό.
    Το Χ το απογείωσες σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πασταφλωρίτσα μου! Την ώρα που έγραφα σκεφτόμουν : ωχ! Η Φλώρα θα οργιστεί και θα φωνάζει!Σε ευχαριστώ για ΟΛΑ τα καλά σου λόγια μα πίστεψέ με ! Έχει αποδοθεί με πολλή αγάπη από τη "νονά" μου που αν δεν μου το πει για μερικές μέρες ....μαραζώνω! αχαχα!
      Μερικές φορές δεν πειράζει να κατεβάζω τους διακόπτες και να δείχνω έτσι...Χαζέα! Αυτούς που παριστάνουν διαρκώς τους φιλοσοφημένους, αυτούς που τα ξέρουν όλα ,...αυτούς που απαντούν με υπεροψία και ύφος χιλίων καρδιναλίων..... με αυτούς να οργίζεσαι! Εκτός κι αν είναι το Κανελλάκη μας που ότι και να γράψει ...απλά ζωγραφίζει! ( Τι ήταν αυτό σήμερα.... Τα βότσαλα στη λίμνη; Η καλύτερη ιστορία της ever!!!!!!)

      Φιλάκια πολλά πολλά!!!!! ♥♥♥

      Διαγραφή
    2. Τα βότσαλα στη λίμνη αναστάτωσαν το κέντρο της Αθήνας... δίκιο έχει το Κανελλάκι μας...
      Είναι αξιαγάπητη!!!
      Το ίδιο συμβαίνει και με το ζουζούνι την Joan.
      Σε φιλώ και πάλι.

      Διαγραφή
    3. Όλες είστε Υπέροχες και πολύ θα ήθελα να ήμουν κι εγώ ένα μικρό τοσοδούλι βοτσαλάκι να ταράξω κι εγώ με έναν κύκλο τα νερά!
      Φιλάκια αγαπημένη μου! ♥

      Διαγραφή
  11. Ήρθα, κρεμάστηκα από κλαδί σε κλαδί, έψαξα δεξιά-αριστερά, έξυσα την κορφή του κεφαλιού μου, ξαναέψαξα... (έφαγα μετά και μια μπανάνα γιατί πείνασα από το τόσο ψάξιμο), Χαζέα όμως δεν βρήκα καμία εδώ!!

    Αποχωρώ λοιπόν ατάκτως... και θα έρθω πάλι αύριο, να βρω την άριστη Αριστέα μου...

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Γλυκιά μου μαϊμουδίτσα ( που δεν σε ανέφερα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σε αγαπώ λιγότερο) η Χαζέα είναι όλα αυτά που υπάρχουν εδώ μέσα! Είναι στον κόσμο της και δεν συμβαδίζει με αυτά που όλοι περίμεναν από αυτήν! Πάει κόντρα σε όλα και ζει αυτό που η ίδια πραγματικά επιθυμεί! Κλείνει αυτιά και διακόπτες και ζει σε ένα συννεφάκι (χωρίς να είναι αποκομμένη από τη γη)! Προσπαθώ να συνεισφέρω κι εγώ το πετραδάκι μου!
      Σε φιλώ γλυκά και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  12. Xμμμμ....
    ωστε μας την εφερες ,ετσι?
    Ε ρε και να'χα λιγο "απ'αυτο"
    να ξεχαστω για μια ωρα....

    Δεν σας αντεχω,κυρια μου < :)) >
    Μου χαλατε τα αρχιτεκτονικα "σχεδια"
    του ταφου μου...
    Να πατε αλλου.
    Μα τι λεω?Στο σπιτι σου εισαι...
    Εγω να την κανω πρεπει.

    Χ=χαρος,χαρουλης,Γιαννης Χαρουλης με Yasmin Levy .Τέλεια!

    Χαιρετω,πριγκιπεσσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου ! Γρίφος είσαι για μένα! Αλλά αν είναι να σου χαλάω τα σχέδια του ....τάφου ...όσο κι αρχιτεκτονικός κι αν είναι εγώ Χαίρομαι!
      Τουλάχιστον συμφωνούμε στον Χαρούλη! :)
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  13. Ε όχι και Χαζέα βρε Αριστάκι.
    Το ακριβώς αντίθετο θα έλεγα εγώ.
    Εξυπνέα, χαρουμενέα, γλυκέα,φοβερέα, διάλεξε και πάρε μέσα θα πέσεις ότι και να διαλέξεις.
    Ακούς εκεί βλακείες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ από καρδιάς κορίτσι μου γλυκό για όλα τα καλά σου λόγια! Αλλά δεν με έχεις δει όταν με πιάνει αυτή η απίστευτη βλακεία μου να κάνεις χάζι! αχαχαχα! Κάτι ξέρει η νονά! :))))
      Σε φιλώ ! ♥

      Διαγραφή
  14. Γλυκιά μου, τρυφερή, αληθινή, δυναμική, Χαζέα Αριστέα!!!
    Είδα και εγώ το Χ στην εικόνα, το ακατάλληλο Χ και νόμιζα ότι θα μας γράφεις προστυχιές!
    Και βέβαια θέλω να σε αποκαταστήσω! Τους ανθρώπους που εκτιμώ και αγαπώ θέλω να τους βλέπω ευτυχισμένους. Όχι πως δεν είσαι επειδή δεν έχεις ταίρι. Απλά έχεις τόση πολύ αγάπη να δώσεις που θεωρώ άδικο και κρίμα να μην έχεις δίπλα σου κάποιον να μοιραστείς όλη αυτή την απέραντη γλύκα που στάζεις!
    Σ'ευχαριστώ πολύ που με συμπεριέλαβες στα φιλαράκια σου! Και εγώ σε θεωρώ μία από αυτές!
    (σ'έχω διαβάσει από το πρωί αλλά δεν μπορούσα να σχολιάσω λόγω δουλειάς, γύρισα σαν τρελή να έρθω να σου γράψω!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου εσύ!!!!!!
      Ελπίζω να μην έσκασες μέχρι να πας σπίτι! Εγώ να δεις πώς ένιωθα που είχα δει κάποια σχόλια και δεν μπορούσα να ευχαριστήσω!
      Ολόψυχα σε ευχαριστώ καρδούλα μου για την αγάπη που μου δείχνεις! ♥
      Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει! Αυτό να θυμάσαι!
      Σε φιλώ ! ♥♥♥

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Αριστέα μου!!!!
    Ήθελα να το πάρω σοβαρά το συγκεκριμένο θέμα αλλά η Στανίση μου θύμισε την πρόσφατη διαφήμιση και γελάω ακόμα.
    Σωστά λοιπόν με έβαλες στην συγκεκριμένη κατηγορία!!!
    Κι αφού το Χαζέα βγαίνει μέσα από την αυθεντικότητα και την πραγματική ανθρωπιά που διαθέτεις, χαλάλι σου βρε!!!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην σε άφηνα Παρασκευούλα μου να το δεις ζεστά το θέμα! Μα είναι να με παίρνεις ζεστά και σοβαρά; καλές και πώς θα διασκεδάσουμε; Τη ζωή πρέπει να τη βλέπουμε από την αστεία της πλευρά αλλιώς την κάτσαμε τη βάρκα!
      Επιτέλους! Κάποια που καταχάρηκε το Χαζέα!
      Φιλάκια!
      Καλό Σαββατοκύριακο χαρά μου! ♥

      Διαγραφή
  16. Λέει κάποιο τραγούδι.
    “Να’τανε χαζοί όλοι οι άνθρωποι στη γή, θα βλέπαμε άσπρη μέρα…” Είναι τυχαίο που η λέξη Χαζός ή στην περίπτωσή σου Χαζέα, ξεκινά όπως το Χαμόγελο ?
    ....
    Άσε μη βιάζεσαι, απαντώ εγώ.
    Ναι, εντελώς τυχαίο γιατί άνετα έρχεται αντιμέτωπη και αυτή κι εσύ και με το Γελοίο...!
    Χαβαλέ κάνεις σήμερα ? Χάρηκες με το Χουνέρι που μας έκανες ? Παίζεις με την τύχη σου. Να ξέρεις μόνο πως όλοι-ες οι προλαλήσαντες δείχνουν ευγενικοί-ες αλλά κάνουν Χάζι το Χαζέα και Χαζολογούν με την Χαζομάρα σου κι εσύ τον Χαβά σου, μυαλό δεν βάζεις. Χαϊβάνι...
    Τι σύγχυση ήταν αυτή ? Χάρχαλο το κατήντησες σήμερα.

    Λοιπόν, για να σοβαρευτώ, γιατί πάνω απ’όλα αυτό με χαρακτηρίζει, θα ήθελα να πώ κι εγώ κάτι για την ΑριστοΧαζέα (Αριστόγατα μου θυμίζει).
    Καταβάθος η Χαζέ.. εεε σόρυ η Αριστέα, δεν νιώθει ετσά δά, όμως οι πράξεις της συχνά της θυμίζουν την γλυκύτατή της φίλη που την βάπτισε ξανά. Επίσης πολύ πιο βάθος απο το καταβάθος υπάρχει και αυτή η αλλοπρόσαλλη Χαζοθεία που τυραννά με περισσή ευκολία τ’ανήψια της και τέλος στο βάθος βάθος, απ’ότι έχω καταλάβει, η χαζομάρα δεν προέρχεται απο κάποιο χτύπημα αλλά εκ γεννησιμιού της.... Το όποιο χτύπημα είχε στην εφηβεία, απλά συντηρούσε τοοοο... αυτό που ανέφερα... την χαζομάρα, πως να το πώ κομψά ? Αυτό το γκαγκά που βγάζει και όλοι τόσο ευγενικά το αρνηθήκατε.
    Αυτά εν ολίγοις και να ξέρεις πως στο αυριανό γράμμα θα μιλήσω και για το Ψώνιο Αριστέα...

    Χάπι εντ και Χάπι νιου γίαρ
    ...και απο σήμερα το Blog μετονομάζεται σε “Η ζωή είναι Χαζέα”
    Σας Χαιρετώ

    Αααα, μια παράφραση : “H χαζομάρα του ενός αποτελεί την ευτυχία του άλλου...”συνέχισε έτσι και θα τους κολλήσεις όλους. Μη νομίζεις, δεν θέλουν και πολύ...!

    Μετά Τιμής Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα!!!!!!!!!! ΕΛΙΩΣΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
      Η ζωή είναι Χαζέα!!!!!!! Με έστειλες!

      Και ξαναγύρισα! (Από κει που μ' έστειλες!)
      Λοιπόν ετοιμάζω την 18τομη εγκυκλοπαίδεια (που δεν την έχω ανάγκη πια ) και σου έρχεται πακέτο! Στην κεφαλή!
      Τουλάχιστον βρήκες κάτι: Η χαζομάρα είναι από γεννησιμιού μου! Ποτέ δεν υπήρξα φυσιολογική! Μέχρι και το γάλα που με μεγάλωσε ήταν .....φυτικής προέλευσης! Τι περίμενες; Να είμαι φυσιολογικής! Ζαμέ!
      Ζαμέ! Ζαμέ!

      ΥΓ: Κοίτα να δεις που κι εγώ τα ψώνια είχα αύριο κατά νου!
      Και πρώτο και καλύτερο εμένα! Κοίτα να δεις που συμφωνούμε βρε καταβάθος! )Αλλά πολύ βάθος)!

      Φίλε Χ σε φιλώ ολόψυχα αλλά πρόσεχε αύριο τι θα γράψεις! Είμαι γεμάτη ....εγκυκλοπαίδειες! Ξέρεις εσύ!
      ♥♥♥

      Διαγραφή
  17. Ήρθε το χαμένο...χαχα!!
    Έχω πολύ διάβασμα από ό, τι βλέπω...
    Θα συμφωνήσω για το χι...χι σε όποιον μας πάει πίσω και μας μαυρίζει...έχω ένα κεφάλι κουδούνι ελαφρώς και θα έρθω αύριο (ελπίζω να με αφήσουν) να απολαύσω όσα έχασα...σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το χαμένο μου! :) Φαντάζομαι πώς έμπλεξες με το Παιχνίδι των λέξεων ε; Εξού και το κεφάλι κουδούνι;
      Με την ησυχία σου κοπέλα μου!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
    2. Κι αυτό, αλλά πιο κουδούνι έγινε μετά που οι αναρτήσεις πήραν πρωτοβουλία κι έκαναν του κεφαλιού τους..φρίκη!!!!
      Απλά τώρα που είχα αναλάβει το παιχνίδι δεν είχα όσο χρόνο θα ήθελα..τώρα βρήκαν να πέσουν όλα μαζεμένα..αλλά έτσι δε γίνεται πάντα?

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Το είδα και σε ένιωσα αμέσως!!!!!!
      Φαντάζομαι τη φρίκη σου και την αγωνία σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Σ' αγαπάμε πολύ... πολλοί.
    Λαϊκό προσκύνημα απόψε...
    Κι εσύ έβγαλες πολύ συγκίνηση, την ένιωσα ως εδώ τη φόρτισή σου.
    Σου επιτρέπω να αυτοαποκαλείσαι όπως θέλεις. Φτάνει να συνεχίσεις να μας μαθαίνεις το δικό σου αλφαβητάρι ζωής.
    Κι όταν σωθούν τα γράμματα, ξεκίνα με αριθμούς.
    Να μην τελειώσει ποτέ αυτό το αλισβερίσι μεταξύ μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Είσαι η δεύτερη που προτείνεις ...τους αριθμούς! Αλλά προσοχή οι αριθμοί δεν έχουν τελειωμό! Θα σας Χαζέψει στο τέλος η Χαζέα!!!!!!!
      Μαρία μου σε ευχαριστώ ολόψυχα κοπέλα μου για την αγάπη σου!
      Τα σέβη μου! ♥

      Διαγραφή
  19. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    Άρπα την!
    Για να μάθεις!
    Η βαμμένη ξανθιά αγάπη μου, πάντα θα βρίσκει τη λύση!
    Πως έκανα Καρδούλες οεο;;;;;;;
    ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ/ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!!
    ΣΑΝ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ......ΣΤΙΚΑΚΙ!
    ΧαχαχαχαχαΧαζέα μου, σε λατρεύω ♥
    ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ FOR EVER!
    (Το ξέρεις πως μιλάμε ενάμισυ χρόνο τώρα;! Κι όμως! Κρατάει "Χ"ρόνια αυτή η κολώνια!..:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Ε είσαι ΤΡΕΛΟΚΑΜΠΕΡΩ !!! Και σε λατρεύω κι εγώ! :))))
      Καλέ πού το' χεις που για μήνες σε νόμιζα άντρα ε;
      Κρατάει κρατάει αυτή κολόνια και κάποια στιγμή εύχομαι να μυρίσει η κάθε μία τα αρώματα της άλλης από κοντά!
      Φιλάκια κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
  20. Χαχα. Στα σχόλια ξεδώσαμε περισσότερο απ'ό,τι εσύ στην ανάρτηση. Σας διαβάζω όλες/ους και δεν σας χορταίνω! Την καλημέρα μου από την μακρινή Μελβούρνη. Να έχεις ένα υπέροχο Σαβ/κο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα στη Μακρινή Μελβούρνη!
      Μια χαρά περάσαμε, ελπίζω κι εσύ! Για αυτό το άφησα ανοιχτό το πεδίο!
      Καλό Σαββατοκύριακο κορίτσι μου γλυκό!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  21. χαχαχαχα! Πολύ γέλασα Αριστέα μου!
    Και εγώ συνέχεια σκουντουφλάω, πέφτω, χτυπάω...έχω κάποιες μόνιμες μελανιές από τα γραφεία στην εταιρία..ξέρεις εκεί στο μπούτι...και άντε να εξηγήσεις μετά...χαχαχα!
    Πολλά πολλά φιλιά!
    Καλό Σαββατοκύριακό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου, όλοι γελάσαμε! Και καλά περάσαμε! Και τόυτη τη φορά! αχαχαχα!
      Ευτυχώς που εγώ δεν έχω ανάγκη να εξηγώ τις μελανιές!
      Φιλάκια ! Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  22. Από το feedback ξεκίνησα να μπαίνω σε αναρτήσεις που έχασα. Στη Χαζέα δεν θα μπορούσα να μην μπω.
    Εεεει,θέλει τρέλα πολλή η ζωή. Άσε τους άλλους τους ψιλομύτες να απορούν. Ζεις για σενα!
    Ουου κι εγώ κάνω μπόλικες βλακίες αλλά αυτό με τα σκουντουφλήματα δεν το 'χω.
    Ρεζίλια στους δρόμους της Γαλλίας....Δεν θα με ξαναδούν. Πάντα αυτό λέω και συνεχίζω!
    Φιλιά πολλά προγκίπισσα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη πιτσιρίκα μου!
      Ελπίζω να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα!
      αχαχα Και να 'ταν μόνο τα σκουντουφλήματα! :))
      Ευτυχώς που η κολλητή μου, η νονά, δεν αποκάλυψε άλλες βλακείες μου! :) Το γλίτωσα το μεγάλο ρεζίλεμα!
      Φιλάκια κορίτσι μου γλυκό!

      Διαγραφή