Κυριακή 21 Απριλίου 2013

24 Days Challenge, Day # 24 : Ω

Ω

Και αισίως φτάσαμε στο Ω! Και λέω "φτάσαμε" γιατί σε αυτό το ταξίδι δεν έφτασα μονάχη! Είχα καλούς συνεπιβάτες όλους εσάς που με διαβάζατε και με στηρίξατε σε μία ακόμα πρόκληση!
Η επιλογή του Ω δεν ήταν εύκολη ! Όχι γιατί δεν έχει πολλές λέξεις από Ω! Εξάλλου τα δύσκολα γράμματα για μένα αποδείχτηκαν και τα πιο εύκολα τελικά! Είναι γιατί το Ω έχει δυνατές λέξεις!

Μου αρέσει η λέξη Ωραία! Την έχω και στο τίτλο του μπλογκ μου, Η Ζωή είναι Ωραία, την έχω και δίπλα σε μία από τις αγαπημένες αναρτήσεις, Οι Ωραίοι Άνθρωποι. Στην άκρη λοιπόν το Ωραία!

Μου άρεσε κι είχα σκεφτεί εξαρχής τον Ωχαδερφισμό, μία έννοια που κοιτάζω στη ζωή μου να αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι! Μα δεν ήθελα να τελειώσω αυτήν την πρόκληση μιλώντας για τα χούγια του ελληνικού λαού.

Μου άρεσαν κι άλλες λέξεις. Ωρίμανση, Ωμότητα,Ωφέλιμος,Ώρα, Ωάριο και Ωράριο! Μα ακόμα και για τον Ώμο πιστέψτε με, πολλά θα μπορούσα να γράψω!

Λόγω των ημερών που έρχονται, η σκέψη μου διάλεξε μία άλλη λέξη:

Ω

Ωσαννά!

Ωσαννά ο ερχόμενος! Δόξα στον ύψιστο δηλαδή!
Ειπώθηκε κατά την γέννηση του Χριστού, δια στόματος αγγέλων. Ειπώθηκε ξανά κατά την είσοδό του στην Ιερουσαλήμ, όταν εισερχόταν στον Τόπο του μαρτυρίου του, ταπεινά πάνω σε ένα γαϊδουράκι δια στόματος ενός λαού που καλωσόριζε τον ελευθερωτή του!

Ωσαννά ο ερχόμενος! Κι Εκείνος σχεδόν αδιάφορα κοιτούσε σαν να γνώριζε πόσο γρήγορα θα άλλαζε αυτό το "Ωσαννά" σε "Άρον Άρον σταύρωσον αυτόν"!

Αυτή η εναλλαγή της άποψης μας για κάποιον από το ένα άκρο στο άλλο! 
Αυτό θίγω. 
Κάποιες φορές εντάξει , μπορεί να πέσουμε έξω για κάποιον. Υπάρχουν περιπτώσεις που λέμε: "Και δεν του φαινόταν"! "Μα πόσο λάθος βιάστηκα να κρίνω"!  

Μου έχει συμβεί όμως να ακούσω από ανθρώπους εξομολογήσεις άγριες και σκληρές για τα ίδια πρόσωπα που κάποτε τους έπλεκαν διθυράμβους! Πώς γίνεται αυτό ; Πώς γίνεται για παράδειγμα από έναν σύντροφο όταν γίνεται πρώην να λέγονται άσχημα λόγια μετά τον χωρισμό για τον άλλον; Για έναν άνθρωπο που αγάπησες και τον παρουσίαζες ως άγγελο επί γης ( και τον καλωσόριζες με Ωσαννά και  τεμενάδες) πώς μπορείς μετά (και κυρίως αν ήσασταν χρόνια μαζί)  να τον κακολογείς και να τον Σταυρώνεις;

Ακυρώνεσαι, σαν το εβραϊκό λαό, δεν το βλέπεις;

Όταν λοιπόν ακούω τέτοιους λόγους υβριστικούς, κυρίως για ανθρώπους που Υποτίθεται ότι αγαπήσαμε, ξέρω Τότε ότι πραγματικά Υποτίθεται !

Ο ενθουσιασμός του Ωσαννά αν δεν ξεπηδά από μια καρδιά γεμάτη αγάπη, γρήγορα μεταβάλλεται! Η πραγματική αγάπη ΠΟΤΕ! 

Θυμηθείτε πόσο άκυροι είστε την επόμενη φορά που θα κακολογήσετε αυτόν που καλωσορίσατε με Ωσαννά στη ζωή σας!

Καλή σας μέρα
Καλά να περάσετε, ό,τι κι αν κάνετε!
@ριστέα

___________________________________________________


Το 24 Days Challenge έφτασε αισίως στο τέλος του!
Η ιδέα ανήκε στη γλυκύτατη φίλη του mystickland
(πληροφορίες για την πρόκληση βρίσκεις εδώ).

Για το ταξίδι αυτό θα σας μιλήσω στην επόμενη δημοσίευσή μου.




41 σχόλια:

  1. Καλημέρα και Καλή Κυριακή..περίμενα πως και πως να δω τι λέξη θα διαλέξεις για το Ω, ξεχνώντας προς στιγμήν ότι μια λέξη από Ω υπάρχει και στο όνομα του μπλοκ σου :) Πολύ καλή λέξη επέλεξες και των ημερών αφού πλησιάζει η Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα..ωραία την παρουσιάσες..
    ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας τις σκέψεις σου στο ταξίδι αυτό των 24 γραμμάτων..
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα χαρά μου!
      Σε ευχαριστώ που ήσουν μαζί κι εσύ σε αυτό το ταξίδι! :)
      Χαίρομαι που σου άρεσε το ξεδίπλωμα κι αυτής της λέξης!

      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!
      Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  2. Ως το τελος ...

    Καλημερα απο καρδιας παντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν ξεκινάς από το Α ευελπιστείς να φτάσεις και στο Ω!
      Δεν τα παράτησα...και βουαλά!
      Φιλιά χαρά μου!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Και διάβαζα και διάβαζα περιμένοντας να δω την τελευταία λέξη! Τελικά επέλεξες την καλύτερη!
    Αν μιλάμε για ακύρωση όταν υπάρχει ρίξη στις σχέσεις, ας σκεφτούμε πόσο μεγαλύτερη ακύρωση είναι το γεγονός να κάνεις τα ίδια και χειρότερα σε ανθρώπους που συναναστρέφεσαι καθημερινά.....
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευούλα μου! Χαίρομαι που σου άρεσε ΚΙ αυτή η λέξη μου!
      Φιλάκια χαρά μου!

      Διαγραφή
  4. Αν ο Ιούλιος Βερν έγραψε τον "Γύρο του κόσμου σε 40 ημέρες", η Αριστέα δημιούργησε τον δικό της γύρο (σκέψεων, εικόνων κ' αναλύσεων) σε μόλις 24 ημέρες και μάλιστα τον απολαύσαμε τόσο μα, τόσο πολύ!!!
    Φιλάκια πολλά, Αριστέα μου!!!
    Να έχεις μια μέρα Ωραία κ΄ καθόλου Ωχρή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα αν η πρόκληση ήταν 40 ή 80 μέρες μπορεί να συνέχιζα ακόμα! Ως το τέλος! Δεν εγκαταλείπω εύκολα! Αυτό είναι το μόνο σίγουρο!
      Χαίρομαι που το απολαύσατε!
      Φιλάκια χαρά μου!

      Διαγραφή
    2. "Ο γύρος του κόσμου σε 40 ημέρες" έγραψα??? ΑΑΑΑΑ, καλάάάάά!!!
      (Μπερδεύτηκα με τα 40 παιδάκια κ' τα 40 μικρόφωνα στην κονσόλα!!! Καθένας με τον πόνο του!!!)
      ;-)
      Φιλάκια, κορίτσι μου!!!

      Διαγραφή
    3. Δεν τρέχει κάτι κορίτσι μου! :)))
      Λογική η ζαλάδα σου με τόσα παιδάκια!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Κάπου διάβασα πως οι λέξεις, βέλη είναι που απ’την φαρέτρα βγαίνουν και βρίσκουν τον άλλον.
    Το συνηθίζει το όν, άνθρωπος, που έχει τo "πλεονέκτημα" να μιλά…
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ναυαγέ μου!
      Οι λέξεις είναι καρφιά διάβαζα αλλού και καρφώνονται!
      Πολλές φορές προτιμώ τη συνεννόηση της καρδιάς!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και καλή Κυριακή!

    Με το Α είχες κάνει μιαν ωραιότατη αρχή... με το Ω σηματοδότησες το τέλος, περνώντας ένα σωστότατο μήνυμα. Ήμουν μαζί σου και τις 24 μέρες... και το χάρηκα απίστευτα.

    Γιατί η αλφάβητος να μην έχει περισσότερα γράμματα;
    Ας είναι... με προκλήσεις ή χωρίς, πάντα γράφεις υπέροχα, πάντα έχεις κάτι να πεις. Κι εγώ είμαι εδώ, να το ακούσω (διαβάσω)!

    Φιλάκια πολλά, Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Έλλη μου!
      Χαίρομαι που ήσουν σε όλο αυτό το ταξίδι και το απόλαυσες!
      Πού ξέρεις ...μπορεί και να πάω παρακάτω κι έναν γύρο βου (αν ξεκουραστώ πρώτα!)
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Και το Ω σου είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον...
    Πιστεύω πως αν πιάσεις την αλφαβήτα άλλες 24 φορές απ' την αρχή πάντα θα είσαι ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης ωραίων λόγων και προπαντός διδασκαλίας ήθους.
    Καλή εβδομάδα από αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου τα λόγια σου με τιμούν αφάνταστα!
      Μπορεί και να τον πάω και τον δεύτερο γύρο! Ας ξεκουραστώ πρώτα! Έχω και κάτι κατασκευές εν εξελίξει....
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Το λάθος είναι να μην κάνουμε λάθη. Πως θα μάθουμε; Από τις εμπειρίες των άλλων ή από βιβλία; Ο καθένας μας είναι αυτό που είναι σαν σύνολο. Τίποτα δεν αφαιρούμε, τίποτα δεν προσθέτουμε.

    Η μαγκιά είναι να έχεις το θάρρος και να σηκώνεσαι από κάτω. Να παλεύεις ξανά από την αρχή με την ωριμότητα που απέκτησες. Το λάθος δεν είναι όταν κάνεις κάτι, αλλά όταν το επαναλαμβάνεις ενώ ξέρεις που θα σε οδηγήσει.

    Κάθε τέλος και μια καινούρια αρχή.
    Μετά τα ‘Ωσαννά’ που πήγαν στο βρόντο πάμε γι’ άλλα.

    Θα μου άρεσε να γράψεις ένα κείμενο-ανασκόπηση και να χρησιμοποιήσεις και τις 24 λέξεις που επέλεξες. Κάτι σαν αναμνηστική φωτογραφία. Σκέψου το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα πειράξω τίποτα στα λόγια σου! Με εκφράζουν απόλυτα!
      Και ναι:Κάθε τέλος και μια καινούρια αρχή!

      Το κείμενο που ζήτησες ετοιμάζεται άμεσα! :)

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα! Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου!!!
    Έχουμε να πούμε πολλά!!!
    Ήρθα βιαστικά να σου πω ενα γεια.... Σε φιλώ:)
    (Γράφω απο το κινητό μου γιαυτο με βγάζει σαν ανώνυμη!)

    xxx
    myStickland*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλά που σε βλέπω εδώ! Είχα ανησυχήσει!
      Την αγάπη μου και τα φιλιά μου σου στέλνω!!

      Διαγραφή
  10. Να κάνω τη σούμα;
    Λοιπόν, έχουμε και λέμε.
    24 γράμματα Χ μία λέξη το καθένα Χ ένα (τουλάχιστον) νόημα η κάθε μία Χ τον αριθμό των αναγνωστών σου = Ωφελιμισμός

    Χωρίς να το έχεις επιδιώξει ίσως, κατάφερες -εξ αποστάσεως- να μας μαζέψεις σ' έναν κύκλο, να συζητήσουμε παρέα σου και να κάνουμε τις ψυχαναλύσεις και τις διαπιστώσεις μας.
    Προσωπικά, σ' ευχαριστώ πολύ για τα μαθήματα ζωής που μου έδωσες. Έχεις έναν ιδιαίτερο τρόπο να περνάς τα μηνύματά σου μέσα από παραβολές και αληθινά σενάρια ζωής κι αυτό θέλει τεράστια ψυχικά αποθέματα.
    Χάρηκα που σε γνώρισα Αριστέα και περιμένω με αγωνία το ... επόμενο μας μάθημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι σίγουρη Μαρία μου, ούτε επιδίωξή μου ήταν, ούτε το είχα φανταστεί όταν ξεκινούσα το παιχνιδόλεξο ότι θα αποκτούσε φαν κλαμπ κι εγώ θα το λάτρευα τόσο πολύ!
      Εγώ σε ευχαριστώ χαρά μου γιατί με στήριξες σε όλη τη διάρκεια όσο δεν φαντάζεσαι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Ήσουν απολαυστική από το Α έως το Ω. Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Oταν σταυρώνεις αυτόν που είχες κάποτε στην ζωή σου είναι σαν να φτύνεις τα μούτρα σου Αριστακι, αλλά πολλοί δεν το καταλαβαίνουν ή όταν το καταλάβουν είναι πολύ αργά.

    Ευχαριστύμε για τα μαθήματα από το Α ως το Ω.
    Τα χαρήκαμε πολύ όλα και μας άρεσε η κουβεντούλα και η παρέα αντε και για το επόμενο.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα χαίρομαι που έχουμε την ίδια άποψη πάνω σε αυτό θέμα! Πραγματικά είναι σαν να φτύνεις τα μούτρα σου κακολογώντας τον άνθρωπο που αγάπησες κάποτε!
      Φιλιά!

      ΥΓ: Μην χάσεις αύριο την ανακεφαλαίωση! Την έχω σχεδόν έτοιμη! :)

      Διαγραφή
  13. Μπράβο που κατάφερες να το ολοκληρώσεις! Από το Α ως το Ω πρέπει να ήταν ένα πανέμορφο ταξίδι! Χάρηκα που με είχες συνοδοιπόρο και με άφηνες να διαβάζω τις σκέψεις σου σε κάθε γράμμα!
    Φιλιά πολλά :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Ναι ήταν πολύ όμορφο αυτό το ταξίδι των λέξεων..... Μου έδωσε απίστευτες ευκαιρίες να εκφραστώ με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους!
      Σε ευχαριστώ που ήσουν κι εσύ μαζί μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Με ενθουσίασε ο λόγος σου για το Ωσαννά!
    Πόσο εύκολα ξεχνάμε και γινόμαστε αλλιώτικοι ανάλογα με την διάθεση και την περίσταση...!
    Καλό βράδυ Αριστέα μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Καλό βράδυ κορίτσι μου γλυκό και καλή εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Αριστέα μου , δεν ήμουν από την αρχή μαζί σας ήρθα 3 μόλις μέρες πριν το Ω. Διάβασα αρκετά από τα κείμενα . Η Ωραιότερη λέξη που σπάνια λέμε ΄΄Ωσαννά΄΄.
    Το τέλος σηματοδοτεί μια άλλη αρχή και θα την ήθελα πολύ από σένα.
    Είναι αλήθεια πως εύκολα ξεχνάμε τις χαρές , την αγάπη και όλα όσα πήραμε από ανθρώπους συντρόφους , φίλους.Πρώτοι σηκώνουμε την πέτρα και λιθοβολούμε. Ας το σκεφτούμε καλύτερα είναι ο ίδιος άνθρωπος , εμείς αλλάζουμε την εικόνα του κατά πως μας βολεύει
    Ευχαριστώ για την ωραία παρέα σου .
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Χαίρομαι που έστω και στο τέλος το παιχνιδόλεξο σε κέρδισε!
      Εγώ σε ευχαριστώ για την παρέα σου!
      Αν ξεκουραστώ και μου λείψει θα πάω έναν δεύτερο γύρο!
      Καλή εβδομάδα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Ω! My God!....
    Όλα τα "Ω"ραία κάποτε τελειώνουν..
    Αλλά εσύ έχεις πάντα τον τρόπο για να κάνεις μια νέα αρχή...!
    Πάμε πάλι λοιπόν ξανά από το "Α" ως το "Ω" της ζωής..
    ..."Α"γαπημένη Τρελοκαμπέρ"Ω"..!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Τζόαν, πόσο δίκιο έχεις: Όλα τα Ωραία κάποτε τελειώνουν!
      Για να αρχίσουν άλλα Ωραία όμως!
      Να πάρω ανάσες πρώτα ε;
      Φιλάκια
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  17. Ω! Έφτασες στο Ω; Ωχ!
    Ωσαννά για το... κατευόδιο του θέματος των 24 γραμμάτων; Ή για τον ερχομό του νέου θέματος; Ωσαννά κούφιο, ή από καρδίας;
    Τα πολλά τα «Ωσαννά» να τα φοβάσαι. Λέγονται πανεύκολα! Τσάμπα είναι... Αρέσουν όμως σε πολλούς...
    Καλή έμπνευση για το νέο θέμα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωσαννά από καρδιάς πάντα!
      Καλωσορίζοντας πάντα τα όμορφα στη ζωή μας και ξορκίζοντας τα αρνητικά!
      Σε ευχαριστώ που ήσουν μαζί εδώ στο παιχνιδόλεξο!
      Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  18. Μάλλον δεν αγαπούσαν το πρόσωπο, αλλά αυτό που έβλεπαν σε αυτόν..ή που νόμιζαν πως είναι..ή αυτό που τους παρουσίαζε πως είναι!
    Δεν είναι όλοι αληθινοί...έρχονται με προσωπείο κι όταν χαλαρώνουν και νομίζουν πως έδεσαν το γάιδαρό τους δείχνουν τον πραγματικό τους εαυτό που είναι πολύ έξω από αυτό που παρουσίαζαν!!

    Προκειμένου λοιπόν να ακυρωθούμε ως άνθρωποι και να μας μείνει η φοβία ακυρώνουμε τα λάθη και προχωράμε...χωρίς σκιές...
    Ένας άνθρωπος καλός ή κακός ή μια σχέση καλή ή κακή, για να τελειώσουν σημαίνει πως δεν πήγαιναν πουθενά..
    Επιλέγεις λοιπόν το πουθενά ή το κάπου..
    Για κάποιους είναι ευκολότερο..όσο πιο κάθαρμα αποδειχτεί το λάθος τόσο ευκολότερα αποκαθηλώνεις, σβήνεις και προχωράς!

    Γιατί ένα νόμισμα έχει πολλές όψεις...και η πραγματική αγάπη δε γίνεται ποτέ πρώην...γίνεται νυν και αεί!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου....μπορεί και να έχεις δίκιο! Μα μιλώ πάντα από τις δικές μου εμπειρίες! Όταν κάτι τελειώσει για κάποιο λόγο δε σημαίνει ότι δεν υπήρξε αγάπη! Η πραγματική αγάπη δεν χάνεται πίστεψέ με ! Ακόμα κι αν ο άλλος γίνει πρώην! Θα είναι πάντα μέσα μου- θα είμαι πάντα μέσα του! Αυτό είναι το μεγαλείο της αγάπης! Θα θέλει πάντα το καλό μου! Αυτό μόνο ΩΡΙΜΟΤΗΤΕΣ το πετυχαίνουν....Κι ας τέλειωσε!

      ΥΓ: Δεν θα σταυρώσω ποτέ αυτόν που αγάπησα...κι ας τελείωσε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Υπήρξε, πάντα εκεί το μπουρδουκλώνω ελαφρώς, αλλά δεν υπάρχει πια...κι ό, τι έγινε στο παρελθόν και ανήκει σε αυτό καλώς ή κακώς δεν πρέπει να σκιάζει το μέλλον και προπάντων τον έναν που θα μείνει!! ..αν είναι πιασμένη η θέση δε γίνεται τίποτα...
      Φυσικά σημασία έχει το πως χωρίζεις, αλλά σε κάθε περίπτωση πρέπει να φεύγει από το θρόνο ο τέως...πρέπει και να αποκαθηλωθεί και να αεριστεί ο χώρος..για να γεμίσει πάλι η καρδιά..δε χωράνε πολλοί σε ένα συγκεκριμένο σημείο..
      Αν θες το καλό κάποιου ή αν δε θες να τον βλέπεις έχει να κάνει με άλλους παράγοντες..και όχι με ωριμότητα..ακόμα και η αγάπη πολλές φορές όσο δυνατά κι αν την νιώθουμε κάποτε μπορεί να είναι λάθος..ή για λάθος άνθρωπο..

      Διαγραφή
    3. αχαχα! Το μοναδικό θέμα που δεν θα κατανοηθούμε! Δεν διαφωνώ σε όσα λες γιατί εσύ πιάνεις τις περισσότερες περιπτώσεις! Εγώ μιλάω για τις ελάχιστες! Που υπάρχουν! Χωρίς να είναι κόλλημα! Ακόμα κι όταν έχεις δημιουργήσει κάτι νέο στη ζωή σου, δεν είναι κακό να έχεις καλά αισθήματα και να θες το καλό κάποιου που υπήρξε στη ζωή σου.
      Φυσικά για να είναι παρελθόν, για κάποιους λόγους
      έγινε παρελθόν. Η αγάπη όμως είναι ανώτερο συναίσθημα! Αλλά ως εκεί!

      ΥΓ: Εννοείται ότι μακριά από μας οι θρόνοι και οι θεοποιήσεις!

      Φιλιά!

      Διαγραφή