Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

24 Days Challenge,Set 2 # Feed back #


Κοιτάζοντας προς τα πίσω.....


Πάει κι ο δεύτερος γύρος μιας υπέροχης πρόκλησης, 
που για μένα αποτελεί πια παρελθόν.
Που σημαίνει ότι δεν θα υπάρξει και τρίτος. 
Ό,τι είχα να δώσω, το έδωσα.
Πάμε για άλλα στην πορεία.
Ανάλογα με τα κέφια, με την επικαιρότητα, τη διάθεση ή τον καιρό.

Σε αυτόν το δεύτερο γύρο κινήθηκα περίεργα.
Φυσικά και με απασχόλησαν θέματα που μας προβληματίζουν ως χώρα,αλλά πήγα και τα νοσταλγικά ταξίδια μου.

Ενώ στο παρελθόν οι άνθρωποι ξεσηκώνονταν σε Απεργίες 
οι σημερινές Έλληνες, όταν δεν οδηγούνται στην Ξενιτιά, 
παριστάνουν τα πρόβατα 
και απλά Βελάζουν.
Η δύναμη του Όχλου βλέπετε είναι τεράστια.
Το Χάλι μας το μαγικό, γενικευμένο!
Πιστέψαμε τα Ψέματα,
 γιατί είναι πιο γλυκά από τις αλήθειες που πονούν,
υποχωρήσαμε σε Τελεσίγραφα και ψευδή διλήμματα
(δια μέσου των αντιπροσώπων μας πάντα
που είναι χειρότερες Πουτάνες από αυτές 
που πουλούν το κορμί τους)
και ίσως βολευόμαστε με βουλητικές Υποτακτικές
(Να κάνουμε μια διαδήλωση,
Να έρθει κάποια στιγμή μια αλλαγή)
ενώ θα έπρεπε να αφήσουμε τις ψευδαισθήσεις
και να ανησυχήσουμε πραγματικά
με την εξωφρενική εξάπλωση του Ρατσισμού στην κοινωνία μας!

Νευριάζω με όλα αυτά!
Νευριάζω με πολλά!
Νευριάζω πολύ!
Κάποτε ένας πιτσιρικάς 
με μόνο όπλο μια Σφεντόνα
αλλά με σύμμαχο την πίστη του και  την ταπεινή συμπεριφορά του
έριξε κάτω τον αλαζόνα γίγαντα!
Θα μου πεις η ζωή δεν είναι πάντα κινηματογράφος 
και μάλιστα Ελληνικός
 όπου στο τέλος κερδίζει πάντα ο καλός, πλην τίμιος εργάτης!
Στην Ελλάδα του σήμερα
αυτοί που έφαγαν με χρυσές μασέλες ακόμα 
απολαμβάνουν την ασυλία τους!
Ε ρε Δικαστές που τους χρειάζονται!
Όχι δεν έκαναν Ζαβολιές απλές!
Εγκλήματα τεράστια έχουν κάνει.
Παρ' όλα αυτά συνεχίσουν να παίζουν, 
συνεχίζουμε να τους παίζουμε!

Πόση Θέληση χρειάζεται για ξεβολευτούμε από τα 
Κουτιά μας;
Για να σκεφτούμε διαφορετικά;
Για να ζητήσουμε για τα παιδιά μας μια καλύτερη ζωή;
Μια ζωή που να έχει λίγη γεύση και χρώμα από το παρελθόν
όπως τη γευτήκαμε εμείς,
με τις Γειτονιές της, τα παιδικά μας Λευκώματα,
τα Φλερτ μας,
κάτω από πεύκα και Ιτιές
όπου χαράζαμε αρχικά, 
ανταλλάζαμε αθώα φιλιά και ως εκεί!
Με τη Μάνα να μας κυνηγάει να ντυθούμε και να φάμε, 
κέρβερος δίπλα μας, στα πρώτα ραντεβού μας!
Αγωνιώ για τα σημερινά νιάτα.
Ψάχνουν την Ηδονή από τα δεκατρία τους
μέσα σε οθόνες και φατσοβιβλία
και το σκάνε για να γνωρίσουν την εύκολη ζωή,τόσο μα τόσο νωρίς!
Πού είναι αυτοί οι γονείς;
Γιατί δεν διαπαιδαγωγούν τα παιδιά τους;
Γιατί δεν είναι δίπλα τους;
Ώπα φίλε!
Μπάστα!
Το κράτος ευθύνεται για πολλά στραβά.
Μην τρελαθούμε όμως!
Πού είναι όμως η δική σου η ευθύνη;
Πότε θα ξυπνήσεις επιτέλους;

Κλείνοντας
θα σε στείλω να διαβάσεις κάτι.
Για όσους δεν διάβασαν και δεν πήραν χαμπάρι.

της Μαρίας Κανελλάκη

Είναι η νικητήρια ιστορία στο Παιχνίδι με τις λέξεις!
Είναι η πραγματικότητα αποτυπωμένη μέσα σε λιγότερο από 500 λέξεις!
Όχι άλλον Ύπνο καλοί μου άνθρωποι!
Θα κοιμηθούμε μιαν αιωνιότητα....
Ας ξυπνήσουμε τώρα!

Καλή σας μέρα!
Καλή Κυριακή να έχετε!
@ριστέα



47 σχόλια:

  1. Καλη Κυριακή Αριστέα μου αγαπημένη... και ναι θα ξυπνήσουμε... λέω εγώ τώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και βέβαια θα ξυπνήσουμε!!!καλημέρα Αριστέα μου ..περιμένουμε τα καινούργια σου
    ΥΓ το κείμενο που βραβεύτηκε είναι πράγματι καταπληκτικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γεωργία μου!
      Και όντως εκπληκτικό κείμενο! Κι εγώ το ψήφισα σαν καλύτερη ιστορία! :))
      Άλλη φορά να διαβάζεις και να βαθμολογείς κι εσύ αν θες. Δεν είναι υποχρεωτικό να έχεις γράψει ιστορία. Έχουμε την τύχη να διαβάζουμε πολύ όμορφα κείμενα!
      Καλή Κυριακή γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  3. Αριστέα μου και το σημερινό σου ήταν πολύ ωραίο.
    Έπαιξες το παιχνίδι μας και το έκανες να ισορροπήσει πάνω σε 24 λέξεις, πράγμα που είναι πολύ πολύ δύσκολο, με εξαιρετική επιτυχία.
    Εγώ μαζί σου θα είμαι και σε όποιον άλλο δρόμο διαλέξεις.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα πασταφλωρίτσα μου! :))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Κάτι έχω κατά νου αλλά θα το αφήσω να δέσει και να ωριμάσει μέσα μου, χαλαρώνοντας λιγάκι.
      Φιλιά πολλά!
      Καλή Κυριακή να έχεις!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα,αν και μπήκα στην παρέα σας στο τέλος της διαδρομής πέρασα πολύ όμορφα πάμε για άλλα λοιπόν....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Χαίρομαι που πέρασες όμορφα κι εύχομαι να σας κρατάω όσο μπορώ καλή συντροφιά κι όλοι έτσι να περνάμε καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστέα μου!!!!!είμαι μαζί σου!!!!να ξέρεις σε διαβάζω πάντα!!!!που θα πάει........θα ξυπνήσουμε!!!!!θα έρθει ο καιρός!!!!!θα ρθει εκείνη η στιγμή....μόνο μην περάσουν 400 χρόνια για να ξεσηκωθούμε που έπρεπε να γεννηθεί ένας Κολοκοτρώνης...τώρα τα πράγματα είναι αλλιώς...να σαι καλά γλυκιά μου...καλή Κυριακή να χεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Να'σαι καλά !
      Ας προσευχόμαστε δυνατά για την αλλαγή ξεκινώντας με μικρά βήματα ο καθένας μας!
      Φιλιά πολλά!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  6. Αριστέα μου καλημέρα
    Πάντα διαβάζω τα όσα γράφεις, τα όσα στραβά θίγεις (προσπαθώ να αφήσω σχόλιο κάθε φορά αλλά ο blogger δεν με αφήνει τις περισσότερες φορές). Έχεις απόλυτο δίκιο έχουμε πολύ καθίσει στον καναπέ χωρίς να κάνουμε τίποτα.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου!
      Τελευταία έκανα κάποιες αλλαγές για να βοηθήσω κι άλλες φίλες που συναντούσαν δυσκολίες στο μπλογκ μου!
      Αφαιρώντας τον μεγάλο τίτλο που είχα με glitter βοηθήθηκαν σημαντικά μου είπαν!
      Ελπίζω να μην έχεις δυσκολίες από δω και πέρα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλή σου μέρα και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Αριστέα μου...
    Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις!

    Κείμενο σαν την ανασκόπηση που έγραψες σήμερα, θα ήθελα πολύ να το δω σ' έναν επόμενο διαγωνισμό. Γράφεις πολύ δυνατά & κάθε φορά, φωτίζεις ένα κρυφό κομματάκι του καθένα μας, που για προσωπικούς λόγους, το έχουμε θαμμένο μέσα μας. Όλα αυτά, με πολύ σεβασμό και μόνο μέσα απ' τις προσωπικές σου εμπειρίες.
    Ίσως γιατί είσαι πλήρης από συναισθηματικό λεξιλόγιο και βιώματα καλά τακτοποιημένα & νοικοκυρεμένα στα "συρτάρια" του μυαλού. Κάθε σου ιστορία, είναι και μια προσωπική διαδρομή που κάνουμε στο παρελθόν μας.

    Προσωπική μου γνώμη και συγχώρα με αν κάνω λάθος.
    Αλλά έχω τη γνώμη, πως τα πιο σπουδαία σου κείμενα, δεν έχουν γραφτεί ακόμα.

    Φιλιά πολλά. Όμορφη Κυριακή να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου!
      Παρακαλώ! Τα όμορφα πρέπει να μοιράζονται! :)
      Χαίρομαι για την προσωπική σου άποψη!
      Ευτυχώς που δεν έχουν γραφτεί ακόμα τα σπουδαία! Ευελπιστώ και θα προσπαθώ πάντα έτσι να βελτιώνομαι!

      Το τέλειο έχει μέσα του το τέλος! Εγώ λοιπόν επιθυμώ να είμαι μαθητούδι που ασκείται διαρκώς!
      Σε ευχαριστώ για όλα τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά!
      Καλό υπόλοιπο Κυριακής!

      Διαγραφή
    2. Τα πιο σπουδαία κείμενα -και των τριών μας, να προσθέσω- δεν έχουν γραφθεί ακόμη... :) Προσπαθώ Μαρία μου να την πείσω για μια συνεργασία. Το πρότεινε κι ο θεράπων ιατρός (Ksaplomenopoulos), άλλωστε. Χα χα :Ρ

      Αριστέεεεαααααα!!!


      ΥΓ Εμείς οι τρεις. Μια ιστορία. Εναλλακτικά από ένα κεφάλαιο... χα χα

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Έχω λιώσει στα γέλια!
      Πού πήγες και τον βρήκες τον Mr Ksaplomenopoulos πάλι;
      Εσύ λοιπόν να ακολουθείς πιστά την θεραπεία που σου προτείνει! Απ' ότι κατάλαβα είναι διεθνούς φήμης γιατρός κι έχει περάσει κι από όλα τα τρελάδικα της Αθήνας! Με τόση πείρα θα σε κάνει καλά και σύντομα προβλέπω να σε έχουμε κοντά μας!

      Επίσης μάθε ότι εγώ όταν ακούω "πρόκληση" η δ ο ν ί ζ ο μ α ι !
      Μέσα είμαι! :)))

      Διαγραφή
    4. Dr Kasplomenopoulos, είπαμε! Χα χα.

      Εμ, για την θεραπεία χρειάζομαι κι εσένα... Μην μου μιλάς για η δ ο ν έ ς στην κατάστασή μου!! Μην μου μιλάς για τα "κοντά σας"... :(

      Σε φιλώωωωωω :)

      Διαγραφή
    5. χεχε! Στέλνω καλημέρες αν κι εκεί θα είναι απόγευμα ε;
      Φιλιά!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Πολύ σε καμαρώνω βρε Αριστέα μου... Μπράβο!!! Έφτασες αισίως στο τέλος του 2ου γύρου!!!
    Χαίρομαι να σε διαβάζω και θα συνεχίσω να το κάνω!!!
    Φιλιά πολλά! Καλό υπόλοιπο! :) <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασάκι μου γλυκό ( που bt the way έχω πολλούς λόγους να λατρεύω το όνομά σου) σε ευχαριστώ πολύ πολύ καρδούλα μου!
      Άντε να τελειώσεις κι εσύ και να κάνεις ένα καλό feed back!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Α, χαχαχαχα, για πες, γιατί σου αρέσει το όνομα; (εγώ όταν ήμουν μικρή το μισούσαααα!)
      Ασε, έχω κολλήσει στο Ρ, τίιιποτα δεν κατεβαίνει, μόνο βλακείες... χαχαχα!
      Φιλιά άπειρααααααα

      Διαγραφή
    3. Σου απάντησα στα μέρη σου! :)))
      Βάλε τον Alex να σε βοηθήσει αυτή τη φορά! Μπρος τι κάθεται;
      ♥♥♥

      Διαγραφή
    4. Ας κάνει κι αυτός τίποτα! χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    5. Καρδούλα.....παλικάρι ο Αλέξανδρος!
      ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!
      Έκλαψα σήμερα! :)

      Διαγραφή
  9. Καλή Κυριακή Αριστέα μου...Μ'αρέσει πολύ αυτό που κάνεις στο τέλος...δηλαδή που μπλέκεις όλες τις λέξεις σε ένα κείμενο....!
    Να περνάς όμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης χαρά μου! Καλό υπόλοιπο να έχεις!
      Κι εμένα μου άρεσε πολύ το συνταίριασμα των λέξεων!
      Σε ευχαριστώ που ήσουν εδώ σχεδόν σε όλες τις λέξεις μου!
      Φιλιά πολλά !
      Και που ξέρεις ....μία νέα πρόκληση μπορεί να ετοιμάζεται!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Τέλεια ήταν η βόλτα των 24 ημερων Αριστάκι μου, μας αρέσουν οι βόλτες που μας πας.
    Αντε παμε και για την επομενη.
    Μας καλόμαθες θέλουμε κάθε μέρα εε;
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Γεια σου Ελενάκι μας!
      Την ίδια πρόκληση δεν την κάνω ξανά αλλά ποιος είπε ότι δεν θα σκαρφιστώ κάτι λείαν συντόμως;
      Φιλιά πολλά!
      Σε ευχαριστώ που ήσουν πιστή αναγνώστρια στις λέξεις μου!

      Διαγραφή
  11. Καλή συνέχεια Αριστέα μου σε ότι κάνεις από εδώ και πέρα!
    Όπως και να έχει, ακολουθώντας ή μη κάποιο παιχνίδι, γράφεις πάντα υπέροχα και αληθινά!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου γλυκό, σε ευχαριστώ πολύ καρδούλα μου!
      Σε ευχαριστώ που πάντα είσαι εδώ και με στηρίζεις με τον καλό σου λόγο!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Και μια "Ψ"υχοθεραπεία, σας την συστήνω ανεπιφύλακτα!
    Κρίμα που δεν έχει και τρίτο γύρο.
    Ένας "με από όλα" τώρα, καθόλου δεν θα με χάλαγε, αλλά θα με σφάξει η Αριστέα άμα μάθει τη δίαιτα που κάνω: "της πάπιας"! Αχαχαχα! Τώρα να κάνεις αυτό με τις "24 μέρες" που σε ρώτησα την άλλη φορά που είναι οι υπόλοιπες μέρες του μήνα!!!....... Είμαι τρελοκομείο, πειράζει; Όχι την Αριστέα πάντως! Το υπογράφω... :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! καλέ! Αυτό το έκανες τόσο καιρό! Με τις 24 μέρες!!! Αχαχαχα!!! Έλιωσα λέμε!!! Γελώ ωσάν ηλίθια με την βλακεία που με δέρνει! Αχαχαχα!

      Διαγραφή
    2. αχαχα! Είσαι τρελοκομείο! Τέλος!
      Αυτή η δίαιτα της πάπιας έχει αποτελέσματα;
      Μην μου αγχώνεσαι! Κάτι θα κατεβάσει η κούτρα μου! Κι αν πάλι δνε κατεβάσει θα σας τρελάνω στα ποιήματα !
      Φιλούρες χαρά μου! :))

      Διαγραφή
    3. Η καλύτερη δίαιτα, καρατσεκαρισμένο:
      Τρώω τα πάντα κι ύστερα κάνω την πάπια!!!
      Αχαχαχαχα!!!

      Διαγραφή
  13. Κλαψ... Σνιφ... Όλα τα φιλιά είτε στην Αριστέα θα πηγαίνουν είτε στις υπόλοιπες υπεροχοπλασματόμορφες υπάρξεις δεσποινίδων και κυρίων σε αυτό το μπλοκ... Κλαψ... Σνιφ... Κάνα φιλάκι δεν κρατάει καμία υπεροχοπλασματόμορφη και για εμένα τον μοναχικό κακομοιρομπατιροφτωχούλι... Κλαψ... Σνιφ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από φιλιά έχουμε να δίνουμε κιόλας!
      Αν και δεν σας γνωρίζω ορίστε: πολλά φιλιά! :)))
      Τσάμπα είναι εξάλλου!
      Ελπίζω να ικανοποιηθήκατε!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  14. Και τώρα τι;

    Δεν θα σου προτείνω τίποτα. Είμαι βέβαιος πως κάτι νέο θα βρεις για να μας πάρεις ξανά με τη βάρκα σου.

    Καλή συνέχεια με τις μπογιές σου.
    Χωρίς να ξέρω τι ζωγραφίζεις με δαύτες, πιστεύω ότι μια χαρά ζωγραφίζεις και με τις λέξεις.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε....άλλος με τη βάρκααααα μου!!!!!!!!
      Σε ευχαριστώ φίλε Πέτρο! Παλιά το κατείχα περισσότερο. Τώρα με έφαγε το μπλογκ και το γράψιμο και νιώθω τρακ όταν κάθομαι μπροστά στα τελάρα μου!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  15. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκούλα μου!
    Να'σαι καλά!
    Χαρούμενη εβδομάδα ν α έχεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχεις σκεφθεί το Γιαπωνέζικο αλφάβητο ?
    http://www.coinsmania.gr/cm/guide/alphabets/alphabets26.htm
    Πιστεύω ότι δίνει άλλες προοπτικές, νέες κι έτοιμες προς εξερεύνηση... άσε που γεμίζουν και οι υπόλοιποι μήνες του έτους...!

    Πέρασα για ενα καλησπέρα και καλό Ιούνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επιστροφή του ασώτου!
      Αν ξεκινήσω τα Γιαπωνέζικα θα με βοηθήσεις μιας κι έχεις Ντοκτορά;
      Καλή σου μέρα!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  17. Τσαλεντέι απολογισμός... Μέχρι το επόμενο. Κάποια στιγμή στο μέλλον, ποτέ μη λες ποτέ!
    Έως τότε... θα κάνω αυτό που λέει ο τίτλος «Κοιμήσου»! Προχωρημένη είναι εξάλλου η ώρα...! :)
    Κι όσο για το ξύπνημα, διαπιστώνω πολλούς ξυπνητούς στο διαδίκτυο, οι οποίοι όμως περιόρισαν το ξύπνημα τους μόνο στο διαδίκτυο... Ο κόσμος ξυπνητός είναι. Ηγέτες του λείπουν, προσωπικό παράδειγμα, θάρρος...
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα !
      Ναι, συνηθίζω πολύ τους απολογισμούς! Δεν μπορώ να μην συμφωνήσω μαζί σου:
      Ο κόσμος ξυπνητός είναι. Ηγέτες του λείπουν, προσωπικό παράδειγμα, θάρρος...
      Καλή εβδομάδα λοιπόν!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ θα συμφωνήσω..και θα προσθέσω πως λείπουν και λύσεις...γιατί καλός ο ξεσηκωμός στα λόγια, αλλά δε λύνει τίποτα στην ουσία αν δεν υπάρξουν λύσεις...
      Στη Μαρία τα "είπα ένα χεράκι"...χαχα...αυτό το κοιμήσου σα δάχτυλο το ένιωθα...έγραψε κάτι πραγματικά υπέροχο, άρτιο από όλες τις πλευρές και το διάβαζα συγκλονισμένη..δεν το ψήφισα για το κοιμήσου...μου την έδωσε αυτή η λέξη...και ο παραλογισμός είναι πως βρίσκω τη σύλληψή της καταπληκτική, ακόμα κι αυτό το κοιμήσου...τρέχα γύρευε δηλαδή...

      Διαγραφή
    3. Μαρία μου το ξεκινάς καλά: ναι συμφωνώ μαζί σου:
      καλός ο ξεσηκωμός στα λόγια, αλλά δε λύνει τίποτα στην ουσία αν δεν υπάρξουν λύσεις.
      Όσον αφοράς το "κοιμήσου" που τα παίρνεις γενικότερα και ειδικά δεν μιλάει σε σένα ή σε μένα! Μιλάει στο σύνολο!
      ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!

      αχαχα αλλά τελειώνεις καταπληκτικά και δεν έχω παρά να γελάσω με τον παραλογισμό σου!
      Φιλιά , τρελοκομείο γάμα! ( τα άλλα δύο ξέρεις ποια είναι!)

      Διαγραφή
  18. Καλή εβδομάδα, Αριστέα μου και καλό μήνα να έχεις!
    Τέλος το Photo a Day?!
    Εμπρός, ζωγραφική, γρήγορα!!!! :))))
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Έλλη μου!
      Αυτή η πρόκληση δεν ήταν Photo a Day αλλά 24 Day Challenge! Αλλά ναι τέλος!
      Πάμε για άλλα τώρα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή