Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

PostJoy by ... Αγριμιώ ΙΙ

Θυμόμαστε το project της Αγριμιώς;
Να δώσουμε αγάπη μέσω χειροτεχνίας ή ζωγραφικής 
φτιάχνοντας καρτ-ποστάλ,
σε παιδιά που έχουν στερηθεί την αγάπη της οικογένειας.
Με μηνύματα στην αγγλική,
αφού θα πάνε στην μακρινή μας Μελβούρνη.
Εμένα μου βγήκαν κάτι παραπάνω από κάρτες!
Η ιδέα όμως είναι το μέγεθος να είναι μικρό.
Μην παρασυρθείτε ...έχω πρόβλημα με τα μεγέθη εγώ!
Θα κάνω πάντως στην πορεία και κάτι σε μικρό.
Τώρα που πήρα φόρα δεν σταματάω ....

Για να πάρουμε μια ιδέα... τι υλοποίησα ως τώρα.

Κολλάζ
 Just like seasons people change
Ζωγραφική με τέμπερα σε χαρτόνι 
(πρόσθεσα και το καρυδοτσουφλό μου για βαρκούλα)
 Logic will get you from A to Z
Imagination will get you everywhere....
 Ε ας κάνω και μια απλή χειροτεχνία σκέφτηκα.
 Remind yourself that it is okay
not to be perfect...

Η προθεσμία ορίστηκε ως τις 20 Σεπτέμβρη.
Σε όλες τις καρτούλες μας θα πρέπει να έχουμε σε μια γωνίτσα 
και την ελληνική μας σημαία σε μια μικρή εικονίτσα 2Χ2 περίπου.
Σε μένα δεν τη βλέπετε γιατί δεν πρόλαβα ακόμα! αχαχα!
Ας φτιάχνουμε σιγά σιγά χωρίς βιασύνη τις συμμετοχές μας και 
όταν έρθει ο καιρός θα ανακοινωθεί κι ο τρόπος αποστολής.

Τέλος, για όσους δεν έχουν βρει μηνύματα στην αγγλική 
παραθέτω παρακάτω κάποιες εικόνες που βρήκα ψάχνοντας.


Σας φιλώ
Καλή σας μέρα
@ριστέα

47 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία ιδέα! Και οι δημιουργίες σου σίγουρα θα ευχαριστήσουν τις παιδικές ψυχούλες και θα μείνουν στη μνήμη των παιδιών, να τους εμπνέουν στη ζωή τους...

    Σε φιλώ! Πάντα να μαθαίνω τέτοια, όμορφα, που μας φτιάχνουν τη διάθεση και μας αφυπνίζουν!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στην μνήμη της Αγριμιώς... γιατί είναι πολύ εγωίστρια...

      Διαγραφή
    2. Εύα μου ..να'ναι καλά το Αγρίμι μας που είχε αυτή την υπέροχη ιδέα. Και μπορεί κάποιος να πει: γιατί τα παιδιά στη μακρινή Μελβούρνη; Χάθηκαν τόσα δικά μας; Η προσφορά για μένα δεν κοιτάζει αποστάσεις εθνικότητες ή χρώμα!
      Κι αυτό θα αποδείξουμε έμπρακτα!

      Αγριμιώ μου...είσαι παιδί στη ψυχή...και το παιδί εὐαρεστεῖται με το μιλάμε για αυτό και να το κανακεύουμε!

      Εγώ πάντως δεν βαριέμαι να το χαϊδεύω!

      Φιλιά και στις δυο σας!

      Διαγραφή
  2. Ισως μεχρι τον Σεπτεμβρη
    κατι να εχω προλαβει να φτιαξω.

    Καλημερολουλουδο,πεταλουδα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου έχω πει ότι σε λατρεύω ; :))))))

      ♥♥♥

      Καλησπέρα όμορφη ψυχή!

      Διαγραφή
  3. Αριστέα μου, έχεις δημιουργήσει ομορφιές! Κι εγώ σιγά-σιγά ετοιμάζω το δικό μου... Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Μαρία μου!
      Περιμένω με ανυπομονησία μικρού παιδιού!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Αριστέα μου!
    Τέλεια!
    Πρέπει να αρχίσω να σκέφτομαι και τα δικά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ για αυτό έσυρα και πρώτη το χορό να δίνω ιδέες και θετική ενέργεια!
      Περιμένω με χαρά!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα μπράβο!! Σκέφτομαι τι να κάνω που δεν το έχω με τις χειροτεχνίες.. καμία ιδέα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου μη μου αγχώνεσαι καθόλου!
      Θα σου στείλω μέιλ με κάμποσες ιδέες! Εργοστάσιο το έκαν το μυαλουδάκι για να το έχω σε εγρήγορση!

      Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  6. Everything will be okay in the end!!
    Μπράβο Αριστέα μου!! Γειά στα χέρια σου!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Παρσκευούλα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίες Αριστέα!
    Δεν είχα πάρει είδηση τι γίνεται...

    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, χάρηκα πολύ που επέστρεψες.. Τρέχω πολύ αυτές τις μέρες. Σας ευχαριστώ όλους που έχετε αγκαλιάσει αυτή την προσπάθεια... το λέω με δάκρυα χαράς, ε; :)

      Διαγραφή
    2. Αχ γλυκιά μου κοπέλα ! Μας έλειψες!
      Ελπίζω α ενημέρωθηκες και να μην αισθάνεσαι έξω από τα νερά σου!

      Μην ξεχάσεις να δεις τα Βοτσαλάκια! ( το νέο μπλογκ)

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Όταν εξέφρασα τις επιφυλάξεις μου για την ικανότητά μου στην ζωγραφική στην Αγριμιώ μου απάντησε πως το πρότζεκτ είναι με φωτογραφίες....
    Με βολεύει αφάνταστα αυτη ή εκδοχή...
    (παρεπιπτόντως οι δικές σου ζωγραφικές είναι υπέροχες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ'όλα είπε ότι είναι! Το αφήνει ανοιχτό ώστε να μας βολέψει όλους!
      Άρα καμία τεχνική δυσκολία ....Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να ζωγραφίσει!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια... Έκανα δασκάλα εικαστικών σε παιδικών σταθμό ένα φεγγάρι... Θα ήταν ντροπή μου να μην θυμάμαι να κάνω ένα κολλάζ και μια ζωγραφική με τέμπερα!

      ΥΓ: Στα λάδια μου έχω κολλήσει και τα έχω μπήξει ....Έχω ξεχάσει βασικές τεχνικές...πού θα πάει ..θα ζεσταθώ ξανά!

      Το άλλο ΣΚ! αχαχαχαα!

      Διαγραφή
  9. Μπράβο!!
    Είναι τόσο όμορφα, αλλά το καραβάκι μου έκλεψε κυριολεκτικά την καρδιά και την αρμενίζει στις θάλασσες που ζωγράφισες..μαγεία!!
    Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως επειδή είναι μικρό και ταπεινό! Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Φιλάκια!

      ΥΓ: Αυτό το αγρίμι δήλωσε ότι θα τα κρατήσει δικά της! αχαχαχαχα! Πρέπει να κάνω άλλα για τα παιδιά!
      Αχ τι θα κάνω με αυτό το τσουπί!

      Διαγραφή
  10. Τα παραδείγματά σου, αριστουργήματα...
    Άντε τώρα να εμπνευστούμε κι εμείς μετά από την τόση
    υλοποιημένη δική σου ευαισθησία...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πασταφλωρίτσα που γνώρισα εγώ είναι μια καλλιτέχνιδα με ψυχή! Μια χρυσοχέρα! Τίποτα δεν τη σταματά από έμπνευση και μεράκι!
      Θα το δεις κι εσύ όταν ....στρωθείς!

      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  11. Αριστέα μου, με συγχωρείς που κι εγώ έχω χαθεί!
    Αλλά μέχρι Νοέμβρη έτσι θα'μαι.
    Τώρα πέρασα στα γρήγορα σα Φαντομάς :)

    υγ: Οι φωτογραφίες δείχνουν πολύ, πολύ μεράκι! Keep spreading the news: Love is everywhere!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ κι εγώ τρέχω για να τα προλάβω όλα κι όλους!
      Λογικό είναι κάποιες φορές να μην μπορούμε!
      Κατανόηση πάντα!
      Να' σαι καλά Σεβάχ μου!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Πόσο τρυφερό κορίτσι είσαι βρε Αριστάκι.
    Είναι όλα εκπληκτικά!
    Φιλιά πολλά καλλιτεχνισσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Καλά να περνάς στις διακοπές σου!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  13. Δεν φημίζομαι για τις καλλιτεχνικές μου δημιουργίες.
    Αν σκεφτώ κάποιο καλό μήνυμα θα στο στείλω mail να το αμπαλάρεις εσύ που ξέρεις τον τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια καρτ ποστάλ με την Ακρόπολη μπορείς να βρεις; Ή με ένα νησί του Αιγαίου;
      Και πίσω να γράψεις το μήνυμα σου;
      Το έκανες! Και θα είσαι και πιο κοντά από μένα στην αρχική ιδέα!

      Φιλιά πολλά πολλά!

      ΥΓ: Άσε με εμένα που δεν είχα ΠΩΣ να ξοδέψω αλλιώς το ΣΚ μου αχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
  14. Μα ειλικρινά πότε προλαβαίνεις Αριστέα μου ? Σου βγάζω το καπέλο δηλαδή! Να γράφεις, να διαβάζεις, ν' απαντάς, και να είσαι συνεπής, να ετοιμάζεις ατμοσφαιρικά τον κήπο σου, να προετοιμάζεις, να δημιουργείς υπέροχες καρτολίνες, να, να, να...μα αλήθεια σε χειροκροτώ! ΜΠΡΑΒΟ σου, γλυκιά μου κοπέλα! Είναι όμορφες οι ιδέες σου κι αποπνέουν αισιοδοξία κι ανθρωπιά, έτσι μας παρακινείς τρυφερά, στη σπουδαία πρωτοβουλία της Αγριμιώς να αρχίσουμε κι εμείς να σχεδιάζουμε με χαρά τη δική μας συμμετοχή! Να έχεις ένα χαλαρό... απόγευμα!
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν: Ξυπνώ στις 7 και τρέχω να στρώσω κρεβάτι και να κάνω τις βασικές μου δουλειές. Αμέσως μετά κάνω πάντα πρωινό μπάνιο κι ετοιμάζομαι σαν σφαίρα για τη δουλειά! (Βάφομαι όμως επιμελώς)
      Στη δουλειά έχω το πρωί μια πολυτέλεια: τρώω εκεί το πρωινό μου κι όσο τρώω απαντώ στα σχόλια μου (που μου έχουν μείνει αναπάντητα) και δημοσιεύω την ανάρτηση που έχω έτοιμη από το προηγούμενο βράδυ! (Εδώ και μήνες ακολουθώ στο περίπου αυτό το πρόγραμμα).
      Στη δουλειά μπορώ και διαβάζω! Όταν δεν έχω κάτι να κάνω μπαίνω σε φίλους και σχολιάζω. Έτσι μου μένουν λιγότερα για το σπίτι.

      Όταν γυρίζω όντας πισινοδηγός, έχω μπλοκάκι και σημειώνω ιδέες ή γράφω ! :)))

      Στο σπίτι μου επιβάλω μία ώρα ξεκούρασης κι 3/4 ύπνου!
      Μετά ή απαντώ στα σχόλια μου ή χειροτεχνώ, κατασκευάζω, διαβάζω!

      Αυτά σε μια νορμάλ καθημερινή μέρα!

      Το ΣΚ τα κάνω όλα άνω κάτω!

      Δεν έχω παιδιά κι άντρα και γι ααυτό ο χρόνος μου είναι αφιερωμένος στη σκέψη, στη δημιουργία στις φιλίες μου, σε οτιδήποτε με ευχαριστεί!

      Σε κάλυψα;;;;

      Φιλιά πολλά!






      Διαγραφή
    2. Καλημέρα, προτελευταία μέρα στη δουλειά κι έχει πολύ πίεση. Σε διάβασα από προχθές από το κινητό, όμως ήθελα να σου γράψω με πιο... ηρεμία, λέμε τώρα, άλλη μια φορά Μπράβο! Το ταλέντο Αριστέα αξιοποίησης χρόνου, το έχεις και δεν έχει σημασία που δεν έχεις οικογενειακές υποχρεώσεις ακόμα. Όταν γεμίζεις το είναι σου μέσ' από ιδέες, σκέψεις και δημιουργικές, καλλιτεχνικές, όμορφες χειροτεχνίες, είναι εξ' ίσου σημαντικό! Καλά η περιγραφή σου, Μοναδική! Ένοιωθα να διαβάζω μια μέρα από το ημερολόγιο σου, δίπλα σου, παρέα στο πίσω κάθισμα, όπως γράφεις. Μετέτρεπες απλά τις λέξεις σε εικόνες! Τι χάρισμα γραφής είναι αυτό! Πόσο χαίρομαι που σε γνώρισα κοπέλα μου! Να είσαι πάντα καλά και να περνάς υπέροχα! Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
    3. χεχε! Αμ εκείνο το πισινοδηγός; ε; Ξεχάστηκα και το έγραψα όπως το λέω χαριτολογώντας με την αδερφή μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Τι να σου πω βρε κοπελιά! Πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις κι είσαι πάντα τόσο ντούρασελ! Σε φιλώ γλυκά και περιμένω (για άλλη μια φορά) το μυστικό σου.. :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρασί!
      Το έχω δηλώσει νομίζω ουκ ολίγες φορές! Είναι το καύσιμο μου!
      Με αυτό κινούμαι τις βραδινές ώρες και δεν σταματώ να γράφω! Ως άλλος Μπουκόφσκι!
      Χαρά στο μυστικό! ♥ :))))

      Και πού να δεις τη συνέχεια!


      Διαγραφή
    2. Εβίβα!!! Στην υγειά του Μπουκόφσκι και της Αριστέας Μπλογκόφσκι!
      (πάλι χώθηκα..... καταληψίας γαρ)
      Άννα Πάρος

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Καλώς την Αννούλα την καταληψία! :)))
      Μιλάμε ότι απόψε έχω πάρει γερή δόση! Φτιάχνω έναν καθρέφτη αλλά δεν θα τον δείτε αύριο αφού έχω άλλη ανάρτηση στο ψυγείο από την Κυριακή να περιμένει η δόλια!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Moυ λές πωςνα σε προλαβω εσένα η γυναικα Αριστέα μου; τι εισαι εσύ παιδιμου.. η μια αναρτηση πισω απο την αλλη ..τι ταχυτητα ειναι αυτή;..γι αυτό σόρρυ αν αργώ..να έρθω!!!! το σόρρυ είναι η μονη αγγλική λεξη που ξερω... αλλα καρτούλα με αγγλικο μήμυμα θα κάνω.. ο τρόπος που μας δείχεις μας βοήθαει πως να τις κάνουμε..οσο για τις φωτογραφίες με τα ρεσώ σου..η φλογίτσα αυτή μεσα στο σκοτάδι ας γινει η ελπίδα μας για ενα καλήτερο αυριο και εγώ Αριστεα μου βρε.. δεν πεταω τιποτα..χι.χιχ. και μια που εσυρες τον χορό ας χορέψουμε όλες μαζί.. φιλούρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω...ούτε εγώ με προλαβαίνω νομίζω! αχαχαχα!
      Ό,τι βοήθεια χρειαστείς στο αγγλικό ζήτα τη ε;
      Νομίζω ότι αυτή η εγρήγορση με κάνει να αισθάνομαι ζωντανή Ρούλα μου!
      Γλιτώνω πολλά άλλα με τόσες δραστηριότητες!
      Πρέπει να το κάνω ανάρτηση όλο αυτό κάποια στιγμή ε;
      Σε γλυκοφιλώ! :)))

      ΥΓ: Γιατί πιστεύω ότι θα φτιάξεις αριστούργημα ε;

      Διαγραφή
  17. Πολύ ωραία όλα αυτά που έκανες....μπράβο Αριστέα μου....!!!
    Πιο πολύ μου άρεσε το καραβάκι σου.... :)
    Καλή συνέχεια!

    Υ.Γ. Να σε ρωτήσω, γιατί στο καινούριο σας blog δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο και ζητάει τόσα στοιχεία???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου! Δεν είναι ο συνηθισμένος blogger.Είναι στο wordpress αλλά μη το φοβάσαι. Το mail σου δίνεις, ένα όνομα που εσύ θες να σε καταλαβαίνω και τη διεύθυνση του μπλοκ σου. Τίποτα εκτός από το όνομα που θα επιλέξεις δεν θα φαίνεται στον αέρα!

      Θα χαρώ να σε δω κι εκεί! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Κηροζίνη καις ρε Αριστέα;
    Ζαλίστηκα!
    Εγώ ξέμεινα στον κήπο με τα ρεσώ και τις ξαπλώστρες...

    Καλά, τέλειο αυτό που έφτιαξες!
    Με το καλό να μπαρκάρει και να βρει τον προορισμό του!
    Φιλάκια αεικίνητη και πολυ-κατασκευάστρια Αριστέα μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου! Όσα περισσότερα κάνει κανείς τόσο περισσότερα προλαβαίνει. Αυτή είναι μια μεγάλη αξία κι εσύ ως σύζυγος μητέρα εργαζόμενης,ερωμένη το ξέρεις πολύ καλά! Η δημιουργικότητα μπορεί να βρίσκεται και σε ένα πιάτο μουσακά.
      Ο σκοπός ιερός. Και να μην είχα πάλι θα έβρισκα!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Να έχεις μια υπέροχη μέρα.........

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα!!
    Πανέμορφες έγιναν, μου άρεσαν πολύ!
    Ετοίμασα κι εγώ μερικές το Σ/Κ και σήμερα έλεγα να κάνω την ανάρτηση... αλλά σημαιούλα δεν έβαλα, τώρα το διάβασα. :(
    Θα κάνω την ανάρτηση και θα σου στείλω mail να το συζητήσουμε, για το πού και πώς θα μπει (πρέπει να τις δεις, μάλλον, εκτός αν την τοποθετήσω στην πίσω πλευρά).
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Έλλη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Βασικά θέλει καρτ ποστάλ η Αγριμιώ μας. Μη κοιτάς εμένα που παρασύρθηκα σε καδράκια! (Τα οποία και θα τα κρεμάσει στο χώρο της από ότι κατάλαβα αχαχαχα. Τα λιγούρεψε)

      Ρώτησέ με ό,τι θες όποτε θες! Κι εγώ οδηγίες απ΄το ξενιτεμένος μας αναμένω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. ΜΑ ΤΙ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΡΙΣΤΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!
    ΑΤΙΜΟ ΣΗΜΑ!!!!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!!!
    ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΠΟΛΥ!!!
    ΘΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΡΟΠΟ!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή