Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Τι σου κάνει ένας καθρέφτης!


Χτες, λίγο πριν αλλάξει ο χρόνος, κοιτάχτηκα στον καθρέφτη. Όχι , δεν κοιτάχτηκε το "ψώνιο" @ριστέα. Ήταν που γύρω μου είχα καθρέφτες. Στις 12:01 είπαν πως άλλαξε ο χρόνος. Ξανακοιτάζομαι στον καθρέφτη (τους είχα και πολλούς τριγύρω μου εξάλλου). Και τι να δω; Ήμουν ολόιδια! Σας τ'ορκίζομαι! Δεν είχε αλλάξει τίποτα. Τα ίδια πρόσωπα βρίσκονταν στο χώρο, ίδια τραγούδια συνέχιζαν να παίζουν, ίδια χαμόγελα και φωνές. Βρε όσο κι αν το έψαξα όλα ίδια κι απαράλλαχτα ήταν. Το διαφορετικό ήταν ότι δεν μου έπεσε το φλουρί. Ανακούφιση!

-Χαζή! ΄'Η να πω καλύτερα Χαζέα;
-Ωχ πάλι εσύ;
- Βρε χαζο-κούτι (καλά σε φώναζαν κουτάκι από μικρή) και ζόμπι μαζί, και τι έγινε που δεν σου έπεσε; Δεν έχουμε πει όχι προλήψεις και πράσινα άλογα;
-Ναι έχεις δίκιο, αλλά όποτε ....
-Σκασμός! Η χρονιά μπορεί να είναι χειρότερη! Και τότε θα νοσταλγείς Χαζέα τις χρονιές που σου έπεσε! αχαχα! Τότε θα ήθελα να σε δω΄!
-Βρε που να δαγκώσεις τη γλώσσα σου! Αlter ego να σου πετύχει... Θα σε εξαφανίσω. 
-Εξαφάνισε με! Εδώ θα είμαι πάλι! Γιατί καταβάθος ξέρεις ότι εσύ φτιάχνεις τη μοίρα σου καλό μου! Εσύ βοηθάς ή δεν βοηθάς τον εαυτό σου! Θέλεις και τα παθαίνεις τις περισσότερες φορές, με την αδυναμία σου να πάρεις τις καταστάσεις στα χέρια σου! Και μην πεις για την κρίση! Όχι άλλες πιπίλες και καραμέλες! Άμα θες εσύ ....  
...................................................................
Πες ότι η ζωή σου είναι ένας καμβάς. Άδειος. Πώς στέκεσαι μπροστά στον καμβά σου και δεν σταματάς ωσότου να ζωγραφίσεις κάτι; Πώς καμαρώνεις μετά, ακόμα και βλακείες να έχεις κάνει; Πώς κάθισες κι έγραψες τις προάλλες μερικά ολιγόλεκτα γιατί μια φίλη σου είπε "ναι, μπορείς;" 
Κάθισε αγαπητή μου κάτω ή καλύτερα σήκω όρθια και κάνε κάτι! Και καμάρωνε έπειτα για κάθε σου βήμα! Εξαφάνισε με, αλλά τη ζωή σου ξέρεις τι να την κάνεις! Να σου θυμίσω ότι το έχεις κάνει κάποτε με επιτυχία; Όχι άλλο πες! Άντε! Γιατί τη θες κι εσύ την σπρωξιά σου στα πισινά! 
Και προς θεού!  Όχι άλλες ευχές, γιατί σκαστό είμαι το δόλιο το alter ego σου! Και πριν αυτοκαταστραφώ ( γιατί δεν σε αντέχω άλλο) να σου πω ...άνοιξε λίγο και τα μάτια σου ....αλλού κοιτάς κι αλλού είναι αυτό που ψάχνεις! Χαζέα! 

Γκουλπ! Ξεροκατάπια! Τι το 'θελα κι εγώ το κοίταγμα στον καθρέφτη, μου λέτε;



Καλησπέρα θα πω αντί για καλημέρα.
Και καλή συνέχεια αντί για καλή χρονιά!

@ριστέα

60 σχόλια:

  1. Αριστάκι μου καλησπερούδια
    και να που κάνω ποδαρικό
    στο μπλογκοσπιτάκι σου
    και να ξέρεις πως μετράω
    για γουρλού και τυχερή έως τώρα!!!!
    Ελπίζω να μην διαψευσθώ φέτος ...
    και να με κυνηγάς
    Ούτε κι εγώ πέτυχα το φλουρί
    του χρόνου ...του χρόνου που θα μου πάει
    με μια ελπίδα ζούμε!!!
    Ο καθρέφτης λακωνικά θα στο πω (και λόγω ιδιαίτερης πατρίδας)
    είναι κακός σύμμαχος...στον καθρέφτη της καρδιάς να κοιτάζεσαι!!!!!

    Άντε Καλή Χρονιά...μη με μαλώσεις...

    φιλί σαν ρόδι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντί για σύμμαχος...βάλε σύμβουλος
      Υπεύθυνο το ξενύχτι μέχρι πρωίας

      Διαγραφή
    2. Αχ τι καλά! Καλώς τη γουρλού μου! :)))
      Εγώ χαίρομαι που δεν το πέτυχα!
      Μα τον καθρέφτη της καρδιάς ακούω . Τον άλλο τον έχω για να με φτύνω ;-) αχαχα!
      Καλή Χρονιά να έχουμε Ελένη μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. καλή συνέχεια λοιπόν στην χρονιά που ξεκινά και μπορούμε να την διαμορφώσουμε όπως ακριβώς επιθυμεί η καρδιά μας.
    φιλιά πολλά Αριστάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Τζίνα μου!
      Καλή συνέχεια να έχουμε λοιπόν!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά! Καλή χρόνια με υγεία, χαρά, ειρήνη και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόλυ μιλάει το alter ego σου....το χειρότερο βέβαια είναι ότι έχει δίκιο....χαχαχα
    Καλή χρονιά, γεμάτη δημιουργίες :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχχαα! Καλά κάνει πάντως ε; Φαντάσου να μην είχα αυτή την επικοινωνία!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές, αντεύχομαι κορίτσι μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά Αριστάκι μου, χρειάζονται αυτά τα κοιτάγματα στον καθρέφτη μας ξυπνάνε!
    Θα σου πάνε όλα τέλεια αυτό το χρόνο τα έχω συμφωνήσει με τον Αγιο Βασίλη μην ανησυχείς!
    Μεταξύ μας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ Απόψε θα κοιμηθώ ήσυχη Ελενάκι μου! :)))
      Φιλάκια πολλά κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  6. Τι γλυκιά ανάρτηση , τι γλυκός τρόπος παρουσίασης...μου άρεσε Αριστεούλα μου και τα λόγια σου και η δεύτερη εικόνα που έβαλες
    από όλο το κείμενο ξεχώρισα αυτά (εσύ ξέρεις γιατί)
    εσύ φτιάχνεις τη μοίρα σου, εσύ βοηθάς ή δεν βοηθάς τον εαυτό σου! Θέλεις και τα παθαίνεις τις περισσότερες φορές, με την αδυναμία σου να πάρεις τις καταστάσεις στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή υπέροχη χρονιά Αριστεάκι μου!!! Υγεία μπόλικη αγάπη και ευτυχία εύχομαι!!!! ότι επιθυμείς να το έχεις!!! :) φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή Χρονιά και ευτυχισμένος ο νέος χρόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα βρήκατε τελικά; Άντε, πάρε τους καμβάδες σου και γέμισέ τους χρώματα και γραμμές. Ξέρεις εσύ;-)
    Να είναι γεμάτη έμπνευση και αισιοδοξία η χρονιά σου Αριστέα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Αν θέλω ας κάνω και διαφορετικά! Θα αρχίσει πάλι τις γκρίνιες :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Ομορφες δημιουργιες ευχομαι εγω κ εμπνευση πολλη κ δυναμη πολλη!!!
    :-)
    Ολα γιορτινα για καθε μερα της ζωης μας!!!! Αμα θελουμε,ολα τα μπορουμε!!!!
    Ας ανασκελιστουμε λιγο (ναι,χαμογελα καρδουλα μου) :-);-) να τα βλεπουμε ολα λιγο αλλιως! Λιγο καλυτερα ισως....(τα λεω να τα ακουω κ γω!)
    Δυνατο φιλι κ ζεστη αγκαλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρό μου Βαϊλί...να'σαι καλά καρδούλα μου!
      Χαμογελάω πάντα όταν σε διαβάζω , το ξέρεις!!!
      Φιλιά πολλά!
      Να'σαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
    2. Το δικό σου alter ego δεν σε μαλώνει καθόλου;

      Διαγραφή
  11. Εμείς τις φτιάχνουμε τις χρονιές Αριστέα μου.
    Από εμάς εξαρτάται αν θα είναι καλή.
    Ευχόμαστε, αλλά θα ήταν προτιμότερο να σκεφτούμε πως θα την κάνουμε πιο όμορφη.....
    Για την προσωπική ευτυχία αλλά και για το καλό της χώρας!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε απόλυτα Σερενάτα μου γλυκιά!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Λοιπόν, άκου τι σκέφτηκα, θα κόψουμε μία βασιλόπιτα μαζί και θα το κανονίσουμε έτσι ώστε να πέσει σε εμένα που δεν μου έχει πέσει ποτέ και θα είμαστε και οι δύο ικανοποιημένοι! Τι λες; Χαχα!

    Καλή χρονιά Αριστέα με υγεία και ό,τι άλλο επιθυμείς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Καλό!
      Να'σαι καλά καλέ μου φίλε!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  13. Καλή χρονιά Αριστέα μου!
    "Συν Αθηνά και χείρα κίνει" όλα θα πάνε καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Αντεύχομαι γλυκά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Eμένα δεν μου επιτρέπει ο καθρέφτης να μιλήσουμε οι δυό μας.
    Υποψιάζομαι ότι με φοβάται... μπορεί όμως να τον φοβάμαι κι εγώ.
    Για σένα θα πω "χαρά στην τόλμη σου να τα πεις με τον καθρέφτη"
    Αριστέα μου, δεν σου έτυχε το φλουρί αλλά δεν πειράζει καθόλου
    Το φλουρί δεν καθορίζει την καλοτυχία της χρονιάς.
    Το ξέρεις αυτό πολύ καλά.
    Άσε την νέα χρονιά να ξεκινήσει κι ότι είναι να φέρει θα το φέρει.
    Καλή χρονιά να έχεις Αριστέα μου.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Πάντα τα λέω ανοιχτά μαζί του και στις καλές μου και στις ακές μου! Δεν τρομάζω να με κοιτάξω. Ελπίζω να μην αλλάξω μεγαλώνοντας!
      Καλύτερα που δεν μου έτυχε λέω! Η αυτοκριτική μου είναι η μόνη τύχη!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. ♥♥ Καλή χρονιά να χεις Αριστάκι μου!! Ενα δημιουργικό 2014 γεμάτο αισιόδοξους συνοδοιπόρους και ευχάριστες στιγμές!!!
    Να χαρίσεις στον καθρέφτη σου ένα τρυφερό φιλάκι γιατί μάλλον σου κάνει ναζάκια!! Χαχαχα!! Σου χω ξαναπεί ότι κάπως πρέπει να γράψεις αυτές τις ατέλειωτες συζητήσεις με τον εαυτό σου!! Ολόκληρη στήλη κάνουν!!! :)))))
    2014 φιλάκια κι αγκαλιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω θα ήταν σχιζοφρενικό να συγκεντρωθούν κάπου οι συζητήσεις με το μέσα μου! Άκουμε που σου λέω! Βγάζω τα νορμάλ! Υπάρχουν κι οι Χαζέικες κουβέντες ! Εκτός κι αν κάνω μαι αστεία συλλογή :)))

      Σε ευχαριστώ για όλα!!
      Φιλάκια !

      Διαγραφή

  16. Χρόνια Πολλά , Αριστούλα μου, Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχία!!!Εύχομαι το 2014 να πραγματοποιηθεί κάθε σου επιθυμία και όνειρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ριστέα μου, σου εύχομαι μια χρονιά γεμάτη από πραγματοποιημένες επιθυμίες και όνειρά δικά σου πρώτα απ' όλα!
    Π΄ρωτη φορά μετά από πολλές συνεχόμενες χρονιές που δνε μου έπεσε το φλουρί... και τι να σημαίνει άραγε αυτό; (μάλλον τίποτα!)
    Πάμε δυνατά για μια δυνατή χρονιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σημαίνει ότι έχεις την τύχη στα χέρια σου Μαρία μου! Όπως όλοι μας βέβαια!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Καλή χρονιά, Αριστέα μου, με υγεία και χαρά για σένα και τους αγαπημένους σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή συνέχεια λοιπόν με το νέο χρόνο.......Και ας είναι αυτή η συνέχεια πάνω από κάθε προσδοκία σου.
    Να μου είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή Χρονιά Αριστέα μου!!
    Με υγεία, στιγμές, χαμόγελα....
    Και ..ναι! Ξέρουμε βαθιά μέσα μας, πως να συμπεριφερθούμε στη ζωή μας και τι γυρεύουμε απ΄αυτή...
    Μπορούμε να διαλέξουμε όποιο μονοπάτι χαράξουν οι επιθυμίες μας κι αν μείνουμε πιστά κοντά του, θα καταφέρουμε τους στόχους μας. Το ξέρουμε...Δύναμη και πίστη να έχουμε, να τα καταφέρουμε...
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Αννιώ μου : εμείς διαλέγουμε!Εμείς αποφασίζουμε, εμείς χαράσσουμε την πορεία μας!
      Οι ευχές είναι το κερασάκι! Η τούρτα τρώγεται όμως και χωρίς αυτό!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Αν το βλέμμα στον καθρέφτη πέσει , με το νου σ'έναν στόχο, τότε ο καθρέφτης μπορεί να γίνει βατήρας και να σε εκτοξεύσει στο στόχο σου.
    Κράτα το στόχαστρό σου σταθερό κι είμαι βέβαιη, πως θα βρεις κέντρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Άννα μου ! Υπέροχα τα λόγια σου!
      Καταπληκτικός ο φάρος της φωτογραφίας σου!
      Φιλάκια και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
    2. Μαζί διανυκτερεύουμε; Στην φωτογραφία, είναι μια καμινάδα, που δεν καπνίζει, αλλά φιλοξενεί ένα πουλάκι. Φιλιά :-)

      Διαγραφή
    3. Καμινάδα ε; Για φάρο τον πέρασα! Ετοιμάζω την αυριανή μου ανάρτηση για αυτό και ξενυχτώ :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. Καλή συνέχεια Αριστέα μου με το βλέμμα στον καθρέφτη να σου λέει της καρδιάς το στόχο και αν χαθεί για λίγο ΄΄εσύ ξέρεις΄΄ να τον επαναφέρεις σε τάξη . Καλά γραπτά ταξίδια !!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφη η ευχή σου Νικολίτσα μου! Τη λάτρεψα!
      Να'σαι καλά! 'Φιλάκια και καλό ξημέρωμα :))

      Διαγραφή
  23. 2014 ευχές για το νέο έτος .... ότι επιθυμείς !!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου, σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Αντεύχομαι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Καλή χρονιά Αριστέα μου!!!!!!
    Άσε να σου τα λέει ο άλλος σου εαυτός, εσύ ξέρεις τι να κάνεις!!!!
    Εύχομαι να είναι όλα πιο καλά τη καινούργια χρονιά!!!!
    Βάλε κι εσύ ένα χεράκι!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!
      Αμήν θα πω!
      Να΄σαι καλά!
      Όλα τα καλά και σε σένα εύχομαι! :)

      Διαγραφή
  25. Πολύ θα ήθελα να μάθω το πόρισμα από αυτήν την τετ α τετ συνάντηση, γιατί εγώ, που συναντιέμαι πολύ συχνά με το δικό μου alter ego δεν έχουμε βρει καμία συνεννόηση!!! (Άσε το άλλο: σε διάβαζα χθες και....ξέχασα να σου γράψω το σχόλιο!! όχι εγώ, το φουκαριάρικο το alter ego μου!!!) Αχαχα!! Γλυκά φιλάκια κι ας πούμε κι από δω καλή χρονιά και πάλι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα έγραψα σ εσένα! Ντεμί κατάσταση! Άλλοτε εγώ άλλοτε αυτός! Στο τέλος θα κάνω τη σούμα!
      Φιλάκια τσουπάρα μου! ♥

      Διαγραφή
  26. χαχα! Δυστυχώς αυτός ο καθρέπτης δεν λέει ποτέ ψέματα όσο και αν θέλουμε να παρακούσουμε μερικές φορές...απλά τελικά μόνο άμα μας πει κάτι ο εαυτός μας το ακούμε γιατί από τους άλλους δεν ακούμε τίποτα εάν δεν το θέλουμε :-)
    Εσύ όμως, όπως λέει και αυτός...ξέρεις ποια είσαι και τι πρέπει να κάνεις :-)
    Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Κατερινάκι μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  27. Καλή Χρονιά Αριστέα μου με υγεία και ευτυχία! :)
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου!
      Αντεύχομαι γλυκά κοπέλα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. καλη χρονια κι απο εδω!πολυ γελασα με το αλτερ εγκο σου που σαν να εχει δικιο!εξαλλου τα πιο σοβαρα πραγμαυα τα λεμε στ‘αστεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Χριστίνα μου: τα πιο σοβαρά λέγονται στα αστεία και κυρίως όταν αυτοσαρκαζόμαστε βοηθάμε πολύ τον ευατό μας!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή