Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Αντίστροφη μέτρηση !



Η ζωή είναι γεμάτη προκλήσεις.
Άλλες όμορφες, άλλες δύσκολες.
Βέβαια νιώθεις πολλές φορές ότι υπερτερούν οι δύσκολες.
Κάποιες φορές ακόμα και καθημερινά.
Υπάρχουν άτομαπου παρά την καλή σου διάθεση 
θα σε "δοκιμάσουν" σκληρά ίσως.

Μπορείς να αντιδράσεις με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους.
Ένας από αυτούς είναι να φουντώσεις
και να δράσεις χωρίς λογική.

Ως αυθόρμητος άνθρωπος και εξαιτίας μιας τεράστιας υπομονής
που διαθέτει ο εξοπλισμός μου εκ γεννητής μάλλον
(που δεν είναι πάντα για καλό)
για πολλά χρόνια βασάνιζα τον εαυτό μου.
Μα μέσα στο πέρασμα των χρόνων και έπειτα 
από πολύ κόπο έμαθα 
στα δύσκολα να βάζω μπρος τη λογική μου.
Πριν καιρό σας είχα μιλήσει για τη διαχείριση θυμού.
Συνηθίζω να το κάνω τακτικά.
Μια ολόκληρη εβδομάδα την ονομάζω "εβδομάδα διαχείρισης θυμού".
Παρατηρώ περισσότερο και σκέφτομαι πολύ πριν αντιδράσω.
Προσωπικά με βοηθάει πολύ αυτό.



Υπάρχουν βέβαια καταστάσεις που κάποια στιγμή 
μπορεί να σε πνίξουν.
Πού και άγιος να είσαι μπορεί να σε βγάλουν από τα ρούχα σου.
Ή άλλες περιπτώσεις που οργίζεσαι και τότε η λογική πάει περίπατο.

Σε αυτές τις περιπτώσεις η ψυχολογία προτείνει να βάλεις 
τη λογική διεργασία σε λειτουργία.
Ή αλλιώς το αριστερό ημισφαίριο (της λογικής σκέψης δηλαδή).
Και πώς μπορείς να το πετύχεις αυτό στα σίγουρα;




Ένας πρακτικός τρόπος είναι να μετρήσεις ανάποδα!
Το γνωστό 10,9,8,7....
Ή 100,98,96,94,..... για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα
Ή κάνε κάποιες αριθμητικές πράξεις με το μυαλό σου.
Κάποια λογική τέλος πάντων διαδικασία που απαιτεί σκέψη
και η οποία θα ενεργοποιήσει το αριστερό ημισφαίριο της λογικής.
Τότε λοιπόν,υπάρχουν πάρα πολλές πιθανότητες να 
εκτονωθεί το συναίσθημα που σε έχει κυριεύσει 
ή να συνειδητοποιήσεις πόσο λάθος θα αντιδρούσες 
καθώς ήσουν εν βρασμώ ψυχής.
Πόσα εγκλήματα δεν θα είχαν διαπραχθεί ποτέ αν είχαν 
κάνει κάποια λογική διεργασία οι άνθρωποι αυτοί 
που κατόπιν ονομάστηκαν εγκληματίες....

Ένας άλλος τρόπος είναι να μιλήσεις με κάποιον.
Στις περιπτώσεις που πνίγεσαι 
και ίσως τρελές σκέψεις περνούν από το μυαλό σου
σήκωσε το @@@@ τηλέφωνο και κάλεσε έναν έμπιστο φίλο σου!
Αν δεν έχεις, βγες έξω και μίλα για άσχετα με το... μανάβη!
Μετά γύρνα πίσω στα προβλήματα σου και κοίταξε τα πάλι 
από άλλο πρίσμα!
Πόσες αυτοκτονίες θα είχαν αποφευχθεί αν 
την ώρα της τρέλας είχαν συζητήσει με κάποιον
οι άνθρωποι που αργότερα ονομάστηκαν αυτόχειρες!



Προβλήματα,
δυσκολίες,
απώλειες,
άρρωστοι άνθρωποι,
προκλητικοί άνθρωποι,
λιμοί και
καταποντισμοί 
ίσως να μην είναι πάντα στο χέρι μας να αποκλειστούν
από τη ζωή μας!
Υπάρχει τόση δυστυχία εκεί έξω.

Για αυτό ...
Κράτα το υγιές κομμάτι του εαυτού σου ανέπαφο.

"Να αντιπαρέρχεσαι"
μου είπε ένας καλός φίλος 
ουκ ολίγες φορές!

Είναι η πιο σοφή κουβέντα που άκουσα τελευταία κι έχει γίνει 
φάρος μου για το 2014 
κι όχι μόνο!

Καλή σας ημέρα.
@ριστέα.

πηγή φωτογραφιών


106 σχόλια:

  1. εκτός εαυτού μπορει να μας βγαλει κάποιος κοντινός μας άνθρωπος ,που μας ξέρει και μας θυμώνει που δε μας καταλαβαίνει!
    Ανθρωπάρια όμως εμένα δε με θυμώνουν ,γιατί ξέρω το λυπηρό τέλος τους με ψυχοφάρμακα ,μόνοι σε κάποια άθλια ψυχιατρική κλινική!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Ο καθένας έχει τις δικές του προδιαγραφές πιστεύω. Εμένα εκτός εαυτού μπορεί να με βγάλει μόνο η μανούλα μου πια! Παλιότερα κι ο μπαμπάς , αλλά έμαθα να εκτονώνω με χιούμορ τα θέματα με το μπαμπά!
      Τα ανθρωπάρια δεν με θυμώνουν κι εμένα. Ό,τι κι αν νιώσω είναι στιγμιαίο! Έπειτα χαμογελώ και ...αντιπαρέρχομαι!
      Το λυπηρό σε αυτά είναι ότι παίρνουν ίσως κι άλλους στο λαιμό τους (πχ την οικογένεια τους)
      Φιλάκια πολλά Νάσια μου!

      Διαγραφή
  2. Ελάχιστες φορές έχω βγει ''εκτός εαυτού''. Είμαι πολύ της δεύτερης σκέψης άνθρωπος. Μιλάω, λέω το πρόβλημά μου... το κουβεντιάζω κι εκτονώνεται. Κι ενώ έχω υπομονή ιδιαίτερη, όταν κάτι με πνίγει δεν μπορώ να το κρατήσω μόνο για μένα ούτε λεπτό. Το μοίρασμα σε όλα είναι σοφό. Όχι μόνο στη χαρά αλλά και στον πόνο... ειδικά στον πόνο. Πάντως τις φορές που συνέβη να εκραγώ, τρόμαξα. Ένιωθα πως θα πάθω κάτι και δεν θέλω να το ξανανιώσω. Μη κρατάμε πράγματα... το μόνο που κάνουμε είναι να συσσωρεύουμε αρνητική ενέργεια. Την καλημέρα μου κορίτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις βρει τους δικούς σου μηχανισμούς Μαρία μου και μπράβο σου! Σημασία έχει το αποτέλεσμα!
      Και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου: Το μοίρασμα σε όλα είναι σοφό
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. καλημερα Αριστεα μου.
    ανθρωπινα πληρως οσα ανεφερες επανω.
    θα κρατησω τις συμβουλες σου για να διαχειριζομαι και τα δικα μου θεματα θυμου κ.α.
    να εισαι καλα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Κικίτσα μου οι τρόποι που αναφέρθηκαν που δεν είναι οι μοναδικοί.
      Φιλιά πολλά!

      Το θέμα έχει και συνέχεια! :))

      Διαγραφή
  4. Να αντιπαρερχεσαι... σοφη συμβουλη!
    Κι εγω ειμαι αυθορμητη και φουντωνω ευκολα, αλλα ευτυχως οχι μεχρι τρελας! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκτός εαυτού μπορεί να με βγάλει μόνο η μάνα μου και ο Θ! Οι υπόλοιποι κάνουν φιλότιμες προσπάθειες αλλά εγώ είμαι πολύ ζεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Κι εμένα η μανούλα μπορεί να με βγάλει εκτός εαυτού αλλά τις περισσότερες φορές αντιδρώ με γέλιο ή παραβλέπω!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια, μπαίνω σφήνα να πω κάτι ως μάνα εδώ (αλλά και ως παιδί). Η μάνα είναι εκείνη που μπορούμε να ξεσπάμε επάνω της όλα μας τα νεύρα για τα πάντα και τους πάντες, κάτι σαν...αερόσακος. Κι είναι κρίμα να την "κατηγορούμε" ότι μας σπάει τα νεύρα, ενώ στην ουσία, μας δίνει "βήμα" να της λέμε ο,τι θέλουμε για να ξεσπάμε από το οτιδήποτε. Αν είμαι λάθος, γράψτε "λάθος", αλλά πρώτα.....μετρήστε από το 10 μέχρι το 1 και μετά κρίνετε με!!! (τελικά είμαι και πρακτικός τύπος και δεν μου το 'χα! χαχα!)

      Διαγραφή
    3. Καλώς τη μάνα!!!
      Πολύ σωστά το έθεσες!!! Αερόσακος ε; θα το θυμάμαι από δω και πέρα! Θα της δίνω φιλιά κάθε φορά που διαπληκτίζομαι μαζί της!
      Φιλάκια πολλά Πέτρα μου! ♥

      Διαγραφή
  6. Εκείνες τις στιγμές συνειδητοποιώ ότι έχω ξεχάσει να μετράω!!!
    (επειδή το θέμα σηκώνει πολύ συζήτηση, λέω να την κάνουμε από το τηλέφωνο καλύτερα). Στο μεταξύ εσύ συνέχισε να μετράς!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Δεν περίμενα κάτι άλλο από σένα!
      και ναι! Έχουμε ΠΟΛΛΑ να πούμε δια τηλεφώνου!
      Το παρακάναμε αυτή τη φορά! Θ a κάνω σκηνή που με έχει ξεχάσει! :-D
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Συμφωνώ με τον φίλο "Να αντιπαρέρχεσαι", πολύ όμορφα τα λόγια σου σήμερα...ευχαριστούμε για τις συμβουλές!
    Να έχεις μια διασκεδαστική μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρωινή-πρωινή κι εγώ σήμερα! :-)
    Το θέμα της διαχείρισης του θυμού είναι δυσκολάκι. Ο David Goleman αρχίζει το βιβλίο του "η συναισθηματική νοημοσύνη" με τα εξής λόγια του Αριστοτέλη: "Ο καθένας μπορεί να θυμώσει - αυτό είναι εύκολο. Αλλά το να θυμώσει κανείς με το σωστό άτομο, στο σωστό βαθμό και στη σωστή στιγμή, για τη σωστή αιτία και με το σωστό τρόπο - αυτό δεν είναι εύκολο."
    Κατά την άποψή μου, το θέμα είναι να καταφέρεις να μην οργιστείς, ή τουλάχιστον να μην οργιστείς με τρόπο που να παρασύρει μαζί του κάθε λογική. Γιατί, από τη στιγμή που θα έχει ξυπνήσει το τέρας μέσα σου, τίποτα δε σε ηρεμεί - δε θέλεις να ηρεμήσεις, να εκτονωθείς θέλεις! Οπότε, περνάς στη δράση, κάνεις ένα ξέσπασμα και τα παίρνει όλα ο διάβολος!
    Δε μπορεί να τονιστεί αρκετά το πόσο σημαντικό είναι να προετοιμάζουμε σωστά τα παιδιά για τη ζωή (οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς, δηλαδή) - σημαντικό και για τις μέλλουσες συναισθηματικές τους αντιδράσεις, οφείλουμε να τους δίνουμε και "συναισθηματική αγωγή". Αν αυτό δεν έχει γίνει από την αρχή, η πρόκληση είναι μεγάλη. Χρειάζεται δέσμευση, αποφασιστικότητα, θάρρος, ενδοσκόπηση, ενδοσκόπηση, ενδοσκόπηση. Και σε αυτό το τελευταίο, αν "δουλεύουμε" μόνοι μας, την πατάμε συνήθως, γιατί πίσω από κάποιες πόρτες αρνούμαστε να δούμε.
    Ο θυμός είναι ψυχοφθόρο συναίσθημα, νιώθεις να "σε τρώει" αν δε βγει προς τα έξω. Αλλά είναι και πολύ γοητευτικό: σε κάνει να αισθάνεσαι δυνατός. Και μεθυστικό, γιατί σε παρασύρει - όταν έχεις αρχίσει να συμπεριφέρεσαι εξοργισμένα, πόσο αναζωογονημένος δε νιώθεις; Στην αρχή, μόνο, βέβαια.
    Ξέρεις, όμως, είθισται όταν θυμώνουμε να κυριαρχούμαστε από σκέψεις του ατόμου ή της κατάστασης που μας θυμώνει και ξεχνάμε να ρίχνουμε το βλέμμα και σε μας, τις αντιδράσεις μας, εκείνη ακριβώς τη στιγμή. Δε μας νοιάζουμε στην πραγματικότητα εμείς τότε (κι ας νομίζουμε ότι αντιδρούμε για να υπερασπιστούμε το συμφέρον ή το δίκιο μας), δε μας νοιάζει αν φαινόμαστε μικροί, αν φερόμαστε με τρόπο που αργότερα θα μας κάνει να ντρεπόμαστε, αν ενεργούμε παρά τις αρχές μας. Σκεφτόμαστε μόνο "τον άλλο", τι είναι αυτά που λέει, τι κάνει, τι παλιο-χαρακτήρας είναι. Και έτσι, το κέντρο βάρους φεύγει απο εμάς και μετατοπίζεται σε αυτόν. Κι αυτό κι αν είναι κρίμα!
    Πριν από καιρό, θύμωσα πολύ με ένα άτομο. Πολύ, όμως! Έβλεπα συνεχόμενες και κλιμακούμενες προκλήσεις, χωρίς καν να θεωρώ πως είχα δώσει δικαίωμα για αυτές. Κατάφερα, παρά την αγανάκτησή μου, πάντως, να αποφύγω να συμπεριφερθώ με τρόπο που θα θεωρούσα μειωτικό για μένα. Γιατί είχα συνείδηση του ότι αργότερα θα το μετάνιωνα. Ήταν σαν να προσπαθούσε το άλλο άτομο να με "βουλιάξει", να με παρασύρει σε συμπεριφορές μικρότητας. Το συναισθάνθηκα όμως εγκαίρως και το άφησα να βουλιάζει μόνο του.
    Νομίζω, όμως, ότι θυμώνουμε πιο εύκολα με άτομα που δεν τα ξέρουμε καλά. Γιατί, όταν γνωρίζουμε καλά κάποιον, έχουμε στη διάθεσή μας μια "βάση δεδομένων" και με καλά χαρακτηριστικά του, που μας εμποδίζει να πάρουμε φωτιά αμέσως. Είναι σαν να "απαρτιώνεται", να ενοποιείται ένας ολόκληρος άνθρωπος σε αυτές τις περιπτώσεις, με τον οποίο μπορείς να συνδεθείς και να ταυτιστείς, άρα και να τον δικαιολογήσεις κι επόμενως να έχεις περισσότερη υπομονή μαζί του.
    Συγνώμη για το "σεντόνι", Αριστέα, αλλά μου έρχονταν σκόρπιες σκέψεις και τις κατέγραφα!
    Ας πάω να κάνω και καμια δουλειά τώρα! :-)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απολαμβάνω απίστευτα Διονυσία μου τα θεωρητικά κομμάτια που μας φέρνεις!
      Έχει θίξει πολλά θέματα.
      Όσον αφορά το θυμό νομίζω ότι έχει σημασία να δούμε την έκφραση και την εκτόνωση χωριστά. Λέω να το συνεχίσω κι αύριο το θέμα. Θα χαρώ πολύ να δω να καταπιάνεσαι και στο δικό σου χώρο με αυτό το θέμα ως πιο ειδική :)))
      Μου άρεσε που μοιράστηκες μαζί μας τη δική σου διαχείριση με το προκλητικό άτομο! Δίνεις παράδειγμα και σε άλλους (όπως και σε μένα φυσικά)!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Πρωί, πρωί μάλλον μαζί μου τα είχε βάλει το συστηματάκι και δεν με άφηνε να σου σχολιάσω... Που πας κυρά μου, σου λέει, στις 08:00πμ;

    Νομίζω πως είναι ανυπολόγιστο το πόσα θα γλιτώναμε εάν βάζαμε μπροστά τη λογική μας και ενεργοποιούσαμε με οποιονδήποτε τρόπο αυτό το ημισφαίριο του εγκεφάλου μας!
    Σπουδαίο να καταφέρουμε να αντιπαρερχόμαστε!

    Καλημέρα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθούσα απλά Κατερίνα μου να βρω ποια ρύθμιση με ικανοποιεί ώστε να αποφεύγω τους ενοχλητικούς. Έπειτα όμως καθώς μέτρησα ανάποδα, έκοψα τιμολόγια και τα πέρασα στο αρχείο μου άλλαξα γνώμη! :)))
      Χαίρομαι που συμφωνούμε επί της ουσίας του θέματος!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Αριστέα μου!! Εχεις δίκιο. Γενικά πρέπει έως ένα βαθμό να ελέγχουμε και να περνάμε από φίλτρο τις αντιδράσεις μας. Τόσο όσο να μην χάσουμε τον αυθορμητισμό μας όμως ή να μην περάσουμε την κόκκινη γραμμή που θα μας πάει στο άλλο άκρο.
    Εγώ θα σου πω τι βασανίζει εμένα κι αν θες μου λες και άποψη. Εγώ πάντα καταπίνω τον θυμό. δεν τον εκφράζω και με τρώει. τελευταία εκφράζομαι γενικά άρα αν θυμώσω θέλω κι απαιτώ ο άλλος να το ξέρει για να μαι κι εγώ καλά με μένα και με εκείνον. Πιστεύω πρέπει να εκφράζεται ο θυμός καθώς κι όλο το φάσμα των συναισθημάτων μας αλλά πάντα φιλτραρισμένος για να μπορέσουμε να τον ξεπεράσουμε. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέφτομαι ότι σίγουρα ο καθένας μας έχει τους δικούς του μηχανισμούς, απλά κάποιες γενικές οδηγίες συγκλίνουν ...
      Ότι καταπίνουμε μας δηλητηριάζει Μαριλένα μου. Στο λέω γιατί έχω καταπιεί πολλές φορές το θυμό μου (λόγω της τεράστιας υπομονής που έκανα λόγο).
      Καλό είναι κατά τη γνώμη μου ( και συμφωνούμε βλέπω απόλυτα) να εκφράζουμε κάποια συναισθήματα μας σιγά σιγά γιατί μετά η έκρηξη είναι τεράστια τις περισσότερες φορές!
      Το καλύτερο βέβαια είναι το αντιπαρέρχομαι! Στο λέω γιατί το δοκίμασα αρκετές φορές και μου έκανε καλό!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Αριστάκι
    "Να αντιπαρέρχεσαι" αυτό κάνω
    κι εγώ ενεργοποιώ την λογική!!!!


    φιλάκι και Σ. Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναιαιαιαιαιαι!!! Να πηγαίνουμε να συζητάμε με το μανάβη μας! Και πάνω στην κουβέντα, να αρχίσουμε να του λέμε τα προβλήματά μας! Και είναι τόσα πολλά τα άτιμα τα προβλήματα! Και ξαφνικά... θα ξεμείνουμε από μανάβηδες σε αυτή τη χώρα!!! Θα τους έχουμε οδηγήσει σε ομαδικές αυτοκτονίες!!!
    ;-) (Τι? Πάλι ξέφυγα??? Οκ... αρχίζω ασκήσεις συγκέντρωσης...)
    1.000.000 - 999.999 - 999.998 - 999.997
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανάκι αν περιμένουμε να μετρήσεις από το 1.000.000 που ξεκινάς.....με βλέπω να ακολουθώ τους μανάβηδες...κόψε βρε κορίτσι μου κάτι......χαχαχα σεφιλώ και σε λατρεύω για αυτό το χιούμορ σου!!!!

      Διαγραφή
    2. @ Συριανό τρελοκομείο ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ λέμε!!! αχαχα!
      Δεν μπορώ να σε φανταστώ με εκρήξεις αν και με πλούσιο ταπεραμέντο κυρίως γιατί έχεις χιούμορ!
      Φιλάκαι πολλά χαρά μου!

      @ Μαρία μου φιλιά!

      Διαγραφή
    3. axaxa! Μαράκι, συγνώμη για τα χάος που δημιουργώ (γενικότερα!) ΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      Αριστάκι, με το χέρι στην καρδιά, οι εκρήξεις μου είναι κάμποσες καθημερινά! Και μάλλον και γι' αυτό το λόγο δεν έχουμε... παράπλευρες απώλειες!
      (Αυτά που κρατάω μέσα μου να φοβάστε, όχι αυτά που βγάζω!!!) χαχα!
      ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΠΟΥΜ!
      (Λάθος: ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, εννοούσα!)
      ;-)

      Διαγραφή
    4. Ναι Γιάννα μου . Το να κρατάμε μέσα χωρίς εκτόνωση έχει ολέθριες συνέπειες κάποιες φορές! Το θέμα είναι να μάθουμε να μην μαζεύουμε!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  13. καλημέρα με προσπαθει διαχέιρησης ...ότι προτείνεις φίλη μου αντε να το δοκιμάζω..εχω και σούπερμαν να γίνω..ελπιζω να μην τα γραφω μπερδεμένα συγχωρεσε με, σε χαιρετώ ετεροχρονισμένα πολυβραβευμένη σταρ μου μου καλημέρα ολη μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Τα συμπεριέλαβες όλα ε;
      Την καλησπέρα μου Νικόλα! :)))

      Διαγραφή
  14. Τι είπες τώρα πάρα πολύ δύσκολο όταν τα έχεις πάρει!!!!
    Βέβαια αυτό μόνο σε σένα κάνει κακό αλλά άντε να σκεφτείς εκείνη την ώρα!
    Να μετρήσεις θέλεις σίγουρα αλλά όχι ανάποδα, τις σφαλιάρες που θες να δώσεις ειδικά σε κάτι παληκάρια κατά Σύνταγμα μεριά!
    Χαχαχα!!
    Περα απο την πλακα είναι σημαντικό να ελέγχουμε τα νεύρα μας και τον θυμό μας για πολλούς λόγους, αλλά για μένα ο κυριότερος, επειδή την έχω πατήσει ουκ ολίγες φορές, είναι γιατί θα κάνεις κάτι που σίγουρα θα το μετανιώσεις μετά!
    Πολλά φιλιά Αριστάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι το πλέον δύσκολο αν τα έχεις πάρει να σκεφτείς Ελενάκι μου αλλά μετά ένα σίγουρο: το μετανιώνουμε!
      Χαίρομαι που συμφωνούμε!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  15. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση Αριστέα μου!
    Νομίζω πως τα μεγαλύτερα λάθη μου τα έκανα λόγω έλλειψης διαχείρισης του θυμού μου. Ακόμα και δίκιο να έχεις, εκείνη την ώρα χάνεις τα πάντα λόγω.. συμπεριφοράς!
    Καλημέρα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Αυτό είναι το χειρότερο όταν χάνεις τον έλεγχο: ακόμα και δίκιο να έχεις, εκείνη την ώρα χάνεις τα πάντα λόγω.. συμπεριφοράς! Ακριβώς!
      Φιλάκια πολλά αγάπη μου!

      Διαγραφή
  16. Πέτυχες διάνα με την σημερινή σου ανάρτηση, Αριστάκι !!! Γίνονται σημεία και τέρατα στην δουλειά που μ' έχουν κάνει τούρμπο και θα πάω σε μήτινγκ σε κάνα δίωρο για να τα συζητήσουμε. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να βρω έναν τρόπο να κρατήσω το υγιές μέρος του εαυτού μου ανέπαφο. Άντε να δούμε αν θα τα καταφέρω ή αν θα τους πάρει όλους ο διάολος εκεί μέσα !!!

    Γιατί υπάρχει μια μικρή ειδοποιός διαφορά: αν είναι ένα το άτομο που σε θυμώνει, είναι πιο εύκολο να το διαχειριστείς: είτε απλά το αγνοείς - όπως λες - είτε μιλάς μαζί του και ξεκαθαρίζεις τα πράγματα, είτε προχωράς σε νόμιμες διαδικασίες, είτε απλά του φέρνεις το τηγάνι στο κεφάλι, ξεθυμαίνεις κι ησυχάζεις (όπως κάνω εγώ στον Χρίστο κι η Νάσια στον Κώστα, π.χ. - χιχιχιχιχιχιχιχι !!!)

    Αλλά όταν έχεις ν' αντιμετωπίσεις συλλογική βλακεία, λαμογιά και αδικία, τότε κι απ' το 1000000000000000000000000000000000000000000000000 να μετρήσεις ανάποδα, δεν νομίζω ότι θα πιάσει !!!

    Wish me luck, λοιπόν, για την μάχη που θα δώσω σε λίγες ώρες ! Ή ταν ή επί τας !!! :-) xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχα...μην θυμωνεις ασχημαινεις ,χωρια που θα παθεις καρδιακό και θα χαίρεται μετά ο Χρίστος με καμια Αγγλίδα

      Διαγραφή
    2. @ Αγγελικούλα μου, καθυστερημένα απαντώ, φαντάζομαι το μίτινγκ θα έχει λάβει τέλος.
      Αδύνατον να σε φανταστώ να φέρνεις τηγάνια στο κεφάλι και τη Νάσια επίσης γνωρίζοντας την από κοντά κι έπειτα από τόσες συναντήσεις έχω να πω ότι είναι όπως γράφει... με χιούμορ αντιμετωπίζει και αρκετές δύσκολες καταστάσεις .
      Μερικές φορές και μία βλακεία μπορεί να ξεπερνάει όλη τη συλλογική βλακεία!
      Πάντως ευχήθηκα από τη δουλειά που διάβασα το σχόλιο σου! Ελπίζω να έπιασε!
      Τα φιλιά μου!


      Διαγραφή
  17. Σοφή, ψύχραιμη και ψυχολογικώς τεκμηριωμένη η ανάρτησή σου, αγαπητή μου Αριστέα. Πολύ χρήσιμη. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η μητέρα μου το έλεγε συχνά... αντί να βρίσεις μέτρα!
    έμαθα λοιπόν να μετράω και να... καταπίνω...
    Καμιά φορά λοιπόν θα ήθελα να πετάξω από πάνω μου
    την πανοπλία των αριθμών και να εκτονώσω τον θυμό και
    την αγανάκτησή μου με λόγια που αξίζουν σε εκείνους
    που μου δημιουργούν όλα αυτά τα συναισθηματικά φορτία...
    Αλλά και πάλι τίποτα δεν θα βγει... από εκείνους εκεί ψηλά
    που ορίζουν τις τύχες μας, έως τους κοντινότερους ανθρώπους,
    δεν αλλάζουν και πολλά...
    Υπομονή λοιπόν :-)

    Τα φιλιά μου
    και καλό απόγευμα Αριστάκι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Λεβίνα μου . Σε νιώθω! Κι εγώ ώρες ώρες θα ήθελα να κάνω το μπαμ! Αλλά επικρατεί η λογική, ευτυχώς. Για να τα παίρνω όλα μπρος και να τα κάνω μαντάρα! Αφού όποτε το έκανα το μετάνιωσα. Έμαθα να εκτονώνω αλλιώς το θυμό μου!
      Γιατί χρειάζεται η εκτόνωση!
      Θα το δούμε σε επόμενη ανάρτηση!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  19. Λένε πως αν μιλήσεις με θυμό χάνεις το δίκιο σου. Ίσως είναι προτιμότερη η συμβουλή του αντιπαρέρχομαι.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ Αριστεάκι μου ευχαριστούμε πολύ για τις συμβουλές!!! Προσωπικά προσπαθώ να το ελέγχω, αλλά όταν εσωτερικεύω πολύ θυμό μέσα μου κάποια στιγμή ξεσπάω και καλύτερα να μην είσαι μπροστά μου! Ευτυχώς σπανίζει, γιατί δε μου αρέσουν καθόλου οι φασαρίες και οι παρεξηγήσεις. Πάντα για να μπορείς να απαντήσεις σωστά σε κάθε τι πρέπει να είσαι ψύχραιμος. Αλλιώς θα κάνεις λάθη, πολλά λάθη! Φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ευάκι μου γλυκό!
      Χαίρομαι που προσπαθείς να διαχειριστείς το θυμό !
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  21. Να αντιπαρέρχεσαι, είναι η καλύτερη συμβουλή .... πέτα πίσω από την πλάτη τον θυμό και συζήτα το με μια φίλη ή φίλο !!!
    Όλοι το ίδιο προσπαθούμε ......πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τον θυμο καλυτερα να μην τον αφηνουμε μεσα μας. Αλλα και παλι καποιες φορες σκεφτεσαι που να ξεσπασεις και πως θα αντιδρασει ο αλλος..
    Εγω προσωπικα αρχιζω το κλαμα οταν εχω νευριασει και ξαλαφρωνω λιγο..
    Μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλιά έβαζα κι εγώ τα κλάματα Μαρία μου. Αλλά δεν βοηθούσε και πολύ. Έτσι το καλύτερο για μένα είναι να τα αντιμετωπίζω με χιούμορ ή βάζω μπρος τη λογική.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Καλό είναι να διαχειριζόμαστε το θυμό Αριστέα μου, προσωπικά το παλεύω ευτυχώς με τον σύζυγο δίπλα μου πάντα, εκείνος είναι ήπιος και ήρεμος! Εγώ θυμώνω λίγο πιο γρήγορα. Πολλές φορές όμως αντιπαρέρχομαι κι εγώ! Δεν αξίζει να χαραμίζουμε τον χρόνο και την ενέργεια μας για κάποιους κακοήθεις!
    Πολύ δυνατό θέμα επέλεξες και σήμερα γλυκιά μου airis!
    Να έχεις ένα καλό και ήρεμο απόγευμα! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφο να τον έχεις στο πλάι σου! Και να είναι ήρεμος κιόλας! Νομίζω ότι θα σου τη μεταδίδει στο τέλος, δεν μπορεί!
      Χαίρομαι που αντιλήφθηκες... για κάποιους κακοήθεις! :))) Νομίζω ότι έχει αντιληφθεί αρκετά Κατερίνα μου και σε λατρεύω που με καταλαβαίνεις!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
    2. Ξέρεις Αριστέα μου, τους τυφλώνει το Φως που εκπέμπεις γλυκιά μου, γιατί Εσύ είσαι Αυτόφωτη! και τους πονάει πολύ....!
      Κι εγώ σε λατρεύω που με νοιώθεις!
      Μια αγκαλιά φιλιά!♥

      Διαγραφή
    3. Τα λόγια σου με συγκινούν Κατερίνα μου! ♥
      ΣΛ καρδιά μου! :)))

      Διαγραφή
  24. [Είδα τίτλο και το νοητό μου jukebox έκανε ντιν ντιν να σου φέρω ομώνυμο ντουετάκι Βίσση - Καρβέλα. χαχαχα]

    Πολύ σωστά τα λες. Κι ένας σημαντικότατος λόγος, για να πράττουμε τοιουτοτρόπως, είναι πως ο θυμός μπορεί εύκολα να μας παρασύρει/αποπροσανατολίσει, και να χάσουμε και το δίκιο μας από πάνω. Αχ, και τα παίρνω κι εύκολα. Αλλά, σε γενικές γραμμές το 'χω, με ελέγχω. Και σε φάσεις που ξεφεύγω, προσπαθώ να εκτονώνομαι στα σημεία που πρέπει, μόνο. Δυσκολούτσικο, πάντως.

    ζα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Όχι που δεν θα έκανες εσύ μουσικό συνειρμό! χεχεχε!
      Με έλιωσε το "τοιουτοτρόπως" σου! αχαχαχα!
      Πάω να δω και το ζα!
      Μάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  25. Χμμ! Προχωρημένο θέμα, υψηλού βαθμού δυσκολίας.
    Ιδανικό, το να μπορείς να αντιπαρέρχεσαι.
    (μήπως έχω υπ όψιν μου κι εγώ τον ίδιο φίλο, που προτείνει την πανίσχυρη λεξούλα "ας" ; )
    Όπως κάθε ιδανικό, πάντως, εύκολα το βλέπεις, δύσκολα το φτάνεις.
    Φιλιά αποσπερινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ : Αγαπητέ Άρη Άλμπη, από τότε που διάβασα το ποίημα σου "Ας", απέκτησα ένα πολύτιμο αντίδοτο κατά της οργής!

      Διαγραφή
    2. Έπεσες διάνα αγαπημένη μου Αννούλα! :))
      Και όντως δεν είναι εύκολο αλλά οφείλουμε να προσπαθούμε !
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  26. Καλά, το τι μέτρημα ρίχνω τα τελευταία χρόνια δεν μπορώ να στο περιγράψω! Το θέμα μου είναι ότι ενώ μετράω, κάποιες φορές ξεχνάω να αναπνέω!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ταυτόχρονα Αθηνούλα μου! Ταυτόχρονα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Σήμερα μόλις πέρασε από το δίπλα γραφείο ένας μαλάκας χρυσαυγίτης και άρχισε τη συνάδελφο στα "μαλακισμένη, πουτ@να, καρι$λα, εγώ σε πληρώνω, κάτσε μπροστά μου σούζα..."
    Και το μόνο που του είπε είναι πως το γραφείο του γιατρού είναι το δίπλα και δεν ξέρει που έχει πάει! Πόση υπομονή να έχεις;;;

    Η ζωή είναι ωραία - όπως λέει και το παρόν σπιτικό - φτάνει να μη στην κάνουν κ#λος καθημερινά οι ηλίθιοι, θα προσέθετα.

    Πρέπει να έχεις πολλά αποθέματα υπομονής να μην αρχίζεις από το πρωί ως το βράδυ να μοιράζεις φάπες στους ηλίθιους που συναντάς.
    Ερώτηση: μόνο εγώ τους βλέπω ή έχουν γίνει επικίνδυνα πολλοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Πέτρο. Δεν τους βλέπεις μόνο εσύ. Φαίνεται ότι σε εποχές όπως η παρούσα, πέφτει επιδημία.

      Διαγραφή
    2. @ Πέτρο μου! Μερικοί άνθρωποι μας εκπλήσσουν με την υπομονή τους. Μα δεν είναι θέμα μόνο υπομονής. Προσωπικά εμένα η υπομονή μου δεν μου έχει βγει πάντα σε καλό. Το θέμα είναι να μπορείς να ελέγχεις κάποια πράγματα μέσα σου. Να λες δεν τρέχει κάτι...θα περάσει!
      Αν κάνεις υπομονή και μαζεύεις ταυτόχρονα μέσα σου χωρίς εκτόνωση , τότε γίνεται το μπαμ!


      ΥΓ: Εγώ να κάνω το σταυρό μου που δεν τους έχω δει ακόμα εδώ που ζω;

      Καλό βράδυ και στους δύο!

      Διαγραφή
    3. Μάλλον... θα είναι που είσαι "μελισσούλα", γι αυτό στο "λιβάδι" σου βλέπεις μόνο τα λουλούδια!

      Διαγραφή
    4. Λυπάμαι, αλλά έχει δίκιο ο Πέτρος. Έχουν γίνει επικίνδυνα πολλοί!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    5. Θα κρατήσω το σχόλιο της Αννούλας μου που μου άρεσε πολύ αν και κάποια στιγμή πρέπει να σοβαρευτεί η μελισσούλα νομίζω!
      Φιλάκια σε όλους!

      Διαγραφή
  28. Προσπαθώ να μη θυμώνω αλλά αποτυγχάνω... Ειδικά σε περιπτώσεις "συλλογικής βλακείας" που αναφέρεται σε ένα σχόλιο πιο πάνω! Το κόλπο με την αντίστροφη μέτρηση ή τις αριθμητικές πράξεις δε το γνώριζα και θα το δοκιμάσω γιατί τελευταία δε μπορώ να συγκρατήσω τα νεύρα μου με τίποτα...
    Παλιότερα είχα γαϊδουρινή υπομονή που απλά ξεσπούσε κάποια στιγμή και έπαιρνε ο διάολος τα πάντα, αλλά τώρα με τη μία μπαμ και όποιον πάρει ο χάρος χαχαχα...
    Θα το δοκιμάσω και θα σου πω!
    Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό με τη γαϊδουρινή υπομονή ( όπως λέω και πιο πάνω ) είναι ότι αν κάνεις υπομονή και μαζεύεις ταυτόχρονα μέσα σου χωρίς εκτόνωση , τότε είναι που γίνεται το μπαμ! Και τους παίρνει όλες κάτω σαν τυφώνας!
      Θα περιμένω ανατροφοδότηση! Εξάλλου το θέμα θα πάει...ντιβάνι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Αντιπαρέρχομαι Άριστέα μου γιατί δεν μπορώ να χαλιέμαι κάθε λεπτό της μέρας, το έχω κάπως έτσι τοποθετήσει στο μυαλό μου και πολλές φορές αδιαφορώ και τελειώνει εκεί.Μια φορά θυμάμαι έκανα έναν ελιγμό και πέρασα πρώτη στο φανάρι...η κυρία που ήταν πίσω μου απλά άργησε να αντιδράσει και εγώ πέρασα μπροστά δηλ τι πιο φυσιολογικό. Εκείνη έπαθε κοκομπλόκο!!! ήρθε με το αυτοκίνητο παράλληλα με μένα κατέβασε το τζάμι και άρχισε να με στολίζει αλά γαλλικά...εγώ την κοίταζα με απορία και αναρωτιόμουν... τι να έπαθε η γυναικούλα? Άναψα τσιγάρο (κάπνιζα τότε) και την κοιτούσα...αυτή εξαγριώθηκε ακόμα πιο πολύ κατέβηκε από το αυτοκίνητο φωναζοντας μου...Γιατί μωρή δεν μου απαντάς? κλοτσώντας αυτή τη φορά και το αυτοκίνητο...Το φανάρι στη συνέχεια άναψε και έγώ έφυγα χωρίς να πω κουβέντα...Σκεφτηκα πόσο λυπηρό τελικά είναι να βγαίνει ένας άνθρωπος εκτός ευατού για ασήμαντους λόγους. Εκείνη βέβαια προφανώς είχε προσωπικούς λόγους για τον τρόπο αντιδρασής της! Μια άλλη φορά θα σας πω για μια άλλη κυρία στην γειτονιά που χτυπιόταν δίπλα μου και ούρλιαζε και μαζεύτηκαν μετά και αλλές και χτυπιόνουσαν όλες μαζί γιατί δεν τους απντούσα στην ερώτηση που μου έκαναν...Γιατί καλέ τράβηξες την καρέκλα από το δρόμο για να παρκάρεις???? Ακου ερώτηση τώρα να είναι παρκαρισμένη η καρέκλα και όχι το αυτοκίνητο...παμέ καλά????? χαχαχαχαχα καλέ μην μου βγει το όνομα ότι είμαι καμιά προβληματική...!!! Τα δύσκολά βέβαια με το θέμα θυμός για μένα αρχίζουν με τους ανθρώπους που αγαπώ και ζω μαζί τους...εκεί είναι ζόρικα!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Απόλαυσα τα προσωπικά σου παραδείγματα Μαρία μου!
      να'σαι καλά γιατί ήταν ό,τι καλύτερο για το θέμα μας!
      Καθόλου προβληματική! Σε θαύμασα κιόλας!
      Φιλάκια πολλά και keep walking!!!

      Διαγραφή
  30. Χεχεε... μου θύμισες πολύ έντονα τη μαμά μου, να μου λέει από μικρή να κάνω αυτό με το μέτρημα!!!!
    Από τότε έπαιρνα "φωτιά" πολύ εύκολα... κι ακόμη προσπαθώ να το ελέγξω! (όχι, το μέτρημα δεν πιάνει, διότι νευριάζω και με τον εαυτό μου που μετράει, αχαχα!!)
    Τουλάχιστον ο θυμός μού κρατάει 5 λεπτά... μετά μου περνάει! (κάτι είναι κι αυτό...)
    :)))
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι καθόλου εύκολο το μέτρημα..κυρίως να το θυμηθείς! Αλλά αν το κάνεις , αν καθίσεις και σκεφτείς ίσως φύγει η μισή τρέλα!
      Πέντε λεπτά δεν είναι πολλά Έλλη μου! Μπράβο σου θα πω και συνέχισε έτσι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  31. Μπορεί να τους χαρίζω το θυμό μου, αλλά όχι τη λύπη μου. Ο θυμός είναι σαν τον ατμό. Ξεθυμαίνει. Άμα μάθεις και κάποιες τεχνικές, καλή ώρα σαν αυτές που περιγράφεις, περνάει γρήγορα. Κι όσο πιο πολύ το εξασκείς, είναι και πιο εύκολο.
    Άλλωστε ο χαρακτήρας του ανθρώπου, μετριέται εκείνες τις ώρες που είναι οργισμένος. Aν έχει τη δύναμη να το δαμάσει και να χαμογελάσει στον "αντίπαλο". Ή αν γίνεται ένα άγριο θηρίο που δεν ελέγχει τη συμπεριφορά του.
    Πολύ ωραία ανάρτηση Αριστέα μου. "Φαγάκι" για σκέψη ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι για αυτό που έγραψες: ότι ο χαρακτήρας του ανθρώπου, μετριέται εκείνες τις ώρες που είναι οργισμένος! Πόσο συμφωνώ. Και η Παιδεία του θα συμπληρώσω!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  32. Γράφεις πολύ όμορφα! Σε ευχαριστούμε για τα όμορφά σου λόγια! Η διαχείρηση του θυμού είναι τόσο μεγάλο θέμα θέε μου! Έχει κοστίσει πολλά λαθη. Δυστυχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου και καλώς ήρθες στα μέρη μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  33. Δεν προλαβαινω ουτε να σκεφτω απο που να ξεκινησω να μετραω!!!!!!!! Δεν αντεχω αλλο να καταπινω κ με μερικους ας πουμε "εμετικους" ανθρωπους..."ξερναω" παραυτα!!!!!
    (σορυ για τις ασχημες λεξεις, μα δεν μπορουσα να μην χρησιμοποιησω ακριβη ορολογια!)
    Εχω πολλα να σου πω,να δω ποτε....
    Σε φιλω!!!
    Συνεχισε τις σχετικες αναρτησεις!!!!!
    Βοηθανε.... (οταν μπορω να σκεφτω!;-))
    Καλο ξημερωμα,κουκλιτσα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλιοτερα δεν ημουν ετσι! Πεισμωνα αλλα καταπινα ευκολα(σε σχεση με τωρα) κ κυριως δεν ελεγα τπτ σε κανεναν!!!!!
      Διαπιστωσα οτι δεν μου κανει καλο να τα λεω σε ανθρωπους γιατι απαντανε κ μετα νομιζω οτι εχω παθει μεγαλο κακο γιατι μου δινουνδικιο κ οςο τα λεω τοσο φορτωνω!
      Παλια εγραφα ημερολογια-αγριες θαλασσες,μα εμεναν εκει κ οταν ηρεμουσα κ τα ξαναδιαβαζα,ξεκαθαριζε το τοπιο κ εμπαινε καθετι στη σωστη θεση!
      Τωρα πια....αστο καλυτερα!
      Μεγαλωνω κ γω...:-/

      Διαγραφή
    2. Να δω πότε αναρωτιέμαι κι εγώ!
      Θα σου πρότεινα Βαϊλάκι μου και το πρώτο μέρος του βιβλίου , αυτό με τα δικαιώματα. Βοηθάει πολύ! Θα το βρεις ανάμεσα στα βιβλία του συγγραφέα - αναφέρομαι στις μανούβρες. Αλήθεια...ακόμα περιμένω εντυπώσεις!
      Ίσως έχεις χαθεί σε έναν τυφώνα μα θα τη βρεις την άκρη. Κάνε σιγά σιγά τα baby steps από κάπου πρέπει να γίνει η αρχή.. Αν μπορούσες κάποτε μπορείς και τώρα !
      Έτσι κι αλλιώς έχεις πλάι σου τους δικούς σου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    3. Εχω καθε καλη διαθεση μα καθολου αντοχες πια!!!!
      Εχουν φροντισει πολλοι να φτασω σε αυτο το σημειο,ναναι καλα!!!!!!!!!!!
      Μεγαλη κουβεντα!
      Το ποτε,ε;;; Οταν ερθει το πληρωμα του χρονου (κ μαλλον δεν εχει ερθει ακομα....) ;-)
      Για την ωρα φιλια!!!!
      (ξεκινησα γυμναστικη ξανα κ ειμαι λιωωωμααα!!!! Δεν μου εφτανε το ψυχικο "ξετιναγμα", θελω κ σωματικο!!!! Ελπιζω να με ισορροπησουν αυτα τα δυο μεταξυ τους γιατι αλλιως θα σου γραψω σε ποιο νοσοκομειο θα με βρεις!!!!! Να μου φερεις λουλουδια κ μια ζεστη κ τρυφερη αγκαλια να κρυφτω....
      Φιλια ομορφια μου! :-*

      Διαγραφή
    4. Αχ Βαϊλάκι μου . Χαίρομαι τουλάχιστον που κάνεις κάτι που σε γεμίζει! Η σωματική εκτόνωση χρειάζεται κι ας μας βγάζει οφ!
      Σου στέλνω γλυκιά αγκαλίτσα!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  34. Στη ζωή μου ολόκληρη τρεις φορές έχω βγει εκτός εαυτού και αυτές μετά από πολύ μέτρημα, χαχα!...και να σου πω κάτι? το χάρηκα απίστευτα!!!
    Βέβαια αν κρατούσα την ψυχραιμία μου θα τα έλεγα καλύτερα, αλλά τα είπα όμως, τα έβγαλα από μέσα μου και ησύχασα!!
    Συνήθως αντιπαρέρχομαι, αλλά αυτές οι περιπτώσεις το σήκωναν το ξέσπασμα...
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιες φορές χρειάζεται και το ξέσπασμα. Δεν είναι πάντα κακό. Ίσα ίσα. Αρκεί μόνο να μην κάνει ανεπανόρθωτη ζημιά.Εγώ αυτό πάντα έχω στο νου μου!

      Φιλάκια πολλά Μαρία μου! ♥

      Διαγραφή
  35. Δηλαδή προτείνεις να κάνουμε στον εαυτό μας αυτό που κάνουν στις τράπεζες;
    Να τον χωρίσουμε σε... "καλό" και "κακό" κομμάτι, δηλαδή, για να φορτώνουμε τα πάντα στο κακό και αφήνουμε ανέπαφο το καλό;
    Ωραίο ακούγεται!
    Καλό βράδυ!

    2458, 2456, 2454, 2452,... που θα πάει θα με πάρει ο ύπνος ώσπου να φτάσω στο 0 !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Ό,τι μπορώ κάνω η γυναίκα ! Εκλαϊκευμένα εντελώς αλλά ως βάση έχω πάντα τη θεωρία.
      Ένα κομμάτι μας πρέπει να είναι ψύχραιμο. Καλό είναι το συναίσθημα αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που η λογική πρέπει να επικρατεί. Όχι τίποτα άλλο για να μην μετανιώνουμε σκληρά μετά!
      Τελικά; κοιμήθηκες;;;;;

      Διαγραφή
  36. Η ανάρτησή σου Αριστέα μου πολύ μου αρέσει γιατί πραγματικά χρειάζεται υπομονή να μάθεις να διαχειρίζεσαι το θυμό σου, χωρίς να μένει μέσα σου . Δεν θυμώνω εύκολα απλά γιατί έμαθα να πατάω στο υγιές κομμάτι της ψυχής μου .
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Νικολίτσα μου όπως και το ότι διαχειρίζεσαι σωστά το θυμό σου.
      Φιλάκια πολλά χαρά μου!

      Διαγραφή
  37. Διαχείριση θυμού, Αριστάκι,ε;
    Μμμμ! Μεγάλη υπόθεση!!!
    Ψυχραιμία, λογική, διπλωματία, κατανόηση, ενσυναίσθηση...βαθιές αναπνοές... μέχρι να γίνει πυρηνική έκρηξη!!!!!!!!!!
    Δεν μπορείς να είσαι πάντα μικρός θεός, όλα έχουν και όρια. Και ο θυμός είναι απαραίτητος ως συναίσθημα, διότι συχνά μας δίνει ώθηση ν' αλλάξουμε καταστάσεις, στάσεις, συμπεριφορές. Αρκεί να μην φτάνει να είναι καταστροφικός για μας και τους άλλους.
    Αναπνοές, αναπνοές, περπάτημα, περπάτημα και μέτρημα (μία φάπα, δύο φάπες, τρεις φάπες...)
    Καληνύχτα σας!!! Φιλιά!!!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και είναι απαραίτητος ο θυμός. Σίγουρα θα έχουμε νιώσει ανακούφιση κάποιες φορές. Είναι εκτόνωση συναισθήματος. Αυτό όμως είναι ο υγιής θυμός. Όχι αυτός που μας κυριεύει και δρούμε με βλάβες ανεπανόρθωτες πολλές φορές.
      Χαίρομαι που συμφωνούμε Γλαύκη μου!
      αχαχαα! Γέλασα με τις φάπες!!!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  38. Για τις προκλήσεις και τις δυσκολίες, γενικά και αόριστα αν μιλάμε μπορούμε να πούμε πολλά. Όμως δεν είναι όλες ίδιες και όταν έρχονται άλλοτε μας βρίσκουν δυνατούς και άλλοτε αδύναμους. Χρειάζεται πνευματική άσκηση στην υπομονή και την αυτοπειθαρχία, μιας και μαγικά ραβδάκια δεν υπάρχουν για να βρίσκουμε εύκολα λύσεις. Η περίοδος της σαρακοστής είναι μια περίοδος άσκησης (ψυχοσωματικής). Το κακό είναι πως αφού ζούμε κατά πάθος και όχι κατά φύση, δεν κάνουμε κάτι για να τιθασεύσουμε την εγωπάθεια. Γι' αυτό και παρασυρόμαστε από θυμό, οργή κλπ. κλπ. Χωρίς άσκηση δεν υπάρχουν αποτελέσματα. Είναι η προπόνηση για τον πνευματικό αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που αναφέρεις την πνευματική άσκηση Σταμάτη. Συμφωνώ μαζί σου. Είναι εσωτερική διεργασία η διαχείριση του θυμού και χρειάζεται αυτογνωσία και αυτοπαρατήρηση για να τα καταφέρεις. Εν τω μεταξύ ο θυμός σου δημιουργεί αντίθετο περιβάλλον ...μη σκέψης!
      Αυτό όπως το θέτεις στο σχόλιο σου σχετικά με τον Πνευματικό αγώνα είναι μια νέα προσέγγιση και οπτική που έχω τελευταία μιλώντας τακτικά με κάποιον Πνευματικό κι ο οποίος με βοηθά να μην ξεσπώ το θυμό μου στους άλλους αλλά να ηρεμώ με την προσευχή. Όλα τα δοκιμάζω και προχωρώ!

      Διαγραφή
  39. Δύσκολα θα εκραγώ,γιατί πολύ απλά δε θέλω να πω λόγια στο θυμό μου ,που μετά θα μετανοιώσω γι αυτά και δε θα μπορώ να τα πάρω πίσω.Και ξέρω πόσο πληγώνουν τα λόγια! Δυστυχώς τις περισσότερες φορές περνάω εσωτερικα το θυμό κι αυτό μου κάνει κακό.
    Οσες φορές έχω υψώσει φωνή, κι αυτό έγινε κάποιες φορές στη δουλειά,δε μ άρεσε καθόλου, βέβαια οι άλλοι στους οποίους απευθυνόμουν συμμορφώθηκαν,αλλά εγω αρρώστησα.
    γενικά προτιμώ μετά τις πρώτες ώρες του βρασμού να το συζητάω.
    Φιλάκια πολλά Αριστέα μου,καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να τον κρατάμε μέσα μας κακό κάνει Χαρά μου. Το θέμα είναι να μην τον μαζεύουμε αλλά να το ξεπερνάμε με άλλους τρόπους.
      Κι εμένα δεν μου αρέσει καθόλου όταν βγαίνω εκτός εαυτού. Χαλιέμαι και στεναχωριέμαι έπειτα!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  40. μετρώ, μετρώ, μετρώ... πωωωωω κούραση και υπομονή ατελείωτη, μα στο τέλος νιώθω περήφανη που κοντρολαρίστηκα. οι φορές που θύμωσα γιατί δεν εξέφρασα το θυμό μου είναι ελάχιστες.
    φιλιά χαρά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πάντα έτσι να αισθάνεσαι Βικάκι μου γλυκό!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  41. Ένας άλλος τρόπος είναι να σκεφτείς ότι υπάρχουν σοβαρά προβλήματα τριγύρω και δεν πρέπει να ασχολούμαστε με καυγάδες κλπ.Η ζωή είναι πολύ μικρή για αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλό καλή και η δική σου πρόταση Πινελιά μου!
      Σε ευχαριστώ !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  42. Γενικά δεν θυμώνω, επεξεργάζομαι τα αρνητικά μου συναισθήματα και Aντιπαρέρχομαι Αριστέα μου, παράλληλα εφαρμόζω το εξ ίσου σοφό " ότι δεν μπορώ να ξεχάσω το συγχωρώ και ΄οτι δεν μπορώ να συγχωρήσω το ξεχώ"... εξαιρετκή και αυτή η ανάρτησή σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλός και ο δικός σου τρόπος Κλαυδία μου! Η συγχώρεση δίνει τη μεγαλύτερη ανακούφιση σε αυτόν που τη δίνει κυρίως..κι αυτό έχει να κάνει περισσότερο με το ...ξεχνώ και προσπερνώ! Ή αλλιώς ,,,,αντιπαρέρχομαι!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  43. Πέρασα για μια βιαστική καλησπέρα Αριστέα μου...αυτες τις μέρες απεχω απο το μπλόκιν... διαβασα για τον θυμό.. δεν θυμαμαι να έχω θυμωσει πολλές φορες στην ζωή μου ... και είναι αρκετή..χιχι. εγώ οταν γινεται αυτό αναζητώ τις αιτίες.. και έρχομαι στην θέση του άλλου... γιατί δεν θυμώνει κανείς μόνος του.. σίγουρα με θυμώνουν πράγματα και καταστασεις. αλλά ...ψάχνω παντα την ατία... και αν δεν βγαζω άκρη....Αντιπαρερχομαι..!!!! και δεν το κρατώ μανιάτικο... φιλακιααααααα δεν ανοίγουν τα ματια μου... πάω να τα κλείσω... θα τα πούμε..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι σε είχα φανταστεί Ρουλίτσα μου γλυκιά. Με το γέλιο σου τα λύνεις όλα!
      Δε σε φοβάμαι εσένα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  44. Χμμμ τώρα τελευταία στην δουλεία έχω πολλά νεύρα! Ξέρεις είμαι σε ένα σημείο που λέως πως έχω φτάσει στα όρια μου! Κυρίως γιατι ξεφεύγουν οι άλλοι...Αλλά και γιατί δε μπορώ και γω να συγκρατήσω τα νευρά μου. Προσπαθώ να παίρνω βαθιές αναπνοές και λένε πως μετράει επίσης και η στάση του σωματος! Θα δοκιμάσω και την δική σου τακτικη Αριστέα μου! Ας αντιπαρέλθουμε λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλει εξάσκηση Μάκη μου. Θέλει χιούμορ και υπομονή. Δεν είναι εύκολο. Και εγώ ξεχνάω και πισωγυρίζω άπειρες φορές!
      Καλή συνέχεια λοιπόν!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή