Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Μέρες Άνοιξης!


Έφθασαν οι ειδοί του Μαρτίου... 
μαζί και το νέο μας δρώμενο! 

Οι ειδοί του Μαρτίου 
(από τα Λατινικά: Idus Martii) δήλωνε την 15η Μαρτίου. 
Με τον όρο “Ειδοί” ( έχει μόνο αιτ. :”τις ειδούς”) 
δηλωνόταν η 15 μέρα του Μαρτίου, Μαϊου, Ιουλίου, Οκτωβρίου 
και την 13η μέρα των άλλων μηνών. 
Αι Ειδοί ήταν αργία για τους Ρωμαίους, αφιερωμένη στο Θεό Άρη.
(Μάρτιος στα λατινικά εξάλλου σημαίνει Άρης).

Σήμερα με τη φράση “Ειδοί του Μαρτίου” δηλώνεται, κατ’ αποκλειστικότητα, 
η ημερομηνία που δολοφονήθηκε ο Ιούλιος Καίσαρας (15 Μαρτίου.44 π.Χ.)
Πέρυσι είχα δώσει και ένα σχετικό κείμενο
για το Παιχνίδι των λέξεων,
που πολύ το αγάπησα!



Πάμε στο δια ταύτα όμως;
Τούτη τη μέρα επέλεξα για να ξεκινήσουμε το νέο, ολόφρεσκο δρώμενο
της διαδικτυακής μας γειτονιάς.

Αρχικά είχα σκεφτεί να βαφτίσω όλο τον Μάρτη μήνα ποίησης,
(θυμίζω ότι στις 21 Μαρτίου είναι η Παγκόσμια μέρα Ποίησης)
αφού ο Φλεβάρης άξια νομίζω χαρακτηρίστηκε ως μήνας του Παραμυθιού.
Η παράταση όμως που έδωσα στα παραμύθια μας 
έκαναν κουτσό τον Μάρτη μας, 
οπότε το δρώμενο θα πάει ως τέλος Απριλίου.


Μέρες Άνοιξης 
θα λέγεται το νέο μας δρώμενο

Θα είναι ποιήματα που θα έχουν μέσα τη λέξη 
άνοιξη 
υποχρεωτικά, όπως στα Συμπόσια, και που θα υμνούν την άνοιξη 
(ή συμβολικά θα χρησιμοποιούν τη λέξη)

αλλά και

εικόνες, φωτογραφίες, κείμενα ή δημιουργίες κι έργα
που θα είναι όλα ανοιξιάτικα.
Έτσι, για να υμνήσουμε αυτή την υπέροχη εποχή του χρόνου,
για να έχουμε κίνητρο για δημιουργία και χαρά,
αλλά και για να καλοπιάσουμε τον καιρό να φτιάξει...
καθώς σήμερα το τοπίο είναι άκρως χειμωνιάτικο!


Γνωστή η διαδικασία:
Εκδηλώνουμε ενδιαφέρον σε αυτή την ανάρτηση.
Κάθε ένας δημοσιεύει στο δικό του χώρο
και κάνει αν θέλει μια απλή αναφορά, εδώ.
Στο τέλος όπως πάντα, μια κλήρωση σας περιμένει! ☺

Σας φιλώ γλυκά από το σπίτι, 
αδειούχα σήμερα
για να γεμίσω μπαταρίες 
και να αναρρώσω (επιτέλους!)

@ριστέα


__________________________________________


Εδώ παρακολουθούμε τις συμμετοχές:

1.Ένας μικρός κήποςΜαρίνα, στο e-periodiko mas
2.Αποσιωπητικάme maria, στο mytripsonblog
3.Ξυπνήματα, airis, στο Η ζωή είναι Ωραία
4. Μια βροχερή άνοιξη, Μαρία Νικολάου, στο Μια ματιά 
στον ήλιο με γιορτινά
5.άνοιξη, ♥ (Στέλλα), στο Με το φεγγάρι αγκαλιά
6.Άνοιξη 2♥ (Στέλλα), στο Με το φεγγάρι αγκαλιά
7.Ο άνεμος κι εγώ…δυο άνεμοι!me maria, στο mytripsonblog
8.Ψάχνω σημάδι ανοιξιάτικο.... ANNA Flo, στο Ατενίζοντας!
9.Εαρινή παράκληση προς τον άνθρωπο..., Γλαύκη, στης Γλαύκης το καφέ
10.Μνήσθητι, Μαριλένα, στο marilenaspotofart 
11.ΠροσμονήMary Petrax, στη Γήινη ματιά
12.Του κήπου και του δάσους, Marie-Anne, στο L'Atelier de Marie-Anne
13.Άνοιξη στο ...παρά πέντε,Ρούλα, στο Σμαραγδένια
14.Τούτη εδώ την Άνοιξη, Σοφία Θεοδοσιάδη, στο Άρωμα Σοφίας
15.Τώρα που είναι άνοιξη, Petra, στο Ο πιο πιστός φίλος του σκύλου
16.Οι πρώιμες μέρες της Άνοιξης,Ελένη, στο Ποιώ-Ελένη
17.ΆνοιξηΓαβριήλ Παναγιωσούλης, στον Pylaro
18.Χαμογέλα, η Άνοιξη ήλθε!ANNA Flo, στο Ατενίζοντας!
19.Μέρες Άνοιξης, Αλεξάνδρα, στο a button on the moon
20.Άνθισαν οι τουλίπες!!, Σοφία, στη Γελαστή κλωστή
21.Συνομιλώντας με τις εποχές Mary Petrax, στη Γήινη ματιά
22.Ανοιξιάτικα αρώματα, Χριστίνα , στο Butterfly's world
23.Η δική μου άνοιξη, Νικόλ, στα Χειροποιήματα της Νικόλ
24.Απείθαρχο έαρΣταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου,
στο λογισμών αραξοβόλι
25.Επρόβαλε η Άνοιξη!Ξέχνα τα περασμέναairis, στο Η ζωή είναι Ωραία
26.Απαλά έρχεται η άνοιξηme maria, στο mytripsonblog
27.Η φύση ζωγραφίζει το χορό της Άνοιξης, rena στις Χειροκατασκευές
28.Ο Μάρτης, τα χελιδόνια και η Νεράιδα της Άνοιξης! Clelia,
στο Νεράιδες και Δράκοι
29.Άνοιξη στα βάθη της Αβησσυνίας, Maria Kanellaki, στο Απάγκιο
30."Μέρες Άνοιξης", Metaxia Nikolopoulou, στο ΜΕΤΑΞΙΑ
31.Τα διαβατάρικα, Πέτρος Κ, στο Ακυβέρνητος
32.Της άνοιξης σκιρτήματα, Έλλη στο Funkey Monkey
33. Άνθη στον άνεμο, Katerina Koko, στο follow me
34.Πανδαισία χρωμάτων, Μηθυμναίος, στις Φωτοχυσίες
35.Στην αρχή της αγάπηςWoman in Blogs, στο a button on the moon
36.Η Άνοιξη είναι έρωτας, Ανέσπερη, στο Σκέψεις μικρές κι ασήμαντες
στο χρόνο αφημένες
37. Η οφθαλμαπάτη της άνοιξης, Κική Κωνσταντίνου, στο Εκφράσου
38.Τσαντίρ Ελλάς, Μαρία Λιώτη, φιλοξενούμενη στο 
Κάτω από την Ακρόπολη της Κλαυδίας
39.Μυστικός κήποςme maria, στο mytripsonblog
40.Άνοιξη, Έλεν Β., στο καρυδότσουφλο
41.Μέρες Άνοιξης, Ωραιοζήλη στο Ένα κάθε μέρα
42.Εκ νέου γένναairis, στο Η ζωή είναι Ωραία
43.Ανοιξιάτικες αναμνήσεις σε μια γειτονιά,des tzav, στο
Μαμά σε κρίση!
44.Η Ερασμία βουρλίστηκε! Κλαυδία, στο Κάτω από την Ακρόπολη
45.Η καρδιά της άνοιξηςme maria, στο mytripsonblog
46.Ο μύθος της άνοιξηςANNA Flo, στο Ατενίζοντας!
47.Οι πρωταγωνιστές της άνοιξης,Μαρία Νικολάου, στο Μια ματιά 
στον ήλιο με γιορτινά
48.Αυτό που κάνει η άνοιξη στις κερασιές,Έλλη στο Funkey Monkey
49.Λουλουδάτη αιτίαΡούλα, στο Σμαραγδένια
50.Διαβάτη δεν υπάρχει δρόμος, Αντόνιο ΜατσάδοΜαριλένα, 
στο marilenaspotofart 
51.Ανοιξιάτικες στάχτες,Woman in Blogs, στο a button on the moon


124 σχόλια:

  1. Καλέ εσύ δεν έχεις σταματημό από το ένα δρώμενο στο άλλο τρέχεις και μου είσαι και αρρωστούλα (περαστικά!!!). Με τούτα και με κείνα δεν μας μένει καιρός και για καφέ...χαχα! θα το κανονίσουμε όμως. Θα δούμε τι θα κάνουμε και με τούτο το δρώμενο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ακόμα άρρωστη είμαι Ελένη μου!
      Κοντεύω τις 2 βδομάδες!
      Θα βρούμε όμως χρόνο για καφεδάκι :))
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Να ευχηθώ περαστικά Αριστέα και να σου στείλω και τη δική μου "χειμωνιάτικη" ημέρα, με ότι αυτό συνεπάγεται.
    Το καιρούριο δρώμενο πολύ όμορφο σαν ιδέα. Αν καταφέρει να φύγει η "χειμωνιά" θα ήθελα να προσπαθήσω. Όπως και να ΄χει, θα σε ενημερώσω.
    Καλή Σαρακοστή από ΄μένα και πάλι περαστικά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πω πω πω ιδεες ωραιες και ανοιξιατικες!
    καλη επιτυχια σε ολους
    μου αρεσει που εισαι ακουραστη!

    φιλια πολλα

    Κική Κωνσταντίνου απο το μπλοκ Εκφράσου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστεα μου!!! Δηλώνω συμμετοχή αυτόματα, αφού κατά σύμπτωση η σημερινή μου ανάρτηση συμπίπτει με το νέο δρώμενο σου! Δεν θα είναι η μόνη όμως, θα ακολουθήσουν κι άλλες από την αφεντια μου!!!
    Φιλιά, καλή Σαρακοστη αγαπακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστέα μου !
    Υπέροχη σκέψη κορίτσι μου ! Πάω κι εγώ να βρω μελάνια και χρώματα και πινέλα και και και ... δεν ξέρω τι άλλο, αλλά θα αναρτήσω κι εγώ παρέα σας της Άνοιξης τις ομορφιές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σταυρούλα μου!
      Καλές εμπνεύσεις εύχομαι! :))

      Διαγραφή
  6. Εγώ ήρθα μόνο να χαιρετίσω την αεικίνητη δημιουργική σου φύση, που δεν εφησυχάζεται ούτε όταν είσαι αρρωστούλα.

    Περαστικούλια, κι ευόδωση στο νέο δρώμενο. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αριστάκι μου καλησπέρα
    Το περίμενα το νέο δρώμενο
    Πως αλλιώς;;;
    Το θέμα του θα δώσει ώθηση
    κι άνθιση στη δημιουργία
    Μάλλον μπαίνω στη λίστα Χρόνος
    υπάρχει αρκετός!!!!
    Σου εύχομαι καλή ανάρρωση και θέλω
    να προσέχεις πολύ (κι εγώ σε μια
    προ ίωσης κατάσταση είμαι)
    Πορτοκαλαδίτσες και ζεστά λοιπόν...

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε!
      Από σένα περιμένω πολλά Ελένη μου!
      Βάλε και τις παλιές σου συμμετοχές με την άνοιξη!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  8. Περαστικα σου Αριστούλι μου.
    Κάνε υπομονή, όπου ναναι φεύγει ο χειμώνας.
    Σίγουρα θα υμνησω κι εγώ την Άνοιξη, αλλά δεν ξέρω ακόμη με πιο τρόπο.
    Να είσαι καλά.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ρένα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  9. Ηθελα να ξερα με τόσο δημιουργικό οίστρο γύρω μου, δεν μπορείτε να με κολλήσετε κι εμένα;;; Μόνο εγώ πρέπει να αδειάσω για να ξαναγεμίσω;; Απελπισία... :))))
    Κι αφού είπα τον καημό μου και γκρίνιαξα να ευχηθώ καλές εμπνεύσεις σε όλους Αριστέα μου!! Το θέμα σίγουρα θα γεννήσει πολλές συμμετοχές!! Περαστικά σου , να ξεκουραστείς όσο γίνεται!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κολλήσεις Μαρλέν μου! Όταν δεν θα αγχώνεσαι και δεν θα το σκέφτεσαι, ναι;
      Πολλά φιλιά :)))

      Διαγραφή
    2. Καλέ να σου στείλω κι εγώ την συμμετοχή μου από το συμπόσιο με την Ανοιξη;;; ;)))
      Είδα ότι μας θύμισες κι εσύ το δικό σου Αριστέα μου!!! Εδώ σου χω το link:
      https://marilenaspotofart.wordpress.com/2014/04/11/mnisthiti/
      Φιλάκια κοπέλα μου και καλό σ/κ να χεις!!!

      Διαγραφή
    3. Ναι να μου τη δώκεις!
      Ευκαιρία είναι για τους νέους φίλους να δουν για πρώτη φορά και εμείς οι παλιοί να θυμηθούμε ξανά!
      Μιλ μερσί Μαρλέν μου ♥

      Διαγραφή
  10. Περαστικά σου Αριστέα μου , μα χειμώνιασε πάλι και είμαστε όλοι με τα χαρτομάντηλα!!!
    Ωστόσο αφού έρχονται οι ειδοί ( τώρα το έμαθα και το ψάχνω, αχ πόσα δεν γνωρίζω ακόμα!!) καλό είναι να πάρουμε χαρτιά , χρώματα , ξύστρες , γόμες , πηλούςκλπ κα να την υποδεχθούμε !!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  11. Περαστικά σου Αριστέα και θα προσπαθήσω να ακολουθήσω το δρώμενο για την Άνοιξη !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ράνια μου!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  12. Λείπει ο Μάρτης απο την Σαρακοστή καλέ Αριστακι μου; πως να λειψω και εγω; που όπου γαμος και χαρα η Βασίλω (Ρούλα) πρωτη..χι.χι.κατι θα σκεφτουμε και εμεις τα μικρα... Καλη Σαρακοστή μανιτσα μου (που λες και εσύ) και περαστικούλια σου.. σου στελνω μεγααααλο φιλακι να γιανεις γρήρορα ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά που θα έλειπες!
      Αφού είπαμε: είσαι έφηβο κοριτσάκι εσύ☺

      Διαγραφή
  13. Άντε τώρα να μπεις σε ανοιξιάτικο..μουντ (☺) με 7 βαθμούς Κελσίου και καταρρακτώδη βροχή! Κάτσε να φτιάξει λίγο ο καιρός και θα μου έρθει η έμπνευση (μάλλον! ☺) Υ.Γ Εγώ νόμιζα ότι οι ειδοί είναι το σ/κ μετά από μια Παρασκευή και 13! Καλή Άνοιξη μανίτσα (που λέω κι εγώ! ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε! Λες και το κάνει επίτηδες ο καιρός!
      Πού θα πάει όμως.....
      Μέρες μετράμε .....

      Διαγραφή
  14. Καλή ανάρρωση Αριστάκι μου! Θ' ανθίσουν εμπνεύσεις πάλι με το ωραίο θέμα που επέλεξες στο νέο δρώμενο! Μιας κι έδωσες μεγάαααααλο περιθώριο χρόνου, δηλώνω κι εγώ τη συμμετοχή μου, μάτια μου με χαρά! Μου άρεσε ο σημερινός σου τίτλος και οι φωτό επίσης!
    Καλή Σαρακοστή και να έχεις ένα γλυκό απόγευμα!
    Φιλάκια πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά!:)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Κατερίνα μου!
      Να'σαι καλά!
      Θα περιμένω....
      Πολλά φιλιά♥

      Διαγραφή
  15. Και λένε ότι όταν είσαι άρρωστος πέφτει η αντοχή και η διάθεση. Σε σένα δεν πιάνει ε;
    Λοιπόν Ανοιξη θες; Αντε να μπω στη λιστα να στη φέρουμε. Ποιος δεν τη θέλει να μου πεις. Χειμωνιάτικα θα εμνευστούμε ανοιξιάτικα! Πολύ όμορφα.
    Μ'αρέσει και αυτό σου το δρώμενο. Μέσα και εγώ λοιπόν. Και θα δούμε
    Φιλιά πολλά και περαστικά. Επιτέλους κάθεσαι να γίνεις καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Ανάποδος άνθρωπος Α
      Αννούλα μου ...τι περιμένεις;;;;;;
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  16. Οι ειδικοί του Μαρτίου πάντως, λένε να μπαστακωθείς στο κρεββατάκι σου και να αναρρώσεις πλήρως.
    Πάνω που ξανάβγαλα τα χειμωνιάτικα μανίτσα μου!
    Με τι καρδιά / για άνοιξη να γράψω;
    Υ.Γ. Μέσα κι εγώ εννοείται. Περαστικά σου Αριστάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Με αφήνουν τόσες δουλειές να πέσω σε κρεβάτι;
      Ευτυχώς που πήρα μια μέρα άδεια κανονική ( από αυτές που δικαιούμαι) και συνήρθα από την κούραση λίγο!
      Θα δεις ...θα τη φέρουμε την άνοιξη...από τα μαλλιά θα τη σύρουμε!
      Φιλάκια πολλά κανελλάκι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  17. Περαστικά σου Αριστέα μου!!! Φανταστική ιδέα για το νέο δρώμενο... απλά περιμένουμε να αλλάξει λίγο ο καιρός και να μπούμε σε mood!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κλέλια μου!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  18. Καλά. Θα κοιτάξω τα ραντεβού μου και θα σου πω. Ίσως να βρω λίγο χώρο και για σένα.

    Πάω να παρκάρω το καλάμι και τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αλλη μια ωραια πρωτοβουλία και ανυπομονούμε να διαβασουμε τα υπέροχα ποιηματα και να δουμε και τις αντιστοιχες φωτο! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύΧριστίνα μου!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  20. Αριστάκι μου περαστικά σου....και δυσικά τα δρώμενά σου τα τιμώ...κατά δύναμιν...Ελπίζω ο χειμωνιάτικος καιρός να φέει την έμπνευση για την άνοιξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αριστέα μου, περαστικά πρώτα απ' όλα!
    Εσύ άρρωστη στο σώμα κι εγώ στα μυαλά...
    Μια "άνοιξη" περιμένω γαμώτο μου να έρθει!!!
    Θα προσπαθήσω να την παρακαλέσω πάλι θερμότατα, στα πόδια της να πέσω, μήπως και συγκινηθεί, φιλοτιμηθεί... ό,τι θέλει ας κάνει, μόνο να έρθει επιτέλους!!!
    Αν προλάβω, θέλω να συμμετέχω στην παράκληση-προσευχή...!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συμμετοχή μου στο κάλεσμά σου είναι ήδη στον αέρα...
      Φιλιά και πάλι!

      Διαγραφή
    2. όλοι την περιμένουμε πώς και πώς!
      Πέσει..παρακάλα, μπας και γίνει κάτι!
      Τρέχωωωωωωωωωωωωωωωωωω!

      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  22. "Άνοιξη"????? Μιλάς σε άνθρωπο με αλλεργίες για Άνοιξη??
    ;-)
    Για φωτογραφία με κόβω, ίσως και κάτι άλλο, αλλά ίσως να μην κάνω και τίποτα! Χαχα! (Τί σταθερός χαρακτήρας! Εύγε μου!) Πάντως, θα παρακολουθώ! Το ξέρεις!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Αριστάκι μου! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα
      Πρώτη Παρασκευή του Απριλίου λοιπόν αναμένω φωτό ε;
      Πολλά φιλιά Γιαννάκκι μου γλυκό♥

      Διαγραφή
  23. Χμμμ...κάτι μου λέει ως θα "σε ταράξουμε στην άνοιξη"...χαχα!
    Και ναι, μπορείς να βάλεις τη σημερινή μου ανάρτηση, καθώς και να πας ετούτη εδώ (ομορφιές δε ζητούσα? ε τις έχεις και με το παραπάνω) στη δική μου, αλλά και να βάλεις και ό, τι άλλο ετοιμάσεις!!
    Περαστικά σου εύχομαι και καλή Σαρακοστή!
    Φυσικά και θυμάμαι πάρα πολύ καλά την περσινή σου συμμετοχή στο παίζοντας με τις λέξεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!!
      Α και από πάνω το ως είναι πως..απλά έφαγα το π...χαχα!!

      Διαγραφή
    2. Μαρία , αυτό σκεφτόμουν σήμερα, αλλά δεν πειράζει! Έχει βγει επιτέλους ένας υπέροχος ήλιος σήμερα και χαμογελώ! Αν είναι να σκάσουμε από άνοιξη ας είναι!
      Σε ευχαριστώ για όλα και έχω σιγουράκι ότι θα έχεις κι άλλες, πολλές αναρτήσεις!
      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  24. Περαστικα Αριστουλα μιυ!!!
    Ε εναν υμνο τον αξιζει η ανοιξη πως να το κανουμε!!! Θα προσπαθησω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Περαστικα Αριστουλα μιυ!!!
    Ε εναν υμνο τον αξιζει η ανοιξη πως να το κανουμε!!! Θα προσπαθησω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Άνοιξη από τις ομορφότερες εποχές του χρόνου.Μαζί με την αναγέννηση της φύσης,γεννιέται και ή ελπίδα για κατι καλυτερο στην ζωή μας...περαστικά και φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ♥ Περαστικούλια σου, Αριστέα μου! ♥

    Εν αναμονή των συμμετοχών, μια που εγώ δεν το 'χω με την καμία στην ποίηση!

    Καλή Σαρακοστή,
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν το έχεις με την ποίηση Νατάσα μου ( αν και πάντα μπορείς να δοκιμάσεις ... ☺) μπορείς να συμμετέχεις με φωτογραφίες ή κείμενο!
      Σε φιλώ γλυκά♥

      (δημιουργίες δεν ανέφερα... αλήθεια παίζει κάτι τέτοιο;)

      Διαγραφή
  28. Τέλεια!!
    Άνοιξη λοιπόν!!!
    Περαστικά φίλη μου. Και χω άρρωστη είμαι και δεν έφτανε αυτό εκοψα και το χέρι μου χθες και ετρεχα για ράμματα.
    Σαν την υγεία δεν έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/2016/03/blog-post.html

      Έτοιμο. Λόγω του δεμένου χεριού, δεν μπορώ να γράφω πολύ, όποτε θα μοιραστείτε την ανάρτηση με την Μαρία.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Περαστικά μας Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  29. Την καλύτερη γιατριά διάλεξες Αριστέα μου!
    Έτσι σε θέλω, να φέρεις πρώτα εσύ την άνοιξη που μας εμπαίζει και ας την να περιμένει!
    Σιδερένια πια!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλές εμπνεύσεις σε όλους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά μαγισσούλα μου!
      Το να κάνω πολλά πράγματα με κρατάει ζωντανή !
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  30. Μέχρι την τελευταία μέρα των παραμυθιών προσπαθούσα να σκεφτώ ένα παραμύθι αλλά η φαντασία μου είναι λειψή και δεν τα κατάφερα! Πριν καλά καλά συνέλθω απ' αυτή την αποτυχία, μου βάζεις άλλα; Τι θα γίνει με μας; Εσύ θα προκαλείς κι' εγώ θα κάνω την κότα; Όχι, δεν πάει άλλο. Αυτή τη φορά θα το προσπαθήσω!!!
    Σιδερένια και ορεξάτη να είσαι πάντα...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα!
      Όχι , δεν θα κάμεις άλλο την κότα!
      Φιλία μου με την ησυχία σου..έχουμε καιρό!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  31. εγω ποιηματα δε εχω την τυχη να γραφω ομως τουτο δω ειναι γραμμενο απο μενα για σενα.. αφιερωμενο Αριστεα μου ωραιο δρωμενο επεται συνεχεια μια που η ανοιξη ακομη ειναι και δεν ειναι αρα εχουμε χρονο, αλλα ειναι και πολυ αγαπημενη

    καλο βραδυ
    http://metofeggariagalia.blogspot.com/2016/03/blog-post_16.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και θα μπορούσες να δοκιμαστείς και στην ποίηση ( το έκαναν και μάλιστα επιτυχημένα στο παρελθόν στα Συμπόσια που έλεγαν ότι καμία σχέση είχαν κι αυτοί...) και οι δύο αναρτήσεις που μας έδωσες υπέροχες ήταν Στέλλα μου!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  32. Πιστεύω να προλάβω να φτιάξω κατι για την Άνοιξη Αριστέα μου και να μη με πιάσει το καλοκαίρι,γιατί τώρα τελευταία έχω μία μικρή χρονοκαθυστέρηση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Περαστικά σου, Αριστέα μου, να γίνεις γρήγορα καλά!
    Εφόσον το νέο δρώμενο θα πάει ως τέλος Απριλίου, πιστεύω ότι θα καταφέρω να συμμετέχω με κάτι. Έχουμε αρκετό καιρό στη διάθεσή μας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Έλλη μου!
      Πάρε το χρόνο σου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  34. Πολύ όμορφο θέμα. Κάτι θα ετοιμάσω κι εγώ πιστεύω. Καλή ανάρρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. κι αλλη ανοιξη απο μενα φωτογραφιες αυτη τη φορα απο το κινητο.. της προηγουμενης εβδομαδας πριν τις βροχες Αριστεα μου καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ε, αυτό θα το προλάβω!!!!
    Μια εγώ λείπω, μια εσύ τα σχόλια κλιστά, δεν τα έχουμε πει τόσο καιρό και μου έλειψες.
    Φιλιά ανοιξιάτικα σου αφήνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Όντως έχουμε χαθεί Αλεξάνδρα μου!
      δεν μπορεί , δεν μπορεί...κάπου θα συναντηθούμε ♫ ♪ ♫ ♫
      Φιλάκια ηλιόλουστα σήμερα (επιτέλους!)

      Διαγραφή
  37. Υπέροχες φωτογραφίες! Μυρίζουν άνοιξη! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ωραία και η καινούργια σου πρωτοβουλία συμμετοχή στην Άνοιξη,
    Αν και δεν τα πάω καλά με την ποίηση θα συμμετέχω
    Με αγάπη

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαβρίλη μου θα σε μαλώσω!
      Μια χαρά τα πας με την Ποίηση!
      Το έχεις αποδείξει πολλάκις στα Συμπόσια( άσχετα από βαθμολογίες!)
      σε φιλώ γλυκά :))

      Διαγραφή
  39. Εγώ μπορεί να μην υμνήσω την άνοιξη αλλά εσένα Αριστέα σίγουρα θα σε υμνήσω μάνα μου για την απίστευτη διάθεση σου για δρώμενα που ξεσηκώνουν τους μπλογκόφιλους για ανοιξιάτικη δράση.
    Να είσαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική.
    Περαστικά καλέ!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ να είσαι πάντα καλά Χριστίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  40. ...περαστικά αααααά
    και που ήρθε και σε μας!!! (όχι βέβαια από κει..., έχουμε κι εδώ ...μικρόβια...)
    Αριστέα ακάματη... ΠΟΥ θα βρούμε καιρό;;;
    και κάτι ακόμη που πρέπει να σας το γράψω:

    χαίρομαι να σας παρακολουθώ, μα...πρέπει να "μπαίνω" από του Γαβρίλη, Τον Πύλαρο...
    Βλέπετε δεν τα πολυκαταφέρνω να σας ...καταχωρήσω στα δικά μου,

    και συχνά το ξεχνώ!!!!!!!!

    Αριστέα μου,
    πιστεύω να τα καταφέρω.
    Ας είμαστε καλά,
    Υιώτα
    "αστοριανή"
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Υιώτα μου!
      Σου εύχομαι καλή έμπνευση και η άνοιξη να μην αργήσει άλλο!
      Σε φιλώ γλυκά!
      @

      Διαγραφή
  41. Περαστικά σου!!
    Πολύ ωραίο το νέο θέμα...
    Καλό ΣΒ σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ελπίζω να έγινες καλά, ήρθα καθυστερημένα, θα με φάει η πολλή δουλειά το ξέρω εγώ. Λοιπόν θα προσπαθήσω να συνεισφέρω στην Άνοιξη, παρότι ακόμα κρυώνω. Πολλά φιλάκια και με χαρά θα παρακολουθήσω πάλι τα πάντα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη τα κατάφερες (σήμερα ) Μαίρη μου!
      Σου εύχομαι και σε επόμενες συμμετοχές!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  43. Κάτι Ανοιξιάτικο ετοιμάζω κι εγώ, Αριστέα μου!!!!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαριάννα μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  44. Ανέβασα κάτι για εσένα με Αγάπη περισσή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αριστέα μου προλαβαίνω να δηλώσω συμμετοχή; Τα παίρνω είδηση με λίγη καθυστέρηση όλα αλλά ειμαι εδώ και μου αρέσει!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποτε θες Δέσποινα, όσες φορές θες και προλάβεις ως τέλος Απρίλη :)))
      Τού την άνοιξη θα την υμνήσουμε όσο μπορούμε !
      Πολλά φιλιά!♥

      Διαγραφή
  46. Θέλω κι εγώ!!!!!προλαβαίνω να δηλώσω συμμετοχή;;;
    τις καλημέρες μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ εννοείται!
      Ως το τέλος Απριλίου ...έχουμε καιρό !!!
      Φιλάκια πολλά (κι αναμένω!)

      Διαγραφή
  47. Αριστέα μου έτοιμη και η δική μου Άνοιξη!
    Καλό βράδυ και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πρώτη φορά εδώ !!
    Δεν πιστεύω να είμαι εκτός θέματος....
    Ευχαριστώ για την ευκαιρία...
    http://e-velona.blogspot.gr/2016/03/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες Σοφία! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ, έρχομαι να σε επισκεφτώ πάραυτα!
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  49. Πότε πρόλαβες.... τάκανες όλα, σε ευχαριστώ Αριστέα...
    Μπήκες στα αγαπημένα μου, για να μη σε χάνω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ήσουν τυχερή γιατί μόλις είχα έρθει! :)))
      Κι εγώ σε έβαλα!
      Να'σαι καλά!
      πολλά φιλιά και πάλι και χάρηκα! 3

      Διαγραφή
  50. Αριστεάκι μου... εντός ολίγου θα έχω κι εγώ έτοιμο το "Απείθαρχο έαρ" σε φιλώ ...καλό τριήμερο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλημέρα Airis μόλις έφτιαξα μια ανάρτηση για έσενα και για την άνοιξη που τόσο αγαπώ,ευχαρστώ για την εμπνευση!!!
    Φιλάκια πολλά και ανοιξιάτικα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ορίστε λοιπόν και η δική μου συμμετοχή όπως μου την ζήτησες! Άντε να σας συστήσω τη Νεράιδα της Άνοιξης
    http://www.neraideskaidrakoi.gr/2016/03/March-fairy-of-spring.html (δεν ξέρω αν έπρεπε να στην αφήσω εδώ, ενημέρωσέ με για άλλη φορά) Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου!
      καλά έκανες, γιατί έτσι το είδα πιο γρήγορα!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  53. Καλημέρα Airis,πρώτη φορά και εγώ εδώ -αν και σε διαβάζω καθημερινά-και σε θαυμάζω για τα υπέροχα δρώμενα και την απίστευτη ενέργειά σου!! .Αυτή τη φορά δηλώνω και εγώ συμμετοχή στις μέρες Άνοιξης!!Να είσαι καλά ,καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω καλώς όρισες Μεταξία!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
      Θα χαρώ πολύ να σε έχουμε στην παρέα μας!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  54. Να'μαι κι εγώ!
    http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/2016/03/blog-post.html
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ένα κομμάτι Άνοιξης κι από ΄μένα Αριστέα έρχεται να ανθίσει και να ενωθεί με όλα τα υπόλοιπα που δυστυχώς δεν έχω χρόνο να τα διαβάσω όλα. Σε κενές στιγμές όμως που θα βρεθεί μπροστά μου το laptop, "κόβω" δυο τρία "κλαδάκια" για να ομορφύνουν τη μέρα μου.
    Καλή σου μέρα! Ηλιόλουστη, Ανοιξιάτικη, Δημιουργική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ζωή !
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Πολλά φιλιά! :))

      Διαγραφή
  56. Nα 'μαι κι εγώ:

    http://ekfrastite.blogspot.gr/2016/04/blog-post_6.html

    Καλημέρα ξανά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πόσο καιρό έχω να κάτσω να διαβάσω ιστολόγια με την άνεσή μου!!!Μάλλον δε θα προλάβω να ετοιμάσω κάτι για τα τωρινά δρώμενα, όμως πέρασα να πω τουλάχιστον μια καλημέρα! Υ.Γ. Τα γυάλινά σου, τι όμορφα, ειδικά αυτά με τα τριαντάφυλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Δέσποινα, σε ευχαριστώ πολύ πολύ :)))
      Χαίρομαι που σου άρεσαν όσα φτιάχνω!
      Ελπίζω ως το τέλος του μήνα να αφιερώσεις μια ανάρτηση στην άνοιξη!
      Σε φιλώ γλυκά :))

      Διαγραφή
  58. Ακόμα μια συμμετοχή!
    http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/2016/04/blog-post.html
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Έρχομαι σε λίγο!
      Φιλιά :)))

      Διαγραφή