Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

12ο Συμπόσιο Ποίησης: ~Ταξίδι~ στην ποίηση, λίγο πριν τις διακοπές ~~~ update



Λίγο πριν τα καλοκαιρινά μας ταξίδια,
στις θάλασσες, στο βουνό, ή μέχρι το Λε Μπαλκόν (κατά Κανελλάκη!)
ελάτε φίλοι μου να κάνουμε ένα ακόμα ταξίδι στην Ποίηση.

Μια αραβική παροιμία λέει
” Κάποιος που ζει βλέπει πολλά, 
αλλά κάποιος που ταξιδεύει βλέπει περισσότερα.” 

Εγώ πάλι συμφωνώ περισσότερο με τον  
Rainer Maria Rilke που υποστήριζε ότι 
"το μόνο ταξίδι είναι αυτό μέσα μας!"

Κι έρχομαι σήμερα, πρώτη του μήνα, να σας ζητήσω 
μέσα σε 23 μέρες διορία,
να ταξιδέψετε με το νου ή τη ψυχή σας
να αφουγκραστείτε τις μνήμες σας ή τα συναισθήματά σας
 και να δημιουργήστε σε έμμετρη ή ελεύθερη ποίηση,
κυριολεκτικά ή μεταφορικά
με οδηγό υποχρεωτικά τη (θεματική) λέξη

ταξίδι, 

ή ταξιδιάρης-α-ικο ή ταξιδευτής

(μία ή δύο ή και τις τρεις, η επιλογή είναι δική σας)



Από σήμερα λοιπόν 
1 Ιουνίου έως και την Πέμπτη 23 Ιουνίου 
στις 8 το βράδυ
θα περιμένω τη συμμετοχή σας στο mail μου.

tea_airis@yahoo.gr

μέσα στο mail κι όχι με επισύναψη,
χωρίς διαστήματα ή άλλες μορφοποιήσεις.
Μην ξεχάσετε φυσικά να έχετε και τίτλο! 



Προσοχή!
Μια ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ο καθένας



Αν φυσικά έχετε περισσότερες από μία εμπνεύσεις
μπορείτε να τις ανεβάζετε στο μπλογκ σας, εκτός συναγωνισμού,
(όπως κάνω πάντα εγώ ☺ ένα πράγμα)
με μία απλή αναφορά στο Συμπόσιο, εδώ.

Θα χαρώ επίσης πολύ να δω αφιερώματα και σκέψεις σας γύρω από 
τα ταξίδια.
Άλλοι τα λατρεύουν, άλλοι τα βαριούνται 
σε άλλους είναι αδιάφορα (στην αφεντιά μου αναφέρομαι εδώ)
ενώ άλλοι πιστεύουν στα εσωτερικά ταξίδια
(στην αφεντιά μου πάλι αναφέρομαι☺)
Εσύ;
Σε ποια κατηγορία ανήκεις;
(Petra δεν ρωτάω εσένα μανούλα μου!)



Οι ποιητικές σας συμμετοχές θα συνοδεύονται και πάλι
με μια εικόνα δικής σας επιλογής.
Αν νομίζετε ότι πρέπει να συνοδεύετε τη φωτογραφία σας
με κάποιο link γιατί πιθανόν να υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα,
στείλτε το κι αυτό παρεΐτσα!
Ειδάλλως θα γίνεται αναφορά ότι οι εικόνες δεν μας ανήκουν
και είναι από τη google.


Από Παρασκευή 24/06 έως και Πέμπτη 30/06
τα ποιήματα θα τεθούν σε ψηφοφορία
με το γνωστό τρόπο, όπως πάντα.
Παρασκευή 01/07
θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.



Δώρο, εκτός από τον νικητή του Συμποσίου,
παίρνει πάντα κι ένας από όσους συμμετέχουν στο δρώμενο μας 
με οποιοδήποτε τρόπο, έπειτα από κλήρωση.




Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.
Δημιουργήθηκε για τα blogs με τα οποία έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 
Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).
Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.
Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση, μόνον φίλοι αναγνώστες.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.


Δεν ξεχνάμε το Παζάρι Αλληλεγγύης που έρχεται
και βοηθάμε με όποιο τρόπο μπορούμε....



Εσύ θα συμμετέχεις στην 
Κοινωνία Ώρα Αγάπης
τώρα που έδωσα και παράταση;
Με ιστορία, παραμύθι, κείμενο, ποίημα, δράσεις...
οτιδήποτε έχει μέσα του την αγάπη!

Κοινωνία Ώρα Αγάπης !

Διαβάστε στην Κοινωνία Ώρα Αγάπης
από τηνΥιώτα , στο Αστοριανή


8 μέρες ακόμα για να λήξει 
το δρώμενο της Αγάπης!


Καλό, Ποιητικό, Καλοκαιρινό, Μήνα!


Σας γλυκοφιλώ...

@ριστέα


88 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα μου. Καλό σου μήνα μάτια μου. Τι όμορφη σκέψη... Ταξίδια!!!!
    Σας έχω παραμελήσει λίγο. Μια λίγο το παζάρι αλληλεγγύης, μια η βάφτιση της Δανάης μου που συμπίπτει με το παζάρι με έβγαλε εκτός συνηθειών.
    Ένα μεγάλο μεγάλο δέντρο με φιλιά φυτευω εδώ στην όμορφη αυλή σου να ανθίζουν για σένα μόνο.
    Καλή σου μέρα μάτια μου !
    Πάω να βρω ποιήματα ταξιδιωτικά ν' ανεβάσω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταξιδιάρικα... μπορεί να μου πει κανείς γιατί τα κινητά γράφουν αυτόβουλα;
      Προχτές είπα σε ένα φίλο μου ... Κακή σου νύχτα Θανάση μου. Ήμαρτον Κύριε !!!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Σταυρούλα μου!
      Αντεύχομαι καθυστερημένα :)
      Να σας ζήσει το κορίτσι σας και το όνομα ( πολύ, πολύ όμορφο!)
      Καλή σου μέρα :) ευτυχώς από τον υπολογιστή τα λάθη τα κάνω ολομόναχη!!!
      Φιλια!

      Διαγραφή
  2. Αριστέα μου, Καλημέρα και καλό μας μήνα . Εύχομαι από καρδιάς καλή επιτυχία στο Συμπόσιο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χρηστο μου. Καλό σου μήνα. Μια που σε αντάμωσα εδώ 😊 ειπα να σου ευχηθώ !

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα Χρήστο :)
      Σε ευχαριστώ πολύ! Καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Αριστάκι μου
    Καλή σοδειά για το Συμπόσιο μας
    Ας ταξιδέψουμε εκεί κι όπου αγαπάμε

    φιλί που σ' αγαπά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Επίσης Ελενάκι μου γλυκό!
      Ας ταξιδέψουμε λοιπόν...
      Σε φιλώ γλυκά♥

      Διαγραφή
  4. Πω,πω,χαθήκαμε Αριστέα!
    Εσύ εδώ και εγώ αλλού……"με τα συμπτώματα τρελού
    να κουβεντιάζω στο κενό
    και μόνη να παραμιλώ " που λέει και ο Πάριος!
    Καλές εμπνεύσεις στους στιχοπλόκους της παρέας(εμάς βλέπεις ο Θεός δεν θέλησε να μας προικίσει με αυτό το ταλέντο)
    Δεν πειράζει,τον συγχωρούμε γιατι έχουμε μεγάλη καρδιά!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που ξαναβρεθήκαμε xristin μου!
      Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι :)

      Διαγραφή
  5. Με όλη μου τη καρδιά Αριστέα μου, θέλω να σου ευχηθώ καλό ξεκούραστο μήνα, καλό καλοκαίρι και καλά εσωτερικά ταξίδια σε όσους γράψουν ποιήματα!

    Πολλά ΑΦιλάκια καρδιά σου στέλνω! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μαγισσούλα μου!
      Αντεύχομαι γλυκά!
      Φιλιά πάντα καρδιάς♥

      Διαγραφή
  6. Εντάξει με κέρδισες με την αραβική παροιμία (βαράτε με και ας κλαίω) και θα λάβω μέρος! Εντάξει λογικά με περίμενες ήδη αλλά είπα να στο πω.
    Καλό μας μήνα δημιουργικό κορίτσι. Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Φυσικά και σε είχα σιγουράκι!
      Φιλάκια διπλανούλι μου :))

      Διαγραφή
  7. Σε αφήνουν αδιάφορη τα ταξίδια; Αλήθεια;
    Ειλικρινά, δεν έχω καλύτερο... και όχι τα ταξίδια που στοχεύουν να καταλήξουν σε ένα μαγαζί για καφέ/φαγητό, αλλά αυτά που παίρνεις κάθε άγνωστο δρόμο και δρομί και περπατάς ανελέητα με το σακίδιο στην πλάτη για να γνωρίσεις έναν τόπο! :))
    Το διάστημα που θέτεις για το Συμπόσιο με πετυχαίνει πάνω στις φούριες... το ξέρεις. Ως τις 21 θα γίνεται χαμός. Ήδη ξεκίνησαν τα γραφειοκρατικά στη δουλειά, οι χαρές και τα πανηγύρια! Δε θα μπορέσω να λάβω μέρος, δυστυχώς.
    Εύχομαι καλές εμπνεύσεις σε όλους. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα δεύτερα ταξίδια μου αρέσουν κι εμένα Έλλη μου. Αλλά θέλουν μια μοναδική παρέα που να τακιμιάζεις. Κι εμένα αυτή τη στιγμή μου λείπει ο συνοδοιπόρος :))
      Πολλά φιλιά, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου κι αντεύχομαι γλυκά! :))

      Διαγραφή
  8. Καλό σου μήνα Αριστέα μου....! καλό καλοκαίρι κορίτσι μου. Με όμορφες στιγμές όσο γίνεται ξέγνοιαστες και γεμάτες χαμόγελο.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου για τις ευχές σου! Αντεύχομαι ! :)))

      Διαγραφή
  9. Καλο μήνα Αριστεα μου και καλο καλοκαίρι να έχεις γεμάτο όμορφες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σου εύχομαι καλό και ευλογημένο μήνα και καλό καλοκαίρι!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προτείνω το συμπόσιο αυτό να το αφιερώσουμε τιμής ένεκεν, στην κατ' εξοχήν ταξιδιάρα της παρέας, την Πέτρα μας. Έχει να γίνει του ... Βιετνάμ άμα πάρει μέρος.
    Αριστέα μου, εύχομαι ολόψυχα ο μήνας αυτός που είναι και ο γενέθλιός σου, να σου φέρει τύχη, ξεκούραση και ευχάριστες ανατροπές!
    Φιλιά πολλά απ' το τροπικό Λε Μπαλκόν :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Το ωραίο είναι το πιο πιθανόν να μην πάρει μέρος! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα κανελλάκι μου μυρωδάτο!
      Να'σαι καλά :)
      Πολλά, γλυκά φιλιά♥

      Διαγραφή
    2. Και "της κακομοίρας" μην σας πω!!! Αχαχαχα! Μάκια :)

      Διαγραφή
    3. χοχοχο!
      Έψαχνα πόση ώρα να βρω πού είχες αφήσει το σχόλιο :)))
      Για να δούμε τι θα γίνει λοιπόν! :))

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Αριστούλι μου.
    Πολύ ωραία η πρόταση σου για τα ταξίδια και τους ταξιδιώτες.
    Εγώ δεν μπορώ να γράψω,αλλά θα διαβάσω και θα απολαύσω τα δικά σας.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!
      να'σαι καλά!
      Αντεύχομαι γλυκά :))

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι να έχεις, Αριστέα μου ,γεμάτο εμπνευση και όμορφες στιγμές!!Δεν ξέρω να γράφω ποιηματα μα μου ερέσει πολύ να τα διαβάζω!! Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μεταξία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Αντεύχομαι γλυκά!
      Φιλιά!:)

      Διαγραφή
  14. Θες να μας βάλεις σε περιπέτειες ε;;;;
    Εντάξει λοιπόν: επιβίβαση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε πες το μου ότι γράφεις και ποίηση!!!
      Γουάου!!!!!
      Αναμένωωωωωωω!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Καλό μήναααα!!!! Γεμάτο ταξίδια, πραγματικά, του νου ή της ψυχής!!! Όλα όμορφα είναι και τα έχουμε τόση ανάγκη!!! Θα περιμένω με χαρά να σας διαβάσω όλες!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κική !
      Να'σαι καλά !
      Αντεύχομαι γλυκά :))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. πολύ ωραιο θεμα!!καλη επιτυχία σε όλους τους συμμετεχοντες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραία ιδέα! Άντε πάμε για ταξίδια!! Καλό μήνα Αριστέα μου. Καλή επιτυχία και σ'αυτό το Συμπόσιο και εύχομαι όμορφες δημιουργίες.
    Καλό καλοκαίρι σε όλους
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου!
      Να'σαι καλά μάτια μου !
      Αντεύχομαι γλυκά :))
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  18. Αααααα πολύ ωραία ιδέα, ταιριάζει σαν θέμα και με την εποχή μας πια.
    Καλη επιτυχια σε ολους
    Θα διαβασουμε και παλι διαμαντακια
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κικίτσα μου!
      Αντεύχομαι μάτια μου!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  19. Ταξίδι και καλοκαίρι είναι έννοιες που συνδιάζονται πολύ αρμονικά... Το καλοκαίρι είναι γεγονός το ταξίδι το παθούμενο! Προς ώρας αντί πλοίου ή άλλου μεταφορικού μέσου ας γίνει με την ποίηση! Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! να'σαι καλά Σταμάτη!
      Κάπως έτσι σκέφτηκα κι εγώ!
      Αντεύχομαι :))

      Διαγραφή
  20. Σ' ένα ταξίδι είμαστε όλοι. Άντε να δούμε πως περνάει ο καθένας μας σ' αυτό.
    Καλά ταξίδια σε όλους. Καλά λιμάνια σε σένα που θα τα κρατήσεις στις σελίδες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημερούδια, Αριστέα μου και καλό μήνα με δημιουργίες φευγάτες...!!!
    Λυπάμαι πολύ που δεν θα συμμετέχω, γιατί το θέμα το αγαπώ πολύ και έχω ξαναγράψει γι' αυτό. Ίσα που θα προλάβω να απολαύσω τις συμμετοχές των φίλων εδώ και ελπίζω να ψηφίσω καλώς εχόντων των πραγμάτων! Είναι ένας μήνας χωρίς ανάσα σχεδόν...
    Μπορεί σε κάποια άλλη φάση να γράψω κάτι και να το αναρτήσω αρκετά ετεροχρονισμένα. Θα δείξει.
    Εύχομαι καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση σε όλους μέσα από την όλη προσπάθεια και το μοίρασμα στο πυργόσπιτό σου!!!
    Καλή δύναμη και σε σένα, ώστε να τα φέρεις σε πέρας με απόλυτη επιτυχία όπως πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γλαύκη μου για τις ευχές σου!
      Αντεύχομαι γλυκά :))
      Καλή δύναμη να έχεις !
      όταν μπορέσεις, ναι, γράψε εκτός συναγωνισμού! Το θέμα τραβάει! :))
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  22. Καλή επιτυχία και σ' αυτό το δρώμενο γλυκιά μου Άιρις.
    Μπορεί να μη γράφω, δεν θα κουραστώ όμως ποτέ να σας διαβάζω... να σας θαυμάζω....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάρα μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  23. Αν δε σου φτάνουν όσα ζεις, ξεκίνησε ταξίδι
    να δεις τα περισσότερα, να μάθεις τα πολλά.
    Υπάρχει κι ένα αλλιώτικο: Του Ρίλκε το παιχνίδι,
    να ταξιδέψεις μέσα σου, στου νου σου τα βαθιά.
    Μπορεί να βρεις το κοίτασμα που έμενε κρυμμένο
    και στίχοι ν’ αναβλύσουνε στης νύχτας τη σιγή.
    Συμπόσιο πριγκηπικό, καλά οργανωμένο,
    φιλόξενα σε καρτερεί, καινούριε ποιητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, θα συμφωνήσω με τον φίλο Δημήτρη Άρη: τέλειο!
      Θα το χρησιμοποιήσω ως μότο στην ανάρτηση με τις συμμετοχές μου φαίνεται! :)))
      Να'σαι καλά!
      Καλό μήνα εύχομαι :)

      Διαγραφή
  24. Τα ταξίδια του νου είναι τα πιο μακρινά Αριστέα μου.Εχω ταξιδέψει πολλές φορές.Διαβασα και ορισμένα από τα σχόλια και βλέπω ότι υπάρχει περιεχόμενο και βάθος..καλή επιτυχία και καλό βράδυ φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ με το νου, και πού δεν πάω Μαρία μου ! :))
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές!
      Πολλά φιλιά:))

      Διαγραφή
  25. Καλο μηνα Αριστέα και καλό καλοκαίρι !!!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!
      Αντεύχομαι γλυκά :))
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  26. Με διευκολύνεις Αριστέα, μιας και δεν χρειάζεται να (ξανά)πω, τι είναι για μένα -την Ταξιδεύτρια- το Ταξίδι..! Καλησπερούδια και φιλιά, καλό μήνα και καλό καλοκαίρι, με κοντινά ή μακρινά ταξίδια, αρκεί να είναι σε μέρη εξωτικά! ;) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! γεια σου ταξιδεύτρια !
      Γράψε εκτός συναγωνισμού αν δεν προλάβεις το Συμπόσιο ! :))
      Πολλά γλυκά φιλιά!
      Αντεύχομαι ♥

      Διαγραφή
  27. Από τώρα φαντάζομαι την ομορφιά που θα συγκεντρώσει ένα τέτοιο θέμα σαν αυτό που επέλεξες Αριστέα μου!!!
    Καλή επιτυχία εύχομαι και φυσικά θα είμαι παρούσα με τις μικρές μου δυνάμεις.
    Πολλά γλυκά φιλιά, αγαπάκι και καλό σου μήνα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήδη έχω αρχίσει και λαβαίνω διαμάντια Μαρίνα μου (κι αυτό μέσα σε 4 μόλις μέρες!)
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Αντεύχομαι γλυκά :))

      Διαγραφή
  28. Καλό μήνα Τσαγάκι!! Έχω παρατηρήσει πως αφού λείψω καιρό και αφότου επιστρέψω, πέφτω πάντα σε ένα δρώμενο!!! Χεχεχε... πολύ ευχάριατο αυτό!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα1 Αλήθεια; Κοίτα να δεις έχω τόσα δρώμενα που όλο και σε κάποιο θα πέσεις πάνω! :))
      Φιλάκια πολλά:)

      Διαγραφή
  29. Καλό μήνα Αριστάκι και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλό μήνα! Καλό καλοκαιράκι!
    Στημένο το Συμπόσιο: το θέμα είναι για την Πέτρα!
    Γιατί εγώ γέρνω προς τον Rilke!!! Αλλά, εννοείται θα πάρω μέρος (αν έρθει η έμπνευση δηλαδή...)!
    Κι εδώ άλλη μια συμμετοχή στην Κοινωνία (ακόμα μία μου μένει!): http://thewomansmagazine.blogspot.gr/2016/06/d.l.a.html
    Φιλιά ταξιδιάρικα! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχαχα!!!!
      Καλέ ..Να δεις που η Πέτρα δεν θα πάρει μέρος τελικά!
      Βουρ οι υπόλοιποι :)
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
    2. Σταμάτα να προκαταβάλλεις το κοινό μανίτσα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις με μένα... ;)

      Διαγραφή
    3. Η αλήθεια είναι αυτή! :))
      Πραγματικά περιμένω με αγωνία να δω τι θα κάνεις :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  31. καλό σου μήνα αγαπητή μου Αριστέα,
    ναι θα πάρω μέρος στο συμπόσιο ποίησης με ταξίδι-α

    Με αγάπη

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Aσθμαίνοντας εφτασα να σου ευχηθώ καλο χαρούμενο και ποιητικό μηνα Αριστακι μου φταιει το μπαλκονακι που με ξεμιάλισε για λίγο προς το παρον..και θα επανελθω δρυμιτερη στην γειτονια μας...Συμπόσιο με ταξιδι; ολα τα λεφτα η ιδέα σου ...να χουμε να σκεφτούμε ε; μεσα εννοειτε... αν μας έρθουν και εμας οι εμνευσεις καλα θα ειναι..καλα να περνας μικρή μου σου στελνω καλοκαιρινα φιλακιαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημασία ότι ήρθες . Κι ότι θα γράψεις ! (είδες , το έχω σιγουράκι χαρά μου!)
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Αντεύχομαι γλυκά!
      σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  33. Καλημέρα και από εδώ ξεχασιάρα μου!! (σσ δεν θυμόσουν ότι έχω λάβει μέρος στο συμπόσιο) Εμένα που μου αρέσουν και τα ..εξωτερικά και τα εσωτερικά ταξίδια σούπερ.. Ελπίζω να μου έρθει έμπνευση!
    Καλό σαββατοκύριακο και μπράβο για την συμμετοχή στο Παίζοντας, σε είχα ψηφίσει!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ εννοούσα σε τούτο το 12ο! Ε δεν το έχασα ακόμα ...εντελώς!
      Καλές εμπνεύσεις πιτσιρίκα μου :*
      (και ναι ...με ψήφισες!!)
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  34. Να χαιρεσαι το νπλιγκ σου
    Καλη επιτυχια σε οτι κανεις
    Χαρηκα που περασες
    Χαρηκα που βρηκα τοπο να σχολιασω
    Καλο καλοκαιρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή μου!
      να΄σαι καλά!
      Αντεύχομαι! :)

      Διαγραφή
  35. Πάρα πολύ ωραίο θέμα μας έδωσες...μπράβο!!
    Ας ταξιδέψουμε λοιπόν!!
    Φιλιά πολλά και καλό καλοκαίρι να έχουμε με πολλά ταξίδια, όπως τα αντιλαμβάνεται κι αγαπά ο καθένας μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Τι άλλο να συνδύαζα με το καλοκαίρι και να είχαμε και ωραία σοδειά ( γιατί είμαι σίγουρη..θα την έχουμε!)
      Καλή έμπνευση Μαρία μου!
      Φιλάκια πολλά και καλό καλοκαίρι!

      Διαγραφή
  36. Μα τι ωραίο κι αισιόδοξο θέμα επέλεξες Αριστάκι μου γλυκό!
    Ανοίγουμε πανιά γι' άλλη γη κι άλλα μέρη...!
    Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη Κυριακή!
    Φιλιά πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά! ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Χαίρομαι που σου αρέσει η επιλογή μου!
      Αντεύχομαι γλυκά :))
      Φιλάκια καρδιάς!♥

      Διαγραφή
  37. Ετοιμάζω ταξίδι, μοναχά για πάρτι σου!
    Καλημέρα Αριστούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σφύρα ρε παιδάκι μου να πάρω χαμπάρι.
    Ξεχνάω λέμε.
    Δεν ξέρω τι θα γίνει, πάντως αν καταφέρω να ταξιδέψω θα είσαι η πρώτη που θα το μάθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα!
      Πάει ..έφυγες νωρίς εσύ για τη χώρα του αλτσχάιμερ!

      Διαγραφή
  39. Εγώ είμαι με την Καννελάκη Λε Μπαλκόν!!!!Καλή επιτυχία και σε αυτό το ταξιδιάρικο συμπόσιο Αριστέα μου!!!!θα ταξιδέψουμε,θα ονειρευτούμε είμαι σίγουρη!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Αμ πολλοί θα κατασκηνώσουμε στο λε Μπαλκόν Δέσποινα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή