Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

Οι carte postale πάνε κι έρχονται!


Δρώμενο: "Ταξιδεύοντας με μια καρτ ποστάλ".
Εγκέφαλος δράσης: Μαρία Νικολάου
Μπλογκ : Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά.
Στόχος: Να ταξιδέψουμε νοητά σε ελληνικές ομορφιές μέσα από 
τις εικόνες-καρτ ποστάλ που θα ανταλλάξουμε με τη γνωστή μέθοδο
"μυστικά ταίρια".

Εγώ έστειλα τη δική μου, μαζί με τα μικρά δωράκια μου
και περίμενα υπομονετικά τη δική μου έκπληξη.



Όταν είδα το όνομά της πάνω στο ειδοποιητήριο,
αναρωτήθηκα: "Μπα ; Τι μου στέλνει πάλι η αγαπημένη μου φιλενάδα;"
Βλέπετε εγώ με αυτή τη Κυρία έχω.... παρελθόν!
Μέχρι και οι κοπελιές στα Ταχυδρομεία μας, μας έχουν μάθει:
'Έλα, έχεις δέμα από τη φιλενάδα! Πάλι σου ζωγράφισε τον φάκελο! 
Την επόμενη που θα έρθεις να μας πεις τι σου έφτιαξε πάλι!



Νομίζω πως πολλοί από το σκίτσο κατάλαβαν για ποια μιλάω!
Τι ακόμα;
Αυτό μήπως βοηθήσει;



Η πλεχτή θήκη για τα γυαλάκια μου μήπως; 


Το κουτάκι με ανάγλυφο κρακελέ που το έφτιαξε 
με τα υλικά που της έστειλα δώρο πριν καιρό εγώ;


Τώρα είμαι σίγουρη ότι κατάλαβες για ποια μιλάω!



Ε, καλά! Στο πλέξιμο δεν της βγαίνει άλλη.
Από το πλεχτό και μόνο φώναζε 
"Σμαραγδένια"!

Καλέ τι λέω; Να'ταν μόνο το πλέξιμο!
Και τι δεν έχει δοκιμάσει και δεν το έχει καταφέρει αυτή η ψυχή:
κέντημα, ράψιμο, ντεκουπάζ, ανάγλυφο κρακελέ,
ποίηση, ιστορίες, ζωγραφική με χρωματιστά μολύβια, 
μπλόκινγκ, δρώμενα, φωτογραφίες, διαγωνισμούς....
Αεικίνητη γιαγιά, μα στη ψυχή αιώνια έφηβη!

Αυτή είναι η αγαπημένη φιλενάδα, 
που μπορεί να μην την έχω συναντήσει ακόμα,
μα πάνω από 1,5 χρόνο; μπορεί και περισσότερο, μιλάμε
σε εβδομαδιαία βάση και μέχρι και με οδηγίες από το τηλέφωνο
δοκιμάζει τεχνικές και όχι μόνο!

Είναι η Ρουλίτσα μου,
ήταν το μυστικό μου ταίρι
και μου έστειλε όχι απλά μια καρτ ποστάλ...



μα πολλή αγάπη, συγκίνηση και χαρά! 



 Ρουλίτσα μου, 
είσαι η συνήθεια που έγινε λατρεία!
Μαρία μου, σε ευχαριστούμε για την υπέροχη ιδέα σου!



Καλά να περνάτε
@ριστέα


28 σχόλια:

  1. Έτσι που το πάτε πρέπει η καθεμιά σας να νοικιάσει και το διπλανό της σπίτι για να βάζει τα δώρα. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχ! Πες το ψέματα!
      Μια μέρα θα καθίσω να μετρήσω τους φακέλους της. Όχι δεν κάνω πλάκα! Δεν έχω πετάξει κανέναν! :))
      Αφού κάθε ένας έχει από ένα σκιτσάκι! Συλλεκτικά κομμάτια θα γίνουν κάποτε! ☺

      Διαγραφή
  2. Έλα ρε!!! Ανοιχτά σχόλια; Δεν το πιστεύω! Κορίτσια είστε και οι δύο απίθανες. Κάνετε ένα τρομερό δημιουργικό ταίρι!
    Φιλιά και στις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Σοφία κι εγώ αισθάνθηκα κάπως που άνοιξα! Μουδιασμένη να πω, περίεργα; Αλλά επειδή αυτή η ανάρτηση είναι για το Ρουλάκι μου άνοιξα για να της γράψετε πόσο χρυσοχέρα και απίθανη είναι! (και πού να την ακούσεις στο τηλέφωνο! Δεν υπάρχει περίπτωση να μην μου φτιάξει τη διάθεση!!!)
      Πολλά φιλιά κι από μένα! ♥

      Διαγραφή
  3. Το τέλειο ταίρι!!!
    Μπράβο κορίτσια μου!
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου Αριστέα μου.
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το τέλειο ταίρι!!!
    Μπράβο κορίτσια μου!
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου Αριστέα μου.
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μωρέ, έχε χάρη που αφορά το Ρουλάκι η ανάρτηση, αλλιώς σιγά να μη σχολίαζα!
    Που μας κλειδαμπαρώνεις απ'έξω καλοκαιριάτικα και σήμερα που βιάζομαι σου ήρθε να ανοίξεις τα σχόλια! Τέλος πάντων! Ας το καταπιώ...
    Curly artist, δεν νομίζω να έχεις παράπονο! Η καλυτερότερη μαθήτρια είναι η μικρή Μακεδονοκρητικοπούλα μας! Τα κάνει όλα άψογα και συμφέρει! χιχι!
    Να χαρείς τα δώρα, κορίτσι μου, μα κυρίως τη φιλία της! Είναι ανεκτίμητη!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από τον γραφικό της χαρακτήρα κατάλαβα ότι είναι η πολυτάλαντη Ρουλίτσα, γιατί έχω την τύχη να έχω και εγώ δωράκια της. Το καλύτερο ταίρι είχες!
    Άσχετο για εδώ αλλά το βιβλίο που έφτιαξες με το προσκλητήριο του γάμου υπέροχο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εεεεε να μην τα παραλέμε κι όλας... αλλα οτι τα δοκιμαζω όλα αυτό είναι αλήθεια Αριστάκι μου...άσχετο από το αποτέλεσμα... !!
    Με συγκίνησες πολύ και εκανες να ντρέπομαι ...με τοσο ομορφα λόγια... εισαι μακρυα και δεν βλεπεις ότι κοκκινιζω καθε φορα που διαβαζω... πένια.. έτσι λεμε εδώ τα καλα λόγια..χα..χα..!!
    Θα το διαπιστωσεις αν βρεθουμε και απο κοντα .. τι είναι δυσκολο;..χα..χα.. μια ανασα δρόμος ειναι η Κρήτη...
    Χαρηκα που ήσουν το ταίρι μου..μικρή μου..και που σου αρεσε η θυκούλα ... εχει μεσα στις κλωστες της την αγαπη μου... είπαμε εγω ειμαι του πλεχτού... τα αλλα τα κανω για να δοκιμαζω τις δυνατοτητες μου... βοηθανε και στην αλτζχάιμερ...είπαμε...χα..χα.. να περασεις ομορφα το υπολυπο καλοκαιρακι... εμείς θα τα ξαναπουμε ναι;...φιλιά στην μαμά... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Αριστέα μου. Πάντα με τις ομορφιές σου που ανταμώνουν με αυτές των λοιπών παιδιών εδώ.
    Μου αρέσει πως κατακαλόκαιρο δεν παύεις να είσαι ...μάχιμη στη δημιουργία σου.
    Πάντα έτσι κορίτσι μου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ζωγραφια στο φακελο! Ποσο πρωτοτυπο;;;; Το λατρευω το Ηρακλειο, πηγα πριν μερικα χρονια και ξετρελαθηκα! Μπραβο στη Ρουλα για τα καλουδια της! Μπραβο στη Μαρια και σε εσενα!!!
    Φιλι γλυκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τί υπέροχα δωράκια!!! Αυτη η θήκη γυαλιών πολύ εμπνευσμενη και το δημιουργημα με τα υλικά που έστειλες επίσης! φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από την Σμαραγδένια την Ρούλα μας, μόνο τα καλύερα και μοναδικά δωράκια. Ξέρω Εγώ από παλιά... Να τα χαρείς Αριστέα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Τι να πω για το Σμαράγδι μας
    Ψυχή και καρδιά μεγάλη και δοτική!!!!
    Να τα χαρείς τα δωράκια της και να είσαστε
    για πάντα αγαπημένες


    Σας γλυκοφιλώ και τις δύο ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειναι απιστευτη η Ρουλα μας και το γνωριζω καλα Αριστεα μου.Βεβαια κατι λιγο ειδα οταν ημουν κοντα της. Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ τι όμορφο...πως το έχασα εγώ αυτό...!!!
    Η θήκη φανταστική :)) Ένα μεγάλο μπράβο στην Ρούλα για τις δημιουργίες της ;)
    Να τα χαρείς Αριστέα μου....φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφο δρώμενο!...
    Έκανε το Ηράκλειο-Πύργος,Λαμπετοκόλυρο-όπως λέμε εμείς εδώ☺
    Αξιέπαινη η κ.Ρούλα,
    να χαίρεσαι τα δωράκια που σου έστειλε με τόση γλύκα!
    Ειδικά η θηκούλα είναι χρησιμότατη!...χιχι
    Σε φιλώ!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η Ρούλα μας, το τέλειο ταίρι, η γλυκύτερη φιλενάδα και παράδειγμα προς μίμηση....Να χαρείς τα υπέροχα, μοναδικά δώρα σου....κρίμα που έχασα το δρώμενο, το καλοκαίρι γενικώς υπολειτουργώ...Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ενάμιση χρόνο! Για τα δωράκια σου που σου εύχομαι να τα χαρείς δεν έχω λόγια! Για τον ενάμιση όμως χρόνο έχω κάτι να πω. Αν ποτέ έφτανα σε σημείο να διοργανώσω ένα δρώμενο θα το ονόμαζα "ελάτε να κάνουμε το αδύνατο", ή μια πιο αστεία ονομασία θα του έδινα και θα το ονόμαζα "ξεκούνημα απ' την πολυθρόνα" και οι όροι του θα ήτανε απλοί μα θα ήθελαν χρόνο αρκετό για να εφαρμοστούν. Θα επιλέγαμε λοιπόν μια πόλη, και ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα για να συναντηθεί αυτή η blogoγειτονιά εκεί ένα Σ/Κ. Το χρονικό διάστημα που θα δίναμε για τη συνάντηση αυτή θα ήταν τέτοιο ώστε και οι άδειες των εργαζομένων να συνέπιπταν αλλά και χρήματα να μαζευτούν σιγά σιγά για όσους η μετακίνηση ίσως να τους δυσκόλευε.
    Αυτό θα ήταν το δρώμενο που από σήμερα θα ονειρεύομαι πραγματικότητα να γίνει.
    Και πάλι Αριστέα μου να τα χαρείς τα δωράκια σου σου εύχομαι και στην Σμαραγδένια τη χρυσοχέρα φίλη σου οι ευχές μου πολλές εμπνεύσεις θα αφορούν με ότι καταπιάνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η χρυσοχέρα Ρουλίτσα μας, έκανε πάλι το θαύμα της! Δεν θα μπορούσες να έχεις καλύτερο ταίρι...χα χα!! Να χαίρεσαι τα δωράκια σου, Αριστέα μου!
    Φιλάκια πολλά!!!!
    Μόλις είδα και το shabby καφασάκι σου...τέλειο έγινε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τίποτε πιο ιδιαίτερο απ' το να υπάρχουν στη ζωή μας άτομα, που μοιραζόμαστε τις ίδιες ευαισθησίες. Που έρχονται και κουμπώνουν ανεπαίσθητα και γλυκά. Γιατί; Και πώς; Γιατί έτσι. Να 'στε καλά κι οι δυο, και να συνεχίσετε να μοιράζεστε τις ομορφιές που κρύβει η καθεμιά σας.

    -Η Ρούλα αποδεδειγμένα είναι άνθρωπος που αξίζει τον κάθε θαυμασμό.
    -Να χαρείς τα υπέροχα δωράκια σου, αριστάκι μου.

    Τα φιλιά μου! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η Ρούλα "ζωγράφισε" πάλι και όχι μόνο το φάκελο!
    Όλα υπέροχα, αλλά η Ρούλα δεν με ξαφνιάζει ποτέ, μια και εδώ και πάρα πολύ καιρό έχω καταλάβει πως συγκεντρώνει όλα τα ταλέντα!
    Όλα της τα θαυμάζω, μα δεν μπορώ να μη σκέφτομαι κάθε φορά που τη διαβάζω, πως θα μπορούσε να είναι μια μεγάλη συγγραφέας!
    Τη θαυμάζω απεριόριστα!
    Να τα χαρείς Αριστέα μου!
    Φιλιά πολλά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σας ευχαριστω παρα πολύ κορίτσια και αγορια για τα όμορφα και καλα σας λόγια..πράγματι με κάνετε και κοκκινίζω ..το νιάτο.. να είστα καλα όλοι και ναι αυτες ειναι οι μικρές μαγικες στιμες μας.. που λέει και ΜεΜαρία απο πανω στο μπλοκ της...να περαστε ενα όμορφο υπόλυπο καλοακαιριού...φιλακια σε όλους .. !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ναι, ναι, τη μυρίστηκα αμέσως τη Σμαραγδένια! Απίστευτη! Σε όλα της! Να είστε καλά, να βρεθείτε γρήγορα και να με ειδοποιήσετε για να... έρθω κι εγώ!!!!
    Φιλιά και στις δυο! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εντελώς και πολύ καθυστερημένα σας ευχαριστώ όλους πολύ πολύ για τα όμορφα σχόλιά σας για το υπέροχο Σμαράγδι μας!
    Να'στε καλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή