Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

16ο Συμπόσιο Ποίησης 🌹


Ο Μάιος μας έφθασε, εμπρός βήμα ταχύ ♫ ♪♭ ♪♩ ♬
Τον πιάσατε τον Μάη?
Γυρίσατεεεεεεεεεε?
Ωραία... για μαζευτείτε σιγά σιγά! 
Συμπόσιο εν όψει!

Αν πιστέψατε προς στιγμήν ότι το επόμενο Συμπόσιο Ποίησης
θα έχει διάθεση ανοιξιάτικη, σας την έσκασα!
Το 16ο Συμπόσιο φίλοι μου έχει διάθεση ...μαμαδίστικη!
Γιατί ο Μάιος για μένα, εκτός από τα λουλούδια, χαρακτηρίζεται 
κι από τη γιορτή της μητέρας.
Καθιερώθηκε να γιορτάζεται κάθε δεύτερη Κυριακή του Μαΐου 
~φέτος στις 14 Μαΐου~
σε πολλές χώρες του κόσμου τον 20ο αιώνα,
πατώντας πάνω στο αμερικανικό κίνημα των γυναικών.
Δυτικοφέρνει κι αυτή η συνήθεια, αλλά δεν είναι κακό 
να γιορτάζουμε τη μάνα που μας ανάθρεψε κυρίως!
Ας την τιμήσουμε λοιπόν!


Έτσι λοιπόν έχουμε:

μάνα - μητέρα - μαμά

όποια από αυτές, σε όποια μορφή, θέλετε,
κυριολεκτικά ή μεταφορικά,
σοβαρά ή χιουμοριστικά,
σε έμμετρο ή ελεύθερο στίχο, ή χαϊκού,
η επιλογή είναι, όπως πάντα, δική σας.



Από σήμερα λοιπόν 
01 Μαΐου έως και την Πέμπτη 18 Μαΐου
στις 8.00, το βράδυ,
θα περιμένω τη συμμετοχή σας στο mail μου

tea_airis@yahoo.gr

μέσα στο mail κι όχι με επισύναψη,
χωρίς διαστήματα ή άλλες μορφοποιήσεις.

Μην ξεχάσετε φυσικά να έχετε και τίτλο 
και φυσικά μια εικόνα δικής σας επιλογής.

Αυτή τη φορά μπορείτε να έχετε έως και δύο 
συμμετοχές ο καθένας σας ☺

🌹

Από Παρασκευή  19/05 έως και Πέμπτη 25/05
τα ποιήματα θα τεθούν σε ψηφοφορία
με το γνωστό τρόπο, όπως πάντα.
Παρασκευή 26/05
θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.

[Σημ: Αν πιστεύετε ότι το διάστημα των 17 ημερών στην ουσία
είναι λίγο, πείτε το στα σχόλια και βλέπουμε, ναι;]
🌷
Δώρο, εκτός από τον νικητή του Συμποσίου,
παίρνει πάντα κι ένας από όσους συμμετέχουν στο δρώμενο μας 
με οποιοδήποτε τρόπο, έπειτα από κλήρωση.

Σας εύχομαι ολόψυχα 
🌹 καλό μήνα🌹
@ριστέα


Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.

Δημιουργήθηκε για τα blogs με τα οποία 
έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 

Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).

Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους 
μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.

Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση, 
μόνον φίλοι αναγνώστες.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

🌸🌺🌷🌿🌹🌺🌸

40 σχόλια:

  1. Μα τι ωραία λέξη!!!! Νομίζω θα διαβάσουμε καταπληκτικές συμμετοχές! Καλό μας μήνα, με έμπνευση και δημιουργικότητα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου, το ίδιο πιστεύω κι εγώ: αν δεν μας μπλοκάρουν αστάθμητοι παράγοντες και αφεθούμε να γράψουμε, θα διαβάσουμε όμορφα ποιήματα!
      Εύχομαι ολόψυχα καλή έμπνευση και καλό μήνα μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  2. Μια χαρα ειναι η προθεσμια! Καλες εμπνευσεις ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτι μου λέει πως θα διαβάσουμε εξαιρετικά ποιήματα κι αυτή τη φορά...μένει να γραφτούν φυσικά, οπότε καλή έμπνευση σε όλους!!
    Καλό μήνα Αριστέα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τω αυτώ πιστεύω ( κι επιθυμώ ) Μαρία μου!
      Καλό μήνα χαρά μου :))

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Αριστέα μου!
    Ωραία, γύρισα την κατάλληλη στιγμή..!
    Πολύ ενδιαφέρουσα σκέψη, να ξεφύγουμε και από τα τετριμμένα της Άνοιξης.. Θα διαβάσουμε πιστεύω πολύ δυνατά ποιήματα! Ελπίζω να έχω μια..αξιοπρεπή έμπνευση και να συμμετέχω γιατί άλλαξε εντελώς πλέον η καθημερινότητά μου..Κι αν δεν συμμετέχω θα έρθω πάλι να τιμήσω όπως πάντα το δρώμενο!Καλή συνέχεια πολλά φιλιά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή έμπνευση λοιπόν Κατερίνα μου. Γίνεται Συμπόσιο χωρίς εσένα τώρα που πήρες το κολάι;;;;;
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα, Μετά πολύ καιρό επανέρχομαι στο ιστολογιο σας. Κατ' αρχήν Χρόνια Πολλά. Θα ήθελα να μου πείτε την πηγή της ανάρτησης 17-04-17 και το αν μπορώ να αναδημοσιευσω ένα μέρος στο www.loimoxi.blogspot.gr. Υπόψιν το έχω ζητήσει (και κάνει) και άλλη μια φορά.

    Καλό σας βράδυ κυρία μου.
    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σας. Η πηγή του βίντεο αναφέρεται κάτω από αυτό (vimeo). Τα λόγια που το συνοδεύουν ( αν και δεν είναι κάτι σπουδαίο...) είναι δικά μου. Οπότε αν θέλετε να αναδημοσιεύσετε το βίντεο αναφέρετε ως πηγή το link του vimeo.
      Όποτε θέλετε παίρνετε ό,τι θέλετε, αρκεί η αναφορά μου και ο σύνδεσμος να οδηγεί σωστά σε μένα. :)))
      Καλό μήνα να έχετε !

      Διαγραφή
  6. Αριστέα μου, καλό μήνα να έχεις!
    Εύχομαι να είσαι πάντα έτσι δοτική και δημιουργική!
    Καλή επιτυχία και καλές εμπνεύσεις σε όλους!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα μαγισσούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Να είσαι πάντα καλά :))
      Δροσερά, ανοιξιάτικα φιλιά :))

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Αριστέα, όμορφο και δημιουργικό. Καλή επιτυχία σε όσους πάρουν μέρος στο συμπόσιο ποίησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντεύχομαι γλυκά Κατερίνα μου!
      Να'σαι πάντα καλά :)))

      Διαγραφή
  8. Κσλό μήνα Αριστάκι μου και καλή αρχή στο Μανουλο-Συμπόσιο!
    Μας έλειψες ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Πολύ καλός ο χαρακτηρισμός του Συμποσίου Μαριώ μου!
      Αντεύχομαι γλυκά μάτια μου :))

      Διαγραφή
  9. Καλό κι ευωδιαστό μήνα, Αριστέα μου!!!
    Πολύ ωραίο το θέμα του συμποσίου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!
      Να'σαι καλά!
      Αντεύχομαι γλυκά! :)))

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Αριστάκι μου και καλό μήνα να έχεις
    Ξύνουμε μολύβια λοιπόν πάλι και προχωράμε
    Οι λέξεις σου από τις πιο αγαπημένες
    Πως θα μπορούσε να είναι αλλιώς άλλωστε!!!!

    Σε γλυκοφιλώ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Περιμένω θαύματα από σένα Ελένη μου με αυτό το θέμα!
      Καλό μήνα μάτια μου :)))

      Διαγραφή
  11. Τι λέξη! Τόσο αγαπημένη και τόσο γεμάτη από συναισθήματα. Προβλέπω μεγάλη συγκίνηση. Με το καλό όλα.
    Αριστάκι μου να έχεις έναν υπέροχο Μήνα και να τον απολαύσεις! Φιλιά! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εγώ το ίδιο περιμένω Αλεξάνδρα μου!
      Αμήν θα πω με μεγάλη προσμονή!
      Καλό μήνα χαρά μου :)))

      Διαγραφή
  12. Τέλεια!
    Αριστάκι μου ελπίζω να είσαι καλά.
    Ελπίζω να προλάβω και να στείλω.
    Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή έμπνευση Μαρία μου και καλό μήνα να έχεις!
      Πολλά φιλιά :)))

      Διαγραφή
  13. Φέτος"η γιορτή της μητέρας"
    συμπίπτει με τα γενέθλια της μαμάς μου!
    Γλυκό,ε;
    Θα της χαρίσω 1 ποιηματάκι λοιπόν!☺
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε λοιπόν ! Κάνε την χαρούμενη :)))
      Καλή έμπνευση Γιούλη μου!!!

      Διαγραφή
  14. Καλή επιτυχία σε όλους τους τολμηρούς και τούτου του Συμποσίου!
    Χαρά στο κουράγιο σου, Αριστέα μου και πάλι!
    Μια λέξη κι ένα πρόσωπο στην ζωή όλων μας που πάντα θα συγκινεί!
    Καλό μήνα με τις μαμάδες να παρελαύνουν περήφανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εγώ αναρωτιέμαι για μένα Γλαύκη μου ...για το πού βρίσκω το κουράγιο όταν ουσιαστικά έχω εγκαταλείψει το μπλόκινγκ! Αλλά επειδή το νιώθω σαν παιδί μου το Συμπόσιο, δεν μου πάει η καρδιά να το εγκαταλείψω! :))
      Καλό μήνα μάτια μου!

      Διαγραφή
  15. Ω λα λα!! για να πιάσουμε δουλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα να χεις Αριστάκι μου!! Αχ θα πέσει πολλή συγκίνηση μου φαίνεται και πάλι!! Καλή επιτυχία σε όλους και καλές εμπνεύσεις!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρλέν μου!
      Αντεύχομαι μάτια μου:)))
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Ακουραστο κοριτσι μου!!!
    Υπεροχη ιδεα θα βαλω τα δυνατα μου να προλαβω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή έμπνευση εύχομαι Χριστίνα μου!
      Καλό μήνα!
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  18. Μια λέξη βαρυσήμαντη από μόνη της...
    Καλά, πότε ήρθε η ώρα για το νέο συμπόσιο;;
    Τι γίνεται, τρέχει ο χρόνος ή εγώ τα 'χω χαμένα;
    (ρητορικό το ερώτημα :)) Καλημερούδια και καλό σ/κ ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Μα βάζω κάτω τις ημερομηνίες κι αγχώνομαι ... Έχω πει ότι θέλω να βγαίνουν 5 μέσα στη χρονιά, οπότε κάθε δύο μήνες πρέπει να πιάνω/ουμε δουλειά :))) Δεν τα έχασες ! Σε διαβεβαιώνω ! ☺
      Καλό ΣΚ και καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  19. Αχ βρε Αριστέα!
    Όλο εκπλήξεις μας είσαι!

    Ε αυτή τη φορά δεν το χάνω!

    Την καλησπέρα μου και τα λέμε σύντομα... "η-μεϊλικώς"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι απίστευτα που το είδες εγκαίρως αρχηγέ, καθώς το διάστημα που δίνω αυτή τη φορά είναι μικρό!
      Καλές εμπνεύσεις εύχομαι :)))

      Διαγραφή