Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

18ο Συμπόσιο Ποίησης 🍂🍃🍂🍃🍂


🍂🍃🍂🍃🍂🍂🍃🍂🍃🍂🍂🍃🍂🍃🍂🍂🍃🍂🍃🍂🍂🍃🍂🍃

Απόψε, 22 Σεπτεμβρίου, στις 23:02 ώρα Ελλάδας, αρχίζει και τυπικά 
το Φθινόπωρο.
Φθινοπωρινή ισημερία γαρ.

Απόψε λοιπόν που επίσημα φθινοπωριάζει το 
18ο Συμπόσιο Ποίησης 
έρχεται να ταράξει την μπλογκόσφαιρα
με τη λέξη που επέλεξα για εσάς!


Κρυφογελάω γιατί περιμένω να κάνει αίσθηση 
και να σας οδηγήσει σε ωραία μονοπάτια!
Τώρα, αν εσείς νομίζετε ότι είχα άλλα στο νου, πιστέψτε με,
μόνο πονηρά δεν το είδα το θέμα! ☺
Σκέφτηκα το Φθινόπωρο και στο νου μου
έφερα τα γυμνά από φύλλα δέντρα.
Και κάπως έτσι επέλεξα τις λέξεις .....

γυμνός-ή-ό/
γύμνια / γυμνώνω



Εσείς πάλι είστε ελεύθεροι, να το δείτε όπως θέλετε!
Διαλέγετε όποια λέξη θέλετε, σε όποια μορφή, θέλετε,
κυριολεκτικά ή μεταφορικά,
σοβαρά ή χιουμοριστικά,
σε έμμετρο ή ελεύθερο στίχο, ή χαϊκού.
Η επιλογή είναι, όπως πάντα, δική σας.



Από σήμερα λοιπόν 22 Σεπτεμβρίου έως 
και την Τετάρτη 11 Οκτωβρίου τα μεσάνυχτα
θα περιμένω τη συμμετοχή σας στο mail μου

tea_airis@yahoo.gr

Όπως πάντα, μέσα στο mail, κι όχι με επισύναψη,
χωρίς διαστήματα ή άλλες μορφοποιήσεις.

Μην ξεχάσετε φυσικά να έχετε και τίτλο 
και φυσικά μια εικόνα δικής σας επιλογής.

Έως και δύο συμμετοχές ο καθένας σας και πάλι.

🍂🍃🍂🍃🍂

Όπως και στο προηγούμενο Συμπόσιο,
την Πέμπτη 12/10 (με την αυγούλα) εγώ θα βάλω όλους τους τίτλους
σε Random list και έτσι θα βγει η λίστα ανάρτησης των συμμετοχών
σε τυχαία σειρά.
Την ημέρα αυτή θα φτιάξω τις 3 αναρτήσεις μου 
και την Παρασκευή θα βγάλω το Συμπόσιο στον αέρα.


🍂🍃🍂🍃🍂

Από Παρασκευή  13/10 έως και Πέμπτη 19/10
τα ποιήματα θα τεθούν σε ψηφοφορία
με το γνωστό τρόπο, όπως πάντα.

Παρασκευή 20/10
θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.

🌷🌷🌷

Δώρο, εκτός από τον νικητή του Συμποσίου,
παίρνει πάντα κι ένας από όσους συμμετέχουν στο δρώμενο μας 
με οποιοδήποτε τρόπο, έπειτα από κλήρωση.

Σας φιλώ
@ριστέα


Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.

Δημιουργήθηκε για τα blogs με τα οποία 
έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 

Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).

Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους 
μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.

Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση, 
μόνον φίλοι αναγνώστες.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

54 σχόλια:

  1. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ αυτή τη λέξη... αλλά θα μας γεννήσει ωραίες ιδέες νομίζω!!! Με το καλό, λοιπόν!
    Να έχουμε ένα δημιουργικό και ποιητικό φθινόπωρο. Και καλλες μας εμπνεύσεις! 🍁😘🍁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό λοιπόν και για σένα που μας έλειψες στο προηγούμενο Συμπόσιο Αλεξάνδρα μου!
      Καλές εμπνεύσεις εύχομαι!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  2. Ε να που το μάντεψε ο Μάκης, με την δική του ερμηνεία πάντα ;) Πολύ ωραία επιλογή θέματος γιατί θα δούμε διφορούμενες έννοιες και πολύ ενδιαφέρουσες πιστεύω!

    Καλό φθινόπωρο με εμπνεύσεις!! Σε φιλώ!!

    (✿ ♥‿♥)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Μα αυτός έβαλε την ιδέα χωρίς καν να το φανταστεί!
      Καλό Φθινόπωρο μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  3. Απ' όποια σκοπιά και οπτική κι αν το δει κανείς, το γυμνό, η γύμνια (είτε αφορά σώμα είτε ψυχή είτε τη φύση) έχει ενδιαφέρον κι είμαι σίγουρη ότι οι δημιουργικοί/ες συμπλογκίτες και συμπλογκίτισσες θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους και πάλι και θα μας καταπλήξουν!

    Καλό φθινόπωρο, Αριστέα μου!
    Φιλιά! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι το σκέφτηκα κι εγώ Νατάσα μου!
      Και περιμένω μικρά και μεγάλα διαμαντάκια από τους φίλους μας!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ ΣΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ!
    Πάντα τα καταφέρνετε να μας συγκινείτε, γιατί όχι τώρα;
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αριστέα μου, καλό φθινόπωρο. Τι είναι αυτό που μου κάνεις πάλι? 18ο Συμπόσιο Ποίησης? Ουάου! Βλέπω πάλι να μπαίνω στο τρυπάκι και να στέλνω συμμετοχή! Αχ εσύ τα φταις όλα, φιλενάδα. Χα, χα. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μία-Μαρία μου!
      Να'σαι καλά !
      Και να μπεις στο τρυπάκι! Γιατί να μην μπεις!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  6. 'Ααααααστα αυτά βρε! Μη σου χαλάσω το όνειρο, αλλά το 99% των αναγνωστών όταν διάβασε την λέξη μόνο τα γυμνά φύλλα δεν σκέφτηκε!Θα το δεις και στην πραξη αυτό! χαχαχααχ! Καρά-ερωτικό θα είναι αυτό το Συμπόσίο!

    Και ξέρω οτι το έκανες για μένα! Για να γευτώ και γω μιά φορά την χάρά της νίκης δηλαδή... Λέμε τώρα!

    Υ.Γ. Πάντως η λέξη είναι τόσο εύστοχη λογω Φθινοπώρου! Θα έχουμε εξαιρετικές συμμετοχές!

    ΥΓ2. Μόνο για γυμνά και εξυπνάδες είμαι Θεέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα!
      Μάκη μου το Συμπόσιο αυτό είναι αφιερωμένο σε σένα!
      Πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  7. Και μετά μου λες γιατί δεν σου γράφω (δεν στέλνω συμμετοχή). Είμαι εγώ για στριπτίζ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστάκι
    Ο γυμνοσάλιαγκας μετράει χα χα χα
    Αστειεύομαι!!!
    Αν δεν με δεις θα υπάρχει λόγος σοβαρός
    Καλές εμπνεύσεις σε όλους

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥ Σ.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ας ξεγυμνωθούμε λοιπόν!
    Ψυχικώς εννοώ!😆
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τυρόπιτα γυμνή χωρίς φύλλο, παίζει;
    Μήπως γράψουμε και καμιά συνταγή ρε παιδιά να το αναβαθμίσουμε το συμπόσιο :-)

    Καλή αρχή στο νέο συμπόσιο Αριστέα μου! Το έκανες πάλι το θαυματάκι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Κλαίω!
      Να'σαι καλά Μαρία μου. Με έκανες και γέλασα!
      Καλή έμπνευση εύχομαι!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
    2. Κανελλάκι μου, αυτή την πίτα στο χωριό μας τη λένε, κουλόμπαρ' δλδ ξεβράκωτη 😂😂😂😂😂😂
      Νατο δούμε κι αυτό! 😍😍😍😘😘😘

      Διαγραφή
    3. κουλόμπαρ' !!!!! αχαχαχα! ΚΈλιωσα Ρένα μου!!!!

      Διαγραφή
    4. Στη Λάρισα λένε έτσι το "κωλόμπαρο" πάντως...

      Διαγραφή
  11. Καλοδεχούμενο το νέο Συμπόσιο Αριστέα μου.
    Έρχεται να μπει μαζί με το Φθινόπωρο στη ζωή μας.
    Και δεν κατάλαβα ; γιατί να θεωρείτε "πονηριά" η έννοια του γυμνού ε ; μπορεί να δώσει εξαιρετικές εμπνεύσεις.
    Εύχομαι καλή επιτυχία στις γραφές και σε σένα πολύ κουράγιο όπως πάντα.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Γιάννη μου!
      Να'σαι καλά!
      Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  12. Ακούραστη Αριστέα!
    Πολύ καλά θα κάνεις να μας βάλεις σε τριπάκι...
    Διαμαντάκια θα βγουν και πάλι!
    Πολλά φθινοπωρινά ΑΦιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με το καλό να ορίσει και τούτο το Συμπόσιο!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλές εμπνεύσεις να έχουμε να τις ντύσουμε με λέξεις που θα ξεγυμνώνουν ψυχές...με την καλή την έννοια πάντα!
    :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βρε τι σκεφτηκε παλι το μυαλουδακι σου.. πονηρούλα μου εσύ.. με την καλη έννοια το λεω ναι;
    χα..χα. το Κανελλάκι δεν παιζεται..γελασα με την γυμνή τυροπιτα..σαν ιδεα δεν ειν κακή..χι..χι. να ετοιμάσω μια;
    Αριστακι μου και αυτην φορα να ετοιμαστουμε να διαβασουμε ωραιες γραφές..!!
    Καλες εμνευσεις σε όλους .. φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ερώτηση ασχετης.. τι συμβολίζουν τα τετραγωνακια που βλεπω εδώ ταχτικα;

      Διαγραφή
    2. Ναι, Ρουλίτσα μου ! Κι εγώ αναμένω να διαβάσουμε θαυμαστές δημιουργίες!
      Τα τετραγωνάκια είναι φύλλα δέντρων. Δεν σου τα βγάζει ε; Τι κρίμα!
      Φιλάκια πολλά σμαράγδι μου!

      Διαγραφή
    3. Kαι που θέλεις να το καταλαβω εγώ ειδικά πως ειναι φυλλα; οπως λεμε φυλλο συκής; τα νυχια μου θα μυρίσω βρε αγαπη μου;..χι..χι.. δεν μπορούσαν να βαλουν ενα κανονικο φυλλο; χα..χα.

      Διαγραφή
  16. Α!!! Ενηλικίωσις λοιπόν!! Περιττή η γονική συναίνεση!! Θα πέσει τσιτσίδωμα!! :))))
    χιχιχιχι!! Καλή επιτυχία στο συμπόσιο και καλές εμπνεύσεις σε όλους!! Θα διαβάσουμε φυσικά λογιών συμμετοχές, μεταφορικά και κυριολεκτικά, της γύμνιας!! Είναι βέβαιο!!
    Και θυμηθείτε!!!
    You can leave your hat on!!! Φιλάκια πολλά Αριστάκι κίνκυ!!!! ♥♥ (αστειεύομαι μπας και γελάσει το χειλάκι)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα Κλαίω!
      Μαρλέν μου, λάτρεψα σχόλιο!
      Καλές εμπνεύσεις σου εύχομαι μάτια μου!
      Φιλί γλυκό!

      Διαγραφή
  17. Κοίτα, Αριστάκι μου, νομίζω ό,τι είχα να πω σχετικά με το γυμνό και τη γύμνια το έκανα μέσα από το "Γυμνό ντουέτο", οπότε κι έκλεισα ως γυναίκα και δημιουργός...;-)
    Τη γύμνια της ψυχής την έχω σε συχνή βάση, οπότε δεν μου έμεινε τίποτε να υμνήσω...

    Πέρα από την πλάκα, εύχομαι εμπνευσμένες δημιουργίες σε όλους και όσο για μένα θα δείξει αν θα τα καταφέρω να είμαι.
    Να είσαι καλά, κορίτσι μου, και η ιδέα σου είναι εξαιρετική, με μπόλικη δόση πρόκλησης για γυμνά κορμιά και άλλα πολλά που ξεγυμνώνονται κάποια στιγμή;-)
    Φιλιά πολλά!

    Υ.Γ.
    Πονηρό θηλυκό, κατεργάρα γυναίκα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Γλαύκη μου. Ξέρω από πρώτο χέρι ότι η έμπνευση δεν έρχεται κατά παραγγελία! Κι όταν τρέχεις κι έχεις πολλά να διεκπεραιώσεις λίγο δύσκολο να στρωθείς να γράψεις! Εύχομαι να σου έρθει η μούσα πάντως φορτωμένη με δώρα! ;-)
      (Γουστάρω υστερόγραφο)!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  18. Άκρος ενδιαφέρουσες λεξεις Αριστεα μου!
    Καλο ξημερωμα
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωραίες λέξεις!! Δεν τις περίμενα...Εύχομαι υπέροχες δημιουργίες να διαβάσουμε και σ'αυτό το Συμπόσιο. Αν έλθει η έμπνευση θα είμαι παρούσα αλλιώς ως αναγνώστρια απλή .
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου για την ευχή!
      Με τη σειρά μου να σου ευχηθώ καλές εμπνεύσεις να έχεις!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  20. Αριστέα καλημέρα.
    Καθάρια η σκέψη σου να ξεγυμνώσεις την συντηρητικότητα της παρέας..
    Αν και πιστεύω ότι κάποιοι τόχουν και θα προσπαθήσουν να φτάσουν μέχρι το μελούδι του νοήματος..
    Εγώ θα στηρίξω τις δημιουργίες θαρραλέων στίχων που θα υποπτευθώ ότι εμπεριέχουν αλήθεια και κάτι από καλοκαιρινές διακοπές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάθηκε το σχόλιο...ξαναγράφω!
      Καλημέρα Τάσο!
      Κι εγώ αναμένω (όμορφες) εκπλήξεις, αλλά και αισθησιασμό σε αυτό το Συμπόσιο. Συμφωνώ μαζί σου ότι κάποιοι τό'χουν
      (Μου αρέσει που στο τέλος αφήνεις κάτι σαν παραγγελιά! αχαχαχα! Μου έδωσες όμως εμένα κίνητρο για να μιλήσω για καλοκαίρια του παρελθόντος! ☺)
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  21. Ωραία πρόκληση, αγαπητή Αριστέα!
    Άραγε, γράφοντας ποίημα, κ ποιητής απογυμνώνεται και βγάζει σε κοινή θέα την ψυχή του ή ...βάζει τα καλά του και βγαίνει για περίπατο με φτιασιδωμένο πρόσωπο;
    Μου γεννήθηκε αυτή η απορία, νυχτιάτικα.
    Ίσως, λέω ίσως... το ότι π.χ. δεν έγραψε κάποιος ως τώρα ποίημα για τη γύμνια (κάθε είδους), σημαίνει πως δεν είχε την εσωτερική ανάγκη να το κάνει. Μπορεί τώρα να περιγράψει ποιητικά κάτι που ποτέ δεν τον απασχόλησε βαθιά; Ποιο το όριο ανάμεσα στη δημόσια αποκάλυψη μιας (γυμνής) αλήθειας και στη δημόσια περιφορά (επίσης γυμνής, αλλά αγοραίου τύπου) ματαιοδοξίας; Πώς εξασφαλίζουμε ότι το έργο μας είναι έρωτας και όχι ...εκπόρνευση;

    Ανακαλώ κάποια στιχάκια (εκφράζοντας ανάλογη απορια με τη σημερινή) που έγραψα κάποτε με αφορμή την απόφασή μου να κάνω μια αυτοέκδοση κειμένων που είχα γράψει στο παρελθόν και κρατούσα καταχωνισμένα σε κάποιο συρτάρι, σε σκόρπιες σελίδες. Ένιωθα πως κάτι που ξεκίνησε ως αληθινό, προσωπικό, καταντάει εμπόρευμα από τη στιγμή που δημοσιεύεται. Υπερβολή; Ίσως. Πιθανότατα θεωρώ ατελείς και ασήμαντες τις ως τώρα προσπάθειες αποτύπωσης σκέψεων σε στίχους και η επιφύλαξή μου αυτή είναι δικαιολογημένη έως και αναγκαία. Δεν ξέρω. Ίσως φταίει που έχουμε τόσους μεγάλους, αληθινά μεγάλους ποιητές. Κι όποτε πιάνουμε κανέναν Ελύτη, Σικελιανό, Λειβαδίτη... είναι λογικό να νιώθουμε τη μικρότητά μας και να καταλήγουμε αβίαστα στο συμπέρασμα πως έχουν ειπωθεί όλα... και πως είναι προτιμότερη η σιωπή μας μπροστά σε τέτοιο μεγαλείο. Τουλάχιστον από σεβασμό. Μην τυχόν συμβάλλουμε, με στίχους δικούς μας περιττούς, στο μεγάλωμα του θορύβου σε βάρος της μουσικής των Ποιητών.
    Πάντως τότε έλεγα:

    (Τίτλος: "Εκποίηση")

    Συλλογή ποιητική
    εκδίδει
    στη ματαιοδοξία του
    ενδίδει
    όνειρα και καημοί
    εν είδει
    στίχων αγοραίων.

    Φέρελπις ποιητής
    εκδίδεται.

    (Στιχοπλοκίες της ξενιτιάς, 2010)

    Αυτά είχα να σας πω. Οποιαδήποτε βοήθεια στο ζήτημα είναι ...άκρως επιθυμητή. Θα μπορούσε να αποτελέσει και ζήτημα προς ανάπτυξη σε επόμενη ανάρτηση, αγαπητή Αριστέα. Ίσως όμως έχετε ήδη μιλήσει για αυτά παλαιότερα;
    Χαιρετισμούς στην όμορφη ομήγυρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιώργο.
      Πράγματι το σχόλιό σου είναι θέμα για ανάρτηση και αναρωτιέμαι αν πρέπει να σχολιάσω εδώ ή να το αφήσω να αναπτύξω, ώστε κι εγώ να γράψω ολοκληρωμένα τις σκέψεις μου -αφού τις επεξεργαστώ με ησυχία- αλλά και οι φίλοι να αφήσουν το δικό τους στίγμα γύρω από το θέμα και να γίνει κάποιος γόνιμος διάλογος (όσο μπορεί να γίνει σε ένα μπλογκ ).
      Παρ όλα αυτά θα παρακούσω τους προβληματισμούς σου και θα προχωρήσω σε μια ανάρτηση που πιθανόν να θρέφει τη ματαιοδοξία σου- αλλά πώς αλλιώς θα έχουμε την ευκαιρία και τη χαρά να σε γνωρίσουμε και να διαβάσουμε τους υπέροχους στίχους σου; Μου λες;!
      Χαιρετισμούς από την πατρίδα στην καρδιά της Ευρώπης! ☺

      Διαγραφή
  22. Εντάξει, πολύ τολμηρή η επιλογή της λέξης και πιστεύω θα χαρίσει αριστουργήματα!
    Να 'σαι καλά βρε Αριστάκι που πάντα είσαι εδώ να μας εμπνέεις να δημιουργήσουμε.
    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή το αφεντικό τρελάθηκε αυτές τις μέρες απαντώ τρελά κι ανάποδα ( σαν ανάποδο καβούρι που είμαι ) από το τέλος σήμερα!
      Καλημέρα Μαρινάκι μου! Χαίρομαι που σου άρεσε η λέξη. Νομίζω ότι είναι το πιο ελεύθερο θέμα που έχω δώσει ως σήμερα! Κι αναμένω κι εγώ να διαβάσουμε αριστουργήματα και διαμαντάκια!
      Πολλά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  23. Καλή αρχή Αριστούλι μου.
    Ανυπομονώ να διαβάσω τις συμμετοχές.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ω λα λα!!! πάμε για γυμνές περιπέτειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή